Pro jedny vítaný návrh, pro jiné čirý nesmysl. Měly by i ženy hrát na tři vítězné sety?

  • Řadu let se v tenisovém prostředí přetřásá poměrně kontroverzní otázka, zda by i ženy neměly po vzoru mužů hrát zápasy na tři vítězné sety. A jak už tomu u podobně rozporuplných témat bývá, má tato myšlenka jak zaryté stoupence, tak ty, kteří ji považují za naprostý nesmysl. Možná trochu překvapivě je najdete napříč oběma pohlavími.
    28. 4., 10:15 | Téma |  80 komentářů
    Stefanos TsitsipasStefanos Tsitsipas 
     

Na úvod pro jistotu připomeňme, že i v mužském tenisu se naprostá většina klání hraje na dvě vítězné sady, výjimkou jsou grandslamy, donedávna to platilo i pro zápasy Davis Cupu. Zejména v závěrečných fázích turnajů velké čtyřky tak nezřídka bývají k vidění i pětihodinové bitvy, na něž by se mimochodem dal za specialistu označit Rafael Nadal. Stačí vzpomenout jeho nedávné finále Australian Open proti Daniilu Medveděvovi, které trvalo pět hodin a 24 minut a Španěl jej otočil z 0-2 na 3-2. O 10 let dříve byl na témže turnaji společně s Novakem Djokovičem protagonistou historicky nejdelšího grandslamového finále. Trvalo bez sedmi minut šest hodin a mnozí fanoušci ho označují za jeden z nejlepších zápasů všech dob. Šťastnější byl tehdy rodák z Bělehradu…

Právě podobné zápasy by podle příznivců „zrovnoprávnění tenisu” slušely i ženám, v jejichž podání jsou grandslamová vyvrcholení někdy skutečně velmi krátká. Třeba ve finále Wimbledonu 2014 Petra Kvitová zničila Eugenii Bouchardovou 6-3 a 6-0 během 55 minut. Vůbec nejkratším ženským grandslamovým finále bylo to na French Open 1988, v němž Steffi Grafová rozdrtila Natašu Zverevovou dvakrát 6-0. Trvalo jí to pouhopouhých 32 minut. Mnozí fanoušci pak skuhrají, že za nemalé částky vydané na vstupenky chtějí vidět urputné bitvy, nikoli jednostranné záležitosti.

Další a vlastně asi nejzásadnější argument přívrženců prodloužení ženských utkání, tedy pomineme-li boj za rovnoprávnost pohlaví, tkví ve finančních odměnách. Čas od času se ozývají hráči, kterým je trnem v oku skutečnost, že ženy dostávají na grandslamových turnajích stejné peníze, byť na kurtech tráví méně času. Naposledy se k této rétorice uchýlil Stefanos Tsitsipas. "Nechci být kontroverzní, ale je tady téma rovných odměn. Bylo mi řečeno, že ženy mají lepší výdrž než muži. Možná by tedy také měly hrát na tři vítězné. Mně by se to líbilo," vzkázal.

Jeho prohlášení ale strhlo vlnu nevole. Ozvala se například Karolína Plíšková, když na Instagramu sdílela článek s Tsitsipasovým výrokem a přidala k němu vysmátého smajlíka a nálepky naznačujícími, že Řek se nejspíš pomátl. Světová sedmička v žebříčku WTA se ostatně proti prodloužení ženských duelů stavěla už dřív. "Nemám ráda muže, kteří si stěžují a vehementně odmítají, abychom dostávaly stejně peněz. Podle mě je to od nich slabošské," prohlásila před časem.

Její názor koresponduje s postojem Naomi Ósakaové. "Ten chlap je fakt legrační. Nechtěl by on hrát na devět setů? Pokud mi prodlouží zápasy, tak já je prodloužím jemu," prohodila na tiskovce v dobrém rozmaru a už vážněji dodala: "Úplně by to změnilo strukturu tenisu. Musely bychom se po fyzické stránce připravovat zcela jinak. Navíc by trvalo hrozně dlouho něco takového implementovat." Právě fyzickou konstitucí argumentuje i Plíšková. "Ano, hrají déle, ale přece jen jsou silnější než my. Nevím, proč by se měli muži a ženy neustále srovnávat," smetla ze stolu aspekt genderové vyváženosti.

Není bez zajímavosti, že se i mezi hráči najdou tací, kteří by mužské zápasy naopak zkrátili. "Jako hráč jsem dlouhé pětisetové bitvy vždy miloval. Ale z perspektivy diváka mi přijde, že jsou neuvěřitelně dlouhé. Spousta fanoušků může mít na večer naplánované schůzky nebo večeře a kvůli tomu třeba odejdou předčasně," nechal se slyšet Andy Murray, s nímž souhlasil i Novak Djokovič: "Cítím, že schopnost udržet pozornost je u fanoušků kratší, zvlášť u těch mladších. Jsem pro hrát i na grandslamech na dva vítězné. I když jsou zápasy na tři vítězné sety historicky dány, nevidím důvod, proč by nemohla přijít šance na změnu," uvedl a přidal další důvod: "Přijde mi, že máme už tak dost zápasů a turnajů. Ze všech sportů je naše sezona nejdelší, od ledna do listopadu. Doslova každý týden se něco hraje, " poukázal na to, že zkrácení mužských grandslamových utkání by hráčům ulevilo.

Platí to ale i naopak, tedy že některé hráčky jsou pro prodloužení ženských mačů. "Jasně jsme deklarovaly, že my ženy jsme silné, připravené, ochotné a schopné na tři vítězné sady hrát. Všechny hráčky s tím souhlasí, ale grandslamové turnaje to v tuhle chvíli nechtějí," přesvědčovala Serena Williamsová. Hlasitou zastánkyní stejného názoru je i Amélie Mauresmová. "Podpořila bych to všemi deseti. Pozvedlo by to ženský tenis na další úroveň. Líbilo by se mi, kdyby na tři vítězné hrály ženy alespoň ve finále Grand Slamů. Často totiž vidíme jednoznačná finále. Pokud by se hrála na tři vítězné sety, měla by prohrávající hráčka více času se do zápasu dostat a větší šanci ho otočit. Pak bych to rozšířila i na semifinále a další kola," prohlásila.

Postoj, který je někde mezi oběma stranami barikády, už léta zastává Martina Navrátilová. "Možná by bylo nejlepší udělat to takhle: Každý, muži i ženy, bude hrát na dva vítězné sety až do osmifinále. Od čtvrtfinále by ale mohli hrát všichni na tři vítězné," nabídla řešení pražská rodačka, která si v minulosti zápasy mužského formátu vyzkoušela. Bylo to v dobách, kdy se WTA jala experimentovat a zavedla na Turnaji mistryň finále na tři vítězné. "Skvělý nápad. Je to pro nás další dimenze, větší možnost ukázat náš talent," pochvalovala si tehdy Navrátilová novinku, která se udržela od roku 1984 až do roku 1998 a nabídla řadu mimořádných zápasů. Za všechny lze zmínit finále 1990, kdy Monika Selešová porazila Gabrielu Sabatiniovou 6-4 5-7 3-6 6-4 6-2. Zápas trval 3 hodiny a 47 minut. Nakonec ale ve vedení WTA převážily hlasy poukazující na to, že dlouhý finálový duel na konci sezony jen pro dámy až příliš příliš náročný.

Těžko říct, zda se v otázce počtu setů v dohledné době něco změní. Ovšem v tenisovém prostředí, které radikálním změnám není dlouhodobě zrovna nakloněno, se to příliš očekávat nedá. "Respektuji, že patříme ke sportům, které se drží tradic. Ale cítím, že bychom zároveň měli zkoumat nové cesty. Méně setů, rozdílný kalendář, jiný bodový systém, cokoli. Jenže pokaždé, když to někdo zmíní, nevidím žádnou ochotu s tím něco udělat," popsal Novak Djokovič.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Livesport
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (80)
29.04.2022 15:18Od: turista
Pan Jirásek zmínil Nadala jako specialistu na pětihodinové zápasy. Je však pravděpodobné, že právě tyhle dva pětiseťáky na AO a nahuštěný program byly důvodem vzniku únavové zlomeniny jeho žebra. A k těm odměnám. Ve zdravotnictví máme tarifní tabulky a osobní příplatky. Je to systém, který v podstatě zaručuje to, že ženy berou stejné platy v naší branži jako muži což je OK. V tom tenisu je to asi věc dohody pořadatelů turnajů s ATP a WTA. Názory hráčů a hráček to mohou možná minimálně ovlivnit ale ne zásadně změnit. Ty stejné odměny pro obě pohlaví jsou pouze na GS. Špičkoví hráči mají peněz jako šlupek nejvíc z reklamy tak by je to nemuselo zas až tak pálit.
[ Reagovat ]
30.04.2022 00:52Od: peRFect
Ve zdravotnictví berou obě pohlaví stejně?Tak to ani omylem.V tabulkové třídě ano,ale tam to končí.Nesmyslné dělení a kumulování funkcí,příplatky na příplatky a reálně chlapi berou o 10-30% víc co ženy,za totožnou práci.
To je realita a hovořím o lékařích na specializovaných pracovištích.V tenise samozřejmě ATP vytváří výrazně vyšší zisky než WTA.Na GS taky chlapi táhnou více,takže totožná odměna pro ženy je vlastně k mužům diskriminující.Ne,nechci vidět a slyšet fňukny,jak se plahočej po kurtu 4 hodiny.Ale odměny by stejné mít neměly.
[ Reagovat ]
30.04.2022 09:27Od: paddy
Hlavně se zapomíná, že tenisté patří mezi nejbohatší sportovce. smile

A nikdo neřeší, proč stolní tenisté berou výrazně méně. To tenistkám samozřejmě nevadí.

Každopádně peníze ve sportu jsou odvislé od sponzorských peněz. Rozhoduje sledovanost. Pokud má ženský tenis menší sledovanost, pak logicky musí brát méně.
[ Reagovat ]
30.04.2022 11:12Od: Tomas_Smid_fan
Souhlas a pingpongu by neskodilo lepší PR. Zápasy jsou atraktivní (viz např.posledni OH) a netrvají hodiny. Ovsem diváci chodí jen na top turnaje. Nicméně pro tv se současnými tech možnostmi velké nevyužité pole působnosti... Jsou tam i výstřelky v podobě mladých hráčů, i s hranatou pálkousmile apod Za mě velká škoda.smile
[ Reagovat ]
30.04.2022 11:36Od: Pe3k
Ten s hranatou pálkou se dostal do finále mistrovství světa. ITTF neustále s něčím experimentuje ve snaze udělat z pincu atraktivnější sport pro diváky, ovšem ne moc úspěšně.
[ Reagovat ]
02.05.2022 12:46Od: turista
Tarifní platy jsou ve zdravotnictví přesně definované bez ohledu na pohlaví, odvíjí se od dosažené kvalifikace a let praxe. Kvalifikaci nelze obejít. Léta praxe lze obejít tím, že se místo třídy a stupně použije třída a pásmo. Výše osobního příplatku a příplatku za vedení u konkrétního zaměstnance jen málokdy někde prosáknou ven. To je v podstatě tajné.
[ Reagovat ]
29.04.2022 10:02Od: milik254
NA Tenisportále tu máme docela dost boomerský patriárchát, koukám
[ Reagovat ]
29.04.2022 10:19Od: gigin
Tak běž na https://www.alik.cz/
[ Reagovat ]
29.04.2022 10:21Od: milik254
Bohužel mi zrušili účet pro neaktivitu :(
[ Reagovat ]
29.04.2022 10:23Od: gigin
Jj, tam jsou dost krutý podmínky.
[ Reagovat ]
29.04.2022 08:24Od: safi1313
Pokud chtějí a brečí furt kvůli rovným podmínkám, tak ano, ať mají stejné podmínky. Takže 3 vítězné. Sice ma ženský tenis sledovanost asi 1/3 nebo 1/4 toho co mužský, tím pádem ten výsledek sponzoringu atd jde ve stejných poměrech a platy by tak měly mít také tak třetinové co mají muži, ale budiž. Ted je moderní že ženský chtějí na WC pisoáry, nechávají si příjmení bez ová a dalších milion nesmyslů - v dnešní době kdo není zelená aktivistická lesba s neutrálním pohlavím, tak prostě není "in"... takze ok no, tak ať i za stejných podmínek hrají :-))
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:37Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:06Od: Rafaeoli25
smile, blbý kecy.
[ Reagovat ]
30.04.2022 11:27Od: Tomas_Smid_fan
Ok boomersmile
[ Reagovat ]
30.04.2022 11:33Od: blixa
Teda to je peklo. Politická diskuse, bambilion bolševickejch prasat, tenisová diskuse, bambilion šovinistickejch prasat. Z deště pod okap .... smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 21:57Od: Fandina
Je to fakt trapné, ta lidská závist, že mají ženy stejný plat jako muži.
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:01Od: safi1313
Ach ta feministická krátkozrakost :-) mít všehno co mají chlapy, ale schovávat se za svou "ženskost". Takže v předkladu mít všechno co mají chlapy, ale protože jsem ženská tak toho budu dělat jen polovinu :-)
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:14Od: Tomas_Smid_fan
A doma máš chlapa nebo ženskou?smile
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:19Od: blixa
Podle "i/y" asi chlapa ... smile
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:31Od: Patik
Je to tak.. Ti co nesúhlasia sú len pokrytci a podpapucnici.
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:34Od: blixa
Chlapci chlapci, vy patříte někam do prehistorie ... ale bacha, vyberte si správnou dobu, abyste nenarazili na nějaký matriarchát ... smilesmile
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:41Od: Patik
Podľa mňa vieš o čom hovoríme a máš nato podobný názor..smile
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:43Od: blixa
Viem o čom hovorítě a fakt na to nemám stejný názor smile
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:45Od: Patik
Podeľ sa s nami prosím.. Co si o tom myslíš..
[ Reagovat ]
29.04.2022 11:59Od: blixa
O tom nebo o vás ? smile Už jsem se zařekl, že budu ignorovat veškeré mimotenisové politické diskuze na TP a vy sem naserete tenisovou politickou diskuzi. Ne dík, nehodlám se zúčastnit. smilesmile
[ Reagovat ]
29.04.2022 12:01Od: Patik
Aha okej.. Chápem.. .ale ženy niesu politika..
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:05Od: Rafaeoli25
Konečně se na něčem taky shodujeme..
[ Reagovat ]
28.04.2022 19:44Od: paddy
GS by se měl hrát v jiném termínu pro ženy a muže

hned by se vidělo, pro který turnaj by se rozhodlo více sponzorů
to už by nikdo neokecal smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 19:42Od: paddy
až se zavede Fast4 Tennis (do čtyř gemů), pak je konec tenisu smile

Djokovič zapomíná, že kdyby se nehrálo na 3 vítězné, pak by neměl 20 GS
s Murraym nestačí fyzicky, tak hledají jiné cesty

čím kratší zápas, tím větší šance pro outsidery
[ Reagovat ]
28.04.2022 19:22Od: stefankelner Hrať
Hrať na 3 víťazné, za stavu 5:5, tajbrejk do 6, kto 1. výhra 6 bod, čiže aj 6:5 v tajbrejku..
[ Reagovat ]
29.04.2022 12:57Od: Jimbo
No, to je pěkná hovadina - to už by se mohlo hrát jenom do 4!!!
[ Reagovat ]
29.04.2022 22:09Od: stefankelner Re: Blbost
Blbost. Každý set by skončil od 6:0 do 6:5, po 2. zhode by bol ďalší fiftin víťazný a kazdy zápas by sa skrátil o cca 30min.
[ Reagovat ]
28.04.2022 16:12Od: expert69 ach ten svět
Ženy si pořád stěžují, že chlapi dostávají víc zaplaceno. Nakonec si vydupou stejné peníze za méně odvedené práce, ale hlavně podívejte se na ty zápasy žen... Není tam ani noha, stabilita formy 0. Iga ted předvádí to co big3 posledních 15 let a jak je dominantní. Marketing tenista>tenistka, výdělek z tržeb za zápasy tenista> tenistka, sety, délka zápasu tenista> tenistka, peníze tenista= tenistka, mě to hlava nebere... Nic pro ti ženám, ale tohle opravdu není spravedlivé...
[ Reagovat ]
28.04.2022 17:30Od: Rafaeoli25
Na GS není na zápasech žen ani noha? Jinak to je přece věc turnajů, jestli někoho zaplatí víc ne? Jedno jestli to odpovídá.
[ Reagovat ]
28.04.2022 17:37Od: Patik
oni si to vydobia ver tomu..nebudú mať ale pádny argument prečo by mali mať rovnaké prize money..budú to len irelevantné omáčky a hranie na city..v dnešnom svete to tak chodí..
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:08Od: Rafaeoli25
Promiň, ale právě sport, kde to možné je, si to vydobýt, má jít příkladem, v běžném životě berou ženy za tu samou práci, třeba i kvalitnější na té samé pozici často mnohem méně než muži, to je dle tebe spravedlivé? Takže je dobře, že sport tlačí tímto způsobem na zlepšování poměrů a narovnání podmínek v běžných pracích..
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:41Od: Patik
keď niekde robia ženy to isté čo muži rovnaké povolanie a ten istý výkon nesú rovnakú zodpovednosť a stále majú menší plat než muži budiš beriem to..je to nefér..bohužial pre nich v tenise to tak nefunguje nepredajú toľko lístkov nemajú takú sledovanosť takú pozornosť a nehrajú ani na tri víťazné..holt majú smolu..a bolo by to nefér voči mužom..i tak by mali čušať prídu na kurt uhrajú tri gemy a zhrabnú zato sto tisíc euro a stále sa im máli.
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:56Od: Rafaeoli25
No jenže vezmi si, že tenis a modeling jsou jedny z mála oborů, kde ženy berou stejně či dokonce víc, ve více jak 90% prací mají finančně navrch muži, takže spíš bychom se měli zabývat těmi 90% nespravedlnostmi, než tím 1%.
[ Reagovat ]
29.04.2022 15:17Od: Patik
tak učite bude za tým nejaký dôvod a keď nie..tak potom majú právo sťažovať sa že sú diskriminované a podobne nemám s tým problém..
[ Reagovat ]
29.04.2022 16:13Od: Rafaeoli25
Tak důvod, na který se většina zaměstnavatelů vymlouvá je všeobecně celkem dobře znám - prý potenciální mateřství každé z žen, které automaticky snižuje ohodnocení jejich práce. No to je opravdu plivnutí do tváře ženám ze strany podnikatelů, jinak se to nazvat nedá.
[ Reagovat ]
29.04.2022 15:05Od: Patik
ešte by som dodal že je jedno či je to šport a je možné si to tam vydobiť ide o to že treba mať nejakú sebareflexiu a zdravý úsudok a povedať si nebudem si to vydobíjať keď vidím ako to v tenise funguje..nech si to vydobijú na mieste kde im je skutočne ukrivdené..
[ Reagovat ]
28.04.2022 15:58Od: Stan_Borowitz
Podle mne není moudrý nápad zápasy dnes prodlužovat.

Nebo to u žen inovovat tak, že budou sice hrát na tři sety, ale automaticky nastoupí do třetího setu za stavu 1:1 na sety.
[ Reagovat ]
28.04.2022 15:53Od: Marduch k čemu bekhand..
Čas posunout tenis na novou úroveň smile
https://fb.watch/cGllpNiKsk/
[ Reagovat ]
28.04.2022 15:51Od: RFanousek
Za mě jsou zápasy na tři vítězné koření tenisu, památné bitvy, které tvoří historii sportu.
Zápasy jako Wimbledon 2008, AO 2012, WB 2018, to jsou zápasy které si fanoušci dlouho pamatují a mluví se o nich. Tohle je nutné zachovat a ideálně ani nerušit TB v pátém setu, aspoň do toho stavu 12-12.
Co se týče ženských, tak většina z nich na to očividně fyzicky nemá tak ať hrají na dva vítězné, ale tím pádem na GS ať dostávají menší prachy. To je logické.
[ Reagovat ]
28.04.2022 17:32Od: Rafaeoli25
Nesouhlas, se stejnými penězi pro všechny nemám problém. A i u žen si pamatuji řadu památných bitev, viz.třeba finále FO14. To přece nemělo chybu..
[ Reagovat ]
28.04.2022 18:26Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 22:16Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 22:42Od: RFanousek
Já s nima nemám problém ale myslím že je to nespravedlivé. smile jinak je mi to jedno.
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:12Od: Rafaeoli25
Podívej, viděl jsem mraky skvělých tenisových zápasů, co předčily i ty mužské, budeme tedy rozebírat každý zápas a turnaj? Je to nutné? Jinak přijde ti spravedlivé, že v běžných pracích berou muzi standardně za úplně tu samou práci víc než ženy? Takže nespravedlostmi trpí v těchto otázkách tak z 95% minimálně ženy. A je tedy fajn, že alespoň sport, přesněji hlavně tenis, to vyrovnává a tlačí na změnu v odměňování mužů a žen obecně smile
[ Reagovat ]
29.04.2022 18:32Od: RFanousek
V normální práci samozřejmě mají být odměny rovné mezi muži a ženami, to není ani otázka.

Dokonce jsem v rámci emancipace ochoten přehlédnout že mužský tenis má větší sledovanost a že hrají objektivně lepší tenis a jsem pro, aby měli na turnajích ženy stejné odměny.

ALE na GS prostě muži musí vyhrát tři sety, ženy dva, to by mělo bát zohledněno, jinak to prostě spravedlivé není.
[ Reagovat ]
29.04.2022 18:36Od: RFanousek
Jinak je zajímavé, že se to řeší právě v tenisu. Ve fotbale hrají ženy 90 minut a nikde jsem neslyšel, že by chtěly stejné odměny. Asi proto, že by se jim všichni vysmáli, protože hrají o hodně hůř než muži a nikdo se na ně nedívá.
Představ si, kdyby ještě hrály 60 minut místo 90 a ještě chtěly stejné prachy...
[ Reagovat ]
29.04.2022 18:42Od: Pe3k
Reprezentantky USA neustále brečí, že chtějí více peněz, alespoň jako muži...
[ Reagovat ]
29.04.2022 22:40Od: RFanousek
Aha ok, ale tím pádem to není často v hlavních médiích. Určitě ne tak jako tenis.
[ Reagovat ]
28.04.2022 18:10Od: annah
Je fakt, že náklady mají stejné jako muži. Cesty, hotely, trenéři, fyzio, další členové týmu...
[ Reagovat ]
28.04.2022 18:26Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 19:43Od: jackiec
Ale taky je fakt že ženy běhají stejně dlouhé maratony, fotbal hrají 90 minut jako chlapi, takže logicky by měli hrát taky na 3 win.
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:13Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:47Od: Holahej
"Pohádka" Sereny, z veřejných kurtů, trénovaná otcem, amatérem, jen spolu se sestrou...

Nike opens the Serena Williams Building the largest building on its Oregon campus

"The whole building takes your breath away," Williams said. "I hope this building encourages people to bring out the best of themselves and to dream bigger than they thought possible."
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:50Od: Holahej
Nike nazývá budovu Sereny Williamsové "poctou" tenisové legendě, která obsahuje
její oblíbená barva, fialová
její oblíbená květina, růže
Divadlo Olympia se 140 místy
23 skleněných sloupců pro každý Grand Slam

Olympia Theatre, pojmenované po Serenině dceři
East Compton Court
4 kavárny pojmenované podle tenisových titulů
Ubytuje 1000 designérů
Velikost 140 tenisových kurtů

Celá budova vám bere dech, šetrná k životnímu prostředí.
Nová budova Sereny Williamsové v centrále Nike je postavena "jako město", 3 vzájemně propojená křídla, 648 solárních panelů, zachycování dešťové vody, Skybridges, 150 konferenčních místností, 4 restaurace, hodovní síň, navrženo společností Skylab se sídlem v Portlandu
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:22Od: aligo
Klidně bych bral variantu od ČF na tři vítězné s tím, že za stavu 2:2 na sety by byl superteibreak smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:25Od: Rafaeoli25
smile, dobrý nápad, od ČF by to bylo rozumné a ten supertiebreak by asi byl nejlepší smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 16:21Od: Tomas_Smid_fan
Ano, ten STB by jistojistě výrazně zvýšil počty infarktů během sportovních akcísmile
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:07Od: tommr
je to naprostej nesmysl. Už ted si hráčky neustále stěžujou na únavu a jsou mraky zraněnejch. S prodloužením doby zápasů by se situace ještě víc zhoršila ...
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:00Od: misa
NE, některé toho mají dost už ve třetím setu, vidět hroutící se ženy v pátém setu by většina vidět nechtěla.
[ Reagovat ]
28.04.2022 12:50Od: Rafaeoli25
Byl bych pro, minimálně co se týče finále nebo alespoň posledních tří kol na GS.
[ Reagovat ]
28.04.2022 11:58Od: Patik
ako jeden pán povedal..ženy vykrikujú na feministickom zhromaždení ako nepotrebujú mužou ako sú si rovní bla bla a vykrikujú to na pódiu ktoré si nechali postaviť mužmi..bravo.

ženy by tých 5 setov úplne v pohode zvládli aj fyzicky..problém je že by museli taktizovať celý zápas nielen herne ale aj fyzicky so svojími silami a nato skrátka nemajú kapacity mozgu ako muži..načo majú ale kapacity mozgu furt riešiť sračky a vydobiť si veci svojou ženskosťou ohýbať ich podľa toho ako sa im to hodí..keď im poviete že sú silné a pošlete ich makať nelúbi sa im..keď im zase poviete že sú slabé tak povie že je silná a muži by nezvládli pôrod a podobné kekse..každopádne financie niesú o troch víťazných ale o tom koľko pritiahnu ľudí na kurt..
[ Reagovat ]
28.04.2022 15:31Od: annah
Patiku, hernajs, co to je za řeči? Tobě musela nějaká hodně ublížit...
[ Reagovat ]
28.04.2022 16:30Od: elsky
Nebo má nějakou doma smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 17:09Od: Patik
na svete neexistuje muž ktorému by neublížila žena..ale to čo píšem je to tak..a iste mi dajú všetci muži za pravdu a tí čo nedajú sa ich boja alebo ju majú za chrbtom..ale neberte to ako urážku ženy sú zase v dobrom zmysle výnimočné v iných oblastiach.
[ Reagovat ]
28.04.2022 11:43Od: Krisboy Nick :)
Kdyby takhle vážně bral tenis, je numero uno:

https://www.sport.cz/clanek/tenis-boze-to-je-blbec-hrozny-trapas-pousti-se-legenda-do-kyrgiosovy-exhibice-s-celebritami-3314569#source=hp&seq_no=3&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
28.04.2022 11:26Od: SwissMaestro
Pokud chtějí stejně peníze, měly.
[ Reagovat ]
28.04.2022 11:08Od: Krisboy
Neměly.
[ Reagovat ]
28.04.2022 10:41Od: dadaft
Moje stanovisko je pevné jako skála:

Všechny zápasy ve všech kategoriích klasicky na dva vítězné.

Anebo to totálně překopat a použít systém, jaký mají třeba šipky ----- sety na tři vítězné gemy a postupně zvedat počet vítězných setů, na které se hraje -- první kola na tři vítězné, pak na 4, 5 a finále na 6 vítězných setů.
[ Reagovat ]
28.04.2022 11:29Od: Krisboy
Nebo maximálně finále WTA Finals na tři, jako to bylo dříve. Jako taková zajímavost, zpestření. Ale na běžných, i GS turnajích, rozhodně ne.
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:00Od: Tomas_Smid_fan
Ovšem chlapi na GS rozhodně na 3smile
Možná by se dalo max. diskutovat nad prvními koly...
[ Reagovat ]
28.04.2022 13:15Od: Krisboy
To jistě, řeč je přece o WTA. Mužské GS rozhodně na tři. Stejně jako se nikdy nesmířím se zabitím starého Davis Cupu...tam ty pětiseťáky byly často naprosto úžasné.
[ Reagovat ]
28.04.2022 16:25Od: Tomas_Smid_fan
smile
tady je jistě řeč o WTA, ovšem jinde už do 3vítězných na ATP tour vrtajísmile
[ Reagovat ]
29.04.2022 18:31Od: Krisboy
Vrtáci! smile
[ Reagovat ]
28.04.2022 10:40Od: Tomas_Smid_fan Ondro
ta fotka je k článku geniálnísmilesmile

Stafanos myslím příchází o víc a víc fanoušků. Za chvíli mu už zbydou jen zlatokopky a puberťačky, co mají jeho plakát doma na zdi.
[ Reagovat ]
29.04.2022 14:15Od: Rafaeoli25
Stefovi fakt moc fandů nezbyde. Osobně už jsem na něj tak alergický jako snad na nikoho dalšího na okruhu. Úplně se mi zhnusil za poslední dobu. Ale se Zverevem o pozici nejmíň oblíbeného bojují navzájem s velkou vervou..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist