Ósakaová neustála kritiku za bojkot médií. Z French Open po první výhře odstupuje

  • Naomi Ósakaová na twitteru oznámila, že odstoupí z French Open. Světová dvojka před začátkem grandslamového turnaje vyvolala pozdvižení úmyslem bojkotovat média, což zdůvodnila ochranou svého duševního zdraví. Za své rozhodnutí ale sklidila převážně kritiku. Nyní se hodlá na čas stáhnout z turnajů.
    31. 5., aktualizováno | Aktuality |  280 komentářů
    Naomi Ósakaová (© AFP)Naomi Ósakaová (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Ve zveřejněném prohlášení Ósakaová konstatovala, že netušila, jakou situaci svým postojem vyvolá. "Myslím, že nejlepší pro celý turnaj, ostatní hráče a můj klid teď bude, když odstoupím, aby se všichni mohli soustředit zase jen na tenis v Paříži," napsala čtyřnásobná grandslamová šampionka.

Pořadatelé French Open vyjádřili japonské hvězdě sympatie. "V první řadě je nám to líto a cítíme s Naomi Ósakaovou,“ uvedl prezident francouzského tenisového svazu Gilles Moretton, jenž bojkot před turnajem ostře kritizoval. Její nynější krok označil za nešťastný. "Přejeme jí to nejlepší a co nejrychlejší uzdravení. Těšíme se, že ji uvidíme příští rok,“ dodal.

Zaskočená byla vývojem kauzy i osmnáctinásobná grandslamová šampionka Martina Navrátilová. "Jsem z toho smutná. Opravdu doufám, že bude v pořádku," řekla česká rodačka. "Jako sportovce nás učili, jak se starat o naše těla, psychický a emocionální aspekt možná přijde až moc zkrátka. Jde tu o víc, než jestli chodit nebo nechodit na tiskovky," dodala.

Ocenila, že se Ósakaová rozhodla situaci dál nehrotit. "Všechna čest Naomi, že se tolik stará o ostatní hráče. Když se ale snažila situaci pro sebe i ostatní vylepšit, neúmyslně ji zhoršila. Doufám, že tohle řešení, to odstoupení, i když je to brutální, jí umožní začít proces uzdravování," uvedla Navrátilová.

Za neúčast na povinné tiskové konferenci po zápase 1. kola Ósakaová dostala v Paříži pokutu 15.000 dolarů (přes 381.000 korun). Grandslamoví organizátoři ji navíc varovali, že pokud bude v ohlášeném bojkotu pokračovat, hrozí jí vyloučení nejen z French Open, ale i z dalších turnajů velké čtyřky.

Ósakaová uznala, že mohla své oznámení načasovat a vysvětlit lépe. Psychické zdraví sportovců ale považuje z vlastní zkušenosti za zásadní. "Pravda je, že jsem od US Open 2018 trpěla dlouhými záchvaty depresí a měla jsem obrovské problémy to zvládnout. Všichni, kdo mě znají, vědí, že jsem introvert, a na turnajích mě často vidíte nosit sluchátka, což mi pomáhá zvládnout moji sociální úzkost," uvedla.

Právě stres z vystupování před médii označila Ósakaová za hlavní důvod svého bojkotu. Uznala, že tenisový novináři se k ní nikdy nechovali nefér, před tiskovými konferencemi ji prý ale často přepadaly záchvaty paniky.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (280)
01.06.2021 16:14Od: COMEON PETRA ODSTÚPILA !
:O
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:42Od: Blondie
Zcela věřím, že má problém. Navíc si ho uvědomuje. No tak ať ho řeší! Tenis je balíček, který holt zahrnuje i věci, které jí nejsou příjemné. Ale je jí 23 let, už není dítě, má své povinnosti. POkud ji něco tak straší a děsí, je její povinnosotí k sobě samé, a to i do zbytku života, aby se o sebe postarala a vyřešila si to.

Jak říkám, zrovna Naomi má zcela bezproblémový přístup k těm nejlepším odborníkům. Tak ať to využije, vynechá jednu sezónu a zapracuje na sobě i jinak než na tenisových úderech. Bude jedině ráda, osvobodí ji to.

Co má říkat nějaký 25letý kluk z vesnice, který bere 17K hrubého a v jeho okolí mají všichni jasno, že kdo řeší své psychické zdraví, je zcela jistě blázen a slaboch? :/

Ale tohle rozvolňování hranic fakt ne. Začne to Naomi s tím, že nechce na TK. Pokračovat může Petra, že nechce hrát odpolední zápasy, kdy je obrovské vedro a jako astmatičce se jí blbě dýchá. Každý si může najít nějaký důvod, proč má mít výjimku...
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:52Od: FulnekUltras
jak vidím slovo "balíček", zvedá se mi balík... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=8t2ySzf4xl4
[ Reagovat ]
01.06.2021 13:10Od: Mony
Jasně, výmluvu najdeš na vse
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:39Od: Vlk-v-trave OT - YANNICK NOAH
In an exclusive and extensive interview with David Law.

https://play.acast.com/s/thetennispodcast/yannicknoahinterview

NADHERA, POEZIE, UZASNE...:)

* Vzpominka na zacatky s tenisem a nadseni k hudbe.
Vzpominka na Wimbledon, neskutecna radost po prvnim viteznem zapasu, byl tak nervozni, ze se mu trasla kolena... radoval se jak by vyhral turnaj, bezel obejmout trenera, ktery mu rekl, Yanniku, to je teprve prvni kolo:)
Vzpominka na Ivana Lendla, byl lepsi nez ja, proto jsem rad s nim hral, nebot me motivoval byt lepsi.
Vzpominka na vyhrane RG, a vitezstvi nad Wilanderem.

* Otazka Proc nevyhral Wimbledom, ikdyz mel skvely volej a servis...
odpoved: nebot mou slabinou byl return a hralo se mi tezko s nizkym odskokem...spatny footwork...tezke mi bylo ho zmenit na jedno kratsi obdobi...

* Tenis 80let
80tky v tenise, neskutecne bohate styly hry, coz se pry nebude opakovat... vzhledem k tomu, ze teprve se objevoval topspin...
...plno neskutecnych hracu, velka vzajemna konkurence, velka popularita tenisu, podobna do toho jak byly vnimane rock-star...

* Problemy soucasneho tenisu
Soucasny tenis je mrtvy, bez vasne, chybi drama, hraci se boji vychylit...
... boji se projevovat. Vsechno se uzavrelo do jednoho stylu...nejen ve hre, ale v chovani hracu.
Dnes nazname ty hrace, vime, ze jsou skveli, ale nezname je, nic o nich nevime, nebot se neprojevuji v tom smyslu jaci jsou...ani to nikoho moc nezajima... krom vysledku...
Neexistuje uz atmosfera mezi hraci... Noah vzpomina, jaka byla atmosfera mezi hraci na okruhu, neexistovaly zadne rozdily...
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:41Od: Vlk-v-trave
* Vzpominka na zapas s BigMacem, kdy mu rekl na kurtu fuck-you...
po zapase ve sprchach, normalne nazi se myjou po zapase, a Yannick se ho pta, jako to uz nejsme kamosi Johne?
A Big Mac mu odpovedl, jasne ze jsme, to bylo jen soucasti hry na kurtu:)
Yannick... se smeje a vzpomina, ze se nechaval takhle casto nachytat:)
Mimo kurt se bavili, chodli na pivo, behem GS normalne.

*generace Nadala, Federera zabila tenis
Tohle uz dnes neexistuje.
Dnes jsou vsichni uzavreni... generace Nadala, Federera, totalne zabila tenis a udelali z toho nudu.
Noah povazuje rucniky na kurtu za neco absurdniho, po kazdym fiftynu rucnik povazuje uz za tragedii a upadek,
divak chce videt show, a ne ze se hraci utiraji rucnikem po kazdem fiftynu.
Tenis se stal proste nudnym sportem...a nove a nove pravidla ho deformovaly, znicily a dale nici.

Hezke vypraveni ze zkusenosti nehrajiciho kapitana v DC. Jeho pristup k hracum... NESKUTECNY!
Az by clovek brecel...ve smyslu, co se s nama proboha stalo... a kde jsem to dopracovali nejen s DC.
[ Reagovat ]
01.06.2021 13:16Od: Mony
Hezký, ale pořád to jsou chlapi.. Holky budou asi úplně jiná storry.. Kdybys něco podobnéhov souvislosti s clankem napsal o holkach, tak ještě větší bomba
[ Reagovat ]
01.06.2021 14:10Od: Vlk-v-trave
No prave, ale neco podobneho v souvilosti s holkama proste nenajdes...:)
Obecne holky jsou hodnoceny prikreji fanousky, nez chlapi...mozna je to dane i tim, ze sport vic sleduje muzska populace...ktera je schopna i vzit nuz a jit bodnout hracku jen proto, ze je lepsi nez jeho favoritka...

Na co ovsem Yannick poukazuje je mnohem zavaznejsi nez jeden pripad Osaky... a jejiho vychyleni, ktere nastalo mnohem drive nez GS vyhrala... coz si kazdy, kdo sleduje tenis obecne, ne z pozice fanouska, urcite vsiml...ze to vychyleni tam proste je.

lide nas zajimaji mene a mene, zajimame se hlavne o sebe... a tady to urcite to pohlavi prekracuje...
...ja bych dodal, jsme k sobe vic hlusi, takze prirozenym vysledkem je, ze vic na sebe rveme...
[ Reagovat ]
01.06.2021 14:34Od: Mony
Tak je to práce. Kdo chce show, musí na exhibice. Mne osobně víc zajímá psychika hráče v těžkých momentech, jak se s tim vypořádá, než než výkřiky nebo taktické MT ap. Buďme rádi, že alespoň média to tlačí
[ Reagovat ]
01.06.2021 14:47Od: Mony
A že je Naomi pořád dítě, to už jsi psal dříve..Mozna ale neobyčejně dítě, u kterého se dočkáme brzy mnohem lepšího storry
[ Reagovat ]
01.06.2021 15:39Od: FulnekUltras
Pro mě je zas v dnešní době naprosto signifikantní, jak většinou ti samí lidi, kteří bez mrknutí oka umějí sprostě urážet českého prezidenta, dokážou stejně naivně žrát i s navijákem tenhle primitivní frackoidní tyjátr těžce nevyzrálé husičky - jen proto, že mainstream jim káže právě tyto rádoby alternativní ;-))) typy "pokrokově neoliberálně" "brát v ochranu".

Před 30 lety bych zvracel, teď už se tomu jen tak útrpně směju...

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 11:49Od: Ela-fon-isi
Děkuju Naomi. Díky tobě jsem konečně dceru objednala k psychologovi, aby se jednou se svým strachem z cizích lidí dokázala poprat důstojně, bez žaludeční neurózy atd. Dospělý člověk před problémy neutíká.
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:10Od: hippos
smile nejlepší máma, dcera by to nejspíš sama nezvládla
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:27Od: Blondie
Bezvadné, udělala jste dobře.
Je to sice dřina a leze to do peněz, ale rozhodně je to veliká pomoc a skvělá investice do dcerčina dalšího života smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 11:09Od: SydneyOpen
No a přitom kdyby se odhlásila z RG týden předem, tak by většina lidí nad tím mávla rukou a měla by klid, jenže opět svým rozhodnutím na sebe zvyšuje tlak okolí a médií úplně zbytečně...
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:55Od: FulnekUltras
jenže ona to nenápadně opravdu nechce smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:12Od: dadaft
No, asi to bude horší, než se zdálo a soucítím s Naomi. Nicméně jak bylo řečeno, jde o prachy, ne o city, povinné tiskovky tu budou tak jako tak.

Zaujalo mě na tom jejím vyjádření, že ji stresuje její potřeba být zapojená do tiskovky a poskytovat co nejlepší odpovědi.
Ale to je přece bláhové!!!!!!!!
Jsou to jenom pitomé tiskovky, nic důležitého se tam neřeší... Představ si Naomi, jak by potom musely být stresované třeba hráčky, které nemají jako ty angličtinu jako rodný jazyk a mluví špatně!
Coby terapeut bych ti doporučilů si na pozápasové tiskovky předem připravit univerzální odpověď, která obsáhne většinu věcí, na které se novináři ptají a kterou budeš říkat na všechny otázky.
Po prohrném zápase třeba (je to rychlý nástřel): "Tak určitě. Soupeřka hrála výborně a zaslouženě zvítězila. Já se nemohla dostat do své hry a dělala jsem zbytečné chyby. Turnaj je pěkný, doufám, že se uvidíme příští rok."
Po vyhraném: "Tak určitě. Byl to těžký zápas, soupeřka hrála dobře, ale já také hrála dobře. Cítím se v pohodě. Jdu od zápasu k zápasu a uvidíme, na co to bude stačit." Pokud ti novináři vnutí jméno příští soupeřky, doplníš: "Tak určitě. XYZ je vynikající hráčka, bude to těžké, ale doufám, že zvítězím."
Tečka.
Na všechny otázky budeš říkat tohle a za chvíli ti ty tiskovky ani nepříjdou těžké, něco jako dopingová pozápasová kontrola nebo tak, prostě rutina.
O nic víc nejde.
[ Reagovat ]
01.06.2021 11:24Od: Tomas_Smid_fan
myslíš to dobře, otázkou je, proč na takovéhle řešení nepřišla. Má špatný PR team? Má takový blok, že ani tímhle způsobem by se to neobešlo bez nadměrného stresu? Otázek může být víc, ale odpovědi zná asi jen ona a možná nejbližší okolí.
Nechal bych ji, ať se s tím popere, jsou tu spousty dalších hráček ke sledování. Na antuce nepatří k top, ale škoda, mohla se zlepšovat a kdo ví... Ale spousta lidí by si za vítězku přálo stejně někoho jiného, takže se jim to splní a vo co gousmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:29Od: Blondie
Příjde mi to jako její vlastní střelba.
Protože tohle by jí žádný příčetný PR tým neschválil.
[ Reagovat ]
01.06.2021 13:04Od: Mony
Já tipuji, pokud se vydá pozitivním směrem, že za rok bude větší mediální, než tenisovou hvězdou.. Ona neni žádná suchá Nanynka, já v ní vidím velké charisma. No prostě, jak jsem říkal, Křehká Princezna. Každý z geniu měl v jiné oblasti nějaké problémy. Když je překoná, tak je to větší Bomba, než kdybys v tom měl talent.. Já to viděl včera na Ige Swiatek, jak drbala, a to loni po titulu byla velká trubka před mikrofonem.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:38Od: budul
Moc se jí to holce nepovedlo..místo snížení tlaku se tlak zvýšilsmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:24Od: Pavol Prečo ?
Prečo si všetci myslíte že môžete súdiť Osakovu ?
Prečo si nahovárate že jej niečo je ?
Každý môže všetko aj Osaková môže všetko.

Aj Osakova môže robiť svoje vlastné rozhodnutia a falošný prezident francúzskych tenistov jej nesiaha ani po členky.

Osaková to zvládne bez problémov.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:35Od: Blondie
Ne, každý nemůže všechno.
A právě proto je dobře, že existují hranice. A i nesporné tenisové superstar byla jejich existence připomenute a jejich respektování vynuceno.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:45Od: Pavol
aj ty môžeš všetko máš slobodnú vôľu
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:30Od: PetaM
Jasně, můžeme všechno. Ale vše má své hranice. Jasně, můžu tě zabít. Ale pak ponesu následky.

To by byl svět, kdyby si každý dělal, co chce ... Ani měsíc by lidstvo nepřežilo. ;)
[ Reagovat ]
01.06.2021 11:19Od: Pavol
Nemôžeš lebo nato nemáš.
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:30Od: Blondie
Sorry jako, ale působíš trošku narušeně.
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:29Od: Rafaeoli25
Já bych to i pochopil. Zvláštní ale je, že když natáčí tučně honorované reklamy, tak žádnou sociální úzkost necítí. Opravdu zvláštní. No jo peníze, ty úzkost nezpůsobují.
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:41Od: sojka1
promin, ale to je naprosty nesmysl, podminky nataceni jsou oproti interaktivni tiskovce naprosto sterilni a nijak ji neohrozuji... a penize, no bez komentare... i kdyz vim, ze vy byste je vsichni odmitli.... :-)
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:49Od: Rafaeoli25
Sorry, ale chce-li být na jedné straně ikonou pro ostatní a nejlépe vydělávající sportovkyní a na straně druhé to vše dostat zcela bezbolestně to jaksi nejde dohromady. Je veřejnou osobou a tak musí s tlakem počítat. Na jejím tenise žádný tlak viditelný není, takže zase tak strašné to určitě nebude. Jiní sportovci depresemi trpěli tak, že se to projevilo na jejich výkonech, presto málokdo z nich hysterčil tak jako ona. Buď je profík se vším všudy nebo ne. Když je profesionální ve vydělávání peněz na počkání, ať je i ve všem ostatním.
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:51Od: sojka1
mozna se to snaz rekne, nez udela... :-)
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:33Od: Blondie
Já se tomu nedivím.
Při natáčení reklam jí mohou udělat prostředí a do značné míry je to pod její kontrolou. Když se záběr nepovede, nebo se baba necítí dobře, tak si dá tým pauzu, pohodu.
Navíc dobrý fotograf navodí atmosféru, aby se ten člověk cítil co nejlépe.
Mezi natáčením a TK je veliký rozdíl.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:19Od: budul Strategický tah
No ono je lepší odstoupit z vlastní vůle než být vykázán z turnaje pro opakované porušení pravidel..pořadatelé by neuhli a Noami taky nesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:12Od: Tomas_Smid_fan Hoďte si kamenem....
Říká se tomu psychologie davu. Všichni stojí, čekají, pak první hodí kámen a pak začnou ti ostatní.
Takže tu má každý právo odsoudit dospělou ženu, která vzdoruje okolí, nasazuje si popsané roušky a odmítá chodit na tiskovky. Jeden si myslí, že je hloupá, další že provokuje, jiná, že si honí PR, pro dalšího je to jen nevycválaný spratek. A pro všechny s věkovým průměrem tak 40+ je trnem v oku. A co je na tom nejvíc k zasmání? 99,9% s dotyčnou nikdy nemluvilo a min 75% ji v reálu ani nevidělo.
Takže, až tady zase dojde na (lidové) soudy, možná by nebylo od věci kouknout na místní Fantasy, tak pro připomínku. A pro ty ostřílené je tu i film 12 rozhněvaných mužů. Neplést si s 12 opic, i když, na to klidně taky můžete kouknout. Pěkný den. Howgh.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:32Od: Mony
A doma, či v hospodě se bavis jen o lidech, které dobře znáš? To pak by byly k zasmání i všechny volby, všechny vlády, parlamenty, kauzy... Všechno je to jen hra a zábava o nadhozenem tématu, jinak bychom se tu museli bavit o sirotcih v Sýrii či Karabachu a ne o nešťastné milionářce.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:35Od: Pe3k
Přesně, Tomáš se jí zastává (na to má právo), ale neuvedl ani jeden pádný argument...
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:54Od: Mony
ale já také nevylučuji, že má problémy, se kterými si neví rady, ale od toho je život, abychom s tím něco dělali. Jinak to není život, ale čekání na smrt
[ Reagovat ]
01.06.2021 11:17Od: Tomas_Smid_fan
Třeba s tím právě to něco dělá, jenžýe většině se ten způsob zrovna nelíbí...
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:15Od: Mony
Já problém vidím v tom, že právě nic nedělá, protože řešení je snadné. Dneska se řeší daleko složitější problémy, tohle je pro psychology či mediální lektory maličkost.
Já nevím, co jí je, ale pěkně je podobný problém vidět na smrtelné nemoci s názvem Anorexie. Tam v podstatě umiras vyhladovenim. A proč? Protože od určitě chvíle je zi všechno jídlo odporné.. A jaký je lék? No jedině, motivace žít a kousnout se, že to musím sníst. A po chvilce si budeš tukat na čelo, že jsem mohl kvůli takové blbosti zemřít.
U ní už za Bajina jsem si říkal, jak je rozmazlena, že s ním skončila, protože ji to s ním přestalo bavit...
Ne, musí jít i do neoblibenych věci, jinak se sesype
[ Reagovat ]
01.06.2021 15:46Od: FulnekUltras
tak tak - v Americe sice prožila většinu života, ale pořád ji ještě potřebuje objevit smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:19Od: Linka
Což zároveň platí i pro tebe. Taky neznáš a nevíš..
[ Reagovat ]
01.06.2021 11:30Od: Tomas_Smid_fan
Ano, ale přispěchal jsem sem s tím, že je super, že něco takového udělala? Na rozdíl od oponentů nikoli. Jen se snažím o vyváženost...
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:56Od: Pe3k
Nevím co se jí děje v hlavě, ale osobně si myslím, že ta holka vůbec neví co je deprese. Viděl sem lidi co mají depresi a ti jen koukají do zdi a ani nevycházejí z domu. To, že je introvert přeci ničemu nevadí. Podle mě jen jen moc přecitlivělá, tak jako mnozí v současné společnosti. Není mi vůbec sympatická, naopak rýsuje se z ní druhá Serena, takže ať si odstoupí, když chce. Ona na sebe jen přitahuje pozornost, další drama queen. smile
Fandím češkám či Swiatekové a na tuhle hyperkorektní nánu se dívat opravdu nemusím.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:11Od: Stan_Borowitz
Ale tož je jiná doba, čo bolo, bolo, už nebijeme imperialistov, fašistov ani bolševikov, terazky som majorom a bijeme Rusov. Rozmazlené děcka sú dneska chuděry nemocné.

Já bych navrhoval, že by jí v rámci sociální inkluze mohli povolit na tiskovky chodit s osobním asistentem, který by odpovídal za ni. Ona by si strčila sluchátka do uší a stres by byl ten tam.

A jsme včeci Ztohoven.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:26Od: hippos
Je mladounka, za par let ze zkusenostma v tom bude lépe chodit, myslím v životě obecně.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:35Od: George_Renel
Mlaďounká? Vždyť jí je 23 let.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:40Od: Stan_Borowitz
Taky mne to zaujalo, moje máma se v tom věku už dokázala postarat o dvě děti.

Navíc existuje takové rčení, že z mladých telat vyrostou většinou akorát staré krávy (bo bejčci jdou na porážku...)
[ Reagovat ]
01.06.2021 10:22Od: hippos
A tvoje máma má stejné osobnostní nastavení jako Naomi? Jsi ty sám introvert nebo psycholog a víš jak probíhá vývoj takové osobnosti?
[ Reagovat ]
01.06.2021 13:03Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:42Od: Tomas_Smid_fan
A jak dlouho je díky tenisu do značné míry odříznut? od reálného života? Holkám kolem 20 m*dá v hlavě celkem běžně. A pokud jsou i psychicky labilnější...
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:49Od: Stan_Borowitz
Neříkalo se desítky let, že nová generace dospívá dřív než generace jejich rodičů a prarodičů?

Že by se ten trend obrátil? Pokud ano, proč se teda cpou do vlády?
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:59Od: Blondie
Jenže to se mluvilo o FYZICKÉ stránce dospívání.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:08Od: Stan_Borowitz
Takže po psychické dospívají později? Když se holka v 23 letech chová, jako by jí bylo 16...

To by hodně vysvětlovalo a nakonec to vlastně má i logiku. Blahobyt podporuje fyzický rozvoj a utlumuje mentální.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:17Od: Tomas_Smid_fan
Zkratka je nejkratší cesta do pekla...
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:17Od: Kozoroh
Věkové standardy se změnily. Znám dva kolegy z práce, kterým je kolem 25 let a když jsou spolu, tak se chovají jak teenegaři na střední škole.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:37Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že taky nevíš, co jsou deprese, ale i kdyby to bylo jen čumění do zdi jak píšeš, jak víš, že do zdi nečumí?smile Nebo tos snad myslel 24/7?...
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:57Od: Pe3k
To byl jen příklad. Jen můj osobní názor. Podle mě člověk v depresi nejezdí po celém světě a sportuje na vrcholové úrovni před zraky mas a už vůbec se nefotí v plavkách a ukazuje to milionům lidí online. Ty máš nějaký důkaz, že Naomi skutečně trpí depresemi? Ne.
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:20Od: Tomas_Smid_fan
Tak si pročti zprávy a najdi si úmrtí sportovců v souvislosti s depresemi. A samozřejmě, že se nepíše o všech, i tak jich není málo...
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:32Od: Kozoroh
Souhlasím. Je zmanipulovaná současným myšlením "chci práva bez povinností", tento postoj je navíc umocňován sociálními médií. Kdyby na tom byla tak špatně po psychické stránce, proč je aktivní na Twitteru?
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:55Od: Stan_Borowitz Tož jestli je to celé jen PR akce,
tak je to geniální jak od Prchala. Nebo spíš Novotného.
[ Reagovat ]
01.06.2021 15:41Od: FulnekUltras
to bude hooodně červivý Hřib říznutý Kolářem
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:35Od: baba
Představte si, že jako učitelka bych prohlásila, že svoje jsem si ve třídě odučila, známku jsem tomu dotyčnému dala a třídní schůzky budu bojkotovat, protože nemám zapotřebí se hádat s rodiči a poslouchat jejich moudra. Myslíte, že by mně to prošlo ???Nebo by se začalo mluvit o duševním zdraví a hygieně? Kdepak !! Tak proč jiný metr pro VIP. Tohle Naomi nezvládla a teď poznala, že přestřelila a tak tato prohlášení o panice a úzkosti atd...
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:44Od: Tomas_Smid_fan
Hlavně, že víš, jak to jesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:10Od: fazil
Hlavne je to diskriminace.
[ Reagovat ]
01.06.2021 15:44Od: FulnekUltras
vydupávaná nesmírně odporným samolibým způsobem
[ Reagovat ]
01.06.2021 05:58Od: hippos
Celá tahle diskuse je o tom, že extroverti vůbec nechápou svět introvertů. Já od puberty musím furt někomu vysvětlovat proč se chovám tak nebo jinak. Naštěstí mi z toho nehráblo jak Naomi.
[ Reagovat ]
01.06.2021 06:18Od: hippos
Tady bych chtěl vypíchnout hlavně diskutéra tommr, krásný příklad člověka, který vůbec neví, která bije. Ale já se na něho nezlobím.

btw Politické a jiné názory Naomi je věc druhá, příčinou jejího pomatení je nejspíš velká schopnost empatie, která je pro introverty typická. Paradoxně svým jednáním můžou vyvolávat dojem, že jim empatie naprosto chybí. Nechybí, jenom jsou psychicky velmi unaveni společenským kontaktem a potřebují o samotě dobít baterky. Řekl bych, že tohle je přesně případ Naomi.
[ Reagovat ]
01.06.2021 06:28Od: jklejna
smilesmile jak se říká kdo nezažil neuvěří
[ Reagovat ]
01.06.2021 09:30Od: budul
A co ty tenistky co nepobrali tolik talentu ale zase mají lepší psychiku nebo nemají atismus..snad je to o tom co máš jako komplet, to se pak mužeš odkazovat na cokoli
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:28Od: petrulinka
Tak snad věděla, co ji čeká, když šla do toho kolotoče WTA. Pokud je introvert, tak neměla tenis hrát, protože prostě tak to v tenise chodí odjakživa, a nejen v tenise, prostě v každém sportu. A má to ve smlouvě. Tak ji neměla podepisovat. Když věděla, že má psychické problémy před lidmi, tak měla navštěvovat psychologa, aby jí pomáhal to zvládnout. Toto opravdu není řešení.
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:34Od: gigin
Tak neměla tenis hrát... ???

Ty poslúchaj Osako, jsi dobrá, hodně dobrá, máš talent a předpoklady být top hráčkou. Ale vyserme se na to, pže tiskovky...
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:45Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:43Od: hippos
Tak jako v dětství úplně nechápala, že je trochu jiná, ono se to naplno projeví až v pozdní pubertě. Nejspíš až teprve pod tím tlakem hráčky top ten, začla mít duševní potíže, které se často rozjíždějí v jejím věku.
A tím, že se její kariéra stala byznysem, tak nerozhoduje o sobě sama.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:31Od: fazil
Foti se v bikinach a hazi to na IG. Typickej introvert:-)
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:09Od: hippos
A dělá to dobrovolně nebo ji k tomu někdo nutí?
[ Reagovat ]
01.06.2021 02:15Od: FulnekUltras jsem JINÁ
smilesmilesmile

a já se kwa jen divím, jak jsme to v téhle zemi mohli posledních třicet let vůbec psychicky vydržet ;-)))
[ Reagovat ]
01.06.2021 04:00Od: FulnekUltras Re: společný jmenovatel
"mrtvý" student Šmíd, "doplácení" Čechů na Slováky, "nutnost ochrany" Evropy před Ruskem, Čapí hnízdo, LGBT, BLM, migrace, kovidmánie, fobie z tiskovek

na začátku byl vždycky uměle vytvořený pseudoproblém, který "bylo potřeba řešit"

a skutečné cíle přitom úplně JINÉ

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 05:50Od: hippos
ty už drž hubu a táhni za Osakou do blbincesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 15:53Od: FulnekUltras
že by fobie na pravdu? smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 06:29Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 06:45Od: gigin
Já si taky myslím, že Osaka jejím počínáním útočí na Rusko, KSČM a světový mír. Pokutu ji proplatí Soroš. Nebo Gejts.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:36Od: tommr
jedna otázka pro všechny ty kteří tu chudinku Osakaovou tak litujou: když je tak vystresovaná z mediální pozornosti proč se nestáhne i ze sociálních médií a hlavně proč neodmítne všechny ty lukrativní sponzorský smlouvy kvůli kterým se musí na veřejnosti předvádět? smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:44Od: Tomas_Smid_fan
Zeptej se jí. Já to nevím.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:57Od: Tomas_Smid_fan
Teda možná je to způsob komunikace, který jí vyhovuje a který zvládá...
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:48Od: FulnekUltras
se nedivím, že jsi schopen uvěřit Minářovi ;-)))
[ Reagovat ]
01.06.2021 02:10Od: FulnekUltras
a nedejkillbill i té nově tlačené dredařově sebrance smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:48Od: Fandina
Proč by se měla stahovat ze sociálních sítí nebo od sponzorů, má problém s tiskovkou a to, co to vyvolalo, to je především k politování u některých jedinců, jak se k tomu postavili.
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:01Od: DORSCH
mne sa skôr zda,ze len nevie co chce,navyse za tie prachy musi nieco vydrzat,mozno sa postavi do role utlacovanej obete,ziska si nejake sympatie a uhra to do autu,alebo to cele vypali uplne inak
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:04Od: Tomas_Smid_fan
To jsou jen spekulace...
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:20Od: DORSCH
samozrejme,ale nejako ukoncit to cele musi,asi najlepsie riesenie by bolo tie rozhovory nakoniec davat,cele by to prehrmelo a bol by klud,u nej,po minulorocnej komedii s ruskami s napismi zosnulych kriminalnikov,som pripraveny na vsetko:)
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:33Od: Tomas_Smid_fan
Mladá holka... Tady se v undergroundu za bolševika dělo věcí. Teď jsou všichni přecitlivělí. Českou sodu už by nikdo neodvysílal atd.
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:39Od: DORSCH
ale kto ju ma viac kritizovat ak nie platiaci konzumenti?
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:46Od: Tomas_Smid_fan
Ovšem pak je otázka, jak velkou odezvu bude taková kritika uživatelů TP u Naomi mítsmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:53Od: DORSCH
konkretne TP asi mizivu az ziadnu,kritika celosvetovo sa jej uz dotkne viac
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:55Od: DORSCH
aj ke take NY na US Open to bude teda kino,slzy,dojak,som asi cynicky,ale uz mam tych amikov plne zuby
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:55Od: FulnekUltras Re: leda sama "česká" televize [ Reagovat ]
01.06.2021 07:31Od: petrulinka
Tak pokud vím, tak tiskovky patřily odjakživa k jakémukoliv sportu, tedy profesionálnímu. Zkrátka mají to ve smlouvách, je to jejich povinnost. Děje se to už spoustu let. A pak přijde nějaká mladá koza, které začíná vadit kdeco, takže se opravdu nedivím, že se někteří vyjádřili tak, jak se vyjádřili. Prostě existují nějaká pravidla a ta by se měla dodržovat. Jak by to vypadalo, kdyby si každý začal dělat, co chtěl.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:27Od: paddy Hurkacz měl opačný problém
A zase byl tisk ten špatný smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:57Od: FulnekUltras
tak Hubert to bral s nadhledem... ;-)
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:05Od: turista
Osaka by potřebovala školení u našeho premiéra Babiše. Ten je tak odolný vůči mediálnímu lynči, že už kvůli tomu si své křeslo zaslouží. Je třeba trochu hroší kůže.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:08Od: Tomas_Smid_fan
Jenže jemu už nestačí, teď chce to prezidentskésmilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:11Od: turista
No jo. Tady je jediné řešení. Nedat mu hlas v prezidentských volbách. A bude vymalováno.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:25Od: paddy
Nejhorší to mají ministři zdravotnictví, na ty nadávají všichni.
Že je zavřeno, a když soud zruší opatření, oni musí otevřít a hospodští hned řvou, že otevřeli brzy a nestíhají naskladnit smile

Kdyby ministr odmítl chodit na tiskovky, tak ho strhají
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:27Od: Fandina
Jsi na omylu. Není žádná povinnost dělat tiskovky. Je na ministrovi, jestli ji a kdy bude dělat.
[ Reagovat ]
01.06.2021 03:33Od: gigin
Jo no, ten na tiskovky chodí, jen když je best in Covid. A do sněmovny taky nezajde, pže by se ho mohli na něco zeptat. Jak mluví bez přípravy a Prchala, tak je to opravdu pro Osaku ten nejlepší příklad.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:05Od: Fandina Osaky
je mi líto. To, že její prohlášení o nechození na tiskovky vyvolá takovou vlnu reakcí, to jsem asi nejen já, nečekala. To, že dostala pokutu bylo jasné a že by pak následovalo vylučování, to se dalo také čekat, ale rozhodně jsem nečekala, jaké a kolik na to bude reakcí. Nějak se nedovedu vžít do její situace, že s tím má problémy. Já bych to samozřejmě vyřešila po svém. Hodila bych řeči novinářů za hlavu, ale každý jsme jiný. Je mi jí líto. A doufám, že si všechno srovná v hlavě a pak se nějak rozhodne. Důležité je, aby byla spokojená a v pohodě ona. Ať už na okruhu i s tiskovkami. Nebo bez nich.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:06Od: Tomas_Smid_fan
Ono lidi, i tady na TP, mají krátkou paměť. Bohužel...
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:08Od: turista
Ono je to i otázka věku. Ve 20 je člověk často plasan. V 60 bych reagoval tak že na hloupou otázku dávám hloupou odpověď.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:09Od: turista
Je mi jí líto.
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:18Od: Tomas_Smid_fan
Sport není v pořádku. Tenis je na tom ještě relativně dobře, ale i tak myslím, že brzy na povrch vyplave nejedna nepěkná aféra.
[ Reagovat ]
01.06.2021 07:43Od: Linka
Možná stačilo to od začátku komunikovat jinak. Takhle to prostě působilo jako rozmařilost hvězdy?.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:17Od: paddy
"I think now the best thing for the tournament, the other players and my well-being is that I withdraw so that everyone can get back to focusing on the tennis going on in Paris"

proč do toho tahá ostatní hráče a turnaj? ona je středobod světa?
turnaj má pravidla, takže by ji DQ a jelo by se dál

neměla jinou volbu, takže to udělala za ně, což vytváří prostor pro roli oběti
oběti, která nehodlá dodržovat zavedená pravidla

Djo, Nad, Kvi, Bar, Wil hovořili o profesionalitě

jí asi hlavně vadí tiskovky po prohře, jak psala před pár dny, že viděla videa, jak se sportovci po prohře zhroutili

svět není o tom, jak je zvyklá na sociálních sítích, že jí budou každý den obdivovat

mediální svět vytváří velké peníze, což z ní udělalo nejlépe placenou sportovkyni světa, ale vše má dvě strany mince

musí ukončit kariéru, protože tiskovky přes léto nezmizí mávnutím kouzelného proutku, to zapomněla domyslet
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:22Od: Mr.Pink
proc asi pise o ostatnich hracich. pze novinari se jich ptaji, co si o jejim rozhodnuti mysli. uz to chapes?
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:48Od: paddy
myslíš, že to ovlivní výkon jiných hráčů na turnaji?

proč nemyslela na pořadatele a hráče v Cincy, když loni odstoupila kvůli nesouvisející politice?
to byla velká prasárna smile

ona si asi myslí, že je někam dotlačí jako loni, když se vrátila na kurt, a přitom měla být DQ (chyba organizátorů), celý program se kvůli ní posunul o den
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:59Od: Mr.Pink
a proc jeji prohlaseni prekrucujes?
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:02Od: paddy
Nepřekrucuji, mě to tak vyznělo
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:28Od: tommr
Osaka je neskutečně arogantní a namyšlená jak je vidět hlavně ze závěru jejího prohlášení kde drze mluví o tom, že až si dostatečně odpočine tak je připravená diskutovat s WTA jak by se věci mohly zlepšit pro hráčky, tisk a fanoušky ... smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:01Od: turista
Namyšlená? Ale koželuh! Má psychické problémy což je časté.
[ Reagovat ]
01.06.2021 02:00Od: FulnekUltras
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:37Od: Fandina
Proč do toho tahá ostatní hráče? Protože se k tomu vyjadřovali, všichni, jakoby nic jiného nebylo na pořadu dne. I tady se k jejímu vystoupení sešlo velké množství příspěvků. Nedělej z ní něco, co není.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:37Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že aspoň podle tohoto článku se vyjádřila jasně, jestli to není jasné tobě, je sice smutné , ale snad to neohrozí ostatní uživatele TPsmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:52Od: paddy
když se tiskovky nezruší, jak očekává, tak asi bude muset ukončit kariéru
já jiné řešení nevidím anebo začne opět chodit? smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:00Od: Tomas_Smid_fan
Vidíš to moc ultimativně a černobíle. Řešení se nalézt dá a možná se i bude hledat. Britská moderátorka mě až překvapila souhlasným komentářem, že něco by se změnit mělo. Tedy asi nějaké porozumění okolí tam je.
Sport jako takový je zkrátka prohnilý.
Myslím, že by se našlo dost velikánů z historie, co by na podobné požadavky použili nevybíravé výrazy.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:13Od: paddy
Pak přijdou jiní hráči a press se budou muset zrušit, to se nestane
Média sport živí a říkali to i sami tenisté

Tiskovky nesledujete, ale pak čtěte články, které se dělají z tiskovek nebo interview

Z čeho mají psát ty články?

Sportovci jsou mediální osoby, takže médiím se nevyhnou. Jako jiné celebrity.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:21Od: Fandina
Média přednášejí sportovní přenosy, takže ano, bez nich by se sport neobešel a psát o tom, jaký byl zápas to novináři mohou, nic není jednodušší a po zápase jsou rozhovory, takže možností pro novináře a média u sportu je x. Tiskovky jsou podstatné pro politiky nebo jakákoli jiná sdělení, mělo by být na sportovci, jestli ještě potřebuje po sportovním výkonu něco sdělit. Neje o politiky, u kterých se slova očekávají, ale o sportovce, u kterých se očekává sportovní výkon a ne to, co o něm řekne. Tiskovky by měly být u sportovců jen doplňkovou záležitostí. Podstatný je výkon.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:43Od: Tomas_Smid_fan
Přesně tak, je to jen nucená šaráda. A příklad Hurkacz jen ukázal na "vyspělost a kvality" reportérů. Něco jiného jsou rozhovory - tam je šance, že se člověk opravdu něco zajímavého dozví a pokud není reportér úplné jelito, tak to není ani pro hráče nějaký stres...
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:49Od: Tomas_Smid_fan
Co se TP týká, při veškeré úctě k redaktorům, články zde až na výjimky nečtu. Spíš si vybírám potřebné informace a poznatky ze zápasů sdílím v diskuzi. Ale ani jinak nevidím přínos tiskovek pro práci místní redakce zdaleka jako zásadní. Třeba mě opraví.
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:09Od: Marduch
Tvl 90% citaci hráčů po zápase tady v článcích je z tiskovek, zamilovaný pane Šmíd :))
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:29Od: Tomas_Smid_fan
Jednak říkám, že tu články čtu jen výjimečně, takže opravdu četnost výroků nesleduji. Nicméně to stále nevyvrací mé tvrzení, že tiskovky asi nejsou pro tyto články stěžejní. A zamilovanostsmile Na vztahy a dálku moc nejsem a kdyby, tak bych měl asi jiné favoritky, jakkoli mi Naomi přijde jako pěkná holka.
Hájím tu základní lidská práva, ta, která jsou nadřazena těm ostatním, mezi které patří práva jakési zájmové skupiny ovlivňovat životy těch, na kterých jsou symbioticky nebo paraziticky závislé...
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:36Od: DORSCH
ak to po nej organizatori turnaja vyzaduju,nie je co riesit,jej volba je sa takehoto turnaja nezucastnit,nasledky nech si nesie sama,nevyzaduju to po nej preto aby jej upierali zakladne ludske prava,to je nezmysel,ale aby ako podnik viac zarobili
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:40Od: Tomas_Smid_fan
Ty základní lidská práva jí opravdu neupírají organizátoři RG, ale někteří místní diskutéři...
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:26Od: Mac
uz to vidim jako na dlani- jelikoz ma svaté cerne geny, je nedotknutelna stejne jako jeji nazor. dopadne to tak, ze porazeni nebudou muset na tiskovky, podobne jako pozapasove rozhovory na kurtu jsou akorat s vitezy. smutne je, ze kdyby s timto prisla nejaka bila huba, dostala by akorat zaracha na 1/2 roku a bylo by po diskuzich...
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:52Od: Anonym
když se tiskovky nezruší, jak očekává, tak asi bude muset ukončit kariéru
já jiné řešení nevidím anebo začne opět chodit? smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:15Od: Fransoas
Krom toho,že je introvert,tak k jejímu stavu depresivní vlny významně přispěla Serena svým " vystoupením " na GS.Je možné,že se to s Japonkou táhlo od té doby.Dost nešťastné je to,že zvolila tuto formu prezentace k tiskovkám.Její odstoupení se dá pokládat za správný krok.Jak se to bude vyvíjet dál - na to si musíme počkat.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:35Od: tommr
no já teda v žádným případě nejsem obdivovatel Sereny spíš naopak, ale tady se jí musím zastat. Neumím si představit, že by normální hráčka mohla mít z toho finále nějaký trauma. To Serenino řádění mohlo u normálního člověka vyvolat jen posměch nebo pohoršení ale rozhodně ne nějakou depresi ... smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:41Od: Tomas_Smid_fan
Víš, co je EQ?
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:42Od: Mr.Pink
asi vi, jen ho postrada, jako spousta lidi :)
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:51Od: Tomas_Smid_fan
Tak ono se nastudovat nedá, to je holt těžký...
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:33Od: Mac
ale da, lendl, wawra... a miliony lidi co si prodelali poradnou psychanalyzu...
[ Reagovat ]
01.06.2021 01:03Od: Tomas_Smid_fan
Tak zrovna Hroznýš je velice dobrým příkladem, jak se to za dekády povedlo vylepšitsmile
[ Reagovat ]
01.06.2021 02:06Od: Mac
tim hroznysem myslis lendla? aha, asi od ivana hrozneho... jelikoz jsi smiduv fan, tak predpokladam, ze jsi je oba zazil. jmenoval jsem ho, protoze byl asi 2 roky #1 bez gs titulu, vzdy se tam potento ? la berdych. connors a i mac si z neho utahovali, ze je chicken apod. nastesti se dokazal prekonat na RG a prakticky prohrany zapas proti johnovi obratil a potom na kurtu vyzvracel svoje komplexy, i kdyz si to sam nikdy nedokazal priznat- viz jeden rozhovor s nim, kde to svadel na nedostatek fyzicke pripravy, mam dojem. Ale pak, od toho finale, uz z nej byl normalni sebevedomy hrac...
[ Reagovat ]
01.06.2021 02:10Od: Mac
melo byt a la berdych, nebere to a s obracenou carkou nad...
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:47Od: Tomas_Smid_fan
Zajímavá úvaha. Někdy stačí zavadit o špatně napnutou strunu... A výlev šampionky mohl být pro introvertní holátko docela děsivý. Zvláště pokud to byl před tím její vzor. Sesypat se na ni mohlo leccos. I ono rozhodování se, kterou zemi bude reprezentovat... V jejím věku se toho myslím odehrálo dost. A při tom zvládla vyhrát 4 GSsmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:13Od: Burrows
At uz se nevraci, krava.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:49Od: turista
Jsi krutý.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:53Od: Tomas_Smid_fan
Ne, možná jen hloupý...
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:17Od: blixa
Je to vůl jak anděl.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:43Od: Mac
ale prd, akorat si chtel ulevit a pouzil pro to presne pojmenovani...smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:12Od: Mac
jojo, sociophobie najednou, ale zviditelnovat se s rouskama recidivistu, to snasela bez problemu... spis si myslim, ze jak se do toho zamotala, doslo ji, ze je trapna a jedine vychodisko nasla v uteku...
jeste se divim, ze nevytahla kouzelne sluvko "rasismus", na to prece neni obrany...smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:38Od: tommr
no co jsem viděl tak jí z hráček podporujou skoro všechny černý takže na rasismus určitě ještě dojde ... smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:38Od: Mac
takze to maj wta, atp spocitany...smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:10Od: DORSCH
vyriesila to nakoniec tak,ze odteraz budu jej tlacovky extra sledovane,ja jej tu nejaku poruchu uz zacinam verit
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:18Od: Forehand
Jj, to je na tom to úplne najkurioznejšie.

Dievča, ktoré evidentne nemá rada pozornosť, tak ju na seba strhla ešte masovejšie a z jej najbližšej tlačovky sa stane blockbuster :)

Vskutku jej to nezávidím, celé to mala vyriešiť inak.
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:03Od: Tomas_Smid_fan
Tak, měla by zamést před vlastním prahem - tzn vykopnout lidi kolem PR. To budou podobní experti, jak u nás na Hradě...
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:56Od: vladka
Ať klidně jde....domú
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:38Od: team.wta někteří novináři
by si mohli zopáknout 5. třídu ZŠ...
"tenisový novináři"
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:42Od: FulnekUltras
buď rád, že sis svou profesi vybral naprosto skvěle smile ;-)
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:23Od: team.wta Naomi
Doufám, že se Naomi vrátí v plné síle.smile
Předloňské finále s Ash bylo parádní: https://www.youtube.com/watch?v=u5h2JYSppcE&t=1116s
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:26Od: com
no az nebude hrat a sponzori budou utikat.. Pak bude na tiskovky chodit jeste rada smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:26Od: FulnekUltras
na tvrdým bude zdravá hned
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:28Od: hanz
Tak taK, TO BUDE DÁVAT ROZHOVORY JEDNA RADOST.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:47Od: turista
Myslím že ne.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:23Od: paddy
píše, že má ráda novináře, kterým se omlouvá, ale nemá ráda tiskovky
- škoda, že na tiskovky nechodí novináři
- nevadí jí třeba hrát na veřejnosti před lidmi?

stále více se do toho zamotává

jediná jistota je, že na USO již bude plně připravená, dá se čekat, že ji tam podpoří i NY žumpa (čti publikum), minimálně elita z Bronxu

škoda jen, že mezitím zbytečně přijde o 2 jasné GS tituly, ale dovolená má přednost smile

hard 67%
antuka 61%
tráva 56%

yyyy RG / Wim
2021 2k* / -
2019 3k / 1k
2018 3k / 3k
2017 1k / 3k
2016 3k / -
2015 - / kval.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:13Od: Teo :O
Proč by měla bejt furt divný a mít psychický problémy? Třeba je to prostě jen těžkej introvert, kterej nestojí o pozornost. Ne každej o ní stojí a to, že je to top tenistka s tím není nijak v rozporu. Je dost možná, že to celý dělá hlavně kvůli sobě a tenisu, ne slávě, a už vůbec ne té rádoby slávy, co vytváří mediá. To není sláva, to je pozornost a někomu není příjemná a je to naprosto v pořádku smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:22Od: Linka
Nechci být medializovaná, tak budu propagovat kontroverzní politické názory nebo se fotit v plavkách? Hm, zajímavě myšlenkové pochody.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:28Od: FulnekUltras
copak kontroverzní, ale hlavně perverzní
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:30Od: com
beztak jen keca.. je rada stredem pozornosti, vyhrat GS ji uz evidentne tak neuspokojuje a tak uz sama nevi s cim by svet jeste prekvapila smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:33Od: Teo Re: :/
Nevím no, na mě takhle působí furt a co jsem ji začal vídat na okruhu, tak se prakticky nezměnila, ale spousta lidi má očividně jiný dojem smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:43Od: Mr.Pink
souhlas
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:36Od: Mony
V tenise je zvyklá na kralování a jinde to nejde.
Mě hezky překvapila Iga. Loni po triumfu na RG byla před mikrofony jak trouba..a dneska to byla drbna, že jí nemohli odtáhnout. Prostě zapracovala na tom. Naomi vidím jako rozmazlenější, i když může mít nějaké bloky
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:05Od: Forehand
Och...No takto to asi nemalo skončiť.

Kto vlastne z toho vyšiel ako víťaz? Osaka, Organizátori, Wilander?..Nikto, neexistuje víťaz, prehrali všetky strany.

Možno by Osaka rozmýšľala inak, ak by šlo o USO, možno ak by odkomunikovala svoje rozhodnutie inak už na začiatku, kde by išla viac do hlbky svojich psychických problémov, možno by sa na to od začiatku pozeralo inak.

každopádne táto kauzička jej na pohode určite nepridá.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:14Od: FulnekUltras
řekl bych, že se ta pokrytecká slépka odkope dřív, než bys v Hainburgu řekl šuster - a bude to ještě trapnější než teď
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:25Od: Linka
Vítěz není nikdo. Jen doufám, že se to brzy uklidní a hlavní téma bude zase tenis a hráči na turnaji.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:56Od: Nenela
Souhlasim s tim, ze prohrali vsichni. Ja ji absolutne verim, ze s tim ma problemy, znam takovych introvertu nekolik. To uz jsem psala a jenom sojka s tim souhlasila. Sojko, kde jsi???
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:03Od: Mr.Pink
samozrejme, ze s tim ma problemy. ale vetsina si mysli, ze je to jen PR, ze je rozmazleny fracek apod. ona se chova jako typicka introvertni stydliva japonka. socialni fobie je v japonsku bezna
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:27Od: Mac
jako stydliva japonka vypadala akorat kdyz vyprasila poprve kozich serene... pak uz pusobila velice sebevedome a i davala lidem lekce, jako s tema rouskama...
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:34Od: Mr.Pink
nesmysl
[ Reagovat ]
01.06.2021 00:47Od: Mac
takovy argumenty mam nejradsi...smile
[ Reagovat ]
01.06.2021 02:09Od: FulnekUltras
hlavně od lidí, kteří si nepamatují víc jak jednu "kauzu" dozadu ;-)))
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:05Od: sojka1
taky prece pisu od zacatku, ze neni v poradku, ale kdyz vidim, co jsou schopni lidi napsat (ani radeji nedomyšlím, co treba i udelat) koncim, slovy Vlcka, tady je rozhodnuto...:-(((((((((((((
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:19Od: Mr.Pink
ja se stale ridim tvoji radou, tedy vetsinou :)
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:32Od: aape
Nejde o to, že by někdo nevěřil, že je introvert s depresí, ale že je spíš nepochopitelné, že jí její tým neochrani před těmi mediálními botami, které jsou naprosto kontraproduktivní a ještě víc jí ublíží
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:51Od: turista
Ano. Tady prohráli všichni
Moretton to neměl tak hrotit.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:59Od: blixa
No, nemám z toho dobrý pocit. Že je to děvče poněkud "jiné" a že tam jsou možná nějaké psychické problémy, ten dojem z ní mám od té chvíle co se objevila na okruhu. Každý prostě není stavěný na veřejný tlak. Je klidně možné, že s tenisem sekne protože to prostě nebude schopná snášet. Vždycky mě překvapovali lidi, co se strašně juklí, že třeba někdo spáchá sebevraždu a přitom je fyzicky zdráv. Že existují i lidé, pro které je současný svět nesnesitelný a krutý prostě nedokážou pochopit. Snad to k takovým koncům u Naomi nedojde.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:02Od: Blondie
Snad vyhledá nějakou terapii... :/

Mimochodem, já měla taky dost velké problémy. Nebyla to úplně sociální fobie, ale úzkost rozhodně. Mívala jsem dopředu postavené plány cest, kudy jít třeba jen k domovu či do školy, abych potkala co nejméně lidí. Jak přesně nastoupit do tramvaje, aby si mě všimlo co neméně osob. A hrůza byla, když člověk musel vejít do dveří, za kterými někdo byl XD

Takže si rámcově dovedu představit, jak je to nepříjemné. Nicméně zrovna Osaka má prostředky na to, aby si zajistila dobrou péči. Tisíce a miliony lidí by ji potřebovaly, ale finančně to neutáhnou.

Snad se jako mladá baba dá dohromady.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:10Od: blixa
Tak prostředky jistě má, potíž je v tom, že psychické problémy jsou složitě řešitelné, některé se dají třeba jen poněkud utlumit a některé se nedají řešit vůbec. Je to těžký. Během mého, už poněkud delšího života několik mých kamarádů spáchalo sebevraždu. Něco málo o tom vím.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:24Od: Blondie
Tak problém si přiznala, teď ho snad dokáže vyřešit :/
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:03Od: DORSCH Re: Jak přesně nastoupit do tramvaje, aby si mě všimlo co neméně oso
to by ma tiez zaujimalo,pytam sa ciste zo zvedavosti,pretoze som o niecom podobnom ani netusil
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:57Od: Nenela
Jsem rada, ze je to taky nekdo soucitny. Na fobie prachy proste nestaci.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:46Od: turista
Souhlasím.
[ Reagovat ]
01.06.2021 08:53Od: Blondie
jak se to vezme - Naomi prostě má na to, aby si zaplatila psychoterapii. Vůbec to nemyslím pro nějaký pitomý tenis či aktuální situaci, ale bude ji to omezovat v soukromém životě.

Jestli to ještě neudělala, tak teď by měla.
Na tenis ať se klidně vykašle, je mladá a dostane se zpátky. Duševní zdraví je důležitější. Teď navíc zjevně není schopna brát tenis se všemi jeho závazky.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:06Od: aape
Snad má kolem sebe lidi, kteří jí nedokážou pomoci, a pokud má nějaké velké problémy, může si přece zaplatit lidi, lékaře, kteří jí můžou vyjednat nějaké úlevy ze zdravotních důvodů, ale touhle cestou do toho nejde, spíš mi připadá, že se snaží o nějaký aktivismus nebo tak
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:11Od: aape
Dokážou
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:07Od: FulnekUltras
po tom, jak odpravila krakatici ve finále uso, a co veřejně předváděla i dál, u ní na nějaké sociofobie fakt nevěřím smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:13Od: Mony
do defenzivy se dostala sama.Že pro ni nebudou všichni brečet, musela počítat. Ted uz jen zbývalo se pokořit a požádat o pomocnou ruku. Na to je ale asi velká Hvězda. Jde o snadno řešitelnou maličkost, ale pro ní to může být osudový problém.
I války ale vznikají kvůli hloupostem
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:15Od: lvicek
Pokud by to ale bylo na téhle úrovni, tak asi není způsob řešení, že oznámím na Twitteru nebo kde, že na tiskovky chodit nebudu a že organizátoři mají pokutu dát na charitu...
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:26Od: Mony
jednoduše- křehká Princezna
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:24Od: Haitik
Přesně, taky z toho úplně nemám dobrý pocit.. Snad se z toho vyhrabe.. Budu jí držet palce.. Nedivil bych se ani tomu, kdyby prostě skončila.. smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:53Od: lvicek
Jako na jednu stranu ji malinko chapu, zrovna dneska jsem absolvovala medialni trenink a byla to fakt hruza :D. Ovsem stejne jako k jeji praci, tak i k te moji to patri a bojuju s tim odedavna. Tremu jsem mela uz od malicka a doslo to tak daleko, ze jsem jako jedina v zaverecnem rocniku klaviru nesla na zaverecny koncert, ale mela soukrome prehravky, protoze jsem proste rekla, ze na ten koncert za zadnou cenu nepujdu :D. No ale takovy je zivot, no...
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:03Od: Blondie
Mediální trénink? :D hezky pěkně!
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:18Od: lvicek
Jo hrůza to byla... A ještě se dívat na sebe na videu, jak tam plkam nějaký kraviny.... Fakt něco pro mě :D.
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:00Od: Nenela
To znam! Proto soucitim smile. Dokonce i s Osakou, kterou jinak nemam rada. Ale nemam ji rada hlavne proto, ze nam tenkrat odpravila na AO Karolinu i Petru smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:53Od: jklejna Gratulace!!!!
Tak Tereza vítězí ve dvou setechsmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:52Od: TML Nevadí
Chybět mi nebude. Jako "skvělá" antukářka by letěla za jedno nebo dvě kola, tak si asi nechala poradit, co bude lepší PR... smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:03Od: Blondie
To fakt není o dobrém PR, věř mi...
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:51Od: Faby Mugu
vyhučala riadne rýchlo, škoda nedoliečeného zranenia!
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:50Od: tenista08
Osakaová mě docela mile překvapila, když neustoupila a raději odstoupila.
No, za sebe říkám, že nepotřebuji vidět tenisty žvanit o ničem, ale chci je vidět hrát tenis. A podmiňovat druhé tím prvním může jen hňup.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:53Od: aligo
Bez medializace se sport ale neobejdete... Peníze se pro ně musí někde získat...
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:57Od: Teo Re: :)
Bez tiskovek by se obešel určitě smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:02Od: aligo
Platí se i vstup médií. smile peníze jdou že všeho smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:09Od: Teo Re: :)
Všechny ty tiskovky jsou stejně furt dokola to stejný. Stejný otázky ve všech sportech, stejný odpovědi. Furt.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:20Od: Mony
ona i 1 věta na tiskovce pomůže. Třeba Petra:" Ten křižný BH, co mi zachránil zápas, mi vyhrál Wimbledon" ..a hned ten tenis je zajímavější
[ Reagovat ]
01.06.2021 15:48Od: Teo Re: :)
Jenže to tohle si můžeš uvědomit i ty sám, když ten zápas sleduješ. A vůbec média jsou prostě jen prostředekem mezi někým a něčím a tady je krásně vidět, že ten prostředek se dá vnímat i jako překážka smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:49Od: Teo :)
Psal jsem to tu před pár dny, že je nejspíš introvert a ne každej na to je. Tak to holka přiznala sama. A dobře udělala, že odstoupila, jen ať ten mediální hyenismus malinko probere.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:11Od: FulnekUltras
pak ta pirátčata nemají mít tolik hlasů
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:46Od: aape
Tak věřím, že po US Open, po tom, co tam předvedla Serena, deprese mít mohla možná i trauma, za to může "matce" poděkovat..
Ale že se zaměřuje zrovna na tiskovky a jiné akce zvládne,.. spíš mi připadá,že to zkusila diktovat, a když to nevyšlo, nechce ztratit tvář
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:37Od: Haitik
Ty jo, tak to jsem nečekal.. Je mi jí strašně líto.. Snad se dá dohromady.. Síla, že od roku 2018 trpěla depresemi.. Fakt tleskám FO, ale také ostatním GS, že takto vypuzují svojí největší budoucí hvězdu, ať už mužskou nebo ženskou.. Fakt tleskám.. Kéž by takovýto postoj zaujali i proti hráčům, kteří čelí obviněním z domácího násilí a zaujali nějakou politiku vůči tomu.. Ale nee, to budeme ignorovat, budeme dělat z Naomi nepřítele číslo jedno jen proto, že odmítla chodit na tiskovky.. Jsem znechucen..

Tak snad brzo, Naomi smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:41Od: SpacialRecognition
Takže narovinu řekneš zítra svému šéfovi, že nebudeš vykonávat určitou část svých povinností kvůli mentálnímu zdraví. Určitě to vezme dobře.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:42Od: Andrew89
Asi tak
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:47Od: Haitik
Hmm, tak čistě teoreticky.. Kdyby mi část mých pracovní povinností způsobovalo psychické problémy, tak bych se zkusil domluvit se šéfem, jestli bych té části práce nemusel být vystavován.. To přesně udělala Naomi..
Když jsi to vzal na ten reálný život, tak jako.. Ty šéfové jsou taky lidi, vše je o domluvě.. Už nežijeme někdy v roce raz dva čtyři..
Ovšem její šéfové se zrovna 2x nezachovali.. Mentální zdraví je také sakra důležité, fakt se divím tady tolika negativním reakcím vůči její osobě..
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:51Od: aligo
Ta se nedomlouvala, rovnou řekla že to dělat nebude.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:52Od: aape
Tak domluvit se nepokusila, oznámila to na sociálních sítích, kdyby se zkusila domluvit i třeba s nějakým lékařským posudkem, tak by to nedopadlo takhle
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:54Od: Andrew89
Nelzu tu....oznamila to na soc. Sitich,misto toho aby je kontsktovala a resila to
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:55Od: Andrew89
A kdyz po tom prohlaseni ji kontaktovali,nejdriv jim ani neodpovedela....;)
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:56Od: Andrew89
Nelzi tu*
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:15Od: Haitik
Jo, vyjádřil jsem se špatně.. :D Nesnažil jsem se lhát.. Vzal jsem to na sebe osobně, že bych zaujal postoj, že zkusím se domluvit, že to dělat nebudu.. :D (To ovšem neznamená, že Naomi nepodporuju v jejím postoji)..

Ale kdyby se s nimi snažila domluvit>oni by zaujali pravděpodobně stejný postoj, tedy výhružka diskvalifikace>Naomi odstupuje sama.. Dopadlo by to asi stejně no.. :-)

Prezident FTS teď teda měl tiskovku, ale nenechal si položit ani jednu otázku a normálně odešel.. Já myslel, že odpovídat na otázky je součást práce.. Taky dostane takový hate? :-)
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:54Od: turista
Prostě typičtí zabozrouti.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:04Od: PetaM
V pořádku, pokud ti nevyhovuje tvá pracovní pozice, jednoduše buď budeš degradován na nižší pozici, kde tolik povinností mít nebudeš, nebo ti adekvátně snížíme plat. Případně je na místě i výpověď. :) Nevím, co je na tom tak těžkého. Snad vím, do jaké práce jdu a co chci dělat a co k tomu patří. Nechceš to dělat? Za tebou stojí stovka dalších, kteří to dělat budou. A rádi.
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:17Od: Haitik
Výpověď přijmu s radostí a jdu dál, práce je dost i jinde :D tak si případně najdu takovou práci, která mne nebude psychicky ničit a nebudu chodit domů bez chuti do života.. smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 22:19Od: blixa
Jo, no, takovejch, jako je Naomi tam stojí stovky. Bože kriste ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:41Od: Andrew89
Ja tleskam tomu,ze organizatori nedovolili udelat z pravidel trhaci kalendar smilesmilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:50Od: aligo
Je to její práce, kterou zvolila, měla by ji dělat se vším všudy a ne si říkat, že tohle dělat nebudu a pokakejte se. Taky nám v práci nikdo nedovolí určitou část našich pracovních povinností nedělat, jen proto že se nám nechce. Jestli ji to nebaví, nebo s tím má nějaké problémy, tak ať skončí a najde si něco co ji baví....
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:04Od: Nenela
Tohle je ale zajimavy nazor. Proc vlastne ATP nijak nereagovala na toho deb.la Zvereva, co chodil na Corona party a mlatil svoji partnerku? Ale na holku, co bojuje se svoji psyche, zaklekne (abych vyuzila vyravivo nasi ministryne financi) jako nic
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:42Od: tommr
ale ATP (WTA) přece nemůže fušovat do práce policie a soudů ...
[ Reagovat ]
31.05.2021 23:46Od: sojka1
to muze jen TP... :-)
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:32Od: Andrew89
Mam z toho takovou pachut. Rozpouta celou tuhle diskuzi a pak se stavi do role obeti. To co se ji asi deje nebude uplne o tenisu. Nicmene neni mozny proste mit vyhodu na odstatnima. Co takova hracka,ktera je postavena niz ma delat,kdyby taky nechtela chodit na tiskovky se stejnym duvodem? Ty pokuty by je znicily. Naomi si to muze dovolit.....zbytecny drama,ktery si mohla odpustit.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:34Od: Andrew89
Dovolit zaplatit*
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:41Od: Blondie
Souhlas...
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:30Od: SydneyOpen
Pokud ji vadí pozornost novinářů a médií, tak proč se tak angažuje v podpoře BLM a zveřejnila tu hroznou fotku v plavkách? Jako nechápu to celý
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:19Od: Blondie
Buď má nějaký problém, o kterém nikdo z nás nic netušíme, nebo je to má v hlavě fakt nějaké zmatené.

Každopádně jsem ráda, že jí nebyla umožněna nějaká výjimka, ale že tvrdě narazila na mantinely. Tenhle svět je někdy v otázkách povinností a morálky tak rozplizlý, že je třeba pevně stanovit a taky ukázat hranice.

Snad to Osaka vezme jako lekci.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:27Od: SydneyOpen
já tomu nějak nerozumím, ono o něčem vypovídá i to že vlastně nemá od žádných tenistů ani tenistek žádnou podporu ani pochopení. Pokud má psychické problémy nebo nějaká rodinné problémy tak neměla na RG přeci vůbec jezdit a jestli je to celé jen strach z otázek na její antukové výsledky a hru tak nemá v profesionálním tenisu co dělat, kritika ke sportu prostě patří.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:29Od: Blondie
Tvrdě řečeno, ano.
Měla to minimálně lépe komunikovat, ne to oznámit. Snažit se o dohodu.
Její PR tým má za pět a místo hvězdy krizovku :/
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:32Od: SydneyOpen
přesně stačilo to nějak vysvětlit a hlavně komunikovat, já si myslím že organizátoři i novináři by to pochopili, ale celé to prohlášení k tiskovkám bylo celkem arogantní....
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:40Od: Blondie
To jo. Ještě jak jim určila, co by měli udělat s pokutou vybranou na základě toho, že ona neplnila povinnosti XD to byl výsměch, úplná ostuda
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:28Od: safi1313
Chudinka :))) pozornost se slávy ? ježíši no to je tragedie .. asi na stejnem levelu jako když zlata mládež bere drogy a omluvaji to tím ze za to nemuzou , ze mají úplně všechno na co si ukážou a nejsou s tím vyrovnání a proto musí fetovat ..

At to nehraje jezis no :) ale je to součást sportu kterymu se věnuje vrcholově .. at jde na pracak a zametat park , když je tohle na ni moc sociální :)
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:36Od: majkl005
ono ani to zametání parku by asi nebylo kdoví co, pro princeznu...přeci jen, v parcích bývá dost lidí :( :D
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:17Od: hanz
Dnes samé skvělé zprávy - vypadnutí DRAMA QUEEN Andreuscu, odstoupení hardařky Osaky (určo by takto neodstoupila ze svých oblíbených grandslamů), vysmahnutí Penka i Podo, k tomu si okusila vlastní meducínku Rodžrska smile a hnusný styl Berty mi též chybět nebude.smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:14Od: jklejna
smutné - ich bin traurigsmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:13Od: Tomas_Smid_fan Tak to je škoda!
a velká... Tak mají, co chtěli. Ona tím o pozornost rozhodně nepřijde, zato FO o hvězdu přišlo.
2:1 pro Naomi, která si stojí za svýmsmile
Doufám, že najde rozumné řešení na další GS, aby se problém neopakovalsmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:18Od: FulnekUltras
ano - Osaka snad najde rozumné řešení - sama pro sebe smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:20Od: Tomas_Smid_fan
ano, v tomto případě všechno se vším souvisí.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:22Od: Blondie
Jak si to vezme.
Kdybych byla potenciální sponzor, v mých očích si rozhodně uškodila.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:26Od: Linka
Děláš si srandu? Pokud má Naomi nějaké problémy, ať je řeší s odborníkama a neosočuje novináře, že jí ubližijou kdyby to takhle přiznala od začátku určitě ný to i organizátoři řešili jinak
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:08Od: Jan
Když je někdo pipka, tak je pipka.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:09Od: jklejna
kdo neprožil neuvěří
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:14Od: Tomas_Smid_fan
a aeronet dobrý?smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:16Od: Jan
Ty jsi taky pipka.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:24Od: FulnekUltras
pipky by měly začínat opatrně v pipšou ;-)
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:07Od: SydneyOpen
její volba... moc jí vlastně nerozumím, jestli nesnese kritiku tak nemá v profesionálním sportu co dělat
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:09Od: jklejna
bude mi chybětsmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:07Od: safi1313
Tak jdi delat uklízečku , když mas deprese z toho, ze si znama . Ty voe potřebovala bys proplesknout za tyhle kecy. Nevracej se už .
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:05Od: ttopi
Udělala to fikaně. Tohle je z jejího pohledu ten nejlepší způsob, jak zvýšit tlak na to, aby se ji všichni snažili vyhovět. "Nebo u vás nebudu hrát a basta". Nezbývá jen doufat, že jí na to nikdo neskočí.

Jestli mě nějaké psychické problély, tak jí to samozřejmě nepřeju. Ale takhle to řešit nejde. Člověk by měl dělat jenom to, na co má.
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:04Od: stafel
Tak ta kráva si myslela, že bude mít psychickou výhodu a místo toho se psychicky sesypalasmile Nic jiného se ani čekat nedalo ale bohužel tohle ještě dítě to nedomyslelo smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:57Od: PetaM
To je ale bílá trubka ...
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:48Od: MFish
Dřív, ještě když hrála mimo top50, tak jsem ji docela fandil. Ale musím říct, že od tý doby, co vyhrála GS a je na špičce žebříčku, tak se chová jako totální hovězí dobytek na pět. Nemůžu ji ani vidět
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:09Od: Jan
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:43Od: Kozoroh
To je ale komedie... smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:43Od: tmora
Tak těžko soudit, na druhou stranu je Osaka težkej introvert a prostě některý věci má jinak než většina ostatních..To si i myslím že nic nehraje. Nicméně podmínky grandslamu jsou pro všechny stejný..
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:41Od: GaelM
Neříkám že jí v tomhle rozumím, ale aspoň má "koule" stát si za svým a nenechá se rozhodit vyhrožováním papalášů. smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:06Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:35Od: aligo
To je dost
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:29Od: com
chybet nebude smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:47Od: Mr.Pink
ale bude
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:07Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:28Od: George_Renel
smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 20:26Od: FulnekUltras dělá to jen machra
a nic to nevydrží
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:08Od: jklejna
smilesmile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:20Od: jklejna
no, když by se to porovnalo s Petrou - čím si prošla, tak je to měkota. ALE KAŽDÝ TO MÁ ASI JINAK.smile
[ Reagovat ]
31.05.2021 21:15Od: Jan
První světová skupina a dělá machra.

https://www.youtube.com/watch?v=7d-hWM0m2xg
[ Reagovat ]
01.06.2021 12:28Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist