Kvitová ve Wimbledonu skončila hned v prvním kole na Stephensové

  • WIMBLEDON - Dvojnásobná šampionka Petra Kvitová končí ve Wimbledonu hned v prvním kole. Česká jednička a jedna z největších favoritek nestačila na Sloane Stephensovou a po triumfu v roce 2014 už popáté vypadla před startem druhého týdne.
    28. 6., aktualizováno | Aktuality |  181 komentářů
    Petra Kvitová (© AFP)Petra Kvitová (© AFP) 
     

Petra Kvitová se ve Wimbledonu (2011 a 2014) dočkala svých obou grandslamových triumfů, dále hrála dvakrát čtvrtfinále a jednou semifinále. Jenže od toho druhého se 31leté Češce na jejím nejoblíbenějším turnaji vůbec nedaří.

Kvitová se na Wimbledon, který se loni kvůli pandemii koronaviru musel zrušit, velmi těšila, ale již popáté z posledních šesti ročníků vypadla v úvodních kolech, výjimkou je předloňské osmifinále. Letos dokonce patřila k největším favoritkám, konečnou pro ni ovšem bylo hned první kolo po porážce 3-6 4-6 se Sloane Stephensovou. S vítězkou US Open 2017, jež na French Open vyřadila Karolíny Plíškovou a Muchovou, nyní ve vzájemné bilanci prohrává 1-3.

Kvitová, která si na French Open zranila kotník a před pár dny v Bad Homburgu sehrála parádní semifinálovou bitvu s Angelique Kerberovou, do utkání vstoupila brejkem. Ten však nepotvrdila a už byla na centrálním dvorci horší hráčkou, více chybovala, v polovině druhého setu v jednom gamu nevyužila čtyři brejkboly a soupeřce už servis sebrat nedokázala. Za celý zápas trefila jen osm vítězných úderů a spáchala 20 nevynucených chyb.

"Jsem zklamaná, smutná a bolí to, ale jsou důležitější věci v životě," řekla jednatřicetiletá Kvitová při on-line tiskové konferenci. "Těžko jsem hledala něco, o co bych se mohla opřít. Nehrála jsem nejlépe a ona hrála velmi solidně," pochválila Stephensovou, vítězku US Open z roku 2017.

"Nevěděla jsem, že na trávě dokáže zahrát tak dobře. Jednou jsem tu s ní trénovala a moc se jí nedařilo. Trochu mě překvapila," přiznala Kvitová a doplnila: "Nemohla jsem se dostat ke konečným úderům. K tomu, abych si otevřela kurt. Hrála dlouhé míče k základní lajně. Těžko se mi hledalo něco, co by na ni platilo. Já jsem se hůř hýbala a bojovala s tlakem."

Kvitová, jež se v dnešním vydání žebříčku WTA vrátila do elitní desítky a na post české jedničky, se pokusí letošní grandslamovou mizérii zlomit na US Open a možná si spravit chuť ještě na olympijských hrách v Tokiu. Na Australian Open i French Open (odstoupení) skončila již ve druhém kole a letos získala jediný titul, když v březnu nečekaně ovládla Dauhá.

Pondělní program ve Wimbledonu zkomplikoval déšť. Utkání večer stihla rozehrát Marie Bouzková, která v duelu s Ruskou Věrou Zvonarevovou ztratila první set 5-7. Ve druhém je stav 2-2, zápas byl kvůli tmě přerušen a bude se dohrávat v úterý.
Zápasy Karolíny Plíškové a Terezy Martincové byly přesunuty na zítra.

• WIMBLEDON 2021 •
Londýn, Velká Británie, tráva, 35.016.000 liber
pondělní výsledky (28. 6. 2021)
• Dvouhra - 1. kolo •
Stephensová (USA) - Kvitová (10-ČR) 6-3 6-4
Sabalenková (2-Běl.) - Niculescuová (Rum.) 6-1 6-4
Keninová (4-USA) - Xinyu Wang (Čína) 6-4 6-2
Šwiateková (7-Pol.) - Su-Wei Hsieh (Tchaj-wan) 6-4 6-4
Muguruzaová (11-Šp.) - Ferrová (Fr.) 6-0 6-1
Rybakinová (18-Kaz.) - Mladenovicová (Fr.) 6-4 6-0
Keysová (23-USA) - Swanová (Brit.) 6-3 6-4
Golubicová (Švýc.) - Kuděrmetovová (29-Rus.) 3-6 6-1 11-9
Alexandrovová (32-Rus.) - Siegemundová (Něm.) 6-1 6-3
Davisová (USA) - Burrageová (Brit.) 6-2 6-1
Pattinamaová Kerkhoveová (Niz.) - Kuzněcovová (Rus.) 6-3 6-3
Osoriová (Kol.) - Kalinská (Rus.) 1-6 6-0 6-4
Collinsová (USA) - Hercogová (Slovin.) 4-6 6-3 6-2
Boulterová (Brit.) - Laová (USA) 6-7(6) 6-3 6-4
Golubicová (Švýc.) - V. Kuděrmětovová (29-Rus.) 3-6 6-1 11-9
Beguová (Rum.) - Volynetsová (USA) 6-4 7-5
Ahnová (USA) - Watsonová (Brit.) 2-6 7-6(3) 8-6
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (181)
28.06.2021 23:35Od: Ondřej.Jirásek Muchová a Kr. Plíšková
nejsou v zítřejším programu, že by to rovnou posunuli až na středu jejich první zápasy? divný.
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:36Od: hanz
Třeba už to zapíchly.smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:59Od: cabuna
Ano bylo to na twitru,že je zítra kolem 80 zápasů a některé se přesunou na středu je tam mezi i Svitolína a další
[ Reagovat ]
29.06.2021 00:01Od: Ondřej.Jirásek
super, díky.
[ Reagovat ]
29.06.2021 00:05Od: paddy
na hrubo se tam asi nevešly, protože obecně se hrají 4 zápasy + někde přidali u dohrávku, která často vyjde na 1 set
ale myslím, že je dají tam, kde se program odehraje rychle a zbyde časové okno, pokud ne tak mají smůlu

je otázkou co déšť smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 00:09Od: paddy
teď je na livesport.cz přidali na středu
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:07Od: SydneyOpen
Petra rozhovor https://www.idnes.cz/sport/tenis/petra-kvitova-wimbledon-1-kolo-rozhovor.A210628_213026_tenis_rou
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:08Od: SydneyOpen
Teď má 3 týdny volna před Prahou, snad něco natrénuje. Olympiáda je možná její poslední šance ještě alespoň jednou opravdu zazářit, moc bych jí to přál....
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:10Od: com
zazáří na pouťáku v Praze, to ti musi stacit smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:13Od: hanz
Jak jsem psal:
Neumí na soupeřky, co vrací s intenzitou k lajnám.
Potvrzení, že servis byl katastrofální, return taky zmiňuje.
Podcenění soupeřky (přitom Slůně už jí ukázalo, že se jí dávno nebojí).
Podiv nad tím, že vracečka nekazila. (Jako by ji neznala.)
A na závěr - Neměly se stát ty minely na brejkbolech... no to si říkám počas celé její kariéry, když zahraje vypalovačky při BB.
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:26Od: EllNino
Díky, že tě tu máme :D jinak bychom byli ochuzeni o perfektní predikce ... možná je všechno tohle pravda, ale asi tak špatná nebude, když dosáhla takových výšin :))
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:06Od: SydneyOpen
Ne, přece Petra je labilní, tlustá a líná kráva co netrefí kurt a udělá milion UE za set a nikdy už nic pořádnýho nevyhraje, to tu slýchám kolik 8-9 let?
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:22Od: hanz
Ode mě jsi to neslyšel.
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:23Od: hanz
Jaká predikce? Predikce je předpověď, tohle už predikce není, tohle je realita - sama to v rozhovoru popsala.
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:25Od: EllNino
Jak jsem psal ? tak kdyz jsi neco psal, tak jsi to dopredu predikoval ? a ted se poplacavas po ramenou smile dobrooou
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:27Od: hanz
Nino, plácáš pátý přes devátý, reagoval jsem na rozhovor Kvitky. Tys na to reagoval, jestli nerozumíš cizím slovům, vezmi si slovník, dobrou. :)
[ Reagovat ]
29.06.2021 04:48Od: Mr.Pink
neumi na souperky, co vraci s intenzitou k lajnam :D

a kdo na takove souperky umi? s takovu hrou ma problem kazda hracka
[ Reagovat ]
29.06.2021 04:48Od: Anonym
neumi na souperky, co vraci s intenzitou k lajnam :D

a kdo na takove souperky umi? s takovu hrou ma problem kazda hracka
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:53Od: lvicek
Bych se byla vsadila, ze ten backhand po lajne Zvonarevy proti breakballu byl out... Jako desna klika teda a Maruska ne a ne sve sance promenit.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:54Od: EllNino
Škoda, že nebrejkla, lépe by se jí usínalo :)

Zítra to může dopadnout jakkoli, ale 3:1 to být mělo, bohužel
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:56Od: hanz
Dneska mají soupeřky Češek z pr.ele kliku, jako Stephens na matchbolu, když byla totálně mimo z osy a ještě to tam nějak uhaluzila a to samý stará ruská matka.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:58Od: com
stara smile co ma pak rikat chudak Serena smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:01Od: hanz
No tak copa Serena, ale taková sušinka Venuše, ale což, když jí to baví, ať si tam dělá pouťáky klidně do 90.
[ Reagovat ]
29.06.2021 12:11Od: turista
No jo. Nemá děti, tak svých 49 trofejí asi bude muset věnovat státu.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:36Od: tommr Marie Bouzková
už jsem myslel, že Marie ten první set ještě otočí a ona si zase prohraje podání ze 40:15 ... smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:34Od: lvicek
Maruska se prala o prvni set, krasne breakla na 5:5 a pak prohrala podani z 40:15 :/... Fakt skoda.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:36Od: hanz
Ty se divíš, na to jsou Češky expertky. Zapisuju si to a dneska už 3krát Češka brejkla a ihned v další hře rupla. No na první den to není špatný skore.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:39Od: EllNino
Víš co, na to, že jsou Češky takové "k*avky", tak ten GS v Paříži je hodně dobrej výsledek a vlastně zázrak, když jsou to takové "hlupačky" :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:41Od: hanz
Krejčíková šance nepromarnila, což jí přeju a kvituju, ale ostatní je zahazují jak na běžícím páse, viz dneska Kvitka 3 brejky, 3 druhý servisy a tři totálně zpackaný šance, ale to už je u ní takovej kolorit, jakmile se naskytne šance na brejk, tak dá pěknou vypalovačku.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:42Od: EllNino
pleteš pátý přes devátý :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:43Od: hanz
To sice možná jo, ale hlavně že je to pravdivý.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:46Od: EllNino
pravda je relativní a každý má svojí :) já ti jí neberu :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:50Od: sojka1
pravda nikdy nemuze byt relativni, pravda je jen jedna, ale lide se lisi mirou jejiho poznani... :-))
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:02Od: d@ve
Pravdu díš. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:10Od: blixa
Naprostý nesmysl. Musíš rozlišovat co je správné a co je pravdivé. Pravda je jen otázka dohody nějaké (v zásadě libovolně velké) skupiny lidí na tom, co je pravda. Se správností to nemá nic společného (nebo resp. nemusí mít). Správné je to objektivní (do té míry, kam sahá naše poznání). Pravdivé je zcela subjektivní, je to to co chceme aby se bralo jako pravdivé. Pravda není nic jiného, než jen dohoda.
[ Reagovat ]
29.06.2021 08:55Od: sojka1
filosofe... :-) soupla jsem tam miru poznani, takze jsem mela na mysli samozrejme skutecnost, ktera je mi pravdou, tedy spravnost, kterou uvadis ty... (Tomas Akvinsky?).... :-)
[ Reagovat ]
29.06.2021 15:07Od: Atoidi1 Re: HEZKÝÝÝ, Sojko, děkuji
... vždy mně potěší projev spontánního zdravého rozumu, který se v lidech někdy ozve, i když je pak "zrelativisován" různými "odbornými" komentáři...

Jinak "adaequatio rei & intellectus" je opravdu Akvinátovou formulací, ale (jak jsem již byl pravil) je to obyčejný sedlácký (jak lehce se dá naběhnout na oslovení "chasníčku" cha cha) rozum. Přeji hezký den - tedy jestli to vůbec bude ještě někdo číst smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 15:51Od: gigin
Čtu. Důsledně. Ale nevím nic z toho. Já jen vím, že "Jak pravda vypadá, kdo z vás to ví". To mi stačí.
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:32Od: Atoidi1
Gigine, odpusť mi, prosím, formulaci, která byla možná taková jakoby "frajerská", jen pro znalce. Je to téma, o kterém se dá dlouho a hluboce hovořit (a někdy i zcela plytce). Kdyby Ti nebyla angličtina překážkou, tak v odkazu mluví k tomuhle tématu velmi moudrý a navíc svrchovaně vtipný chlapík (vlastně nejmoudřejší a zároveň nejvtipnější chlapík jakého znám) Best regards!
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:37Od: Atoidi1 Re: https://www.youtube.com/watch?v=RDbrR5rrG4g&ab_channel=StMaryCor [ Reagovat ]
29.06.2021 16:46Od: gigin
Jéééééééžiš v klidu :)) Já si Vás rád tady čtu všechny. Akorát mne na to filozofování prostě neužije. Už su starý a mám zasraný svůj hardisk (svoji hlavu) za celý život kravinama a už to nemám kam dávat. A ajina fakt rekreačně, come on Ernie, suck my dick, thank you, bye bye... Ale děkuju moc. A jak jsem řekl, fakt mne to baví si to číst, jak se s blixou milískujete :)
[ Reagovat ]
29.06.2021 17:12Od: blixa
Chlape, važ slova !!! Já na ty zdrobněliny moc nejsu, tak jsem si vyhledal synonyma pro "milískování" a hle co vypadlo :

dávat králíkům, dělat to, divočit, drbat kachle, dupat, chrápat s někým,
chrnět s někým, jebat, loupat, milovat se, mít styk, mrdat,
obšťastnit se, píchat, prcat, provádět orgie, roštovat, sexovat, skočit si,
souložit, spát s někým, šmajchlovat se, šmudlat se, šoupnout si, šukat,
šustit, trkat, uvolnit se, vlítnout na to, vychrápat se s někým, vyměňovat si
geny, vyrábět děti, vyspat se s někým, zasunout

Tak dávat králíkům, to bych snad s Atoidi1 ještě mohl, ale ten zbytek asi fakt ne, i když kdoví jaké pohlaví z těch 54 se vlastně pod tímto nickem skrývá ...smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 17:16Od: gigin
Uvolnit se to bylo :DD
[ Reagovat ]
29.06.2021 15:54Od: blixa
Ty seš ale žvatla, "chasníčku" smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:11Od: Atoidi1
to jsem přesně čekal smile; už je tu chasníček .. a samozřejmě bez věcného doprovodu ... no, to jsme si vlastně už odbyli tenkrát v onom náznaku epistemologické diskuse, jíž se tehdy účastnil, myslím, i VlS... Blixo milý, je Tě už jen stín toho blixy, který mne kdysi okouzloval svým (dů)vtipem, ale přesto Ti držím palce (to myslím vážně ač to obyčejně vyjadřuji jinými slovy "přičmoudlými" kadidlem ...
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:18Od: blixa
Když sis o něj řekl, ba téměř žadonil ... smile ... to víš, já (skoro) každému rád vyhovím smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:25Od: Atoidi1
no jó, když já jen (asi z atavistického zvyku) trochu doufal, že to bude alespoň trochu literárně rafinovanější, ale takhle odfláklé... škoda! Příště to už asi ani nebudu zkoušet, máš ale pravdu, můžu si za to sám. Přemejšlim, jak se s Tebou rozloučit, aby to aspoň trochu vyjadřovalo, to, co doopravdy cítím (většina slov či sousloví, vyřkávaných při takových příležitostech beznadějně zfrásovatěla)... tak snad "Šťastnou cestu!" /a nemyslím tím průběh, ale CÍL/ smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 17:01Od: blixa
No tak díky, ale snad radši tu cestu. smile Cíl je takový ne zrovna moc konkrétní, jako třeba umřít včas a ne nějakej nemohoucí či pracovat co možná nejdéle (ne že by to bylo finančně třeba ale drží to hlavu aktivní) a tak ... ale cesta je dobrá, to zase jo ... smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 19:26Od: FulnekUltras
smile cíle rozhodně nebrat !!!

to se pak člověk za deset let snadno promiliskuje od pettingu rovnou ke kaviáru ;-)))
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:25Od: Anonym
no jó, když já jen (asi z atavistického zvyku) trochu doufal, že to bude alespoň trochu literárně rafinovanější, ale takhle odfláklé... škoda! Příště to už asi ani nebudu zkoušet, máš ale pravdu, můžu si za to sám. Přemejšlim, jak se s Tebou rozloučit, aby to aspoň trochu vyjadřovalo, to, co doopravdy cítím (většina slov či sousloví, vyřkávaných při takových příležitostech beznadějně zfrásovatěla)... tak snad "Šťastnou cestu!" /a nemyslím tím průběh, ale CÍL/ smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:25Od: Atoidi1
no jó, když já jen (asi z atavistického zvyku) trochu doufal, že to bude alespoň trochu literárně rafinovanější, ale takhle odfláklé... škoda! Příště to už asi ani nebudu zkoušet, máš ale pravdu, můžu si za to sám. Přemejšlim, jak se s Tebou rozloučit, aby to aspoň trochu vyjadřovalo, to, co doopravdy cítím (většina slov či sousloví, vyřkávaných při takových příležitostech beznadějně zfrásovatěla)... tak snad "Šťastnou cestu!" /a nemyslím tím průběh, ale CÍL/ smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:26Od: Atoidi1
ach, jo, vono to ňákou dobu vypadá, že se to nevodešle, a pááák třikrát ... pardón
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:27Od: paddy
říká se 3x a dost! smile
[ Reagovat ]
29.06.2021 16:40Od: Atoidi1
no, a taky už zaznělo 77x7 a ještě není konec... Matouš 18, 21-35

https://www.biblegateway.com/passage/?search=Matou%C5%A1%2018%3A21-35&version=SNC
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:52Od: lvicek
No, tak to teda pocitej vsem a pak sem dej nejake statistiky, porovnani dle narodu, veku, pripadne dalsich kriterii. Na dojmy si ja nehraju ;). Cisla je potreba davat v kontextu, jinak je mozne na nich dokazovat jakoukoliv "pravdu". Pokud se ti nechce pocitat vsem, tak vyber nekolik kontrolnich skupin a dej aspon porovnani s nimi.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:52Od: EllNino
to už se mu nehodí do krámu víš :D ...
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:55Od: hanz
Já si dělám poznámky ze zápasu našich želízek v ohni, Nina, se může ujmout těch ostatních, když je tak vehementně sleduje :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:56Od: EllNino
ty si neděláš vůbec nic a jen hloupě kecáš, asi tak bych to viděl, Honzíku :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:00Od: hanz
Kecáš, Nino, ale to jsme si zvykli. Dnes 2 české hráčky - 3x nepotvrzený brejk, 2x si brejk vzaly ihned zpět.
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:01Od: EllNino
Tyjo, to ti dalo práci viď, najít to teď ve výsledcích :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:03Od: hanz
Já to mám zapsané, tak tu opět nelži. :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:24Od: EllNino
bez důkazu jsou to jen plané řeči :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:25Od: hanz
Ty si radši nic nepíšeš a jen mi tu hejtuješ, tak si posluž. :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:29Od: EllNino
Aspoň nelži :))
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:32Od: hanz
Píše usvědčený Lhářsmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:58Od: sojka1
pokud zevseobecnujes, nemuzes ale mit tak maly pocet predmetu zkoumani... ;-)
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:00Od: lvicek
Njn, na manipulovani nebo spatne zachazeni s daty jsem citlivka, holt profesni deformace ;). (a ze toho, zvlaste za posledni rok a ctvrt, je vsude ve verejnem prostoru hafo... )
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:00Od: vergus
Dnes u tebe ale asi Češka nevyhraje, protože Katie Volynets (USA) ve dvousetovém zápase s Begu prohrála 4x podání po breaku a navíc zahodila vedení 4:2 v prvním a 4:0 ve druhém setu #hansovalabilkadne smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:05Od: hanz
Tak jak jsem psal výše, sleduji Češky, nějaká Volynětsová mi nezajímá, tu ať si sledují Amíci. Já sleduji brejkovanou našich.
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:13Od: vergus
Tak to se pak ale nedá objektivně porovnat hypotéza o tom, že jsou v tom potvrzování brejků Češky nejhorší; porovnávat naše proti sobě není moc analytický způsob...
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:14Od: hanz
Porovnávám to, kolikrát brejkly a vzápětí selhaly a kolikrát brejkly ihned zpět.
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:25Od: vergus
Statistiku jsem sice měl minulý rok, ale co se z takových dat dá průkazně vyčíst jiného, než průměrná úspěšnost příznivých jevů v zápase, to teda fakt nevím...
[ Reagovat ]
28.06.2021 22:27Od: EllNino
taky že to není žádná analytika, ale trapné kydy :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:32Od: SydneyOpen
No budeme hodně rádi když nakonec postoupí 2-3 holky
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:33Od: hanz
Psal jsem o 2, myslím, že nebudu daleko od pravdy.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:37Od: EllNino
Tak ty jsi mistr světa :D By mi zajímalo, co ti Češky tak hroznýho udělaly :D

Mimochodem, jedna nedávno vyhrála GS, takže se můžeš jít bodnout :))
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:37Od: hanz
Mně nic, jen ti chci dokázat, jak Češky marný jsou v proměňování svých šancí.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:40Od: EllNino
Mně nic dokazovat nemusíš, já koukám na výsledky a vidím to v každém zápase několikrát u jakékoli národnosti :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:33Od: Mantra
1 možná
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:40Od: EllNino
Žádná, a bude klid :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:35Od: lvicek
Tak se nebudeme muset aspon rozcilovat, jaky zapasy dava Eurosport...
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:36Od: EllNino
Nojo, tak nemůže se povést každý turnaj ... vždyť máme na skoro každém turnaji zástupkyni v pozdější fázi ...

Tady byl prostě los hodně přísný, takový je sport ... Katka s Muškou mají los poměrně dobrý, ale je to ošemetné, Plíškovy tak 50:50, Markéta skoro jistě konec a u Báry a Terezy je velká neznámá ....

A Maruška to stále ještě může otočit ... navíc se stmívá
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:31Od: EllNino Bože Maruško :/
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:33Od: Matej4732
Hmm letos to bude výživný. Krejčíková asi vybrala na FO grandslamové štěstísmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:38Od: EllNino
I kdyby ... za ten GS stojí klidně 9 proher v 1. kole :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:51Od: Matej4732
Vzhledem k tomu, že letím a dovču a na Wimbledon nebudu mít čas, tak bych ho asi tak obětoval za tu Pařížsmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:17Od: mahycek
Přišla mi odpověď z Eurosportu. Takže na
E1 tam je Tour de France, to víme, ale
na E2 je tenis, ale E2 má dva kanály.
Jeden je zaměřen na tenis a druhý je
všeobecný, proto jsme tam viděli auta,
kulečník atd. Je to jejich novinka a
ten tenisový, mají jen silní operátoři.
Takže polovička lidí ostrouhá. Ale,
pozor je to jenom na Wimbledon, ostatní GS a ATP už budou zase, jak
jsme viděli zápasy třeba nedávno z
Paříže. A ti silní operátoři? Je to např. O2, proto někdo měl tenis a někdo třeba ty auta a kulečník. Takže
Eurosport 2 má dva kanály. Česká redakce to ale neovlivní. Doporučili
mi player. A nebo tedy streamy. Tak si
vyberte ? smile

smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:35Od: paddy
shrnu
kdo si platí ES 1+2, tak si kupte ještě ES player a firma bude spokojená smile smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:36Od: Ela-fon-isi
Diky! Mám O2, tak zkusím zitra najít.
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:45Od: paddy
a my se k tobě zastavíme smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:44Od: jirkaS
dík za snahu smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:51Od: com
Zvonareva zase uraduje.. Bouzkova bez sance smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:47Od: paddy věděli jste, že není pravda...
když se říká, že GS může teoreticky vyhrát 128 hráčů smile

správná odpověď je totiž 240!!! smile

zapomíná se totiž na kvalifikanty, kterých je také 128
v MD se jich objeví 16 a zbylých 112 se přímo kvalifikuje nebo dostane WC
128+112=240
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:35Od: Mantra
To ale musíš odečíst ty kvalifikanty z hlavní soutěže
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:36Od: Mantra
Sry máš to tamsmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:44Od: paddy
ne, jedině pokud 128+128-16=240
v tomto případě se vítězové Q překrývají v obou skupinách (Q+MD 128)

112 Q + 16 MD-Q + 112 MD-direct
tady ho nelze odečíst protože zbylých 112 je bez vítězů Q
smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 21:49Od: lvicek
No tak ale zalezi na tom, kdy se onen clovek pta, ze :). Pokud treba po ukoncene kvalde a rozlosovanem pavouku... ;) A na nektere GS se hrajou i prekvalifikacni turnaje o divoke karty do te kvalifikace, takze ono to bude jeste slozitejsi...
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:45Od: baggik
Tak kdo si tady objednal ten Gyros? smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:38Od: jirkaS
maruška na harlekýnu smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:24Od: tommr Marie Bouzková
tak zápas Bouzková vs Zvonareva nejspíš přece jen uvidíme ještě dneska. Zvonareva se už rozcvičuje na kurtu a čeká se jen na Marii ...
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:17Od: Paseka
Opět se potvrdilo, jak moc záleží na losu !!!!
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:59Od: dadaft
dobře Iga
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:42Od: jklejna Gratulace!!!!
smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:35Od: tommr Marie Bouzková
tak Marii asi dneska taky neuvidíme. Zápas Kudla-Davidovich neodvratně směřuje do pátýho setu ... smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:26Od: EllNino Petra
Od roku 2014 je Wimbledon jejím nejhorším GS ... nevadí, svoje si zde uhrála, spíš je to škoda :/ ... vlastně jen jednou se dostala od té doby do 4. kola a to ještě s velkou dávkou štěstí v podobě dost schůdného losu ...

Nejlépe hraje momentálně asi na US Open, poslední sez=ony tam hrává bez tlaku a je to vidět ... a na AO jí vyšly ročníky 2019 a 2020 .... jak měla poslední dobou pár pěkných výsledků na GS (finále AO, semi RG, čf USO ...), tak letos na GS hodně špatné, i když je to tedy zapříčiněno shodou bizarních okolností ...

Nemá cenu cokoli říkat, dneska prostě kopie roku 2018, totálně ztuhlá Petra na centru ... nebylo tam nic dobře, mohla to zlomit na 4:2 ve druhém, ale myslím, že by to moc věci nepomohlo ... prostě byla úplně mimo ...

Je to trpké, opouštět deset let od triumfu na Wimbledonu turnaj v 1. kole ... ten tlak byl prostě zase enormní, i když vlastně nevím proč ... nemusela od sebe nic čekat, když není 100% zdravá ... myšlenky na titul byly spíš mediální a ze sentimentu desetiletého výročí ... reálně by byl úspěch 4. kolo ...

Peťo, dej se dokupy, dneska jsem to čekal už od rána, tak mě to ani tolik nemrzí ...:)

Snad nám udělají radost jiné ... SLoane je do 1. kola opravdu za trest, naše holky na ni vůbec neumí a dneska se to potvrdilo .... navíc na GS Sloane motivaci má, narozdíl od jiných turnajů :)

Hodně štěstí ostatním Češkám :) A Jirka vyhrál, aspoň něco
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:35Od: com
moc dlouhy, stejne to nikdo necte smile Musis umet shrnout podstatu hroznyho vykonu do par vet, idealne slov.. Nazorna ukazka: byl to hrozny vykon a to uplne staci smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:42Od: aape
Mluv za sebe, ty Nikdo
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:44Od: com
neurazej jo, ja za to nemuzu ze Kvitovic vypadla smile Tak si zlost vybij na nekom jinym smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:08Od: aape
Jakou zlost, ten upset se dal očekávat
Jen tady mluvíš za ostatní a přitom vyjadřuješ pouze svůj názor
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:21Od: d@ve
Je to troll, neradno krmit. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:17Od: vladka
někdo mě tady sepsul, když jsem se před W ptala, co tam jede Petra+ Plíška dělat...hrozný výkon
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:21Od: d@ve
Petra si aspoň jela zavzpomínat. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:43Od: jklejna
Ale jó. Měla tu nohu a teď je to tam promořené covidem. Takže asi zbalí kufry a hurá domů.
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:41Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:40Od: aape
Souhlas

Jiří je na vlně, možná překvapí smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:44Od: LukasH
Letos je to těžká strkanice. Snad ani nepamatuju (možná naposled v Dauhá?), kdy vyhrála nějak jednoduše, třeba 6:2, 6:2. Všechno upachtěný, samý tříseťáky atd. S Kerber nehrála špatně, ale zas prohrála těsně, po kolikátý už letos takhle.
Jak jsem psal níž. Prostě to nejde a nějaký analýzy, co dělat, jsou k ničemu. Stejně jako u Karolíny.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:49Od: Faddova
Já jsem si to přečetla, dobře napsáno, souhlas... nechápu, proč Petra hrála tupě jako dalších 15823513 hráček, když má v repertoáru spoustu dalších úderů, které jen tak někdo neumí a které jsou na trávu jak dělané. Jen si pinkala se Stephens od základní čáry, čímž jí umožnila zůstat v comfort zone, žádné čopy, žádné kraťasy, ani pořádně nepřitlačila, return nulový, prostě dneska tuctová hráčka, která se nechala nechybující Sloane upinkat. Je to škoda, ve svém věku už by tenhle tlak měla umět zvládat, když ne, ať si pořídí psychologa. Pro mě velké zklamání. I přes spoustu neúspěchů ve W v posledních letech tak pořád nějak doufám, že se to jednou zase sejde. Ale nezdá se... smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:00Od: LukasH
Jenže ono jí to prostě nejde. A to pak prostě nejde nic. Tady se pořád analyzuje, proč neudělala tohle a tohle...při takový neformě jdou kraťasy do sítě, returny a všechny razantní údery do autu, nefunguje první podání, kratší returny od soupeřky vyhodí. Jojo, psycholog všechno vyřeší smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:03Od: Faddova
No nejde, no, máš recht... tak jak bys to teda řešil?
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:10Od: LukasH
Nijak. Pokud bude zdravá a bude hrát dál, tak se třeba někde chytí. Třeba Kerber byla v roce 2015 dost mimo, pak o rok později vyhrála 2 GS. V roce 2017 vypadla snad i z dvacítky a rok na to vyhrála Wimbledon. Dobře, Petra už je sice starší (než byla Kerber v tý době), ale prostě to zas může přijít. Stejně jako u Karolíny. Nevím, proč ty holky odepisovat, když je úplně na denním pořádku, že jednou je jedna nahoře a skoro vzápětí úplně mimo.
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:54Od: Dedkojaro
Či má hráč formu alebo nemá, je jedno. Či potrebuje ?mentálneho trénera? alebo návštevu ?predmanželskej poradne? je jedno. Ale aby taká baba ako je Peťa, nedala ani jedno eso je nepochopitelné! Už len od zlosti mala mať lvice keď už nie kopec es, tak aspoň kopec dvojchýb.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:24Od: Pavol Petra je hviezda.
A nič na tom nezmení ani vypadnutie v prvom kole. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:19Od: dadaft
Iga má set, ale Su-Wei je hodně nepříjemná soupeřka, kdyby hned v první hře neztratila servis, mohli se bít až do tajbrejku...
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:09Od: Esgalnor
Divnej zápas, skoro žádné winnery, hrozně nezáživné na sledování. Je to škoda, ale od Petry už nic nečekám, rád se na její zápasy podívám, fandím jí, ale za mě už má splněno. Třeba ještě něco urve, třeba ne, Petra je ale velká česká tenistka na kterou budu vždycky rád vzpomínat. Je docela zajímavé, jak je ten Wimbledon po dvou triumfech pro ni zakletý.

Osobně mám letos na W větší očekávání od Katky, Mušky a pokud porazí Riske tak i Terky, že by pár výher uhrát mohla. Karolína je na tom bídně, Maruška může jen překvapit, Bára to samé.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:11Od: Blondie
smile

Já bych se ani nedivila, kdyby si WIM vybrala pro restart Karolína P. uvidíme, zítřek napoví.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:03Od: SpacialRecognition Jenom
8 vítězných míču, tak málo jsem jich Kvitovou trefit snad ještě neviděl
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:02Od: PetaM
Fajn je, že život jde dál a nikdo neumřel. :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:00Od: peggy
To byla katastrofa,ať to již nechá.smilesmilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:02Od: Blondie
Ty letos musíš trpět, to se mi líbí :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:04Od: paddy
a to není konec, ještě jí budeš muset platit cestu na OH smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:00Od: Nafka Eurosport player
Funguje někomu na Eurosport Playeru komentář? U Petry byla jen možnost holandštiny a teď u Igy je pro změnu jen švédština... :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:01Od: dadaft
je to tak, Iga jen bez komentáře nebo švédsky
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:03Od: paddy
v čem je problém? tak se nauč holandsky/švédsky smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:52Od: tommr Petra Kvitová
od Petry to byl dneska opravdu zoufalej výkon nedůstojnej hráčky top-10 ... smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:56Od: com
vsak ona po Wimbledonu do top 10 patrit nebude smile Uz ted klesla na 11 misto smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:58Od: Torn
No, seš k ní zbytečně kritický. Sloane není nějaká holka ze druhé stovky.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:01Od: tommr
Stephensová je tč. na 69. místě v žebříčku a její dnešní výkon tomu odpovídal. Petra dneska hrála jako hráčka z druhý stovky, která stála poprvé v životě na trávě ... smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:05Od: hanz
Problém je v tom, že u Petry je úplně jedno, kdo je její spoluhráčka, má prostě typy hráček, na které neumí, nedaří se jí tak, jak by chtěla. Je to prostě tím, že její hra jim sedí. Taková hráčka může být klidně tisícátá a Kvitku porazí. Mezi takové hráčky patří Stephens, Makarova, Brengle, Petkovic... řekněme hráčky druhé-třetí kategorie. Neví, co na ně hrát, protože jí to pěkně vrací.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:10Od: tommr
jj už po losu bylo jasný, že Petra končí v prvním kole, protože na SS neumí hrát. Přesto mě ale překvapilo jak slabě dneska Petra hrála a jak málo stačilo Stephensový k jasný výhře ... smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:16Od: hanz
Játo psal taky, že vyletí hned, bohužel, na některé prostě neumí a to nemusí ty dotyčné ani nic předvést.
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:53Od: Jan
Už jsem to psal dříve. Myslím si, že Petra má málo natrénováno a pak nemá v zápase jistotu. A dopadne to takhle. A to si myslím, že nedostatek tréninku ji provází už delší dobu.
[ Reagovat ]
29.06.2021 09:06Od: lvicek
Ale ted to asi nebylo jen tim, protoze minuly tyden hrala zapas od zapasu lip a jo, zapas s Kerberovou prohrala hloupe, ale pritom zahrala spoustu skveleho tenisu, ktery se ovsem vcera nevyskytoval :(. Bohuzel.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:28Od: team.wta
3 z těch hráček druhé - třetí kategorie byly v top 10. Z toho jedna má grandslamový titul + další gs finále...
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:31Od: hanz
Ale já tu píšu o typologii hráček, prostě vracečky, co hrají dlouhé míče k čarám.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:42Od: EllNino
Druha treti kategorie je typ hracky?
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:57Od: hanz
Jo, Elnino, opět se ukázala česká psychika, kdy Kvitka nedokázala vzápětí potvrdit získaný brejk, ale to ty samozřejmě nějak okecáš, že se to stává i dalším hráčkám, ale už jaksi nedodáš, že Češkách se to stává jaksi často, skoro v každém utkání.
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:27Od: EllNino
Koukal jsem soubezne na vsechny zapasy na livescore a stalo se to vsude smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:59Od: hanz
typ hráčky - vracečky
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:45Od: team.wta
Píšeš hlavně jen o tom, jak se českým hráčkám nedaří. Do toho přidáš hloupost o hráčkách druhé-třetí kategorie a pak se to snažíš okecávat.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:54Od: hanz
Co kecáš, přečti si můj text a pak piš něco o českých hráčkách. Psal jsem o Kvitové a její hře proti hráčkám typu Stephens, Makarova, Petkovic, Brengle. Jako sorry, ale prostě tohleto nejsou a nebyly top hráčky, párkrát se někde ukázaly (Stephens to uhaluzila na gs), ale to je asi tak vše. Jsou to vracečky s intenzitou úderu a navíc k čarám, proti takovým Kvitová nikdy pořádně neuměla hrát a to mohly být klidně na tisicátém místě v žebříčku. Tak mi tu nepodsouvej něco o českých hráčkách, když jsem jasně psal o Kvitové.
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:06Od: d@ve
Naštěstí jsem to dneska neviděl. smile Ale věřím, že se z toho Petra oklepe a povznese se na to. smile
Treba ji zase některá z kolegyň FedCupu nahradí.. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:13Od: tommr
překvapit by mohly jedině Bára Krejčíková nebo Katka Siniaková jinak nikdo ...
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:05Od: d@ve
Překvapit může kdokoli. smile
Ale takové Katce bych větší úspěch moc přál. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:18Od: tommr
jj kdyby se Katce povedlo totéž co Báře tak by to byla bomba ... smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 20:19Od: d@ve
smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:50Od: spaniel
Katastrofalni vykon.
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:50Od: LukasH
Je smutný číst některé komentáře tady, obzvlášť od těch, kteří Petru sledují dlouhou dobu. Letos má Péťa horší sezónu, prostě jí to moc nejde, i když se snaží. Chybí sebevědomí z výher nad dobrými soupeřkami a celkově tam chybí lehkost. Ovšem neznám snad žádnou hráčku, kterou by to nepotkalo. Kerber, Muguruza, Aza atd...trápily se všechny, pak se třeba úplně nebo částečně vrátily.
Petra byla letos jako favoritka na titul určitě přeceňovaná...bylo to až zbytečný vzhledem k tomu, jak hrála celkově předtím. Na úvod měla Sloane, která je těžká tím, jak čte hru a hraje dlouhý údery. Při formě by byla k poražení. Takhle moc ne. Pokud by Petra dostala lehčí soupeřku, mohla to dostrkat dál, ale určitě ne k titulu.
A nejvíc se mi líbilo, jak odcházela s úsměvem. Určitě jí to mrzí, ale ví, co si uhrála a že je to jen sport. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:56Od: team.wta
Moc hezky napsáno.smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:02Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:09Od: d@ve
Díky za ten pozitivní nadhled. smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:29Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:50Od: majkl005
tak bohužel první typ mi vyšel :(
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:52Od: Burrows
asi bych udelal neco s pravopisem...
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:50Od: Marduch
Když si člověk jednou, dvakrát nastaví laťku extrémně vysoko smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:48Od: hanz
Petra si to jako v 90 procentech svých prohraných zápasů prohrála sama, nevyužila šance, zbytečně kupila chybu za chybou, servis má delší dobu totálně v kelu, o taktice u ní snad nelze ani mluvit, prostě bum bum, nějak to dopadne a dnes to dopadlo jako už skoro obyvkle vyhazovačkou. Myslím, že u ní je na čase zvážit konec sportovní kariéry, odehrála toho dost, ale prostě už není zdaleka tak dobrá ve vypjatých momentech. Bohužel, už nic velkého nevyhraje.
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:56Od: Torn
To jsou pindy tedy Mindy. :D Nevidím důvod, proč by nemohla letos na betonech nebo v Číně něco uhrát ještě. :)
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:58Od: tommr
v Číně se letos hrát nebude ...
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:01Od: paddy
smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:59Od: hanz
V US se jí nikdy příliš nedařilo (vyjma roku 2012), Asie kdo ví jestli bude. Na TM může zapomenout.
[ Reagovat ]
28.06.2021 23:57Od: Jan
Petra ukončí kariéru až si to řekne sama. Do té doby bude a může hrát, dokud ji to bude bavit.
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:48Od: tmora
Petra neměla svůj den, ale měla by něco změnit... Myslím, že by ji prospěl nový impuls, ani bych se nebál změnit trenéra
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:47Od: dadaft Mentální kolaps
To je to, co jsme sledovali, bohužel.
A když nefunguje hlava, nejde zkoordinovat ani to ostatní.
Škoda, Sloane hrála podobnou tužku, jen do toho méně mlátila, divil bych se, kdyby došla do druhého týdne...
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:49Od: hanz
Sloane poletí už příští kolo s Watsonem.
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:44Od: paddy
tak to mě zklamalo, se slaboučkou Stephens, která v příštím kole vypadne s Watsonem (říkal to Sherlock) smile

aspoň že dnes nevypadla Plíšková smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:53Od: SpacialRecognition
ta vypadne zítra
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:57Od: tommr
ale hůř než Petra už dopadnout nemůže ...
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:57Od: com
smile ta nevypadne ani za dva tydny smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:11Od: aape
Jj tu už si tam nechají napořád smile
[ Reagovat ]
28.06.2021 19:33Od: com
presne tak, bude navždy vryta do trofeje smilesmile
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:43Od: PetaM
Hrůza. :D Petra mi dneska přišla, že jí je tak 10 a drží raketu možná potřetí v životě. :D A ne, že je jí 31 ... Krásné, moc. :D

Holt, neměla se nechat očkovat. Od té doby hraje, jako by jí ovládal covid. :D
[ Reagovat ]
28.06.2021 18:42Od: com
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist