Ósakaová na US Open po obratu zdolala Azarenkovou a vyhrála i své třetí grandslamové finále

  • US OPEN - Naomi Ósakaová ve finále US Open v souboji bývalých světových jedniček a dvojnásobných grandslamových šampionek prohrávala s Viktorií Azarenkovou 1-6 0-2, ale nakonec o devět let starší Bělorusku po obratu zdolala. Dvaadvacetiletá Japonka tak vyhrála i své třetí grandslamové finále, triumf slavila i na loňském Australian Open a předloni právě v New Yorku.
    12. 9., aktualizováno 13. 9. | Aktuality |  356 komentářů
    Naomi Ósakaová (© AFP)Naomi Ósakaová (© AFP) 
     

Naomi Ósakaová letos ve Flushing Meadows v 11 zápasech nenašla přemožitelku. Před dvěma týdny se totiž představila na Western & Southern Open, které bylo pro letošek ze Cincinnati přesunuto do dějiště US Open, a postoupila až do finále. K němu však kvůli zranění zadního stehenního svalu nenastoupila a od té doby hrála s obvázaným levým stehnem.

Na US Open musela ve čtyřech zápasech do rozhodující sady, proti Misaki Doiové (1K), Martě Kosťukové (3K), v životní formě hrající Jennifer Bradyové (SF) a také v dnešním finálovém souboji bývalých světových jedniček a dvojnásobných grandslamových šampionek s Viktorií Azarenkovou, kterou nakonec po obratu zdolala 1-6 6-3 6-3.

Ósakaová neměla vůbec dobrý vstup do zápasu, v úvodní sadě hodně chybovala a proti fenomenálně hrající Azarenkové se zmohla na jediný game. Azarenkové se naopak dařilo vše, na co sáhla. Běloruska minula jediný ze 17 prvních servisů, udělala jen tři nevynucené chyby, využila tři ze čtyř brejkbolů a za 26 minut šla do vedení.

S Ósakaovou to za stavu 1-6 0-2 vypadalo už hodně špatně a s kvalitou finálového utkání také. Dokonce hrozilo, že očekávaný mač skončí do hodiny hrací doby. Ósakaové se ale povedl rebrejk, který ji pořádně nabudil. Japonka najednou přivykla hře Azarenkové, seřídila mířidla a přidala na obrátkách. Liftované přesné a dlouhé míče z rakety soupeřky už jí nedělaly potíže a od stavu 2-3 vyhrála čtyři hry v řadě, čímž si vynutila pokračování.

Největší drama nabídl rozhodující set. V něm se Ósakaová dostala do vedení 3-1. Azarenková sice oproti začátku zápasu více chybovala a byla pod tlakem, ovšem nic nevzdávala a vypracovala si tři brejkboly v řadě. Ty však Ósakaová suverénně zlikvidovala a brejk potvrdila. Azarenková v následujícím gamu odvrátila celkem čtyři brejkboly, vzápětí se jí povedl brejk a nadechovala se k obratu. Ten nicméně Ósakaová nedopustila a získala následující dvě hry.

Ósakaová tak i své třetí grandslamové finále přetavila v triumf. Na US Open ale zatím na standardní průběh finále a zisk titulu stále čeká, předloni na US Open její premiérový grandslamový triumf trochu zastínil kontroverzní průběh finále s domácí Serenou Williamsovou a letos se kvůli pandemii koronaviru hrálo bez diváků a za velmi přísných hygienických pravidel. Se vším všudy si vítězné finále užila alespoň loni na Australian Open proti Petře Kvitové.

Právě kvůli přísným hygienickým opatřením alespoň mohla s pomocí roušek se jmény obětí protestovat proti rasismu a policejní brutalitě. Nakonec se jí povedlo představit všech sedm jmen, každé v jednom zápase. Při ceremoniálu se Ósakaové ptali, co chtěla tímto gestem vzkázat. "Spíš bychom se měli zeptat, co moje gesto představovalo pro ostatní, co si z toho vzali. Já jsem chtěla, aby se o tom začalo více mluvit," uvedla Ósakaová, která získala svůj první letošní a celkově šestý titul a v žebříčku WTA poskočí na post světové trojky.

Ósakaová se dnes stala první asijskou trojnásobnou grandslamovou šampionkou ve dvouhře (bez ohledu na pohlaví), po 26 letech první hráčkou, která ve finále US Open prohrála set a přesto zvítězila (Arantxa Sánchezová Vicariová, 1994) a první tenistkou po téměř dvaceti letech, jež zvládla svá úvodní tři grandslamová finále (Jennifer Capriatiová, 2001 - 2002).

Azarenková bude zklamaná, ale s odstupem času určitě přijde na to, že dosáhla obrovského úspěchu. Jednatřicetiletá Běloruska mezi loňským US Open a letošní cestou do New Yorku kvůli osobním problémům a koronavirové pauze odehrála pouhé dva turnaje a na vítězství čekala přes rok.

Před dvěma týdny senzačně ovládla do dějiště US Open přesunutou generálku Western & Southern Open, kde měla hrát finále právě proti Ósakaové, a získala svůj první titul od dubna 2016, kdy zkompletovala Sunshine Double (Indian Wells + Miami), a celkově 21. kariérní trofej.

Grandslamové finále si zahrála popáté a poprvé po sedmi letech. V roce 2012 na Australian Open porazila Marii Šarapovovou, o rok později Na Li, ale na US Open v těch samých sezonách v souboji o titul podlehla Sereně Williamsové. V novém vydání světového pořadí si polepší o 13 míst a bude světovou čtrnáctkou.

Zatímco o devět let starší Azarenková doufá, že si s Ósakaovou ještě párkrát ve finále grandslamů zahraje, Japonka na to má jiný názor. "Chtěla bych Vice samozřejmě pogratulovat k finále, ale vlastně s tebou už hrát ve finále nechci, bylo to až moc těžký," vtipkovala. "Jako malá jsem tě sledovala v televizi, jak tady hraješ, takže je pro mě čest, že jsem si s tebou mohla zahrát."

Ósakaové přitom opravdu hrozilo, že ji soupeřka za necelou hodinu spláchne. "Říkala jsem si, že by bylo trapný prohrát za necelou hodinu. Chci poděkovat všem mým blízkým, bez vás bych tady nebyla," vzkázala poté, co si sama vzala stříbrnou trofej z podstavce. Předtím po mečbolu si se soupeřkou ťukla raketou, odložila ji a teprve poté si lehla na dvorec. "Vítěz vždycky po mečbolu padá na zem, ale já se pokaždé bála, že se zraní, tak jsem to chtěla udělat bezpečně."

"Myslela jsem si, že do třetice všeho dobrého, ale nepovedlo se. Asi to budu muset zkusit znovu. Chci pogratulovat Naomi a jejímu týmu, má za sebou neuvěřitelné dva týdny. Mě s mým týmem čekají další týdny práce. Byla to těžká cesta se sem znovu dostat, ale hrozně jsem si to užila," slzela při proslovu Azarenková, která má v plánu zítra odletět do Říma a v pondělí či úterý se na italské antuce v prvním kole utkat s Venus Williamsovou. Pořadatelům poděkovala za divokou kartu.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 53.402.000 dolarů
sobotní výsledky (12. 9. 2020)
• Dvouhra ženy - finále •
Ósakaová (4-Jap.) - Azarenková (Běl.) 1-6 6-3 6-3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (356)
13.09.2020 22:41Od: Tomas_Smid_fan Oslava tenisu!?
se na TP bohužel moc nekoná- Politika je většinou špína, takže nevím, proč ji tahat sem na TPsmile
Co takhle popřát vítězce za skvělý výkon a poděkovat finalistkám za super tenis?!
Naposledy pro ty, co házejí kamenem: Holce je, kolik jí je, potřebuje zpětnou vazbu na to, co dělá a myslím, že má právo se poučit. Nikdo z vás asi v životě nešlápl vedle a všichni z vás kritiků děláte rozhodnutí, která ovlivňují milióny lidí po světě. Nad to a hlavně na to má také PR, takže část stížností je dobré směřovat tam. Toť vše.
Ze zápasu jsem viděl HL, ale aspoň podle nich byla úroveň vysoká. Moje prognóza se vyplnila zčásti: Děvčata se střídala ve vystřílení se. Naomi v prvním setu, Vika ve druhém a Naomi pak třetí urvala houževnatostí a kvalitou hlavně křížných BH ven z kurtu a servisů. Vika se nemá za co stydět, po pauze a návratu předvedla tenis na top úrovni a díky ní nemá Velkomatka další titul. Takže díky oběma za parádní výkony a super tenis! A i když jsem o tom nepřemýšlel, možná si někoho dám do ignoru, protože tu nehodlám číst něčí asociální výlevysmile (a to si připadám dost asociální).
[ Reagovat ]
14.09.2020 01:08Od: tommr
a nenapadlo tě náhodou, že to byla právě Osaka a její tým a lidi z USTA kdo dělali všechno možný, aby se víc mluvilo o BLM a podobných úchylnostech než o tenisu samotným? Proč tedy spílat uživatelům TP kteří jen reagují na to co se jim po celou dobu amerického turné doslova cpe do chřtánu ... smile
[ Reagovat ]
14.09.2020 01:30Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.09.2020 02:36Od: Tomas_Smid_fan
A soudruh musí při hlasování zvednout ruku, to chápu...
[ Reagovat ]
14.09.2020 02:38Od: FulnekUltras
nechce se mi to tady psát pořád dokola - můj názor znáš - a když myslíš, že tyhle pokrytecké sračky spasí svět (nebo TP), bojuj dál smile
[ Reagovat ]
14.09.2020 02:35Od: Tomas_Smid_fan
Znáš to s tím hrachem?
[ Reagovat ]
14.09.2020 02:51Od: Fandina
Já zase nechápu, že někdo má neustále potřebu tady vytahovat politické názory hráček. Je to jejích věc. PS ... kdybych to tu nečetla, nevšimu si vůbec že se na USO něco o BML vyskytuje. A to jsem se na USO dívala od začátku a tohohle jsem si nevšimla.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:31Od: Pe3k
Krysák a paprikový guláš bože, bože to je materiál. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:35Od: paprikovygulas1
Lepší tu už nebude tak užívaj. Nepáči sa ti keď ti niekto oponuje čo?
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:40Od: Pe3k
Ne to vůbec né, naopak. Jen v tomto případě mě mrzí, jak moc jsou lidé mimo. A nejhorší je, že lidi jako ty si skutečně myslí, že jsou na straně "dobra" nebo že podporují "dobrou" věc, přitom je tomu právě naopak. Víš například, že hnutí BLM je hnutí marxistické? A to není žáden kec, oni sami to mají na svých oficiálních stránkách...Ty nebo hlupák krysák si myslíte, že bojujete/stavíte se proti rasizmu a přitom si jen hloupá ovce co naletěla na hesla krajní levicové ideologie, lidem kterým vůbec nejde o rovnoprávnost apod.,ale čistě jen o politickou moc.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:49Od: paprikovygulas1
No konecne si sa rozpísal, síce zase použitý pojem marxizmusskoda že nie neomarxizmus lebo to mi v diskusii nikto nedokázala vysvetlit. Ja sa snažím byť hlavne na strane normálneho zmýšľajúceho človeka, ktorého nebude vzrušovať keď sa skupina oprávnene snazi upozornovať na násilnú neoprávnenú smrť ľudí tmavej pokožky. Uz som síce od alternatívcov počul všeličo ale že hnutie BLM je vlastne komunistické hnutie to už je aj na mna moc.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:54Od: Pe3k
Pravda je pro tebe moc, to tak nějak mluví za vše...

https://www.politifact.com/article/2020/jul/21/black-lives-matter-marxist-movement/

Vyhledej si to na youtube nebo googlu, je to veřejně známá věc. No teda pro lidi co se zajímají, ne pro ovce typu Krysák.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:58Od: paprikovygulas1
Predpokladám že mám hľadať na alternatívnych kanáloch lebo mainstreamove gumuju mozgy a mažú PRAUDU!
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:06Od: Pe3k
Teď jsem ti napsal, že si to můžeš najít na googlu a tvoje reakce? Alternativní kanály...Prostě max dmnce.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:09Od: paprikovygulas1
Ale hlavne mne nejde o hnutie ani tu o ňom nepíšem, podľa toho čo si sem dal tak vzniklo v roku 2015 a niektorí zakladatelia symptizuju s marxizmom Ok beriem ale mne ide o proti rasisticky odkaz, ktorý nesú o nič viac. Na záver citát z článku ktorý si sem sám dal.
Black Lives Matter "is not an organization, but a fluid movement; it doesn?t actually matter if one of its founders was a liberal, Marxist, socialist or capitalist."
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:16Od: paprikovygulas1
Nechápem čo si tým článkom chcel vlastne dokázať.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:16Od: Pe3k
Ide ti o proti rasistický odkaz, ano a proto jsem ti psal, že si ovce co v dobrém úmyslu jen naletěla na tyhle naivní hesla...
BLM je založena naomarxisty. Terorizuje a ničí města a nenávidí bělochy. Čili jedná se o teroristickou a rasistickou skupinu založenou neomarxisty. Brzy bude zařazena mezi vnitrostátní teroristické skupiny jako Antifa.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:20Od: paprikovygulas1
Zvláštne že ten tvoj článok nič take netvrdí? Jediný kto nenávidí belochov si ty sám.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:34Od: Pe3k
Hned na začátku článku: One of the three co-founders said that she and another co-founder ?are trained Marxists.?

A tvoje odpověď? Že v článku nic takového netvrdí...Ovce nejsi, to jsem tě přecenil.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:36Od: paprikovygulas1
Musis si prečítať záverečný článok tupelo. Black lives matter now.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:37Od: paprikovygulas1
*Odstavec
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:43Od: Pe3k
Ano v posledním odstavci se píše o tzv.?useful idi ots?, čili o tobě smile
Hlavně je to názor jejich mluvčího, který se snaží zakrýt pravdu, po tom, co se sami prozradili, že jsou marxisti. A to je důvod proč jsem ti ten článek poslal. V 13:49 ses hrozně divil, že to hnutí je marxistické a že je to na tebe moc...
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:50Od: paprikovygulas1
Angličtina nič moc že? V prvom rade tém clanok je písaný novinarom a hádam vieš rozoznať čo hovorí hovorca a čo novinár a čo ten profesor. Pochopil si posolstvo posledného odstavcu vlastného článku?

To sa stále divím že si to pomenoval ako marxisticke hnutie na základe toho že zakladateľ sa hlási k marxiszmu. To som ešte nevidel aby si človek dal link na článok a vyvrátil s tým svoje tvrdenia. Ty budeš riadny mentálny atlét ani ma nepotrebuješ aby som ti oponoval ty to dokážeš aj sám.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:57Od: Pe3k
Ze startu jsem myslel, že jsi jen ovce, ale ty si absolutní kosočtverec. Vítej v ignoru smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:59Od: paprikovygulas1
V poriadku s pocitom že si dokážeš podiskutovať aj sám so sebou ta nechávam plávať životom.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:39Od: paprikovygulas1
Si robíš pi.ču, ty si si neprečítal ani vlastný článok, ktorý si sem dal. To ma poser
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:45Od: Pe3k
No očividně nechápeš, že to je pro mě 5 let stará informace, kdežto ty si se to dozvěděl ve 13:49 a od té doby kolem sebe jen kopeš jak kdyby ti bylo 12.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:51Od: paprikovygulas1
A článok je koľko sekúnd stará informácia?
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:25Od: paprikovygulas1
Tak marxsisticke či neomarxisticke už sa rozhodni. Každú minútu iný názor.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:31Od: Pe3k
Já v tom osobně moc rozdíl nevidím. Raději se zaměř na podstatu věci, ale ty raději řešíš nepodstatné věci okolo no a proto jsi taková ovce jaká jsi smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:33Od: paprikovygulas1
Zameral som sa na ten článok a prišiel som k záveru že buď si stratený v preklade alebo si si chcel sám zaoponovať. Inak keď je niečo marxisticke tak prečo to teda nazveš neomarxisticke aký to ma význam?. Už aj v tomto si stratený.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:36Od: Pe3k
Používají se oba výrazy toť vše. Máš velký problém chápat zcela základní věci, takže už s tebou nebudu raději ztrácet čas, si evidentní blázen.
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:37Od: paprikovygulas1
Ty máš problém chápať už len tie dva pjmy ako chceš ísť ďalej?
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:43Od: Pe3k
A ty máš problém napsat smysluplnou větu...
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:52Od: paprikovygulas1
Idem kukať už F1 kde bude asi tiež nejaký protirasisticky odkaz. Tak si tu zatiaľ sám sebe oponuj, Ok?
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:58Od: Pe3k
Běž a už se nevracej smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:59Od: paprikovygulas1
Nie som v ignore?
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:16Od: Fransoas
Viki v prvním setu hrála naprosto famózně,svojí nátlakovou hrou k čarám zaskočila Naomi.Přesně to komentoval pan Šíma ve studiu a byl také zvědav,zda v tomto módu může hrát celý zápas.Nakonec se to ukázalo jako nereálné.Škoda druhého setu.Iniciativu převzala Naomi a dotáhla to k výhře.Gratulace pro Naomi.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:13Od: Krisboy
Když tady tak čtu ty rasistické komenty, musím ten titul Naomi přát ještě více a ještě více se z něj radovat. Více roušek, více jmen = více dosud skrytých rasistů (a zbabělců typu "nejsem rasista, ale... :).

Come On, Naomi!!!! Přeju ti dvacet GS, ať se tady ty zaprdění xenofobní čecháčkovský srabové třeba poserou :)
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:16Od: paprikovygulas1
Presne tak, ja ani nie som žiadny prílišný fanúšik Naomi ani príliš nesledujem žensky tenis ale títo životom zabudnutí jedinci ťa normálne nabádajú aby si jej prial ešte viac.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:39Od: PetaM
Líbejte negrům nohy dále. Proti tomu nic nikdo nemá. ;)
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:43Od: paprikovygulas1
Až mi je ľúto že stále existuju v 21.storoci ľudia ktorí riešia kto ma aký odtieň pokožky. Normálne už len čítanie tvojich komentov ma osprosťuje.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:45Od: PetaM
Neřeším to do té doby, dokud to nezačne řešit někdo černý.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:48Od: LordMutademus
Přesně tak, já proti černým nic nemám. Však jeden z mých nejoblíbenějších tenistů je Gael Monfils. Ale vadí mi, jak si pořád stěžují, cítí se utlačování a chtějí privilegia, protože jsou černí.

A pro Krisboye, ať Naomi vyhraje klidně 50 GS, to mi fakt žíly trhat nebude. Až do letošního srpna jsem jí měl moc rád, ale pak začla s tou agitkou.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:52Od: paprikovygulas1
Vieš prečo to riešia no lebo stále a stále pribúdajú na prípady policajnej brutality na ľudí tmavšej pokožky. Preto na to upozorňujú lebo už majú toho dosť, no ťažko to môže pochopiť človek, ktorého najväčším problémom v živote bol zmeskaný autobus. Neznamená, že keď ty si moc lenivý vystúpiť so svojej komfortnej zóny a ísť s kožou na trh, že ostatný to nedokážu.
Wau tak ty máš rad Monfilsa? A aký ma ten tvoj obľúbenec názor na správanie Osaky.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:54Od: PetaM
A černí bílým nijak neubližují? Proč my nebojujeme za to, aby bylo vidět násilí na běloších?
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:55Od: paprikovygulas1
Bojuj kto ti v tom bráni no to musis vyliezť z ulity. A hlavne nepísať všeobecne nicnehovriace frázy.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:58Od: LordMutademus
ťažko to môže pochopiť človek, ktorého najväčším problémom v živote bol zmeskaný autobus.

Tak tímhle si klesl na úplné dno. Vůbec nic o mně nevíš. A jaký má názor netuším a ani mě to nezajímá.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:00Od: paprikovygulas1
Ty si klesol svojimi zaostalymi komentármi. Ak sa potrebuješ vyrozprávať o svojich problémoch. Pod do toho.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:00Od: PetaM
Jediný zaostalý jsi zde ale ty ...
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:01Od: paprikovygulas1
Wau veľa námahy si musel vynaložiť na ten koment.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:03Od: PetaM
Bylo to podobně náročné, jako ty tvé.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:04Od: paprikovygulas1
Už sa zmôžeš iba na to aby si kopíroval moje komenty. Veď ich osviež vlastnými myšlienkami.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:48Od: paprikovygulas1
Tomu chápeš asi len ty čo si teraz napísala
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:50Od: PetaM
Napsal.

A jestli to nechápeš, tak úplně chápu, proč tě to "osprosťuje". Tebe totiž evidentně osprosťuje i to, jak se dělá led.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:48Od: PetaM
Grinche třeba miluju a to je zarostlý zelenáč. Ale kdyby začal mít problém s tím, že jsem běloch, tak bych s ním taky začal mít problém. ;)

Holt, když si začnou černí vyskakovat, jací jsou chudáčci, tak mě to nenechá klidným. :)
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:56Od: paprikovygulas1
Vlastný mozog ta musí limitovať. Pokial si myslíš že niekomu vadí že si biela. To vnímaš len ty tak ostatne rasy.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:58Od: PetaM
Mě nelimituje vůbec nic. A nauč se rody.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:00Od: PetaM
Spíše se divím, jakým způsobem reaguješ. To bych si tipnul, že tebe něco omezuje v hlavě ...
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:02Od: paprikovygulas1
Ťažko sa hodnotí či si muž alebo žena keď u nás je Peta klasické dievčenské meno.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:03Od: PetaM
No na Slovensku je všechno poťapané. Moc dobře vím, proč vás nemusím.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:04Od: PetaM
Ještě navíc, když jsem ti 12 minut před tvým komentářem napsal, jaký rod jsem. Úplná demence.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:05Od: paprikovygulas1
A uvádza je to ako Peťa Kvitová je teda chlap či ako?
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:06Od: paprikovygulas1
*A u vás
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:08Od: blixa
Ona není "Peťa", ona je Petra smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:11Od: paprikovygulas1
Aj u nás je Petra no zdrobnenina je Peťa u vás tak nič neexistuje? Už som to určite počul.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:15Od: blixa
Existuje zdrobnělina "Péťa", ale používá se především u mužů, u žen dle mých osobních zkušeností zřídka.
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:19Od: paprikovygulas1
Ok, ja sa mu len snažím vysvetlit prečo som napísal žensky rod lebo u nás je Peťa frekventované meno tak som podvedome použil žensky rod.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:49Od: Krisboy
Já jsem nikdy nikomu nohy nelíbal a nehodlám to dělat ani v budoucnu. Skutečně hodně stupidní komentář od tebe.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:36Od: PetaM
Čím více roušek, tím více jmen, tím více mrtvých.

A pak, kdo je tu rasista.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:50Od: Krisboy
Ty smile

Nejen rasista, ale i zbabělec a pokrytec.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:50Od: Krisboy
...a demagog.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:53Od: PetaM
Jsem rasista jen proti těm, kteří si to zaslouží.

A mimochodem, je mi úplně jedno, jakou má kdo barvu kůže. Když je to de*bil, tak je de.bil v každé barvě.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:57Od: Krisboy
Díky za potvrzení mého komentáře do posledního písmenka. smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:01Od: PetaM
I ty jsi rasista, takže jsme na stejné vlně. smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:07Od: Krisboy
Nevím, jak jsi na to přišel (možná ti nenávist vůči černým zatemňuje mozek) ale dokazuje to, že ji skutečnej blb. Zalkni se tou nenávistí. Sbohem. smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:08Od: Krisboy
A užij si Naomin triumf jako já smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 19:04Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 10:56Od: Kozoroh 3. GS trofej a 2. triumf na USO pro Osaku
Gratulace Naomi. Ukázala, že když ji nic nerozptyluje (loňský rozchod s Bajinem a jiné důvody), tak na její hru na hardu se žádná současná tenistka nechytá (s vyjímkou Biancy Andreesscu, viz další odstavec), dovedou s ní sice zahrát vyrovnaný zápas, ale v těch koncovkách je Naomi přehraje. Musím ocenit, že má výbornou psychickou odolnost, kdyby Petra byla stejně psychicky odolná jako Naomi, měla by přes 5 GS titulů.
Bianca je v dnešní době jedinou tenistkou, která může v nejbližších sezónách zkomplikovat tažení Naomi za dalšími GS tituly z hardu, ale bývá často zraněná, tudíž pokud se nedá dokupy, tak Naomi může sbírat HC grandslamy jak na běžícím pásu. Záleží jen na ni, jestli unese tíhu očekávání a opět se neobjeví mimosoudní problémy, které by měly negativní dopad na její hru.
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:01Od: blixa
Mimosoudní ? smile Jako myslíš problémy mimo "court" ? smilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:13Od: paddy
A sklapla past. Ty komentáře nejsou z jeho hlavy, ale jde o nedokonalý překlad ze zahraničního webu.

Court = soud
Autor originálu měl samozřejmě na mysli dění mimo kurtu

Blixa ty jsi lepší jak KGB smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:14Od: paddy
Tomu se říká, nabodnout se na vlastní roh smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:56Od: Krisboy
Google překladač umí bejt sviňasmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:55Od: LukasH
S psychickou odolností souhlasím. Tohle je jiná liga tenisu (Osaka,Andreescu). Jsou úplně jinak vybaveny. Na to "běžné" ženy nestačí.
[ Reagovat ]
13.09.2020 10:50Od: blixa
Osaka :
"V prvním setu jsem byla velmi nervózní, nemohla jsem rozhýbat nohy. I ve druhém setu jsem rychle prohrávala, což mi samozřejmě nepomohlo. Jen jsem si říkala, zůstaň pozitivní, neprohraj 1:6 a 0:6 a znepříjemni jí cestu za penězi."
Zdroj: https://www.idnes.cz/sport/tenis/finale-us-open-ohlas-obrat-naomi-osakaova-viktoria-azarenkova.A200913_095253_tenis_ten

Japonka, jo ? Prdlajs, američanka jak poleno, tohle by žádného Japonce během zápasu nenapadlo smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 10:47Od: Mantra
při prohře myslela na to jak znepříjemnit cestu za penězi Aze .... to je vážně hodná holka, která je taková citlivá duše, vůbec není materiálně založená, idealistka každým centimetrem
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:09Od: paprikovygulas1
Fakt tvoje komenty nemajú ani hlavu ani pätu.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:35Od: Holahej
...fráze "make her run for her money" ...znamená něco jako "nenechat ji snadno vyhrát"..., bulvár a jeho hltači si to přizpůsobí dle svého...
[ Reagovat ]
13.09.2020 14:54Od: Ondřej.Jirásek
nebo "nedat zadarmo", pane bože, chybí mi tu smajlík FACEPALM smile
[ Reagovat ]
14.09.2020 19:07Od: Tomas_Smid_fan
To je hned a jednoduše. U nás mají lidi rádi jednoduchost a proto máme prezidenta a vládu, co máme...
[ Reagovat ]
14.09.2020 19:50Od: FulnekUltras
a jsme šťastní, že jsme se zbavili všech geniálně složitých a hlubokých myslitelů, kteří nás vedli 25 let spolehlivě do prdele smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 09:35Od: PetaM
Doufám, že všechny vydělané peníze půjdou na boj s "genocidou" černochů. Páč jestli ne, je to od Osaky jen tiché podporování této "genocidy". Rouškou se to nevyřeší. ;)
[ Reagovat ]
13.09.2020 09:46Od: paprikovygulas1
Rúškou sa to nevyrieši? však pozri koľko pozornosti s tým spôsobila. Ty sám si príklad.
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:48Od: Pe3k
Ty si naiva brainwashed by media smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:07Od: paprikovygulas1
Ty si jedinec vychovaný vlkmi ktorý žije cely život v alternatíve
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:32Od: Pe3k
Jasně, jasně to dává smysl smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:39Od: paprikovygulas1
A nie, jedine výchova vlkmi od útleho detstva ta musela ochrániť pred vygumovanim mozgu médiami, mýlim sa?
[ Reagovat ]
13.09.2020 13:43Od: Pe3k
Ano mýlíš se téměř ve všem co píšeš. Výchova vlky? A pak tě někdo má brát vážně? Ale skutečný vtip je v tom, že Krysák se k tobě přidal smilesmilesmile on, který si myslí, že je zdejší morální autorita...
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:04Od: PetaM
Ano, akorát je více nenávidím :D Takže nevyřešla problém, jen ho více zhoršuje.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:08Od: paprikovygulas1
veď namiesto tenisu na tenisovej stránke riešiš genocidu černochov. Lepší príklad tu ani nemohol byť ako ty
[ Reagovat ]
13.09.2020 10:45Od: RF46
Presne tak, vsechny vydelane penize by mely jit na genocidu smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 08:04Od: Cico93
Ďakujem Victorií za krásne 2 tenisové týždne.
Je ozaj výborná ako sa včera vôbec nerozčuľovala, keď nastával obrat.
Škoda, bolo to blízko, ale pre mňa bola víťazka už pred samotným finále.

Spoločne s Rafom a Mikaelou Shiffrin sú pre mňa veľkou inšpiráciou ako byť lepším človekom.
[ Reagovat ]
13.09.2020 10:25Od: Kozoroh
Škoda, že finále US Open ani tentokrát Vika nevyhrála, sice se jí konečně podařilo zdolat Serenu, ale byla krátká na novou královnu hardu. Jestliže bude Naomi v takové formě na dalších HC grandslamech, pro Viku bude komplikované dosáhnout dalšího GS titulu. Ale letošní USO určitě vnímá v pozitivním světle - porazila Serenu, po sedmi letech dosáhla GS finále, vyhrála Cincinnati Masters (konané ve Flushing Meadows, samozřejmě). To všechno jí dává naději, že může ještě zamíchat kartami na WTA Tour.
[ Reagovat ]
13.09.2020 07:55Od: Haitik
Jooo, super!!! Gratulace obrovská! Jsem rád, že měla možnost ukázat všech 7 roušek! ??????
[ Reagovat ]
13.09.2020 07:52Od: Mantra Tak
se Áze stalo uplně přesně to samé co ona předvedla s Matkou smile No co už, škoda.
[ Reagovat ]
13.09.2020 07:02Od: Krisboy
Gratuluji!

Skvělý tenis od obou, Naomi neskutečná.

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 06:49Od: LordMutademus
Věnovala ten titul Floydovi?
[ Reagovat ]
13.09.2020 07:34Od: paprikovygulas1
Myslím že cely turnaj pri nástupe na kurt upozorňovala na násilne smrti afroameričanov?
[ Reagovat ]
13.09.2020 07:53Od: Mantra
mei sebou nebo od bílých zlých mužů?
[ Reagovat ]
13.09.2020 07:57Od: paprikovygulas1
Ťažko ti porozumieť, skús znova.
[ Reagovat ]
13.09.2020 10:48Od: Mantra
trochu mi hloupne klávesnice, ale tobě asi hlavvička, ten guláš v ní je nehoráznej smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:08Od: paprikovygulas1
Trochu, však sa nedá ani z toho čo si napísal nič vydedukovať
[ Reagovat ]
13.09.2020 08:01Od: LordMutademus
Chtěl si říct kriminálníků.
[ Reagovat ]
13.09.2020 08:07Od: paprikovygulas1
Nie zase stratený ako väčšina života.
[ Reagovat ]
13.09.2020 08:15Od: LordMutademus
To sice ano, ale lepší být ztracený, než podporovat černé recidivisty.
[ Reagovat ]
13.09.2020 08:24Od: paprikovygulas1
Nie je to skôr hnedá, spýtaj sa doma. Ale ty budeš jeden z tých vysoko inteligentných ľudí čo na planétke, ktorá je maličká častica v porovnani s vesmírom, bude riešiť odtieň pokožky ľudí. Čo ti dáva, my musíme jeden z najhlupsich tvorov, dik za reklamu.
[ Reagovat ]
13.09.2020 08:39Od: LordMutademus
Já nejsem rasista. Barvu pleti neřeším, pokud se ti lidé, chovají slušně. Třeba proti slušným pracujícím romům, vůbec nic nemám. Vadí mi jen ta nepřizpůsobivá havěť, co žije na úkor pracujících lidí, dělá bordel a krade. Nemůžu za to, že 90% romů, splňuje tyhle parametry, to si vyřešte mezi sebou.
[ Reagovat ]
13.09.2020 09:01Od: paprikovygulas1
Keď nie si ten rasista prečo nemáš potrebu riešiť aj neprisposobivych ľudí s identickým odtieňom pokožky ako máš ty, či taký neexistujú? Na ten údaj 90% sa asi nemám pýtať, že to by bolo už na teba priveľa to ozdrojovať. Ale mozes mi povedať ktorých z tých 7 ľudí čo mala Osaka na rúšku bola ?neprispôsobivá haveť?. Jedine čo budem riešiť je tvoj blok z odlišneho odtieňu pokožky. Dufam že to cenníš.
[ Reagovat ]
13.09.2020 09:17Od: LordMutademus
Teď jsem nemluvil o nich. Jen jsem ti chtěl vyvrátit tvé osočení, že jsem rasista a protože ty jsi asi nejspíš rom, tak jsem to převedl na romy. Nepřizpůsobiví běloši mi samozřejmě taky vadí. Ale u bělochů je většina pracujících, u romů je to naopak, tak se nemůžeš divit, že vás spousta lidí hází všechny do jednoho pytle.

Ani nevím, jaké lidi měla na rouškách, nezajímá mě to. Jde o to, že celý ten humbuk, co se teď děje, vznikl kvůli Floydovi, což byl narkoman a kriminálnik a takoví lidé si žádné zastání nezaslouží. Samozřejmě, že určitě byli někdy neprávem zabiti i slušní černoši ale určitě taky spousta bělochů a to nikdo neřeší. Protože jen běloši jsou rasisti. Když řekne rom bělochovi "ty tlamo bílá" tak se to nijak neřeší, protože od menšiny to přece rasismus není.
[ Reagovat ]
13.09.2020 09:33Od: paprikovygulas1
No vidíš ty vnímaš len ten cely humbuk okolo, no do hĺbky nikdy nejdes a tak všetko berieš len povrchne. Prečítaš si nadpis článkov, pozrieš skreslene videá toxických FB stránok, kde sú zobrazení zlí ľudia s tmavým odtieňom pokožky ktorí ta chcú znasilniť a máš hotovo, viac ta to nezaujíma a potom vypisuješ nezmysly o ktorých nemáš ani vedomosť.
Inak povieš mi ako si dokázal dostať od svojho úvodneho komentu o Georgovi Flyodovi k Rómom? No asi opäť iba cez odtieň pokožky iné prepojenie tam nevidím.
Tiež je zaujímavé že ma berieš okamžite ako Róma, keď som si tu dokázal zastať ľudí s odlišnou pokožkou ako mám ja. Tvoj mozog asi nedokáže spracovať že niekomu je šumafuk akú má kto pokožku.
To že smrť človeka s bledou pokožkou nikdo nerieši je obyčajný bullshitt, prečo potom u nás prezidentka rieši násilnú smrť Slováka v Belgicku? Rob čosi zo sebou ak sa dá.
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:09Od: HolyMotors
Jsi podělaný rasista. A k tomu používáš argumentační fauly jak pětiletý kluk, kterými si ten takový hezký český rasismus (proti slušným nic nemám, ale vadí mi ta NEPŘIZPŮSOBIVA HAVĚŤ, za to by se nestyděl ani Hitler) obhajujes. Jsi odporné prase.
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:40Od: LordMutademus
Od tebe to beru jako kompliment. smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:51Od: HolyMotors
Aspoň bys mohl mít koule a říct, nenávidím černý (a pár dalších), protože kradou, řvou a berou dávky. Zakleknul bych jim na pár vteřin na krk nebo bych je střílel zezadu. Normálně, na plnou hubu. Stejně si to tam někde vzadu myslíš a ta představa ti dělá dobře na pindikovi. Byl bys u mě větší frajer, než se schovávat za pitomý floskule.
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:52Od: LordMutademus
Ty si dobrej magor. smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:57Od: FulnekUltras
zkus ho pochopit - leštítko, jezdítko a svazáckej mozeček... smilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:57Od: Anonym
zkus ho pochopit - leštítko, jezdítko a svazáckej mozeček... smilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 08:00Od: annah
Nic takového neřekla. Dokonce to vypadalo, že se o těch protestech vůbec nezmíni, kdyby se jí na to moderátor nezeptal. Tak jen rekla , že těmi rouskami se jmeny chtěla na problémy upozornit.
[ Reagovat ]
13.09.2020 23:08Od: Tomas_Smid_fan
právě, tady každý hned za chytráka a soudce...
[ Reagovat ]
13.09.2020 06:43Od: com
smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 02:53Od: FulnekUltras další globalisticky afektované kamón
kterému nevěřím ani nos mezi očima smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 07:32Od: paprikovygulas1
Užívaj, vo svojom živote kde žiješ len z hejtu na tenisportali ta musí neskutočne žrať, že vyhrala tenistka s o čosi tmavšou pokožkou ako máš ty, aj keď ty ju máš zrejme po toľkých hodinach doma už belšiu ako stena.
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:01Od: FulnekUltras
;-)))))

tebou avízované dva mesiace akosi rýchlo prešli...

pondelok bude isto vyslobodenie pre teba... konečne sa budeš moct dakde hlboko zasunúť... ;-)))))
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:42Od: Davor1 Gratulácia Naomi
Osaka má len 22 rokov, a už tretí GS titul. Je zaujímavé, že celkovo vyhrala len 6 turnajov, ale z toho 3 GS. Vyzerá to tak, že má našliapnuté zaradiť sa medzi najlepšie hardarky histórie. Už vyhrala na harde 3 GS, za posledných 30 rokov rovnako alebo viac GS titulov z hardu dali len absolútne legendy tenisu Graf, Seleš, Hingis, Serena a Justine Henin s Kim Clijsters.

Som zvedavý, či niekedy dokáže pridať GS aj z iného povrchu, ale keď mohla Ash vyhrať RG a Simona Wimbledon, tak to vôbec nie je nereálne.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:45Od: FulnekUltras
v Evropě a ve Wimblu po téhle rychlokvasné pipince neštěkne ani pes smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:45Od: Betfair
Na trave sa podla mna este zlepsi vyrazne a vyhra na Wimbledone je len otazla casu,servis a rychlost hry ma predurcenu na uspech na trave,musi troska pridat slajz a urcite vyhra Wimbledon.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:54Od: Davor1
Tu by som si nebol taký istý, rýchlosť a tvrdé údery vôbec nie sú niečo, čo zaručuje úspech na tráve. Tam je treba úplne iný cit pre hru, ako na iných povrchoch, iný timing... Dobrým príkladom je trebárs Murray, ktorý nemá ani servis, ani poriadne koncové údery, ale cit na trávu má fantastický, aj preto tam dosiahol najlepšie kariérne výsledky... Osaka mi príde, že ten cit pre trávu nemá zatiaľ vôbec.
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:00Od: paddy
Tak tak, ona spíš jede stylem strhneme i závit smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:34Od: Betfair
nehovoris hlupost
[ Reagovat ]
13.09.2020 02:15Od: Vlk-v-trave Re: Davor1
No nema, a je to snad horsi jak na te antuce:) Uvidime ale ted, jak to bude vypadat po pul roce spoluprace s Fissettem, muze se zmenit posunout...

Ale takhle..., kdy si naposledy videl nejaky zapas WTA na trave a zaujal te...

Za mne Muchova, dobra i tetka...kdyz se povede Petre, ale je to spis o svihu a nizkem odskoku, takze jak nema den, stoji to za houby...dobra je take Riske, CoCo, Natalka, ikdyz je ted hodne dole, ale je videt, ze tu travu citi.

Chybi Lisicka ve forme, Agnieszka, ta je uz out.

Navrat Pironkove je rozhodne dobra zprava pro travu:) Obas juknu na Ash Barty, ale celkove mne prijde, ze v ATP na trave se da videt vic "travarskych" zapasu.
Casto mam pocit, ze ty holky to klidne mohou pinkat i na betonu:) No vim, ze mas rad Simonu, ale uf...nedivim se, ze si s ni dal ten priklad:)
Ja na trave verim Kaje Muchove, a verim, ze to bude brzo:)

Jinak zajimave je, ze Townsend jako holka na te trave nebyla vubec marna, jak by ta Taylor hrala na trave jak na USO se Simonou, sleduji kazdy zapas:)
[ Reagovat ]
13.09.2020 02:36Od: Davor1
Simonu mám rád, ale na tráve to je taký ženský Djokovič... dokáže vyhrať Wimbledon, ale pozerať sa na to veľmi nedá :)

Máš pravdu s Muškou, na tú sa tiež teším a hlavne Ash strašne prajem, aby ten Wimbledon raz dala, jej hra na tráve pre mňa patrí medzi najväčšie zážitky v ženskom tenise :)
Sabine je škoda, ale myslím, že sa skúša vrátiť, tak snáď do toho Wimbledonu niečo natrénuje :)
[ Reagovat ]
13.09.2020 02:42Od: Vlk-v-trave
Tak doufejme, zeby trebas mohlo vyjit finale Muchova x Barty:)
[ Reagovat ]
13.09.2020 09:13Od: team.wta
Vlčku, tak takové finále by mohlo být oslavou travnatého tenisusmile
Ash jsem zaznamenal právě až na trávě, když se v r. 2016 vracela Tehdy na ITF a následně na turnaji WTA sehrála vyrovnané zápasy s pozdějšími vítězkami - Alison a Karolínou.

Rád bych na trávě viděl i finále Petra vs. Venus.
[ Reagovat ]
13.09.2020 11:32Od: Kozoroh
A která tenistka by mohla Naomi pravidelně "blokovat" Wimbledon? Petra v dobré formě určitě, ale po roce 2014 nedokázala ani jednou postoupit do ČF. Serena s Venus budou hrát už jen pár let, Venus už není hrozbou na grandslamech, Serena sice jo, ale i ona už je za zenitem a pro ni samotnou bude problematické vyhrát další grandslam (osobně si myslím, že už další grandslam nevyhraje). A poslední dvě šampionky Wimbledonu jsou obranářky, tudíž záleží čistě na Naomi, ale očekávám, že Wimbledon vyhraje a možná i víckrát.
[ Reagovat ]
13.09.2020 12:56Od: team.wta
Tak finále Ash vs. Naomi by taky bylo fajn :-)
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:06Od: FulnekUltras
nedělejte tady zas z "japonky" bůhvíjakého držáka nebo dokonce stálici - už teď je podělaná z evropských turnajů - ještě pár "korektních" aktivit a za pár měsíců bude zas normálně v lese smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:52Od: paddy
Koukni se na její výsledky na RG a W a zjistíš, že titul tam získá vzácně

Američani mají na antuce problémy, protože na ní nevyrostli
Ve W se bude muset naučit pohybovat na trávě, aby mohla přemýšlet dál smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:35Od: Betfair
Vtipne ako pri ceremony Aza povedala ze dufa ze este si spolu zahraju niekolko finale a Osaka nato odpovedala pri svojpm prihovore ze ona dufa ze uz nie smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 02:01Od: turista
Tak si dámy zavtipkovaly.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:34Od: LukasH
Přál jsem to Victorii, po prvním setu jsem myslel, že to dá snadno jako proti Marii na AO 2012. Jenže pak se Osaka rozjela a v tomhle módu je úplně nehratelná. Zároveň ale i trochu satisfakce za Petru loni...že to opravdu nešlo..taky jí tam byla vyčítána pasivita atd. Bylo mi pak Viky až líto, páč na tohle se nic vymyslet nedá.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:36Od: FulnekUltras
hlavně bych tady už opravdu nerad slyšel o tom, jak se jenom Petra opakovaně vyhazuje na returnu druhého servu apod. smilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:32Od: Betfair
Pre zaujimavost,Osaka je prva hracka po 25. rokoch co na US OPEN otocila zapas.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:33Od: Betfair
finale samozrejme :D
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:22Od: LukasH
Proti téhle mladé Serenovské síle už toho ty starší, byť zkušené dámy, moc nezmohou. :-)
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:40Od: turista
Osaka nehraje silově na způsob Sereny.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:22Od: Vlk-v-trave 3 GS vitezstvi.
Rozhodne velka gratulace Wimovi, dokazal posunout hracku na jinou uroven, a hlavne by po jednom turnaji nemusela byt odvarena, jak casto byvala.

8 prohranych gemu z deviti na vstupu zapasu. Zacatek plno problemu Naomi, dost se nedokazala popasovat s odskoky micku, black-out a servis sel do haje, byl spatny timing. Na servu tech zatacek bylo i malo, coz se pozdeji ukazalo jako dobra zbran, aby uzasne hrajici Viktorii na returnu dokazala prehrat.

Na zacatku druheho se konecne ve vymenach zacinala Naomi chytat, no a zase se nam z toho dostavala Viktorie. Mamka potom zacla hrat v nekterych vymenach i opatrneji a to Naomi trestala.

Zaver zapasu Viktorie sice bojovala, zapas dostal aspon trochu jiskru, ale uz to nestacilo.
Zapesti Naomi dokaze kouzlit, Viktorie kouzli na bl, ale nakonec zvitezil utocny tenis...bejslajna si musi pockat na dalsi GS...

Nakonec finale zvlastni, ale rozhodne z tech lepsich za posledni roky. Holky zahraly pekne.

Turnaj ok, za mne dobre zapasy s Jenni Brady, take Kaja Muchova paradni zapas s Viktorii...
WTA cast se tenisove povedla, ani mi moc ty chybejici hracky, vlastne nechybeli.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:24Od: Ondřej.Jirásek
smile jinak koukám na svoje preview, finále: Ósakaová porazí Azarenkovou smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:43Od: turista
Nezmýlil jste se. Mimochodem umíte rusky? Tipo val bych že ano.
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:48Od: Ondřej.Jirásek
ne, proč? smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:58Od: turista
No poněvadž když hrál někdo z Rusů tak jste použil nějaké ruské slovo a bylo to správně. Mladí lidé v ruštině většinou mají hokej v dnešní době.
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:49Od: Vlk-v-trave
:) Jo pekne jsi to trefil, ja jsem nakonec tesne pred zapasem spis mirne favorizoval Viktorii, nebyl jsem si prave jisty na kolik Naomi udrzi serv, protoze na returnu a delky uderu behem turnaje mela Viktorie proste hodne dobre.

No na zacatku to nevypadalo, ale Naomi se s tim opravdu popasovala skvele.:)

Gratulaze za dobrou trefu:)
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:49Od: Ondřej.Jirásek
smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:19Od: sojka1 pristihla jsem se,
ze mam tenis a pribehy z kurtu radeji nez lidi, necetla jsem zdejsi komentare ani napisy na rouskach, neposloucham studia ani osobni sympatie a ty dalsi vsechny veci okolo.... :-)) Holky, diky, byla to parada, pripadam si saturovane.... Naomi, jsi borka.....
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:19Od: blixa
smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:33Od: annah
Působila při ceremoniálu velmi sympaticky (ostatně Azarenka taky). Schettová měla ve studiu pravdu, když zmínila smůlu Osaky - ani jedno své zdejší vítězství si neužila v té správné atmosféře. Nejdřív Serena, teď covid.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:37Od: sojka1
taky diky... :-)
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:38Od: FulnekUltras
to je skoro jak obligátní srovnávání komunismu s fašismem ;-)))
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:41Od: annah
Fulnek, neblbni už...
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:42Od: FulnekUltras
tak co je horší - serenka nebo kovídek, aničko ?????
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:44Od: blixa
A co je horší, ruský komunismus nebo německý národní socializmus ? Aneb přejete si zastřelit, nebo oběsit ? smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:47Od: FulnekUltras
srovnával bych spíš se socialismem 1969-89

ale hlavně bych si chtěl přečíst odpověď na onu původní otázku, která se zrodila vlastně přímo v kotli USO
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:38Od: turista
Nejlepší je buržoazní demokracie.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:46Od: Mac
nevim jestli osaka kvuli tomu po vecerech place...smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:47Od: Mac
patrilo jinam...
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:48Od: Mac
nevim jestli osaka kvuli tomu po vecerech place...smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 09:14Od: team.wta Re: sojka1
Hezké sojčí zprávy.
Víc podobných přispěvatelůsmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:09Od: FulnekUltras
tvl, to je zas jeden servilní cmrnd smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:28Od: blixa
To víš, sojčí je tu jen jedna, musíme si jí oprašovat. Zato stalinistů je tu povícero, ty můžeme kopat do prdelí smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:36Od: FulnekUltras
budu oprašovat radši vlastního ptáčka smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 20:51Od: RF46
OK ale aspon to nefot a nedavej nikam na net..dik!
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:18Od: darek.vrana
By mě zajímalo, jestli kdyby proměnila gembol na 3:0, jestli už by to dotáhla.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:17Od: Mac
aza zacala velmi dobre, aktivni, menila udery a honila osaku po kurte, ta chybovala a nemohla se dostat do rytmu. pak prisla pasivita a konec....
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:19Od: LukasH
To nebyla pasivita. Osaka se zvedla a ve srovnání a těma bombama působila Víka pasivně..
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:21Od: Ondřej.Jirásek
přesně tak, i když Vika teda víc chybovala oproti prvnímu setu, ale Naomi začala míče mnohem lépe trefovat, protože si prostě na hru soupeřky zvykla a už věděla, co s tím, zatímco do stavu 1-6 0-2 se proti fantasticky hrající Vice pořád jenom vyhazovala... najednou byla Vika neustále pod tlakem a Naomi vedení udržela.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:26Od: blixa
No taky Vice přeci jen trochu došla šťáva. Věk nezastavíš ...
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:32Od: Mac
tak ja to videl tak, ze aza prestala dusledne utocit, prilis si s ozakou zacala pinkat a tim ji usnadnila dostat se do rytmu.... kdyby se ji darilo dal hrat jak v prvnim, nemuselo k nejakemu rozehrani vubec dojit.... ale nedivim se ji, ty slupky co ji tam obcas spadly cloveka poznamenaji...
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:39Od: LukasH
Jo, ale taková úroveň hry se obvykle nedá udržet celou dobu.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:16Od: Patik
sú zápasy a turnaje ktoré si zaslúžia dvoch víťazov myslím si že dnes si to zaslúžili obe..Naomi teda najmä kvôli comebacku po prvom sete..bola lepšia teda väčšinu zápasu..ale Azarenka si to zaslúžila z dlhodobého hladiska..dneska mi to bolo jedno ale zajtra si želám aby vyhral Thiem..
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:19Od: FulnekUltras
tak to rozhodně
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:15Od: Betfair
fandil som Vike,ale ked Osaka nekazila tak bola bez sance....Osaka ma uzasnu hru,rovnaku ako Serena v top forme a to je tazko hratelne,zasluzene vyhrala smile ale som rad ze Vika je spat v takejto forme
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:20Od: tommr
otázka je jestli jí ta forma vydrží delší dobu nebo jestli to bylo jen takový jednorázový vzepětí. Napovědět může už její příští zápas v Římě s Venus ...
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:23Od: Ondřej.Jirásek
no, tak ten bych zrovna vůbec nehodnotil, protože Vika má na přesun tak den dva, v úterý se to musí odehrát nejpozději, takže určitě vůbec nekoukat na to, jak to dopadne, i když si myslím, že se spíš Vika ještě odhlásí kvůli nějakýmu zranění, aby to měla ofiko.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:27Od: tommr
taky si myslím, že se ještě odhlásí. Zatím je jediná ze semifinálistek USO, která je v Římě napsaná ...
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:30Od: Betfair
urcite sa odhlasi,tahala snuru 2 turnajov a obe vo finale a let z usa do rima (jetlag) by uz nedala
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:15Od: Forehand
Najlepší tenis na turnaji zo všetkých 128 hráčov v hlavnom turnaji hrala Azarenka prvú pol hodinu zápasu.

Sebavedomá Osaka bola na uterák, ešte som ju nevidel takto bezmocnú.

Našťastie ten level išiel dole, Naomi pridala a hoci som myslel, že to na záver ešte pustí, nakoniec vyhrala kľúčový gem na príjme, nedopustila 4:4 a záver si postrážila.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:15Od: tommr
stejně jako v semifinále tak i ve finále se projevil desetiletej věkovej rozdíl mezi soupeřkama. V semifinále pro Azarenku a ve finále proti ní ...
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:14Od: paddy
byla to bitva, projevil se rankingový rozdíl

silové pojetí se asi bude prosazovat čím dál víc, jako ve všech sportech
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:18Od: FulnekUltras
čekám hlavně na začátek objektivní éry WADA - myslím, že po tom, co pod politickým nátlakem odrovnali Šarapku, by se teď před nimi otevíralo úplně nové široké pole působnosti smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:14Od: blixa
Osaka smilesmile
Azarenka smile
Pěkný finále.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:16Od: blixa
Ještě to má jeden bonus.
Nasranej Ultras, k nezaplacení. Na vše ostatní je tu Mastercard smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:34Od: FulnekUltras
musím se holt spokojit aspoň s tím primátem smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:16Od: blixa
Ještě to má jeden bonus.
Nasranej Ultras, k nezaplacení. Na vše ostatní je tu Mastercard smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:19Od: Fandina
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
13.09.2020 01:49Od: turista
MasterCard je dobrá. Ale chce to mít tučné konto k tomu. A bez kloudného zdraví je to všechno na exkrement.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:12Od: FulnekUltras capouch vítězí
dál už mě to dnes nezajímá smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:12Od: annah
Hejkalka to nakonec projela. Gratulace Osace. Hezký zápas to byl. Dramatický, hodný finále GS.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:12Od: Andrew89 Achjo
Vika si tohle prohrala sama.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:11Od: kada.tom
Tak gratulace Naomi k titulu :-)

Vika škoda, měla na to, ale nedokázala to dotáhnout. Každopádně pro ni rozhodně super dvouturnaj :-)
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:11Od: team.wta Naomi Osaka
smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:09Od: Fandina Gratulka
Osace, dva sety byla lepší, ve třetím sice ztratila vedení ze 4:1 a několika BB, ale jinak se mi herně víc líbila.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:08Od: Dobry-den Gratulka
Naomi ízy smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:06Od: Vlk-v-trave
Myslim, ze Naomi jeste nezavre...:)
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:10Od: Vlk-v-trave
Tak zavrela :D
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:06Od: Patik
Trošku škoda..vydrieť si niečo a potom to vzápätí stratiť..
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:05Od: Fandina
Je to drámo.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:01Od: Betfair
pomeeeeee Vika smile
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:01Od: FulnekUltras 3:4
bravo Viky !!!!!

Ještě je šance. Teď to chce tomu přehajpovanému telátku ukázat, kdo je tady šampionka.

DAVAAAAAAAAAAAAAAAJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:00Od: Fandina
Vika je zpět.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:01Od: Fandina
Dva poslední game pěkně vybojovala.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:00Od: kada.tom
no, že by ještě drama?
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:59Od: Vlk-v-trave
Tak Naomi dneska uspesnost na jestrabu jako Gulbis :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:56Od: FulnekUltras že by kontrazlom?
to uvidíme teď na servu pipiny
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:48Od: Mayo
Omg Vikine preskocilo, že to takto posr4la smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:48Od: Davor1
Tak toto bol posledný klinec do Azarenky rakvy. 6-1, 2-0 a potom sa zložila ako vyklepaná juniorka. Naomi super, niekedy by po takomto priebehu ako v prvom sete takýto zápas neotočila. Fissette je skvelý tréner.
[ Reagovat ]
13.09.2020 00:01Od: Vlk-v-trave
No...uvidime, uz jsme zpet, a zacina dramo.:)
Ale Fissette, dobry teda je, dobry posun i na servu, vypada to, zeby si nemusela jednim turnajem odvarit rameno...
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:47Od: zfloyd
a to jsem myslel že Vika je bez nervů a není
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:47Od: Newcombe škoda
doufám, že snad Japonka nebude mít po zápase "blbý" módní kecy, které amíci žerou.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:49Od: FulnekUltras
tomu ver
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:52Od: aligo Re: Opatrně!
Je to především černá žena smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:53Od: Patik
takto ich bude mať Azarenka a k tým americkým rečiam pridá niečo zo sveta matiek..
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:47Od: Betfair
Povedzme si uprimne,akonahle zacala Osaka hrat svoju A game tak bola Vika bez sance smile Nie darmo prehravala celu karieru so Serenou na harde,Osaka ma rovnaku hru
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:50Od: Mayo
Azarenka hra Z hru. smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:46Od: Andrew89 Viko viko
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:46Od: FulnekUltras máme tu skutečně novou serenku
jejíž "obliba" bude věrně kopírovat starou smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:42Od: FulnekUltras kybernetická figurka
jde za vítězstvím - snad to ještě zachrání hormonální sinusoida WTA
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:37Od: Patik
Osaka zlepšila servis..hru a čo najviac zasadila semienko pochybnosti..Azarena stále naboostovaná ale už cítiť že tá suverejnosť z prvého setu išla do hája..
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:42Od: Patik
Premotivovaná..
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:47Od: FulnekUltras
finále je požehnání - ale mohl to být až titul
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:36Od: paddy
jediné, co mi chybí ve finále, je Oracene, takový ženský kaleidoskop smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:28Od: PetaM
No ještě, aby to ta žluto-černá nevyhrála, že :) Diskrimanace jak cyp! :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:28Od: FulnekUltras tak teď na krev
puppet nahoře, ale na to mají tygřice protichvaty
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:28Od: Betfair
Vika je spicka v tom ako vie zobrat loptu rychlo po odskoku a totalne zmenit smer,ziadna wta hracka to takto nedokaze a v atp ich tiez vela nebude.Ked nemate uhol ale hrate zo stredu to je extremne narocne takto zmenit smer lopty do rohov
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:26Od: kada.tom
hmmm, no, snad se Vika ještě dá dohromady :-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:26Od: Vlk-v-trave Naomi x Viktorie 1:1
jupiii, uz je to lepsi...budeme (snad) mit dobre finale:)
Ten treti set by mohl byt dobry narez.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:25Od: blixa
Po prvním setu jsem se bál, že to bude jednoznačný. Třetí set je fajn.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:25Od: Dobry-den
6:1 2:0 *40:30 -> 6:1 3:6 0:6 smile

typický WTA smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:25Od: Fandina
Takže uvidíme, jestli bude mít navrch rychlá ranařka nebo rychlá technička.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:25Od: paddy
zatím opačný průběh jako v zápase se Serenou
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:27Od: Vlk-v-trave
ja myslel, ze koukas na magazin:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:32Od: paddy
mám dvě okna, v jednom tenis a v tom druhém Duka hladí chlapečky smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:24Od: Ondřej.Jirásek
tak teď hraje Naomi parádně, jsem rád, že bude třetí set, ať vyhraje ta lepší!
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:26Od: Vlk-v-trave
+1111:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:29Od: team.wta
Zatím se ale neperou, hrají tenis.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:30Od: Vlk-v-trave
ted ta prace Naomi zapestim, vsim sis...neskutecny...:-O a insajdout fh jak z partesu.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:24Od: Vlk-v-trave
Konecne Naomi trefuje i cisteji, takze se naucila, ted se nam s tim Viktorie bude srovnavat do konce druheho setu. Ve tretim cekam (snad) dobrou podivanou:)
Uz to ma i pomalu ten nabeh...dawajte holky! Zacina nam to paradni ocekavane finale...:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:23Od: Fandina
Začíná to být hodně napínavé. A kvalita jde nahoru.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:16Od: Vlk-v-trave
Nechrni uz jen paddy, ale klasicky i lajnovi...:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:15Od: FulnekUltras BLM jestřáb - tečna
tak půjdem do třetího, no...
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:13Od: Mantra YBN Cordae
osaka's boyfriend - no tvl, to je věc, ten je smile uf holka, tak ani vkus nemáš
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:16Od: FulnekUltras
jedna pirátsko-svazácká banda
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:17Od: Mantra
dokonce vošklivá banda
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:18Od: Patik
ty vole..to je strašné..
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:19Od: Mantra
jestli tohle na ní leze, pak se nedivím, že má běsy v hlavěsmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:22Od: Patik
Ja sa normálne hanbím za oboch..hentaký chalan keby ma čakal po zápase v šatni tak sa vrátim radšej na kurt prehrať ďalší zápas..
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:24Od: paddy
v r. 2016 se zúčastnil protestů BLM, takže je jasné odkud vítr vane
každý si vybírá sobě rovné kamarády, křehká rozhodně nebude
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:27Od: FulnekUltras
v tomhle pelechu už chybí jen Dominik Feri
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:13Od: Vlk-v-trave
No tak hlavne, ze se Naomi naucila za set a neco odebirat mice s vyssim odskokem, to tenisoveho divaka i potesi:D Ovsem nejak se nam s tim zase nemuze srovnat Viktorie...:)
Jako vzdy, holky dokazi vzdycky prekvapit.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:12Od: Andrew89 Vika to zvladne
:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:11Od: FulnekUltras 3:4
hmmm... tak tento gem byl od Viky lehce kvitoidní...

hlava, hlava, hlava... teď bude klíčová
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:11Od: Betfair
Vika 4 lacne ue smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:11Od: kada.tom
Naomi se zvedla a hned to vypadá jinak, no ... snad Vika zabere :-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:08Od: Fandina
První set byla demolice, ve druhém se Osaka zvedla, tak jsem zvědavá, jestli ještě stihne otočit.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:11Od: annah
Chválabohu, že to otočila. Demolice by finále vůbec neslusela.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:08Od: Mantra
3 sety za mě
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:06Od: Betfair
Vika najlepsi servis zatial za celu karieru. 91% in 1. servis a len 3x cez druhy servis...a to podava rovnakou ruchlostou ako vsetky zapasy
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:05Od: FulnekUltras 3:2
důležitý gem - v závěru skvěle takticky volené servy od Viky

daváj tigríca !!!!!!

tlač teď to pimprle !!!!!
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:01Od: Ondřej.Jirásek
z 0-2 na 2-2, že by se Naomi probrala? smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:02Od: Vlk-v-trave
No snad uz ji nesvihne, a dohraje to bez tech blbin:D
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:08Od: tommr
nechci sýčkovat, ale tohle by moh být zlom v utkání ... smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:10Od: Patik
tak dalo sa očakávať že takéto nastavenie jej nevydrží celý zápas..toto je v tenise bežná vec..prvý set ti padá všetko druhý set príde jeden slabý gem a už sa vezie..
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:25Od: annah
Viděli jsme v semi s Velematkou.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:14Od: Vlk-v-trave
No nevim...u holek bych radeji vklidu pockal do konce...:D
Hlavne na promeneny MB.
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:17Od: FulnekUltras
asi tak ;-)))
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:00Od: Mantra
to je řežba
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:57Od: Mantra
hm a je tu komplikace
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:58Od: FulnekUltras
teď se to bude lámat
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:56Od: stefankelner veľká
veľká vyhra pre celé Belarus !
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:53Od: Fandina
Osaka nestíhá, Vika hraje hrozně rychle.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:51Od: Patik
Finále ako lusk..športové správy na rádiu regina sú dlhšie a záživnejšie..
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:51Od: zfloyd
zatím je teda masakr v přímém přenosu
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:49Od: Nenela
Nedivam se, ale prijemny mezistav.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:47Od: Vlk-v-trave Naomi x Viktorie 6:1
Staci vyssi odskok mice, dobra delka, a Naomi se nam tam na kurtu dost ztraci...jedna povedena zatacka na servu. spatne krokovani. Dost bida...nevadilo by mi, ani ze projizdi, ale musi se aspon sebrat na tom servu, jasne lehce se rekne, hur provede:) Viktorie na tom returnu dokaze panecku veci, ale da se to:)
Snad druhy set bude lepsi, pochopitelne hlavne ze strany Naomi, bo jinak za 15. min. muzem uz balit:D a jit dom...
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:48Od: Vlk-v-trave
* pochopitelne 1:6 :)
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:54Od: Vlk-v-trave
Tak ted Naomi opravdu nemohla s tim udelat nic :D to bylo vymeteni lajn...
Toz to vypada, ze svizna destiminutovka a muzem jit spat:D Krom toho tam Naomi blbne jeste jak trestidlo...:)))
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:58Od: Vlk-v-trave
Naomi nam prisla na to, jak s Viktorii hrat :D No dost pozde, ale snad to aspon bude jeste aspon trochu zajimave...
[ Reagovat ]
12.09.2020 23:02Od: Vlk-v-trave
Konecne poradna vymena, snad Naomi zase nesvihne,...:D
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:46Od: Mayo 6-1
Vikina beast mode. Najlepšie returnujuca hračka všetkých čias smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:48Od: FulnekUltras
jen tak dál smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:46Od: LordMutademus
Komu asi fandí Bourák Serenka? Černošce nebo Matce?
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:46Od: kada.tom
rozhodně Vice, jsou kámošky :-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:46Od: Andrew89
Vice...jsou kamosky;)
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:45Od: Andrew89 6:1
Bozsky tenis Ala Vika a bezradna Naomi...kez by to vydrzelo jeste chvili:))
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:45Od: tommr Azarenka vs Osaka
s průběhem prvního setu jsem mimořádně spokojenej. Jen tak dál ... smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:45Od: LordMutademus
Ještě před pár měsíci bych fandil Naomi, ale za tu komedii v New Yorku a celkově postoj k BLM....Davaj Vika!
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:44Od: paddy ještě jeden! [ Reagovat ]
12.09.2020 22:44Od: Ondřej.Jirásek
jako já to Vice přeju, Naomi má ještě čas, ale chtěl bych, aby to třeba trvalo aspoň hodinu a půl. Naomi strašný, hrozně moc chyb, je úplně mimo, Vika skvostná jako v posledních setech se Serenou a proti Mertens.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:49Od: Vlk-v-trave
no taky bych bral i delsi finale, dokonce i z prohrou trestidla:D
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:44Od: kada.tom 6-1
to je smršŤ!

Viko, zatni zuby a pokračuj v tomhle výkonu :-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:44Od: SpacialRecognition
+1. Frustrovaná protekční holčička neví kam! smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:47Od: farr
Přesně ještě jeden takovej set a můże si jít ta BLM nána protestovat do Apple storu se soudruhama a soudružkama smile .
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:42Od: HayashiM
Zatím to připomíná finále Wimbledonu 2014, jen tak dál :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:47Od: tommr
finále Wimbledonu 2014 ale mělo lepší obsazení ... smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:51Od: FulnekUltras
kéž by ;-)
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:42Od: Betfair
Vika sla cez 2. servis az pri 4:1 zhoda,dovtedy trafila vsetky 1. servisy smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:39Od: Andrew89 No jooo
Cekal jsem kdy hodis raketkou
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:38Od: Patik
Naomi je hlavou ešte v šatni..pôsobí trošku zaskočené akoby nevedela čo má hrať..postavili ju na kurt dali jej dole pásku z očí a než sa zorientuje bude po prvom sete..naopak Azarena vyzerá že čokoľvek zahrá to jej tam padne nemusí mať ani nejakú stratégiu ani nič..úder sem a tam ale všetko bez chyby..
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:35Od: Andrew89 4:1
Come on!!! Sundej ji
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:32Od: kada.tom
Come on Vika!
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:30Od: Fandina
Vika se mi jeví proti začátku se Serenou hodně v ráži. Jen kdyby po každém úderu tak neřvala. Ale mám dojem, že je to mnohem slabší než v dobách své největší slávy.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:29Od: Andrew89 Jedem
Viko...kousni a trhej
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:28Od: ttopi
Co je to za frajera v růžovým sáčku? smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:26Od: darek.vrana
Přece nemůže Černá žena prohrát.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:31Od: tommr
za to malý ž bys v USA moh bejt popotahovanej ... smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:32Od: darek.vrana
To je fakt:).
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:41Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:41Od: Anonym
;-)))
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:26Od: Vlk-v-trave
Zapesti Naomi je neskutecne, ted ten insajdout fh...uf, dobre.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:30Od: Vlk-v-trave
A ted Viktorie BH...skoro jak Gulbis:)))
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:31Od: Vlk-v-trave
Viktorie na zadni lajne radi...ten winner po lajne, takova jeji klasika turnaje.
Naomi se musi vic trefovat...jinak se nam to finale nepovede:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:35Od: Vlk-v-trave
Hlavne, ze Wilander pred zapasem rikal, ze Naomi nebude nervozni :D
To clovek nevymysli, tohle, tak nic prvni set asi v kyblu...
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:38Od: Vlk-v-trave
Hmmm jedna chyba za druhou, Naomi si nejak nedokaz poradit s temi odskoky micku, ktere jdou vys...tak snad to druheho setu Naomi stihne :D
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:25Od: SpacialRecognition Vika
Bij tu protekční holčičku Osaku.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:27Od: Patik
Keby aspoň nevzdychala jak sova na héliu..
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:22Od: Patik
Tá titulná fotka oboch tenistiek mi príde ako..

Latino americká modelka športového magazínu verzus Anča Horné Orešany..
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:21Od: Vlk-v-trave
Prvni brejk :-o
Naomi je na zacatku nervoznejsi, ale Viktorie proste na tom returnu je velmi schopna.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:21Od: paddy
Aza hned na úvod získává break

vypadá, že je hotovo, tak přepínám na křesťanský magazín smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:23Od: Vlk-v-trave
uz zas, to je u tebe uz zavislost:D
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:25Od: paddy
pane bože, vymysli už nového smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:26Od: Vlk-v-trave
:D preji hodne stesti.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:24Od: blixa
A já myslel že seš pohan ! smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:20Od: HolyMotors
Jedem Naomi! To zvládneš, holčičko naše.
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:18Od: Vlk-v-trave
Tak prvni dva fiftyny za nama, a vypada to hodne dobre:)
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:17Od: Betfair
Wau, ESPN urobilo fakt krasne predzapasove videa smilesmile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:14Od: Betfair
Pome Vika smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:10Od: tommr
tak předzápasový PŠM máme za sebou. Chce se někdo vsadit kolikrát během zápasu bude kamera zabírat plakát BLM a o čem bude po zápase řečnit Osaka? smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:13Od: FulnekUltras
snad ji to Vika donutí hodně zkrátit ;-)))))
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:24Od: ttopi
V podstatě můj hlavní důvod proč chci aby Osakaová prohrála je ten, že nechci poslouchat kecy o tom jak vyhrála pro ty zastřelené a bla bla... smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:10Od: Vlk-v-trave
No uvidime...tezke tipovat. Obe hraji dobre, Viktoria sice ze Serenkou prospala zacatek zapasu, ale kamaradka, takze asi se musela od toho trochu odrthnout.
Naomi skvela ne servisu, Viktoria fenomenalni na returnu. Dobra kombinace na finale, tak snad to holkam vyjde a bude dobry match.

Preji Naomi, je mi blizsi styl hry, ale jak vyhraje Viktorie, tak zklamany nebudu:) Zahrala dost dobry turnaj a Fisset s Osakou jsou v polovine cesty jejich zmeny ve stylu hry, takze by ten win byl bonus.

Ale tipnu si...presne naopak nez ve fantasy, tam tipuji na prekvapeni:) Nebo jsem verny vyberu.

Takze tip: Viktorie Azarenka:)
ale je to tak nejak o vlci chlup...
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:15Od: paddy
jak by řekla většina odborníků, obě vyhrály v SF 3. set 6:3, takže se dá čekat vyrovnaná bitva smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:17Od: Vlk-v-trave
:)
Dobre, ale zajimave je urcite to stretnuti tech stylu. Melo by byt dobre finale. Ale zname to.
Toz uvidime jestli vyhraje Kalifornie nebo Florida:D
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:18Od: paddy
hlavně aby vyhrál tenis smile
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:20Od: Vlk-v-trave
No to by bylo uplne nejlepsi...
[ Reagovat ]
12.09.2020 22:06Od: paddy tak na koho se čeká?
jako tradičně, někteří z nás mají zase zpoždění a zápas nestíhají smile

https://www.youtube.com/watch?v=VWZq1GeDFeY
[ Reagovat ]
12.09.2020 21:58Od: FulnekUltras Wimbledonský GSW koeficient = 2 GS
jako fanoušci Petry můžeme být dnes naprosto v klidu - ať vyhraje jedna nebo druhá, bude mít v součtu pouze 3 jednotkové GS, zatímco Petra má 2 x GSW = 4 GS

třetí menší GS samozřejmě přeju Vice, natupírované svazácké pipiny BLM už bylo dost smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist