11. den v Indian Wells: Alcaraz v souboji o finále vyzve Nadala, Rubljova čeká Fritz

  • V rámci 11. hracího dne BNP Paribas Open poznáme už i finalisty letošního ročníku mužské dvouhry. Souboje o závěrečné kolo odstartují domácí Taylor Fritz s Andrejem Rubljovem, poté 18letý Carlos Alcaraz vyzve svůj idol a největšího favorita turnaje Rafaela Nadala. Na programu jsou také obě deblová finále.
    19. 3., 14:00 | Previews |  205 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Semifinále mužů •
Fritz (20-USA) - Rubljov (7-) | Stadium 1 (21:00 SEČ)
Alcaraz (19-Šp.) - Nadal (4-Šp.) | Stadium 1 (22:30 SEČ)
• Finále čtyřhry žen •
Muhammadová/Šibaharaová (7-USA/Jap.) - Y. Xu/Z. Yang (Čína) | Stadium 1 (19:00 SEČ)
• Finále čtyřhry mužů •
Isner/Sock (USA) - González/Roger-Vasselin (Mex/Fr.) | Stadium 1 (neděle 1:00 SEČ)


• Semifinále mužů •
Taylor Fritz (20.) - Andrej Rubljov (7.) | Stadium 1 (21:00 SEČ)

Taylor Fritz si i své druhé semifinále na Masters zahraje v Indian Wells a bude bojovat o své největší finále v kariéře. V cestě mu bude stát 13 zápasů neporažený finalista dvou loňských podniků Masters Andrej Rubljov, který je ve druhém týdnu tohoto podniku poprvé. Ve vzájemné bilanci vede 2-1 Fritz.

Čtyřiadvacetiletý Fritz se popere o své první letošní a celkově šesté finále. V sobotu se pokusí vylepšit svou semifinálovou bilanci 6-8. Posledním domácím finalistou BNP Paribas Open je John Isner (2012), na domácího šampiona "pátý grandslam" čeká už 21 let (Andre Agassi, 2001).

Jeho vrstevník Rubljov se přes čtvrtfinále Masters poprvé dostal loni v březnu v Miami a teď ho čeká už čtvrté semifinále, poslední dvě zvládl. V případě vítězství si již pošestnácté zahraje o titul a bude mít třetí šanci získat svou nejcennější trofej. V Indian Wells překvapivě žádný z Rusů netriumfoval, nejdále byl Andrej Česnokov ve finále ročníku 1992.

Fritz měl snadnější cestu do semifinále, přesto musel v posledních třech zápasech do rozhodující sady a dvakrát vyhrál až v tie-breaku závěrečného dějství. Rubljov naopak ještě neztratil set, má výbornou a stabilní formu, měl by potvrdit roli favorita a prodloužit svou neporazitelnost.

Tip na vítěze: Andrej Rubljov

Aktuální forma
Fritz měl výborný vstup do sezony, v ATP Cupu porazil Félixe Augera-Aliassimeho a Camerona Norrieho a na Australian Open postupem do osmifinále vylepšil své maximum na grandslamech. Na dalších dvou podnicích v Dallasu a Acapulku však překvapivě ztroskotal už na druhém soupeři (Marcos Giron a Jošihito Nišioka).

Cesta turnajem
Nejlepší formou se neprezentuje ani na domácím Masters v Indian Wells, kde až dnes potkává zástupce Top 30. Své působení sice začal demolicí Kamila Majchrzaka, jenže pak potřeboval tie-break rozhodující sady proti antukáři Jaumemu Munarovi i Alexovi de Minaurovi a do třetího setu ho donutil i Miomir Kecmanovič.

Historie na BNP Paribas Open
Hlavní soutěže "pátého grandslamu" se účastní již pošesté, ve druhém týdnu figuruje potřetí. Jeho maximem je loňské a letošní semifinále, které je zároveň i jeho nejlepším výsledkem na turnajích Masters.

Taylor Fritz - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Indian Wells (SF)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Indian Wells (SF)
Bilance: 12-4
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na venkovních betonech: 10-3
Bilance proti hráčům Top 10: 0-2 (kariérní 9-24)
Bilance v semifinále Masters: 0-0 (kariérní 0-1)
Bilance v semifinále: 0-0 (kariérní 6-8)
Grandslamy: Australian Open (OF)

Taylor Fritz - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
13-5
Nejlepší výsledek: semifinále (2021-22)
Loňský výsledek: semifinále
Bilance v semifinále: 0-1
Generálka: Acapulko (2K)
Cesta turnajem: volný los, Majchrzak (6-1 6-1), Munar (6-4 2-6 7-6), (29) de Minaur (3-6 6-4 7-6), Kecmanovič (7-6 3-6 6-1)

Aktuální forma
Rubljov prožívá další povedený vstup do sezony, což potvrzuje bilance 18 vítězství a pouhých dvou porážek. Na Australian Open sice vypadl už ve třetím kole a v Rotterdamu neobhájil loňský triumf, nicméně pak během dvou týdnů ovládl Marseille i Dubaj, kde slavil jubilejní desátý triumf na nejvyšším okruhu.

Cesta turnajem
V Indian Wells na vítězné vlně pokračuje, bez ztráty setu si poradil s Dominikem Köpferem, Francesem Tiafoem, Hubertem Hurkaczem i Grigorem Dimitrovem. Momentálně se veze na vlně 13 výher.

Historie na BNP Paribas Open
V hlavní fázi úvodního Masters sezony hraje počtvrté a poprvé se dostal přes třetí kolo.

Andrej Rubljov - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Dubaj, Marseille (T);  Rotterdam (SF)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Dubaj (T)
Bilance: 18-2
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na venkovních betonech: 11-1
Bilance proti hráčům Top 20: 3-1 (kariérní 29-36)
Bilance v semifinále Masters: 0-0 (kariérní 2-1)
Bilance v semifinále: 2-1 (kariérní 16-6)
Grandslamy: Australian Open (3K)

Andrej Rubljov - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
6-3
Nejlepší výsledek: semifinále (2022)
Loňský výsledek: 3. kolo
Bilance v semifinále: 0-0
Generálka: Marseille (T), Dubaj (T)
Cesta turnajem: volný los, Köpfer (7-5 6-4), (28) Tiafoe (6-3 6-4), (11) Hurkacz (7-6 6-4), (33) Dimitrov (7-5 6-2)


Carlos Alcaraz (19.) -  Rafael Nadal (4.) | Stadium 1 (22:30 SEČ)
Druhé mužské semifinále nabídne souboj mezi teprve 18letým Carlosem Alcarazem a jeho velkým vzorem a o 17 let starším krajanem Rafaelem Nadalem. Zatímco teenager předevčírem odehrál své premiérové čtvrtfinále na Masters, jeho občasný mentor Nadal má na kontě 36 triumfů na největších akcích ATP a může vyrovnat rekord Novaka Djokoviče. Jediný předchozí duel se odehrál loni na antukovém Masters v Madridu, Nadal ztratil jen tři hry.

Alcaraz si své první finále na hlavní tour zahrál loni v červenci a zvládl i to druhé před měsícem na antuce v Rio de Janeiru. V semifinálových bojích na nejvyšším okruhu má bilanci 2-3. Po skalpu loňského šampiona Camerona Norrieho se stal druhým nejmladším semifinalistou v historii BNP Paribas Open.

Letos neporažený Nadal bude usilovat o čtvrté letošní a 129. kariérní finále, už 53. na Masters. V sobotu absolvuje své již 71. semifinále na nejprestižnějších turnajích ATP (bilance 50-20), v Indian Wells je v semifinále pojedenácté (4-5), k poslednímu v roce 2019 nenastoupil. Rodák z Manacoru je posledním španělským finalistou i vítězem kalifornského podniku (triumf 2013).

Alcaraz zřejmě předvede mnohem lepší výkon než před rokem v Madridu. V Indian Wells si totiž vede naprosto suverénně, kdežto jeho úspěšnější krajan musel v každém zápase řešit komplikace. Svého idola asi ještě neporazí, ale mohla by být k vidění parádní bitva.

Tip na vítěze: Rafael Nadal

Aktuální forma
Alcaraz zářil už loni, kdy ovládl Umag a Turnaj mistrů pro mladíky, a ve fenomenální formě pokračuje letos. Letos odehrál celkem 13 zápasů a jedinou porážku zaznamenal ve třetím kole Australian Open v tie-breaku rozhodující sady s Matteem Berrettinim. Poté na antuce v Rio de Janeiru vybojoval svůj největší titul a v Davis Cupu potvrdil roli favorita proti Mariusovi Copilovi.

Cesta turnajem
V Indian Wells ještě neztratil set. V úvodním zápase jasně přehrál domácího Mackenzieho McDonalda, pak smetl krajana Roberta Bautistu, v osmifinále porazil Gaëla Monfilse, přemožitele světové jedničky Daniila Medveděva, a ve čtvrtfinále vyřadil obhájce titulu Camerona Norrieho. Momentálně se veze na vlně deseti výher.

Historie na BNP Paribas Open
V poušti si poprvé zahrál loni a hned na úvod nestačil na Andyho Murrayho.

Carlos Alcaraz - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Rio de Janeiro (T)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Indian Wells (SF)
Bilance: 12-1
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na venkovních betonech: 6-1
Bilance proti hráčům Top 10: 1-1 (kariérní 4-5)
Bilance v semifinále Masters: 0-0 (kariérní 0-0)
Bilance v semifinále: 1-0 (kariérní 2-3)
Grandslamy: Australian Open (3K)

Carlos Alcaraz - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
4-1
Nejlepší výsledek: semifinále (2022)
Loňský výsledek: 2. kolo
Bilance v semifinále: 0-0
Generálka: Rio de Janeiro (T)
Cesta turnajem: volný los, McDonald (6-3 6-3), (15) Bautista (6-2 6-0), (26) Monfils (7-5 6-1), (12) Norrie (6-4 6-3)

Aktuální forma
Nadal musel loňský tenisový rok kvůli zranění ukončit už v srpnu, přesto prožívá nejlepší vstup do sezony ve své kariéře. Přemožitele nenašel na generálce v Melbourne ani na Australian Open, kde získal rekordní 21. grandslamovou trofej, a bez ztráty setu ovládl silně obsazené Acapulko. Letos má stoprocentní bilanci 19-0.

Cesta turnajem
V Indian Wells na vítězné vlně pokračuje, přestože měl potíže ve všech zápasech. V tom úvodním dokonce v rozhodující sadě prohrával o dva brejky se Sebastianem Kordou. Další manko musel řešit v úvodním setu proti Danielovi Evansovi a ve druhé sadě proti Reillymu Opelkovi, s oběma si nakonec poradil bez nutnosti rozhodujícího dějství. Ve čtvrtfinále s Nickem Kyrgiosem na poslední chvíli otočil úvodní dějství a australského bouřliváka nakonec zdolal ve třech setech.

Historie na BNP Paribas Open
V Indian Wells startuje popatnácté, pouze dvakrát se nedostal do druhého týdne a třikrát triumfoval, naposledy v roce 2013.

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Melbourne 1,  Australian Open,  Acapulko (T)
Největší úspěchy na venkovních betonech: Melbourne 1, Australian Open, Acapulko (T)
Bilance: 19-0
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na venkovních betonech: 19-0
Bilance proti hráčům Top 20: 6-0 (kariérní 327-130)
Bilance v semifinále Masters: 0-0 (kariérní 50-20)
Bilance v semifinále: 3-0 (kariérní 127-43)
Grandslamy: Australian Open (T)

Rafael Nadal - BNP Paribas Open
Kariérní bilance:
58-10
Nejlepší výsledek: triumf (2007, 2009, 2013)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance v semifinále: 4-5
Generálka: Acapulko (T)
Cesta turnajem: volný los, Korda (6-2 1-6 7-6), (27) Evans (7-5 6-3), (17) Opelka (7-6 7-6), Kyrgios (7-6 5-7 6-4)


• Finále čtyřhry žen •
/ A. Muhammadová / E. Šibaharaová - Y. Xu / Z. Yang | Stadium 1 (19:00 SEČ)
Finále ženské deblové soutěže nabídne premiérový souboj mezi americko-japonským tandemem Asia Muhammadová, Ena Šibaharaová a čínským duem Yi-Fan Xu, Zhaoxuan Yang.


Muhammadová s Šibaharaovou spojily síly poprvé a hned je z toho finále na "pátém grandslamu", ačkoli ve třech ze čtyř utkání musely do super tie-breaku. Zatímco 24letá Šibaharaová už na akcích WTA 1000 triumfovala (loni v Miami) a ve sbírce má osm titulů, 30letá Muhammadová se popere o svou nejcennější trofej a celkově sedmou.

Cesta turnajem
1K: Siniaková/Tausonová (6-3 7-6)
2K: Keninová/Riskeová (1-6 6-4 10-1)
ČF: (3) Gauffová/McNallyová (6-2 1-6 10-7)
SF: (5) Dabrowská/Olmosová (7-6 3-6 10-5)


Xu s Yang si zahrají druhé společné finále, loni na WTA 1000 v Dubaji neuspěly. Třiatřicetiletá Xu má na dosah jubilejní desátý vavřín, druhý z nejprestižnějších turnajů WTA (Miami 2017). O šest let mladší Yang bude bojovat o svůj pátý a největší titul.

Cesta turnajem
1K: N. Kičenoková/Olaruová (6-3 2-6 10-8)
2K: H. Chan/Linetteová (6-1 6-3)
ČF: (8) Dolehideová/Sandersová (1-6 7-6 11-9)
SF: Cornetová/Fernandezová (7-5 6-1)


• Finále čtyřhry mužů •
/ J. Isner / J. Sock - / S. González / E. Roger-Vasselin | Stadium 1 (neděle 1:00 SEČ)
John Isner a Jack Sock se pokusí mužskou deblovou trofej ponechat na domácí půdě. Američané, kteří v poušti triumfovali v roce 2018, ve finále letošního ročníku narazí na mexicko-francouzskou dvojici Santiago González, Edouard Roger-Vasselin. Páry se potkávají poprvé.


Isner se Sockem vybojovali obě předchozí trofeje na Masters (Šanghaj 2016 a Indian Wells 2018). Američané spolu nehrají pravidelně, 36letý Isner má na dosah sedmý deblový titul a o sedm let mladší Sock 16. vavřín. Pro oba by se jednalo o čtvrtý triumf na největších akcích ATP.

Cesta turnajem
1K: (1) Mektič/Pavič (7-6 3-6 10-7)
2K: Kokkinakis/Kyrgios (6-3 7-6)
ČF: F. López/Tsitsipas (7-5 6-4)
SF: Golubjov/A. Zverev (6-3 6-2)


Další z nenasazených finalistů González s Rogerem-Vasselinem si hned na svém prvním společném turnaji zahrají o titul. Devětatřicetiletý Mexičan se popere o 19. trofej a tu vůbec nejcennější, o rok mladší Francouz triumfoval 22krát, ale jen jednou na Masters.

Cesta turnajem
1K: Gille/Middelkoop (7-6 6-1)
2K: Bopanna/Shapovalov (6-4 4-6 10-4)
ČF: Karacev/Rubljov (6-2 6-4)
SF: (2) Ram/Salisbury (3-6 6-4 10-7)

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (205)
20.03.2022 07:27Od: steve79
Rozcilujeme, ze nekteri porad pisou, ze tady neni Djokovic. Djokovic nesplnil podminky a tecka.
[ Reagovat ]
20.03.2022 09:43Od: No-le
A proč by to nemohli psát? Mě to taky štve.
[ Reagovat ]
20.03.2022 09:55Od: paddy
Píšou, že mu zakazují hrát, což je lež ekvivalentní Putinově propagandě
Rozhodl se dobrovolně. Vyčkává, až se rozvolní restrikce, což sám řekl.

Nejde jen o hraní, ale i cestování, každý stát má právo si stanovit vlastní imigrační pravidla
Očkování vubec nesouvisí s tenisem, ale šlo veřejném zdraví

Někdy člověk musí mít řidičský průkaz, jindy VŠ diplom atp.

Podmínky nemá problém splnit 99% hráčů ATP
[ Reagovat ]
20.03.2022 10:57Od: soloo
Aj mna stve ze tam nemoze byt Djokovic, hned by Nadal dal hlavu dole
[ Reagovat ]
20.03.2022 11:03Od: paddy
Až porazí Jyrku, pak můžeme spekulovat smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:50Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 10:19Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:17Od: FulnekUltras Re: za prachy cokoliv
těch tvých bolševických 99% akorát ukazuje, že za desítky let se nic nezměnilo a lidi jsou pod mediální masáží stále stejně blbí jako "druhdy"

realita v širší společnosti je ale naštěstí výrazně odlišná

smilesmilesmile

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/koronavirus-nejdriv-nebyly-ted-konci-v-ohni-cesko-spalilo-skoro-ctvrt-milionu-vakcin-194547#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=YexFycFuRlN-202203202055&dop_id=194547&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:18Od: FulnekUltras
patřilo pod paddy
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:19Od: FulnekUltras
největšího z místních novosvazáků
[ Reagovat ]
20.03.2022 07:24Od: Krisboy
Nadal zcela podle předpokladů. Neviděl jsem ani loptičku, těším se na hajlajc smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:52Od: Rafaeoli25
No poslední hodina byla výživná, jedna skvělá výměna za druhou a co Nadal předváděl na síti neskutečný. Tak často na ní snad nikdy nebyl. A fungovalo to skvěle, to by měl praktikovat v každém zápase smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 07:21Od: steve79
Na to, ze je Alcarazovi 18, tak hraje skvele. Bylo to naproste vyrovne a rozhodla zkusenost. Byl to skvely zapas a kdo tvrdi, ze ne tak se dival na jiny zapas asi.
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:52Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 03:06Od: mahycek
Zklamal, ale je to poslední zápas,
co s ním Nadal prohrál. Už nikdy s
ním Nadal nevyhraje. To si tady
uložte a pak mě rozmetejte. kdyby
to nebyla pravda. Stejně si myslím,
že tam bylo něco víc !!!!!!! Právě, je
to španělsko, bylo by blbé, kdyby
Nadal prohrál... Ano kdyby... Vlatně Nadal
musel vyhrát. Tečka
[ Reagovat ]
20.03.2022 03:17Od: elsky
smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:53Od: Rafaeoli25
Sorry, ale tvrdit, že ho Nadal už nikdy neporazí ani na antuce je slušně řečeno nesmysl. Carlos je mimořádný, bezpochyby, ale pořád mluvíš o Nadalovi proboha.
[ Reagovat ]
20.03.2022 03:00Od: Forehand
V prvom sete hrali obaja katastrofálne, druhy bola čistá lotéria, ale ano, v tretom to bola reklama na tenis. Obaja ukazali skvelé veci, je neskutočné aký level predvádza Alcaraz v 18. Level z tretieho si ale musi drzat plus minus konstantne. Vela sa hovori o jeho BL hre, ale velmi dobre aj returnuje.

Nadal. Jeho vykonnost je, ako ked zatocite kolesom s cislami od 1-10. Nastastie pre neho, na rozhodujuci set s Nickom aj Carlosom si vytocil 9ku.

Vo finále by mu mala stacit 6-7, dokonca si myslim, ze 5-6. Fritz je urcite najrijemnejsi super zo stvorice Opelka, Kyrgios, Alcaraz. Tak pod si Rafa pre titul.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:46Od: HolyMotors
Rafa teď neskutečně kouzlil na síti. Ale jinak mi přijde horší, ač podává první, místy vlaje jak čerstvě vyprané trenýrky v průvanu.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:53Od: HolyMotors
A hned break samozřejmě smile ale tak jo. Aura goatsovství aspoň jede dál. Snad si Patik neublíží..
[ Reagovat ]
20.03.2022 03:07Od: Patik
Pohodicka.. Čakal som hladsiu výhru.. A ani som to nekukal celé mam nejakú prácu..
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:55Od: Rafaeoli25
Nikdo rozumný nemohl čekat hladkou práci, Carlos hraje už teď neskutečný level a dle předpokladů Nadala velmi prohnal.
[ Reagovat ]
20.03.2022 03:03Od: Forehand
Ano, do stavu 3:3 bol mlady lepsi. Nevyuzil dva BB a vzápätí prehral prvý ponuknutý. Ale od výkonu v tretom sa moze odpichnut, Rafa musel ukazat svoj hardový skoro top, aby si to postrazil.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:33Od: Forehand
Treti trojhodinový zapas Nadala z posledných piatich. Miami by nemal ako odohrat, aj keby zacina antukova sezóna v auguste.
[ Reagovat ]
20.03.2022 09:56Od: cesc444444
Ale vůbec ne. Sám říkal na tiskovce, že se cítí úplně v pohodě. Ano, v Miami by se to potom stupňovalo (horší podmínky atd.), ale mezi zápasy jsou dny volna, v Miami by začínal někdy ve čtvrtek zase nebo kdy... Byla to jedinečná šance tam konečně vyhrát, natož získat Sunshine double, taková příležitost už se asi nenaskytne. Je to prostě škoda a velká chyba, ikdyby měl obětovat třeba Monte Carlo, ať už neúčastí nebo nepřipraveností.
[ Reagovat ]
20.03.2022 10:03Od: cesc444444
A další věc: kdyby náhodou vyhrál i Miami, šel by pravděpodobně na první místo rankingu a mohl si nahrabat nějaký ty týdny na No.1 už teď. Ano, pravděpodobně se tam dostane, ale bůhví kdy. A taky vím, že mu o tyhle statistiky nejde, ale v konečném sumírování o GOATa se bude počítat každý argument...
[ Reagovat ]
20.03.2022 11:16Od: Forehand
Nadal si nepredlzil karieru aby sa nahanal za nejakych sunshine double. Spytaj sa na ulici 100 ludi, co to je a 100 ti povie, ze nema tusenie.

Tyzdne na No1, opat statistika podriadena poctu GS, rozhodne sa nebude v 36. nahanat za béčkovymi stats, zameriava sa na priority a tak to ma byt. Vynechat Miami je super napad a mohol by vynechat aj Madrid, ale to neurobi.
[ Reagovat ]
20.03.2022 11:19Od: cesc444444
Prioritně jde o ten titul z Miami samozřejmě... Ostatní je přidaná hodnota.
[ Reagovat ]
20.03.2022 11:30Od: cesc444444
A říkej si co chceš o váze GS. Ano, je to ten nejdůležitější ukazatel, ale není jediný. Jsem obrovskej fanoušek Rafy, ale momentálně bych se nemohl přiklonit na jeho stranu. Djokovič má minimálně 2x Golden masters i GS, Nadalovi chybí Miami, Šanghaj, Paříž a hlavně TM. Djokovičovi jen OH. Počet masters bude dnes snad vyrovnaný. Přidej týdny na No.1 popř. H2H (ikdyž velmi těsné) a ten jeden GS navíc ve prospěch Nadala ti prostě nemůže stačit (pokud jsi objektivní ;) )
[ Reagovat ]
20.03.2022 21:00Od: Forehand
Netreba si zamienat komplexnost s kvalitou.

Komplexnejsi, neznamena lepsi.
[ Reagovat ]
20.03.2022 22:58Od: Rafaeoli25
Je ale fakt, že Miami mohl zkusit, když mu ještě chybí, i kdyby byl následkem třeba i neúspěch v Monte Carlu. Pokud se cítí dobře, měl to zkusit, souhlas s tímhle pohledem.
[ Reagovat ]
20.03.2022 12:54Od: paddy
V pozdním věku je treba dobře plánovat anehnat se za každým rekordem jako Djokovič na OH, který se kvůli toho fyzicky i psychicky vyčerpal, což ho stálo kalendářní GS

Rozdílný pohled také vedl k odchodu Vajdy

Ať žije Pepe Imaz, se kterým občas udržoval spolupráci i v posledních letech smile
[ Reagovat ]
22.03.2022 10:15Od: Smazaný účet
smilesmile přesně shrnuto. Jako vždy.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:25Od: Forehand
V tretom sete sa to uz podobá na tenis.

Skoda tej veternej komedie v druhom..
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:25Od: mahycek
Je to pravda pravdoucí. Rogerovi vítr
víc uškodí, než Rafovi. Ale, znáte
to, pro všechny podmínky jsou stejné.
Jo u fotbalu, ale né při skoky
na lyžích a tenisu.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:07Od: Smory25 Omg
To v celým eurosportu není nikdo kdo by tomu komentátorovi řekl že tam nejsou rozhodčí? smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2022 11:27Od: Tomas_Smid_fan
Zato jsou tam upířismile
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:07Od: mahycek
A mýlil jsem se. Omluvasmilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:02Od: HolyMotors
Výživný game. Přímo masakr. I při šílených podmínkách několik fantastických výměn, včetně té rozhodující, kdy byl Rafa krásně namazán i důsledně rozetřen na chleba.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:58Od: mahycek
Jsou to hrozné podmínky.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:57Od: mahycek
Tak to skončí 6-4 6-4, protože
Alkaraz svůj servis nepodrží.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:49Od: Kub1s
nechápu proč to nepřeruší
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:57Od: D@nny
Proc by to prerusovali? Musi si zkratka zvyknout, tak hrozne to neni.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:42Od: RFanousek
tak tohle už je komedie smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:38Od: Forehand
Tak v tejto chvili to je uz skoro neregulérny zápas. Pripomina to USO 2012, resp. SF RG, kde Federer nebol schopný vyhrat set ani pri veternych podmienkach.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:40Od: RFanousek
pokud znáš styly obou tak ti logicky dojde, že Rogerovi ten vítr ublížil více než Nadalovi
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:43Od: Forehand
Domnenka.

Rafa uz prehral x veternych zapasov, Federer mal obrovsku sancu. Pri bezvetri je bez sance, ale ked vietor rozbije hru oboch, logicky z toho ma tazit ten slabsi. Lebo zrazu prichádza novy sport, improvizácia :)

Avsak Federer bol slaby aj z improvizácie, takze zase nic :)
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:48Od: RFanousek
To není pravda že musí těžit ten slabší. Federer miluje halové podmínky, co nejméně okolních vlivů, jeho agresivní styl vyžaduje přesnost. Nadal tam ty svoje kopce vždycky nějak umístí, i ve větru.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:52Od: Forehand
Jasne, ze to je pravda. Ked zacne brutálne fukat tak, ze to rozbije hru a zbrane oboch, vzdy je to sanca pre slabsieho, kedze prisiel sice o svoje zbrane, ale tie neziskali ziadny titul, a o zbrane prisiel aj protihrác, ktory vyhral 13 RG titulov. Takze vyhodna situácia pre slabsieho.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:00Od: RFanousek
Nesouhlasím, protože každý herní styl to rozbije jinak, některý více, některý méně. Za mě by měl určitě Federer větší šanci bez větru, už jen proto že před tím s Nadalem vyhrál pět zápasů v řadě. Ale s tím větrem nebylo o čem.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:02Od: Forehand
5 zapasov v rade?..A kolko z nich bolo na antuke?
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:06Od: RFanousek
Já vím, že žádný, ale určitě je rozdíl nastupovat proti někomu s kým jsi prohrál pět zápasů v řadě, a někomu koho jsi porazil před pár týdny v Monte Carlu, Madridu a Římě smile
Ty ten rozdíl nevidíš?
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:08Od: Forehand
Nie, Nadal prehral s Djokovicom milion zapasov mimo antuky a potom hrali spolu na antuke a bolo to naopak.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:11Od: RFanousek
Tak zrovna Djokovič ho porazil na antuce na všech velkých turnajích tak to asi není úplně nej příklad.
Já se jen snažím říct, že v roce 2019 měl Federer šanci odehrát vyrovnané utkání kdyby nebylo větru. Prohrál by i tak ale ne tak jasně, to je můj názor.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:15Od: HolyMotors
Dobrý a úplně legitimní názor. Nemá ho ovšem vůbec cenu psát Forehandovi, protože Federer. Ten má rudo před očima hned, jak vidí to jméno a úplně se mu zatemní. Ale sympatický pokus.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:20Od: RFanousek
smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:21Od: Forehand
No vidis. Tak dokonca Djokovic, ktory ho na antuke porazil vsade kde sa dalo nevedel vyuzit hardovu prevahu na to aby ho na antuke 5 rokov porazil v rokoch 17-21..

Tak potom ako to mozes ocakavat od Federera v rovnakom období?
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:05Od: Forehand
To co robi vietor so zapasom a ci pomaha slabsuemu alebo silnejsiemu vidis v praxi dnes.
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:07Od: RFanousek
No a jak ty poznáš, že Nadalovi ublížil víc? Víš jistě, že bez větru už by byl na tiskovce?
[ Reagovat ]
20.03.2022 02:09Od: HolyMotors
Vítr ze zásady vždy pomáhá slabšímu, tedy soupeři Rafy, nehledě na to, s kým hraje.
[ Reagovat ]
20.03.2022 11:40Od: Tomas_Smid_fan
U větru rozhoduje především styl. Proč Rogerovi vždycky vyhovovaly halové turnaje, kde byl Rafa jalový? Hard ok, ale také ideální podmínky. Velkým spinem udrziš míč na kurtu mnohem snáze než fackovanou. To samé v jiných sportech-když házíś ve větru frisbee musíš kromě jiného přidat hodně rotace, čistá fyzika.
Nicméně se smršti, která kupodivu neodnesla stadion, se oba poprali velmi dobře, i přes Rafovi znechucení podmínkamismile
Kdyby zápas přerušili, což se nabízelo a i komentátoři se podivovali, že nic, možná bychom neviděli tak skvělý tenis, jaký přinesl 3.set.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:51Od: RFanousek
Jinak moc nechápu tu poznámku že nebyl schopný vyhrát set ANI při větrných podmínkách, když Federer vyhrál v Paříži nad Nadalem čtyři sety v minulých zápasech.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:58Od: Forehand
Hej 4 sety, za 15 rokov. Super.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:37Od: RFanousek
vždyť tam fouká takovým způsobem že to není regulérní
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:37Od: Patik
neviem co je smutnejšie ci Nadalov výkon alebo to ze s tým výkonom každého poráža..ako fakt toto je sezóna na vysokej úrovni..takéhoto Nadala by Djokovic vymazal rámom rakety fakt..hlavne tento zápas je paródia na mužský tenis..fuka tam síce vetrisko ale tí hráči sa doslova ponúkajú jeden druhému..vyhraj to ty.. Nie ty.. ja nechcem.. smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:39Od: D@nny
Pricti vitr, plus tve IQ a kvalita jde do minusovych ciselsmile
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:41Od: Forehand
Najsmutnejsí Paťo je tvoj výkon, byť do druhej hore, aby si zas utrel..Ty musis mat trpezlivost boxovacieho pytla, neskutočný traged. smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 23:00Od: Rafaeoli25
Hlavně, že tím rámem vymazal Veselého. To jsme viděli..
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:37Od: D@nny
Bohuzel, vitr srazil kvalitu zapasu hodne nizko...
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:36Od: fialka
Komentátor jelito. To sa nedá počúvať, čo tam trepe.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:30Od: mahycek
Přijel jsem z prvního hraní po pandemii, tak trošku unaven, ale v pohodě.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:28Od: mahycek
Teď mimo hru. Měl by si mladíček
nechat narůst dlouhé vlasy.Byl by pro
světové média zajímavější, když tedy
to je vycházející hvězda. To je jen
můj názor, já jsem rocker i když už to
mám zkrácené, ale né jako Alkaraz.
Vizážisté si ho určitě vezmou do parády,
když bude udávat směr tenisu. No,
zatím tedy ne, to jsou chyby. Ano,
vítr.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:16Od: Forehand
Lol, komentátor, ze rozhodcovia piskaju velmi dobre, ziaden hrac si este nevzal jastrabie oko.

Na kurte bez čiarových rozhodcov :)

Paťo, počuvas. Nie si jediný retard :)
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:16Od: Kub1s
Ten komentátor na eurosportu je úplně zmatenej
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:14Od: mahycek
Nestabilní výkony Rafy a mladíček zatím
zklamání.....
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:15Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:28Od: D@nny
V takovem vetru by byl kde kdo nestabilnismile
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:03Od: mahycek
Jo, jo, dobře to píšeš Rafaeolismilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:04Od: Rafaeoli25
Co přesně?
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:13Od: Rafaeoli25
Jestli jde o to podání tak to je bohužel svatá pravda. On normálně podává velmi dobře, ale aby za jeden set nabídl skoro 20 brejkbolů, to je nepochopitelný průšvih.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:01Od: mahycek
Co Nadal, ale mladíček je zatím
roztřesenej. Co sa zubud ??? Toto jsou
Nadala poslední záchvěvy, jeho úporné
upracované hry, na které se občas nedá
dívat,ale má z ní fantastické výsledky.
Dnes, ještě nevyhrál, tedy pokud mladej
nebude tak připosraně přemotivovanej.
Normálně už musí Nadala přejet. Zatím
je to nenormální výkon mladého. Až
se uvolní, pak to bude jízdasmilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:04Od: Rafaeoli25
smile. No hlavně na podání bude muset zapracovat, bez jeho zlepšení ho nikdy opravdu předjíždět nebude, určitě ne ještě tento a příští rok minimálně.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:14Od: Rafaeoli25
*přejíždět. I když vlastně i předjíždět no smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:51Od: Rafaeoli25
Tak to už je asi jasné. Carlos zatím velké zklamání, Rafa ten pokračuje v nestabilních výkonech posledních dvou týdnů. Ale je schopný si to i při horším představení pohlídat.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:53Od: Patik
smilesmile no tak som rad ze si už konečne vytiahol ruku z gatí.. smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:57Od: Forehand
Ty si ju tam naopak kludne nechaj. Šanca, ze by ti nejaka žena dopriala jemnejsi dotyk, nez facka sa blizi k šance chlpatej vyhrat Wimbledon.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:02Od: Rafaeoli25
Jsi trapnej, sorry, ale co na tyhle projevy říct.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:07Od: Patik
Prepáč no.. Vážne..pokúšal som sa ti to vysvetliť už pár dní pred zápasom..
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:09Od: Rafaeoli25
To, že bude Alcaraz předvádět tohle asi čekal málokdo. Rozhodně má kvality na špičkový tenis, dnes je to ale špatné.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:26Od: Patik
Alcaraz nehrá vyslovene zle..su tam záblesky..jednoducho ma ešte taký mladicky mindset..Nadal to vníma len ako ďalší zápas.. Alcaraz je len ďalšia prekážka k titulu. .pre mladého je to naopak udalosť. Príležitosť,zazitok..A to jasne cítit na jeho hre a reči tela..on sa stretne s Nadalom ešte 5krat a 5 krát to prehra až kým nedozrie.. Ver tomu..
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:50Od: Forehand
Rafa je niekde na svojej 40% vykonnosti. Dost utrpenie sledovat takto pasivny prejav. Pri razancii uderov mam pocit, akoby to bol Nadal, co ma vek a silu stredoskoláka.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:52Od: Rafaeoli25
Tak přizpůsobil se soupeři a vidí, že to stačí. V podstatě nevadí, jak hraje, protože i tak kontroluje zápas.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:55Od: Forehand
Ano. Je mozne, ze by pridal, ak by to bolo nevyhnutné.

Inak Alcaraz nema ani nahodou 185cm, ako uvadzaju statistiky. Nadal ma uvedenych 185/186 a na spolocnych fotkach je vyrazne vyssi.

Alcaraz servuje katastrofalne, Nadal mal 17 breakballov.
[ Reagovat ]
20.03.2022 01:14Od: Rafaeoli25
Nechápu ten špatný servis, to prostě nechápu.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:56Od: Patik
Nenapísal som to dole? Nie nie to je super talent Nadal bude bojovať o holý život. . Ach jaj vy ste stratení.. smilesmile
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:59Od: Forehand
Ty si taká socka, ze este aj tie svoje uplakané slaboduché predikcie vyhlasujes za expertizy. Pritom si len dopredu nariekal, ale v kutiku svojej ubolenej invalidnej duše si si prial opak :)
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:35Od: Forehand
Musim povedat, ze tenis prahbiednej úrovne. Nadal sa uz potrebuje dostat na antuku, tam bude lepší. Hoci pri bilanciu 20:0 to vyznie kuriozne.

Kazdopadne cele IW, az na zablesky nehrá dobre.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:24Od: Forehand
Pripomina mi to Rafov prvy zapas s Thiemom na RG, tusim z roku 2014, kedy uz mal Dom skvele vysledky za sebou, ale s Rafom sa extremne povyhadzoval.

Dnes je to len o Alcarazovi, je mozne, ze Nadal vnima, ze sa mlady vyhadzuje, tak ho nechava hrat, osobne vsak od neho ocakavam viac.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:22Od: Herbert_Hoover
Vamos Rafa champion smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:11Od: mahycek
Pokud mladej nebude mít přehnanej
respekt, tak vyhraje. A když né teď,
tak na Roland Garros určitě. Nedá se
to zastavit.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:23Od: Patik
Sa zobud smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:10Od: Forehand
Alcaraz kazí jak Kvitová keď má zlý deň.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:07Od: mahycek
Konečně. Ten šeptající koentátor na
Eur. 2 to je hrůza. Barkmane, aspoň
Škorpile zpátky. To se nedá poslouchat.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:55Od: Patik
Zbytočne premotivovany.. Bude ho to stáť zápas..
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:59Od: Forehand
Rafa pasívny, jak Paťovi fotrovci pri výchove.

Pokiaľ nezačne sám hrať, tak bude za chvilu s mankom doublebreaku.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:03Od: Rafaeoli25
Pokud Nadal vyhraje, tak ve dvou určitě ne. Ale upřímně, trochu jsem čekal, že se Carlos nijak nezalekne. Má to v hlavě srovnané.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:06Od: Forehand
Rafa supera nepozná a zatial nevie, čo ma hrat. Vyckáva, oťukáva si ho.

Mladý má oba údery jak terminator, tak sa moc nedivim, ze Rafa vlastne nevie, cez čo sa tlačit.

Zatial je to o mladom, Nadal potrebuje zaktívniť.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:11Od: Patik
Toto je v tenise bežná vec.. Mladý chlapec ide proti Nadalovi to je hneď dream match nabehne tam ako víchor zobere aj Nadalovi podanie kým Nadal není v prevádzkovej teplote ale vo svojom sa bude trápiť Nadal bude pridávať plyn podľa potreby zvyšok mu Alcaraz pomôže sám..v každej výmene sa snaží ťažko zotriet Nadala.. Toto sú úplne bežné prvokolove zápasy..outsider verzus šampión.. Pozri už to máš tu.. Nadal už otáča a nemusel sa ani snažiť smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:54Od: mahycek
Teď jsem dojel. Jen, aby mu to Alkaraz
nenechal??? Jinak musí vyhrát mladý
španěl. Né, že bych mu to moc přál,
ale vlatně jo.... Ať je konec Nadala.
Bude to změna. Tak bojuj mladíčkusmilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:57Od: Rafaeoli25
Ať je konec Nadala, v jakém smyslu, myslíš, že najednou vyklidí pozice, že dne na den? smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:59Od: Patik
Len ťažko niečo uhrá.. V každom úderi vidí len winner..Nadal dobre vie ze mu stačí len počkať si. .rutinny zápas v dvoch setoch
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:02Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:04Od: Forehand
Kamosko, ty si zosratý až za usami. Neskutočný zbabelec smile
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:06Od: Rafaeoli25
Prý rutinní zápas ve dvou setech. Ano, to by byl, pokud by na druhé straně nestál aktuálně plně sebevědomý supertalent.
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:09Od: Forehand
Ve dvou by to bolo, keby tam je netalentovaný chlpač z Bazileja :)
[ Reagovat ]
20.03.2022 00:22Od: Patik
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:33Od: Patik
Nadal Fritz..to bude epicke finále ..nemyslim si ze si niekto trufne tipnut favorita finálového zápasu.. Fritz patrí medzi najvyššiu špičku tejto éry takže očakávam úplne otvorený zápas.. Môj skromný tip Fritz v dvoch setoch smile smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:38Od: Forehand
Haha, retard musi byt. Kks, to musi byt strašny zivot o polnoci sledovat hejtovaného tenistu :)

Musis byt na seba hrdý, tragéd.smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:39Od: Rafaeoli25
To je hodně skromný tip, měl bys říct, smete ho 6:1, 6:2, to by bylo slovo chlapa ne?smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:43Od: Patik
Ako neviem fakt dúfam ze ho Fritz ušetrí..chcel by som niečo vyrovnané..ja byt Nadalom asi by som odstúpil.. Toto je moc smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:45Od: Rafaeoli25
Já taky doufám, že Nadal nedostane dva kanáry. Ale děsím se toho, to jo smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:46Od: Patik
Jednoznačne debutanti sú pre grandslamových šampiónov čistá smrť smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:24Od: paddy uvidíme, co předvede Alkáč
jestli se náhodou z Rafy nesesype jako naposled smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:25Od: Rafaeoli25
Loni ještě zdaleka nemohl být konkurencí.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:33Od: Rafaeoli25
Navíc ho tehdy v tom zápase v Madridu limitovalo zranění, to bych vůbec nepočítal.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:21Od: paddy i po dnešku platí, že
Rublev s Fritzem v IW vždycky prohrál smile smile

pro příště
je zbytečný sem tahat statistky typu, že Rublev neprohrál 13 zápasů

stačilo se jen podívat, kde se hraje
IW je prostě IW smile
https://www.youtube.com/watch?v=c36t4G0dHXA
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:34Od: paddy
Šla myška Mickey,
nesla dva košíky (prohrané sety)
smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:17Od: sojka1 Tayloooor!!!! :-)))
velmi zaslouzene..... ovsem ma neco s nohou, ale ted super!!!! :-)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:20Od: Rafaeoli25
Opravdu zasloužené, škoda, že takhle nehraje celou sezónu. On má v sobě obrovský potenciál, i k tenisu přistupuje jak se má, je to poctivý kluk..nevím v čem je tedy problém a pořád ne a ne se dostat výš smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:22Od: soloo
Fritz dozríva ale pomalu
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:26Od: Rafaeoli25
Tak on byl hned na začátku dobrý, ale pak bohuzek ustrnul a pořád se nehýbe.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:25Od: Forehand
Taký typický top 20 hrác :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:21Od: annah
Byl to parádní zápas! Zážitek s dobrým koncem...smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:33Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:34Od: paddy
Co si zase chlastal? smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:37Od: Rafaeoli25
Já se opíjím hlavně životem, jak zní jeden hezký celkem známý citát smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:39Od: paddy
Proč tam tedy dáváš tu skleničku? smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:42Od: Rafaeoli25
Tak to má právě i jiný význam než ten, že tam je nějaká libá tekutina. I život je ale někdy tekutý a třeskutý smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:16Od: Rafaeoli25
Zpět k tenisu po těch ubohých žvástech, které by bylo nejlepší vůbec nekomentovat jen ignorovat, protože ignorace je často to nejlepší řešení. Také myslím, že by asi měla rozhodnout Nadalova zkušenost, ač kvalitou a stabilitou výkonu zatím v IW oplývá více Carlos. Rafa ale ví, kdy zapnout a jistě tuší, že dnes musí podat optimální výkon, aby mohl svého následníka porazit. Bude to velmi zajímavé a asi nepřekvapí, když to skončí ve třech setech smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:01Od: Carmelo Klient Dr. Fuentese
Dnes padne, nepomůže mu ani abnormální pocení z těch substancí co každý rok bere.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:02Od: Rafaeoli25
Tapetuj si to tu jak chceš. Když není co říct, vytahují se většinou neubožejší věci, nebyl bys špatný v politice, tam by ti to asi šlo..
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:09Od: Carmelo
Nadal je/byl nastreleny víc jak Lance. Ví to každý, kdo se aspoň trochu pohybuje okolo tenisu. A názory nějakého Rafaeoliho nebo Forehanda na tenisportal na tom nic nezmění.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:11Od: Rafaeoli25
Jasně a tys byl u toho ty experte viď smilesmilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:05Od: Forehand
Kamosko. Obklad na čelo a nohy v teple, pamataj.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:08Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:10Od: Rafaeoli25
Možná by pomohly i elektrošoky. Potřebovalo by to pořádný Přelet nad kukaččím hnízdem jak to tak vypadá smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:40Od: soloo
dost ludi tu si mysli ze Nadal dopuje, okrem forehanda smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:46Od: Forehand
Dost ludom tu Nadal zobral chuť do tenisu :)

Prirodzeny nasledok. 10 rokov ste sa tu bili do hrude, ze Nadal nepredbehne Federa. Teraz, keď ho definitivne zadupal do zeme, tak nezvládate no :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:56Od: soloo
Armstrongovi zobrali vsetky tituly, tak sa netes az sa to prevali smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:56Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:58Od: Rafaeoli25
Vsadíme se, že nikdy k ničemu takému nedójdě? smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:03Od: soloo
to ano nedojde, ale nekdo by sa mohol vyjadrit napr Shapovalov smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:04Od: Rafaeoli25
Ať se vyjadřuje kdo chce, jinak Šapo ať hlavně netrefuje homeruny do očí umpirů..smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:00Od: Forehand
Ano, a jedneho dna sa dozvieme, ze Zem je plochá.

Co tam mas dalej?..:)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:03Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:01Od: Rafaeoli25
Taky mám ten pocit, dokud to vypadalo, že nemá reálnou šanci na nějaké rekordy zaútočit, tak to byl takový terč posměchu, spoustě lidí dělalo dobře, že si z něj mohou střílet, v domnění, že je s ním konec, šest sedm let zpátky. Běda ale, když se před pěti lety vrátil a bylo jasné, že je to nový Nadal, který má opět co nabídnout. Pak začalo být zle..
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:50Od: Rafaeoli25
Definuj dost, říkáš to jako kdyby to byli málem všichni. Trapné vážený, moc trapné a hlavně nízké, velmi nízké smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:30Od: annah
Fritz zatím dobrý...smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:50Od: Rafaeoli25
Čekal jsem to smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:52Od: sojka1 Re: :-)
Nolka mu rika "amicky cukrik" a vubec mi to nevadi, dneska ho tlacim vsi silou, co mam a navic bonusove libam sve srdicko na retizku a snazim se libat ho v predstihu a vickrat, nez Andrej svoji Madonku.... :-)))
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:53Od: Rafaeoli25
Proč ho tak tlačíš? smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:58Od: sojka1
protoze tenisove roste a navic je mi sympaticky... a dojal me i svoji hooodne predcasne zalozenou rodinou.... neni jednorozmerny, tak snad to vsechno zvlada.... ;-)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:20Od: annah
On má rodinu? To jsem nezaznamenala.
Vyhrál. Mám radost. A byly to místy úžasné výměny.
Jdu do hajan. Ráno se kouknu, jak Rafa sfouknul derby. :-)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:21Od: Rafaeoli25
Tak on se dokonce ženil už v osmnácti, což byl nezvyk i v dávné minulosti, u mužů určitě, natož dnes. Zvláštní.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:22Od: sojka1
ma, snad uz od sedmnacti, osmnacti.... dneska uzasny vykon, mam radost! A na Rafu taky uz dlabu... :-))
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:01Od: Forehand
Zapas oničom. Len zdržujú :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:05Od: Rafaeoli25
Ale no tak, tohle si nezaslouží, jsi až moc přehlíživý, to není fér smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:18Od: sojka1
on je jen jednorozmerny.... :-)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:26Od: Forehand
Zameraný na kvalitu. Nepomozem si :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:27Od: sojka1 Re: ne!
:-)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:39Od: Forehand
Ty vidis za tym story, rodina a tak.

To je ina optika :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:29Od: Rafaeoli25
Sorry, ale právě Rublev hraje posledních pár týdnů skvěle, ten si fakt nezaslouží takové přehlížení.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:39Od: Forehand
Nudí.
[ Reagovat ]
19.03.2022 23:29Od: Rafaeoli25
Tenis není jen Nadal a Djokovic aktuálně, nezužujme to.
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:27Od: RFanousek
kde jsou ty časy kdy byly semifinále masters obsazeny velkou čtyřkou, a sem tam k nim Berdych, Delpo, Ferrer, Tsonga. To byly časy.
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:21Od: Carmelo Nadal
ty sračky, co do sebe cpal celou kariéru za asistence doktora Fuentese si začínají vybírat krutou daň. Vypadá jak opelichane kuře.
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:31Od: Forehand
Kamosko. Takze aj ty si poj*bal barana?..
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:41Od: Carmelo
Nejsem tvůj kámoš. Nevidíš jak Nadal vypadá, jak starý dědek. Proč asi? Hloupému napovez...
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:50Od: Forehand
Kamosko, ale ved pozri jak sa správaš. Prečo asi?..No Poj*bal si barana. Hlúpemu napovedz.
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:56Od: Rafaeoli25
To říkají často ti praví co, prý hloupému napověz. Vyplodí takovou blbost a ještě jsou drzí..a tak brzy, jak by řekl Vlasta Burian smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:07Od: Carmelo
Je to chytrému napovez Buriáne.
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:54Od: Rafaeoli25
Jen proto, že mu padají vlasy vypadá jako starý dědek? Hm, tak to je tedy už kolem třicítky dědků plná populace. To je zase výplod dne, bože..smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:57Od: Rafaeoli25
Jinak ty vypadáš jak, abychom získali představu, jako Sean Connery nebo jako Brad Pitt? smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:05Od: Carmelo
V práci mi říkají Ovečkin
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:10Od: Forehand
Haha, to preto ze si poj*bal Barana.

Žiadny Ovečkin, Baranov :)
[ Reagovat ]
19.03.2022 22:48Od: Rafaeoli25
Tak bezzubý Ovečkin vzorem krásy zrovna není smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:12Od: paddy
Rublev to bude mít těžké
s Fritzem v IW vždycky prohrál smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 19:52Od: Rafaeoli25
Taky myslím a věřím spíš Fritzovi. Pokud dá každopádně Rubla třetí finále v řadě, tak už to bude na poklonu.
[ Reagovat ]
19.03.2022 20:04Od: paddy
hlavně si hlídej poklopec smile smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:35Od: Forehand
Nadal v 17r prvykrat zosmiešnil Federera, predtym, než to robil každý rok :)

Dnes coskoro 19r Alcaraz bude mat pred sebou velku vyzvu, som zvedavy ako sa s tym popasuje. Po zápasoch s Medvedevom pre tenisovy svet isto druhy najatraktivnejsi duel sucasnej sezóny. Som zvedavy.
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:07Od: paddy
tak pozor smile
vrchol sezóny zatím byl, když Jyrka vypráskal Djokoviče smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:14Od: fialka
Nestraš!
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:18Od: Carmelo
Poslední 4 finále Nadal vs Federer - 0:4
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:30Od: Forehand
Som rad, ze si nevypisal, ktoré to boli. Je to len dokaz toho, ze boli tak nepodstatné, ze si na ne nevies ani spomenúť smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:39Od: Carmelo
Speciálně pro dementy ze Slovakie- poslední 4 finále Nadal vs Federer 0:4
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:41Od: Forehand
No ved ano, to si uz raz pisal.

Ze si ty nepochopil mojmu prispevku?..:)

Carmelko, s porozumenim. Citaj s porozumenim smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:33Od: Paixx
A co celkové finále? smile
Tohle miluju, až skončí jejich kariéry, budou se lidi ptát jak dopadly jejich první 4 zápasy, prostřední 4 zápasy nebo celková bilance, případně bilance na GS, nebo ve finále?
[ Reagovat ]
19.03.2022 21:37Od: Forehand
Na GS vyhral Federer 06 a 07, potom 10 rokov nič :)

A potom raz 2017. Goat :)

Samozrejme medzitým prehral čo sa dalo a kde sa dalo.
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:20Od: Krisboy
Kája má výhodu, že teď hrál s levákem. Ty Nadalovy úhly a spiny nebudou tak brutální smile
Ale přesto Nadal vyhraje.
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:47Od: Marduch
Souhlas. Na výhru finále s Matadorem ještě nemá zkušenosti a mindset rivalství, pořád je pro něj Nadal především modlou. I proto bude i přes prohru šťastný.
[ Reagovat ]
19.03.2022 14:51Od: Forehand
Je to semíčko. Mindset ma dobrý, je pre neho dobré, ze to neni finále.
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:05Od: paddy
bude šťastný hlavně za podpis, zejména od krajana smile
[ Reagovat ]
19.03.2022 17:01Od: Tomas_Smid_fan
kdo, Rafa?smilesmile
[ Reagovat ]
19.03.2022 15:28Od: Marduch
Ajo. Tak má Carlito trošku šanci.
[ Reagovat ]
19.03.2022 17:42Od: Rafaeoli25
Určitě má šanci.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist