Zverev porazil Nadala už potřetí v řadě, poprvé ho skolil i na antuce

  • ATP MADRID - Alexander Zverev poprvé na antuce a celkově potřetí v řadě bez ztráty setu porazil Rafaela Nadala. Dnes na Masters 1000 v Madridu zvítězil šampion z roku 2018 nad domácím pětinásobným vítězem dvakrát 6-4, když Španěla přestřílel na vítězné údery 28-6, a vzájemnou bilanci snížil na 3-5. V semifinále se 24letý Němec utká v repríze tři roky starého finále s Rakušanem Dominicem Thiemem (h2h 2-8).
    7. 5., aktualizováno 8. 5. | Aktuality |  119 komentářů
    Alexander Zverev (© AFP)Alexander Zverev (© AFP) 
     

Alexander Zverev se po březnovém triumfu v Acapulku dostal částečně i vinou problémů s loktem do útlumu, když vyhrál pouze dva z pěti zápasů. Porážky utrpěl s Ruusuvuorim, Goffinem a Ivaškou.

Tento týden na antukovém Masters 1000 v Madridu však našel ztracenou herní pohodu. I při svém čtvrtém startu šampion z roku 2018 nechyběl ve čtvrtfinále a po třech dvousetových výhrách postoupil již mezi kvarteto nejlepších. 

Statistiky zápasu
Nadal - Zverev
0 esa 4
3 dvojchyby 5
64 %
1. podání 'in' 62 %
62 %
úsp. 1. podání 82 %
50 %
úsp. 2. podání 43 %
6 winnery 28
17 nevyn. chyby 25
5/8 hra na síti 11/15
1/2 brejkboly 3/6
čas: 1:44

24letý Němec si po Japonci Keii Nišikorim a Britu Danielu Evansovi poradil i s domácím sedm zápasů neporaženým Rafaelem Nadalem, kterého připravil o šanci bojovat o šestý triumf.

O deset let staršího Španěla porazil 6-4 6-4 a na čtvrtý pokus si připsal antukový skalp třináctinásobného vítěze French Open. Celkově ho porazil potřetí v řadě a znovu 2-0 na sety.

Zverev na rychlé madridské antuce vsadil na agresivní hru a nevýrazného Nadala ve výměnách přetlačil. Nastřílel 28 winnerů, zatímco soupeř jen 6. Mrzet ho tak nemusel ani vyšší počet nevynucených chyb, neboť rozdíl nebyl tak výrazný (25-17).




"Tohle je jedna z největších výher mé kariéry, protože porazit Rafu na antuce je jedna z nejtěžších věcí v našem sportu," radoval se Zverev, který v prvním setu otočil vývoj ze stavu 2-4. 

"Klíčovým momentem bylo, že Rafa za stavu 3-4 při brejkbolu netrefil forhend. Od té chvíle jsem se cítil dobře a předváděl dobrý tenis," komentoval německý tenista, který jako teprve třetí po Andym Murraym a Thiemovi porazil Nadala na antuce a zároveň Federera na trávě a Djokoviče na tvrdém povrchu.


Zverev, který postoupil i do semifinále čtyřhry s krajanem Timem Puetzem, si o druhé letošní a celkově 24. finále zahraje s Dominicem Thiemem, kterého před třemi lety porazil ve finále. Celkově ale vyhrál pouze dva z 10 vzájemných soubojů, naposledy o čtyři roky staršímu Rakušanovi podlehl loni ve finále US Open, kde ho přitom dělil jediný míček od zisku prvního grandslamového titul.

"Dnešní výhrou to tady pro mě nekončí. Teď mě čeká Dominic, který je také skvělým antukářem. Ale já vím, že jsem schopný ho porazit i na antuce. Pamatuju si naše finále na US Open, kde to bylo hodně těsné. Moc se na náš další zápas těším," dodal šestý hráč světa Zverev.

Finalista z let 2017 a 2018 Thiem, který se v Madridu vrací po bezmála dvouměsíční pauze zaviněné problémy s kolenem a ztrátou motivace, dnes po obratu zdolal 3-6 6-3 6-4 Američana Johna Isnera a počtvrté v řadě nechybí na antuce ve španělské metropoli v semifinále.

Druhou semifinálovou dvojici vytvořili 22letý Nor Casper Ruud a 25letý Ital Matteo Berrettini, kteří svedou souboj o své největší finále kariéry.

• ATP MASTERS 1000 MADRID •
Španělsko, antuka, 3.226.325 eur
páteční výsledky (07. 05. 2021)
• Dvouhra - čtvrtfinále •
Zverev (5-Něm.) - Nadal (1-Šp.) 6-4 6-4
Thiem (3-Rak.) - Isner (USA) 3-6 6-3 6-4
Berrettini (8-It.) - Garín (16-Chile) 5-7 6-3 6-0
Ruud (Nor.) - Bublik (Kaz.) 7-5 6-1
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (119)
08.05.2021 17:32Od: Patik
To jastrabie oko pekne klame..loptička sa síce deformuje ale hento by musela byť placka aby chytila čiaru..
[ Reagovat ]
08.05.2021 13:18Od: Pe3k Roma
Vzhledem k losu Římu k zápasu mezi Djokovicem a Nadalem nedojde, což je vlastně dobře, zajímavější jsou jejich souboje s nastupující generací. Djokovic si to o5 vyžral a chytl hodně těžký los, Rafa na své šťastné poměry, taky nic moc, takže snad bude o5 neočekávaný vítěz. Dom už by se mohl probudit z té své depky a začít o5 hrát svůj top tenis.
[ Reagovat ]
08.05.2021 13:04Od: Forehand
Los Rím.

Tragický los pre Nadala a Djokovica zároven.

Nole má opat Evansa, v QF Tsitsipasa a v SF Thiema.

Pre Nadala hned prvy zapas s domásim Sinnerom a v QF opat Zverev.

Ak Rafa vypadne skoro, tak sa dostane pred RG do velkej depresie. Naopak, ak sa mu podari revans so Zverevom, pripadne by turnaj vyhral, moze sa dostat do psychickej pohody.
[ Reagovat ]
08.05.2021 15:26Od: soloo
vidim to na výhru
[ Reagovat ]
08.05.2021 12:51Od: Kozoroh
Inu čas nikdo nezastaví, ani Nadal na antuce ne. Proher s hráči Next Gen bude přibývat i na antuce. Zastavit Nadala na RG je však náročnější výzva a proto Nadal bude opět suverénně největším favoritem.
[ Reagovat ]
08.05.2021 12:57Od: Forehand
Prehry na antuke pribúdaju v podstate dlhodobo. Rafa je dnes už skor dominantným hráčom na RG, než dominantným hráčom antukovej sezóny. Automaticky sa od neho očakáva triumf na kazdom turnaji skor zo zvyku, nez aby to bolo podložené údajmi.

Od roku 2014 vyhral 19 antukových turnajov zo 41, na ktorých štartoval. Vrátane nejakých 2-3 atp250, ktore ma medzi vyhrami. To je uspesnost okolo 45%. V sezónach 06-2013 bola ta uspesnot niekde na hranici 75-80%, tipujem.
[ Reagovat ]
08.05.2021 10:38Od: spaniel
Madrid je jiny, nikdy to nebyl Rafuv podnik a ve vztahu k RG nam nic nerekne. Kazdopadne ale dobre ukazuje na Nadalovu mnohem nizsi uspesnost na rychlejsich povrsich, je to jeho obrovska slabina. Zverevovi navic Nadal vyslovene chutna.
[ Reagovat ]
08.05.2021 10:45Od: sojka1
tak i Sasa je rychlejsi a asi je to i tou vyskou, nemyslim nadmorskou... :-)
[ Reagovat ]
08.05.2021 10:56Od: Vlk-v-trave
tak obecne si ten Madrid "hardari/ky" pochvaluji, vzhledem k jinym turnajum hranym na antuce...
...krom 1111ho, ktery byl prekvapen kam az dokracel v turnaji a Medveda, nebot se nam z antuky sesypal jeste driv nez BiMac, ktery ironicky prohlasil, ze antuka mu pomohla k psychiatrovi ke kteremu stale jeste dochazi:)
[ Reagovat ]
08.05.2021 11:02Od: sojka1
:-)) vim, ale konkretne u Sasi jsem si vsimla, jak celkem v pohode zachazi s temi Nadalovymi skakavicemi...
[ Reagovat ]
08.05.2021 11:23Od: Marduch
Asi proto Djoker radši zvolil Řím, bo Madrid jako příprava na RG je jalový.
[ Reagovat ]
08.05.2021 11:47Od: soloo
ved prave. a kvoli tej pomalosti Pariza je taky tam uspesny
[ Reagovat ]
08.05.2021 12:51Od: Pe3k
To ano, ale zas to ukazuje jak je úzce zaměřený a z Big 3 je zdaleka nejméně komplexním hráčem, ale to není žádná novinka.
[ Reagovat ]
08.05.2021 12:59Od: Forehand
Naopak, ukazuje to, ze Nadal ma spomedzi big3 ako jediny vyarendovane jedno obdobie v roku, o tie ostatne sa rovnomerne bojuje.

Zima, jesen, Nadal, leto. Rybár :)
[ Reagovat ]
08.05.2021 13:53Od: Marduch
No rovnoměrně moc ne:-)
[ Reagovat ]
08.05.2021 14:43Od: Forehand
Mas pravdu, v NY je lepsi.
[ Reagovat ]
08.05.2021 15:58Od: Amputace
Djokovič s Federerem jsou na antuce v podstatě marní ve srovnání s Nadalem na hardu (na trávě je to, dejme tomu, podobné), tak jak můžeš tvrdit, že je zdaleka nejméně komplexní? Nedává to žádný smysl. Nadal všechny vždy dvojnásobně převyšoval na antuce, plus byl schopen s nimi svádět vyrovnané bitvy a bojovat s nimi o tituly na hardu a trávě, zatímco oni s ním na antuce v podstatě nikoli, nebo spíš výjimečně ( a to navíc ještě hlavně Djokovič, Federer na RG vs Nadal úplně mimo a totálně bez šance). Tak jak můžeš o takovém hráči suverénně tvrdit, že je nejméně komplexní? Hrozně krátkozraké myšlení máš.
[ Reagovat ]
08.05.2021 16:53Od: Forehand
Si tak komplexný, jak dobrý si na svojom najslabšom povrchu.

Tu dvojica Federer, Djokovic evidentne stráca na antuke v porovnaní s Nadalom na tráve. Ten tam navyše porazil Federera vo finále v zapase, ktory sa vo vseobecnosti povazuje za najlepsi zápas historie. Kariérny Grandslam Nadala dosiahnuty v 24 rokoch je uz len čeresnickou na torte.
[ Reagovat ]
08.05.2021 17:29Od: Patik
Oni používajú len obraty že Nadal je lepší na harde než oni na antuke..čo je síce pekné ale držať niekde krok neznamená rovnať sa im smile oni sú jak zaseknuté platne..keď si to porovnáš že máš 100 titulov s niekým kto má 20 to nemôžeš myslieť vážne sa nedivím že sa utešujú stále s tými obratmi povrchov..smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 18:24Od: Forehand
Mas pravdu Paťo.

Majú 100 titulov z hardu. Dokopy :)
[ Reagovat ]
08.05.2021 12:52Od: Forehand
Nevýhra v Madride je jedna vec, ale Rafov problém je tento rok vypuklejší. Je to tretí antukovy turnaj v rade, kde nie je presvedčivý. Z dobrých hráčov porazil len tedne Tsitsipasa, naopak s Rublovom, ci Zverevom hladko prehral.

Nadal vyhrával RG, ale vždy mal akú takú výkonnosť, naopak keď išiel na RG bez triumfu na antukovej tisícke v roku 2015, RG opustal bez výhry.

Madrid viackrat nevyhral, ale prehry s Thiemom, či Murrayom mozno oznacit za "dobré prehry" po kvalitnom zápase. Včera to bol slabý zápas a zlá prehra s hráčom, ktorý bol hratelný.
[ Reagovat ]
08.05.2021 17:01Od: Patik
Nato aby mal Djokovič dobrú prípravu na French Open by musel hrať tenis na ihrisku pre plážových volejbalistov.
[ Reagovat ]
08.05.2021 10:27Od: a.magerova
Ovšem kolo má suprové smile

https://mtbs.cz/media/foto/268/imgba0c94e767c88d963792bacb70687c67.jpg

https://mtbs.cz/media/foto/268/imge24f0a741eb01e6c1389558bde13f589.jpg

https://mtbs.cz/clanek/bikecheck-mondraker-podium-rafaela-nadala/kategorie/preview#.YJZLC7UzZPY
[ Reagovat ]
08.05.2021 10:46Od: blixa
Ten chlapec asi moc neušlápne, že tam má tak extrémně lehké převody, ten by se na klasickém časovkářském kole asi vůbec nerozjel ... smilesmile
[ Reagovat ]
08.05.2021 10:47Od: sojka1
ale tak zas... neco prestriknout a beru... :-))
[ Reagovat ]
08.05.2021 11:33Od: a.magerova
Tak tak... je tam zbytečně moc oranžové a málo růžové, chtělo by to nějak vyvážit... smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 11:58Od: sojka1
myslela jsem spis ten vnitrni napis... :-)) k barvam radeji nic....
[ Reagovat ]
08.05.2021 13:00Od: a.magerova
Jo takhle... já hlava děravá... smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 10:06Od: Roger_Federer
Rafa rupne na antuce v masters, Ale Forehend, napíše slovo Federer 30x, ktery za posleni 2 roky odehral 5 zápasů ????smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 06:10Od: Lovcikurzu RAFA
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.6435-9/183337317_3884812421637391_3478986046582963075_n.png?_nc_cat=109&ccb=1-3&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=hXAaxLU1Om4AX8qxs98&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=0af75c677fb37f630799501935ca2720&oe=60BAFD66
After his defeat to Sascha, Rafa met a 95-year-old woman and his fan named Manuela who was diagnosed with Alzheimer's a short time ago.
"Before I forget what's tennis and what Rafa means to me, I would like to meet him": Manuela
True Gentleman
smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 06:19Od: gigin
https://twitter.com/coachdal/status/1390771617861709824?s=19
[ Reagovat ]
08.05.2021 09:13Od: Lovcikurzu
tak to ma byt, ja som tiez jeho fanusik ale nie fanatik ako poniektori
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:15Od: RF46
Mohol by nam zdejsi odbornik ze Slovace objasnit Rafovu impotenci zahrat winner? Zduraznuju Rafovu.
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:48Od: Vlk-v-trave
Nevim jestli ti na to odpovi, ale pokud jen netrollis, a nebo se nevyslovujes jen k jednomu zapasu,... tak je to zajimave tema.
Hlavne mimo antuku. Takze podavam Hard.

Winners:
Nadal 49
Medvedev 54
(18 FH, 9 BH, 4 FHV, 8 BHV, 1 BH1/2V, 9 OH)
(20 FH, 13 BH, 7 FHV, 1 FH1/2V, 6 BHV, 7 OH)

Winners
Nadal 35
FH 20
BH 9

Federer 73
FH 28
BH 14

To, co je zajimave, tak soucasni hraci, jestli hraji winner, tak vlastne od BL. Kde se nejcasteji pocitaji ty FH, BH.

Fedex a Nadal, Medved je vlastne maji podobne, neni tam az tak propastny rozdil...

Ale tam, kde je ten rozdil je prave jeden z generacnich rozdilu pojeti tenisu. Volej...
Federer je mnohem "odvaznejsi" hrac. Takze vyuziva na winner sako. Obecne generace pred Nadalem/Djokovicem sako vic vyuzivali. Ted ti do toho jen tak nekdo nepujde. Vetsinou vime proc...

A proto za mne opet, cele srovnavani generaci a hledani GOATa je varene spis v hlavach a predstavach fans a novinaru...:)

Impotentni neni, hraje to, co hraji vesmes vsichni v nove generaci. Prehazovanou a je v ni skoro nejlepsi. Winnery jsou, ale od BL.
Na antuce, hardu jak si hraci prehazuji od BL, ok, ale jak s tim vejdou na travu, tak je lepsi delat cokoliv jineho, nez se na to divat...

Federer na svuj zpusob nejen v roce 2017 tezil z neschopnosti jinych hracu...mnohem vic nez v dobe, nez prisel Nadal s Djokem :D
Vlastne diky tomu, ze cela ta generace zdechla, tak jeste nejake ty GS vyhral, jak by hral prehazovanou, tak nema narok. Jak by se narodil driv, tak tolik GS neposbira...

Jak by byl Nadal uplne impotentni na winnery od BL, tak pochopitelne take nema moc narok na GS. Jak by se narodil drive, tak GS by sbiral...ale take ne tolik...

Djokovic je umi take, ale je to tezce vydrene...po 30 prehozech, jak mu tam souper zdechne unavou, tak ten winner prileti:)

Vsechno v zjednoduseny zpusob...
[ Reagovat ]
08.05.2021 06:36Od: dadaft
Přesně, celé to GOATování je prostě mentální onanie těch fanoušků, kteří mají pocit, že úspěchy jejich ikon jsou z části i jejich zásluhou. smile
Já už třeba diskuse o mužském tenise tady nečtu, je to pořád dokola ta samá onanistická písnička.
[ Reagovat ]
08.05.2021 07:48Od: RF46
No me zajimal spis konkretni vcerejai zapas.
[ Reagovat ]
08.05.2021 09:26Od: Tomas_Smid_fan
Při 8 vyhraných gemech a záporné bilanci W/UE nemá moc smysl ty W počítat. Možná spíš ty UE a těch bylo nadprumerne...
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:01Od: RF46
Hm,Rafa si zda se zacina zhorsovat statistiky...vek nezastavis.
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:30Od: Forehand
U niekoho sa zastavi vek v 35, u niekoho v 28..

Ked dvaja robia to iste, nie je to vzdy to iste, kopýtko :)
[ Reagovat ]
08.05.2021 07:49Od: RF46
Moc nevim co te tak rozhodilo? Si podrazdeny...
[ Reagovat ]
08.05.2021 13:07Od: Forehand
Podrázdený?...

Neblázni, kopýtko?...Ved ty si len taky tajtrlik, co tu sem tam vrtí chvostíkom, to naopak vzdy pobaví.

La dolce vita smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 15:04Od: RF46
No prave proto nechapu tvou podrazdenost. Sak zo i ty sam driv nebo pozdeji pochopis...No...pozdeji...
[ Reagovat ]
08.05.2021 16:21Od: Forehand
Mas pravdu.

Nechápeš :)
[ Reagovat ]
08.05.2021 19:16Od: RF46
Prohry holt bude pridavat...pokud neukonci karieru. Vem to tak, ze tvuj idol z toho vymack co moh. Dokonale vyuzil antuky, ktera je na okraji zajmu a vytah z toho 13GS. Vyuzil svou levacku, trosku si nasypal, trosku mu sem tam podhodili par lopat cihly a ovecky jako ty kejvou hlavičkami do rytmu:) Sak jo, dyt v poho, tak uz bud konecne spokojenej a stastnej! Huraaa na pastvu!smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 20:09Od: Forehand
Tak si si zatrolil, zahejtoval..

A ani lístok na strome sa nepohol, kopýtko smile
[ Reagovat ]
09.05.2021 00:35Od: RF46
Listok mozna ne, baca ano smile
[ Reagovat ]
09.05.2021 11:21Od: Forehand
Páči sa mi ako nezvládaš. Zdivočelé kopýtko :)smile
[ Reagovat ]
09.05.2021 17:34Od: RF46
Zda se. ze mas ktom jinyho i slabinu v usudku smile
[ Reagovat ]
09.05.2021 21:37Od: Forehand
Myslis?...

No je pravda, ze ta zbytočne preceňujem, niktoško :)
[ Reagovat ]
07.05.2021 21:35Od: mahycek
V Římě je to pomalé, když to řeknu
laicky, po častých deštích, je tam antuka
vlhká a míče nevyskakují, ale to může
být každý rok jiný. Třeba Roger tam
nikdy nevyhrál, ale to tady všichni
víte, co jste tady víc, jak 8 let.No
zkrátka náš milovaný Fedex a a Rafa odchází... Ještě záchvěv může být. Ale,
hlavně s modlím za Fedexe, aby to
nebyl nějakej trapas.... Tak, ještě
jednou: 5 set Wimbledonu 40-15 při vlatním podání, to Roger zazdil, asi
největší zklamání ve sportu mimo našich
republik. Vidíte, pořád beru Československosmilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 21:36Od: Forehand
Kamosko, nechcem ti brat ilúzie ale Federer odisiel tak 10 r dozadu :)

Rok 2017, je ta jedna vlaštofka
[ Reagovat ]
07.05.2021 22:11Od: stopan
To ze Federer nevyhral v Rime si moze za to sam, Nadala mal v 2006 vo finale na lopate, mal matchbaly ale potom urobil niekolko pozicne zle zahranych uderov a nevynutenych chyb, ktorymi to nadalovi daroval v tiebreaku, myslim, ze tento zapas definitivne psychicku vyhodu priklonil na stranu Nadala.
[ Reagovat ]
07.05.2021 22:11Od: Anonym
To ze Federer nevyhral v Rime si moze za to sam, Nadala mal v 2006 vo finale na lopate, mal matchbaly ale potom urobil niekolko pozicne zle zahranych uderov a nevynutenych chyb, ktorymi to nadalovi daroval v tiebreaku, myslim, ze tento zapas definitivne psychicku vyhodu priklonil na stranu Nadala.
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:12Od: mahycek
Není to ani tak velké překvapení, to
je přirozený vývoj. A Rafa si zatím
nemůže zvyknout, na to,že i na antuce
bude prohrávat. Je to vidět i na hře těla a mimice obličeje, už v MC s Rublevem
a teď i dnes. Přesné vyjádření: mírná
odevzdanost, když se blíží konec. Už
nevěří ve vlastní síly. To je ale
přirozenost, nedá se roky zastavit.
Ať je rád za tu pětistovku v Barce.smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:38Od: steve79
V Řimě to bude jiny Rafa. Pral bych si, aby tam vyhrak a vsem pochybovacum zavrel usta.
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:27Od: Tomas_Smid_fan
A co když už nikdy nic nevyhraje?smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 00:45Od: turista
Donekonečna žádný hráč nevyhrává.
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:01Od: steve79
Je to velke prekvapeni, ale Rafovi se v Madridu tolik nedari jako v Monte Carlu ci Říme. Nadal musi zapracovat ns servisu.
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:05Od: soloo
Madrid je prirýchly pre Rafu
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:27Od: Pe3k
Jo no, Rafa umí hrát jen na jednom typu antuky, goat prostě.
[ Reagovat ]
08.05.2021 00:52Od: turista
No s 6 winnery Zvereva porazit nemohl.Kdyby jich dokázal zahrát 20 tak by naději měl.
[ Reagovat ]
07.05.2021 19:08Od: Pe3k Nadal
Už je fackovací panák i na antuce smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:13Od: Forehand
Povedal fackovaný životom :)
[ Reagovat ]
07.05.2021 18:34Od: turista
Velká gratulace Sašovi Zverevovi! Neexistuje větší tenisová výzva než porazit Rafu Nadala na antuce.
[ Reagovat ]
07.05.2021 18:37Od: Forehand
V parizi.
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:25Od: turista
Ano. Ale znamená to hodně v podstatě kdekoliv.
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:27Od: Pe3k
No spíše znamenalo smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 18:30Od: Lovcikurzu Nadal
ako dlhorocny nadalov fanusik si dovolim tvrdit ze tenro rok to FO nevyhraje, pokial rublev, thiem, tsitsipas, zverev nevysmahnu v prvych kolach tak tento rok ho mozu porazit, je to realnejsie podla mna nez inokedy za posledne 3 roky
[ Reagovat ]
07.05.2021 18:09Od: mahycek
Omlouvám se, řídkou stolici jsem měl
ve středu, když Sparta to projela
doma se Slavií. Vzduch je řídký.
[ Reagovat ]
07.05.2021 18:36Od: paddy
Sparta je v řiti už dlouho smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 19:09Od: FulnekUltras
;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

to je moc... ;-)))
[ Reagovat ]
07.05.2021 19:27Od: FulnekUltras
kór když čtu jako vždy zeshora ;-)
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:56Od: paddy
Doufám, že ti u toho smíchu nepovolil svěrač smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:53Od: paddy
změna situace na bitevním poli smile

po vyřazení Nadala hledejme vítěze mezi touto čtveřicí
Berrettini, Bublik, Ruud, Garin
či lidově BB na RG (Bridget Bardot na Roland Garros) smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:47Od: mahycek
Tak, šokujícím utkáním bych to nenazval, ale Rafa mohl v 1 setu utéct na
5-2, nepotvrdil a prohrál ho nakonec
4-6. Ale Zverev skvěle servíroval,ani
občasné dvojchyby mu neuškodily. V
Madridu je řitší vzduch i antuka není
taková vrstva jako v MC, takže to Sašovi vyhovovala. Vždyť i Roger tady
porazil Nadala. Před 3 týdny při
Monte Carlu, jsem tady střelil, že
Nadal vyhraje alespoň jednu antuku. To
se stalo na ATP 500 v Barceloně. To se
může stát skotečností. V Římě přijde
Djoko, bude tam stále rozehranější Thiem a Nadal nevyhraje ani tam. A pak
Roland Garros, vím, že jsem to říkal
už před dvěma roky,dali jste mi to
někteří sežrat, ale teď si fakt myslím, že už je to Rafova konečná a
po dlouhé době si vsadím. Není to tak,že se vysmívám nadalovcům, to vůbec,
mám úctu k Rafovi, ale ta výkonost
půjde dolů, ten věk se nedá zastavit.
Pokud Thiem se dostane do formy, tak
už budde mít velkou šanci, nebo Djoko a je tu pár mladých dravců, Tsitsi,
Rublev i ten Saša. Medvěda na antuce
neberu. Z pěti antuk může mít Rafa,
jen ten jeden z Barcelony. Mít dva,
tak to bude úspěch velkej...
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:53Od: Tomas_Smid_fan
souhlassmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:57Od: paddy
"řitší vzduch" smile
není odvozeno od řitě, ale od řídký

zároveň se píše řídká stolice, i když je původem z řitě smile smile
[ Reagovat ]
08.05.2021 00:14Od: Vlk-v-trave
A to ja si tipnu taky, vyhraje Nadal, a ve finale to bude pro nej 3:0 max. 3:1
motto vek nezstavis, no to si fakt objevil ameriku:)
Ma 34, takze v soucasnych podminkach, kord u neho, si muze kupit i cely ostrov, jen tezko hned tak zvadne.

Vynechal cely hard. Nepocitam jedno GS. Fedex tohle delal take...a bude dal delat, Djokovic s tim pomalu zacina.

Minuly rok Nadal vynechal cely hard pred RG. Na turnaji pred RG vypadal, jak by sjizdel kokajn, nebo bary, kde vychlastal litry levne koralky. Vysledek snad znas.

Thiemovi proste neverim, ze ho v Parizi da.
Djokovic lozi po horach, bo se potrebuje nejak probrat...antuka mu podle mne uz leze i usima, ten se vic uz tesi beztak na travu.
Tsitsipas je zajimavy, ale ma sve propady, a to podle mne na GS nestaci na antuce.
Diego je trochu zvadly, jeste mozna na ty 2 vitezne, kdyz je v dobrym modu.
Fedex bere RG jako pripravny turnaj.
Medvedev antuku nesnasi a je na ni mimo.
Zverev na antuce, no mozna Madrid, nebo na 2 vitezne, ale muze na RG nekde rupnout drive, a take nevim jestli na 3 vitezne to da. A predstava jak hreje finale s Nadalem...3:0 pro Nadala...

Napadaji mne pouze 2.
Drzoun Rublev. A musi to sypat, nesmi dostavat caste cholericke zachvaty.
A pak Karatsev, ale nesmi se pred RG utavit. Uz ted je zjevne uvareny po te cele snure turnaju. Takze otazka, jak se na RG pripravi.
Zatim se mi nejvic libil na antuce Stefan, no, ale vlna skoncila a ted otazka, zda se na ni vrati...

Porad mi nejak vychazi ten Nadal.
[ Reagovat ]
08.05.2021 00:48Od: turista
V době RG bude Nadal mít už plných 35.
[ Reagovat ]
08.05.2021 07:47Od: RF46
jestli ma RG nekdo vyhrat v 35, tak Nadal.
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:42Od: Mayo
Tak trochu som to očakával. Aj taký je však šport.
[ Reagovat ]
07.05.2021 19:14Od: Pe3k
Si zvykneš ty paštiko, Rafu si chleba namaže kde kdo už i na antuce smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:40Od: Patik
presne som to písal vo vedlajšej téme že Zverev nemusí stratiť ani set a ani nestratil..keď ho tu Nadal nedokázal poraziť tak na harde nech sa mu radšej vyhýba lebo dneska si Saša odnesie fajnové sebavedomie..a kopec hráčov to videlo takže týmto opäť len dodá sebavedomie aj iným.
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:30Od: Anonym
Rafo,Rafo leta leti.Ja to tušila.smilesmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:34Od: jklejna
smile jo, jó
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:30Od: peggy
Rafo,Rafo leta leti.Ja to tušila.smilesmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:28Od: Vlk-v-trave
Tak jsme si tipl nekdo jiny, jestli jde o viteze, a nejmene jsem tusil, zeby ten tip ohrozil nejvice prave jediny ktery zustal, cili Thiem:)))
Skoda dneska Janka.
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:57Od: Tomas_Smid_fan
jj, taky jsem dal z hecu jiného vítězesmile Izzyho rozhodně škoda. Rozhodlo pár hloupých chyb. Měl to takřka ve svých rukou...
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:26Od: Ereinion
Tak Rafovi dlouhodobě nesvědčí podmínky v Madridu, ale z hlediska RG, kde je nižší nadmořská výška a centr na míru, to asi nic neznamená
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:27Od: soloo
jop
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:46Od: paddy
ne na míru, ale na Rafu smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:53Od: soloo
smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:24Od: com
clanek mel mit lepsi nazev.. např. Šokující utkání v Madridu smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:22Od: svetova.dvojka
Tak vida Saša je nejlepším hráčem historie...
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:25Od: blixa
Dobrá práce Sašo ! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:35Od: jklejna Re: Gratulace!!!!
opravdu dobrásmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:22Od: soloo
Tak ja vidím čo pomohlo Zverevovi vyhrat a to bol fungujuci servis a agresivnejsia hra! ale to preto ze je v Madride rýchla antuka! v Parizi ten povrch bude servis tlmit a a agresivnu hru taktiez a Nadal ako vzdy z toho profituje!
[ Reagovat ]
07.05.2021 18:53Od: turista
RG Nadal může vyhrát ještě letos asi naposledy. Později už těžko. Ty tisícovky mu tam už padat jako na běžícím páse taky nebudou. Djokovič na tom je podobně. Léta holt běží. A mladí hráči jsou lepší a lepší.
[ Reagovat ]
07.05.2021 19:32Od: soloo
Máš pravdu ale Rafa na RG je zvira aj ked píšeš s cim suhlasim a ten pomaly povrch je stvoreny pre Rafu a 3sety takze vieme nase nazory ale proste Rafa ten RG vlastni, ale nepohneval by som sa ak by nevyhral
[ Reagovat ]
07.05.2021 19:53Od: Pe3k
Je nejlepší na jednom kurtu na světě, GOAT smilesmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:30Od: Amputace
V 35ti letech. Ano, dost solidní. Federer v 35ti letech nebyl nejlepší nikde.
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:32Od: Forehand
To Federer ani v 27 :)
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:34Od: Pe3k
Jo no byl jenom světová jednička smilesmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 20:39Od: Forehand
Par tyzdnov.

Koncorocna naposledy v 28r :D
[ Reagovat ]
07.05.2021 22:15Od: dappe
I jeden týden na prvním místě znamená, že byl předchozích 12 měsíců nejlepší. To tady podáváš, jak kdyby byl nejlepší pár dní.
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:00Od: paddy
ne, pouze k určitému týdnu získal nejvíc bodů za posledních 12 měsíců

ale i tak je to vynikající výkon vzhledem
- k tehdejšímu věku
- faktu, že od r. 2004 to dokázali pouze 4 hráči, z toho Murray 41 týdnů
- když proti sobě měl 2 ze 3 nejlepších hráčů historie v nejlepších letech

smile smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:24Od: Tomas_Smid_fan
Je to teď s Rafou o nervy, chápusmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 23:35Od: peRFect
Otázkou je,zda to zvíře v Rafovi bude i při méně úspěšné přípravě.Pokud nevyhraje Řím,tak ho budou pochybnosti hlodat...
[ Reagovat ]
08.05.2021 00:57Od: turista
Tak výhra v Barceloně není pro něj k zahození. V Římě může vyhrát leckdo z hráčů, kterým to aktuálně jde.
[ Reagovat ]
08.05.2021 07:42Od: peRFect
V tom máš pravdu,ale pokud vy jej v Římě vyřadil letos např. třetí různý hráč,bude vědět,že těch reálných soupeřů je víc.
Klidně se může stát,že celý RG proletí bez ztráty setu,možno se mu soupeři porazí sami,možno budeme svědky velkého překvapení.Uvidíme.
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:21Od: peek
Gratulace Sašovi, celkem snadno si poradil se stárnoucí legendou. To i ten Evans mu dal víc práce.smile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:21Od: baba
Nadal hrál male opravdu špatně, myslel že vysokými míči Zvereva zdolá a on si na to pak zvykl a byl lepší...
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:21Od: baba
ne male , ale ....
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:20Od: Krisboy
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:20Od: Alien
Jaro, léto a je to! Paráda Zvěrev!
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:19Od: George_Renel Potřetí v řadě
ve dvou setech, tentokrát už i na antuce - z toho začíná koukat komplex.
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:19Od: raron
paráda!!
[ Reagovat ]
07.05.2021 17:19Od: raron
paráda!!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist