French Open a Wimbledon bez diváků? Pořadatelé francouzského grandslamu váhají, Wimbledon by turnaj zrušil

  • Momentální pandemie koronaviru výrazně ohrožuje i evropské grandslamy. Pořadatelé French Open ani Wimbledonu si nedokážou představit, že by se hrálo bez diváků. Zatímco organizátoři antukového grandslamu se rozhodnou podle aktuální situace, nejslavnější turnaj světa se bez diváků hrát nebude a raději bude zrušen.
    13. 3., 09:43 | Aktuality |  127 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Ve středu byla epidemie koronaviru Světovou zdravotnickou organizací překlasifikována na pandemii. A to mělo obrovský dopad na tenisový svět. Turnaje ATP včetně challengerů se znovu začnou hrát nejdříve 27. dubna, WTA zatím zrušila pouze podniky v Charlestonu a Bogotě, osud dalších turnajů startujících od 20. dubna je nejistý. Na okruhu ITF bude rovněž pauza do 19. dubna.

Otazník tak visí i nad French Open (kvalifikace má začít v týdnu od 18. května) a Wimbledonem (kvalifikační boje mají odstartovat v týdnu od 22. června). Možností je, že by se evropské grandslamy uskutečnily bez diváků. Na to však mají pořadatelé těchto grandslamů zatím odlišný názor.

"Budeme se řídit doporučeními francouzské vlády a zdravotnických organizací. V ohrožení není jen French Open, ale i další evropské turnaje. Pokud by se mělo French Open odehrát bez diváků, byl by to problém i z ekonomického hlediska. Prozkoumáme všechny možnosti, rozhodnutí nebude na francouzské federaci, učiníme ho my," řekl ředitel antukového grandslamu Guy Forget.

"Pro All England Club je představa, že se nejslavnější turnaj světa bude hrát bez diváků, naprosto nepřijatelná. Turnaj bychom raději zrušili. Diváci by samozřejmě dostali peníze za lístky zpět, na to jsme dostatečně pojištěni," uvedli představitelé Wimbledonu a zároveň upozornili, že jejich turnaj je stále daleko a do té doby se může situace zlepšit.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (127)
14.03.2020 17:05Od: tommr jako poslední letos skončil biatlon
dnešní stíhačky byly asi poslední větší sportovní akcí v letošním roce. Co bude příští rok si netroufám předpovídat, ale nevypadá to ani trochu dobře ...
[ Reagovat ]
14.03.2020 20:22Od: Petr_Fisk
Záleží na úhlu pohledu...Naše planeta se ozdravuje a čistí...
Až to skončí, tak bude mít lidstvo za sebou dobrou a účinnou "výchovn-ou" lekci.
[ Reagovat ]
14.03.2020 20:48Od: FulnekUltras
Na to si opravdu rád počkám. Finanční paraziti si zatím mnou ruce.
[ Reagovat ]
14.03.2020 20:56Od: gigin
Že tu o těch prachách meleš furt jenom ty.
[ Reagovat ]
14.03.2020 21:45Od: FulnekUltras
Reklamy šmejdu jedou furt, a budou jen sílit. Představa zániku hrabošů, krys a potkanů stávající cestou je iluzorní.
[ Reagovat ]
14.03.2020 11:00Od: brixner Blixa!
Si nervózní z toho "ticha?" Já sem si to docela užíval, pěknej kus flákoty v troubě, voní to náramně, takže chlemtam kafe, vobčas du s hadrem utřít z podlahy sliny jak vopratě, co vytejkaj Čendovi z nozdry, protože von ti leží jak mrtvola,voči upřený na tu troubu a ani nedutá,čuje tu parádu,až troubu votevřu a vyvalí se černej dejm...závidim mu jeho trpělivost,hajzlovi!Klid skončil ve chvíli,kdy mi brnkla jedna sousedka a co se prej děje,jestli prej nemam viruse,tak proč nenaběhnu a já se jí nechtěl dotknout,tak sem vysvětloval,že mi došel Kouros a drogérky sou zavřený a tim pádem to nedam,ale vona si furt mele tu svou a vod chíle,kdy sem tu podělanou Nokii zved,klid byl přerušenej a já,starej frustrát,sem musel popadnout pálku a Čendu na zemi seřezat jak psa.Ale aspoň se mi ulevilo.Takže sem se zas uklidnil,Čendovo krev z dlažby utřel,ale pořád jako kdyby mi něco chybělo...Hele, Blixa, nechceš se vo něco pohádat?GOAT je jasnej,tak co třeba zlatý komunisti?Kámoš z ušáckýho Denveru mi psal,že mu kamion najebal před foodem jeho Dodge a to prej by se mu za komančů teda stát rozhodně nemohlo! Pálky sou dobrý,ale Dodž má taky snad právo zas jezdit,no né? :-))
[ Reagovat ]
14.03.2020 12:23Od: blixa
Nechci se pohádat, ale jestli si opravdu zbil Čendu, tak bych ti nakopal koule tak, že bys už žádnou sousedku nikdy nepotřeboval !
[ Reagovat ]
14.03.2020 12:40Od: Petr_Fisk
No vidíš, a už seš skoro "na udičce"...:)
[ Reagovat ]
14.03.2020 12:43Od: blixa
Ale ne, to jen tak pro jistotu. Já si myslím že kecá, ale tohle je blbý žertování ...
[ Reagovat ]
14.03.2020 13:48Od: brixner
Zbil? To je fakt slabý slovo, todle je na Čendu slabota! Tudle sem pílil na kole jako Kontador, žíly na lejtkách jako provazy, k tomu musíš nasávat vzduch do plic jak vývěva, zároveň stíhat potahovat z hábéčka, aby to nezhaslo, protože kus mě vychází na 4 a půl český...no a Čenda si jen tak vyklusával vedle mě, vobčas hopkal jen po zadních, je fakt těžkej a velkej a šetří si přední nohy, aby moh bez vomezení lapnout kdejakou čubu, když se mu zachce zas něco vysvětlovat vo jadernejch fůzích, v tom je von dobrej, víš? Jenže při tom přemejšlení zavrávoral nebo co, vlít mi pod kolo,já to hbitě strh stranou,bicykl sem tim pádem položil,hodil kotoul, pak druhej,vodřel si malíkovu hranu a tuze krvácel. A jelikož nesnášim pohled na svojí krev,muselo přijít vyrovnání-Čendu sem kamarádsky přivázal k smrku,popad sem řetěz na přivazování svýho kola a na vzdálenost paže sem ho začal mlátit,až ze mě chcalo jak z vola a řetěz lítal vzduchem jako nunčak!Asi po třech minutách úmornýho bičování,kdy by i Ježíš zbled a i smrk byl bez kůry,Čenda konečně štěk a dal najevo,že sme si kvit.Blixa,todle ber jen jako radu zkušenýho kynologa,až si vo svýho psa vohneš i zálesácký čůro,budeš hledat alternativy,jako já.Je vidět,že ani vo tomdle nic nevíš:-)
[ Reagovat ]
14.03.2020 16:47Od: blixa
Ne že bych ti ty bláboly věřil, pokud bys provedl to co jsi popsal pak bys už měl dávno mrtvého psa, ale ani jako fikce to není vůbec vkusný.
[ Reagovat ]
14.03.2020 20:24Od: Petr_Fisk
Všechno je to jenom fikce...:)
[ Reagovat ]
16.03.2020 01:06Od: brixner
Dědo, ňák nám rosolovatíš...;-)
[ Reagovat ]
16.03.2020 01:41Od: blixa
Ne, jenom mám rád psy a nesnáším dementy, kteří jim ubližují.
[ Reagovat ]
13.03.2020 22:02Od: FulnekUltras Pozdrav od Šafi
https://www.super.cz/690505-lucie-safarova-si-vyrazila-s-kocarkem-a-promluvila-o-nejistote-a-strachu-jak-radi-travit-nouzovy-stav.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:16Od: FulnekUltras Život jde dál
Doposud jsem tuhle dámu nijak zvlášť neprožíval, ale časy se mění...

https://www.super.cz/689793-tehotnou-seredovou-uveznil-koronavirus-v-italii-bereme-to-sportovne-rika-modelka.html
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:07Od: Mantra
nechci být zlý, ale co je s Fandinou? ta se k tomuto nevyjadřuje? nebo si dala pohov od té zlé špinavé klávesnice? nebo chytala wifi jen v kavárně a má útrum?
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:19Od: FulnekUltras
o půlnoci je tady ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2020 21:26Od: Petr_Fisk
Balí se na chatu.
[ Reagovat ]
13.03.2020 23:09Od: Fandina
Nic se mnou není, ale nemám čas psát o tenise. Prodavačka a uklízečka je k dispozici ve zdravotním středisku a já chodím prodávat. Takže nemám čas se vybavovat na netu. A i jinak se ledacos mění. Syn je programátorem v bance a i když někdy dělal z domova, tak teď paradoxně je v pohotovosti pro zajištění chodu banky. A vnučka má sice volno, ale řekla mi, že na webu školy dostávají úkoly, které dělají po internetu. Takže změn je dost. Bohužel.
[ Reagovat ]
13.03.2020 23:15Od: Petr_Fisk
Tak to je dobře, že jsi v pořádku. A o tenisu stejně není co psát....:)
[ Reagovat ]
13.03.2020 23:27Od: blixa
No jo, ale o čem si tu budeme po dobu tenisově-sportovní pauzy psát ? ATP chlapci a dívky se budou stále hádat, kdo je tu GOAT, ale co my ? ;-)
[ Reagovat ]
14.03.2020 00:07Od: tommr
na nejbližších několik měsíců je program bohužel jasně danej: budou se počítat zrušený turnaje a vyčíslovat vzniklý škody ... :(
[ Reagovat ]
14.03.2020 00:36Od: blixa
To by ovšem byla ukrutná nuda. Chce to něco vymyslet ;-)
[ Reagovat ]
14.03.2020 01:08Od: tommr
pro těžký závisláky na sportu jako jsem třeba já bude několik příštích měsíců každopádně peklo na zemi ...
[ Reagovat ]
14.03.2020 09:41Od: Fandina
Vždycky se něco najde. Další možnost je si o tom, jak je to špatné, povídat. To také pomáhá.
[ Reagovat ]
14.03.2020 09:43Od: Fandina
Nevím, jestli sleduješ biatlon, ale Martin Fourcade dnes ukončí kariéru :-/.
[ Reagovat ]
14.03.2020 11:57Od: tommr
ještě není vůbec jistý že se dneska opravdu pojede ...
[ Reagovat ]
14.03.2020 12:06Od: Fandina
Jj, něco jsem zaslechla. Do včerejška jsem prodávala, takže jsem se nenudila, ale teď je do příštího úterka zavřeno, tak jsem si říkala, že konečně dodělám evidenci knihovny, která díky tomu, že sleduji tenis nebo jiné sporty, stojí. Takže něco si člověk vždycky najde, aby se zabavil. :-))
[ Reagovat ]
14.03.2020 14:47Od: Lina
:((.
Navíc škoda, že mu těsně utekl Velký křišťálový glóbus a také loučení bez diváků. :(((
[ Reagovat ]
14.03.2020 11:59Od: Petr_Fisk
Třeba muzika.......ale toho se najde daleko víc....jen je třeba do toho moc nezabřednout a nenechat se unést vlastním skvělým, úžasným a neomylným egem...:)
[ Reagovat ]
14.03.2020 12:04Od: tommr
já mám ted třeba v plánu přečíst spoustu knížek ke kterým se v průběhu roku z časových důvodů nedostanu. Bude ale na to ta správná nálada?
[ Reagovat ]
14.03.2020 12:40Od: Petr_Fisk
Těžko říct, to je jak s chutí na konkrétní jídlo - jeden den obrovská, druhý den nezájem.
Všechno je v pohybu...
Mně se třeba osvědčilo, dělat (pokud možno) tu práci na kterou mám největší chuť. Pak to jde skoro samo a ještě je to zábava. No a zábavu tu už vůbec nejsem schopen plánovat a většinou se rozhoduji na poslední chvíli.
[ Reagovat ]
14.03.2020 13:20Od: annah
Třeba o tom, že Rogerovi Nike už asi vrátí jeho značku, o kterou prisel prestupem k Uniqlo. Prý byla dohoda uzavřena 20. Února, ale ještě to není oficiální. Četla jsem to někde na twitteru, ale jestli to je pravda, netuším.
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:46Od: gigin Tak pomalu dopíjet šulíni!!
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:48Od: FulnekUltras
a co prcání? ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:50Od: FulnekUltras
čestně přiznám , že už mi nestojí třetí den
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:51Od: EllNino
konečně taky jednou viď :D
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:54Od: gigin
Prcání cajk, akorát je problém se swingers no. Přece jenom 30 není žádná sláva. Ale tak. Časy jsou zlý, Kamile, jak říká Stan Borowitz ve slavném filmu, tak člověk se uskrovní.
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:55Od: FulnekUltras
zítra vstanu a beru vše ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:29Od: FulnekUltras rozumný přístup Švýcarska
a číst by rozhodně měli i "mlaďoši" - pokud si u nás ještě uchovali aspoň minimální lidskou disciplínu

https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/svycarska-inspirace-v-boji-s-virem-testovani-vzdavame-predno/r~c8396352650611eab1110cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
[ Reagovat ]
16.03.2020 17:18Od: turista
Ano. Lidi by se měli léčit podle závažnosti svého stavu mají-li koronavirózu a ne podle kalendářního věku. Italové věkovou selekcí pacientů zcela odepsali generaci, která jim tam vybudovala moderní poválečnou Itálii v níž Lombardie vynikala průmyslem a vysokou životní úrovní. Navíc někdy čiperný 80 letý děda může mít lepší kondici než 50 letý gaučák a kuřák. Hanba!
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:01Od: acc
Realne to vypada, ze se svet zacne vracet do starejch koleji koncem leta...no, uvidime, musime si pockat. Az u nas zacnou naskakovat mrtvi, tak nas sport nebude prilis zajimat.
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:24Od: Mantra
a to jsi dopil kafe a bylo to na dně hrnku nebo co? :)
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:26Od: gigin
Děcka majú volno, tak to tady začnou roztáčet no...
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:09Od: RF46
No, rekneme, ze sme 3 tydny za Italii. Pak kdyz se clovek koukne na grafy, kdyz uvazi, ze uz u nas mame zavreny skoly a krouzky, koncerty, plesy atd. a realnej pocet nakazenejch je mnohonasobne vyssi ( https://video.aktualne.cz/dvtv/nakazenych-budou-za-tyden-tisice-vydechnout-bychom-si-mohli/r~2ee98ab8647211eaa7deac1f6b220ee8/ ) ,tak jedine pakun by si mohl myslet, ze za mesic je po vsem.

Kdy si myslite vy, ze bude opet pohoda?
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:20Od: gigin
Jak to mám vědět? Netuším vůbec. Nikdy ale už nebude taková pohoda, jak předtím.
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:21Od: RF46
A ani si nic nemyslis? :)
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:34Od: gigin
Jako já nevím, co ode mne chceš slyšet? Že jako když se uzavřeme doma, tak pak si kovídek řekne, tvl, seru na lidi, nažral jsem se dost a jdu zpět na netopýry a zmizne? Já fakt netuším, co bude dál a už vůbec ne, jak dlouho to může trvat.
[ Reagovat ]
13.03.2020 21:04Od: RF46
OK, ok asi mne prisla ta veta "Děcka majú volno, tak to tady začnou roztáčet no..." jako, ze si myslis neco uplne jinyho.
[ Reagovat ]
13.03.2020 21:05Od: gigin
Ale prosím tě, jak tak rýpu furt tady, toho si nesmíš všímat :DDDD
[ Reagovat ]
13.03.2020 21:07Od: RF46
:)
[ Reagovat ]
13.03.2020 21:28Od: Petr_Fisk
:)
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:58Od: baba
Proč ten pesimismus. Já pevně věřím, že do prázdnin / tedy červenec a dál /bude vše ve starých kolejích a konečně zase bude na co koukat a čemu fandit.A čím dříve celá EU uzavře hranice, tím lépe a rychleji se s tím vypořádáme.
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:48Od: Petr_Fisk
Proč nepříjemnou realitu hned nazývat pesimismem.
Zkusme se na to podívat třeba takhle....Čína s virem zápasí cca od listopadu, kulminaci měla za cca 3 měsíce a ještě teď nemůže říct, že to skončilo a logicky teď nemůže nic pořádat. Těžko odhadovat, ale řekněme, že snad něco v létě. To je 8 měsíců a to ještě provedli drsná opatření, která ne každý bude schopen zkopírovat. Většina ohnisek na Zemi ještě není ani zdaleka v kulminačním bodě a když si na to nasadíme těch 8 (hodně optimistických) měsíců, tak je tento rok v háji a snad ten příští má naději.
A o tom jak bude pak vše ve starých kolejích se dá taky hodně diskutovat.
Tak asi tak.
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:53Od: gigin
A pro jistotu je ve vývoji a před vydáním covid-19 verze 2. A v záloze covid-20.
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:57Od: Petr_Fisk
Ten se naopak vrhne na mladé a neklidné a speciálně na lyžaře.
[ Reagovat ]
13.03.2020 16:06Od: gigin
Tvl... jako blbá sranda asi. Ale jako, co máme dělat. Když vidím toho pičusa, že chodí po krámech a dívá sa, jestli je tam dost žřádla a ti co by měli mít respirátory a jiné potřebné věci je nemají, tak nevím no...
[ Reagovat ]
13.03.2020 16:49Od: DORSCH Re: gigin
nechcem prilis do teba yebat,ale zradlo je dost dôlezite,aspon pre mna,idem si urobit hovadzi hamburger s hranolkami,chuy do Grety
[ Reagovat ]
13.03.2020 17:23Od: gigin
Klidně do mne jeb. Vy máte normální vládu a prezidentku. Já přece netvrdím, že žrádlo není důležité. Ale u nás nemají zdravotníci základní potřeby, jako např. respirátory. U vás ano. Ale to je fuk, to je nadlouho.. Bureš je piča prostě.
[ Reagovat ]
13.03.2020 17:31Od: Padme
:( lidi jsou sobci, před pár týdny se v komentářích vysmívali, jak oni si užijí dovolenou na prázdných italských sjezdovkách a teď za to platí celá země... Za měsíc mám termín porodu a tatínek tam nesmí :(
[ Reagovat ]
13.03.2020 17:40Od: gigin
To je mi samozřejmě líto, ale já se bavím o něčem jiném. To, že někteří lidi jsou dejme tomu lehkovážní, vláda ovlivnit samozřejmě nemůže. Mi jde jenom o to, jak to teď řeší. Ale tak třeba dobře no... Jsem z toho už unavený, sorry.
[ Reagovat ]
13.03.2020 17:50Od: Padme
A co konkrétně ti vadí? Jako ta hysterická opatření nebo to, že se čekalo?
[ Reagovat ]
13.03.2020 18:32Od: gigin
Opatření jsou potřeba. A možná ještě větší. Ale to je můj názor. Někdo má jiný, v pořádku.

Co mi vadí? Že to nezvládají a lžou, že je to cajk.
[ Reagovat ]
13.03.2020 18:40Od: Padme
Hrabiš si začíná uvědomovat, že jeho vláda odborníků je složená jen z řiťolezů a ti jsou mu teď dost naprd. Tohle je asi jediné pozitivum té epidemie, že ho to možná nakonec zničí. Minimálně to skončí obří dírou v rozpočtu.
[ Reagovat ]
13.03.2020 18:59Od: gigin
Njn.. A Milda je vůbec kde? Zlitej v Lánech? Ticho z Hradu je ohlušující...
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:34Od: FulnekUltras
Jeden, dva ani třeba deset lidi ve "vedení" nás teď už nijak zásadně nepoškodí ani nespasí. ;-)
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:07Od: Kozoroh Re: Zde máš prohlášení pana prezidenta
https://twitter.com/PREZIDENTmluvci/status/1238428650959241217
[ Reagovat ]
13.03.2020 18:30Od: Petr_Fisk
To neřeš...
Lidi sám nepředěláš a když si necháš zkazit náladu, tak jsi na to bitý zase jenom Ty.
Musí se protočit nějaká ta generace, aby ti, co jdou volit, chápali aspoň trochu určité konsekvence.
Já vím, ono se to kecá...
Mysli na mejdan na chatě raději...:)
[ Reagovat ]
13.03.2020 18:34Od: gigin
Toto super:

https://www.facebook.com/sedlacekt/posts/10157406097764582?__tn__=K-R
[ Reagovat ]
13.03.2020 18:51Od: Petr_Fisk
Je to tak.
Jenže až to všechno časem pomine, tak lidi za chvilku zapomenou a budou dělat stejné k.kotiny zase. Já v nádorech (městech) už několik let nežiju a nechybí mi to ani sekundu za rok. Protočil jsem jich dost...Brno, Stockholm, Praha, Reykjavík a princip je všude stejný, jen míra se liší.
Prach, hluk, smrad, stres, beton, asfalt a tak pořád dokola...
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:01Od: gigin
Myslím si, že snad to lidi trošku změní. Ale nejsem tak zcestovalý jako ty, takže se opět možná mýlím. Jedinou jistotu, o kterou se můžu opřít je Gulbis a Metallica.
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:38Od: FulnekUltras
Bankéřským sviním otrne hned, jak začnou povolovat veřejná omezení. A mediální masáž na přeživší "cílovku" se překlopí k jejich "šlechetným" nabídkám "nezištné pomoci". V kapitalismu ganz normal.
[ Reagovat ]
13.03.2020 21:35Od: Petr_Fisk
Já si taky myslím, že je to trochu změní. Ta evoluce tady je, ale zdaleka nejde tak rychle, jak bychom si představovali.
[ Reagovat ]
13.03.2020 21:50Od: FulnekUltras
bezohlední hraboši evolují děsně pomalu - a po uklidnění situace lze u nich očekávat zrychlení maximálně tak ovulace
[ Reagovat ]
13.03.2020 19:32Od: lvicek
V TV rikali, ze zakaz navstec neplati pro porodnice (jeste vcera nebo predevcirem). To se neco zmenilo od te doby?
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:28Od: Kamilos88
Nakonec to dopadne tak, že celá EU zavře hranice a bude vymalováno. Pak si nákazu každý pořeší na svém písečku.

Nejbližší tenisový event bude možná Davis Cup v lednu 2021.

Nedokážu si ani představit, jak by fungoval takový TM kdyby se začalo hrát někdy po USO. To by se jako vzal žebříček ze kdy? Teď? Po odečtu bodů?

Nebo by se házelo o účast kostkou?

Je to smutné, ale tahle sezóna je dle mého prostě hotová, finiš, žádný sport.
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:09Od: Forehand
TM nebude a obetovat tento turnaj je to najmenej..
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:11Od: Patik
Všetci už zavreli hranice a púšťajú len niektorých kamionistov a ľudí s trvalým alebo prechodným pobytom..čo sa tenisu týka nebude sa hrať celú sezónu a môj názor nakonci sezóny spravia top hráči pár exibícii výťažok venujú rodinám obetí alebo vyťaženým nemocniciam a ukončia tým sezónu..ideálne premňa aspoň teda nejaký battle of surfaces s viacerými povrchmi čím by mi v uvodzovkách v krátkosti vynahradili celú sezónu ..
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:58Od: brixner Kozorohu!!!
Umíš kde co vyšťourat...Byl někdy zrušen RG nebo Wimbledon(mimo válečné období) kvůli nějaké nepředvídatelné události?

BTW - Roger by si měl najmout tým právníků a zažalovat tendlencten virus, že ho možná připraví vo devátej Wimbledon! A to jako prrr, todlencto jako fakt né! Kam bysme to došli! Rafanovi ty rolandgarrosy už snad stačej, né? :-))
[ Reagovat ]
13.03.2020 16:12Od: Kozoroh
Vyjma válečných let, French Open a Wimbledon proběhly vždy, US Open dokonce od roku 1881 nebylo nikdy vynecháno, jako jediný grandslam se hrál během obou světových válek. Pouze AO bylo jednou vynecháno po roce 1945, neproběhlo v sezóně 1986 kvůli změně termínu z prosince na leden.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:46Od: Berny star wars
V rámci vyvoje koronaviru je tezke cokoliv predikovat, nicmene jedna vec je jasna uz dneska. At pocty GS trech velmistrů dopadnou jakkoliv, tak slabá éra, Nadalovi pauzy atd, slabá next gen budou zcela v zákrytu promeškaných GS kvůli koronaviru.

Priklad ze se nebude hrat RG20,,že má Nadal o 1 GS méně než Roger ? je to remíza Nadal prisel o 1 záasadní šanci v roce 2020"

Priklad ze se nebude hrat RG20 a W20 a Rafa vyhraje RG21 ,,že Nadal dohnal Rogera ? Roger prisel o zásadní sanci vyhrat W20"

PRiklad ze se letos nebude hrat zadny GS ? ,,Roger a Rafa pred Novakem ? Novak prisel o 3 GS kde by byl horky favorit"..

Pokud Novak/Rafa/Roger neskončí první aspoň o 3 GS (jakožto velmi málo pravděpodobné), tak hádky nebudou nikdy ukončeny :)
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:50Od: Krisboy
To nebudou tak jako tak.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:06Od: Forehand
Chapem, ale tie absencie este musis vydelit koeficientom pravdepodobnosti uspechu.

A Nadalova sanca na uspech v Parizi je zhruba 2x tak velka ako sucet sanci Djokovica/Federera na ktoromkolvek inom GS.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:27Od: gigin
Ty si pako jako. Přehlížíš základní fakta. Gulbis letos 8 win v řadě, rozjetý jak mašina a najednou tohle. Jako ještěže ty hranice zavřou i s váma. Všechno zlé je na něco dobré.
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:10Od: Forehand
Amen.
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:16Od: gigin
:DDD
[ Reagovat ]
13.03.2020 17:09Od: Mantra Re: STAR WARS
mě naskočila myšlenka: jestli je teď někdo z kosmonautů mimo Zemi, tak se mu asi nechce dolů :-D
[ Reagovat ]
13.03.2020 11:11Od: Krisboy
A Brown konečně vyhraje Halle (ve finále porazí Kohlschreibera).
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:07Od: Vlk-v-trave
Doufam, ze Brown bude hrat Stuttgart.:)
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:09Od: Krisboy
Srry, na Stuttgart jsem zapomněl. Ten vyhraje samosebou taky.
[ Reagovat ]
13.03.2020 11:09Od: Forehand
Stále ich nenapadlo turnaje proste posunut?...Ci táto myslienka je neprijatelná, lebo zaciatkom augusta sa hrá Atlanta?..

To naozaj?
[ Reagovat ]
13.03.2020 11:46Od: Ereinion
Podle mě nereálný...tenhle rok je hlavně začátkem srpna Olympiáda a nedovedu si představit, že by se zrušila olympiáda a místo ní se hrál nějaký GS...a po Olympiádě zbývají do US Open jen 3 týdny, tam už se GS taky nevejde...
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:52Od: Petr_Fisk
Klidně škrtni olympiádu....nebude.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:17Od: Denis92
Nemozes zrusit mensie turnaje kvoli tomu, ze sa neodohra nejaky GS a presunut ho tam. Co by to bolo za sezonu keby sa odohrali len GS?
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:34Od: Forehand
Rovnako nemozes skratit len tak ZČ v NBA a NHL za pochodu. A uvidis, ako flexibilne sa pravidla ohnu a zrazu to možné bude.

Je mimoriadna situácia a slovnemu spojeniu "neda sa" by som sa radsej vyhol...Samozrejme, je to nepravdepodobné, len hovorim, ze aj toto je cesta.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:41Od: ttopi
To je trochu rozdíl. NBA a NHL jsou soutěže samy o sobě. Ale nemůžeš přece přijít za pořadateli tenisového turnaje a říct jim, ať to zrušej, že místo toho se bude hrát GS. Tam už je zásah do třetích stran.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:54Od: Forehand
Ved ale hraci si odjakziva vyberaju kde chcu hrat, ak dva turnaje kolidujú, je tak?..

Ak sa Wimbledon sám osebe posunie na termin 7.8-21.8, aká sila zabráni hrácom na turnaji startovat?
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:16Od: ttopi
Žádná. Já taky neříkám, že to není teoreticky možné. Jen je třeba si uvědomit, že pořádání turnaje znamená obrovské výdaje, které jsou vynakládány třeba už teď. To v případě Wimbledonu pochopytelně taky, ale nepřijde mi fér říct turnaji X, že přijde o své zisky, aby se mohl konat turnaj Y, který je větší.
[ Reagovat ]
13.03.2020 16:52Od: Kozoroh
On bude zakopaný pes i v tom, že obyčejným turnajům šéfuje ATP, zatímco GS turnaje má pod svým patronátem ITF. ATP nebude ochotna obětovat své turnaje ve prospěch grandslamů.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:43Od: dappe
Vždyť to jsou dvě úplně rozdílné situace.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:02Od: Denis92
Pochybujem, ze by zrusili zvysok ZC a isli hrat hned PO. To je absurdne.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:06Od: Forehand
Pisem o skráteni sutaze, nie okamzitom PO.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:13Od: Denis92
Ale co to znamena? Dokonca je cca 13 zapasov zakladnej casti. To sa neda skratit.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:18Od: ttopi
U NHL je problém hlavně v tom, že například Islanders jsou nyní ve své konferenci na 9.místě, ale přitom ztrácí jen 1 bod na Columbus, ale mají o 2 zápasy méně. Čili by se mohli regulérně zlobit, že neměli stejnou možnost získat body jako třeba ten Columbus.
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:12Od: Forehand
Kazdy tim by musel mat rovnaky pocet zápasov..

Takze by to usekli trebars na 72 zapasoch.

Ale napriklad Chicago hra z poslednych xy zapasov 75% doma, takze by boli právom ukrivdení, keby to ukoncia na tych 72 trebars.
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:24Od: ttopi
Ten los není tak jednoduchej, jako že bys v jednu chvíli měl týmy všechny na 72 zápasech. Kolikrát se to tak prolíná, že shodnej počet zápasů mají týmy jen na začátku a pak na konci.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:41Od: peRFect
Jak bys to chtěl řešit. Co turnaj, to jiný povrch - potřebuješ před každým GS alespoň 1-2 turnaje na rozehrání.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:58Od: Forehand
Pred GS je tyzden volno, tu uz mozes usetrit rovno 3 tyzdne ak zrusis extra week pred GS.

Rovnako mozes zrusit 3 turnaje po jednom z kazdeho povrchu pred pripravou na GS, usetris dalsie 3 tyzdne a eventuálne vies usetrit dalsi tyzden/tyzdne samotným posunutím termínov..

Kazdy sport ma svoje priority, tenis komplikuje fakt, ze turnaje nie su vsetky pod ATP, ale ked sa chce hladaju sa sposoby, ked sa nechce, hladaju sa dovody. Cakaju nas vacsie akrobatické zvraty v dalsich sportoch, nez posunutie tenisovych turnajov. Ved samotne IW vyhlasilo, ze sa turnaj nerusi, len presuva. Takze ak ide presunut IW, musi ist posunut aj Grandslam.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:21Od: Kamilos88
Opět ukazuješ, že jsi jenom poměřovač přirození a podmnožinkář.

Tobě jde jenom o to, aby byl nějaký GS kde bys mohl hejtovat Federera a tlačit Nadala.

Nejdříve říkáš, že Nadal má šance další 2-3 sezóny vyhrát GS (ROFL) a potom tady pláčeš a chceš odehrát klidně 3 GS po sobě.

To je prostě neskutečný glory hunting. Sorry jako.
[ Reagovat ]
13.03.2020 13:23Od: ttopi
Je fakt, že mi taky přijde, že Forehand o tom celém problému přemýšlí jen z hlediska Nadala a jak to udělat, aby dohnal Federera. Asi nechápe, jaký problém tu vlastně řešíme.
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:10Od: Krisboy
A ostatní věci myslíš chápe?
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:42Od: Forehand
Ty si uz najdi nejakeho kamaráta :)
[ Reagovat ]
13.03.2020 14:15Od: Forehand
Ty mas v hlave seno, nevidis rozdiel ani medzi konstruktivnou diskusiou a svojvolným placom, vychadzajúci z tvojich ust. (Nic sa nebude hrat, nemam rad Cechov, vsetko je zlé)..Zamindrákovaný Honza z Hornej Dolnej.
[ Reagovat ]
13.03.2020 15:55Od: Patik
vykašlať sa na celé turnaje a na celý tenis..situácia je aká je a vkľude môže nastať že sa nebude hrať ani začiatkom budúceho roka..snáď sa teraz nechcete sťažovať že Rafa nedobehne Federera s titulmi kvôli pandémii a tlačiť turnaje do hry kvôli svojím favoritom..Rafa je predsa GOAT a grandslamy môže nahrabať vkľude aj v 37ich rokoch ako to urobili niektorí hráči druhého sledu..Roger napríklad.:)
[ Reagovat ]
13.03.2020 20:46Od: peRFect
Určitej čas na regeneraci potřeba je.Pro ty co hrají druhý týden zcela jistě.Ti co vypadnou v prním potřebují další turnaj.
A pak, v říjnu už moc tráva neroste a v listopadu je celkem zima běhat po antuce,která bývá rozbředlá.
Možná jsem jen skeptik,ale reálně tvůj nápad nevidím :-)
[ Reagovat ]
13.03.2020 10:57Od: Vlk-v-trave
Francouzi...:)
Oni si to zorganizuji pro sebe.
[ Reagovat ]
13.03.2020 10:28Od: steve79
Taky si myslím. Je to škoda hlavně pro starší hráče. Rafovi už bude tento rok 34 let a šance se u těchto hráčů snižují.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:42Od: turista
12 titulů z RG už by mu mohlo stačit.
[ Reagovat ]
13.03.2020 10:26Od: Kozoroh Není to jenom o divácích
Pokud Francie zakáže příchod cizinců na své území, tak jak včera schválila česká vláda a tento zákaz bude trvat do června, tak RG se neuskuteční. Těžko si představit, že se RG bude hrát a Nadal se nebude moci zúčastnit turnaje, jelikož Španělé třeba budou mít zákaz vstupu na francouzské území (od obou vlád). To by vyvolalo v tenisovém světě zlou krev pořádného rozsahu.
[ Reagovat ]
13.03.2020 10:33Od: Krisboy
Však on si takovej Monfils grandslamovej titul zaslouží. Ve finále Wimbledonu si to rozdají Evans s Edmundem, US Open vyhraje 1111 (pokud teda nebudou hrát Pete & Andre, to by si pak dali finále spolu oni).
[ Reagovat ]
13.03.2020 10:41Od: Kamilos88
Jestli si někdo myslí, že se letos uskuteční větší sportovní event., tak je blázen.

Ta medializace koronaviru je tak obrovská, že vlády celého světa zastaví všechny sporty minimálně do konce léta.
[ Reagovat ]
13.03.2020 11:30Od: jirkaS
taky myslim že to nebude jen tak.
pokud se nezavedou přísná opatření
(a nebudou se dodržovat), tak
to pude do kopru
[ Reagovat ]
13.03.2020 09:54Od: Kamilos88
Nebude ani jedno.
[ Reagovat ]
13.03.2020 09:59Od: Kamilos88
Navíc se řeší zrušení MS v hokeji a přesunou i Euro. Když padnou tak velké akce nevidím důvod proč by se hrál jakýkoliv tenisový turnaj.
[ Reagovat ]
13.03.2020 12:42Od: ttopi
Obojí už je prý rozhodnuto. Jen se čeká na nějaké oficiální oznámení.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist