Totální selhání! Tsitsipas proti Čoričovi dvakrát za sebou nedopodával zápas a kromě luxusního náskoku zahodil i šest mečbolů

  • US OPEN - Stefanos Tsitsipas proti Bornovi Čoričovi vedl 2-1 na sety a 5-1 ve čtvrté sadě, jeden z největších favoritů, který v úvodních dvou kolech neztratil jediný set ani servis, ale předvedl totální kolaps, vedení včetně šesti mečbolů (tři v řadě a celkem čtyři na vlastním podání) zahodil a v tie-breaku rozhodujícího dějství prohrál. Čorič postupem do osmifinále vyrovnal svůj nejlepší výsledek v New Yorku. O první grandslamové čtvrtfinále v kariéře si zahraje s Jordanem Thompsonem.
    5. 9., aktualizováno | Aktuality |  89 komentářů
    Stefanos TsitsipasStefanos Tsitsipas 
     

Stefanos Tsitsipas v poslední době patří k tomu nejlepšímu, co může mužský tenisový okruh nabídnout. Úřadující vítěz Turnaje mistrů se před koronavirovou pauzou konečně dostal do formy, když ovládl halový podnik v Marseille a v Dubaji až ve finále nestačil na Novaka Djokoviče. Před US Open si zahrál na ze Cincinnati do New Yorku přesunutém podniku Masters a uhrál semifinále.

I proto na letošním US Open, kde nestartují loňský vítěz Rafael Nadal ani Roger Federer, patřil spolu s letos neporaženou světovou jedničkou Djokovičem, loňským finalistou Daniilem Medveděvem a finalistou letošního Australian Open Dominicem Thiemem k největším favoritům a mohl pomýšlet na zisk premiérového grandslamového vavřínu.

Zpočátku roli favorita suverénně potvrzoval. V úvodních dvou zápasech neztratil podání ani set a poprvé si zahrál třetí kolo amerického grandslamu. V něm měl nakročeno k další výhře. Proti Bornovi Čoričovi vedl 2-1 na sety a 5-1 ve čtvrté sadě, pak ale předvedl totální kolaps, vedení včetně šesti mečbolů (tři v řadě a celkem čtyři na vlastním podání) zahodil a musel do rozhodujícího dějství. V něm v pátém gamu slavil brejk, jenže ten nepotvrdil a nakonec více než čtyřapůlhodinovou bitvu prohrál 7-6(2) 4-6 6-4 5-7 6-7(4).

"Musím říct, že jsem měl opravdu štěstí. Zahrál jsem sice několik parádních returnů, ale ve finále rozhodlo štěstí. Ve třetím a čtvrtém setu jsem si říkal, že hraje neuvěřitelně a nemám šanci. V tie-breaku pátého setu jsem věděl, že to nebude mít jednoduché, tak jsem se snažil udržet míč v kurtu, aby musel hrát co nejvíc úderů," řekl Čorič po senzačním obratu.

"Tohle je asi nejsmutnější a zároveň nevtipnější věc, co se mi kdy v tenise stala!" napsal Tsitsipas ihned po skončení zápasu na svůj Twitter.

Čorič postupem do osmifinále vyrovnal svůj nejlepší výsledek v New Yorku. O první grandslamové čtvrtfinále v kariéře si zahraje s Jordanem Thompsonem. Šestadvacetiletý Australan parádně využil selhání favoritů, bez ztráty setu přehrál 7-5 6-4 6-1 Michajla Kukuškina a poprvé v kariéře postoupil do osmifinále grandslamu.

Ostatní favorité dnes nezaváhali. Djokovič a David Goffin postoupili bez ztráty setu a Alexander Zverev po prohrané úvodní sadě dominoval.

• US OPEN •
New York, USA, tv. povrch, 53.402.000 dolarů
páteční výsledky (4. 9. 2020)
• Dvouhra muži - 3. kolo •
Djokovič (1-Srb.) - Struff (28-Něm.) 6-3 6-3 6-1
Čorič (27-Chorv.) - Tsitsipas (4-Řec.) 6-7(2) 6-4 4-6 7-5 7-6(4)
A. Zverev (5-Něm.) - Mannarino (32-Fr.) 6-7(4) 6-4 6-2 6-2
Goffin (7-Belg.) - Krajinovič (26-Srb.) 6-1 7-6(5) 6-4
Shapovalov (12-Kan.) - Fritz (19-USA) 3-6 6-3 4-6 7-6(5) 6-2
Carreño (20-Šp.) - Berankis (Lit.) 6-4 6-3 6-2
Davidovich Fokina (Šp.) - Norrie (Brit.) 7-6(2) 4-6 6-2 6-1
Thompson (Austr.) - Kukuškin (Kaz.) 7-5 6-4 6-1
• Dvouhra muži - 2. kolo •
Moutet (Fr.) - Evans (23-Brit.) 4-6 6-3 7-6(5) 7-6(1)
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (89)
05.09.2020 11:57Od: LordMutademus
Čoriče nemusím, ale za vyřazení Tsitsipase má malé bezvýznamné plus a stejně vyletí v dalším kole, takže ideálka.
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:16Od: gigin
To je náš Porna no...
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:32Od: Pe3k
Jsem v Ově a ty ani Gulba nikde smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 11:31Od: paddy Tsitsipas
https://www.youtube.com/watch?v=j6-rQTXEVAM
smile
zařadil se mezi hráče typu Sandgrena

Prý že QF Zve-Tsi, říkal jsem, ještě tam nejsou
Tady je plno bláznů smile

Djokovič možná hraje nudný tenis, ale zerogen umí pořádně pobavit smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:16Od: brixner Jó, kdo umí...
Ještě by mohl vylítnout ten vodpornej Rusák a teď nemyslím Zvířevasmile
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:13Od: annah
smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 18:26Od: FulnekUltras
no vy dvá ste sa hledali smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:07Od: Forehand
Toto bol zápas, ktorý Coricovi extremne vyhovoval. Tretie kolo GS, kurz 1.15 na jeho supera, ktory ma 21r a neni to nikto z big 3.

Spiaci démon...
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:22Od: woody
Pochybuju,že by mu extrémně vyhovoval. 99x ze sta by byl doma a Tsisipas ve čtvrtém kole. To,že vyhrál byla Tsisipasovo selhání. Né umění Corice.
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:45Od: Forehand
Dobre vravis.

Jedine ze by to nebola pravda :)

V zápase best of 5 ma hrac naozaj čas a priestor presvedcit o svojich kvalitách. Nic také sa nestalo. Dokonca aj percento vyuzitých BB bolo podobne, ziaden pech ze 1/10 alebo tak
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:58Od: woody
Pravda to být nemusí, je to můj subjektivní názor.

Ale stav 2:1 a 5:1, takže dvě servisní hry na zápas je velmi luxusní pozice, hlavně pro hráče, který disponuje podáním jako Tsisipas.

Podle mé tahle pozice nevyhovuje nikomu.
[ Reagovat ]
05.09.2020 11:53Od: Forehand
Mas pravdu, beriem spat.

Ja som si pozrel len vysledok a stats...
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:03Od: Forehand
Ten pocit, kedy sa béčkový grandslam spolieha aspon na jeden šláger, ale nakoniec nebude ani ten.

Pome uz do Paríža a odpískajte túto selanku.
[ Reagovat ]
05.09.2020 11:06Od: Kozoroh
Myslel jsem FH, že budeš v troskách, až No1e vyhraje letošní USO, ale ty už jsi v troskách nyní. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
05.09.2020 11:26Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:09Od: Forehand
Som uplne v klude, ratam s tým. Béčkový GS to zostane, bez ohladu na vitaza, fakt ze je v nom po 15r jediny zastupca Big3, hovori za vsetko.
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:20Od: Marduch
Neni to od Rafy hezke, co ti svou dobrovolnou neucasti na USO provedl, to sis za ty roky tlaceni na TP nezaslouzil. smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:28Od: Forehand
Tych 15r zabolelo co?..:)
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:12Od: Marduch
Proc by melo? 15ka je ve vrcholovem sporte krasna meta spolecneho souputnictvi, ale zaroven to take byva prirozeny cas, kdy uz je plny kalendar na dlouholete matadory prilis, resp. voli podle toho, kde maji nejvetsi sance a tam koncentruji sve snazeni a pripravu.. Rafovo dobrovolne vzdani se sance na dva letosni GS tituly je pro tebe zklamanim, to je ocividne z temer kazdeho tveho prispevku, cil tveho desetileteho TP usili pokorit Federera a jeho fans se tim mirne vzdalil, ale Rafa rekl bych dobre chape, ze kdo chce vsechno, nema casto nakonec nic..
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:51Od: Forehand
Si si uletel kamoško...

Máš problém priznať elementárnu vec, a zrátať si 2+2 ...Strácaš hlavu, je to len tenis, trochu nadhladu.
[ Reagovat ]
05.09.2020 15:30Od: Marduch
Je to jen tenis, tak uz prestan vyplakavat a uzivej si turnaj. Aha ono to nejde neni tam ON smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 17:19Od: Forehand
Lol, ja som v klude. Dodnes som tu mal dva prispevky, aj to o tipovaní.

To ty si akýsi našponovaný, krv pred očami, neber sa tak strašne vážne :)
[ Reagovat ]
05.09.2020 18:24Od: Marduch
Neřekl bych, že jsi úplně v klidu, spíš mi podle tvých příspěvků připadá, že Rafovi na RG úplně nevěřiš, tím spíš když letos vsadil vše na jednu kartu.. a narážkami na nedostatek nadhledu u oponenta to nezakamufluješsmile
[ Reagovat ]
05.09.2020 19:54Od: Forehand
Pockaj, pockaj.

Tak uz neni rec o kvalite USO, ale zrazu je za tým Paríz?..

Aha..:)
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:23Od: LordMutademus
Mám tě rád, ale za tohle by sis fakt měl nafackovat. Trapárna nejtěžšího kalibru. smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:29Od: Forehand
Ale no...

Suché fakty.

Akoby si vnimal MS v hokeji bez Kanady a Ruska?...

UsO2020 bude v historii vnimaný nieco ako medzivojnový GS..:)
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:34Od: LordMutademus
Ale ti hráči, co tam nehrají, se odhlásili dobrovolně. Nikdo je k tomu nenutil. Něco jiného, by bylo, kdyby měli startovat zakázáno, to by se dalo mluvit o snížení relevantnosti turnaje, ale takhle ten turnaj v mých očích nic nesnižuje. Rafa a ostatní startovat mohli, ale nechtěli, jejich problém.
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:01Od: Forehand
Predstav si, ze mas ist na tradičnú párty. A z 10 klasických hostí, 5 odriekne ucast. Takych tých, ktori ta rozosmejú a babenky, s ktorými si sa uz aj vyspal..

Ovplyvni to kvalitu párty?..Prirodzene ano, uz len samotna neucast automaticky, celkom logicky, ovplyvnuje kvalitu GS.

Preco sa vlastne o toto priečite?.:logicka vec
[ Reagovat ]
05.09.2020 14:16Od: LordMutademus
Tak, že bych se s někým bavil na párty, nebo dokonce vyspal, si představit fakt nedokážu. Zkus něco jiného. smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 14:31Od: brixner
Nebuď takovej suchar, čéče! Du na párty, hodim Kouros a v noci už skoroplodimsmilesmile
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:51Od: gigin
Otázka kdo za to Rusko a Kanadu hraje. Nadal na USO je jak Kanada bez hráčů NHL.
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:59Od: Forehand
Silný piatoček kamoško :)
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:07Od: gigin
Tys začal. FO v zimě je taky k ničemu. Jak psal Mut, jsi ok, ale někdy osel.
[ Reagovat ]
05.09.2020 17:20Od: Forehand
Čiže turnaj v zime je k ničemu, ale béčkový bez špičky je okej.

No dobre teda. Už budem vediet.
[ Reagovat ]
05.09.2020 18:25Od: gigin
Viz níže sojka. Mi už je to jedno. Máš pravdu. Vždycky máš pravdu.
[ Reagovat ]
05.09.2020 19:56Od: Forehand
Ospravedlnujem sa za svoj názor.

USO je teda turnaj storočia. Také tenisové Nagano :)
[ Reagovat ]
05.09.2020 20:22Od: gigin
Je specifické. Rafa nejel. Mohl jet. Ano chybí tam. Vítěz bude vítěz prvního GS v éře Covidu. Nabízí se dalších iks přirovnání. Ale jen to tvé je správně samozřejmě.
[ Reagovat ]
05.09.2020 12:57Od: sojka1
ale, ale, vzdy me presvedcujes, ze je to jenom sport a ten se nehraje na nejakou kvalitu nebo, nedej boze, snad na krasu, ale vzdycky se pocita pouze vysledek... a najednou je z tebe takova citlivka. Podminkami jiste vyjimecne, ale zapis jako zapis, no ni? ;-)
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:02Od: Forehand
To si ma s niekym pleties Soječko..

Kvalita GS a konkurencia na nich je moje druhe meno :)
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:10Od: Tomas_Smid_fan
smile
Myslím, že na letošní USO a další turnaje zůstanou různé vzpomínky a protichůdné názory. Jednotný pohled není reálný a i o statistiky se povedou dohady. Kdo si letošek neprožije, bude mu to šumák a dá na statistiky.
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:30Od: sojka1
ale tak jiste... mrkam, ne? To bylo z sirsiho pohledu, jakmile totiz zacnu cosi neprijemneho o technicke urovni, kvalite a vizualni krase tenisu, jsem FH bryskne odkazana na cisla.. :-))
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:34Od: Forehand
To su ale trochu jablka a hrušky .Umelecky dojem je paramater, ktorý je holt podriadený celkovej kvalite a výsledkom z nej vyplývajúcim.
[ Reagovat ]
05.09.2020 13:36Od: sojka1
me uz nevyprovokujes.... :-))
[ Reagovat ]
05.09.2020 14:07Od: Tomas_Smid_fan
Myslíš, že šlo o něco ve smyslu: Kolik by dostal Býk od bodových rozhodčích za přeliftovaný fh? Druhé hodnocení za estetiku ponechám stranousmilesmile
Prostě jako u skoků na lyžích: body za styl a místo metrů fifteenysmile
Vítr nezohledňujeme!
[ Reagovat ]
05.09.2020 14:28Od: sojka1
:-)) jde predevsim o to, ze tam byk neni. Vsadim botky, nejake proslapane radeji, co kdyby se FH zapomnel, ze kdyby tam byl misto Djokovice Rafa, nebude o nejakem beckovem GS ani sust... bude historicky jedinecny, sportovne vyjimecne narocny a mozna ten nejcennejsi ze vsech. Pokud by ho vyhral. ;-)
[ Reagovat ]
05.09.2020 15:02Od: annah
:-))))
[ Reagovat ]
05.09.2020 15:03Od: LordMutademus
Přesně tak. Taky už jsem to tu psal.
[ Reagovat ]
05.09.2020 17:23Od: Forehand
No toto je presne ten rozdiel medzi mnou a fans, ktorý idú na krv. Prekvapuje ma, že sa opustajú uz aj Novakovci. Predpokladám, že tie roky vo večnom závese sa podpísali a teraz keď cítia šancu dotiahnut sa, tak idú cez mrtvoly bez ohladu na to, aký turnaj k tomu posluzi.

Absolútne by som nemal priznať, že to je béčkový GS, ved to preboha vyplýva uz len zo samotnej podstaty.
[ Reagovat ]
05.09.2020 20:10Od: sojka1
dobre, tak jeste maly test, opakuj po mne: Ja, Forehand z TP, verejne prohlasuji, ze bez Rogera Federera je tento GS beckova pliva! :-)))
[ Reagovat ]
05.09.2020 20:19Od: gigin
:DD
[ Reagovat ]
05.09.2020 23:37Od: Forehand
Bez dvoch členov BIG3...To je unikát, precedens a čo ešte. Nič podobné nenájdes.

Tak snáď som už teraz priniesol trochu svetla a logiky do celej kauzičky.
[ Reagovat ]
05.09.2020 20:24Od: LordMutademus
Ano, kdyby vyhrál Rafa, tak úplně vidím, jak tu vykřikuješ, že to je bezcenný GS. smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 23:38Od: Forehand
Nekričal by som, ale rozhodne by som musel súhlasil pri opytovaní sa. A tie teatrálne výstupy a nesúhlasy sú už úplne mimo.
[ Reagovat ]
06.09.2020 01:29Od: turista
I kdyby byl ceckovy tak případný titul se počítá. Rafa bude jednou Novakem dohnán.
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:39Od: RFanousek
To snad ani nejde
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:35Od: Mayo
Neskutočný odpad, zahodiť 6 MP smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:30Od: Tomas_Smid_fan
Btw, Fritz nepředvedl o tolik menší kolaps se Shapem. Přitom byl v průběhu třetího setu jasně lepším hráčem. Fakt je, že se Shapo trochu vzpamatoval.
[ Reagovat ]
06.09.2020 01:31Od: turista
No Fritz v NY promarnil velkou šanci.
[ Reagovat ]
05.09.2020 08:57Od: Pe3k včera jsem mladé chválil
Také posílal Cyp píska do semi a on takhle smile a ještě rupne hen s takym cypem smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:28Od: Mantra
Coric je o 2 roky starší - co jako, cype
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:48Od: Tomas_Smid_fan
Čorič dovede zahrát i udržet nervy, ale to neplatí o zápasech s Jokerem. Adriacovid se nedá moc počítat a další prohra je celkem vousatá, ale myslím, že Joker není pro Bornu ideální na match up. Herně trochu podobní hráči, i když Bornu jsem dlouho neviděl. Takže pak zkušenosti, hlava, údery jsou na straně Jokera.
[ Reagovat ]
05.09.2020 08:42Od: Kamilos88
Dneska vyletí Serena a De Minaur kurzy jako víno, jdu do toho smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 08:47Od: Kamilos88
A Vekic vyhuci taky
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:28Od: Mantra
první dva souhlas, Vekic naopak všechny překvapí a vyndá Pirožku, když to lidi nečekají smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:34Od: Krisboy
Vekic je kurzová favoritka...docela i výrazná, tak nevím, jestli to lidi nečekají smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:38Od: Mantra
32 ze 40 tipujících na oddsportálu jede Pironku - takže lidi to čekají, bookies ne, jedu ten mač s bookies
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:39Od: Mantra
u tipsportu je to obdobná věc: 77% vkladu na Pironku
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:42Od: Mantra
že to book napíše jak by to mělo být je ok, ten kurz se v desetinách pohne k Pironce, ale tohle je právě ten špatnej publicbet, to je vidina lidí, že je tam vyšší kurz a říkaj si to je to slavné tajemné value, a vono houby, book bude mít pravdu (a nebo ne) - většinou to tak je
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:45Od: Krisboy
Jj, je to tak. Kurz na Vekic byl kolem 1.35, teď už je 1.5. 26% sázek na Vekic, 74% na Piroh.
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:48Od: Krisboy
Brady favoritkou proti Angie?? smilesmile
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:51Od: Mantra
no a podle mě je právě teď čas dát 1.5+ Donu, a máš tam 15+% navrch smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:53Od: Krisboy
Ještě to promyslím. Zatím tam mám Klíče, Mušku, Kenin a FAA...
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:54Od: Krisboy
Klíče 2:0
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:55Od: Mantra
Kenin a Mouchu neberu
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:59Od: Krisboy
Mušky se bojím nejvíc. Jsem chtě-nechtě ovlivněn fanouškovstvím. Pere se ve mě fanouškovské srdce se sázkařským mozkem smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:54Od: Mantra
ještě bych to pospal tak, že hráčka která jde proti takovému překvapení (dokonce právě už vyřadila dvě super soupeřky), tak se o to víc bude soustředit a nevezme to na lehkou váhu, to Muga si řekla, ok tak náhodou postoupila, a ejhle, podcenila to, Dona má lepší pozici, víc se může zaměřit na soupeřku, soustředit se, dá t si pozor, navíc víme jak to mají holky po velkých výhrách, takže Pirožek naopak pujde dolů hlavou i sílou smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 10:01Od: Forehand
Pegula slabučká.

Jeden z dvojice Goffin s Fakiny Fokina isto vyhrá s kurzom 2.5.

Kerber, Martic, Carreňo a verím aj Denisovi.

Vyďeláno....

Škoda ze som sa bál dat Fakiny Fokiny a Goffina spolu.

Dnes Stephens hcp a Tiafoe neni v mojich očiach outsider..
[ Reagovat ]
05.09.2020 08:39Od: Kozoroh Cicipas-Čorič 7:6(2), 4:6, 6:4, 5:7, 6:7(4)
Počítal jsem s Cicipasem na ČF se Sašou, případně na SF s Djokerem. Mohly to být dvě parádní konfrontace...
K prohře s Bornou - prohrát takto dobře rozehraný zápas je nepochopitelné na hráče Cicipasovy úrovně. Vzpamatovat se z tohoto failu bude vyžadovat čas.
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:38Od: RFanousek
Tenhle fail by se v životě nestal za normálních podmínek, můj názor
A nemyslím tím nutně ani diváky jako spíš veškeré pravidla kvůli kterým jsou hráči otrávení a ve stresu
Nevěřím že by Tsitsipas prohrál ze stavu 5:1 normálně
[ Reagovat ]
05.09.2020 08:29Od: misoSK
Mladenovičovú za niečo podobné išli všetci ukameňovať. Teda podobné, toto je ďaleko väčší skrat pri Tsitsipasovej kvalite podania...
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:13Od: Krisboy
"išli všetci ukameňovať" ???
Nikdo nekamenuje ani Mladenovic ani Cipíse. Mám pocit, že se tomu spíše hodně lidí diví, než že by je "všichni kamenovali".
smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 07:47Od: Tomas_Smid_fan
Neviděl jsem, ale gratulka Bornovi za pevné nervy. Cipískovi k failu roku, možnásmile. Ufilosoval se k prohře.
Zvíře zápas otočilo a to mu budiž připsáno k dobru. Zápas jsem taky neviděl, ale asi mu pomohlo to opalování před začátkem.
Hlavní otázka zní - dojde až k Jokerovi a zvládne i jeho?
[ Reagovat ]
05.09.2020 07:49Od: Krisboy
Kdo, Zverev? Nevím, kam dojde, ale pana Srdíčka nedá.
[ Reagovat ]
05.09.2020 08:09Od: Kamilos88
Zverevovi pravé ta cekacka na zapas nejvíce uškodila. 1,5 setj byl úplně mimo
[ Reagovat ]
05.09.2020 08:37Od: Tomas_Smid_fan
Ale zase se pěkně opálilsmile Třeba to Jokera rozhodísmile
[ Reagovat ]
05.09.2020 07:28Od: Krisboy
Tak to zatím asi největší překvapení. Bravo Borna smile
[ Reagovat ]
05.09.2020 07:32Od: Kamilos88
Já čekal, ze ten Borna nebude easy. Normálně bych ho i pochválil, ale tady to nejde.

Nepromenit šest matchballu je absolutní fail, tam nemá hra Corice s tímto nic společného
[ Reagovat ]
05.09.2020 09:07Od: Tomas_Smid_fan
Jestli to nebylo 6df a kiksů, tak udržel nervy na uzdě - na rozdíl od Cypa.
[ Reagovat ]
05.09.2020 07:15Od: Kamilos88
Mladenovic po druhé

Neskutečný fail řeka
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist