Karolína Plíšková půjde do nadcházející sezony s novým trenérem. Spolupráci s Martínezovou ukončila

  • Karolína Plíšková vstoupí do nadcházející sezony pod novým vedením. Sedmadvacetiletá Češka se rozhodla ukončit spolupráci se španělskou trenérkou Conchitou Martínezovou. Jméno nového kouče zatím neoznámila. Informaci oznámil manažer a manžel české jedničky Michal Hrdlička.
    7. 11., aktualizováno | Aktuality |  404 komentářů
    Karolína Plíšková (© j48tennis.net)Karolína Plíšková (© j48tennis.net) 
     
  • Profil hráče

Plíšková pod vedením Martínezové, která byla členkou jejího týmu od loňského US Open, letos získala čtyři tituly a triumfovala na všech površích. Na vytoužený grandslamový vavřín však nedosáhla ani pod taktovkou bývalé wimbledonské šampionky, a proto přišel očekávaný rozchod.

"Děkuji Conchitě za odvedenou práci, myslím, že jsem se díky ní stala lepší hráčkou. Doufám, že se jí bude i dál dařit. Já se teď chci zkusit zase ještě posunout," uvedla Plíšková v tiskové zprávě.

Martínezová se do týmu přidala k někdejší špičkové deblistce Rennae Stubbsové. S Australankou česká jednička ukončila spolupráci letos začátkem května. V realizačním týmu naopak zůstávají chorvatský kondiční trenér Azuz Simčič, španělský fyzioterapeut Salvador Martín Guzman a mentální kouč Marian Jelínek.

Jméno nového trenéra zatím není známé. "Po Turnaji mistryň se Karolína definitivně takto rozhodla a od té doby jsme začali jednat ve věci angažování nového trenéra. Momentálně už probíhají vyjednávaní a jakmile budou u konce, budeme informovat fanoušky. Jasno by mělo být před začátkem přípravy na další sezonu," řekl manažer a manžel Plíškové Michal Hrdlička.

Sedmadvacetiletá lounská rodačka mění trenéra poněkolikáté. Po sezoně roce 2016 odešel Jiří Vaněk a do září roku 2017 hrála pod vedením Davida Kotyzy. Na Turnaji mistryň v Singapuru se tehdy připravovala pod dozorem Stubbsové. Po ní nastoupil Tomáš Krupa, který skončil loni v létě a nahradila ho Stubbsová.

Plíšková si po náročné sezoně naplánovala několikatýdenní tenisovou pauzu. "Čeká mě cesta do Miami na focení pro partnera a potom dovolená v teple. Přípravu na další sezonu zahájím na konci listopadu."

Pro přípravu na novou sezonu si znovu zvolila Tenerife. "Tamní podmínky mi maximálně vyhovovaly, proto tam přípravu letos absolvuju znovu. Je tam skvělé počasí a můžu se tam soustředit jen na trénink," chválila si loňskou přípravu na největším z Kanárských ostrovů.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (404)
08.11.2019 18:36Od: brixner K TP - tedy jestli můžu...
Grafická úroveň mi zde příjde OK, rozhodně bych nepřivítal blikající smajlíky, když si vzpomenu svého času takový chat na Lidé.cz...

Líbila by se mi možnost editovat už odeslané údaje - někdy se člověk fakt splete...

Hodnotit příspěvky + - by asi také bylo fajn

Co mi tu chybí nejvíce...odpočet zbývajících znaků při psaní!!! Občas, když se rozvášním...:-)

Osobně tu s nikým problém nemám, myslím, že právě tady je asi nejlepší "sešlost" ze všech portálů, které občas čtu a do kterých NEpřispívám! Je to tady taková fajn tenisová rodina. Asi před cca třemi lety jsem zrušil FB(zabíral mi fakt hodně času), twitter mě nezaujal...Takže sem chodím nejčastěji a nejraději, no prisamboha :-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 19:10Od: Nola
omg, ak budes pisat k teme, teda k teme tenisovej, tie znaky navyse potrebovat nebudes....

za mna, ale celkom fajn pripomienky, editovanie, hodnotenie... m.i. tentokrat hodnotim tvoj prispevok na vybornu
[ Reagovat ]
08.11.2019 20:06Od: paddy Re: Dneska žádná historka?
Tak jsem se ve tvém okolí lehce pozeptal a zjistil jsem, že sis na tvých výpravách za dobrodružstvím udělal dva levobočky. Kluci si trochu stěžovali, že je zanedbáváš a sklenku alkoholu nepustíš z ruky, dokud není prázdná. Občas jim prý koupíš i nějaký dárek. Říkali, že rádi zpívají, tak jsem je poprosil, aby se předvedli. Zajímalo by mě, který z nich ti je nejvíc podobný. ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=m88qXq-vmXQ
[ Reagovat ]
08.11.2019 20:15Od: Vlk-v-trave
Zacinam mit strach na nektere ty tvoje linky klikat, clovece:)

Ale take se divim, ze brixner nenavrhl, aby tu byl koutek na TP, kde by daval fotky svych sousedek. Musim rict, ze svuj prispevek zvladl celkem slusne, tak aspon ze vime, ze jednou za rok, je schopny ze sebe vysoukat i neco smysluplneho. Jako Nola...take chvalim:)))
[ Reagovat ]
08.11.2019 20:30Od: paddy
"Homo homini lupus" (Člověk člověku vlkem)

Všichni víme, že vlk je nejšťastnější na trávě :)

https://www.youtube.com/watch?v=5OWOQF3dWi0
[ Reagovat ]
08.11.2019 20:40Od: blixa
No kéž by ! Vlci se k sobě chovají hezky ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 21:13Od: brixner
Já tě jen lehce poopravím: Jsem úplný a totální abstinent, alkohol je něco, co mi k životu absolutně nechybí a já se ho zkrátka nedotýkám jinak, než v jeho obalech-jestli rozumíš. Přiznám se, byly kdysi doby, kdy jsem různé Napoleony a jiné destiláty, proléval hrdlem ostošest. Jenže pak přišel takový záhadný den, kdy jsem řekl DOST! Spouštěčem byla svatba mého kamaráda, kam mě neuváženě pozval co by dobrého baviče, kterým jsem(údajně) dodnes no a já se nahnul přes stůl, abych políbil sice ne přímo nevěstu, ale její ségru, kteroužto jsem si už představoval v různých, ne zrovna tanečních polohách, jenže ona byla napajcovaná nějakým smradem, který mému nosíku zkrátka nesedl a ten vydal striktní povel k útoku a já hodil metlu na svatební dort, na pár talířů plných dobrot a asi na jedno kvádro a po lepáku od vedle stojící další slečny, jsem poblil i záda pozvané učitelky z gymplu...No, bylo to nechutné, ale zase se mi tenkrát aspoň ulevilo, vono se pořádně vyblejt na tom správným místě, také není od věci, žáno:-) Od té doby je pro mě alkohol tabu, takže pozváním na skleničku bys nepochodil, bohužel! Tohle trvá už 25 let a no problemo, nelžu!
A ten spratek v modrý košili...Ten můj rozhodně není, mých pár antikoncepčních selhání nosí zásadně bejsbolky :-))
[ Reagovat ]
09.11.2019 05:04Od: rybicka
... jaká je asi cesta k podobnému videu? :-)) Ta má je přes TP, ale trošku mi to hlava nebere :-))
[ Reagovat ]
09.11.2019 05:04Od: rybicka
- což je samozřejmě problém mé hlavy :-)
[ Reagovat ]
09.11.2019 15:39Od: Petur_Fisk
..."Líbila by se mi možnost editovat už odeslané údaje - někdy se člověk fakt splete..."
Hele.....jsou jedinci, kteří mají tendenci vynášet velmi tvrdé soudy a realita pak ukáže, že jsou hodně mimo...
Jen ať to tu zůstane, mimochodem jako připomenutí. že je lepší vícekrát měřit, než jednou říznout...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:47Od: Frick Maky
Tak jsem si projížděl detailně fotky a ona má už snad deset kérek. Ne určitě to není něco, co by na ní vadilo, pokud se jí to líbí, tak klidně, ale zkrátka... přijde mi na to taková moc... spořádaná. :-D Ale tak možná právě proto - chce ukázat, že i hodná a plachá holka může být v tetovacím salonu "pečená - vařená".

Ale jako na "Franz-style" to jako dotáhnout nemusí. :-D
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:53Od: Petur_Fisk
Osobně ji neznám, ale co jsem slyšel, tak je spíše rebel než spořádaná, hodná a plachá holka...
No mimochodem, kdyby mi někdo řekl, že jsem spořádaný, hodný a plachý, tak to je jako, že jsem úplně blbej...:)
[ Reagovat ]
09.11.2019 05:42Od: rybicka
:-)) Kdysi můj manžel, kudy chodil, tudy trousil - jak jsem neskutečně tolerantní. Což jsem mu následně (netolerantně) zakázala. Ano, tyto "pochvaly" jsou fakticky vlastně urážlivé :-)
[ Reagovat ]
09.11.2019 09:59Od: blixa
Tak mě napadá citát z klasiků V+W :
"U nás že se něco smí ? No dovolte ! U nás se nic nesmí, u nás je pořádek !!!"
:D
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:06Od: Aneri
Nezmění něco i Petra? Mám takový pocit ...
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:08Od: Aneri
Než jsem to dopsala, už změnila .... ale je to vše?
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:08Od: Linka
Čti níže! :))
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:11Od: Petur_Fisk
Ha, to je fofr, nestíhám ani načítat stránku...
To by mohl být teprve začátek "zemětřesení"...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:15Od: Linka
Uvidíme.
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:09Od: Petur_Fisk
Já taky, už aspoň dva měsíce...U Karolíny a Kristiny to bylo stejné a tam mě ten pocit nezklamal....:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:04Od: Linka Petra
Chtěla bych moc poděkovat svému kondičnímu trenérovi Davidovi za skvělou spolupráci nejen tento rok, ale celých pět let. Prošli jsme spolu hodně, nyní jsme se však rozhodli jít příští sezónu každý svou cestou. Děkuji Dafi za všechno a přeji ti vše dobré ????
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:08Od: Vlk-v-trave
Tak... a mame tu dalsi clanek:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:56Od: Petur_Fisk
Jak to vidíte (tipujete)? Dá se Conchita dohromady s Garbine?
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:00Od: blixa
To nevím, ale jestli je Saša chlap, tak vezme Garbine nebo Evženu ! :D
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:02Od: Petur_Fisk
Nebo Karolínu...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:04Od: blixa
Ta je pro něj moc dobrá, malá výzva ... ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:06Od: Petur_Fisk
Jestli chce velkou výzvu, tak ať vezme Terku Smitkovou...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:06Od: blixa
No to zase je mooooc :D :D :D
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:13Od: Petur_Fisk
Tomu Saschovi se taky člověk nezavděčí...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 15:52Od: dadaft
Ondřej Jirásek --- mně se TP celkem líbí jak teď je.

pochvala za hojnost fotek v článcích, ty od agentury Jimmie48, co se poslední dobou objevovaly, jsou super.
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:01Od: Petur_Fisk
Jimmie48 je absolutní špička ve světě tenisu.
[ Reagovat ]
08.11.2019 11:03Od: Vlk-v-trave Ondřej Jirásek (jen do mne)
Koukam, ze zmena vyhlaseni Karoliny pomohlo mit clanek s plno komentama. Hodna holka:)

*
Jestli jde o tvou vyzvu...tak ocenuji tu odvahu.

Obecne me nic nechybi...
...snad jen clanky, ktere se opravdu zaobiraji hracemi vzhledem k jejich stylu hry...myslim podrobneji...proc takovy servis, proc BH obouruc, co je na nem zajimave, proc Isner trebas uziva halfy a jak, atd...to same u hracek, ikdyz tam je to tak trochu jednodussi:) Ale chapu, ze k tomu by bylo potrebne, aby to nekdo zpracovaval primoz branze...

Pak mne chybi hodne veci kolem vyvoje a historie tenisu...nejake ty perlicky...k hracum, kteri uz aktivne nehraji, historice zajimavosti u GS nebo jinych turnaju...a to uz by se zpracovat dalo i bez pomoci...nejake ty stare videa k doplneni a tak...

Na druhou stranu, at se zase snazi trochu uzivatele...aspon nebudou tak pasivni, a to je asi to, co na tom portalu je ok. Jsem tu vsichni tak trochu svihli, ale v porovnani s tim, co je nekde na idnes atd...je to v pohode...

Takze vlastne mam spis navrh aby snazili ti uzivatele:D)

Nic dikz za ten rok, a hodne stesti do dalsi sezony...a snad se potkame na Fantasy.
[ Reagovat ]
08.11.2019 11:13Od: Ondřej.Jirásek
Vlčku, Vlčku, díky za postřehy, ale myslím, že je to zatím nereálné. Já už jsem tak vytížený dost a ještě psát takovéhle články bych asi nedal :) Snažím se teď více věnovat našemu portálu na sociálních sítích (Twitter a Facebook).
[ Reagovat ]
08.11.2019 11:14Od: Vlk-v-trave
Proto ta vyzva k prispivatelum:)))
[ Reagovat ]
08.11.2019 11:16Od: Vlk-v-trave
Chtelo by to asi najit nejakeho byvaleho hrace, ktery se nudi, a trebas by chtel prispivat na TP takovymi postrehy, a pochopitelne by si za to jeste platil, ze ma takovou cest:) Jas jasu, nebo aspon pochopil, ze kdyz muze, tak je to za odmenu.
[ Reagovat ]
08.11.2019 11:22Od: Vlk-v-trave
A nebo poprosit sojku:) Ta by to zmakla.
[ Reagovat ]
08.11.2019 01:09Od: paddy Murray koučem Plíškové?
Volných koučů moc není, ale tento asi bude. Možná s ním už Hrdlička vyjednává :)

https://www.ubitennis.net/2019/11/top-wta-coach-accused-false-advertising/
[ Reagovat ]
08.11.2019 13:43Od: lars
ten by mel asi trenovat Stephens
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:06Od: Frick Kristýna
Kristýnu musím pochválit - vykonala sebereflexi a napravila chybu. :o) Sice jen co se týče šatníku, ale co už.
https://abload.de/img/highwaistbikiniuzjus.png
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:31Od: Frick
Jako ale fakt - vám ta komedie z levé fotky přijde jakkoliv estetická? Mne teda ne.
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:43Od: Fandina
Ty tomu vůbec nerozumíš. Vlevo vidím zajímavé plavky a vpravo normální bikiny.
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:53Od: DORSCH
To vlavo su tiez plavky?
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:57Od: Fandina
Doufám, v prádle se po ulici nechodí.
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:03Od: DORSCH
:))) ja len ze v tak blbych plavkach som uz dlho nikoho nevidel,vlastne si ani nespominam ci som videl:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:04Od: DORSCH
mozno v nejakom historickom filme
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:06Od: Fandina
A proto jsou zajímavé a navíc i barevně odlišené. A také hezké.
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:15Od: Fandina
Tady je odkaz na podobné plavky, kalhotky podobně střižené se nazývají brazilky a celkem dost se to prodává.

https://www.brazilianbikinishop.com/cs/bikiny-s-vysokym-pasem-221/
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:28Od: DORSCH
co ja viem,mne sa viac pacia tie menej progresivne bikiny,som staromodny,cu uz
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:31Od: DORSCH
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT1abRg6OClqE4L2oja3FFDjmGQd8VoXuknDhrEG-tiDQVxCKoWsw&s
[ Reagovat ]
08.11.2019 04:19Od: Frick
Ale ne ze 60. let :-D V tý době už se bikiny celkem podobaly současnejm. Jako tehdy to pro muselo bejt pro ty chlapy celkem "žrádlo", kdy ženský začaly chodit k vodě v němčem, co zakrajvalo tak 10% těla. :-D
[ Reagovat ]
08.11.2019 10:48Od: Petur_Fisk
10%...tolik?
Monokini je ta správná volba...:)

https://ru.aliexpress.com/item/32976382562.html
[ Reagovat ]
09.11.2019 05:57Od: rybicka
4 stovky za "špagát" na kterém se nedobrovolně oběsím, tak s takovou postavou raději bez.
[ Reagovat ]
09.11.2019 15:34Od: Petur_Fisk
Ale na tom "špagátu" by bylo jméno "věhlasné" firmy....no nekup to...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 04:16Od: Frick
Ano, normální, který plní učel - nezakrývat nic, co není není nezbytně nutné a dát vyniknout postavě vysoké a štíhlé 27 leté holky.

O bikiny vlastně nikdy nejde. Nejde o to, zda jsou za 150 nebo 5000 Kč nebo jakou maj barvu atp. Jde o to, co nezakrejvaj :-D A tady nezakrejvaj zatraceně dobrou postavu.
[ Reagovat ]
08.11.2019 10:42Od: Fandina
Ale Tynda nosí oboje varianty a evidentně nic nezakrývá a nemá důvod. V podstatě, kdyby si vzala cokoli, bude vypadat dobře.

Já jsem stará bába a ty vysoké nenosím jen proto, aby si právě druzí nemysleli, že něco zakrávám. Takže všechno odkrývám. Je to paradox.

A co se týká varianty vlevo, tak se mi moc líbí, hlavně na Tyndě, protože je štíhlá, mladá a může si všechno dovolit.

Jinak samozřejmě, vysoké kalhotky u plavek se mohou používat třeba k zakrývání tuku a bohužel i zdravotních problémů, nebo jizev, nedostatků nebo tetování. To se ale evidentně Tyndy netýká, viz obě varianty. :-))
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:23Od: paddy Top 10 LOUDEST Shots Ever
pár malin v okurkové sezóně...

https://www.youtube.com/watch?v=Yr3Ukxf-2Ps
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:17Od: paddy ráj emotikonů [ Reagovat ]
07.11.2019 21:35Od: SpacialRecognition Býválá světová 10 ve čtyřhře Abigail Spears
neprošla dobingovým testem.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:35Od: SpacialRecognition
dopingovým
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:23Od: Ondřej.Jirásek jen do mě
blíží se nám konec sezony, přátelé, a já se vás jako každý rok ptám, co byste tady na TP uvítali/změnili/zlepšili...

konstruktivní kritiku, nápady na zlepšení, co tu chybí atd. prosím mně do vzkazů, děkuji vám :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:27Od: Fandina
Odkaz na livesport.cz/tenis, jinak nic :-))).
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:30Od: janek_da
chat mezi dvema lidmi, respektive mezi clovekem a (vlkem nebo sojkou)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:35Od: gigin
Emotikony. A hodně blikajících.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:36Od: gigin
Blinkajících.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:39Od: Fandina
blikajících blinkajících
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:40Od: gigin
Jj těch :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:39Od: tommr
to je náhodou dobrá připomínka. Emotikony tady rozhodně chybí ... :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:40Od: janek_da
nemam rad emotikony
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:41Od: gigin
Zato chaty se zvířaty jsou geniální.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:42Od: janek_da
diky
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:49Od: Fandina
a co zvířecí emotikony

:3: Pes
3: ] Býk
3:o Tele
3: ) Kráva
:8) Prase

I>?=?_:7
8^ Slepice
{:V Kačena
>== Krocan
~~~~8} Had
8=(=o)B) Králík
-:?????- Ježek
B| Žába
: = Bobr
| ) Mlok
:V Datel
{)ö(} Motýl
(:[ Brouk
: I Opice
: |
8:] Gorila
:= | Pavián
(*@@*) Koala
: :) Hroch
$ß Delfín
: > Mrož
>: o Antilopa
:ok Lev
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:50Od: FulnekUltras
pak že nejdou lidi vydráždit
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:57Od: Fandina
tyhle jsou zajímavé, i když jsou jen napsaná, nejde sem dát znak

Národnostní znaky smajlíků

(:-)())))=3 Čech
(=OD))) Němec
_: ) Američan (indián)
:(8: ):
_>?) Indián
=|: ) ~D Angličan
@: ) Asiat
|:)
|:>
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:53Od: janek_da
pekne, ale 3 zakladni tam chybi - sojka, vlk a kozel
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:58Od: paddy
a také medvěd, muška, candát, King Kong a krakatice :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:00Od: Fandina
Pro potřeby TP bezesporu.

Jinak tam ještě chybí vůl. Ale to je už z jiného soudku.
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:03Od: FulnekUltras
nedráždi ;-)))
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:03Od: Fandina
Tady nejde o dráždění. To by mě ani ve snu nenapadlo. Nějak si pleteš pojmy.
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:55Od: FulnekUltras
ta reakce se doslova nabízela ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:59Od: Fandina
To vůbec. O tom, že dráždíš si psal ty. Já v tom smyslu vůbec ambice neměla.
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:04Od: FulnekUltras
po tom volovi už mi z daného soudku chyběl fakt jenom kousíček ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:23Od: Fandina
To byl pokus o vtip, ne dráždění.
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:51Od: FulnekUltras
dost riskantní ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:54Od: Fandina
A v čem prosím tě. Koukám, že jsi vztahovačný, za vším něco hledáš, navíc jak koukám nepatřičného. Dosud jsem si myslela, že jednáš na rovinu. Evidentně tomu tak není.
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:56Od: Fandina
Nejen, že pliveš slovně po druhých, ale ještě hledáš problémy, tam kde nejsou.
[ Reagovat ]
08.11.2019 01:23Od: FulnekUltras
že jsem vůbec něco složitě rozebíral - měl jsem to jedno jediné k volovi logicky padnoucí slovo napsat rovnou - a bylo by to jasné ;-)))
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:42Od: gigin
Vedle v diskuzi je mají.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:47Od: blixa
Nepřechylovat cizí ženská jména !!! Samozřejmě po dohodě s majitelem TP ;-) :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:49Od: Fandina
super
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:51Od: FulnekUltras
mohl by to být zásadní průlom
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:54Od: paddy
- tlačítka edit a delete vlastních komentů
- nemazat jméno u smazaného účtu
[ Reagovat ]
08.11.2019 12:54Od: Petur_Fisk
Jako že třeba někdo vynese nějaký rychlý soud a po pár hodinách nebo dnech si to smaže, aby nebyl za blbce...?...:)
[ Reagovat ]
09.11.2019 06:06Od: rybicka
Stačilo by i jen pár minut pro překlepy a třeba i "překlepy". Příklad: jednou si mé prsty samy rozhodly, že je lhostejné zda "I", či "Y". Výsledkem byla příšerná chyba (raději jsem na ni neupozorňovala následnou opravou). Každopádně by se snížilo množství opravovaných a ujasňujících příspěvků.
[ Reagovat ]
09.11.2019 15:48Od: Petur_Fisk
Překlep se pozná a nějakou tu gramatickou chybu udělá každý - jsme jen lidi. Ale já jsem pro, aby se každý na chvilku zamyslel, než něco "odentruje"...:)
[ Reagovat ]
10.11.2019 08:13Od: rybicka
Co se týče významu obsahu, pak tomu naprosto rozumím. A když zvažuji obě varianty, pak se srovnám i se svým nedobrým pravopisem. :-)

Tedy nechť zůstane stávající...
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:06Od: Alien
Patapuf!
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:09Od: slacker
prechylovat a pouzivat ceskou transkripci jmen, s anglickou si odjedte natrvalo do ciziny
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:18Od: Myllys
Mne by se libila mobilni aplikace :) Nebo aspon mobilni zobrazeni, ne desktopova na mobilu :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:28Od: janek_da
Tak apka s notifikacemi(článek, komment, reakce) by byla fajn
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:23Od: lvicek
Moznost soupnout vsechny zapasy Cechu (vcetne ctyrher) do mych zapasu, at to nemusim prochazet a vyklikavat. Upozorneni kdyz zacne nejaky z mych zapasu. Nekdy az prilis mnoho clanku ke stejne prilezitosti, pak se rozplizava diskuze. Do clanku "Cesi v akci" zvlaste na vetsich turnajich psat nejen kolikaty je to zapas na kterem kurtu, ale i po kterem zapase nasleduje (nyni je napsano napr. treti zapas na kurtu 8, ale kdyz se honem kouknu na to, ktere zapasy momentalne bezi, tak nevim, na kterem kurtu se ktery hraje, takze z toho nevidim, jak dlouho jeste se bude cekat). Proste minimalizovat nutne googleni ;).
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:26Od: Ondřej.Jirásek
myslíte v denním preview? v Češi v akci je čas a odkaz na program.
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:31Od: Fandina
Asi jde o tohle. Já moje zápasy na tady TP nepoužívám, ale třeba na tipsport.cz ano a tam mi chodí upozornění i na mobil, kdy kdo začne hrát a pak jak to skončilo.

https://www.tenisportal.cz/live/#inscore_ifheight_xdc_500
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:34Od: lvicek
To je vlastne jedno, ve kterem clanku :). Kdyz je to na zacatku programu, tak je cas dobra informace, ale pokud se jedna o ctvrty, paty zapas, tak ten cas je vicemene k nicemu. Hlavne myslim na velke turnaje - GS atd., kde je hodne kurtu. Pokud chci stihnout zacatek zapasu, ktery me zajima, tak si hlidam jak se vyviji predchozi zapas. Ted jsem (zrejme asi) v dennim preview zjistila, ze se jedna o ctvrty zapas na kurtu 10 a sla jsem hledat na oficialni stranky program, abych zjistila, kdo tam hraje jako treti, coz bylo trochu otravne (a zdlouhave).
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:38Od: Ondřej.Jirásek
chápu. odkaz na kompletní program dne tam ale je vždycky dole (denní preview), nebo nahoře (češi v akci). asi bych mohl od příštího roku rozepsat kompletní program kurtů, kde budou hrát Češi, pár minut navíc mě nezabije :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:39Od: Ondřej.Jirásek
ale v Češi v akci by to stejně pořád zůstalo stejně, tam nemají zahraniční zápasy co dělat :) ale je tam vždy odkaz na celý program hracího dne. možná zkusit tam přidat poznámku, na kterém kurtu Čech hraje, to by mohlo trochu pomoci.
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:42Od: FulnekUltras
zas ty Čechy tolik nerozmazlujte, pak samou roztažností nevědí co by... ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:02Od: lvicek
Mne by uplne stacilo nasleduje po zapase Xu-Wu ;). Ja si nechci moc stezovat, jen tak brainstormim napady na vylepseni, kdyz uz tu padla ta vyzva :). Posledni dobou je cas nedostatkova komodita, takze proto takova lenost ;). Je pravda, ze odkaz na plny program jsem moc nevyuzivala, to byla ma chyba, nejak jsem si toho poradne nevsimla. Diky za upozorneni.
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:15Od: Fandina
Potvrzuji. Odkazy na program v článcích bývají, nejednou jsem to využila.

A také využívám odkazy vlevo na stránce pod hlavním menu, Oficiální weby právě hraných turnajů. Nicméně mi tam chybí třeba ty, které se budou hrát příští týden, protože tam také občas lovím. Ale to bych toho chtěla asi moc.
[ Reagovat ]
08.11.2019 09:23Od: dadaft Re: EMOTIKONY PROBOHA PROSÍM NE !!! :)
[ Reagovat ]
08.11.2019 10:36Od: sojka1
:-)) pridavam se....
[ Reagovat ]
08.11.2019 11:14Od: Vlk-v-trave
Emotikony pustit pouze na stedry den :D)
Prispevky budou svitit jak vanocni stromecek, takze v ten den to celkem slusne zapadne...

Za chvilu budeme komunikovat jak zvirata...vsechno pojede na emocich...uz ted si kazdy vysvetluje po svem plno slov...takze jednou bude asi nutne ty emotikony drsne zavest, aby se lidi kvuli individualni interpretaci slov mezi sebou nepostrileli.

Takze dokud tu nejsou emotikony, mame nadeji, zde jsme jen streleni, ale jeste komunikujeme jako lidi:D) (ikdyz to rika vlk, sojka, nebo kachna)

Jinak Sojecko, preji hezkou okurkovou sezonu.
[ Reagovat ]
08.11.2019 12:41Od: Petur_Fisk
Taková vize - komunikace kde slova skoro nejsou, jen samé emotikony. Jo a abych nezapomněl, když už nějaká písmena, tak převážně zkratky....ať je veselo...
BTW Švédové jsou fanatičtí "zkratkaři" a ke každému "povinnému" vybavení domova patřil vždy slovník zkratek.
Takže emotikony a zkratky a sejdeme se všichni v blázinci...a pak teprve bude veselo...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 13:11Od: sojka1
jenze si to uz neuzijeme... :-( :-))
[ Reagovat ]
08.11.2019 13:15Od: Vlk-v-trave
n.t.j.p.

a necht si tam ted dosadi kazdy co chce:)))
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:07Od: Petur_Fisk
A teď si představ, že jedeš autem švédským venkovem a hledáš vlakové nádraží. ...
Jen lesy, sem tam samota a občas nějaká odbočka k nějaké farmě. Mezi směrovkami se také najednou objeví značka jvstn. Pokud neodbočíš, děláš chybu - jvstn je zkratka pro järnväg station nebo-li vlakové nádraží...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:44Od: Vlk-v-trave
:D)
Tak to je supa...a to maji jeste ty smradlave ryby...no ale aspon pri utoku na Svedsko bude agresor slusne desorientovany.
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:50Od: Petur_Fisk
Bohužel díky téměř stoletému blahobytu Švédové neví "co roupama" a tak jsou sami stále více dezorientovaní..:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:54Od: blixa
My jsme nežili 100 let v blahobytu ale co se dezorientace týče, tak jsme o deset parníků vpřed ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:01Od: Petur_Fisk
Asi se to nedá srovnávat...Švédové jsou např. vlajkovou lodí migrace a extrémního feminismu a v těchto oblastech stojí (zaplať Bůh) Češi pevně nohama na zemi (zatím). No a v Česku je zase jiná forma dezorientace (kterou např. rád rozebírá Blixa s Fulnekem...:).
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:06Od: blixa
No to sice je, ale naprosto klíčová dezorientace je v oblasti morálky. A to je ten průser ...
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:18Od: Petur_Fisk
Naprostý souhlas. Tady vidím hluboké poškození díky desítkám let totality. Ještě když jsem "vrcholově" sportoval a trénoval, tak jsem měl vyzkoušené, že třeba týdenní výpadek kvůli nemoci mně trvalo dohnat minimálně stejnou dobu nebo i 2x tak dlouho. U Čechů to vnímám stejně.
Bohužel bude asi potřeba několik generací, než se to srovná.
[ Reagovat ]
08.11.2019 18:15Od: annah
Bohužel je to tak. Komanči nás negativně ovlivnili na několik generací.
[ Reagovat ]
08.11.2019 18:20Od: FulnekUltras
klasická fráze těch, kteří se nedokáží smířit s historicky mnohem dlouhodoběji fungující realitou
[ Reagovat ]
08.11.2019 19:04Od: annah
Teda dost by mě zajímalo, co se skrývá pod pojmem "dlouhodobě fungující realita".
[ Reagovat ]
08.11.2019 19:27Od: FulnekUltras
mj. to, že v přílišné jistotě lidi dříve či později zpohodlní, když jim někdo příliš dlouho sere na hlavu, dříve či později se ho zbaví, a i když nic není dokonalé, nikdy není pozdě, snažit se mezi oběma zmíněnými extrémy najít většinově co nejpřijatelnější průnik...

...dokud se nadobro nevyčerpá genový materiál ;-)))

https://www.televizeseznam.cz/video/eurotv/extremni-starosta-novotny-reporyje-jsou-pro-me-vsechno
[ Reagovat ]
09.11.2019 06:19Od: rybicka
Tak na fráze je tu největším borcem právě FU. Hesla fráze a složeniny připomínající např "židovskobolševický..." a další (třebas i jejich antonyma).

Za sebe mám problém, že již tak nejednoduché problémy (rafinovaně) složí s dalšími nejednoduchými, což logicky generuje naprostý paskvil, pod který se dá "anonymně" vecpat cokoliv.
[ Reagovat ]
09.11.2019 06:33Od: rybicka
- což je vlastně jeden ze základů politiky..?
[ Reagovat ]
08.11.2019 19:56Od: Vlk-v-trave Re: moc nesouhlasim...
neni to ani tak problem komancu, ani siuxu, ani zlutych stop, atd.

Panove, technologicka revoluce nas proste dostala. Politika bude za chvili mimo, ona je vlastne uz davno celkem mimo.

Hlavne, aby lid, nejen ceksy zjistil, ze ty politiky vuuubec, ale vuuubec k zivotu nepotrebuji:) Ani sportovce, ani herce, ani Gotty a jine pevky...
... a lidu verim, jednou to zjisti. Uz tu asi nebudu, ale verim, ze lidi na to prijdou...

Celkove problem, ktery se neustale placa dokola, hlavne kolem politiky,,,, je proste spis svazan s tim, jakym zpusobem zijeme...no je to takova klasika, ze hledame casto problem nekde jinde, nez v nas samych.:)

Pochopitelne lide driv nebyli lepsi, ale neexistoval ten prubirsky kamen jako ted existuje. Technologicke okolnosti, ktere sice mohou neco urychlit, ale take drsne ochudit. (problem vedomi)

To, ze behem prvni poloviny 21. stoleti budou lide prozivat tzv. sok, neb nebudou pripraveni na zrychleni vsech "zivotnich procesu"...(je to ve zkratce) psali uz nekteri odvazni sociologove v minulem stoleti:))) Jenze si z nich delali srandu...dnes je jak opice zacinaji citovat, jak verse z bible,,,ale je pozde...zaspali jsme. Takze nezbyva nez se s tim poradne poprat a hlavne ty sasky politicke nechat spat, vcetne s Fulnekem:D) To je jen smecko na lidi, aby lide meli pocit, ze se jako nekdo o neco stara:) Prdlajz...staral se tak max. TGM a nadsenci v budovani statu, jasny...potom uz potopa, vcetne s Benesem.

Takze, politice cervena, a zelena vsem sdruzenim, organizacim, co se snazi pragmaticky neco zmenit...tady vede cesta. Lide si dokazi poradit dobre sami i bez plkalu.
[ Reagovat ]
08.11.2019 21:35Od: FulnekUltras
tak hlavně aby se do toho nekonečně progresivního leštění placáků ještě "někdo" staral o stálý přívod elektrického proudu - jinak budou rázem v řiti i všechny organizovaně sdružené pirátky v "záchranných" plavidlech na Mediteránu i s kompletním "nákladem"
[ Reagovat ]
08.11.2019 22:05Od: Vlk-v-trave
jo to mi pripomina Srbsko...nejaky 60-70 procent lidi proste proud neplati, bo na to nemaji...potom se snazi s nema zuctovat, tim zpusobem, ze lidi daji, co maji, muzou a nekdy chteji, nekdy to neni ani 30 procent dluhu, ten se pak smazne, a jede se na novo... a vsichni su nakonec radi :D)))
Ti kdo ho poskytuji tak nejak ty lidi potrebuji...takze v Srbsku si davaj celkem bacha, aby lidi moc nestvali...rikam, lidi si poradi vzdycky a bez tech politickych smejdu urcite.

Tohle co nastrelujes, jen doklada, ze stale jeste si hlavou v minulem stoleti, ale neva.

jo, a jestli jde o nejake piraty...moc prehled nemam, ale mam pocit, ze jsou v politice, takze jsou uz zkorumpovani:) a jestli jeste ne, tak za chvilku se jiste dockate.

Hodne zdaru preji...ale beze mne:)))
[ Reagovat ]
08.11.2019 22:15Od: FulnekUltras
nějaké století je jenom křesťanské číslo - práce rukama bude zato potřeba furt - jinak rádobyelita při leštění těžce narazí - a může se klidně až do poslední chvíle tvářit, že to jde mimo ni ;-)))
[ Reagovat ]
08.11.2019 23:54Od: Vlk-v-trave
ja se fyzicke prace jednak nebojim, a jednak remesla mam dost rad:) A hodne jsem se od dobry remeslniku naucil, i diky dedovi a tatovi, coz si povazuji. Ikdyz nejvic si povazuji, ze me znamy naucil chytat ryby, ocistis atd., coz je dost skvele ...neb se to muze jednou vic hodit nez ze si umim udelat trebas elektrinu sam:)))

Az se z toho politickeho dualizmu probudis, dej vedet, muzu ti trebas tu elektrinu natahnout... predpokladam, ze na praci jsi moc v zivote nesahl, spis si jen placal nejaky bonmoty na schuzich, podobneho typu jak tady...ale levne to pochopitelne nebude. To vis, dnes se tyhle veci dost ceni, bo nikomu se nechce delat, spis jen kecat, a nejvi blbin, kravin prave nakecaji politici:D).
[ Reagovat ]
08.11.2019 23:57Od: blixa
Lampasák a práce ? :D :D :D Kde by k ní přišel ??? ;-)
[ Reagovat ]
09.11.2019 00:12Od: Vlk-v-trave Re: :D) nedavno mne poslal janekda... [ Reagovat ]
09.11.2019 01:36Od: blixa
No jo , Do Řady, to jsou aspoň punkáči :D Tady je to naživo : https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=xy70-6uall0&feature=emb_logo
[ Reagovat ]
09.11.2019 00:16Od: FulnekUltras
budeš muset zkusit nahrabat spíš u nějakého alternativního bakalářskáho pohůnka s hypotékou - to je dneska dobrá cílová skupina - já už si jen dokupuju stovky žárovky ;-)
[ Reagovat ]
09.11.2019 06:43Od: rybicka
... a zase: kdo je konkrétně "bakalářský pohůnek" ?!!
[ Reagovat ]
09.11.2019 18:32Od: FulnekUltras
Formálně otitulovaný Bc bez valných schopností a zkušeností, který se dnes nechá (ne)dobrovolně vykořisťovat - a ještě při tom má onen pateticky povznášející pocit "VŠ-úrovně" a "lidských práv", za který je případně ochoten i cedit sopel na promrzlé Letné. ;-)
[ Reagovat ]
10.11.2019 08:25Od: rybicka
Nikdy, nikdo nežije a nebude žít v Ráji ideálního světa. To se mají ještě sebe-týrat vnitřní frustrací? Jakoby nestačila ta zvenku? Budou mít oni a jejich děti lepší život?

Mají vzít do rukou zbraně? Mají se na protest upálit? V demokracii (což není a nemůže být Ráj) se řeší volbami. A díky jim už dvě volební období má vše v rukách levice a Podnikatel... Tak kdo ty hloupoučké Bc. oblbuje?!?
[ Reagovat ]
10.11.2019 17:28Od: FulnekUltras
naštěstí hlavně Mikuláš ;-) s půjčkami apod. už jsou opatrnější
[ Reagovat ]
11.11.2019 10:32Od: rybicka
Tak to je pro mne novum. Obecně málo sociálně aktivní Češi se srocují jen proto, že ačkoliv je "vše v pořádku", naskakují na "bezdůvodné aktivizování" jakéhosi Mikuláše.

Tak vždycky je něco prvně. :-)
[ Reagovat ]
11.11.2019 10:36Od: rybicka
... a hlavně Mikuláš by měl být hóóóoodně opatrný :-(
[ Reagovat ]
09.11.2019 16:07Od: Petur_Fisk
Že nesouhlasíš je dobře, aspoň není nuda...
Díky osudu mám možnost nějakého lokálního srovnání mezi ČR a Skandinávií...
Technologická revoluce je i tam a přesto pozoruji rozdíl. Za totality bylo v Československu jedno nepsané heslo "Kdo nekrade, okrádá rodinu". Ze lhaní a okrádání se stal životní styl a kdo zvládal, měl obdiv. A to pokračuje - viz např. současný premiér....
A to ve vyspělých zemích poznamenaných "technickou revolucí" zase tak moc nenajdeš...:)
[ Reagovat ]
09.11.2019 18:37Od: FulnekUltras
tahle nepřímá obhajoba ODS, TOP a podobné sebranky chce opravdu silný pajšl - jedině, že bys byl posledních 30 let na severu non stop
[ Reagovat ]
09.11.2019 18:59Od: Fandina
Pochopil si vůbec o čem psal. Psal o celé společnosti, všech politických stranách. O tom, jak jsme tady za totáče žili a jak to s námi jde dál.
[ Reagovat ]
09.11.2019 20:10Od: FulnekUltras
díkylidem se to už zlepšuje - bez ohledu na všechny technologie
[ Reagovat ]
08.11.2019 13:15Od: sojka1
diky moc, Vlcku, tobe taky tak! Ja budu trochu solichat tenis sama, rysuji se nejaka pozvani... no a sem tam si pustim nejakou tu historii.... :-))
[ Reagovat ]
08.11.2019 13:23Od: Vlk-v-trave
ja mam plne tlapy prace, takze solichat budu hlavne v praci...a pokud bude chvilka, tak mozna jeste ten Matti, aspon highlights...:)
V novem roce uvidim...jak to bude. Nejspis ale stihnu nejvic z AO, Golden Swingu, a travy...Golden Swing a AO, kvuli casu, je to v noci:) Je tam jeste nejaky casovy prostor. No a trava, tam je asi jasne, ze to nejak opet zkusim vykombinovat...moc nestiham, aktivit mam plno:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:12Od: Petur_Fisk
A pracuješ aspoň v trávě?....Já jsem taky vlk, ale polární a kdyby mě zavřeli do kanceláře, tak jim na protest do několika dnů chcípnu...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:46Od: Vlk-v-trave
:) ne, ale skoda, ze sis nedal nick: polarni vlk :
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:53Od: Petur_Fisk
Když já toho Fiska používám aspoň dvacet let a s tím jménem jsem daleko více srostlý než s tím oficiálním. No a ještě by se to někomu tady pletlo a nechci Ti lézt "do zelí", teda do trávy...a tím i do teritoria...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 12:51Od: George_Renel
Emotikony ne, ale palec nahor, palec dolů bych bral.
[ Reagovat ]
08.11.2019 12:59Od: Petur_Fisk
To by taky u některých mohlo být ve vláknu hodně palců na metr délky. Řeší to sice +/- tak jako třeba na iDnes, ale pak se z toho často stává jen primitivní zábava v plusování oblíbenců a v mínusování odpadlíků, bez ohledu na to, co vlastně píšou...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:08Od: gigin
Tož to možeš napsat super, nebo běž do piče.
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:21Od: Petur_Fisk
Jak Ty to děláš?....musíš mít nějakou protekci nebo co. Jednou jsem tady chtěl použít sprosté slovo a nepustilo mě to dál...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:23Od: blixa
Ono to nějaké pouští a nějaké ne. Musíš si to otestovat. Třeba "prdel" je v pohodě ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:27Od: Petur_Fisk
Nechápu...:) a k.k.t to nepustilo...
Kdo asi tak určuje tu "hierarchii sprosťáren"... To bude asi velký filozof...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:45Od: blixa
No jasně, třeba de_bil neprojde, ale dement v pohodě. Možná jen nedůslednost :D
[ Reagovat ]
08.11.2019 19:01Od: gigin
Přesně borci. Musíš alternovat. Když ne kok*t, zvol šulina.
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:22Od: blixa
:D :D :D "palec nahoru", "palec nahoru", "palec nahoru" ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:25Od: Petur_Fisk
Ten jeho popis by se mohl používat jako oficiální popis k "palcovým" emotikonům...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 15:36Od: Aneri
Já moc nekomentuji, ale ráda bych občas někomu dala ?lajk?
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:59Od: blixa
Jen komentuj děvče, komentuj, lajk je příliš pohodlný ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 17:22Od: Petur_Fisk
:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 18:15Od: Aneri
Nojó, asi budu muset. :-))
Od nový sezóny se do toho pustím.
[ Reagovat ]
09.11.2019 06:48Od: rybicka
Irčo, zabojuj :-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:05Od: Ondřej.Jirásek Twitter
lidi, jak moc používáte Twitter? přijde mi, že v ČR moc používaný není :/ přitom je to super věc a dá se tam velmi rychle sdílet důležitý info :)

máme v plánu (TP) se více zaměřit na sociální sítě, pokud byste chtěli, sledujte nás na Facebooku ( https://www.facebook.com/TenisPortal.cz/ ) i na Twitteru ( https://twitter.com/TenisPortalCZ ).
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:07Od: FulnekUltras
od doby kočujících dráteníků je ten pokrok krásně vidět ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:09Od: Myllys
Twitter je podle meho nazoru lepsi vec (pokud clovek nema potrebu fotit obedy, vecere atd.), nez Facebook. Ja osobně Twitter používám maximalne. Podle me pokud fanda sportu nevyuziva Twitter, tak přichází o spoustu rychlych novinek a diskuze s různými odborníky. Ja si tam treba nedavno psal s jednim ceskym známým novinarem, ktery pise o tenisu, o situaci Pliskove.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:10Od: Ondřej.Jirásek
naprostý souhlas :) je to rychlejší, dají se tam rychle najít veškeré informace, super věc, podle mě také lepší než FB.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:12Od: Myllys
Jinak vas samozrejme na Twitteru sleduju :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:16Od: Ondřej.Jirásek
to jsme rádi :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:17Od: Linka
Taky sleduju.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:19Od: Ondřej.Jirásek
děkujeme :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:15Od: Linka
Je to tak.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:18Od: janek_da
Ja prave ten obed dokumentuju krok po kroku. Proto ten FB
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:18Od: Fandina
:-)))))))
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:20Od: sojka1
Janecku.... :-)))
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:20Od: Myllys
V pohode
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:26Od: janek_da
To říkám i já mojemu followerovi
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:27Od: Myllys
Follower je na Twitteru, na FB je přítel.
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:31Od: janek_da
To beru jako blbost FB, snad jenom psychicky naruseny člověk má víc než třeba 10 přátel.
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:40Od: Myllys
V tom pripade 97% lidi na FB jsou narusenych
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:00Od: Fandina
Jde o označení.
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:03Od: lvicek
A co kdybychom friend prelozili jako kamarad?
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:02Od: FulnekUltras
který může případně zajet do škvírky
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:01Od: Myllys
https://www.sport.cz/tenis/clanek/1160755-sobecke-duvody-elitni-kouc-vysvetlil-kvuli-cemu-odesel-od-mladenovicove.html#hp-artcl
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:35Od: FulnekUltras
to ani Bajaja nemusí vysvětlovat - to přece vidíme - stejně jako řadu jiných věcí ;-)))
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:39Od: Fandina
Saša je sympaťák. I když nevím, co tím básník sleduje.
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:04Od: sojka1
ten clanek je sice velmi vagni, takove placnuti pytlem do rybnika, ale stejne tak, jako si v realu dovedu predstavit, ze trener "dusi" hrace, jiste existuje i realna moznost, ze hrac "dusi" trenera, nic mu neprinasi a nedava. A?
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:06Od: FulnekUltras
tak jedině že by Kikina málo dávala? ;-)))
[ Reagovat ]
07.11.2019 19:16Od: sojka1 navrh :-))
trener - Genius, pres to vlak nejede
kondicak - Jabadu
PR (za Kaju, nejlepsi hracku historie):
Komunikace (zbozneni v podvedomi fanousku) - Amputace
Vztahy (flexibilita) - Kamilos
Obraz (utoky, nepravdy, zkreslene statistiky) - Forehand
Firemni poetika (platno) - Patik
Konstruktivni kritika a sebekritika - Blixa
Media (pravy a levy kanal, zpomalovacky, prolinacky) - Dadaft
Plan turnaju a technicke zazemi (kapacita arealu, vyska tribun, uhel pohledu divaka) - Frick
Odborni poradci na cokoliv - kdokoliv z TP, zebricek Tommr
Ideove zastreseni (Kaja zitra znamena Kaja vcera) - FU
[ Reagovat ]
07.11.2019 19:29Od: team.wta Re: schváleno
:-D
[ Reagovat ]
07.11.2019 19:41Od: Fandina
:-))
Hlásím se, jako odborný poradce na cokoli. I když to bude na nic. :-D
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:01Od: gigin
Geniální. Ostatně jako vždy.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:02Od: Myllys
Pekne jim lezes tady do zadku, ukazkove, snad ti podrží ostatní taky :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:27Od: com
trapné
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:58Od: bIbec
Sojko, vymyslí ještě nějakou funkci pro coma, at nebrečí.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:59Od: gigin
Medvědí služby na starosti by mohl mít, nebo tak něco. Ale to už si sojčí rozhodne sama. Hlavně, že mi schválila trenéra.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:02Od: Myllys
Tobe rikaji genius? Procpak?
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:13Od: team.wta
A tobě říkají blesk. Pročpak?
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:16Od: Myllys
Nevim, proto se ptam. Kdybych to vedel, tak se neptam.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:23Od: Fandina
Nebylo to na mě. Ale je to génius. Jinak se mu ani říkat nedá.
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:16Od: Myllys
Ale duvod? :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:27Od: Fandina
důvod je jasný, genius ... ale nejde o gigina
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:40Od: Myllys
A o koho? Federer?
[ Reagovat ]
07.11.2019 22:58Od: Fandina
To je také genius, i když tady je spíš řeč o tom s velkým G.
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:41Od: Myllys
Ok, nevim
[ Reagovat ]
07.11.2019 23:55Od: Fandina
Tak to budeš muset projít nějaké ty komentáře, hodně letité, ale i třeba i ty nejnovější. Tam to naješ :-)).
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:08Od: FulnekUltras
jsi zas tajemná jako hrad v Karpatech ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 00:13Od: blixa
Tady je snad někdo, kdo neví kdo je Genius ? :-o !!!!
[ Reagovat ]
08.11.2019 15:26Od: mrafe Re: Myllys
To je giginuv koník Erni G., bývalý hráč Top 10
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:26Od: gigin
Tak jenom.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:05Od: bIbec
Já myslím, že tyhlety medvědí služby by comovi vážně šly. Zkusíme teda jestli nám to sojka schválí. Já sem rozhodně pro.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:15Od: sojka1
medvedi sluzby jsou vyborne, me by zase napadlo jen neco trapneho... :-))
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:19Od: Fandina
:-))
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:14Od: janek_da
:)
jsi zbytecne skromna
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:23Od: annah
Nejlepší je "ideové zastřešení". To mě dostalo... :-)))
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:49Od: FulnekUltras
Ešivá se na Moravě naserem, zastřešíme Macochu. ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=zcFaAVP7qBk
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:50Od: blixa
Safra, těžký úkol !!! Já bych bral spíš poradce pro věci zbytečné, v tom jsem dobrej !!! :D
[ Reagovat ]
08.11.2019 11:22Od: Vlk-v-trave Re: :D
Mas skvele manazerske oko.
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:10Od: LukasH
Karolína má skvěle vypilovanou hru. Chybí jí ale důraznost. Na TM třeba skvěle zvládla konec se Simonou, kdy na ní fakt zatlačila. Jenže tohle jí většinou vydrží jen část zápasu a nakonec sklouzne do opatrnosti. Třeba ve 3. setu s Barty prostě bylo jasný, že jí nemá čím porazit.
Připadá mi, že se bojí chyb. Z rozhovorů je patrný, že tenis na riziko nikdy neuznávala. Nezažil jsem u ní zápasy jako třeba s Petrou, která sotva stála, ale prostě to vůlí urvala. Nebo to odhodlání např. Marie na FO 2012 či Victoria AO 2012. Ty si zatím šly.
Karolína nikdy moc nepřekvapí. Porazí většinou hráčky, který porazit má a prohraje pravidelně s těma, na který neumí.
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:16Od: Petur_Fisk
..."že se bojí chyb"....tak to je naprosto přesný popis, ale já věřím, že ještě překvapí. Pokud celým svým já chce, tak pak potká někoho, kdo ji posune ten poslední krok....Musí ale vypnout mozek a odevzdat se srdci....a to je největší Kájin problém.
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:40Od: gigin
Jak jsem psal níže. Jedině Génius jí do takového stavu přivede.
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:53Od: EllNino
pak nebude moct ale ani chodit, natož běhat :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:54Od: gigin
Ale bude odevzdána srdci :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 18:18Od: LukasH
KP - žebříčkově nejlepší a nejkonzistentnější hráčka, která vyhrála max. Premier 5.
PK - nejlepší hráčka, která nikdy nebyla světovou jedničkou...

Tak holky, snažte se! :-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:59Od: paddy
To je diskutabilní, ale např. Demetieva má podobné stats jako Kvitová, jen nezískala GS, ale GS ji šly lépe než našim. Kdo není úplný top, tak jednička nebo GS je o štěstí. Rozdíl mezi dosažením cíle je kvalitou malý, ale mediálně velký.

Plíšková se trefila do slabší doby, kdy na no. 1 stačilo 52/17 W/L. Asi ji potká stejný osud bez GS jako jedničky Safinu a Jankovič. Wozniacki sice udělala GS, ale stejně jako Jankovič a Plíšková udělaly max 4k Wimbledonu.

Body, když max ranking
Pli přes 6 800b no 1
Kvi přes 7 300b no 2
Dem přes 7 500b no 3

GS do současného věku Plí (+později resp. dosud)
Pli W 0x, F 1x, SF 2x, QF 4x
Kvi W 2x, F 0x, SF 3x, QF 5x (+ F 1x)
Dem W 0x, F 2x, SF 5x, QF 3x (+ SF 2x)

Carreer W/L: GS/all tourn
Pli 66%/66%
Kvi 71%/68%
Dem 72%/67%

Počet titulů
Pli 15
Kvi 27
Dem 16

GS je nutné vyhrávat již v raném věku, jinak je třeba štěstí pro hráče druhého sledu.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Grand_Slam_singles_champions_
in_Open_Era_with_age_of_first_title
(pozn: spojit oba řádky)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:02Od: FulnekUltras
tituly a max. body v kariéře bez ohledu na šprušli - to má aspoň vypovídací hodnotu
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:42Od: George_Renel
U Kvitové ještě chybí letošní finále AO.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:44Od: EllNino
nechybí, je tam v závorce
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:23Od: misa
Přesně tak.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:04Od: FulnekUltras A hlavně žádného našince, Karolínko
pardon - zapomněl jsem, že už o tom vlastně ani nerozhoduješ.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:41Od: Petur_Fisk
Karolínino rozhodnutí chápu. Pokud stále ještě pomýšlí na "mety nejvyšší", musela se pokusit něco změnit. Udělal bych to stejné a věřím, že s Conchitou budou nadále velmi dobří přátelé.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:31Od: tommr Karolína Plíšková
vyjádření Martínezové na Twitteru:

Just a little note to inform you that Karolina and I have decided to take diferente paths next year.
It has been an incredible year full of great moments and emotions.
I wish Kaja and her team the best for the future.

Bude zajímavý sledovat koho ted bude trénovat Martínezová. Ujme se zase Muguruzy?
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:35Od: blixa
Kéž by, ale pochybuju. S koťátkem je moc těžké vyjít ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 19:18Od: Fandina
Ale zase, vyhrála s ní GS. A je to žena. Třeba na ni by neštěkala.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:38Od: aape
mohla by zkusit pomoci Káje č. 2, Muchové,
s ní by se jí třeba na těch velkých turnajích mohlo zadařit
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:47Od: Petur_Fisk
ˇMám pocit, že to Karolíně s Emilem Miškem funguje dobře, tak proč to měnit.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:24Od: Petur_Fisk
Když jsem tu před pár týdny zmínil, že mám pocit, že možná Karolína změní trenéra, tak někteří jedinci byli hodně protivní. No nic, nezbývá než doufat, že se poučí a naučí s úsměvem na tváři akceptovat názory se kterými nesouhlasí...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:11Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:29Od: blixa
Szafra, Markéta něco chytla !!!
https://www.instagram.com/stories/marketavondrousova/
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:48Od: Fandina
Že by také šlo o Harryho Pottera?
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:49Od: Fandina
https://www.instagram.com/p/B3KoIXUoamO/
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:21Od: Mantra kdy jsem
to napsal před měsícem, byl jsem kamenován, nyní "Se to dalo čekat"
Teď čekám "ty si chytrej, po boji generál, jasně..." a to se dalo čekat
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:10Od: FulnekUltras
Plech teď už bude cizince měnit jako ponožky až do hořkého berdychovského konce. To, co chybí ke skutečnému úspěchu, mu žádný člověk zvenčí dát nemůže.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:10Od: FulnekUltras
ani Čech
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:13Od: Petur_Fisk
Dát jí to nemůže, ale může jí ukázat cestu.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:20Od: FulnekUltras
na které už Kája bude zas jenom sama
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:23Od: Petur_Fisk
Určitě bude, no ale to jsme stejně všichni.

https://www.youtube.com/watch?v=8p7RcOgb9RI
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:53Od: Fandina
Malé OT o penězích :-)).

Přehled výdělků Češek v roce 2019. Jedná se o patnáct nejvyšších.

Jedná se o částky před zdaněním. A ty poslední mají podle toho, co se říká o nákladech, asi tak na jejich pokrytí. Jinak ta částka je zřejmě před zdaněním, které si následně sráží každá pořadatelská země.

(v mil. Kč)
Karolína Plíšková 107,8
Petra Kvitová 80,7
Barbora Strýcová 55,2
Markéta Vondroušová 46,2
Kateřina Siniaková 30,9
Karolína Muchová 26,1
Barbora Krejčíková 15
Kristýna Plíšková 12,7
Marie Bouzková 10,4
Květa Peschkeová 8,3
Lucie Hradecká 5,7
Tereza Martincová 4,9
Denisa Allertová 2,4
Tereza Smitková 2,1
Renáta Voráčová 1,95

 
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:05Od: Myllys
Ty castky jsou krasne. Nicmene zkresluji :/

-tym, vyplaty (trener, fyzio atd)
-dane
-letenky, hotely a dalsi vydaje, ktere clovek ma na cestach

Navic pokud je mi znamo, tak treneri si neplati ani hotel. Vse plati hracka.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:27Od: Petur_Fisk
Ty částky jsou takové jaké jsou, a že po odečtení různých výdajů zůstane samotné tenistce třeba jen čtvrtina, je jasné.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:32Od: Myllys
Pro některé to jasné není.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:33Od: Petur_Fisk
Tady na portálu si myslím, že většině ano.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:54Od: jirkaS
třeba na diskuzích sport.cz, to je výkvět
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:59Od: Petur_Fisk
Labužníci chodí na Novinky....)
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:13Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:06Od: tommr
z toho přehledu jasně vyplývá, že debl se hráčkám finančně vyplácí i když je singl v popředí zájmu ...
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:12Od: blixa
Když jsou na špici tak jo, jinak asi moc ne.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:30Od: Petur_Fisk
Řekněme tak první desítka dvojic a první dvacítka jednotlivců rozhodně neprodělá...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:13Od: Vlk-v-trave
Tetka ma hlavne SF Wimbledonu...coz je dost velka naloz.
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:30Od: tommr
ten nečekanej výdělek z Wimbledonu to sice hodně zkresluje ale i tak má Bára z deblu vyděláno stejně jako ze singlu ...
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:14Od: jklejna
+1
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:13Od: misa
Rozhodně. Stačí se podívat na tenhle přehled
http://wtafiles.wtatennis.com/pdf/rankings/All_YTD_Prize_Money.pdf
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:18Od: misa
Martincová za objíždění kvalifikací a ITF 5 mil. Kč? To je hodně slušné.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:32Od: Petur_Fisk
Když odečte všechny výdaje, tak je to na slušné přežití...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:57Od: jirkaS
https://www.bezfrazi.cz/pristi-zapas/
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:59Od: FulnekUltras
povinná četba pro gaučoidy ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:04Od: jirkaS
to jo, ale dobře tam píše o těch financích
[ Reagovat ]
07.11.2019 18:30Od: FulnekUltras
však právě ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:05Od: Petur_Fisk
Jo, to je moc hezkej článek. Kdy jsem to četl poprvé, tak si mě Tereza získala, no a když letos neskutečně držkovala na svoji matku v přímém přenosu "Ty jsi blázen, Ty jsi se zbláznila atd"...., tak mě zase částečně ztratila.
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:09Od: Linka
Mám to úplně stejně.
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:11Od: Petur_Fisk
:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:08Od: lvicek
Me spis celkem zarazi ta Lucka Hradecka, ja mela pocit, ze letos skoro nehrala... ?
[ Reagovat ]
07.11.2019 19:39Od: Fandina
Finance jsou hlavně z debla. Na žebříčku je 28. Vyhrála s Klepac Cinncinati a byla také ve finále v Dubaji. Ze začátku roku hrála s Makarovou, ta ale od jara nehraje. Pak hrála hodně s Klepac. Jinak celkem 11 turnajů a nějaké ITF. Ty hrála i v singlu, zjara vyhrála Trnavu.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:26Od: misa Překvapivý návrh
Asi se mnou nebudete souhlasit, dal bych tam Hrdličku. Tenisu už za ty roky objíždění turnajů rozumí a ušetří se i za trenéra.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:48Od: Myllys
Hrdlicka prave tenisu nerozumi. Hrdlicka rozumi tomu, jak se dostat lidem do prizne. Vyuzil to u Plechovky, a vyuziva to i pri sponzorských smlouvach. Jinak ale to by ji mohl rovnou trénovat blixa :D Nic proti tobe, sranda :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:32Od: misa
Trenér jí stejně gs nevyhraje, pokud nechce být na kurtu agresivnější a víc riskovat. Ale to už se všude probíralo x-krát.
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:38Od: Myllys
Nevyhraje, ale muzou vymyslet cestu, jak k te vyhre dojit. Trener dela fakt hodne.
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:37Od: Petur_Fisk
Souhlasit nebudu. Kája potřebuje trenéra, který rozumí tenisu a je ještě lepší psycholog...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:53Od: gigin
Já bych jeden tip měl. Génius má záda v řiti, stejné asi skončí, tak by to mohl vzít.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:05Od: Petur_Fisk
Zní mi to velmi neuvěřitelně, že by se něco takového mohlo přihodit...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:04Od: Alien
Souhlas!
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:25Od: tommr Karolína Plíšková
dalo se to čekat. Od okamžiku kdy začla Karolína veřejně mluvit o možný změně bylo jasný, že další spolupráce s Martinezovou by byla jen velice těžko realizovatelná ...
Jestli to je dobrý rozhodnutí si netroufám hodnotit - to ukáže až čas. Pod Martinezovou se posunula na pozici světový dvojky a vyhrála 4 turnaje. Na druhou stranu ale neuspěla na GS což je dost zásadní problém. Jestli se najde trenér/trenérka, kterej jí s tím dokáže pomoct netuším ...
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:14Od: Mayo
A kedy bude konečne GS titul?
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:17Od: blixa
AO 2020, veď to je jasné ! ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:31Od: Kytka
Ha ha
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:03Od: Myllys
Martinez odvedla super praci. Ale ani to Karoline nestačilo. To, ze ji zlepsila hlavne pohyb je markantni. Dneska Karolina vydrzi i na hardu litat z rohu do rohu, a z prumerne vymeny 4, dneska udela dvojnasobek. To klobouk dolu. Jestli ji vezme Bajin, tak ten Grandslam udela. Leda by se rozhadal s Hrdlickou :D Sam jsem zvedavy. Nevim, kolik brala Martinez, ale Bajin je podle informaci jeden z nejlepe placenych na okruhu. Podle me by mu to Hrdlicka dal. Uvidíme.
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:34Od: lars
pohyb ji spis zlepsil kondicni trener, a ten v tymu zustava
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:37Od: Myllys
Kondicak je tam na kondici. On ji neuci, jak se pohybovat po kurtu, aby to bylo efektivni. Za tohle muze podle me fakt Martinez.
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:51Od: lars
praveze ji to muze spis ucit kondicak, ktery by tomu mel lepe rozumet , protoze pohyb souvisi s kondici
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:54Od: EllNino
mají k tomu oba co říct
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:45Od: Petur_Fisk
Ta kombinace Sascha Karolína by byla extrémně zajímavá, ale to by se Karolína s Hrdlou museli naučit "držet hubu a krok"...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:27Od: Myllys
No prave :) A to Hrdlicka nezkousne. Ten je hlavní sef, a pres to nejede train.
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:27Od: dadaft
tak prý jistý Harry Potter ...
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:32Od: blixa
Jen aby to nebyl Lord Voldemort, na iDnesu přezdívaný Jiří Kvěš ! Rozhodl se definitivně zničit největší českou konkurentku Kvitové !! ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 15:47Od: Petur_Fisk
Jakákoliv rozhodnutí Kvěše jsou zajímavá, protože jsou zábavná. A tím to tak asi všechno končí...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:34Od: Fandina
Nebude to jeho bratr?
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:56Od: Vlk-v-trave
Tim by se vysvetlilo, proc se ta holka objevuje casto v jednu chvili na dvou mistech, a dokoce na ruznych turnajich.
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:24Od: blixa
Zaslechl jsem "zaručenou" zprávu, že to bude Arsene Wenger ! Fotbal nebo tenis, to prý je fuk !!! ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 11:52Od: paddy
Prostý lid má jasno :)

Posune podle vás jiný trenér Karolínu Plíškovou na tenisový trůn?
Ano 7,1 %
Ne 92,9 %
Celkem hlasovalo 1749 čtenářů sport.cz
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:50Od: Vlk-v-trave
A co bude na tom trune delat?
Cesky Lid je prosiravy a moc dobre vi, ze je lepsi sletet ze zidle nez z trunu, natoz z empairu...

Spis by mela byt anketka, jestli bude mit GS.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:38Od: gigin
Z toho 1626 Kvešů.
[ Reagovat ]
07.11.2019 11:52Od: Vlk-v-trave
Bude to Fulnek, to je jas jasu. Se na tu pozici trese uz roky. Tady dela mimikry, aby mu ten flek nekdo nevyfoukl pred nosem.

@paddy
Uz mame nejake kursy u Asiatu na noveho chlapa trenera?
Kolik tam ma Fulnek?
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:01Od: Fandina
Fulnek nebo Lendl. Ten mu také leží na srdci.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:40Od: gigin
Nebo Serena jako vedlejšák, nebo nějaký brojler. Nebo nějaký "čecháček", kavárník. Necháme sa překvapit.
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:23Od: makro99
Vypadá to tak, kavárník z Letné...
[ Reagovat ]
07.11.2019 14:34Od: Vlk-v-trave
:D)
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:10Od: paddy
V Asii se kurzy na události, které nelze ovlivnit, nevypisují. To bys už měl vědět :)

Na fórech se ale spekuluje, že by Fulnek mohl příští rok dělat mentálního kouče u Kvitové. Vedle toho je také pravděpodobné, že ho čeká soudní spor s bratrstvem Mouratogloua. Prostě plno práce, že ani nezbyde čas objíždět pohřby...
https://youtu.be/bZLKcxWSU4I
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:47Od: Vlk-v-trave Re: On do ruky raketu nevezme, ale je to fachman
https://www.youtube.com/watch?v=-W5UNus6Lao

ad.
V Asii se kurzy na události, které nelze ovlivnit, nevypisují. To bys už měl vědět :)

No ja se v tech vecech vubec neorientuji, od toho mam tady Tebe, abys poradil, informoval a tak:D)
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:15Od: dadaft
bude to trenér-muž, starší, štíhlé postavy, s nějakou tou GS šampionkou na seznamu.
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:51Od: Vlk-v-trave Re: spravny pozorovatel.
na Tebe je vzdy spolehnuti.:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 11:46Od: Kytka
Tak nevím. Prohlásila, že Čecha nikdy, máme sklony k negativnímu myšlení, muže taky nechce, no ten výběr se velice zužuje tímto. Nikdo mně nenapadá. Koho by ještě mohla najmout, vymačkat a vyhodit? Případně komu koho ukrást?
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:45Od: Nenela
Myslim, ze myze nevyloucila. Nechtela jen Cecha/Cesku.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:31Od: Kytka
Pamatuji, že říkala i něco o tom, že je lepší spolupráce s ženou než s mužem, když propouštěla Krupu. Že chce trenérku.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:36Od: tenista08
Já si myslím, že trenérku chce hlavně Hrdlička...
[ Reagovat ]
07.11.2019 11:30Od: Holahej
Karolina Pliskova has ended her partnership with coach Conchita Martínez after 10 months of their full-time collaboration, the World No.2 announced via social media today.
"I decided I will no longer work with Conchita," the Czech No.1 posted on Instagram. "It was tough decision, as the season was great. Thank you for all this year, and wish u only the best. Life is a change!"

Dle toho, jak vypadala Martinez v lóži na WTAfinale, jak nechodila na ?porady?, vyjádření KP, nevím jestli s ní budu pokračovat, je to očekávaný výsledek, ona vždy zápasy KP prožívala s ní, fandila, radila, gestikulovala, když víte, že jste už nechtěná, tak to jde těžko....

KP... "udělám, co je pro mě nejlepší"...peníze vládnou, má je, ale tomu egu chybí "lidský" rozměr..., oslovila /přetáhla/ trenéra jiné hráčky ze stejného oddílu, po pár měsících konec, oslovila Rennae Stubbs , ta jí pak domluvila svojí kamarádku Conchitu, dohoda, že jí budou vést na půl, každá jí dá to svoje nejlepší, zakrátko ale Rennae Stubbs odstřihla, Conchitu vychvalovala, úspěchy byly...., tak koupím, vymačkám /Know-how/, zahodím..., tak teď ten "strom do nebe"....
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:21Od: blixa
To jsou strašný kecy :D Co mají říkat fotbaloví trenéři ? Takový je úděl trenérů a oni to dobře vědí. Kája už nemá moc času. S Conchitou by to nebylo špatné, stabilní, ale asi žádný zásadní posun. Takže risk. Rennae na ni měla málo času, navíc to nebyla moc trenérka, spíš zápasová koučka.
Já na místě Káji bych to asi s Conchitou doklepal, ale asi bych taky žádný GS nevyhrál :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:08Od: Myllys
Nejsou to kecy. Fotbalovy trener a tenisovy to je neco jineho. Fotbal je v tomto dynamicky. Prohrajes pet zapasu? Jdeš. Hotovo. Tenis takovy není. To vis sam moc dobre. Tenis je stale jeste sportem, podobne jako treba v NHL, kde treneri pracuji v dlouhodobem horizontu a maji prostor na koncepcni práci. Nastesti. A neni ani pravda, ze nikam Pliskovou neposunula. Nevidis jeji pohyb? Přijde ti, ze ten pohyb je stejny jako pred rokem? Je tak o 30% lepsi.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:12Od: blixa
Taky Conchita neletěla za měsíc. Ano, rozdíl tam je, ale pořád jsou to trenéři a místa mají nestabilní. Conchita odvedla dobrou práci, já neříkám že ne, ale nedovedla ji připravit na GS, prostě načasovat formu aby přišla v tu správnou chvíli. Takže proto změna.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:23Od: FulnekUltras
na přípravu hlavy jsou úplně jiní lidi - a ti už tak od 15 let věku svěřence rychle ztrácejí vliv
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:28Od: Petur_Fisk
Já bych ani nepoužil slovo "nedovedla". Prostě to dopadlo, jak to dopadlo a třeba Káju "nedovede" nikdo. Conchitě patří za všechno velké poděkování.
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:31Od: Fandina
Děláš, jako by šlo o charitu. Jde o práci. Jeden najímá a druhý vykonává. Já také měnila zaměstnance, když to bylo potřeba.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:19Od: FulnekUltras Re: Holahej
Pro konzumní "elitu" asi trochu málo učesané, ale naprosto přesné.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:37Od: lars Re: FulnekUltras - ultrahater Pliskove
Ultrahater Pliskove asi musi souhlasit s haterem Pliskove
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:21Od: lars Re: Holahej - hater Pliskove
Neblabol a neklam
vyznamne mnoztvi tenistek meni behem roku sve trenery a nektere i nekolikrat za rok, aby se zlepsily.
Strycova se dozvedela nekolik mesicu predem, ze trener Krupa neprodlouzi s ni spolupraci, a pak " hrala divadlo", jak je to nefer, ikdyz sama predtim "pretahla" k sobe trenera od Benesove
Krupa netrenoval Karol par mesisu , ale asi 7
Karol s R.Stubbs spolupracovala ( mimo GS) od srpna 2018 do kvetna 2019, coz neni kratka doba.
Konec trenera neni zahozeni. Treneri meli s Karol podepsanou smlouvu a pokud by jim nevyhovovala, tak by asi nepodepsali .
Spis Holahej se tu snazi "hazet spinu" na Karol.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:43Od: EllNino
trenéra od Koukalové, ne od Benešové
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:30Od: lars
jo od Koukalove, ale Benesovou taky asi nejak podrazila
[ Reagovat ]
08.11.2019 01:12Od: Mr.Pink
ivete udelala neco, co se neodpousti. Bara je podrazacka
[ Reagovat ]
08.11.2019 07:56Od: EllNino
A coo??
[ Reagovat ]
08.11.2019 08:05Od: Ondřej.Jirásek
na drby nejsem, ale myslím, že jsem zahlédl na FB nějakou konverzaci, kde Iveta napsala, že Bára spala s Melzerem, když s ním Iveta chodila/byla jeho manželka, teď si nejsem jistej.
[ Reagovat ]
08.11.2019 08:10Od: bIbec
ona to oficiálně nepřiznala, ale to, že se té diskuze zúčastnila a nevyvrátila to, to de facto potvrdila.
[ Reagovat ]
08.11.2019 08:11Od: bIbec
prostě Bára byla důvod, proč se Iveta a Melzer rozvedli.
[ Reagovat ]
08.11.2019 08:35Od: sojka1
Strycova si jiste s nejakymi ohledy hlavu nezatezuje, vzpominam si, jak me zarazilo Krausovo: Bara je muj nejvetsi omyl a zklamani... na "protezovaneho fracka ze zname rodiny" hodne zvlastni vyjadreni. Uverila jsem mu... :-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 10:56Od: Petur_Fisk
Je to ošidné se v té mediální džungli orientovat, odhadnout co je pravda, polopravda, manipulace, lež, pomluva atd...
A současně je těžké nezaujmout na základě mediálních informací jakýsi postoj a nešoupnout někoho do šuplíku.....Přitom ale pravděpodobnost, že ten šuplík nebude odpovídat je velmi vysoká...:)
[ Reagovat ]
08.11.2019 13:07Od: sojka1
navic ja bulvar cilene nesleduju a vetsinu tech postavicek vzdy vidim poprve a casto naposled... :-))) Ale Strycova je tenistka, takze suplicek ma, to zase ano a stale stejny, odjakziva.... ;-)
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:35Od: FulnekUltras
Pořád je mně milejší občas "ujíždějící" Barča, než celoživotně kalkulující šmejdi "na úrovni".
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:43Od: Petur_Fisk
No a co Gábina...?
[ Reagovat ]
08.11.2019 16:47Od: FulnekUltras
Ta je bohužel jenom naivní.
[ Reagovat ]
08.11.2019 20:54Od: Mr.Pink
Ano, ta informace je primo od ivety. Hrala si na velkou kamaradku a pak ji tahle podrazila. Baru hodne ceskych hracek nemusi, hlavne ty starsi
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:40Od: Linka
https://sport.aktualne.cz/tenis/pliskovou-uz-netrenuje-martinezova-chci-se-zase-posunout-tvr/r~4d89408a013a11ea84c6ac1f6b220ee8/
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:34Od: tenista08
Jenom aby místo posunu nenásledoval odsun:-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:31Od: Blondie
Jo a... bude to teda Sascha? :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:41Od: blixa
No, trochu bojim že jo ...
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:44Od: Blondie
Bojíš? Vždyť generuje GS vítězky, pro Káju je to cesta :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:55Od: Fandina
Saša by byl dobrý. Osaka pod ním získala dva GS a Kiki také posunul.
[ Reagovat ]
07.11.2019 11:29Od: paddy
Nedává smysl, že by naslepo odešel od Kiki a oslovil Plíškovou, která by pak dělala změny.
Spekuluje se o Kim.
[ Reagovat ]
07.11.2019 11:33Od: Fandina
Naslepo určitě neodešel. Určitě měl jinou nabídku.
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:26Od: blixa
Saša je chytrej, asi měl dojem že Kiki dál už neposune a rozhodil sítě, kdo se lapí. Takže vyloučený bych to neviděl.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:28Od: FulnekUltras
Hrdla to nepřipustí. Kasu je třeba až do dne D udržet co nejnaditější.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:32Od: Petur_Fisk
To možná ani nebude tak o kase jako o egu..:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:37Od: FulnekUltras
V tomhle případě je ego až na pěkném druhém místě. ;-)))
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:15Od: Fandina
To jsou zase kecy. Neznáš je, ale hlavně, že víš, jací jsou.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:18Od: Myllys
U neho jde o ego i penize. Ja ho znam.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:21Od: Fandina
A jak dobře ho znáš? Jsi kamarád, rodina?
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:25Od: Myllys
Byvaly spolupracovník.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:29Od: Fandina
Fulneka?
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:31Od: Myllys
Hrdlicky.
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:13Od: Blondie
Pravdou je, že Karolínu ty změny skutečně většinou posunou - a kam jinam by se měla posouvat teď, když má za sebou takové úspěchy, než konečně k tomu GS či minimálně k PM?

Ale i tak je to zvláštní - Karolína pod ní vypadala spokojeně a myslím, že jí ta "ženská" péče prospěla.

Uvidíme. Ale na Karolíně tuhle schopnost opouštět to, co podle ní úplně nefunguje, hodně oceňuji. Já to neumím :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:31Od: FulnekUltras
bez lidskosti a citu to není žádný problém ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:33Od: Petur_Fisk
Je to těžké, člověk musí hodně věřit v to, co cítí.
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:08Od: ttopi chyba?
Poslední věta třetího odstavce odspodu - nemá být na konci Martínezová?
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:20Od: Ondřej.Jirásek
je to správně. Nejdříve přišla Stubbsová, která nahradila Krupu, Martínezová až potom :)

https://www.tenisportal.cz/zpravy/pliskova-ukoncila-spolupraci-s-krupou-pomahat-ji-ma-stubbsova-23990/
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:53Od: ttopi
OK. Mš zmátlo to, že tam byla i před Krupou.
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:06Od: ttopi
Jen aby to neprokaučovala. Nechci hodnotit práci Martinezové, ale ten pocit, že když jsem, něčeho nedosáhl, bude to asi trenérem a já mám na víc, není podle mě úplně zdravej. Karolína letos nějak výrazně nepropadla. GS nevyhrála, ale to nevyhrály ani jiné hráčky a hráči.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:33Od: FulnekUltras
holt mozek průměrného fotbalisty ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:02Od: blixa
A dofrasa, to to zase dopadne :(
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:30Od: bIbec
jj, 2 grand slamy v sezóně 2020 :-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:39Od: bIbec
+ olymp zlato
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:35Od: FulnekUltras
minimálně generačně to vidíme, ale nic s tím nenaděláme ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:02Od: Frick exPlekancová
https://www.instagram.com/lucievondrackovaofficial/

Ale jako jo. V březnu 40, lidi...
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:40Od: FulnekUltras
celkově to vidím zhruba stejně jako božský Jaroušek 68 ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:00Od: pockerface
Tak to jsem na to tedy zvědavý. Podle mě není nikdo kdo by Karolínu naučil, aby v sobě probudila hlad a touhu po vítězství. Myslím takový ten "americký" drive, americké sebevědomí jako má Serena, jako měla Sharapovova, v módu robocopa naše Petra. Prostě Karolíně chybí výbušnost,rychlost,víra, že to dokáže. Věty: pokusím se, snad to dokážu, nedávám si cíle, jdu jen zápas od zápasu, to prostě nejsou věty šampionky. Ty Vám řeknou jdu vyhrát turnaj a ono to buď vyjde nebo ne, ale Karolína tohle v sobě nemá. Podle mého je spokojená s tím co má a ty řeči o posunutí to jsou takové ty marketingové řeči. Já jí je prostě nevěřím. Ale uvidíme. Jsem zvědavý jestli angažuje trenéra nebo trenérku. V minulosti říkala, že jí víc vyhovuje trenérka, tak nevím, že by snad ta Martina Navrátilová? Ale ta mi tedy ke Karolíně vůbec nejde. Ta prosazovala styl servis-volej, útočný tenis a to Karolína neumí a překopávat celý svůj styl tenisu si neumím v jejím věku představit. Ale je to její kariéra/práce, může si o tom rozhodovat sama, tak snad to rozhodnutí bylo správné.
[ Reagovat ]
07.11.2019 10:14Od: Blondie
Pořád si myslím, že kdyby Týna přestala hrát tenis, tak bychom se divili jeím výsledkům.
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:46Od: Blondie
Napsala jsem to jako jantar :D
Kdyby TÝNA přestala hrát tenis, tak by podle mě Karolína rázem dosahovala na nejvyšší mety :)
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:51Od: Nenela
Ja si osobne myslim, ze drive, sebevedomi i hlad po vitezstvi ma, jen nema potrebu to davat okate najevo jako vyse zminena Serena a jine. Kdyby GS nechtela a byla spokojenas tim, co ma, nesnazila by se menit trenery. Chce to a dela pro to vsechno.
[ Reagovat ]
07.11.2019 12:59Od: tenista08
Jestli pro to dělá všechno nebo ne, to se nedá soudit podle toho, že mění trenéry jako ponožky.
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:04Od: blixa
Ty si měníš ponožky jednou ročně ? No potěš koště .... :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:29Od: tenista08
Většinu roku chodím naboso a zima se nechá v jedněch zvládnout. S přibývajícími týdny aspoň víc hřejí :D
[ Reagovat ]
07.11.2019 13:01Od: pockerface
Nevím no. Otázka je do jaké míry jí ovlivňuje manžel. Měl jsem pocit, že do doby, kdy s ním nebyla, tak měla stále stejné trenéry nebo dlouhodobě. Od té doby co je s Michalem je mění téměř každý rok. Nevím jestli se v tomto ohledu Karolína nechává ovlivnit. Ale je fakt, že co je s Michalem, tak ten tým se každou chvíli mění. Vždyť byla s Martinez tak spokojená, ale každá euforie jednou vyprchá. Ale taky se stává, že když někdo dlouho tomu druhému cpe do hlavy, že to chce změnu, tak tomu pak časem dotyčný začne věřit. Opravdu nevím do jaké míry vše ovlivňuje mít manžela v týmu, jestli by místo trenéra neměla mít psychologa (i když ona už ho asi má). Prostě hlava dělá hodně a Karolína se možná až příliš soustředí na GS. Na druhou stranu se jí nedivím, protože ono musí být na palici, když musí pořád poslouchat a číst, kdy vyhraje GS. To pak ať chce nebo nechce jí do té hlavy vleze a na GS svazuje.
[ Reagovat ]
07.11.2019 16:44Od: FulnekUltras
dobré postřehy ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 17:08Od: Petur_Fisk
Hrdličku neznám, ale znám například Koukala a myslím si, že většina jejich vliv totálně "démonizuje"...:)
[ Reagovat ]
07.11.2019 18:34Od: FulnekUltras
tak stejnou krevní skupinu k sání si vybírají rozhodně ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:16Od: Fandina
To je klišé, které se hodí na ženu, která je bohatá a úspěšná a má partnera.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:41Od: FulnekUltras
platí to oboustranně
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:45Od: Fandina
A obojí je klišé.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:47Od: FulnekUltras
do chvíle než dojde na lámání chleba čili kasy
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:53Od: Fandina
Píšu o tvých klišé, jak si potřebuješ přisadit. A je jedno kdy a na koho. Hlavně, že si plivneš.
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:56Od: FulnekUltras
Veškrnová nebo Koukal - manželstvím jsem si ničí majetek nikdy nepojišťoval
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:01Od: Fandina
Já píšu o tom, jak máš potřebu plivat po druhých.

A co se týká manželství, od toho jsou předmanželské smlouvy a manželství, kde jeden má víc peněz je x. A je zbytečné o tom mluvit jako o něčem nepatřičném. Tak to chodí, že ne všichni mají stejné prostředky.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:04Od: FulnekUltras
nebo mediální potenciál k vytěžení
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:12Od: Fandina
know how, ale platí pro to totéž. Ale nevím, proč bych to měla rozebírat a plivat po těch lidech.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:14Od: FulnekUltras
novodobé vampýrky dráždím rád ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:16Od: Fandina
Fakt si myslíš, že někoho dráždíš? Jsi naiva.
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:20Od: FulnekUltras
tak občas se někdo ozve ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:21Od: Fandina
Aby ti vynadal?
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:23Od: FulnekUltras
případ od případu ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:26Od: Fandina
Takže nejde o dráždění, vždyť jsem to říkala. :DDD
[ Reagovat ]
07.11.2019 21:29Od: FulnekUltras
akce a reakce spíš ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:39Od: sojka1
ja bych se tak strasne nezabyvala Hrdlickou, ale sledovala bych posuny Kaji, ktere jsou ve vsech oblastech pozvolne, ale nesporne a je tim padem uplne jedno, jestli je ma na konte jeden nebo deset treneru. Podle meho neni nic horsiho, nez si po 10 letech s jednim trenerem pri nenaplneni svych predstav rvat vlasy a rikat si, co ja mohla vsechno dokazat, kdybych byla byvala.... takhle ma minimalne alespon tu jistotu, ze mela odvahu, hledala a zkousela.... ;-)
[ Reagovat ]
07.11.2019 20:48Od: Fandina
Přesně. Jde o to, že rok je tak dost dlouhé období, aby člověk zhodnotil, co bylo a když si myslí, že je vše vyčerpáno, není důvod v tom pokračovat. A jak píšeš, pak si říkát, že já tenkrát neudělala změnu.
[ Reagovat ]
07.11.2019 09:44Od: SpacialRecognition
V momentě kdy řekla v minulém rozhovoru. "Nevím, ještě musím popřemýšlet." bylo jasné, jak to dopadne.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist