Wimbledon zvažuje, zda dovolí ruským a běloruským tenistům start v letošním ročníku

  • Pořadatelé Wimbledonu zvažují, zda se budou moct letošního ročníku nejslavnějšího turnaje světa zúčastnit ruští a běloruští tenisté. Konečné rozhodnutí má padnout v půlce května, před uzávěrkou pro podání přihlášek.
    6. 4., 13:48 | Aktuality |  152 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     

Ruští a běloruští tenisté se mohou účastnit profesionálních i juniorských turnajů, ovšem bez možnosti hrát pod svou vlajkou. Obě země byly vyloučeny z Davis Cupu i Billie Jean King Cupu, Rusko loni obě týmové soutěže vyhrálo.

All England Club se možná chystá kvůli pokračující a agresivnější ruské invazi na Ukrajinu k radikálnějšímu kroku, letošní ročník Wimbledonu by totiž mohl proběhnout bez zástupců ruského a běloruského tenisu. To by se dotklo zhruba 15 hráčů a hráček, mimo jiné také členů elitních desítek Daniila Medveděva, Andreje Rubljova a Aryny Sabalenkové.

Podle pořadatelů nejslavnějšího turnaje světa se jedná o velmi komplexní záležitost. "Rozhodnutí plánujeme oznámit v půlce května před uzávěrkou přihlášek," uvedli představitelé.

Dle nejmenovaného zdroje z vedení mají privátní kluby oproti tenisovým svazům a asociacím větší volnost v tom, koho na turnaj pustí. "Tenisové okruhy mohou hráčům zakazovat start třeba v případě ovlivňování zápasů nebo dopingu a asociace by mohly být souzeny za to, že tenistům zabraňují ve výkonu práce, aniž by se oni sami nějakým způsobem provinili. Wimbledonu by právní postih nehrozil."

Letošní ročník Wimbledonu proběhne od 27. června do 10. července.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (152)
07.04.2022 09:15Od: soloo
Putin měl dostat WC na Wimbledon 2022?
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:16Od: Krisboy
Měl, ale nezaplatil včas poplatek za registraci na tuhle sezonu, takže má smůlu. Snad příští rok.
[ Reagovat ]
07.04.2022 01:54Od: Forehand
Obetiam odpornych zverstiev napachaných ruskou rukou v Buči a okoli, to život nevráti. Ale je fajn, že športovy svet chce Ukrajine vyjadrit aspon akú takú solidaritu.
[ Reagovat ]
07.04.2022 02:18Od: FulnekUltras
aký istý si tou rukou... smile

na emoce a nejnižší pudy hrají sorosmédia vytrvale a cíleně už cca deset let

- "chudáčci vylovení" plaváčci z Afriky, z nichž se postupně vyklubaly cíleně pašované osoby do EU

- "strašlivě ohrožená" oteplující se planeta údajně jen vinou člověka vyimplikovala greendealové šílenství a v dané fázi technologického vývoje naprosto nesmyslný odklon od fosilních paliv, ba dokonce i atomové energie s masivními důsledky opět především v Evropě

- extremisticky přiživovaná kovidhysterie hrála už doslova brutálně na strach každého jedince o jeho vlastní holý život - a zase to nejvíce odskákala "hygienicky vyspělá" Evropa

- a proti jakému kontinentu si myslíš, že je teď zaměřena ušáky záměrně vygradovaná situace na Ukrajině ??!!?

politicky myslete Halík, politicky...

smilesmile
[ Reagovat ]
07.04.2022 07:55Od: Grape
Američané donutili Rusko zaútočit na Ukrajinu a vraždit tam civilisty? Bože...
[ Reagovat ]
07.04.2022 08:09Od: elsky
A co to "donucení k vraždění" přeformulovat na "Američané postupem svých vojenských struktur, základen a jednotek k hranicím Ruska testovali, jak daleko mohou zajít."? To už zní pravdě podobněji, ne?
[ Reagovat ]
07.04.2022 08:27Od: Patapuff
Ani ne. Zní to stejně nesmyslně, jako to napsal ten dement před tebou.
[ Reagovat ]
07.04.2022 08:33Od: Patapuff
Ještě upřesním - dementem mám na mysli toho, co mu to myslí politicky.
[ Reagovat ]
07.04.2022 08:46Od: tenista08
Zjisti si něco víc, než co říká ČT, zamysli se, a až pak někoho nazývej dementem.
Svět nění černo-bílý...
[ Reagovat ]
07.04.2022 09:49Od: Patapuff
Co konkrétně bych si měl zjistit? Jestli měli Rusáci důvod poslat na Ukrajinu svoji armádu a střílet do lidí? Žádný takový důvod neexistuje. Že se jedna země "cítí ohrožena jinou zemí" nebo že ta jiná země dělá něco, co se té první zemi nelíbí, tak tímto nelze zdůvodnit vpád armády na území jiného nezávislého svrchovaného státu a zabíjení lidí. Stejně jako není možné zdůvodňovat zabití jiného člověka tím, že se jím cítím ohrožen (protože si pořídil pistoli), nebo že dělá něco, co se mi nelíbí. Pořád je to vražda.
[ Reagovat ]
07.04.2022 11:06Od: Grape
smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 17:58Od: FulnekUltras
pěkné, jak pravdivě líčíš podstatu počínání ušáků ve všech jejich agresích prakticky po celém světě za posledních 70 let smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 19:27Od: Tomas_Smid_fan
aby se ti ten kafemlejnek tím neustálým otáčením nepolámal. Víš, někdy píšeš i rozumně, ale tohle je fakt na Chocholouškasmile
[ Reagovat ]
07.04.2022 20:54Od: Patapuff Re: to FulnekUltras
Ještě si mi neodpověděl, jestli si řekl do očí potomkům obětí sovětské okupace z roku 68', že si za to mohli sami? Nebo to dokážeš jen anonymně psát na net?
[ Reagovat ]
08.04.2022 08:24Od: Patapuff
Takže jenom anonymněsmile
[ Reagovat ]
08.04.2022 08:42Od: Krisboy
Fulnek na tebe nemá čas. S Jiříkem58 provádějí vůdci hygienu:

https://cs-cz.facebook.com/photo/?fbid=495451165374802&set=ecnf.100047297673177
[ Reagovat ]
07.04.2022 19:29Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.04.2022 19:26Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.04.2022 08:47Od: Grape
Američané nic netestovali. Ty státy chtěly zcela dobrovolně patřit k západnímu světu a NATO a nyní už můžeme vidět, že jejich důvody byly zcela oprávněné.
[ Reagovat ]
07.04.2022 11:26Od: elsky
To jo, ale otázka zní, nakolik ty státy byly suverénní. Na papíře ano, ale ve skutečnosti? Jsme my suverénní stát?
[ Reagovat ]
07.04.2022 11:40Od: Grape
Jistě že jsme. Kdybychom nebyli, těžko bychom například mohli odmítnout americký radar v Brdech.
Že část pravomocí přenecháváme EU je opět jen naše rozhodnutí.
[ Reagovat ]
07.04.2022 11:47Od: elsky
Bohužel se to ukázalo v říjnu 1938. To jsme měli (se záložáky) miliónovou armádu, pevnosti, možnost ústupu na Slovensko a odhodlání řekněme většiny obyvatel. A stejnak jsme to nedali.

A dneska?
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:12Od: Fandina
Ano, nedali, protože jsme nechtěli bojovat. Kdybychom se tenkrát bránili, možná nemusela být 2. světová válka, anebo by byla, ale vypadala by jinak.
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:34Od: elsky
"Naštěstí" už se to od té doby vyjasnilo, dilema roku 38 už se opakovat nebude. Není čím, není kým.

A podobně na tom je i Litva nebo Lotyšsko.
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:43Od: Fandina
Víš, ono je to takové dilema, které se vlastně opakovalo i v roce 1968, když nás obsadili Rusové. Tenkrát to bylo dtto bez boje.
[ Reagovat ]
07.04.2022 18:02Od: FulnekUltras
Varšavská smlouva, VS, VS, VS, VS, VS... - opakuj si to radši víckrát dokola, aby ti to tam konečně uvízlo. smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:22Od: Grape
To že jsme se tehdy odmítli bránit ale přece neznamená, že jsme nebyli suverénní stát.
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:37Od: elsky
A jak se to tedy pozná? Kdyby Američani tehdy zpochybnili naše členství v NATO, okamžitě zahajujeme akci "Radar do každého okresu" smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:38Od: elsky
Tehdy = kolem 2008
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:39Od: Fandina
Pozná se to tak, že stát má představitele a ty za něj jednají.
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:05Od: Grape
Když to bereš takhle, tak je těch suverénních zemí na světě jen pár...
Samozřejmě že existují velmoci a něco jako sféry vlivu.
A pak se nabízí otázka, proč všechny země, které dříve spadaly do "ruské" sféry vlivu, chtějí najednou patřit do té "americké".
Prostě kdyby střední a východní Evropa dobrovolně nechtěla být součástí "Západu", těžko ji někdo donutí. Jenže oni chtějí. Protože vědí, že z Ruska nic dobrého nepřijde.
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:41Od: elsky
Rusáky asi až na výjimky nechce nikdo, ale bát se a zároveň nerespektovat není dobrá strategie.
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:06Od: Grape
P.S. Ta tvoje úvaha je spekulace. smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:41Od: elsky
smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:23Od: Patapuff Re: elsky: Jsme my suverénní stát?
"Suverénní stát je území se stálým obyvatelstvem, definovaným územím, jednou vládou a schopností vstupovat do vztahů s ostatními suverénními státy." Jsme suverénní stát. Proč bychom jím neměli být?
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:44Od: elsky
Tak si to asi pletu s obranyschopností a respektem ostatních. Pokud stačí si přitáhnout staršího bráchu, který rozbije hubu všem, kdo si na Tebe dovolí, tak pak jo smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 13:58Od: annah
No to si teda opravdu pletes.
A obranyschopnost desetimilionoveho národa bude přece vždycky podstatně menší než obranyschopnost státu, který má sto nebo dvě stě milionů obyvatel. Pokud by nešlo o nějakou rozvojovou zemi.
[ Reagovat ]
07.04.2022 14:39Od: Patapuff
Meleš pátý přes devátý.
[ Reagovat ]
07.04.2022 14:41Od: Patapuff
Patrně máš vymleto.smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 15:05Od: elsky
Tak si ten svůj suverénní stát užívejte. Myslím, že letos na to bude příležitostí dost. smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 18:05Od: FulnekUltras
v lednu u studených radiátorů snad i mladí novosoudruzi posílí své racionální myšlení ;-)))
[ Reagovat ]
07.04.2022 20:57Od: Patapuff
Letos už leden asi nebude.
[ Reagovat ]
07.04.2022 19:28Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 08:01Od: paddy
Vakcíny se vůbec nemusíš bát. Tu první dávku dáš levou zadní a klidně si ještě můžeš přivydělat smile smile

Šedesátiletý Němec se nechal 90krát záměrně naočkovat proti covidu, aby mohl prodávat zfalšované očkovací průkazy s pravými čísly šarží vakcín lidem, kteří sami odmítají vakcinaci.

https://refresher.cz/112954-Muz-z-Nemecka-se-nechal-naockovat-90krat-Potvrzeni-nasledne-prodaval-antivaxerum-uz-jej-vysetruje-policie
[ Reagovat ]
07.04.2022 18:08Od: FulnekUltras
už je tady nová varianta - tak hrrr pro další "posilku", samozřejmě ze Západu smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 10:12Od: Forehand
Fulnek sorry, nie si clovek, ktory by mi vo vseobecne pil krv, ale kazdy, kto relativizuje do očí bijúci odporny vojnový zločin je nehumánny k0k0t.

To uz hranici s Osvienčinom, co sa deje na Ukrajine a je to otrasna vizitka ludi, ktori to nedokazu v sekunde odsudit.
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:35Od: annah
smile
[ Reagovat ]
07.04.2022 18:07Od: FulnekUltras
spíš vizitka lidí, kteří jsou na základě sorosmainstreamu s pravdou v sekundě hotovi

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.04.2022 18:23Od: FulnekUltras
pravda obvykle potřebuje čas - ale někdy vyplave až nečekaně rychle, o čemž svědčí i mediální "verze" čecháčkovských žoldáčků

takovýmto grázlům dnes jezevec podepisuje "legionářské" papíry

smilesmilesmile

https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-verze-ceskych-bojovniku-ktere-vini-z-rabovani-na-ukrajine-usili-to-na-nas-197368#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&dop_req_id=tulOVXhWvFI-202204071613&dop_id=197368&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
[ Reagovat ]
08.04.2022 00:33Od: turista
Bohužel ano. Češi by měli mít zákaz bojovat v cizích armádách.
[ Reagovat ]
08.04.2022 10:18Od: Tomas_Smid_fan
Oni ho majísmile Jen tentokrát dostali výjimku. Na psychologické testy asi nemuseli...
[ Reagovat ]
07.04.2022 19:33Od: Tomas_Smid_fan
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:48Od: SwissMaestro Jinak..
Tommy Robredo ukončí v Barceloně kariéru, Tsonga na French Open :)
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:33Od: Stan_Borowitz
Jojo, čas nezastavíš...
[ Reagovat ]
07.04.2022 11:39Od: Rafaeoli25
Ještěže nekončí Federer, Nadal, Djokovic, Murray, Feli Lopez, Kohlschreiber a další, snad to alespoň tihle potáhnou přes 40, nejlépe ještě tak pět let. Kéžby.
[ Reagovat ]
07.04.2022 12:43Od: SwissMaestro
Jojo, Verdasco, Isner, Gasquet, Tsonga, Wawrinka, Nishikori, Raonic + BIG 4 jsou hráí staré generace na které mám ty nejlepší vzpomínky. Budou chybět.
[ Reagovat ]
07.04.2022 19:53Od: Tomas_Smid_fan
Jj, Kohli je taky můj oblíbenec, sympaťák s obouručákem a skvělou hrou na síti.smile
Jsem rád, že jsem viděl jeho a Stana na Štvanici.
[ Reagovat ]
08.04.2022 20:19Od: Marduch
jistě to bude skvělý hráč, jen to podle tvého popisu bude někdo jiný smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:11Od: a.magerova Re: Njn...
https://live.staticflickr.com/1132/762518278_74bc24616b_b.jpg

https://hips.hearstapps.com/digitalspyuk.cdnds.net/12/27/-1_2.jpg
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:45Od: Krisboy FulnekUltras
Jsem myslel, že zapíjíš vodkou přítele, že jsi tu tak dlouho nebyl.

https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/zirinovskij-pravice-rusko-politik.A220406_122050_zahranicni_jadv
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:46Od: FulnekUltras
jsem myslel, že mě ignoruješ, hňupe smile

jinak s tímto pánem nemám NIC společného smilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:39Od: FulnekUltras smutné a ostudné
kdyby měla současná ohavně servilní rusofobie znečistit i samotný tenisový Chrám

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 18:37Od: Ela-fon-isi
Rusové na detektor lži a ukáže se.smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 18:41Od: blixa
To nemůžeš. Ručičky by okamžitě vystřelily mimo možné hodnoty a detektor by se zavařil. Rusové lžou tak, že to žádný přístroj nevydrží ...
[ Reagovat ]
06.04.2022 18:52Od: aape
smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 19:31Od: Tomas_Smid_fan
ledaže by byl made in Britainsmile
https://www.youtube.com/watch?v=WO1ebXqUFDw
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:25Od: Ela-fon-isi
smilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:21Od: Jon61 [ Reagovat ]
06.04.2022 22:56Od: Ela-fon-isi
To znám. Bývalo to u jednoho politika, co rád přísahal na své děti.smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:26Od: Nola
a ich spanielski treneri detto.... vylucila by som aj vsetkych spanielov, kedze ich krajania veselo trenuju ruskych hracov
[ Reagovat ]
06.04.2022 17:20Od: Pe3k
Nefandím ani jednomu z Rusů a už vůbec ne Putinovi. Ti kluci co hrajou tenis za válku rozhodně nemůžou a ani jeden z nich jí nijak neschvaluje/nepodporuje. Když jim zakážou hrát ve Wimbledonu zastaví to válku? Ne. Co pozitivního to přinese? Nic. Takže jsem proti. Už tak je letos mizérie a oni to chtějí ještě prohloubit? Pokud bych to někomu zakázal tak Azarence smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 19:32Od: Tomas_Smid_fan
Putin měl dostat WC na Wimbledon 2022?smilesmile
[ Reagovat ]
07.04.2022 01:51Od: Forehand
Take typicke kratkozraké myslenie prosťáčka z Ostravy.
[ Reagovat ]
07.04.2022 05:41Od: elsky
Souhlas, to je logické. Akorát že válka je na principu kolektivní viny založená.
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:16Od: SwissMaestro
Ubohé. Jednou nemůžeš hrát kvůli vakcíně, pak kvůli invazi. Wimbledon pro mě tímto skončí. Je mi líto těch sviní co s rinro souhlasí.
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:18Od: Krisboy
Chudák Wimbledon. Bez tvé pozornosti to můžou rovnou zabalit.
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:24Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:42Od: FulnekUltras
vnuceně "korektní" rádoby většinové stádo to nevytrhne smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:18Od: Patik
ten turnaj môže stratiť na atraktivite..poškodiť si svoje renomé..teraz ich zabanujú kvôli vojne čo je úplne zbytočné..akoby bol Medvedev nejaký vinník alebo čo..teraz to je toto potom si zmyslia zase niečo iné..a nabudúci rok zase zabanujú hráčov len za nejaký názor alebo vierovyznanie..a z wimbledonu sa stane rokmi cirkus..a bude z toho čisto len snobská akcia ..čo bola aj doteraz ale vždy to môže byť horšie..len samí progresívny citlivý horenos.
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:40Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:45Od: mendrit A co další státy
Bělorusko je sice nejvýraznějším podporovatel Ruska ve válka, ale ne jediným, tak ještě v rámci budoucích sankcí se může stát, že se přidají státy jako, Maďarsko, Srbsko, Kazachstán či Čína.
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:51Od: Ereinion
to bys musel vyloučit většinu států na světě smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:32Od: tenista08
Kdyby se k nim přiřadili v duchu fair play všichni válečníci a jejich podporovatelé jen za uplynulých 20 let, mohli by jet na Wimbledon jenom Eskymáci.
[ Reagovat ]
06.04.2022 17:02Od: Ereinion
asi tak smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 17:20Od: elsky
I z těch bych ale vyloučil ty, co po cestě spálili nějakou naftu smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 18:27Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:59Od: Stan_Borowitz Re: tenista08
Ty to pořád nechápeš, bombardování je přece buď ryze humanitární, to je když kohokoli bombarduje US Army nebo NATO, nebo hrubě barbarské, to je tehdy, když bombarduje někdo jiný, zejména geopolitičtí rivalové USA.

Podobné to je s fašisty a nacisty. Většinou jsou zlí a fuj, ale jsou i ti hodní a fajn kámoši, kterým se posílají peníze a zbraně. Třeba z batalionu Azov, nebo ti, kteří kandidovali v osmikoalici proti Orbánovi. To jsou dokoncebojovníci za svobodu a demokracii.
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:05Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:06Od: misa
Nejsi bratr Fulneka?
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:13Od: Fandina
To je možné, ale možná že je to čínský bratr. Například o Peng Shuai to má v malíčku.
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:49Od: Stan_Borowitz
Co se s tím děvčetem vlastně stalo? Jak to, že už nikoho nezajímá? Už je v pohodě, už ji čínští komunisti netýrají? Jak to, že zmizela z médií a triček?
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:53Od: FulnekUltras
a "dobrovolně-povinné" klekání před zápasy už sportovce taky nějak přešlo smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:55Od: Fandina
Zajímá, ale válka na Ukrajině má přednost.
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:56Od: Fandina
Zcela pochopitelně, je to děs.
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:05Od: Stan_Borowitz
To už ve zpravodajství nemají další místo? Fakt? Nebo teď jen pokrytecky nechtějí provokovat Čínu, aby náhodou nezačala Rusům pomáhat obcházet sankce? Takže jim je nějaká Peng Shuej vlastně ukradená, stejně jako stav lidských práv v Íránu nebo ve Venezuele, když teď najednou potřebují jejich ropu?
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:06Od: Fandina
Není, ale to je tvůj výklad. Ty děláš z věcí co není. Psalo se o ní, když to bylo aktuální. Teď je aktuální něco jiného. Nebo není?
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:30Od: Stan_Borowitz
Proč už to "není aktuální"? Je snad sexuální týrání a osud jeho nebohé oběti aktuální, jen když je zrovna v Číně Olympiáda?
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:33Od: Fandina
Protože jsou horší hrůzy. Ale já měla dojem, že tobě nešlo o politiku, ty jsi tvrdil, že nebyla sexuálně zneužívána. Asi si jim u toho svítil.
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:49Od: Stan_Borowitz
Takže už se nepíše třeba o počasí? Když jsou ty důležitější věci?

To je fakt šeredný zvyk podsouvat někomu něco, co nikdy netvrdil... Já jsem - na rozdíl od jiných - jen neříkal, že je "přece nad slunce jasné", že zneužívaná byla, protože přece Čína a komunisti. A vycházel jsem hlavně z toho, co prohlašovala ona sama. Opět na rozdíl od jiných, kteří tvrdili, že ona určitě neříká pravdu, protože přece Čína a komunisti...
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:53Od: Fandina
Nikdo, kdo u toho nebyl, nemůže říkat, že je to nad slunce jasné, že byla zneužívána.

Takže pokud to někdo říká, tak je bezpředmětné se s takovým člověkem vůbec bavit.

Ale ty to druhým podsouváš, že to říkají. To nemá logiku. Píšeš o nesmyslech.
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:09Od: Stan_Borowitz
smile

Miluju tvůj smysl pro humor a jemnou ironii.

smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:06Od: Fandina
Ty jsi jako ruská média nebo Putin, žádná válka, ale speciální vojenská operace. I když smyslem je denacifikace a demilitarizace. Žádná válka, ale zjevně to chtěli udělat dobrovolně.
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:07Od: Fandina
Dobrovolně bombarovat ničit a zabijet.
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:09Od: FulnekUltras
máme se prej spolu schovat do tanku ;-)
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:11Od: Fandina
Já vím, ale když mně je tě líto, já mám pro některé lidi slabost. Takový ten mateřský pud. Stylem, vždyť on neví, čeho činí.
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:18Od: FulnekUltras
sice vím, ale jak se říká - všeho s mírou ;-) smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:20Od: Fandina
Ale nevíš, myslíš si, ale nevíš. Nikdo neví všechno, ty máš spoustu mezer. To jsem už dávno z tvých dlouhých příspěvků tady pochopila. Vidím ti až do žaludku.
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:24Od: FulnekUltras
tak to je dobře smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:51Od: Stan_Borowitz
Někde snad něco takového píšu, Fandino? Někde popírám válku na Ukrajině a její barbarskost? A kde přesně?
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:58Od: Fandina
Nic takového nepíšeš, jen dáváš příklad o informování bombardování.
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:00Od: Stan_Borowitz
Nerozumím řeči tvého kmene. Můžeš mi prosím přeložit frázi "...dáváš příklad o informování bombardování..." do češtiny? Díky.
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:03Od: Fandina
Psal si, že někdo bombarduje humálně a jiný barbarsky, ale někdo nebombarduje vůbec ... Rusko, podle nich.
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:27Od: Stan_Borowitz
Hele, to máš jedno, fakt se tím netrap, tady ten pokrytecký dvojí metr má dnes překvapivě hodně lidí, takže ani u tebe mne to nepřekvapuje. Na Seznamu dokonce už píšou články o tom, že na Ukrajině ten nacismus a velebení banderovců přece jenom tak trochu bují, ale tihle nacisti jsou ok, protože přece bojují proti Putinovi. Takže je to vlastně oficiální postoj.
[ Reagovat ]
06.04.2022 22:32Od: Fandina
Já se s tím netrápím, ale znáš to, člověk si potřebuje spoustu věcí vysvětlit, takže nacismus a banderismus, to se hodí.
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:02Od: Stan_Borowitz
Ano, člověk by se měl snažit nacházet pro jevy kolem sebe racionální vysvětlení a dávat je do souvislostí. Hledat řetězce příčin a následků, aby se napříště naučil těm zlým jevům vyhnout.

Nebo může jen slepě opakovat nezpochybnitelné mantry zjevené mu veleknězi a spoléhat se na to, že tím zažené zlé duchy a ti hodní ho pak ochrání ode všeho zlého.

To je každého volba.smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:04Od: Fandina
Ono je to tak, že pokud jsou někde nějací nacisti, tak by se měli předat soudu a ten je odsoudit. Ale vzít vojsko a jet na ně s tanky, bombarovat atd.. To nemá logiku.
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:12Od: Stan_Borowitz
Budeš se divit, ale v tomto s tebou naprosto souhlasím.
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:13Od: Fandina
To jsem ráda. Měj se fajn, já jdu do hajan. smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:43Od: Stan_Borowitz
Tak dobrou noc.
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:18Od: Tomas_Smid_fan
to jako myslíš vážně?smile
Od tenisty08 to je ještě na hraně vtipu, ale to, co píšeš ty, je jak trollí příspěvek z diskuzí na seznamu apod.
Hodně špatněsmile I to, že se to líbí Fulnekovi o něčem svědčí.
[ Reagovat ]
06.04.2022 23:36Od: Stan_Borowitz
On se nám tady rozmohl takový nešvar, občasné připomenutí některých nepříjemných historických paralel a kritika pokryteckého používání dvojího metru se nazývá trolením. Chápu, že když se píše o tenisu jako takovém, tak tam se to moc nehodí, ale zrovna u článku, který popisuje exemplární ukázku takového pokrytectví, je to podle mne zcela na místě... ale omlouvám se, jestli jsem se dotkl tvého jemnocitu.
[ Reagovat ]
07.04.2022 20:34Od: Tomas_Smid_fan
S jemnocitem jdi někam...
Jestli hledáš paralely, tak se nabízí ta s Hitlerem a to jsem se jí dlouho vyhýbal. Média beru za svůj život hodně s rezervou, nicméně zpochybňovat nebo zlehčovat i kdyby jednoho úmyslně zavražděného civilistu je prostě velký hnus. A motat jakékoli historky k tomu opravdu náleží trollům. Že se dějí svinstva na obou stranách a tlaky můžou být odkudkoli je věc hodně hodně jiná.
[ Reagovat ]
07.04.2022 21:07Od: annah
Paralela s Hitlerem je zcela namístě. Dnešní fýrer mluví rusky, jinak mají hodně společného. Myslím, že dnešní Rusko vykazuje hodně rysů fašistického státu. Zejména autoritativní a vůdcovský princip, vypjatý nacionalismus, militarismus, likvidace oponentů.
[ Reagovat ]
07.04.2022 23:09Od: Tomas_Smid_fan
Když oni to tam jinak neumí...
[ Reagovat ]
08.04.2022 00:39Od: turista
Ano. Když bombardují Ušáci je to OK. Jsou tzv. vyvolený národ a stát a světový četník.
[ Reagovat ]
08.04.2022 00:48Od: turista
smile
[ Reagovat ]
08.04.2022 00:52Od: turista
Bomby, tanky, děla a bodáky se holt dělí na ty dobré,tzn. americké a na ty špatné, tzn.vsechny ostatní. Světový četník přece může všechno.
[ Reagovat ]
08.04.2022 12:51Od: Fandina
Nepřeháněj to. Každé bomby jsou špatné, je jedno, kdo je hází. Nedělej z USA něco, co nejsou.
[ Reagovat ]
08.04.2022 00:37Od: turista
Ano. Snad jen ti Eskymáci neválčili. Nejvíc válčí Ušáci.
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:45Od: FulnekUltras
odporným fangličkářským násilím (mj. Anonymous) nucené ušácké sankce dnes "svobodně" dodržuje jen asi 40 nejposlušnějších US-satelitů - teprve čas ukáže, jak se vše reálně vyvine smile
[ Reagovat ]
08.04.2022 00:47Od: turista
smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:32Od: mendrit Jirka
Konečně pořádná šance zazářit pro Jirku.smilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 14:50Od: GaelM
Jsem nalomený. Rusko a jeho spojenci zasluhují co nejširší globální odsouzení a vyčlenění na okraj světového společenství (už jen aby Čína a další potenciální agresoři viděli, že každá akce má své důsledky). Ale tenis je přeci jen silně individuální sport a světová špička bez těch vyloučených hráčů nebude kompletní. Jako by nestačilo, že se vylučuje z turnajů kvůli covidu smile Asi by mi přišlo lepší, kdyby to skončilo jen u té povinnosti distancovat se od aktivit Putina a ruské armády.
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:27Od: Tomas_Smid_fan
Ona už ta povinnost distancovat se, může být pro některé de facto stopka. Ale to je život, tahle situace nemá dobré řešení, jen špatné nebo ještě horší.
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:35Od: GaelM
Pokud je to pro někoho stopka, tak je asi jeho neúčast docela na místě...
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:11Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že zrovna tenisti vnímají situaci zvenčí celkem jasně. Veřejně se k tomu jasně vyjádřit je věc jiná. Charta22 - věc volby.
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:28Od: annah
Určitě by v případě odsouzení Putlera a té jeho fašistické sebranky následovalo pronásledování jejich rodin v Rusku. A sami by měli problémy. Nemohli by se vrátit, protože by jim hrozilo vězení . Mohli by jim zrušit platnost pasu. Určitě jsou v těžké situaci. Už proto že se teď asi stydí za svou zemi.
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:32Od: GaelM
No jo, jenže právě to zachování zdánlivé neutrality je to, co chtějí Britové odstranit, než jim poskytnou mediální prostor na svém území. Protože to ruská propaganda může krásně využít a místo toho, jak se válí mrtvoly na ulicích ukrajinských měst, ukazovat jak válí Medvedev nebo Kudermetova na kurtech... Válku to samozřejmě neovlivní, ale je to určité gesto.
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:49Od: FulnekUltras
a gesta, to je "naše", viď? - a čím lacinější, tím lepší smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:40Od: GaelM
Ne, naše to opravdu není, stejně jako Wimbledon smile Že si potřebuješ zahojit nějaké komplexy beru, posluž si, ale mohly by ty tvoje poznámky dávat aspoň trochu smysl smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 21:43Od: FulnekUltras
chytrému napověz... to je taková slovní hříčka, možná si ji dokážeš i doplnit ;-)

aligátor !!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:13Od: rubens
jenom pro úplnost, suverenně největší světový agresor je USA. Tahat politiku do sportu, to se jim opravdu podařilo. Ale nejde jenom o sport. Tihle noví politruci budou mlet svoje, do posledního našeho halíře.
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:26Od: Tomas_Smid_fan
A co tahat sport do politiky, to jde?
Jinak, kdo tu politiku do sportu zatáhl?smile
[ Reagovat ]
06.04.2022 20:53Od: FulnekUltras
USA fakticky nemá přátele - jen svoje "zájmy" - a právě na tomto se teď láme chleba. smile
[ Reagovat ]
08.04.2022 00:45Od: turista
smile
[ Reagovat ]
08.04.2022 20:52Od: Marduch
O USA si myslim svoje, ale politiku do sportu tahá hlavně Rusko, když se neštítí státem řízeného dopingu sportovců. Jen slepý nevidí, jak Putin úspěchy ruských sportovců využívá pro svojí a statní propagandu. Pak není divu, že je teď ve světě tendence reagovat směrem k ruským sportovcům tímto způsobem, byť zrovna u individuálních soutěží v individuálním sportu jako je tenis je to minimálně diskutabilní.
[ Reagovat ]
06.04.2022 18:22Od: Blondie
smilesmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 14:15Od: Rafaeoli25
Hm, tak to by bylo moudré rozhodnutí. Roger bohužel asi nepřijede, Nadal kdoví, Djokovic ten by ještě taky mohl být vyloučen pro změnu kvůli covidu, tak kdo tam potom přijede. Aby z toho nebyl Wimbledon jen s Carlosem, Tsipem, Zverevem,FAA a Murraym. To by byl Wimbl opravdu bez lesku.
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:01Od: aape
a to má zvíře ještě podmínku..
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:17Od: Tomas_Smid_fan
A k tomu pár turnajů před sebousmile
[ Reagovat ]
06.04.2022 15:34Od: Rafaeoli25
Tak Zverev by tam určitě nechyběl se svými travařskými neschopnostmi. Ani Tsip by tam nemusel být. Proto píšu, že to už by byl GS o ničem, jen se dvěma hráči, kteří by nemuseli zklamat - tedy FAA a Carlos. Plus samozřejmě ještě Nick, na toho jsem zapomněl.
[ Reagovat ]
06.04.2022 16:01Od: stefankelner Re: Nádherný
Pac0
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist