Na French Open se dostanou i diváci. Přijít může až 20 tisíc fanoušků denně

  • Na French Open budou moci přijít diváci. Do pařížského areálu Roland Garros se na přelomu září a října dostane až 20.000 lidí denně. Vstupenky se podle oznámení pořadatelů začnou prodávat 16. července.
    2. 7., 17:31 | Aktuality |  41 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Na hlavních kurtech budou moci vedle sebe sedět maximálně čtyřčlenné skupinky, od dalších lidí je pak musí oddělovat prázdné sedadlo. Na menších dvorcích pak mohou diváci obsadit každou druhou sedačku. Roušky nebudou v hledišti povinné, pouze doporučené.

Celkově tak do areálu bude moci přijít zhruba 60 procent tenisových příznivců ve srovnání s obvyklou kapacitou. To na počátku turnaje znamená 20 tisíc lidí denně, na finálové dny zhruba polovinu.

Tyto počty se nicméně mohou změnit v závislosti na vývoji epidemiologické situace v zemi. "Pokud se zlepší, dáme v září do prodeje další lístky," řekl prezident francouzské tenisové federace Bernard Giudicelli. Naopak při zhoršení by rozhodl los, které vstupenky budou vyřazeny.

Antukový grandslam měl původně začít 24. května, avšak kvůli pandemii koronaviru byl odložen. Nově se pařížský turnaj uskuteční od 27. září do 11. října. Před ním je na programu US Open, v New Yorku se bude hrát bez diváků.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (41)
03.07.2020 08:26Od: Kamilos88
Já tomu nevěřím dokud se nezačne hrát.

I tak je to pořád strašně rizikové. Stačí, aby se v průběhu turnaje nakazil jeden hráč a bude problém.

Jak říkám od začátku - zastavit celou sezónu a začít v lednu. Takové polovičaté řešení je k ničemu, turnaj bude mít úplně jinou váhu, než by měl za normálních okolností a v normálních datech, hráči na to budou doplácet, bude to neregulérní.

Ale prachy jsou prachy, co se dá dělat.
[ Reagovat ]
03.07.2020 10:34Od: Forehand
A v lednu Covid uz nebude akoze na svete?..

Poloz si tuto otazku a pri logickej odpovedi pochopis, ze sa zacne tak ci tak s rizikom.
[ Reagovat ]
03.07.2020 10:50Od: sojka1
opravdu si myslis, ze se musi v tomhle bordelu a nejistote zacit GS, tim nejprestiznejsim, co tenis ma? W zna svoji cenu a pochopil.... jo, jiny termin, byli pojisteni a kdesi cosi, ale.... ;-)
[ Reagovat ]
03.07.2020 11:09Od: Forehand
W. zna svoji cenu a pochopil?..

Ano Soječka a potom prišiel princ na bielom koni a všetci žili štastne az kým nezazvonil zvonec a rozprávky nebol koniec...

Zobudíme sa, ano :)

Vo Francuzsku je situácia priaznivá, cakat na este priaznivejsiu situáciu je čakanie na Godota. Treba zacat plánovanie spoluexistenciu s virusom, cim skor tym lepsie, sport nevynimajúc.
[ Reagovat ]
03.07.2020 11:28Od: sojka1
ty proste neumis reagovat normalne, ale budiz - jsem vzhuru, neboj se, pripada mi to jako poradat olympiadu, ale jen takovou malou, aby se nereklo, pro fajfku, ze je to za nami, my to prece dokazeme a pro par susni asi. Hlavne tim mirim ted na USO, FO je u me tim svevolnym nacpanim se do kalendare mrtve uz uplne... :-)) Letosek bych pojala opravdu jako startovaci, hraci se rozehraji na turnajich, vyzkousi se praxe s cestovanim, s divaky, naucime se vsichni v covidovych podminkach chodit, tim myslim samozrejme i psychickou stranku veci, srovna se zebrik a dalsi. Snizovani urovne (a komfortu) GS citim jako zbytecnou krec a podpasovku jejich tradici a prestizi....
[ Reagovat ]
03.07.2020 12:02Od: Linka
Naprostý souhlas. Taky nerozumim té degradaci GS.
[ Reagovat ]
03.07.2020 12:28Od: sojka1
ve svem primeru jsem jeste zapomnela naznacit, ze v pripade FO se ta mala olympiada bude poradat v zime, samozrejme to klapnout muze, ale prumerna teplota v rijnu je 9-17°C, delka slunecniho svitu 4h, pravdepodobnost srazek 53%...
[ Reagovat ]
03.07.2020 12:53Od: Forehand
September

Septembrové denné teploty sa pohybujú okolo 20?C a nočné okolo 12?C. Počas 12 dní padne asi 57mm zrážok.

Október

Zatiaľ čo denné teploty sa ešte pohybujú na príjemných 16?C, nočné klesajú na chladných 8?C. Očakávajte 59mm zrážok v priebehu 14 dní.

Vzhladom k tomu, ze to bude koniec sep a zaciatok okt, odhad 16-20 je reálnych..

Ten odhad 55% zrazok ci kolko :)..To znamená, ze by malo kazdy druhy den prsat..To sa stalo niekedy?..:)
[ Reagovat ]
03.07.2020 13:03Od: sojka1
tak s 50% uspesnosti umim predpovidat poco asi i ja... :-)) a maji uz strechu.... presunuti letni olympiady na zimu bylo z me strany jen takove dokresleni koloritu (a koukla jsem na udaje nejake cestovky) hele, Forehande, je to na silu a to je spatne. Muj nazor.
[ Reagovat ]
03.07.2020 13:39Od: Forehand
Podla mna je to v poriadku.

Nasilu je Madrid a Rim, NY je rizikovy a asi ho zrusia.
[ Reagovat ]
03.07.2020 14:45Od: sojka1
jaky div, ze se nazorove opet rozchazime... ale mohu te ubezpecit, ze v me pohadce by princ, totiz v tomto pripade lord, svoji dustojnost nikdy neprodal... ;-)
[ Reagovat ]
03.07.2020 15:12Od: Patik
Pozri ako dúfa..ako verí..to chce veľkú dávku úsilia presvedčiť a urputne utvrdzovať samého seba a iných o tom že všetko bude v poriadku vhodné..veď po novom už je aj analytik a meteorológ..
[ Reagovat ]
03.07.2020 16:24Od: Forehand
Ty si tragéd, tvoj názor nie je doležitý.
[ Reagovat ]
03.07.2020 16:23Od: Forehand
Dostojnost?..

No tak to mozes aj o jadrovej fyzike. To je tiez nová téma :)
[ Reagovat ]
03.07.2020 20:13Od: sojka1
samozrejme... nebo ty si myslis, ze GS nema mit dustojny prubeh, tedy nejvyssi uroven, ze staci nejaka splacanina? Tak to potom jooooo.....
[ Reagovat ]
03.07.2020 20:35Od: Forehand
Situacii je nutne sa prisposobit.

Ked tu bude covid 5r, chces 5r cakat, lebo GS proste nebude ako predtym?..
[ Reagovat ]
03.07.2020 20:49Od: sojka1
to urcite ne a vyse uz jsem se vysvetlila, jen povazuju i vzhledem k tomu, jak nerovne probihala priprava hracu, jak vypada okruh a jak vypadaji podminky celkove, povazuji proste absurdni restartovat hned temi GS....
[ Reagovat ]
03.07.2020 20:51Od: sojka1
*za absurdni...
[ Reagovat ]
03.07.2020 21:25Od: Forehand
Frázička "To najlepšie prichádza na koniec", konečne dostala na zadok a niekto to zobral z druhého konca :)

Inak nezacina sa GS, ale nejakým spoteným Washingtonom, aká taká generálka tam je.
[ Reagovat ]
03.07.2020 23:33Od: tommr
právě proto je třeba začít s GS už letos za ztížených podmínek, aby se získaly nějaký zkušenosti, který se pak budou moci využít v příští sezóně. Letošní sezóna se už zachránit nedá, ale mohly by se během ní vytvořit předpoklady k tomu, aby se ta příští mohla odehrát už relativně normálně. Nejdůležitější bude získat praktický zkušenosti s tím zda se podaří odehrát tak velký turnaje jako jsou GS bez toho, aby se někdo nakazil a jak se bude postupovat pokud k tomu přece jen dojde ...
[ Reagovat ]
04.07.2020 07:36Od: sojka1
vec nazoru a poctari navic nemaji srdce.... :-)) Ne, vazne, pro me neni GS zadny pokusny kralik, na velke akci hrozi akorat velky prus... na rozjezd normalni turnaje, zadne zkousky "co to udela az..." vzdyt jeste nejsou ani sjednocene podminky zemi v otazce cestovani, v kazde lidske cinnosti se prece postupuje od jednodussiho ke slozitejsimu, za techto okolnosti je to (podle me) zbytecna a nedustojna degradace...
[ Reagovat ]
04.07.2020 08:19Od: gigin
Gulba uzavřel celé Pobaltí,já sa řídím podle toho.
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:01Od: tommr
když se to nebude zkoušet letos na USO a FO tak se to bude muset zkoušet příští rok na AO a tím pádem se znehodnotí celá příští sezóna. Koronavirusu se už nezbavíme nikdy ...
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:18Od: sojka1
a proc myslis, ze by se znehodnotilo AO, kdyz uz bude za ten pulrok praxe vsechno vychytane? :-)
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:19Od: sojka1
myslim turnajove praxe...
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:33Od: tommr
no kdyby bylo po tvým a letos se už nehrály žádný GS tak by byl AO krokem do neznáma. Na menších turnajích se GS problémy vychytat nedají ...
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:46Od: sojka1
vzdyt jeste zadne oficialni turnaje ani nebyly.... a z doprovodnych akci uz mame po Adrii zkusenosti habadej... ;-)
[ Reagovat ]
04.07.2020 14:55Od: tommr
no pokud by se mělo vycházet ze zkušeností z Adrie tak se s plnohodnotným GS můžeš klidně rozloučit ...
[ Reagovat ]
04.07.2020 15:02Od: sojka1
uprimne, mne jde predevsim o tu sportovni hodnotu, aby se mohl hrat spickovy tenis, aby ho mohli hrat vsichni, kteri si vybojuji ucast a aby to bylo v ramci moznosti pro vsechny bezpecne....
[ Reagovat ]
04.07.2020 15:14Od: tommr
tak v tomhle se shodneme. Lišíme se asi jen v tom, že já pevně věřím, že USO tyhle podmínky splní zatímco ty jim nedůvěřuješ. Takže pro jednou jsem já ten optimista a ty pesimistka ... :)
[ Reagovat ]
04.07.2020 15:18Od: sojka1
nenee, ja si po vzoru pesousu myslim, ze jsem realistka... :-))
[ Reagovat ]
03.07.2020 14:54Od: Lina
Souhlasím s Tebou. Turnaje jsou naplánované neskutečně nahusto, proto nemůže být reálné, aby špička absolvovala všechny. Žebříček tak ztratí na reálnosti a turnaje ztratí na atraktivitě. Ještě když se k tomu přidá, že se bude hrát někde bez diváků, proto podle mě i pro některé horší motivace. Takže je to o ničem.
Jediné pozitivum, že si špatně placení hráči něco vydělají.

Informace pro Forehanda, můj názor.
[ Reagovat ]
03.07.2020 11:09Od: Kamilos88
Viz. komentář sojky

COVID bude v lednu úplně jiný, budou možná vakcíny, populace bude promořená.

Teď čeká celý svět druhá vlna, Amerika je před kolapsem, teď do toho rupne situace ve Francii a bude po GS.

Svět není ready na velké turnaje a tohle je tlačení konání na sílu.
[ Reagovat ]
03.07.2020 11:11Od: Forehand
Na premorenie obyv a vytvorenie imunity potrebujes nakazit 60% populácie...

Kolko % z populácie je momentálne tych 11milionov?..:)
[ Reagovat ]
03.07.2020 11:50Od: Kamilos88
Zase reaguješ na 20% mého příspěvku, zbytek ignoruješ.

K promoření populace buď dojde, nebo se najde vakcína. Ten virus jednoduše nezmizí.

Do té doby bych já osobně omezil co nejvíce společenských akcí tak, ať to zbytečně nešířím dále.

Ale to je fuk, celý princip mého názoru spočívá v tom, že svět není připravený na velké turnaje a ty turnaje jsou tlačeny do roku 2020 zbytečně na sílu. Stačí, aby se nakazil na USO jeden hráč a ten turnaj můžou ukončit.

Na French Open poslat 20 tisíc lidí je úplně na palici, navíc v Paříži, která chytne ještě druhou vlnu.
[ Reagovat ]
03.07.2020 13:34Od: Patik
No jo..musí to byť..nezachraňuje sa tenis ale peniaze..
[ Reagovat ]
02.07.2020 23:11Od: Patik
20 tisíc ľudí bude riskovať zdravie len preto aby si pozreli ako Nadal dvíha trofej..prečo nedajú nejaký stream z ceremoniálu..je to menej riskantné..
[ Reagovat ]
02.07.2020 23:16Od: SwissMaestro
riskovat zdraví...tak určitě....a příští rok to pro jistotu taky necháme zavřené?
[ Reagovat ]
02.07.2020 23:26Od: Patik
No ja ti neviem záleží ako to všetko celé vnímaš a aký máš k tomu postoj..
[ Reagovat ]
02.07.2020 23:41Od: Forehand
Neplač Pat.

Boh vie co na to Mat.

#46.
[ Reagovat ]
03.07.2020 01:02Od: Patik
Pat..Mat..nič moc..slabé..ale snahu si cením..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist