Djokovič a Lajovič znovu slaví. Srbsko poslali do finále ATP Cupu

  • ATP CUP - Novak Djokovič a Dušan Lajovič opět zařídili Srbsku vítězství v premiérovém ročníku ATP Cupu. Po překvapivé výhře Lajoviče nad Karenem Chačanovem se o postupový bod postaral Novak Djokovič, který po téměř tříhodinové bitvě zdolal Daniila Medveděva a s ruskou jedničkou přerušil sérii dvou porážek. Srbové ve finále vyzvou Španělsko v čele s Rafaelem Nadalem.
    11. 1., aktualizováno | Aktuality |  89 komentářů
    © AFP© AFP 
     

Dušan Lajovič pokračuje ve famózních výkonech v premiérovém ročníku ATP Cupu, kde po dnešním vítězství nad Karenem Chačanovem vylepšil svou bilanci na 4-1. Devětadvacetiletý Srb, který loni v Umagu vybojoval svůj premiérový titul a v Monte Carlu si zahrál první finále na Masters, ruského favorita přehrál 7-5 7-6(1), přičemž mu nenabídl jediný brejkbol.

Znovu tak pro svého parťáka a týmovou jedničku Novaka Djokoviče připravil možnost utkání ukončit už po dvouhrách. A Djokovič nezaváhal a v nové týmové soutěži zvládl i pátou dvouhru. Dnes po téměř tříhodinovém maratonu zdolal 6-1 5-7 6-4 Daniila Medveděva a s ruskou jedničkou přerušil sérii dvou porážek.

Dvaatřicetiletý Djokovič za stavu 6-1 1-0 vedl o set a brejk a pohodlně kráčel za vítězstvím. Jenže poté nezvládl maratonský game, brejk nepotvrdil, ztratil čtyři hry v řadě a přestože dokázal skóre srovnat, těsná druhá sada patřila Medveděvovi.

Také v rozhodujícím dějství se Djokovič ještě pořádně zapotil. V pátém gamu Medveděvovi sebral servis a v desáté hře, v níž podával na vítězství, musel likvidovat tři brejkbolové hrozby. Nakonec po dvou hodinách a 49 minutách využil druhý mečbol.

"Byl to mimořádný zápas. Daniil je jedním z nejlepších hráčů na světě a dnes ukázal proč," ocenil finalistu loňského US Open Djokovič.

Srbský tenista po vítězství oznámil, že nebude příští týden startovat na novém turnaji ATP v Adalaide. Od pondělí 20. ledna bude na Australian Open usilovat o obhajobu titulu a celkově osmý triumf z Melbourne.

Srbsko se v Sydney v zítřejším finále utká se Španělskem, které spoléhá na světovou jedničku Rafaela Nadala a desítku Roberta Bautistu. Španělé si ve večerním semifinále poradili s domácími Australany.

• ATP CUP 2020 •
Austrálie / Sydney, tv. povrch, 15.000.000 dolarů
sobotní výsledky (11. 01. 2020)
• Semifinále •
Srbsko - Rusko 3-0
Lajovič - Chačanov 7-5 7-6(1)
Djokovič - Medveděv 6-1 5-7 6-4
Čačič/Troicki - Gabašvili/Kravčuk 6-4 7-6(7)
Španělsko - Austrálie 3-0
Bautista - Kyrgios 6-1 6-4
Nadal - de Minaur 4-6 7-5 6-1
Carreňo/F. López - Guccione/Peers 6-2 6-7(6) 10-4
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (89)
11.01.2020 14:44Od: Kozoroh Djoker-Medvedev 6:1, 5:7, 6:4
Úžasný, napínavý zápas. V prvním setu Djoker na Medvěda nastoupil zostra, v klidu ho přehrával, Medvěd byl v útlumu. To se otočilo na začátku druhého setu, kdy Novak nepotvrdil brejk na 2-0 a ztratil dynamiku z úvodní sady. Od té chvíle bylo pro Djoka velmi obtížné přetlačovat Medvěda ve výměnách, první výměnu nad 9 údery dokázal Novak vyhrát až v třetí sadě. Medvěd má vynikající defenzivu a v 2. a v 3. setu to prokázal, např. No1e v jedné výměně zahrál FH po lajně do růžku a stejně to ještě Medvěd dokázal vrátit do kurtu. Ani v závěru, kdy No1e podával na vítězství to neměl jednoduché, čelil dvěma brejkbolům, ale odvrátil je a uzavřel zápas ve svůj prospěch.

Po roce (od jejich střetnutí v 4. kole AO) Djoker opět porazil Medvěda a to je důležitá psychologická vzpruha pro No1eho před AO i před jejich potencionálním mačem na úvodním GS podniku sezóny. Nyní No1eho čeká Rafan. To bude velice zajímavé střetnutí, už jejich 55. na ATP Tour.
[ Reagovat ]
11.01.2020 14:51Od: Patik
Miestami som myslel že Nole psychicky podlahne Rusovi..veľmi dôležitý zápas do budúcna ktorý zvládol..po tom čo dnes predviedol ho radím na najväčšieho favorita Australian Open.
[ Reagovat ]
11.01.2020 15:04Od: Forehand
Wow, to si teda stúpil do neznáma s tym tipom.
[ Reagovat ]
11.01.2020 15:20Od: Patik
a čo myslíš ty ?
[ Reagovat ]
11.01.2020 17:03Od: Marduch
Zapas hodne povedenej, ale o jeho vyznamu si dovolim zapochybovat..Jednak to bylo totalne 50:50 a druhak je Medved typ, co zapas hodi za hlavu a priste zacne s cistou hlavou. Ale ok, pro Noleho pred GS jiste vhodny vysledek..
[ Reagovat ]
11.01.2020 17:24Od: Nola
dovolim si suhlasit, Medved sa velmi dobre pohybuje, na svoju vysku dokaze vratit vsetko aj z tribuny, nie, ze len vratit, ale aj skvele umiestnit, dnes som sa utvrdila, ze Andy ma sice zdravotne problemy, ale svoju skorokopiu vyslal na kurt, aby zneprijemnila zivot tenistom, dnes ma Medved prekvapil chladnou hlavou, ziadne vylevy, Nole naopak, rozmlatena raketa...... nastastie to dopadlo
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:10Od: Vlk-v-trave
Minotaur nahodou prekvapil, zahral opravdu pekny match. Drzels se paradne, ale na konci druheho uz prestaval pomalu fyzicky stihat. Treti set uz nedaval. Kazdopadne pekny zapas z jeho strany.

No jsem zvedavy jestli i dnes nastoupi Nadal do debla, aby se rozehral pred finalovym soubojem s Djokovicem:)

Toz asi ocekavane finale je tady:)
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:13Od: Vlk-v-trave
...a Vlk si zahraje finale se Sugitou v Nove Kaledonii:)
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:27Od: Herbert_Hoover
Minaur hraje pěkný zápas dost často, problém je, že postrádá ve své hře rozdílový úder jakým disponuje kupříkladu Nick, Saša nebo Medvěd..i ten Karen dalo by se říci že ho má..rozhodně by mohl nabrat svaly, zlepšit serve, kondicku, hru na síti a být trošku větší predátor ve výměně..jinak pohybově je na tom výborně a hodně toho ubrání a ty kontraudery dnes dobře..problém je trošku jako u Monfilse že sice má raketový odpich ale není to vytrvalec až takový :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:40Od: Vlk-v-trave
No je to takovy strizlik:) Nevim jestli nejake ty svaly nabere. Ale kdo vi, je to jeste mlade (v jeho pripade), kazdy dozrava ruzne...na servu se podle mne zlepsi urcite...horsi to muze byt s tim predatorstvim...tam zalezi hodne na charakteru hrace...ale uvidime:) Takze celkem souhlasim s tim hodnocenim...

Tedy krom Medveda, jeho rozdilovym uderem me prijde uder na nahodu...ale uz ho nesleduji po USO. Na mne to je uz moc...jak to rict slusne...silene az neofuturisticke:) Jeho hra me fakt moc nebere, zkousel jsem to, ale nedavam to:). Krom toho me prijde, ze je divne svihly...jako ze uplne neni mentalne vporadku (a to me ti svihli hraci nevadi), rozhodne nazvat ho Idio tem jak Diego, z oci do oci, bych trebas ja osobne rozhodne neriskoval:D)
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:43Od: Forehand
Hewitt ani Murray nemali bombastický rozdielovy úder a vyhrali pár GS a ovenčili to svetovými jednotkami.

Minaur má 20r, to za prve. Vela ludi na to pri početnej kritike zabúda. Zlepšuje sa raketovou rýchlostou. Dnes hral parádne, az do 12 gemu druheho setu, kde ho vyplo.

Rozhodne by som ho neodpisoval, aj keby uz nepriberie ani dekagram a zápas na AO s nim proti Shapovalovi, Thiemovi, Tsitsipasovi by som si rad pozriel, mal by sancu opat raz vytriet zrak kritikom.
[ Reagovat ]
11.01.2020 14:52Od: Kozoroh
De Minaur je tady na TP podceňován. Je fakt, že jeho mentor Hewitt už měl v jeho věku titul z US Open, ale věkové standardy se za posledních 20 let změnily. V jeho dnešním věku byli např. Thiem nebo Medveděv tenisty z periferie. Dnes se mi jeho hra proti Nadalovi líbila, hodně přidal na agresivitě.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:06Od: Elip13
Je to velká škoda... De Minaur a Kyrgios hráli skvělej turnaj. Každopádně Rafan je relativně mimo formu a to může udělat AO zajímavé.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:14Od: paddy
Žádné překvapení, Nick zase chlastal...

https://www.atptour.com/en/video/video-search-results/kyrgios-im-definitely-having-a-bit-of-red-wine-after-atp-cup-victory
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:23Od: Vlk-v-trave
Asi malo:)
Misto cerveneho vina mel zvolit asi neco ostrejsiho.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:05Od: Forehand
Napriek absencii domácich si to organizátor nemohol priat lepšie.

Vyvrcholenie, inak celkom podareného turnaja, v podobe zapasa Nadal Djokovic. Djokovica som dosial nevidel, Nadal, zdá sa daleko od svojho najlepšieho tenisu, ale moze to byt podarená nedela, mozno so zapletkou rozhodnutia az v zaverečnej stvorhre.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:02Od: JCFerrero
Rafa bez debat najlepsi hrac historie.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:05Od: ttopi
Ano. Právě otočil zápas s De Minaurem na týmovém podniku...
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:58Od: JCFerrero
Skurvenci Rogerkovci ako zase vyliezali z dier potakny :D a teraz zase zalezu spiny, ste mali komentovat exibicie v Mexiku a Kolumbii a nie teraz ked hra Boh Tenisu RAFA
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:00Od: JCFerrero
Uboziaci pride aj vas cas, ale za pol roka v Halle
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:08Od: Elip13
Nefandim Rogerovi, ale agresivní komentáře beze smyslu nechápu ani já.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:06Od: RF46
Typicky fanousek Rafy...to si chudak nezaslouzi.
[ Reagovat ]
11.01.2020 15:03Od: Krisboy
Fanoušek? Tohleto zakomplexovaný vylízaný agresivní hovado? Máš podivné představy o fanouškovství...
[ Reagovat ]
11.01.2020 15:50Od: annah
+111
[ Reagovat ]
11.01.2020 18:49Od: RF46
Mate pravdu, beru zpet. Tak trochu tu zanikaji fanousci RN mezi "fanousky" RN. Dva slabsi necesky mluvici tady delaji solidnim fanouskum ostudu.
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:56Od: paddy Pravidla DC a ATP Cup
Ví někdo, jak probíhá párování hráčů pro singly? Musí vždy proti sobě hrát nejvýše postavení v žebříčku, tzn. 1x1 a pak 2x2? První nastupují týmové jedničky? Liší se v tom obě soutěže?

Jde taktizovat, že nominuji 2 a 3 hráče a před druhým zápasem vyměním 3 za 1, takže hrají 2x1 a 1x2?
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:00Od: Forehand
Nie.

Za trojku moze nastupit jedina stvorka v prípade absencie jednotky.

Ale mohlo by sa zaviest, ze by kazdy tim mal jednu moznost v turnaji, nasadit akehokolvek hraca kedykolvek, podla lubovole. Bolo by to oživením.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:06Od: EllNino
vždy 1x1 2x2 podle toho, kdo je v ten den nomináván, podle žebříčku pak prostě 1x1 a 2x2
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:44Od: Forehand
Hodinu 40min je mlady jasne lepsim hracom, aby za 10min, kedy sa to otoci, stihol prehrat vsetky podstatene body a vybavene. Neuveritelne. Dalsia tvrda lekcia pre next gen od pana profesora Rafaela Nadala.
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:46Od: Frantz
ale lůzr spaniel si to užívá :D
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:40Od: svetova.dvojka
Nadal to je válec...
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:40Od: George_Renel
Ušaté torpédo řádilo celý první set.
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:48Od: Vlk-v-trave
Jak jsem ho videl stat s Kyrgiosem po viteznem deblu nad Brity, tak to pomalu vypadalo, ze to je jeho syn:)))
Ale klobouk dolu pred timto hracem...ma dost dobry cit pro mic.
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:13Od: RF46
Chudak Rafa...na takovy protihrace (rank 18) neni zvyklej ani z GS :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:38Od: Forehand
No to ani Feder, kedze vypadava s nenasadenymi, kym sa ku 18ke dostane :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:56Od: RF46
Dokazes dat dohromady vetu, ve ktere bys nezminil Fedexe?
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:19Od: Forehand
Prepac, uz nebudem brat tvojho milenca do ust.

Je to citlivá téma, respektujem.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:07Od: RF46
:) koukam, ze ti neni umozneno vybocit ze sveho vyjadrovaciho vzorce.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:09Od: Forehand
Vidis, ako málinko na teba stačí.
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:09Od: Mayo
Srbkovia idu ovládnuť mickey mouse turnaj.
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:47Od: Krisboy
Co dělá na umpiru Bernandes? To je nějaká provokace??

:D
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:44Od: Vlk-v-trave
Australane delaji vsechno proto, aby postoupili :D)
Ovsem stoji pred tezkym zadanim, Minotaur musi vyhrat ve trech setech...
ted jen, jestli to vi ten empajrovy, a hlavne Minotaur...
Nadal je ovsem dobry taktik, pusti to opet ve dvou a v deblu to opre o Bustu, a bude hotovo.

Aspon se fans konecne dockaji toho zapasu Djokovic x Nadal:)
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:53Od: Herbert_Hoover
Fans Djokovice se dočkají, my bychom si to i nechali ujít protože s takovou to bude podobné jako loni na AO
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:04Od: Vlk-v-trave
Dulezite, aby Dusan porazil Aguta...Rafan bude pod tlakem, a nebude mit nekde v hlave, ze to s Bustou jeste muzou kdyz tak napravit:)
Aby Vas jeste Nadal nesoknul:) Krom toho Djokovic hlasi, ze neni uplne v optimalni forme. Je to take tymovka, stat se muze podle mne cokoliv.
A spis to ma jiny charakter nez uplne singlovy turnaj. Vcera to predvedli Belgicane, drive Britove...i tak slabe hrajici Argentinci nakonec postoupili ze skupiny...cemuz jsem moc neveril.

Ty vysledky na ATP Cupu bych az tak vazne nebral.
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:10Od: Herbert_Hoover
Argentinci postoupili protože Chorvati totálně vybouchli a vrátili se po slibném začátku tam kde byli loni de facto celou sezónu :) pokud by Lajovic porazil Bautistu tak asi začnu raději sledovat pákistánský biatlon :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:12Od: EllNino
ale stát se to může :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:14Od: Herbert_Hoover
Může se stát že Babiš odstoupí.. :) ale nevsadil bych si na to ;)
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:38Od: Vlk-v-trave
Tak doufejme, ze k tomu souboji Lajovic x Agut dojde.
Dusana budu tlacit o Dusu:)))
Rad bych totiz videl jak zacinas sledovat pakistansky biatlon, ta predstava je velmi lakava:)

*rozhodne zatim to vypada, ze dnes muze byt rozhodnuto uz po singlu. Jsme zas o krok bliz k finale Srbsko x Spanelsko.
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:46Od: EllNino
mám rád tyhle kecy ... :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:22Od: Herbert_Hoover
Já taky, člověk nesmí být suchar a aspoň o to větší důvod fandit Robertovi :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:23Od: Herbert_Hoover
Proč by k němu nedošlo? :) Myslíš si že Španělé zvolí harakiri v podobě toho že půjde Bautista na Djokera a Busta na Lajovice? :))
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:43Od: Vlk-v-trave
Tak necham tam prostor, pro zraneni, nevolnosti a tak...:)
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:12Od: Herbert_Hoover
Jinak to nemá žádnou váhu ta Djokerova údajná nestoprocentni pohoda..protože loni právě Rafa zdemoloval Tsitsipase totálně hrál jak predátor a pak ve finále krotký jako beránek..ano Novak hrál dobře, ale to se klidně může zase opakovat..no zkrátka a dobře nevěřím že by Rafa udělal zítra singlový bod
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:24Od: steve79
Takze, jestli Rafa vyhraje tak zitra se dockame zapasu Nadal - Djokovic??
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:25Od: Krisboy
Mělo by to tak být.
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:26Od: Krisboy
Jestli ovšem Nadal neodstoupí kvůli kolenům.
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:28Od: steve79
To by byla skoda. Hlavne z toho duvodu, ze AO 2020 je za rohem.
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:28Od: steve79
Kdyby byl prece zraneny, tak dnes nenastoupi.
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:29Od: Forehand
Ak Spanieli nenasadia Bustu ako dvojku a neposlu na Djokovica Bautistu, ktory je na rozdiel od Rafu vo forme a Djokovica dvakrat na harde v minulej sezone porazil.
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:39Od: Herbert_Hoover
Busta by to byl schopný projet jak nic a bod Bautisty značně nejistý...a v deblu bez Rafy? To by bylo kamikadze :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:59Od: Forehand
Rafa dnes pokračuje tam, kde včera skončil..

Nedorazný a ešte k tomu aj kaziaci. Tá strecha je už len perličkou.
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:26Od: Herbert_Hoover
Mně se na ATP cupu Rafa nelíbil nějak extra ani v jednom zápase...s lepšími soupeři se nakrásně rýsuje jak na tom skutečně je :) ale věřím že v deblu to urvou případně zase a i se Srby
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:36Od: spaniel
Tak doufam, ze debl urvou, jen abych videl ten debakl s Nolem :D
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:39Od: Forehand
Posluz si. A o par mesiacov zase utries pri pohlade na Nadalove 2GS :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:45Od: Frantz
Halle a Basilej mu to vykompenzuje ;)
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:40Od: Frantz
ááá troska vylezla z díry...tak určitě, lepší je prohrát z mečbolů :DD
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:45Od: spaniel
Jeden nouma se upina pul roku dopredu a druhy pul roku dozadu :D
Plesata to nejak nedava, a vy uz vubec.
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:52Od: Frantz
jj ještě že ty to tady dáváš, celý rok..každý rok :D
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:03Od: spaniel
Ja sa citim dobre, ja si to uzivam :D
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:09Od: Frantz
jasně, páč tady ti necvaká u řiti, jako u GS, kdy je chlupáčových 20 silně v ohrožení :D
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:25Od: spaniel
Kdyz bude hrat plesata takto, tak jsem v klidu. Jen at si buduje sebevedomi do sezony :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:31Od: Frantz
to byls loni po finále AO taky, vandráku ;)
[ Reagovat ]
11.01.2020 11:52Od: Herbert_Hoover
No bojím se že to k tomu směřuje a že to vůbec nebude dobře načasované před GS
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:21Od: Forehand
Nebojím sa, ze by sa pri tejto plejáde mladých predátorov prekúsala jednotka a dvojka do vzájomného finále na GS.
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:31Od: Herbert_Hoover
Jednotka možná ne, ale dvojka jo :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 12:54Od: Forehand
Nepodaval by som to. Nole tiez vysledkovo nejednoznacny
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:33Od: Marduch
Dnes uz si to muzeme rict, skupinka mladsich jako jsou Tsitsi, Medved, Thiem jsou na hardu Nolemu naprosto vyrovnanymi souperi a v zapasech rozhoduji detaily, jako treba dnes par nespravnych rozhodnuti Medveda na siti. Ted uz patrne pujde o to, jak dlouho se Nole na na teto urovni jeste udrzi, aby mohl byt na kazdem GS razen mezi spolufavority.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:47Od: Forehand
To zase prr. Novak bude radený medzi spolufavoritov az kym neskonci karieru, celkom prirodzene..

Novak je nachylný na prehry s mladými. Ale na jeho stastie sa asi vybijú medzi sebou, kedze su nasadení pekne bok po boku a k Novakovi sa dostane jeden, maximálne dvaja a pri troche stastia ani jeden.
[ Reagovat ]
11.01.2020 13:48Od: Forehand
Skoda ze ani teoreticky nemoze narazit na kombo Tsitsipas, Thiem, Medvedev.
[ Reagovat ]
11.01.2020 14:21Od: Kozoroh
Buď rád. Pokud by toto kombo bylo možné, tak by i Rafa čelil riziku, že mu takto bude nalosované.
[ Reagovat ]
11.01.2020 14:19Od: Kozoroh
Na GS turnajích doposud No1eho z mladších hráčů porazili jen Nishi, Thiem a Chung. Porazit No1eho na tři vítězné je o hodně těžší než na dva vítězné sety. Dnešní výhra nad Medvědem navíc posílila Novakovo sebevědomí před AO.
[ Reagovat ]
11.01.2020 10:13Od: Forehand
Nadal je lepsi hrac ako Bautista, ale druhý menovaný je trpezlivejší. Čo sa týka pomeru kvality a trpezlivosti, je to asi najlepší hráč na svete. A to je presne to, čo Kyrgiosovi nemoze a nikdy nebude vyhovovat. S Rafom by mal Nick vacsie sance.
[ Reagovat ]
11.01.2020 09:57Od: Krisboy
Nick je hodně mimo, nějak přemotivovanej. Ale Bautista Aut je excelentní, to zas jako jó.
[ Reagovat ]
11.01.2020 07:38Od: Herbert_Hoover
Říkám, Chacanovovi jsem nevěřil ani tu raketu v ruce..bláhové scénáře jak porazi ve finále Bautistu :) byl rád že neprohrál s Fritzkem
[ Reagovat ]
11.01.2020 08:31Od: Vlk-v-trave
Nejvic fans. TP podcenovany hrac na turnaji - Lajovic.
Nejvic fans. TP precenovany hrac na turnaji - Medved.

Takze Srbove museli postoupit, tady nebyla snad ani jina moznost:)))
[ Reagovat ]
11.01.2020 08:45Od: Herbert_Hoover
S úctou k Lajovicovi, páč vím, že umí hrát dost nepříjemně, tak mimo antuku mít Chacanov formu, tak ho musí porazit :) nejvíce precenovany byl pro mě on a nechápal jsem to..přesto jsem si myslel že Dušana nakonec porazí i když to třeba nebude vůbec lehké :)
[ Reagovat ]
11.01.2020 08:50Od: Elip13
No.. S tou formou nějak mám pocit, že po vyhraném Masters v Paříži jeho forma šla dost dolů a nevypadá to zatím, že by se tam vracel.
[ Reagovat ]
11.01.2020 14:14Od: Kozoroh
A proč se mu přestalo dařit? Protože vyměnil raketu, z Wilsonu přešel k Headu a zpět. Změnit raketu v tenise není žádná legrace a tenisté k tomuto kroku přistupují poté, co se jim nedaří. Chačanov však podnikl změnu raketu po skvělých výsledcích, kterých dosáhl na podzim 2018. Pokazil si formu.
[ Reagovat ]
11.01.2020 09:12Od: Frantz Re: Vlk-v-trenclích
omg to jsou zase moudra, včera myslels a dnes prc prc z huby..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist