OSN pozastavila kvůli dopingu spolupráci se Šarapovovou

15. 3. 2016, 17:29
Aktuality 265
Kvůli dopingovému nálezu pozastavila Organizace spojených národů spolupráci s Marií Šarapovovou. Bývalá světová jednička a vítězka pěti grandslamů byla velvyslankyní dobré vůle Programu OSN od roku 2007.
Profily hráčů
Maria Šarapovová

Osmadvacetiletá Šarapovová před týdnem oznámila, že během lednového Australian Open byla pozitivně testována na nově zakázanou látku meldonium. Spolupráci s ní poté ukončili někteří významní sponzoři a dnes i OSN.

"S ohledem na její nedávné oznámení jsme pozastavili její roli velvyslance i veškerých plánovaných aktivit, dokud bude pokračovat vyšetřování," uvedla OSN.

Práce ruské tenisové hvězdy byla zaměřena především na pomoc přeživším havárie jaderné elektrárny v Černobylu v roce 1986.

TÉMA: Maria Šarapovová a meldonium
Maria Šarapovová 7. 3.

Šarapovová: Měla jsem pozitivní test na meldonium

7. 3.

S dopingem se v tenise zapletli i Korda, Strýcová či Hingisová

Jevgenij Kafelnikov 7. 3.

Šarapovová musí podle Kafelnikova nést následky. Navrátilová se Rusky zastává

Maria Šarapovová 8. 3.

Šarapovová přišla o velké sponzory. Končí s ní Nike, Porsche a TAG Heuer

lék meldonium 8. 3.

Meldonium sportovní výkon nezlepšuje, tvrdí jeho tvůrce i český lékárník

Maria Šarapovová 9. 3.

Serena: Maria svým přiznáním ukázala kuráž a srdce

Maria Šarapovová 10. 3.

Šarapovovou těší podpora fanoušků

Maria Šarapovová 10. 3.

Head Šarapovovou nezavrhl, bude jí věrný i po dopingovém odhalení

Andy Murray 11. 3.

Murray: Berete-li léky na zvýšení výkonu, musíte být suspendováni

Rafael Nadal 11. 3.

Nadal: Věřím, že Maria jen chybovala. Ale zaplatit za to musí

Maria Šarapovová 12. 3.

Chci, aby moji fanoušci znali celou pravdu, napsala na facebooku Šarapovová

John McEnroe 13. 3.

McEnroe verzi Šarapovové nevěří a žertuje: Netrestejte Marii, pokud skončí s hekáním

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

265
Přidat komentář
smazaný uživatel
http://www.cas.sk/clanok/377452/ruskym-firmam-sarapovovej-doping-nevadi-aha-co-ponukli-tenistke/
Reagovat
a.magerova
Takže všechno zlé je pro něco dobré.... :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
Aj keď už je to celé, trochu smiešno-trápne :)
Reagovat
a.magerova
Jj, tak nějak.....
Reagovat
a.magerova
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/397880-rusti-poslanci-po-skandalu-tenistky-sarapovove-skupuji-ve-velkem-meldonium.html
Reagovat
VlS
Na kterým turnaji budou hrát?
Reagovat
Fandina
Píše se to tam, turnaj zákonodárství Ruska.
Reagovat
a.magerova
No.... letos už na žádném, když TO je zakázané.... maximálně tak na vlastním písečku... :-)))
Reagovat
FulnekUltras
vzhůru na Petru !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reagovat
Roger_Federer
Po zapase z Rosolem ve Wimbledonu 2012 kdy nasledne Rafa oznamil pauzu kvuly zraneni, vylezly z tenisoveho kolotoce info, ze jeho nahla pauza je zasterkou pro stopku kvuly pozitivnimu testu..Ano uznavam, pouze se to suskalo.Naznacily to i nekteri "nymand tenisti"..

Proc neco tutlat?Tahle otazka snad neni myslena ani vazne ?

Velmi tezko by si ATP mohla dovolit skandal, kdy by priznala, ze jeden ze dvou nejlepsich tenistou poslednich 3 let.Antukovy fenomem, mega star, mel pozitivni test na dopink.
Takze jako uz nekolikrat v minulosti, se to tise zametlo pod koberec, Nadal dostal stopku prikrytou zranenim..
Netvrdim, ze je zo na 100% pravda, ale tvdim, ze rozhodne by to nebylo poprve a nic vyjimecneho..Jde na prvnim miste o prachy.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, abych tak trochu uvolnil to napeti tady...tak se jen podelim jednim infem, o kterem se fakt nevedel, a dnes jsem asi objevil Ameriku;)

Jde o film Rambo... film na zaklade knihy Davida Morrella, no ktery spis napsal nejaky psycho antivalecny roman...
Hele, tak...
Prvnim hercem, kteremu byla nabidnuta role v tomto beckovem trhaku 80.let byl Dustin Hoffman;))))
Ale ten to odmitl, nebot ve scenari bylo toho nasili na nej proste moc...
Ze stejneho duvodu to odmitl
Terence Hill :)))

Hele, ale to neni vsechno...
...do role byli dale zvazovani:

Al Pacino :D))),
Robert De Niro:D))),
Paul Newman,;D)))
Steve McQueen;D)))
Nick Nolte,
John Travolta (neskutecna supa fakt ;DDD),
James Garner,
Kris Kristofferson :D))) taky dobry,
Michael Douglas ;D))) tak tady skoda, ze to nevzal...

Pochopitelne dost byl zvazovan Clint Eastwood ;D)))

Tu Prvni Krev nakonec vzal Satllone, no a stalo se s tim filme, co se stalo, no;)

Na zaver...jeste jedno male info...tocilo se to v Kanade;D)))

A potom, ze Svet neni plny kuriozit...
Reagovat
Roger_Federer
Chytla dneska opet zachvat.
Vsiml jsem si ze se ty prodlevy posledni dobou hodne zkracuji.
Asi to bude vekem.Mely by ji upravit podle toho medikaci.
Reagovat
Fandina
nelži
Reagovat
Roger_Federer
Nelzu, napsal jsem to jako nazor.
Reagovat
gigin
http://www.tennisnow.com/Blogs/NET-POSTS/March-2016/Novak-Maria-Humble,-Responsible-and-Brave.aspx
Reagovat
smazaný uživatel
Souhlasím s tím, co říká Novak a taky už jsem tady párkrát psal, že se to může stát komukoliv. Chápu, že to někoho u Mashy zklamalo (třeba Genie to podle jejího vyjádření hodně mrzelo, protože Masha byla v dětství její vzor) a určitě je to nepříjemné pro celý ženský tenis, ale nazývat Mashu podvodnicí jako předvedla jedna hráčka podle mě není fér.

Kdo Mashu zná trochu líp, ten se jí zastal. Ať už Novak nebo spoluhráčky z ruského fedcupového týmu... Tady jsem četl článek s jejím trenérem z dětských let a ten taky říká, že Masha by nikdy vědomě nepodváděla.
https://twitter.com/AnglosearchNews/status/709748511286296576
Reagovat
Stan_Borowitz
Kdyby se to mohlo stát "komukoliv", tak je těch případů odhaleného užívání nepovolených stimulantů daleko, daleko víc. Nejlépe to podle mne popsal Berdych.

Názor Novaka je třeba brát s rezervou, protože je to jeho dlouholetá dobrá kamarádka. Taky bych navenek podržel kamaráda v průseru, i když bych měl vnitřně pochyby a v soukromí bych mu vynadal do kreténů.

Mária má velkou kliku, že je hezká a sexy, proto má takovou podporu, kdyby vypadala jako Safina, neštěkne po ní ani pes... nechci nikomu sahat do svědomí, ale myslím, že včetně některých plamenných obhájců na tomto webu.
Reagovat
Pedronegro
a to tak, že konkrétně některých :-), naprostý souhlas
Reagovat
smazaný uživatel
Představ si, že Dinaře jsem taky fandil. Docela blbý příklad...
Reagovat
Stan_Borowitz
Ale já jsem nemluvil o tobě, myslel jsem to obecně.
Reagovat
misa
http://l.yimg.com/bt/api/res/1.2/SD7XphtHc9auYdHM.Vno5Q--/YXBwaWQ9eW5ld3NfbGVnbztxPTg1O3c9NjMw/http://media.zenfs.com/en/blogs/sptustenexperts/GenieBouchard-MariaSharapova-history.jpg

:-)
Reagovat
smazaný uživatel
No, přesně. :)

A nebyla jediná...
https://twitter.com/Gibbsyyyy/status/710173350115454976
Reagovat
George_Renel
Na jednu stranu se zlobíš jak se to pořád rozmazává, na druhou to zde nejvíce přiživuješ....
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, já to tady vyvažuju...
Reagovat
a.magerova
Trenér z dětských let?
monty - člověk se mění den ode dne.... ještě před rokem bych do známého neřekla, že brutálně zavraždí svou ženu a vidíš stalo se.... :-/

Takže taková svědectví jsou mi celkem k ničemu...
Reagovat
VlS
Navíc za tím jede mašinérie záchrany stamilionovýho kšeftu. Brend Masha je samozřejmě spojený s "čistou Marií", to už stojí za nějakou tu mediální investici.
Reagovat
Haitik
Celkem by bylo zajímavý, kdyby třeba meldonium po nějaké době zase povolili.. Nejdřív zakázat, potom povolit.. :D To už taky WADA udělala s PRP.. Tak proč ne s tímto svinstvem.. :D

komentář blixy ve 12:41 - za mě palec nahoru!!!

Co se dělo okolo meldonia za posledních 15 měsíců - http://www.huffingtonpost.com/ron-galloway/the-curious-case-of-maria_b_9410234.html

A jestli poslední odstavec v článku je pravdivý, tak aby ten tenis ještě pak měl kdo hrát.. :DD
Reagovat
smazaný uživatel
Přiznám se, že je mi trochu divný, proč to zakázali zrovna v olympijském roce. Jak říkám, nechci za tím vidět nějaké spiknutí (nejsem Fulnek :D), ale to načasování je fakt blbý. Jako by nestačilo, že už Masha přišla o Peking...
Reagovat
peggy
Myslim,ze panove z OSN by se mohli zamyslet co Maria dela pro Rusko?Dava hodne penez na Cernobyl dava narodnou Sibir.Ostani tenistky,z Cesek zadna ty si buduji sidla v Monacu vyhazuji za zlato.Ostani co neco dobreho udelali jen Rafa,Noe a Federer.
Reagovat
VlS
A proč by se měli pánové z OSN zamýšlet nad tím, co ona dělá pro Rusko? Mimo jiné, Černobyl není v Rusku.
Reagovat
peggy
Nejsem tak blba,ale Maria pomaha lidem,kteri se z Cenobylu odstehovali do Ruska.Dejte jiz Marii pokoj,protoze je hodne lidi proti Rusku tak ona za to trpi.To co ona udela takovych je vice i v Ceske republice.
Reagovat
Stan_Borowitz
Když někoho chytli, dostal trest, z ČR nebo odjinud. Proč by měla mít Mária nějakou výjimku. Byla přistižena, dostane nějaký trest, ten si "odkroutí" a může vesele řvát na kurtu dál, pokud to do té doby nezakážou, což by bylo prima.
Reagovat
Stan_Borowitz
A ona netrpí za Rusko, ale za užívání nedovoleného stimulantu.
Reagovat
slacker
Dalsi mrchozrouti
Reagovat
peggy
Ctu,jak to lide Sarapovove preji a to jen,ze je Ruska.Co ostatni,byly i Cesky, tenistky aby to vyslo z tela byly nemocne,unavene atd.Jen Maria se priznala a proto ji preji aby hrala naOH.Co treba nyni tahaji na Rafu a ten by jako jediny toto neudelal!
Reagovat
babolat.cz
I kdyby měla hrát všude, tak myšlenku OH nemůže prznit.
Reagovat
peggy
A jedna Ceska?
Reagovat
peggy
To same i Strycova.
Reagovat
VlS
A co s ní? Dostala flastr a odseděla ho ba lavičce.
Reagovat
George_Renel
Ona se přiznala dobrovolně? Ani testy nebyly potřeba?
Kdybys, Máňo, napsala, že to dobrovolně(?) oznámila, možná to bude pravda.
Reagovat
VlS
Ona si Peggy asi myslí, že když jí partner ( manžel) načapá v posteli s cizím chlapem, tak že pak přijde v župánku a řekne : " víš, musím se ti přiznat, že jsem ti byla nevěrná" a tím to bude vyřízený a vlastně se nic nestalo :-)
Reagovat
Stan_Borowitz
A když on jí řekne, že jí přece pětkrát volal, že je už je na cestě a bude za půl hodiny doma, tak proč toho milence neposlala včas pryč, ona ublíženě odvětí, že to nebylo pětkrát, ale jen jednou a ona navíc moc neposlouchala, protože se soustředila na něco úplně jiného...
Reagovat
VlS
A SMS měla moc slov a byla malým písmem :-)
Reagovat
pepin
Tady je aspon vidět jak by ji někteří nejraději omlouvali. Ale jak je vidět svět /řečeno očima sponzorů a institucí/ je jiného názoru.
Reagovat
Fandina
Je vidět, že žádný strom neroste do nebe a že za chyby se platí a je to jedno, jestli nejbohatší sportovkyně světa nebo já, když nezaplatím včas pojištění a přijdu o nemocenskou.
Reagovat
pepin
Ahoj, tak víš jak to je, něco musela říci když to prasklo. Ale dobře jsi to napsala, nejbohatší sportovkyně světa, která má okolo sebe obrovský tým lidí a má je na vše a jsem přesvědčen, že i na ty bonbony, se takhle dětinsky vymlouvá. Ale nemůže to překvapit, známe ji jaká je "sportovkyně". Jen at ji opepří.
Reagovat
gigin
Jaká je sportovkyně? Ona nějak podvádí, porušuje pravidla? Teda do konce lońského roku myslím. Jsi dobrý hejtr, je potřeba si přiložit polínko do ohně.
Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
peggy
Vazeny pane ja si ziji svobodny zivota delam si co chci a nikdo mne do toho nepovida.Mezi sportovci ziji.
Reagovat
Stan_Borowitz
Nikdo jí to nepřeje proto, že je Ruska, ale proto, že prostě dopovala. Rafa přece taky není Rus a tahá se to na něj dokonce bez důkazů. Navíc se Mária dlouhodobě na kurtu chová nesportovně ? řve během výměn, zdržuje a podobně. To jí bohužel na oblibě nepřidává a v takových situacích se to projeví.

Co se týká ostatních - vždy, když se na něco přišlo, dostali nějaký trest a ten si odpykali(y). Tak ať si ho odpyká i Mária, v čem je problém?
Reagovat
smazaný uživatel
Sharapova už snáď prišla o 7-8 luxusných sponzorov..A pritom Dominik písal, že už dávno nie je na vrchole, je jedna z mnohých..Takže sa tento úlovok ani nemá považovať za úlovok top hráča...A má pravdu..Veď dnes má už za sponzora OSN, NIKE, HEAD, PORSHE ozaj hocikto..:))
Reagovat
Roger_Federer
Proc lzes Peto, snizujes se na uroven fandiny?
Reagovat
Fandina
já nelžu
Reagovat
babolat.cz
nelži
Reagovat
Fandina
nejsem ty
Reagovat
slacker
to je pravda ze nejses on, ale lzes
Reagovat
Fandina
dej důkaz
Reagovat
slacker
nedriv zaplat 100$
Reagovat
Fandina
nic ti nedlužím
Reagovat
slacker
dluzis mi prave tech 100$ za forenzni audit
Reagovat
Fandina
lžeš
Reagovat
babolat.cz
nevíš co to je viĎ chacha
Reagovat
Fandina
u druhých ano
Reagovat
smazaný uživatel
Sundej si uz bryle.

Je rok 2016, ne 2012 kdy byl Rafa na totalnim vrcholu a jeden ze dvou nejlepdich hracu sezon 10,11, cast 12....
Ne nedovolily by si to zverejnit..Znicily by tim cely muzsky tenis..
Kdesto Maria je ted jedna z mnoha.
Reagovat
Roger_Federer
."Takže sa tento úlovok ani nemá považovať za úlovok top hráča...A má pravdu..Veď dnes má už za sponzora OSN, NIKE, HEAD, PORSHE ozaj hocikto..:))"

Kde si teda vycetl z meho komentu, ze se neda Marie povazovat za top hracku?.rekneme si to rovnou, do vyznamu Nadala pro muzsky tenisovy okruh ma Sharapova daleko..
Muzes tady prskat a delat, ze nic neni videt s vsecko u Rafy je "krystalove ciste", nic to nezmeni natom, ze tato info prosakla ihned v cervenci 2012.
Reagovat
smazaný uživatel
.rekneme si to rovnou, do vyznamu Nadala pro muzsky tenisovy okruh ma Sharapova daleko..

Ale to je samozrejme velmi krátkozraké vnímanie..Do športovej úrovne má síce Mária ďaleko, ale tenis je "paradoxne" v prvom rade biznis a značka Sharapovova mala doteraz vačší marketingový potenciál, než Nadal..Alebo si myslis, ze tie sponzorské zmluvy dostala pre modré oči?..:)
Reagovat
Roger_Federer
Ty sponzory behem poslednich 10 let ziskala, protoze je extra marketink. material..
Hezka zenska, schopna, jeste uspesna ve svem oboru, jedna z nejvyraznejsich evropanek v tenisu behem poslednich x let..Ruska zijici v Americe...co vis bys chtel jako velka firma, ktera chce prodat??
Svoji praci pro sponzory splni..
Fakt si myslis, ze muzes srovnavat Nadala a Sharapovu v dulezitosti pro historii tenisu?
Reagovat
smazaný uživatel
V čem je Nadal pro historii tenisu o tolik zásadně zajímavější než Maria?
Reagovat
Roger_Federer
Pokud si myslim jeji martketink.potencial..Je podle tebe Maria vyjimecna pro tenis z historickeho hlediska cim?
Zaradil bys ji do top 10 hracek ??
Reagovat
smazaný uživatel
Výjimečná je třeba tím, že jako jedna z 10 hráček v historii získala kariérní GS.
Reagovat
Roger_Federer
Ano to je, bavime se o vyznamu o proti Nadalovi..
Nadal je jeden z 5 top hracu historie, na Antuce kral.
Maria je jedna z nekolika..
Muj nazor.
Reagovat
smazaný uživatel
Můj názor je, že se to nedá srovnávat a ty vaše žabomyší války s Forehandem jsou pěkně trapné... :D
Reagovat
Roger_Federer
Co si myslis je tvoje vec.
Ja si myslim, ze u Nadala v roce 2012 to ututlaly, kdesto Sharapovou v roce 2016 uz odstredily..duvody budou vselijake.;)
Reagovat
smazaný uživatel
Já myslím, že nebyl důvod cokoliv tutlat a ty máš krapet bujnou fantazii. ;-)
Reagovat
Roger_Federer
:), A ta Francouzka taky?
A milion dalsich taky??
Ty me fascinujes Queshi, jsi totalni "gaucak", ktery co si nenajde na internetu vuvec nevi ze existuje.Kdy si videl naposledy tenis zive?, kdy naposledy jsi byl v zivote na tenise mimo CR, z ceho porad cerpas ty spravne/realne informace?..i co se treba Kvitove tyka..
Je fascinujici (pro me), jak jsi tady schopny svuj nazor vydavat za ten jediny realny a podlozeny.;)
Reagovat
Fandina
Jak souvisí návštěvnost někoho na tenise s jeho inteligencí? Máš v hlavě tenisák?
Reagovat
gigin
Ale Dominik se o jeho inteligenci v přechozím příspěvku vůbec nezmínil.
Reagovat
Fandina
To je tvůj problém, že ani nechápeš, na co člověk naráží.
Reagovat
gigin
Ne. To je TVŮJ problém. Dominik úplně o něčem jiném a né o iqeho inteligenci. Jenomže ty jsi ten dement, což se opět ukazuje a nechápeš to. V podstatě nechápeš nic.
Reagovat
Fandina
Nikdo se tě na nic neptal.
Reagovat
a.magerova
Nech chlapy ať si to tady (v tomhle vlákně) vyřídí mezi sebou po chlapsku, iqe přece není žádný mamánek, kterého musí bránit ženská, neurážej jeho mužnost svým vměšováním do tohoto chlapského sporu.
Reagovat
Fandina
neraď druhým, co mají dělat
Reagovat
a.magerova
Já ti radím co nemáš dělat né co máš dělat... :-P
Reagovat
Fandina
Tak mi neraď, nestojím o to.
Reagovat
gigin
Ty to děláš pořád. Pořád píšeš, co má kdo dělat. Navíc zase píšeš nesmysly, ty inteligente.
Reagovat
Fandina
A co je ti do toho, co dělám. Starej se o sebe a nepoučuj druhé.
Reagovat
gigin
:DDDD a co je tobě po magerce??!! Co se do ní sereš ty tlamo?
Reagovat
Fandina
Nemám zájem se s ní bavit. Nesnáším lháře jako je ona a ty. Nechci, aby se pletla tam, kde se bavím já. Nestojím o to.
Reagovat
gigin
Tak zalez do nory ty stará vydro a neotravuj. Jsi neskutečně blbá a vlezlá, tak běž už jednou pro vždy do řiti. Nejlepší by bylo kdybys odsud táhla definitivně do prdele a rozdávala ty své dementní rozumy někde jinde. Třeba svým vnoučatům, hnido protivná.
Reagovat
Fandina
Nauč se jednat s lidma. Respektuj, co píší, říkají a neuráž je. Až se to naučíš, tak možná se s tebou budu bavit. Do té doby nemáš u mě co dělat.
Reagovat
a.magerova
Kašli na ni, zas nemá co dělat už asi týden, tak tu prudí a je v 7 nebi.... nebudeme ji při tom přiživovat... ;-)

P.S. Ale je super, jak výše píše (ve 21:10): "Nikdo se tě na nic neptal."

Jako kdyby jí se v tomto vlákně někdo na něco ptal? Pije víno, káže vodu... :-/
Reagovat
Fandina
Mám co dělat, ale nemám potřebu se bavit s někým, jako si ty.
Reagovat
a.magerova
Tak se se mnou nebav.
Reagovat
Fandina
já se s tebou nebavím
Reagovat
a.magerova
No nevypadá to tak.
Reagovat
Fandina
Začala jsi sama a kdybys nezačala, já se s tebou bavit nebudu.
Reagovat
Fandina
Začala jsi sama a kdybys nezačala, já se s tebou bavit nebudu.
Reagovat
a.magerova
Mně to stačí říct jednou, opravdu.
Reagovat
gigin
Přesně tak magu. Je to prostě hajzl. Tak ona napadne Dominika, že má v hlavě tenisák kvůli něčemu, co vůbec nenapsal. Člověk jí na to slušně upozorní a ona se s tebou začne bavit jak s nějakým frackem ze zvláštní školy. Je to nabubřelá kráva a svině člověk, věř mi, vím co říkám.
Reagovat
Roger_Federer
Ser na nu, vzdyt je to provokujici dement.
Reagovat
a.magerova
Hele kluci zlínští.... :-))

http://www.novinky.cz/koktejl/397814-s-rukama-v-kapsach-tomas-bata-se-dockal-sve-postovni-znamky.html
Reagovat
Fandina
Zeptala jsem se, jak souvisí názory iqeho s tím, jestli jezdí na turnaje. Kdybys byl jen trochu inteligentní, tak bys to pochopil, včetně toho tenisáku, když jeho názory porovnával s tenisem. Ale ty to nikdy nepochopíš.
Reagovat
gigin
Ne. Ty ses ptala jak to souvisí s inteligencí iqeho.
Reagovat
Fandina
Marná snaha. Inteligence souvisí s tím, jak si člověk dělá názor na svoje postoje. Zbytečné ti něco vysvětlovat. Nechápeš.
Reagovat
smazaný uživatel
No tý Francouzce se to blábolení bez důkazů asi dost prodraží. Ten milion dalších je leda ve tvé hlavě. Na zbytek tvého příspěvku odpovídat nebudu, to je jenom blábolení bez souvislosti.
Reagovat
Roger_Federer
Tak urcite.., dobry.
A ted me teda vysvetly duvody proc by nebyl duvod cokoliv tutlat?
Pomineneme li ted Rafu.
Vezmeme dalsi z nedavne historie tenisu znami pripad..
Nahle ukonceni kariery Justine Hennin.
Jinak samozdrejme muj postrech primo vuci tobe..
Jsi velmi mlady, nezkuseny, nezasveceny, v zivote jsi jeste nevytahl paty z CR, podle meho nazoru o realnem svete tenisoveho kolotoce a zivotech tenistu v podstate nic nevis..Presto mas neustalou potrebu nas tady poucovat.To nenari na tvoji inteligenci (jak pise dement), ale spisena tvoji az drzost neustale tady svuj nazor vydavat za pravdu.Nechapu kde v beres ze ty si ten co to vy spravne..
Reagovat
smazaný uživatel
Ty spíš řekni, proč by měl být důvod něco tutlat. Nehledě na to, že kdyby si Nadal nebyl jistej, že na něj nic nemůžou vyhrabat, tak by asi sotva podával žalobu.
Reagovat
turista
Je to tak. Nadal patří mezi nejlepší tenisty všech dob takže je významnější. Masha je výborná, ale více peněz inkasuje za reklamu než za prémie za vítězství. To polínko na Mashu si ale Rafa mohl odpustit. Berďa si polínko nepřiložil, pouze zamachroval jak on si vše desetkrát prověří.
Reagovat
smazaný uživatel
Výjimečná? To není ani Nadal. Zajímavá je tím, že má kalendářní GS, například.
Reagovat
smazaný uživatel
Kariérní
Reagovat
smazaný uživatel
Jasně, kariérní, já se upsal.
Reagovat
smazaný uživatel
by spíš mělo pozastavit činnost samo sobě.
Reagovat
themimone
??mi přijde že spousta lidí ani nemá páru co OSN vůbec je....
Reagovat
smazaný uživatel
tak mě pouč, pro mě je to organizace, která např. nečinně přihlížela vyvražďování milionu lidí v jednom Africkém státě
Reagovat
themimone
Jsou základní věci které by si měl člověk nastudovat a vědět sám než jen vykřikovat na základu pocitů.

Tady máš alespoň ten nejzákladnější nástin složitostí proč jsou tyto tragické události jako Rwanda, Somálsko složitější, než jen ukázání prstem na mapu kde zasáhneme

https://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_peacekeeping

Ale toto udržování "míru" je tak jedna tisícina toho, co vlastně zaštiťuje UN
Reagovat
smazaný uživatel
:) nepochybně je to složité, ale to není omluva toho, jak se postavili ke Rwandě. Důrazně nesouhlasím s tím, že nemohli a neměli ve Rwandě zasáhnout, a že tato záležitost nenabourala důveryhodnost této organizace.

http://www.iir.cz/article/proc-mirotvurci-osn-selhali-v-zabraneni-genocidy-ve-rwande
Reagovat
Pedronegro
nechce se mi to číst, co si pamatuji, tak tam snad byli Holanďani a nikdo jim nevydal rozkaz aby zasáhli, a pak už na to ani neměli sílu ... taky na tu řezničinu nebyli připravení a nejen oni ... OSN to prostě neumí, ani ochránit humanitární pomoc, která se po světě posílá a končí jako super kšeft v rukou pachatelů těch krizí ...
Reagovat
blixa
Jednotky OSN jsou dokonale k prdu. V lepším případě. V horším případě se samy podílejí na nějakém zvěrstvu (různé africké sbory). Dneska jsou schopni efektivně zasáhnou Amíci, Britové a Francouzi. A Rusové pochopitelně, ale ti na to nemají prachy.
Reagovat
FulnekUltras
Efektivitu ruských náletů v Sýrii musely včera opatrně ;) přiznat i USA alias NATO. Peníze bych sem zdaleka nejen v tomto případě raději vůbec netahal. Virtuálních a mediálních miliard se na Západě zatím ještě nikdo nenajedl.
Reagovat
Stan_Borowitz
Typický hoax vypuštěný ruskými tajnými službami. Odvolávají se v něm na "uniknou tajnou zprávu NATO" údajně zveřejněnou německým magazínem FOCUS. Na jeho stránkách ale žádný takový článek není a zprávu nezveřejnila žádná seriózní média, objevuje se na webech jako sputniknews a podobně...
Reagovat
FulnekUltras
Tento fakt normálně oznámily mj. novinky.cz, nechápu, co zas máš s tím sputnikem atd. I když vlastně jas ;) - na veřejnost vypouštěné informace i dezinformace pravičáků tvého ražení jsou v tomto státě údajně ;) vždy platné...
Reagovat
Stan_Borowitz
Novinky.cz... :-)

A nepodsouvej, to je průhledný pokus o odvedení pozornosti. Kde jsem řekl to, co mi vkládáš do úst?
Reagovat
FulnekUltras
"Serióznost" a "neserióznost" médií - zvlášť v současném pravicovém vnímání a při stále vyšší potřebě režimu mediálně manipulovat s lidmi - jsou pojmy velmi relativní.
Reagovat
Stan_Borowitz
Co to je "současné pravičácké vnímání"? Kde jako? U moci je umírněná levice, naprostá většina médií (celosvětově) je umírněně levicového smýšlení ? stačí se jen podívat na celosvětové mediální cupování Trumpa a amerických konzervativců obecně.

Že nikdo nehodlá šířit radikální levicové bláboly je v pořádku. Nacistům se taky nedává prostor v médiích.
Reagovat
FulnekUltras
Právě teď předvádíš vedle klasického pravicového vnímání i prázdné a ničím nepodložené pravičácké tlachání - což tady už ovšem nikoho nepřekvapí...
Reagovat
Stan_Borowitz
To je i na tvou rétoriku pozoruhodně nelogická reakce.
Reagovat
FulnekUltras
Srovnávat vyhraněně levicové názory s nacismem je klasické pravičácké tlachání, které dnes bohužel zabírá hlavně na mladší generaci, která režim před rokem 1990 osobně nezažila.
Reagovat
VlS
Při stále větší potřebě manipulovat s lidmi :-D :-D,
Na potřebu režimu manipulovat s lidmi si moc dobře pamatuju a týkala se mě bohužel větší část života, od základky, skrz střední školu, vysokou školu a ještě dlouho po ní. Ano, současný stav svobody v euroatlantickém prostoru není optimální. Je vykrádán levicovými sociálními inženýry, kteří lidem v rámci sociálních jistot ne existence, ale blahobytu, vymýšlejí stále větší regulaci, organizovanost toho a onoho a snímáním odpovědnosti " za sebe" z lidí jim kradou ze svobody. Svoboda bez odpovědnosti neexistuje.
Ale ve srovnání se socialismem a komunismem je to nic. Naprosté a úplné nic. Jsi po lobotomii? Jinak si to totiž musíš pamatovat, od povinejch oslav 1. Máje po zkoušky z Marx leninismu a vědeckého komunismu na vejšce, žadosti o výjezdní doložku a devizovej příslib, pořadníky na auta, umístěnky do zaměstnání po škole, cenzuru tisku a médií a jejich obsazení jen spolehlivými soudruhy, fronty v obchoďech na cokoliv, Tuzex a z toho plinoucí veksláky, rozhodování strany kdo může studovat a kdo může dostat byt, nebo stavební pozemek, ach jo.
Reagovat
FulnekUltras
Podstatný je výsledek - kvalita života a jistota budoucnosti pro většinu lidí, nikoliv pouze převážně parazizní elitu, která žije z jejich práce...a to neokecáš, i kdyby ses i se všemi sobě podobnými na hlavu stavěl.
Reagovat
FulnekUltras
parazitní samozřejmě ;)
Reagovat
Stan_Borowitz
Kvalita života pro většinu obyvatel je výrazně lepší než před šestadvaceti lety, kdy se komunisti konečně vzdali totalitní vlády nad vyplundrovanou zemí. To - na rozdíl od tebe - nepotřebuju okecávat, stačí se kouknout na výsledky svobodných voleb.
Reagovat
FulnekUltras
Současný - a prakticky už 26 let trvající - volební výběr spolu se soustavnou mediální masáží sám o sobě napovídá, že výsledky se dají tak nějak "koaličně" ;) namixovat víceméně vždy stejné... ;)))))
Reagovat
VlS
Fulneku, jsi opravdu snaživej, leč nešikovnej manipulátor a prolhanej zmetek.
Reagovat
FulnekUltras
Totéž můžu z opačné strany pohledu bez problému prohlásit o tobě.
Reagovat
Stan_Borowitz
Jenže on má na rozdíl od tebe pravdu. Milé ale je, že ti to ani tady nikdo nežere. Možná ve Fulneku v hospodě jsi úspěšnější, případně si notuješ se sobě podobnými na webech provozovaných nebo placených ruskou rozvědkou, kde se slejzáte, ale obecně je vás (naštěstí) jako šafránu.
Reagovat
Roger_Federer
Hlavne nerozumim, proc nam chodi agitovat sem.
Reagovat
FulnekUltras
Mezi lidmi s totožným názorem by mě to ani nebavilo. ;)))
Reagovat
Stan_Borowitz
Tak už jsem to našel i na tom Focusu, ale ten článek není zdaleka tak oslavný, jak ho proruské weby citují... Například se nějak opomněly zmínit o tom, že pouze 20 % ruských náletů bylo cíleno na IS, zbytek na protiasadovskou opozici. Takže ta úspěšnost je celkem pochopitelná... Taky jim nějak vypadla zmínka o 1700 civilních obětech ruských náletů, z čehož téměř 500 jsou děti...
Reagovat
FulnekUltras
Zvláštní, že NATO bylo nuceno uznat právě efektivitu úderů proti IS, s nímž US Army ve snaze za každou cenu svrhnout Asada bojuje v Sýrii fakticky jen naoko. Jinak na farizejské žvásty o civilních obětech při všeobecně známých dlouholetých "výsledcích" USA právě v této "oblasti" už ani nereaguju.
Reagovat
Stan_Borowitz
Nic takového se v tom původním článku nepíše, tak si nevymejšlej. Tam se prostě mluví o efektivitě náletů jako takových ("na cíle IS a dalších povstaleckých skupin"), z nichž ovšem jen 20 % směrovalo proti cílům IS. Zdůrazňuji, jen 20 %. Proč tak málo? Z toho docela jasně plyne, že útoky proti IS byly jen symbolickou zástěrkou k tomu, aby Rusové využili situace a pomohli Asadovi zlikvidovat ozbrojenou opozici. Tuto misi zřejmě považují za splněnou, proto se teď stahujou.

S těmi civilními obětmi tomu taky nerozumím. Když se zveřejňují ty způsobené nálety NATO, proč se tedy v tomto "objektivním" článku zamlčely ty, které jsou způsobeny ruskými nálety?
Reagovat
FulnekUltras
Od samého začátku Rusko postupovalo na pozvání Asada k obraně jeho zcela legitimního režimu - nevím, co ti a tobě podobným na této jednoduché skutečnosti tak vadí. Na rozdíl od ušáků, kteří dlouhodobě neumějí nic jiného, než všude po světě agresivně strkat svůj špinavý hvězdně pruhovaný rypák, aby z toho pro sebe ekonomicky vytřískali co se dá - v tomto případě, i za cenu kašírované války neválky s ISIS, svržení jim dlouhodobě nepohodlného Asadova zřízení. Teprve po odstranění Asada by možná začali s ISIS v Sýrii bojovat doopravdy. Tomuto scénáři Rusko naštěstí svým aktivním přístupem zatím dokonale zabránilo a zároveň mnoha dosud tápajícím lidem odhalilo podstatu syrského "problému", který od počátku i skrz všemožnou podporu místní "demokratické" opozice vyvolaly USA. Pokud to vidíš s klasicky falešným pravičáckým hnisem v očích jinak, nic víc už s tím nenadělám.
Reagovat
Stan_Borowitz
Mně na tom nevadí vůbec nic, jestli sis nevšiml. Jen uvádím tvé lživé informace na pravou míru, ty hnise v oku, tak co tě na tom tak rozčiluje?

Ano, Rusové tam byli na pozvání Asada a při likvidaci jeho opozice byli úspěšní. Aby se neřeklo, tak taky pár bomb shodili na ISIS. Jen nevím proč se snažíš lhát, že byli úspěšní v tažení proti ISIS, když sám potvrzuješ, že jím o to vůbec nešlo.
Reagovat
FulnekUltras
Ruská akce v Sýrii byla i oficiálně prezentována jako "boj s protistátním terorismem" - což plně odpovídalo skutečnosti, neboť teroristické útoky proti Asadovu režimu vedl jak ISIS, tak i tzv. "demokratická" opozice. Naopak USA svůj primární cíl, svržení Asada, přiznávají jen občas a velmi nerady - na mediálním pozadí údajné soustavné 100% války s ISIS. Ve skutečnosti se Pentagonu v Sýrii znamenitě hodí, že kromě opozice tam Asadův režim ohrožuje ještě ISIS, takže proč nevést válku z tohoto pohledu poněkud "takticky", že? Navíc není žádným tajemstvím, že v některých oblastech Sýrie ISIS s Asadovou opozicí za přímé podpory USA přímo spolupracoval - nemluvě už ani o velmi "podivné" příhraniční roli Turecka, což je další veřejnosti záměrně nepříliš zdůrazňovaná převodní páka USA v tomto regionu k dosahování jejich strategicko-taktických cílů.
Reagovat
Stan_Borowitz
nebyly zamlčeny v původním článku, ale až v těch "upravených" verzích na sputniku, russian times a novinkách...
Reagovat
smazaný uživatel
OSN tam měli jednotky v čele s generálem Dallairem, který žádal o povolení k zásahu, místo toho OSN rozhodla (M.Albright atd.), že svoje jednotky budou stahovat. V době, kdy v zemi oficiálně probíhala "občanská válka", v reálu jednoduše genocida. Francouzi na tom údajně měli zase ekonomické zájmy, hlavně koho zajímají nějací Afričani. I při osvobozování ten jejich přístup je na pováženou.
Reagovat
smazaný uživatel
Nepleteš si to se Srebenicí? Tam u toho byli Holanďani..

Jinak o Modrých přílbách platí, že jsou to výhradně obranné jednotky vybavené poue lehkými zbraněmi, které mohou použít výlučně ke své obraně.
Reagovat
themimone
ale samozřejmě že jsou situace kde OSN selhala, kde se to řešit mělo jinak, kde se situace strašlivým způsobem podcenila. Ale to přece není důvod proč zastavovat činnost, s ohledem na roky fungování, kde se vyřešilo nespočet konfliktů, o kterých by se dnes psalo stejně jako o těhle zmíněných. OSN je komplikovaná organizace která má složitější fungování než klasická aliance, či unie států. Ale funguje, a prakticky jakýkoliv jiný model by narazil...
Reagovat
smazaný uživatel
neber ten můj úvodní výrok doslova, spíš funguje jako narážka na rovněž pochybné fungování této organizace.
Reagovat
FulnekUltras
EU taky funguje - hlavně do kapes těch, kteří ji stvořili...
Reagovat
themimone
Ano, funguje, mohla by podstatně lépe ale to, za jakým účelem byla založena splnila...
Reagovat
FulnekUltras
konec evropských národních kultur a územní suverenity?
Reagovat
themimone
Ekonomický růst, spolupráce,upevnění demokratických hodnot, vytvoření protipólu ostatním světovým velmocem atd.
Reagovat
janek_da
ne že by mě to bavilo, ale pro EU je i Turecko velký hráč
Reagovat
tommr
s EU si vytírají zadek i ty nejzaostalejší zemičky v Africe ... :)
Reagovat
Fandina
máš dojem, že nějaká národní kultura byla potlačena?
Reagovat
FulnekUltras
vývojový trend je zatím jasně patrný
Reagovat
Fandina
obdivuji tvůj dar tak všechno jasně vidět, jen jestli si něco nenamlouváš ... úsměv
Reagovat
smazaný uživatel
jako knedlo, vepřo, zelo máme pořád, že :) možná teda bohužel
Reagovat
Fandina
Já jsem si nevšimla, že bych byla nějak ve své kultuře omezovaná. Co jsem dělala před EU dělám stejně pořád. Ale třeba nějaká omezení jsou, já to ale na sobě nepociťuji.
Reagovat
VlS
1. vepřo k edlo zelo je pozůstatek Rakousko- Uherska, knedlíky nejsou českej vynález
2. Gastronomie je jen část kultury
3. Máš něco proti dobrýmu VKZ a škopku dobrýho pivka?
Reagovat
VlS
Konkrétně by to nešlo?
Reagovat
Fandina
On nikdy nenapíše nic konkrétně, píše v jinotajích a argumentuje stylem ty to nevíš, ale je to tak.
Reagovat
FulnekUltras
kdo nevidí, nevidí... ;)
Reagovat
Fandina
nemusím vidět všechno
Reagovat
FulnekUltras
proto je preventivně lepší dívat se jinam... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
EU má hodně chyb, ale já jsem rád, že tu je. Jestli někdy bude refrendum, hlasuji pro setrvání.
Reagovat
smazaný uživatel
Mně by se líbila taková EU, která by naplňovala tu původní myšlenku - ekonomickou spolupráci v rámci států. Politické směřování k nějakým Spojeným státům Evropským se mi nelíbí. Ale kdyby bylo referendum (jakože nebude), tak taky hlasuju pro setrvání, protože možnosti máme momentálně jen dvě - buď být v EU nebo v řiti.
Reagovat
tommr
já bych tedy byl radši v řiti než v islámský Evropě blízký budoucnosti ... :)
Reagovat
smazaný uživatel
radši v Rusku? :-)
Reagovat
tommr
já už se toho nedočkám, ale vás mladší ještě přejde smích až bude v EU zavedená šaría ... :)
Reagovat
FulnekUltras
ta údajná řiť je klasická argumentační berlička podprahového mediálního nátlaku na "stádo" - jediná možnost řešení nikdy nebyla, není a ani nebude, pokud nedojde k atomové válce
Reagovat
Stan_Borowitz
S tím souhlasím. Žádné šílené drama by se nekonalo. Stále bychom byli členy NATO, takže Rusové by na nás vojensky nemohli. A stále bychom byli členy EHP, což je z ekonomického hlediska podstatné.

Já jsem proti členství v EU trvale, při referendu jsem hlasoval proti, ale teď bych možná hlasoval pro setrvání. Stejně jako tehdy jsem se neřadil k davu těch, kdo si mysleli, že se jejich problémy mávnutím čarovného proutku vyřeší vstupem do EU, po němž nastane ráj na zemi, nechtěl bych se teď zařadit do davu těch, kdo ze všech svých selhání a problémů viní právě EU. Vesměs to jsou ti samí lidi.
Reagovat
VlS
Jsem na tom stejně. Principielně neodmítám myšlenku Spojených států evropských, ale to by musel běkdo zajistit vznik panevropských politických stran s jasným programem, tak aby občan při volbách do europarlamentu volil politický program a ne ksicht, který není schopen garantovat, co se bude dít a pro co vlastně bude hlasovat. Tomu zatím nenahrává ani jazyková roztříštěnost Evropy, protože v ní není realizovatelná volba nadnárodních delegátů, ale to je na dlouhou debatu s dobrým pitím.
Reagovat
Pedronegro
zdá se, že víš, kde vojska OSN uspěla, o čemž se nikde moc nepíše, snad bys mohl některé tyto úspěchy tady vyjmenovat ...
Reagovat
themimone
http://www.un.org/en/peacekeeping/operations/past.shtml si to projdi...
Reagovat
Pedronegro
tak mi to řeklo page not found, z homepage jsem našel probíhající operace, což je zajímavý a smutný čtení, ale ty úspěchy jen obecně, že jich bylo mnoho, tak nevím no ...
Reagovat
FulnekUltras
co třeba krytí americké špionáže prostřednictvím navenek humanitárních organizací, jako např čvt nebo lbz?
Reagovat
themimone
oh cmon
Reagovat
FulnekUltras
jen ta mladá Humpálová se jim teď trochu zvrtla, no...
Reagovat
Stan_Borowitz
Jakým způsobem se do toho dá zamotat Kalousek?
Reagovat
FulnekUltras
tentokrát možná i pozitivním, neboť na propuštění obou slečen by nedal ani korunu...
Reagovat
Stan_Borowitz
Tyhle špionky měly od CIA jaký úkol? Měřit délku penisu místních vousáčů na co největším vzorku?
Reagovat
VlS
Stane, můj osobní postoj je, že bych je tam klidně nchal, protože svobodnej člověk má plný právo odejít do džungle a zůstat tam. když to udělá, má odpovědnost sám za sebe a nemůže čekat, že někdo bude organizovat záchrannou akci. Když tam holky na svý triko vyrazily užít si dobrodružství navzdory varování minesterstva zahraničí, že je tam nebezpečno, tak to byla jen jejich věc.
Ale udělat z nich agentky jestřábů z Wallstreetu, to chce hodně bujnou fantazii.
Reagovat
FulnekUltras
Bohatě stačí všímat si checkpointů i jiných vojenských objektů - ovšem z autobusu, neboť z běžného dopravního letadla to jaksi nemá ten správný efekt...
Reagovat
Stan_Borowitz
No jasně... ony jsou typické špionky, které tajné služby posílají pozorovat vojenské objekty. Proto se taky nechaly při první možné příležitosti chytit a pak rok šukat ve stodole.

Tomu by smály i děti ve školce. Neuvěřitelné, že dospělý člověk může věřit takovým hovadinám...
Reagovat
FulnekUltras
Propojení obou slečen na Člověka v tísni, jakož i "doprovodné" politické aktivity této organizace jsou dostatečně dobře známy. Pro mě je mj. docela zvláštní, že si na "poznávací" pozemní přesun přes rizikové území jihozápadního Pákistánu celkem rutinně zařídily ozbrojený doprovod. Jako běžný turista bych asi v jihovýchodním Íránu moc nevěděl, kde, jak a za kolik. ;)
Reagovat
Roger_Federer
Ty vole, posledni tydny jsi zvysil obratky, svych vyplodu?
Beres ty prasky, co ti dal ten pan v bílem plasti na tu paranoju?;)
Reagovat
FulnekUltras
naivo... ;)))
Reagovat
VlS
by byl, kdyby jí Amičani zrušili zelenou kartu
Reagovat
themimone
proč by to dělali? :D
Reagovat
Pedronegro
jsou citliví na dodržování pravidel u těch, co ji mají ...
Reagovat
VlS
Protože můžou
Reagovat
themimone
Amíci jsou dost pragmatičtí, tam kde jsou peníze, tam je i zájem...
Reagovat
smazaný uživatel
Už aby bylo 23. března. Věřím, že Masha spoustu věcí vyjasní.
Reagovat
smazaný uživatel
Klíčový bude květen, kdy padne verdikt. Co se bude dít 23. března se stejně nedozvíme.
Reagovat
smazaný uživatel
No jsem taky zvědavý i když mě zajímá i ten verdikt a čím dál více vidím , že to bude na dýl čekám i přes rok .
Připadá mi tom čím dál více jako , že chtějí stoupnout na hodnotě všechny tyto sponzoři , dopingové agentury atd . Po těch skandálech to chtějí nějak napravit a odnáší to tedkom Maria , kdyby to bylo před dvěma lety tak Maria dostane max pul roku , ale nyní si myslím , že to bude hodně dost..
Reagovat
VlS
No, myslím, že to bude zaˇležet hodně na Marii, jak bude připravená projevit účinnou lítost, tj po pravdě říct kdo jí to dával, proč a jak.
Reagovat
smazaný uživatel
to budou vysvětlovat tisice dalších východňárů ,proč to brali desítky let
Reagovat
a.magerova
No a to by chtělo, aby se domluvili (všichni co to brali a byli chyceni) na nějaké společné myšlence... jakože stejně, ale svými slovy... :-))
Reagovat
smazaný uživatel
všech 30 by to mohlo uhrát na tu arytmii a prevenci před cukrovkou, to je naprosto neprůstřelné, a pak na to, že jim to mail-box automaticky hodil do spamu, a tak o tom nevěděli :-D
Reagovat
a.magerova
Už je jich skoro 100.... prostě v jednotě je síla, proto musí táhnou za jeden provaz... :-))))
Reagovat
smazaný uživatel
".... čím dál více vidím , že to bude na dýl čekám i přes rok ...."
---
to nemyslíš vážně :-) Samozřejmě, že to bude přes rok. Ty sis nějakou dobu myslel, že to spláchne 6 měsíců nebo 8 měsíců? Něco jako Barbora Strýcová? :-D
Pokud jsi její fanoušek, tak se modli aby to bylo jenom na 2 roky. Na projevenou lítost se hrát jako nebude, sehrát divadlo totiž dokáže 9 z 10 ochotníků z východu - a to oni vědí.
Reagovat
misa
2 roky by v jejím případě znamenaly konec, takže k takovému trestu se její fanoušci modlit nemusí.
Reagovat
VlS
Tak hlavně lítost není vymýšlení pohádek.
Reagovat
smazaný uživatel
ale litost je automaticka, kazdemu prichycenemu je to LITO. Otazka co jim skutecne lito je, jestli to ze je chytli, nebo lito ze budou rok mimo nebo lito ze zklamali fanousky... a ona podstata litosti je nezjistitelna, tudiz veskere prihlizeni k litosti je naprosto irelevantni.
Reagovat
VlS
S tím souhlasím, vedle toho existuje tzv. účinná lítost,tj právní terminus technicus, kterej má vliv na snížení trestní sazby. V praxi znamená, a) odčinění skutku v nejvyšší možné míře b) napráskání spoluviníků.
Reagovat
a.magerova
Dobrá myšlenka.... ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dva roky by byl z mého pohledu absolutně přehnaný trest. Krom toho, šéf WADA před pár dny tvrdil, že za meldonium bude zpravidla rok...

Pro tebe a VISe: https://twitter.com/BillieJeanKing/status/709831542210572288
Reagovat
smazaný uživatel
Polovina standardní sazby (4 roky) je v případě užití látky ze skupiny těch nejzávažnějších naopak ještě slušný výsledek, protože by to znamenalo, že se zvládla alespoň částečně obhájit.
Reagovat
smazaný uživatel
Trest vyšší než rok považuju za přehnaný, tečka. Čtyři roky jsou úplný nesmysl... Teď záleží v první řadě na detailech případu Mashy, které my neznáme. Pokud doloží lékařské záznamy, trest by neměl být přehnaně vysoký.
Reagovat
misa
I když dostane rok, tak pro ni bude návrat hodně těžký. S třícítkou na krku jí vypadnou všechny body.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to blbý, ale musí se s tím počítat... Masha už překonala hodně těžkých situací a není důvod, aby se nepoprala i s tímhle. Jak říkám: Když jí seberou Rio, tak to může klidně táhnout do Tokia 2020. :D
Reagovat
misa
Tokio 2020 se na TP začíná hodně rozmáhat :) Frick ho plánuje už pro Lucku Šafářovou.
Reagovat
smazaný uživatel
To ztracené Rio už ber jako jistotu, i kdyby jí dali takový trest, který by vypršel těsně před OH (např. 6 měsíců se zpětnou platností), tak bude mít v kvalifikačním žebříčku 691 bodů a to na OH stačit nebude.

No ale dá se čekat, že dostane aspoň ten rok. A to nebude lehký návrat, ve 30 se prát na ITF turnajích s hráčkami, které se namotivují jako nikdy v životě. Jsou tu asi 3 možnosti WC do MD a 3 do Q větších turnajů, ale je otázka, jak se k ní organizátoři budou stavět - na jedné misce vah bude její (někdejší) marketingová hodnota, na druhé hromada špíny, která se na ní valí a ještě valit bude. Pokud tahle hromada převáží, moc bych s WC na lepší turnaje nepočítal (pokud už budeme brát v potaz tu optimističtější variantu, že Maria bude během pár turnajů na takové úrovni, aby pro ní ty WC měly cenu).
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, s tím žebříčkem do Ria mě to vůbec nenapadlo. :( Jinak si myslím, že Masha nebude mít s návratem takové problémy, i když to samozřejmě bude chvíli trvat, než se vrátí nahoru. Ale po nějakém vážném zranění by to bylo mnohem horší...
Reagovat
VlS
Pro inspiraci koukněte na www.antidoping.cz
máš tam seznam všech průserářů od roku 2004 u nás, včetně trestů. Zajímavé. Řekl bych, že máme asi tak 3x víc potrestanejch kulturistů, než aktivních kulturistů celkem.
Reagovat
smazaný uživatel
To má v tom kvalifikačním žebříčku určitě víc bodů. SF Wimbledonu a vyhraná skupina na TM, to bude skoro dvojnásobek..
Reagovat
smazaný uživatel
A on se tam počítá i loňský Wimbledon? Já myslel, že se to právě začalo počítat až po Wimbledonu, ale nevím. Jestli je tam i ten Wimbledon, tak je to 1471 bodů, což by asi stačilo na překonání cutu, ale zřejmě by to nestačilo na to, aby byla mezi 4 nejlepšími Ruskami, takže je to asi jedno.
Reagovat
smazaný uživatel
Bere se žebříček po FO, takže loňský Wimbledon se určitě počítá. A Rusové by tam svoji nejlepší hráčku poslali, toho bych se nebál.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo, tak máš pravdu, začalo se to počítat po RG15, tím pádem má těch 1471 bodů (po odečtu AO) a to stačit nebude (aktuálně by to sice bylo na místo 3. nejlepší Rusky, ale Kasatkina i Gasparyan jsou jen asi 400-500 bodů zpět, bez bodů z IW).
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že rok je zhruba ta hranice, kdy bude mít smysl ještě uvažovat o návratu..
Reagovat
VlS
Monty, já pro ni nechci doživotí, kdyby to bylo na mě, tak jí dám 6 měsíců, za polehčující okolnosti považuji, že je to evidentně užívané velmi dlouho a WADA to dala na seznam až teď.
Reagovat
smazaný uživatel
Ok.
Reagovat
VlS
Víš , mě fakt daleko víc vadí ta reakce - účelově ze sebe udělám chudinku a seženu tak mediální podporu, vymyslím si lékařskou diagnózu, i když nemoc, na kterou se to používá je typická pro seniory a ne pro výkonné sportovce, atd atd. Ten účelovej humbuk, za to bych jí snad ty 4 roky i střihnul. Lže a mlží. Vypuštění kouřový clony není lítost.
Reagovat
smazaný uživatel
Podívej se, bezprostředně po té tiskovce stála většina lidí za Mashou. Pak se to začalo rozmazávat, vyjadřovali se k tomu více či méně zasvěcení lidé, přitom ale ani jeden nezná přesné detaily toho případu. To zase ovlivnilo veřejné mínění v neprospěch Mashy. Právě tohle mi na tom nejvíc vadí... A že mělo pozitivní test na meldonium dalších 100 sportovců z Ruska a okolí, to pro mě není argument. Není fér házet všechny do jednoho pytle, chce to rozebrat případ od případu.

K tomu "Vymyslím si lékařskou diagnózu": Vymyslet si lékařskou diagnózu nelze. Buď ji člověk má doloženou (Masha podle svých slov ano), nebo nemá. Masha snad není zodpovědná za to, co jí někdo předepsal a na co jí to předepsal.
Reagovat
smazaný uživatel
Papír snese všechno. I falešnou diagnózu..
Reagovat
smazaný uživatel
Tak napiš rovnou, že Masha je pro tebe podvodnice, nic dobrého jí nepřeješ a je to. S takovýma jako ty se absolutně nemá smysl bavit...
Reagovat
smazaný uživatel
Napsal bych to, kdyby to byla pravda. Tak jednoduché to ale není.
Reagovat
VlS
Monty, lidi se chovají účelově ( skoro všichni) a účelové chování je projevem inteligence. Kdyby tomu tak nebylo, bylo by v deštných pralesích Afriky o jeden druh lidoopa víc, ale nebylo by tu žádný lidstvo. Je to přirozené.
Morálka je jakási nadstavba, která má za úkol účelovost jednání udržet v jakýchsi mezích. Proto se stále morálka a účelovost střetávají, proto vzniklo právo jako regulátor účelovosti - snaha přinutit jedince, aby neškodil nad míru jiným jedincům, případně jejich skupině ( rodina, obec, EU, Zeměkoule, vesmír).
Zkušenosti nabyté za cca 60 let mě říkají, že v případě průseru má povětšinou účelovost zelenou a morálka jde do kopru. V této rovnici mohu popsat i tvé vystupování zde. Proč si mám myslet, že se Marie bude chovat jinak? Proto její vyjádření vnímám s velkou rezervou a slepě jí nevěřím, zvlášť když si přečtu komentář vysoce erudovaného odborníka, který říká že její vysvětlení je směšné a nesmyslné, a nevidím jediný důvod, proč by zrovna jí chtěl škodit.
Proto jí nevěřím.
Reagovat
smazaný uživatel
Ani sebevíc erudovaný odborník nezná přesné detaily jejího případu, které je potřeba znát. Stejně tak je neznáš ty, ale komentuješ to s chutí a děláš si srandu z toho, že se Masha vymlouvá, přitom to není pravda. Masha jasně řekla, že nepřečtení mailu je její chyba, ale zároveň upřesnila některé informace z médií, které na ní vrhaly špatné světlo...
Reagovat
smazaný uživatel
Erudovaný odborník ví, k čemu ta látka slouží.
Reagovat
slacker
Co ty muzes vedet o erudovanych odbornicich? Napoleonsky krecku.
Reagovat
VlS
To je zase věcnej argument
Reagovat
Fandina
Já myslím, že každý hodnotí to, co slyšel, vyjadřuje se k tomu, co je známo. Někdo z toho má dojem takový, jiný makový. A o ničem jiném není řeč. Samozřejmě, že jak to je ví jen ona.
Reagovat
VlS
A to je ta tvoje nekritická zaslepenost. Ty vůbec neuvažuješ o možnosti, že Marie ať sama nebo s pomocí poradců minimalizuje škody, či se o to snaží. jí mohou příjmy poklesnout na statistickou nulu. Budou rodiče kupovat dětem bonbóny od někoho, kdo má zaracha za doping? Konkurence to jistě zneužije. Prachy za reklamu v čudu. Náklady vysoký, určitě má rezervy, ale ve 30 člověk na rezervy sahá nerad ...... .
To nevidíš?
Vymyšlený báchorky mají stabilitu domečku z karet, a je jedno co budeš mlít o detailech a pidobně.
Marie žije v Americe. V Americe se meldonium nedistribuje, žádnej americkej doktor jí ho tedy nemohl předepsat. Tak kdo sakra je ten její doktor? Jakto, že na tiskovce nevysvětloval on, proč je meldonium předepsané? Arytmie je blbost, cukrovka je blbost, tak co teda?
Reagovat
smazaný uživatel
A co máš potom ty a pár dalších? Kritickou zaslepenost? Hele, mě tyhle škatulky fakt nebaví... Počkejte si na vyřešení případu a nedělejte předčasné závěry, když neznáte podrobnosti.
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, když se takřka všichni oslovení odborníci shodnou na tom, že na to, na co to meldonium měla užívat, se moc nehodí, tak je prostě zcela evidentní, že Maria mlží. A pak se pochopitelně objeví spousta a spousta dalších nezodpovězených otázek..
Reagovat
blixa
Polemizovat se dá s moha věcmi směrem k WADA, ale to že už "chytli" pomalu stovku meldoniových případů nesvědčí o velké kvalitě komunikace WADA směrem ke sportovcům. Ono WADA šlo nakonec vždy především o to mít úspěch při lovu. Ono taky meldonium je poněkud speciální případ, nestává se tak často aby 10 let legálně užívaný lék se najednou octnul na seznamu. Asi to chtělo i trochu speciální přístup ke komunikaci, ne jako telefoní operátoři kdy se důležitou informaci dočteš v odkazu odkazu. Ale já myslím že to celé bylo od WADA cílené, šlo jim o to ulovit co nejvíce "hříšníků" a Marie je pro ně sladká pokroutka.
Reagovat
smazaný uživatel
Já do toho vážně nechci tahat politiku a pořád odmítám věřit, že by to bylo cílené. Ale když vidím to uplatňování kolektivní viny v případě ruských atletů, tak asi všechno není úplně v pořádku...
Reagovat
smazaný uživatel
V případě ruských atletů šlo o státem řízený doping. IAAF neměla jinou volbu než udělat to, co udělala.
Reagovat
smazaný uživatel
A jak k tomu přijdou ti, co žádný doping nevzali? Jediná možnost teda je závodit pod olympijskou vlajkou...
Reagovat
smazaný uživatel
Já vím, že to je prekérní situace, ale šlo o systémový problém, a to dost rozsáhlý. Ten by se tresty pro pár jednotlivců na nejnižší úrovni nevyřešil..
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdy nebudu uznávat kolektivní vinu jako správné řešení. Víc k tomu nemám co dodat...
https://twitter.com/josemorgado/status/666287586130927617
https://twitter.com/Cathal_Dennehy/status/665287291284226048
Reagovat
smazaný uživatel
Tady ale nejde o kolektivní vinu. Provinil se ruský svaz, ten byl vyloučen a ruští atleti tak nemůžou závodit pod jeho vlajkou. Ale závodit můžou, tedy ti čistí.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak na OH můžou pod olympijskou vlajkou, ale na HMS v Portlandu nesmí závodit vůbec.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to je blbý. Ale i tak jsem toho názoru, že pokud IAAF chtěla efektivně zasáhnout, jinou možnost neměla. Neříkám, že šlo o dobré řešení, spíš o to méně špatné.
Reagovat
VlS
Ale to je na sledek úmluvy UNESCO, stát kterej nezajistí řádně antidoping, nesmí posílat sportovce na soutěže a nesmí soutěže pořádat.
Reagovat
VlS
Tam je ta teze, že systém dopingu stát toleroval, nebo přímo vytvářel. A na základě toho mu že přijít stopka pro všechny sportovce toho státu a nemusí to být omezeno ba atletiku.
Reagovat
smazaný uživatel
To je sice hezký, ale pořád to nespravedlivě odnesou ti, co žádný doping nebrali...
Reagovat
Pedronegro
10 let meldonia je určitě neobvyklé, ale záleží i na úhlu pohledu, z pohledu WADA bylo asi dlouho jasné, že s ním není něco v pořádku, věděli asi i kdo to bral a udávané důvody, které mohly být víceméně věrohodné a v souladu se známými účinky, s nárůstem počtu užívajících sportovců postupně rostlo podezření a tak asi porovnali účinky bez diagnóz a postupně jim došlo, že je to doping možná už regeneračním účinkem pro ty, kteří nemocní nejsou, no a poslední ránu to dostalo zjištěním, že dobře maskuje, asi rychlým odbouráváním, jiné povzbuzující látky, v kontextu těch roků podezření je to pak pro WADA doping celou dobu a uživatelé, i ti před 1.1.2016, kteří nejsou nemocní, dopujícími jedinci, sice zpětně nepostihnutelní, ale i tak, a proto asi i takový přístup k jejich varování a snaha chytit jich co nejvíc, a pokud to tak opravdu je, tak WADA dělá z mého pohledu dobře :)
Reagovat
smazaný uživatel
4 roky jsou základní trest v případě prvního prohřešku, žádný nesmysl. Tečka.
Reagovat
smazaný uživatel
Asi takhle...
https://twitter.com/FaabiHola/status/709948680908853249
Reagovat
smazaný uživatel
Souvislost?
Reagovat
smazaný uživatel
Souvislost pochopí každej.
Reagovat
Pedronegro
nemůžu si pomoci, ta OSN je snad horší než Kiki :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V nouzi poznáš přítele :)
Reagovat
smazaný uživatel
Od všelijakých sponzorů i OSN se to dalo čekat, od Kiki ne...
Reagovat
Pedronegro
jak to tak sleduju, pomalu si začínám přát, ale jen kvůli tobě, aby k tomu odhalení vůbec nedošlo, ale asi to nejde vrátit, tak aspoň bude chvíli od TNM pokoj ...
Reagovat
janek_da
Že to Rusko nevetovalo
Reagovat
smazaný uživatel
to si schovává na jindy
Reagovat
George_Renel
To nejde, Putin již ji dal na vedlejší kolej.
Reagovat
janek_da
Ale mašina je to pořád dobrá
Reagovat
Pedronegro
vetne to až v Radě bezpečnosti :)
Reagovat
FulnekUltras
je už tak malá, že by Maše v důsledku tohoto rozhodnutí mohly nakonec chybět opravdu nanejvýš nějaké ty peníze na pojištění apod. ;) Pokud jde o její skutečný kredit, tam to pro mě zatím asi nejlíp vystihuje John McEnroe... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
nebudeš sám
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist