České tenistky zvýšily vedení v žebříčku Fed Cupu

17. 11. 2015, 19:06
Aktuality 602
České tenistky po vítězném finále Fed Cupu zvýšily náskok v čele žebříčku. Před Ruskami, které o víkendu v Praze porazily 3:2 na zápasy, vedou o téměř 15 tisíc bodů.
Fed Cup

Češky se vrátily na první místo žebříčku loni v dubnu po vítězství nad Itálií, jež je sesadila rok předtím. Právě Italky dokázaly od roku 2010 jako jediné tým kapitána Petra Pály ve Fed Cupu porazit, podařilo se jim to předloni v semifinále.

České tenistky z posledních čtrnácti zápasů vyhrály třináct a v neděli získaly čtvrtý titul během pěti let. V čele žebříčku mají 32.980 bodů, druhé Rusko 18.145, třetí je Itálie (15.580). Rumunsko, s nímž se Češky utkají v prvním kole příštího ročníku v únoru, je sedmé (5912,5).

Žebříček Fed Cupu k 16. listopadu (v závorce předchozí umístění):
1. (1.) Česko 32.980
2. (2.) Rusko 18.145
3. (3.) Itálie 15.580
4. (4.) Německo 13.840
5. (5.) Francie 7817,5
6. (6.) Nizozemsko 5922,5
7. (7.) Rumunsko 5912,5
8. (8.) Švýcarsko 5675
9. (9.) Austrálie 5122,5
10. (10.) Srbsko 4870

Komentáře

602
Přidat komentář
Cico93
chcel by som byť tým slnečníkom.
https://www.instagram.com/p/-dX3FdNWcl/
Reagovat
blixa
Chlap evidentně chybí ! Už kupuješ letenku ? Szafra, mě bejt o 30 míň ... :D
Reagovat
Cico93
Už mám zabukovanú letenku, idem si po ňu!!!:-)
Reagovat
blixa
+1
Reagovat
slacker
si rikam ptroc tolik pripsevku pod clankem na druhe starne a on se tady produciruje kadrovak blixa
Reagovat
smazaný uživatel
Tady se bude dobře řešit biatlon... :D
Reagovat
blixa
Jo, aspoň nám nebude nikdo nadávat :D
Reagovat
blixa
Přijdu a čtu - Vesninová se vzdala. Říkám si, sakra, ona někde hrála ? A ona se zatím vdala ... ;-)
Reagovat
gigin
To je to samé v podstatě :-D
Reagovat
VlS
To nevís, co když se vzdal ženich?
Reagovat
Cico93
ale fakt je krásna!.-))
nech si každý hovorí čo chce.

blixa čo na to hovoríš?
https://www.facebook.com/GenieBouchard/photos/a.120318064732032.20360.119807818116390/871239589639872/?type=3&theater
Reagovat
blixa
No jo, ale to není pro mě. To je taková krása bez obsahu, to mě nebaví. Já radši koťátko ;-)
Reagovat
Frick
Samozřejmě, že je krásná. Ale bohužel je morálně zkažená.
Reagovat
Frick
Ale možná už šla do nějaké seberezflexe, když tímto dala za pravdu kritikům a uznala, že je kráva.

https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12190983_866762383420926_503763321166016233_n.jpg?oh=2743c852f93cfe64071e5859ed636f56&oe=56AC3039
Reagovat
blixa
A poslední článek k ženskému tenisu pomalu míří do propadliště dějin ... ;-)
Reagovat
Cico93
Frick už je s bikinami pod článkom o Nadalovi.
Reagovat
blixa
:D :D Je velmi adaptabilní, chlapec :D
Reagovat
Frick
Za to může Plíšková. Hezky hidžáb by tam měla nosit, nestoudnice!
Reagovat
blixa
Kdyby tušila že ji vočumuje prasák Frick, určitě by bez něj nevyšla ven ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
To je taky důvod, proč se v bikinách nechce ukazovat Lucka.
Reagovat
Frick
Už se na to cítí v téměř 30 příliš stará.
Reagovat
Cico93
Tak dúfam, že Mária s tým nehodla skončiť.-))

obe sú v najlepšom veku.
Reagovat
Frick
"Bez diskuse. Šafářová má malá prsa, což by nevadilo, ale mají takový divný tvar, nic proti, ale proč si pořád nalhávat, že jí to vyhovuje atd. Po dětech a kariéře si jistě pořídí trojky. Zatím vede Petra a její 80D!"

http://www.extra.cz/kvitova-vs-safarova-ktera-ma-hezci-prsa-proc-ta-pohlednejsi-ma-mene-sexu-a-kdo-zitra-vyhraje-vime-vse

:-D
Reagovat
FulnekUltras
;)))))
Reagovat
Cico93
Frick
počuj, ale fakt nikde žiadna fotka Lucky v bikinách???.-(
Reagovat
Frick
Je příliš málo otužilá na to, aby se ve 15°C promenádovala v Monacu, pokud tam ještě trčí... :-D
Reagovat
Frick
Tak už ani není na první stránce. Ou!
Reagovat
blixa
A máš po žížalkách ! :D
Reagovat
mrafe
Blixo tak se nediv okurka začala. ;-) Na druhou stranu dobře, na Frickovi komenty jen dobře. I když ten bude oxidovat všude. :-PP

Já si naivně myslela, že se zde řeší, že Kájka Š. se na Slovensku stala tenistou roku, to zase né. !!!! :-(

http://www.tennis-arena.cz/tenistami-roka-sa-stali-schmiedlova-a-klizan-10021cz/
Reagovat
blixa
Tak kdo jinej než "Šmidlinka" ;-) Kajka je skvělá.
Reagovat
Frick
Měla to snadný. Domka mimo, Janka mimo.... Magda nic moc a Danka sice vyhrála jeden turnaj, ale ten byl v únoru/februári a potom už skoro nic, snad vyjma trávy.

Bude mít starosti se udržet v TOP 100, pokud neobhájí Pattayu. Že třeba nezkusila nějakou tu 125k...
Reagovat
mrafe
Fricku to myslíš Danku?
Bude mít starosti se udržet v TOP 100, pokud neobhájí Pattayu. Že třeba nezkusila nějakou tu 125k...
Reagovat
Frick
jo
Reagovat
mrafe
Ale vlákno je o "Šmidlince"
Reagovat
Frick
https://igcdn-photos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t51.2885-15/e35/12093614_1524240064566861_1652287529_n.jpg

Ale kde přišla k tý 15 cm jizvě, to teda by mne zajímalo...
Reagovat
Frick
Každopádně potenciál tam musí bejt jak prase. Jsou hned dvě. Jsou pohledný. Jsou vysoký. A nejsou plochý, jak bývá u vysokejch zvykem.
Reagovat
Cico93
To je to druhé plišča?
Reagovat
Frick
Jj. A jestli má o fous více kg než ségra, tak vizuálně to vypadá jen a jen dobře.

#70jesexy
Reagovat
Cico93
Chcel som ísť už spať, ale počkám. Čo tam máš ešte? ;-))
Reagovat
Frick
https://www.instagram.com/kristynapliskova/

https://www.instagram.com/karolinapliskova/
Reagovat
Frick
A prohlížej si :o)
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
lars
mozna se ta vyska zda :)
https://www.instagram.com/p/pmCi9qye_p/?taken-by=kristynapliskova
Reagovat
Cico93
https://instagram.com/p/-UGdgktWXh/?taken-by=karolinapliskova
Reagovat
blixa
Zjevně si rozumí ;-)
Reagovat
mrafe
http://www.wtatennis.com/news/article/5144301/title/vote-now-player-of-the-year
Reagovat
mrafe
tady jsem dala hlas koťátku. Blixo doufám, že mám u tebe alespoň jeden plusový bod. ;-))
Reagovat
blixa
Ano ano, máš u mě jeden významný červený puntík ;-)
Reagovat
VlS
Mám u tebe tři červený puntíky
Reagovat
blixa
Hned tři ? Hlasuje celá rodina ? :D
Reagovat
VlS
Rodina ne, ale všechny moje počítače :-)
Reagovat
blixa
Celá rodina počítačů ;-) :D
Reagovat
lars
zadny kotatko, ale tygrice
nebot ho neulovila na TM lvice
Reagovat
smazaný uživatel
Petra je jako kde?! :D Ale jasnej hlas pro Serenu...
Reagovat
blixa
Tak ty máš u mě jeden extra velký černý puntík !!!! :-P
Reagovat
smazaný uživatel
Co by tam letos delala Petra nevim, ale kde je Lucy...to je fakt zahada...
Beru
Serena 3GS
Flavia 1GS
Aga 1TM
No a potom nekolik kandidatek...

Masa, Petra, Lucy, Garbina, Venus, Angelika

Z tehle mohu vybrat finalistky GS, coz je nej podnik...jasne, jediny turnaj, kde ani trener nesmi pachnout na kurt!!!

Masa, Lucy, Garbina...

Dobre, tak se priklonim k nejakym ddatecnym uspechum...

Z tech trech ma pouze Lucy letos GS taky, sice v deblu, ale ma...a hned 2x, a to ani nepocitam, ze mela double ucast v TM, dobre, Garbina take, ale GS nema...

Absolutne tendencni vyber ctvrte hracky;D))))

Odmitam hlasovat, a vyhlasuji i bez toho, ze Lucka je vitezkou, a je to;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Když tam může být Mugu, co by tam nemohla být Petra. Ale to je fuk, stejně je to akorát formalita. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Garbina ma aspon na konte letos finale GS...;)
Reagovat
smazaný uživatel
Mugu má finále GS + Peking, Petra finále TM + Madrid, Sydney, New Haven. Neřekl bych, že je na tom Petra až o tolik hůř, pokud vůbec. Stejně jako na tom není hůř než Aga, jejíž zařazení do tohohle seznamu je vůbec dost úsměvné, i když se prohaluzila k titulu z TM. Ale jak říkám, vzhledem k tomu, že to vyhraje Serena, je to stejně dost jedno. :-)
Reagovat
gigin
Prohaluzila, jas.
Reagovat
smazaný uživatel
Po dvou zápasech ve skupině nula bodů, Simonu porazila protože tato se složila a Mugu s Petrou udolala hlavně proto, že to holky neustály fyzicky. A ony to neustály mj. i proto, že na rozdíl od ní neměly před SF den volno a že na tom ultrapomalém povrchu se ty míče skoro nedají zabít.

Klidně mi vynadej, že k ní nemám úctu, jestli ti to udělá dobře. Já jí k ní mám, s tou šancí naložila jak nejlíp mohla, na to musí mít nějakou kvalitu, to ale nemění nic na tom, že to byla haluz jak vyšitá.
Reagovat
gigin
Já už ti nikdy nebudu nadávat.
Reagovat
smazaný uživatel
To jsem rád. :-)
Reagovat
gigin
Ještě jen tak pro jistotu:

V základní skupině měla Radwa i Petra po jednej výhře.

Dále píšeš - Simonu porazila, páč tato se složila. Tomu moc nerozumím. Je to přirovnatelné třeba k semíčku kdy Máří vedla 5:1? Tam se předpokládám Máří nesložila, ale Petra potvrdila svou mentální sílu.

Den volna navíc - nemohu posoudit, jaký to má vliv.

Jako haluz byla postup ze skupiny, budiž. Ale to samé se dá říct o Petře. Souboje v semíčku a finálku nechávám bez komentáře. Fakt ti nechci a nebudu už nikdy nadávat :)
Reagovat
smazaný uživatel
Simoně v přímém souboji stačilo uhrát set. V TB první sady vedla 5:1 a nezvládla to. V druhém už ani nebyla schopna klást důstojný odpor. Jestli se to dá srovnat s Marií? Tak to ať každý posoudí sám za sebe.

Jestli měl ten den volna vliv? No myslím, že jak Mugu tak Petra by ho po vzájemném hodně vyčerpávajícím souboji dost ocenily. Což se ostatně na tom SF a F hodně projevilo.

Jasně, Aga si to uhrála, to ne že ne, ale prostě jde o toho, že jí tohle všechno mimořádně hrálo do karet.
Reagovat
gigin
Neměly postupovat a byl by klid :D Je to stejně zapeklitý turnaj s neúprosnou matematikou. A i proto ho nemám rád. Jak u žen tak u mužů. Jednak teda kvůli tomuhle kalkulu, ale hlavně, že už jsou všechny (všichni) vyštavení a přijde mi to už přes. Nejraději mám AO. Všichni svěží, na pohodu, natrénováno, v plnej zbroji. Až na toho vola Gulbisového, který nikdy dál, jak do druhého kola nepřešel...
Reagovat
smazaný uživatel
Přesunout TM na začátek sezóny...
Reagovat
gigin
Ale tak já vím, že to asi blbost no. Ale fakt mi přijdou utavení. To je vše.
Reagovat
smazaný uživatel
Však taky jsou.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak. :-)
Reagovat
lars
Ty mas radsi viteze turnaje treba pres 2 skrece
den volna ma vliv na vykon tenistky v nasled. zapase
Mugu hrala jeste debla
Reagovat
gigin
Narážíš na Thiema? Nebo na co? Už mi to moc nepálí dnes, omlouvám se.
Reagovat
lars
turnaj s neúprosnou matematikou. A i proto ho nemám rád.
Reagovat
gigin
Ano. Jestli tě to pohoršuje, omlouvám se. Nemám ho rád. Nesnižuju jeho kredit, nikoho nepomlovám, Aga win, ok.
Reagovat
VlS
Možná proto, že Mugu je v žebři 3. a Petra 6.
Reagovat
smazaný uživatel
Maruš je 4. a není tam, zato 5. Aga ano. Takže tím to asi nebude.
Reagovat
smazaný uživatel
Aga je tam kvůli TM. Souhlasím s Vlkem, ty 3 jsou tam jako vítězky 5 největších turnajů v roce, holt už se to tak sešlo, že USO a TM vyhrály hráčky, které jinak neměly až tak dobrou sezónu (zvlášť Flavia). Další kandidátky byly podle mě vítězky PM (Simona, Petra a Garbine) a pak se brala další kritéria - žebříček, úspěšnost na GS. Já bych maximálně váhal, jestli tam místo Garbine nedat Simonu - má o 800 bodů víc, navíc vyhrála i 1 turnaj P5 (a 1 International, ale to bych nebral v potaz, to je pro takovou hráčku povinnost, když už na něm startuje), zatímco Garbine má ze singlu jen 1 titul. Tak pro ní asi rozhodl lepší výsledek na GS (Simona letos jen 1 SF) a na TM. Nakonec je ale úplně jedno, kdo je v nominaci. Hráčka sezóny je jasná.
Reagovat
FulnekUltras
i když už má po sezóně
Reagovat
smazaný uživatel
Ale jo, takhle to logiku dává. Nicméně když už jsme u toho, od něčeho, co se jmenuje Hráčka roku bych čekal, že zohlední všechny výsledky, ne že se to zaměří jenom na singla. Protože jinak by tou čtvrtou do party byla zcela jednoznačně Lucka. Ale jak správně píšeš, vzhledem k tomu, že je to letos pouhá formalita, je to stejně jedno.
Reagovat
misa
Jméno Pennetta vypadá v této anketě vtipně :)
Reagovat
smazaný uživatel
hmmm, mozna ti to prijde vtipne, ale holka ma GS v singlu, a letos krom Sereny to jina nema...takze...smat se muzes, ale Flavia se smeje taky;D) Ma GS doma... to trebas zatim Lucy jako nema...
Reagovat
mrafe
http://www.wtatennis.com/news/article/5144286/title/vote-now-doubles-team-of-the-year
Reagovat
mrafe
hlasovala jsem pro Lucku a Bětku
Reagovat
misa
taky :)
Reagovat
VlS
taky
Reagovat
blixa
No tož jsem zvědavý, baby ! :D

https://www.facebook.com/gabrielasoukalovabiathlon/
Reagovat
Frick
http://www.tennisforum.com/30-statistics/431206-career-prize-money-leaders-8.html

Ovšem v TOP 10 to bude teprva zajímavé. Na dvě obrovské legendy tohoto sportu se budou tlačit Aga, Petra a Carol. Takové šumařky oporti nim!
Reagovat
Frick
Na druhou stranu je pozice Sereny zcela neotřesitelná a nikdo z toho TOP 50 jí nemůže ohrozit.

Běhá po kurtech vůbec někdo, kdo by jí mohl ohrozit třeba v horizontu 12-15 let? Belinda?
Reagovat
blixa
Pokud to jsou jen absolutní vydělané částky, tak je to trochu pitomost. Aby se to dalo porovnávat, musela by se započítat buď inflace, nebo nějaký průměrný nákupní košík pro každý rok kariéry každé tenistky. Pak by to dávalo smysl.
Reagovat
Cico93
hmmm zaujímavé
chcelo by to zbaliť Viktorku.-))

a diky po včerajších rebríčkoch je to voda na môj mlyn.
Reagovat
blixa
Zdá se že tvé úmysly jsou zcela nezištné .. :D
Reagovat
Cico93
.-)
Reagovat
smazaný uživatel
Good luck ;) Pak mi seženeš od Viky volňásky na Wimbledon. :D
Reagovat
Cico93
jasne
very important person
môže byť?.-))
Reagovat
smazaný uživatel
Tak určitě ;)
Reagovat
misa
Neuvěřitelný nárůst odměn, Lucka za chvíli překoná Evertovou, Aga Navrátilovou a Grafovou. Že se někomu pořád chce cpát do tenisu peníze. Já třeba sleduju skoro všechno na streamech zdarma :)
Reagovat
FulnekUltras
Bych řekl, že ti nejštědřejší sponzoři tenisu o něm většinou nemají ani ponětí... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Je otázka, jak moc nahoru do budoucna ještě prize money půjdou. Klidně můžou za 10 let vydělávat hráči na 10. místě to, co v současnosti jedničky. Ale třeba ne, třeba se ten růst zpomalí. Každopádně s tím hodně dělají sázkovky. Sponzorují turnaje, vysílají streamy, snaží se popularizovat tenis, protože čím víc se na něj sází, tím víc vydělávají (myslím, že po fotbale je pro ně tenis v současnosti už 2. největší byznys).
Reagovat
Frick
Pokud se jí bude aspoň průměrně daři, tak by na začátku sezóny měla pokořit Evert a Sabatini v kariérních prize-money...

Not bad.
Reagovat
Frick
:o)
Reagovat
Frick
Do kolika roků by vlastně ta hráčka měla bejt, aby se na ní dalo koukat ještě na naději (naděje = stabilní hráčka TOP 100)? Myslíte si, že zrovna Denisa je příklad holky, co začala stoupat v tom nejzašim možnym čase?

I pokud odfiltrujem to zranění, tak Denča roce 2013 - 20 roků, dvě vyhraný desítky, dvě SF na 25k? Jsou tohle výsledky který by předpovídaly nějakej větší úspěch...? Asi sotva, že?
Reagovat
rusedski
Já pamatuju Šromovou, ta objížděla snad ještě ve 23-24 letech desítky a ve 28 se dostala do stovky a hrála grandslamy :)
Reagovat
Frick
Díky za tip. Skutečně zajímavá kariéra.
Reagovat
Frick
Reagovat
tommr
myslím si, že to je dost individuální a vždycky je třeba brát v potaz jestli hráčku v jejím rozvoji nějak nezabrzdily nemoce nebo zranění. Obecně se ale dá říct, že u hráček kterým ještě nebylo dvacet je dostatečně velkej prostor k tomu aby se ještě zlepšovaly ... :)
Reagovat
Frick
A další dobrá zpráva je to, že za celý první půlrok bude obhajovat jen 10 bodů, takže cesta ke stoupání je umetená...

Pro ty, co polemizují nad tím, že "šestnáct už jí taky zrovna neni" - Denisa byla v 19 a 1/4 (červen 2012) na 610. místě...
Reagovat
tommr
Karolína Muchová smetla na turnaji v Zawadě čtvrtou nasazenou a postoupila už do semifinále ...
Dobré výsledky z poslední doby jí už vynesly do čtvrtý stovky ... :)
Reagovat
blixa
No měla by sebou hodit děvče, už jí táhne na dvacítku pokud se nemýlím ;-)
Reagovat
Fandina
Ona byla tuším nemocná, nějaký čas nehrála.
Reagovat
tommr
Karolína je ročník 1996 takže se dá pořád ještě počítat mezi velký naděje českýho tenisu ... :)
Reagovat
Frick
Až 21.8.2016 bude mít kulatiny. By mohla mít zvláštní talent na to porážet hráčky z SSSR, NDR, MLR, PLR a BLR :o)
Reagovat
smazaný uživatel
kvalifikantka Muchová řádí .V QF nadělila kanára 4.nasazené.Tak to rozjeď Kájo
Reagovat
Fandina
To mám radost. Viděla jsem jí hrát v Bratislavě s Voryní a moc se mi líbila. Dávala dost důrazné rány, ale dovedla zahrát i chytře. Super.
Reagovat
smazaný uživatel
já ji viděl na Štvanici,jak smetla Bertens,to moc nepálila ,ale Holandanku uběhala,až musela ve 2.setu vzdát
Reagovat
Fandina
A teď vyhrála s Ginu 6:0 6:1 super.
http://itfprocircuit.tennis-live-scores.com/scoreboard.aspx?tid=W-C25-POL-02A-2015
Reagovat
Fandina
Dinu
Reagovat
gigin
Můra, Gulbis, po včerejšku možná Tom.

WTA nevím, ale podle toho, co tu říká iqe, tak Petra určitě.
Reagovat
VlS
Můra je nedostižnej :-)). U holek jak kdy, podle nálady.
Reagovat
smazaný uživatel
WTA-Bobina
ATP-Dolgo
Reagovat
VlS
Bobina je jasná ( taky je to 100% jejích BH, protože jinej BH neumí) , v ATP je to složitější, asi bych tam viděl Davida Ferrera.
Reagovat
VlS
A ve WTA má ještě nechutný slajzy Metelescu Blescu Niculelescu.
Reagovat
gigin
Dolgo jas. A Ivo. Ten stejně jiný neumí.
Reagovat
VlS
Dolgo je jas u nejpokroucenější figury na servisu, na to by se moh dotáhnout tak leda tanečník street dance po dvouletým tréninku :-))
Reagovat
gigin
No Marin se taky u toho servu brzo zlomí.
Reagovat
EllNino
:-D :-D
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Reagovat
smazaný uživatel
WTA-Radwa
ATP-Mura
;D)
Reagovat
VlS
tady asi nelze, než souhlasit.
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/252616/neomaleny-sportak-michal-hrdlicka-vyhozen-z-oslavy-tenistek.html

Nedávno vyhozen od Lucky,
hnedle to šel zkoušet na Lucky.
Reagovat
FulnekUltras
Horší je než zřejmě ňáká
prostinká blond husička,
co podle peří volí ptáka,
šmejd amorální Hrdlička.
Reagovat
smazaný uživatel
Synci a cerky....Uz jste sa dopocitali?:)
Toz ja radeji trajdal venku...;) Na svete je krasne...;)
Jeste bychom mohli vyhlasit nejkrasnejsi FH na okruhu...;)

Ja davam Lucka;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Gulbis :D Ale jestli jen WTA, tak taky hlas pro Lucku :)
Reagovat
VlS
Su pro, ale na dušu si zapomněl :-)
Reagovat
smazaný uživatel
;)
Reagovat
blixa
Tak pokud mám posuzovat hlavně estetiku, tak asi jo, Lucka ;-)
Reagovat
bIbec
pro mě to bude asi dycky ten Delpo. Ty jeho šupy, ještě když u toho hekal a pálil to do gumáka Djokovice, to byla vždycky radost pohledět. Nádhera.
U holek těžko říct. Lucie by byla určitě jedna z top.
Reagovat
gigin
Federer, Ivanovič.
Reagovat
smazaný uživatel
sok!!!;-O
Reagovat
gigin
:-D no co?
BH Gulbis, Karlička.
Reagovat
smazaný uživatel
BH...Karlicka (pred schizou:)
Estetika Cuevas;) ale jinak asi pro mne tezke...libi se mne na BH Fedex, jasne, Dimitrov taky;)

Hele a na FH se mne celkem libi i Fognini;) Rebel, Rafa taky dost dobry...;)
Reagovat
gigin
Ten FH měním na Nanda.
Reagovat
blixa
Já nevím, chlapy si netroufám, ale ptal jsem se ženy a prej DelPo úplně jasně :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ja se zeptal zeny, a ta rekla, ze nevi, ale snury na beton Nole;D))))
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, ale ted...
nej half?! he?!

Izzy!!! ;)
Reagovat
gigin
Můra.
Reagovat
VlS
No tak to ešťě rozšiřime vo regulovčika ( mrhač nedostižně ) a salutovače ( Južnyj) a z dobrýho záměru Vlčka zas uděláme jen prču, ale von to přežije :-)
Reagovat
gigin
Jo no :D
Reagovat
smazaný uživatel
;D)
Uz davam nahoru dalsi kategorie;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jooo, a take chlapi?;) Jasne takze dodavam
Lucy and Delpo, nebo Gulbis do memonetu, nez zacal hrat letadlo, to je uz nedosticny level;)
Reagovat
smazaný uživatel
*nedostizny level
Reagovat
smazaný uživatel
boze..(chytl jsem slusnou formu:)

*momentu
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100036280

Vy copak ne?
Reagovat
Frick
Ovšem je zajímavé, že třeba současně se bude hrát i 10k ve Španělsku a tam rozhodně se o nějaké "směšnosti" mluvit nedá...
Reagovat
Frick
http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100035892
Reagovat
EllNino
oh my :D to jsou jména :D
Reagovat
Frick
Hlavně je celkem vtipný, jak už turnajová čtrnáctka ne, že nemá WTA žebříček, ale ona nemá ani národní žebříček....

No ale pozor - o 14 dní později se v Káhiře bude hrát 25k a tam je zatím pole velice silný - vč. hráčky TOP 100 a spousty našich holek ze 3. - 4. sledu

http://www.itftennis.com/procircuit/tournaments/women's-tournament/info.aspx?tournamentid=1100036282
Reagovat
Frick
http://113.imagebam.com/download/lgJY1hAXSKEI3bUtOHvsCw/44812/448117248/16576501h1336487-2015-10-16-123351.JPG

Tak přemýšlím, kam všude se v této skoropodprsence dá chodit....
Reagovat
smazaný uživatel
Řekni mi, nad čím ty nepřemýšlíš... :D
Reagovat
Frick
Třeba nad těmi žebříčkami krásy. Všimni si, že jsem se nezúčasnitl. :o)

Zkrátka oděv má to Máša zajímavý. Nasťa P. by v tom vypadala o dost hůře.... :-D
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
Frick
Mne nikdy sexy nepřišla. Ale přišlo mi otřesný, že si někdo vůbec mohl dovolit jí kritizovat za tu redukci, což byl u ní akt pudu sebezáchovy.
Reagovat
FulnekUltras
Někdy ovšem pud sebezáchovy zafunguje i proti ní...a v konečném důsledku i proti nám... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=cmJrjFevqx0
Reagovat
misa
Jen bych tě chtěl upozornit, že ta osoba v plavkách není Simona Halep.
Reagovat
FulnekUltras
Frickovi to nevadí... ;)
Reagovat
Frick
Je mi to úplně jedno. To video jsem proklikal. Od "tvůrce" videa samozřejmě velice laciné, tam to dát.
Reagovat
FulnekUltras
kozenky jako kozenky... ;)
Reagovat
gigin
Čo na to hovoríš?

http://www.wtatennis.com/javaImages/1d/9b/0,,12781~14129949,00.jpg
Reagovat
slacker
pekny zadek
Reagovat
Frick
Kdyby se radši vyfotila s timto....

http://www.gieldaklasykow.pl/wp-content/uploads/2013/10/fiat-126p-01.jpg
Reagovat
Cico93
.-)
Reagovat
Cico93
ja radšej Mashu s porschatkom.-)
Reagovat
Fandina
Jestli to sem někdo dával, tak sorry. Pozdrav pro Karla Gotta.
http://isport.blesk.cz/clanek/blesk-sport/252569/ceske-fedcupove-hrdinky-na-slavika-nezapomnely-tajny-vzkaz-pro-gotta.html
Reagovat
FulnekUltras
Skvělé - a Mistr na oplátku přidal i něco pro Mašu a všechny naše holky k LOH 2016... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=miZzfbLpoBM

https://www.youtube.com/watch?v=_BWrQcCIRe8
Reagovat
Fandina
:-))))))))
Reagovat
FulnekUltras
Reagovat
FulnekUltras
a ještě verze pro poražené finalistky... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=C9KK8h3hnxo
Reagovat
smazaný uživatel
A tuhle si nechává na oslavu jejich vítězstí ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=DgWK8cJhrMA
Reagovat
FulnekUltras
To denně si nejspíš Peťa myslela,
když kolem nás ke kurtům drandila,
kéž by dnes táta neměl hysterák ;)
a tahle ulice jednou mi fandila...
Reagovat
smazaný uživatel
:-)
Reagovat
misa
Fakt jezdila kolem tebe?
Reagovat
FulnekUltras
po bulváru, jehož jméno přes veškerá protivenství vydrželo dodnes... ;)
Reagovat
misa
ano, i já jsem tam už párkrát na kole jel :)
Reagovat
Fandina
:-)))))))))
Reagovat
Fandina
a nebyla to jen ulice
bylo jich mnohem více
kdekdo byl pak rád
když uviděl Peťu hrát
ve společnosti dalších holek
které vytvořily velký spolek
a kdeko je má rád
že umi tak pěkně hrát
Reagovat
smazaný uživatel
Taky pěkný :-)
Reagovat
FulnekUltras
Fedcupový listopad si chraň,
fedcupový listopad je zbraň,
ne David, Golíáš šel do zádele,
když s Barčou zabrala drMengele... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Sákryš, co ti provedla, že jsi jí dal přezdívku zrovna po tomhle náckovi?
Reagovat
Fandina
:-))))) třeba jí přejmenuje, musíme na něj zatlačit. To je opravdu hrozná přezdívka ...
Reagovat
FulnekUltras
Bohdan Pomahač mi ke Káje nějak nesedí... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Pomahač je alespoň klaďas, když nic jinýho. ;-)
Reagovat
FulnekUltras
Tak Josef - pokud jde o chladnokrevně elegantní likvidaci soupeřek - nakonec rovněž... ;)
Reagovat
slacker
a jeje Iqemu zase "jeblo" a jeho "reality distorsion field" se rozjel do vysokych obratek. Bohuzelk jeho charisma za velkym Stevem kulha na cele parseky.
Reagovat
Cico93
to napísala krásne
Protoze ty a ja jsme jedno jen ze dvou casti
.-)

https://instagram.com/p/-N-6qetWaA/
Reagovat
blixa
Kája je zlatíčko ;-)
Reagovat
FulnekUltras
a o kousek níž se tam nádherně rozčiluje s Barčou... ;)
Reagovat
misa
Karolína vlevo, už ji poznám :)
Reagovat
Cico93
:-) hej už aj ja.
Reagovat
tommr
podle nosu? :)
Reagovat
misa
Karolína je hezčí a má trochu jiné oči :)
Reagovat
smazaný uživatel
o víkendu jsme ji dost okoukali,ale jinak bychom asi neměli šanci ..ta větší suverenita Káji je vidět,jakoby Andílek Týna byla mladší
Reagovat
smazaný uživatel
snad se Týna do té vybrané společnosti dostane taky
https://img.blesk.cz/img/2/full/2388156_.jpg
Reagovat
Frick
Na druhou stranu - Týna se jako první dostala do Příběhů ze šatny od Bobita...
Reagovat
smazaný uživatel
https://youtu.be/baeQiM5NaXE
Reagovat
Fandina
pěkné, uložila jsem si to, díky
Reagovat
Pavlis
Krásný, zase si to budu furt pouštět, jako loni :)
Reagovat
misa
"Ten žebříček je objektivní, je na základě tvrdých dat. A ty má viditelně problém s tím, že je Vika horší, tak neříkej, že nemáš problém to uznat."

To přece není pravda, tvůj žebříček je vysoce neobjektivní díky navrženému bodování. Finále GS 3 body, stejně jako výhra na turnaji v Kuala Lumpur :) Post světové jedničky 1 bod :)) Kolik bylo v historii světových jedniček?
Reagovat
VlS
Míšo, všim sis na FB jak se nám tam na Lucy lepí nějakej Ionescu? Dokonce tam psal, jak v Rumunsku bude fandit Češkám.
Reagovat
misa
Nevšimnul, komentáře lidí většinou nečtu :) Nicméně, když se na FB Lucky teď dívám, vidím tam k Monaku:

"Petr BlueFlash Modrý: Hm, Lucka tam asi musí pár dní strávit, když je to jeji "residence", navzdory všem jejím proklamacím, jak je doma v Brně...."

A kdo je Petr BlueFlash Modrý? ... Ano, člověk vystupující na TP pod nickem Frick. Lucka si spravuje soc. sítě sama, občas si asi něco i přečte. Takže Frick ji bohužel může touto cestou obtěžovat :-((
Reagovat
EllNino
jj Frick je BlueFlash :D
Reagovat
VlS
Já tam nepíšu, když se mi něco líbí, tak tam šoupnu like, modrýho blesku jsem si ješte nevšimnul. No nic, najdem Diviše a zkusíme ho chytnout na vidle :-)).
Reagovat
smazaný uživatel
Blue Flash? To je jeho noční inkognito, takže je buď superhero nebo supervillain? (tipuju B)
Reagovat
blixa
Neměli bychom ho nahlásit jako "podvodný" nick ? Jsem si jistý, že "Petr Modrý" bude fake a že se tak nejmenuje :D
Reagovat
misa
Nebudu nic podnikat, ale současně nebráním ostatním, pokud chtějí zakročit :)
Reagovat
Frick
No vidíš. A já jsem si myslel, že se tobě jako pravicovému liberálnímu člověku udávání, tak "populární" v minulém režimu, bude hnusit.

A blixa je to tvoje pravé jméno? Asi ne, že? Proč si sem nedáš pravé občanské jméno?
Reagovat
blixa
Tak byl to sice fór, ale když už seš drzej trotle - tady jedeme na nicky. Na FB mají být pravá jména. Já mám na FB svoje reálné jméno , ne jako ty vylhané, zmetku.
Reagovat
Frick
Já ale FB používám převážně jako diskuzní platformu nebo jako profil svého reálného já.
Reagovat
EllNino
i tak je to pro reálné účty :) není to veřejná diskuze ...
Reagovat
smazaný uživatel
Což nemění nic na tom, že uvádění falešného jména je proti pravidlům FB.
Reagovat
Frick
Tak je to pěkně deb.ilní pravdilo. Na Twitteru nebo IG to neni a nic se neděje.
Reagovat
smazaný uživatel
Twitter a IG je něco jinýho než FB...
Reagovat
slacker
a neni vylhane i tvoje realne jmeno, blixo?
Reagovat
smazaný uživatel
To je fajn, že tady jedeme na nicky. Pak ale nechápu, proč mě tady každej druhej oslovuje reálným jménem..
Reagovat
blixa
To taky přesně nevím, ale asi to bude tím že jsi "veřejně známá osobnost" ;-) :D
Reagovat
smazaný uživatel
Tak to se divím, že si ještě nikdo nenapsal o autogram, když jsem ta veřejně známá osobnost :-DDD
Reagovat
blixa
To taky nechápu ... :D
Reagovat
slacker
Kdesi sebral ze blixa je liberalni? Bolsevik jak prase
Reagovat
Frick
Tak tváří se tak. Třeba jeho idee, co se týče minimální daňového zatížení.
Reagovat
slacker
ekonomicky liberalismus nevylucuje bolsevicke metody pri jeho vynucovani a nejen pri nem.
Reagovat
Frick
Co to melete? Je to prostě nějaká fans skupina.
Reagovat
gigin
Já sa celé odpoledne jebu s objektivním žebříčkem, aby mi vyšlo, že Gulbis je druhý nejlepší hráč posledních pěti let. Nastavuju body, kombinuju jak sa dá a ne a ne mi to vyjít. Asi sa na to vy...u. Nebo nemáš nějakú radu?
Reagovat
blixa
Hele, já to zkouším u Káji a kromě toho, že jako klíčové kritérium dám počet es za sezonu mi to taky nevychází ... kurňa :D
Reagovat
gigin
Nic, dáme si raději po kalíšku asi :D
Reagovat
blixa
JOP ! :D
Reagovat
VlS
Se bojíš dát za eso 10 bodů a za výhru GS 1 ? Posero ....:-))
Reagovat
blixa
:D :D No jo, jsem srab ;-)
Reagovat
Cico93
100 za mrhanie talentom si mu dával?
Reagovat
gigin
!!! Kurňa cicku, to je nápad!!
Reagovat
gigin
+ 200 za strávenou noc ve švédské šatlavě.
Reagovat
Cico93
.-)
Reagovat
blixa
No jo sakra, vidiš ! Ono to chce mnohem větší kreativitu ! Kája by mohla mít aspoň 50 za "vrhání vražedných pohledů ne soupeřku" ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže za to má Máša aspoň 500, takže musíš najít ještě další kritérium, abys jí vyšachoval.
Reagovat
gigin
Jj, blixo, stárnem. Ještě kérky by ti mohli hodit nějaké bodíky, plus to, že je z dvojčat.
Reagovat
smazaný uživatel
Dej 100 bodů za vítězství nad goatem na RG. U hráčů, kteří v té době nebyli v top 10, to ještě vynásob koeficientem 10. Pak by to mělo vyjít.
Reagovat
gigin
Tak teď už je to easy. Díky borci.
Reagovat
misa
Nejzábavnější provedení forhendu ... ocenil bych aspoň 100 body. Největší mrhač, nejlepší hlášky ... všechno jde patřičně obodovat :)
Reagovat
gigin
Přesně tak to udělám. Díky miso. Blixo, čteš? Uč se, já tu věčně nebudu :DD
Reagovat
EllNino
ještě dej prosímtě 200 bodů za očekávaný žebříček versus realita :D
Reagovat
gigin
No tys mi tu chyběl, cype :D
Reagovat
EllNino
ještěmě napsalo 150 bodů za nejvíc vypitý vodky nebo co to chlemtá + nejvíc žen v jedné místnosti :D
Reagovat
mrafe
a ještě 100 bodů za rozpětí křídel
Reagovat
gigin
Ellnino, mrafe - tak to už je suveréně první. Druhý je Laver.
Reagovat
mrafe
http://supersportstees.com/products/1958621.png
Reagovat
gigin
Jé, mrafe, díky! Kde sa to prodává?
Reagovat
mrafe
Nevím možná tady

http://supersportstees.com/view/1958621/be-yourself-or-be-ernests-gulbis-lat-tennis-fan-t-shirt
Reagovat
gigin
Jé díky!! 3 si kúpím, jdu na to!
Reagovat
smazaný uživatel
http://supersportstees.com/view/1959004/be_yourself_or_be_petra_
kvitova__czech_republic_tennis_fan_t_shirt

(odstranit mezeru)
Reagovat
gigin
Tak díky no. Tak to už si to nekúpím.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak mi poraď, jak to bodování vylepšit. ;-)
Reagovat
bIbec
zeptej se hráček, jaký je jejich sen, čeho by rády dosáhly. Víš, co ti každá z nich řekne? Sou 2 možnosti: Chci vyhrát GS, chci být světovou jedničkou.

Už z tohohle plyne, že je třeba tý pozici jedničky přiřazovat větší význam.
Reagovat
misa
A proč dělat nějaké vlastní žebříčky?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože mě zajímalo, jak si Petra stojí, proto.
Reagovat
smazaný uživatel
Kdyby to bylo aspoň objektivní, tak budiž...
Reagovat
smazaný uživatel
Taky to je objektivní. Nikoho jsem nezvýhodnil, nikomu jsem žádný titul nepřičaroval, všechno tvrdá data. Můžeme se bavit o tom, jestli za nějakou položku nedat trochu víc (nebo míň) bodů, ale celkově je to vaše fňukání až trapný.
Reagovat
Cico93
ja som si to prešiel ešte raz a je to super. Ešte by som Petre das 10 bodov pripočítal, šak predsa je to majsterka sveta.
Reagovat
smazaný uživatel
Nebul pořád.
Reagovat
Cico93
a čo nemám pravdu?.-)
Reagovat
smazaný uživatel
100 bodů za nejsympatičtější fanoušky. :D
Reagovat
Cico93
100 pre teba.-)
Reagovat
gigin
Jirko nesmíš brát všechno tak vážně. Že je Petra jedna z nejlepších hráček na světě, která má herní potenciál být jasnou No.1, o tom přece není pochyb. Kašli na žebře, užívej si její hry, její poslední mač s Mášou byl excelentní a nepočítej. Stejně sa ničeho nedopočítáš a když jo, tak tě s tím ostatní pošlou do řiti. Viz počítání Nadalovců a Federerovců a tak ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Však jasně, já mám jenom pocit, že se to tady někteří snaží shodit tak trochu "ze sportu", jinak to zas tak neprožívám.
Reagovat
FulnekUltras
Možná sem ještě "ze sportu" budu muset přihodit svůj vlastní žebříček Success in Way Fair Play... ;)
Reagovat
misa
Petra si stojí určitě výborně.

1. Každý vyhraný turnaj bych ocenil tolika body jako WTA.
2. U mnoha hráčů/hráček se říká, že dosáhli čtvrtfinále nějakého grandslamu, třeba u Chládkové bylo vrcholem kariéry čtvrtfinále Wimbledonu. Bodoval bych i zisky na GS od čtvrtfinále výš, tak jako WTA.
Stejně tak bych bral všechny zápasy na TM.
3. ITF turnaje jsou pro horší tenistky, nebo nařízené Černoškem, takže nebrat!
4. Problém je s OH, Fed Cupem a světovou jedničkou (nebo postavení v top 5, 10?), jak tyto výsledky bodově ohodnotit.
5. Je jasné, že by sestavení takového žebříčku zabralo hodně času :)
Reagovat
misa
OH máme vyřešeno, zapomněl jsem, že se rozdávají body do žebříčku:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Tenis_na_Letn%C3%ADch_olympijsk%C3%BDch_hr%C3%A1ch_2012

Bral bych medailové posty. Zbývá vyřešit Fed Cup a umístění v žebříčku.
Reagovat
smazaný uživatel
Vida, sice se s některými body neztotožnuji, například nechápu, proč furt všichni blbnou s tím ČF/SF u GS, když to je výsledek, který si stejně nikdo moc nebude pamatovat a ani v historických tabulkách to není uváděno, ale alespoň je to konstruktivní kritika. ;-)
Reagovat
misa
Protože GS jsou nejdůležitější turnaje. O Chládkové jsem se už zmínil a u Petry se třeba pořád říkalo, že ještě nebyla ve čtvrtfinále US Open.
Reagovat
smazaný uživatel
To nikdo nepopírá, ale pořád to neznamená, že se do celkových úspěchů musí započítat i SF nebo dokonce ČF.
Reagovat
mrafe
tak se podívej nahoru jak jsou hoši kreativní.
Reagovat
Frick
Sešívané ledové královny ubojovaly postupových 0:0. To jsou věci!
Reagovat
smazaný uživatel
Však toho mám plnej Twitter... HOLKY DĚKUJEM!!! :)

BTW: Jsem rád, že mi Bára před týdnem nekecala... :D
https://twitter.com/monty025/status/667375585916751874
Reagovat
smazaný uživatel
Spamuješ mi timeline :D
Reagovat
smazaný uživatel
To asi každýmu, kdo mě sleduje... :D
Reagovat
tommr
v českým derby vyhrála Karolína Muchová nečekaně jasně nad Jesikou Malečkovou a jako druhá Češka postoupila do čtvrtfinále ... :)
O postup ještě bojuje Bára Štefková proti čtvrtý nasazený Rumunce Dinu ...
Reagovat
Frick
První set bohužel nezvládla Bára v TB, ale v tom druhym má brejk, tak uvidíme...
Reagovat
tommr
brejk měla nejen ve druhým setu ale i na začátku prvního kdy vedla už 4:1. Ani jeden se jí ale bohužel nepodařilo udržet ... :(
Reagovat
smazaný uživatel
Celou diskusi o žebříčkách jsem nečetla, projela jsem to jen v rychlosti... Pokud bych chtěla dělat nějaký "kariérní žebříček", tak já bych to udělala takhle: sečetla bych body získané z vyhraných titulů, body získané na GS, TM a OH + bonusové body za post no. 1 a možná i čas ztrávený na postu světové jedničky, přepočteno na body dle zvoleného koreficientu ... Dělat to ovšem nebudu, páč na to nemám čas. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
*strávený
Reagovat
blixa
Jééé, udělej toooo , síííím ;-) My ti pak všichni vynadáme, jak to máš blbě :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
No, tak nějak :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
Si to udělej sám, ale připiš tam: námět: PetraFans. ;) Jo a doporučuju z toho pak udělat graf "stromová mapa" :)
Reagovat
Cico93
a províziu z toho nechceš?
:-))
Reagovat
blixa
Tsssssss, ještě by po mě pak chtěla licenční poplatky .. :D
Reagovat
smazaný uživatel
20 % ze zisku ;D
Reagovat
mrafe
Tady máte pozdrav od a.magerove - dala odkaz vedle, kam moc nechodíte. https://pbs.twimg.com/media/CSgVTvQUEAATwfd.jpg
https://pbs.twimg.com/media/CQ04AbMWEAAnIgr.jpg

Něco i pro Iqeho
https://pbs.twimg.com/media/CSxHSfaUcAA1cNE.jpg:large

Další obrázky na
https://twitter.com/Doza_svobody/media
Reagovat
Fandina
pěkné
Reagovat
blixa
Ten Berdych je hustej :D Trocha snahy a je z něj dokonalej úderník z 50tých let :D :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hezký
Reagovat
smazaný uživatel
Nazyvejme veci spravnymi jmeny:

1/ Jde o prubezny zebricek, spise rekneme o vysledkove hodnoceni hracek od chvile, kdy se Petra probila nahoru. Nejaka takova ta Kvitovska Petiletka;)

2/FC je podle mne zbytecne pocitat, stejne ti to vyjde podobne...a hlavne se tim snizuje vyznam kolektivni, tedy tymove souteze...tak na jednu stranu tady pisete jak ty Rusky se hrozne chovaji jak individualistky a NETYMOVE, a ted snazit se prosazovat FC do nejakeho individulaniho hodnoceni...
To samy OH...dost je to o reperezentaci....jasne mohou tu vzniknout spory...jestli v tenise to je vic individualni zalezitost, ale znovu potom tady myslenka OH nejak umira... Asi bych nehodnotil take, mozna jako nejakou prevahu v ramci rovnosti bodu...

3/ TM bych hodnotil uz jen samou ucast!!!, plus bonus za vyhru. Ale je to take nejaky vysledek z tech turnaju. Takze polemika

3/Zbytec asi hodnotit jednicku, stejne je to vysledek jejich prace na okruhu. Ale jasne tady uz pomalu mohou nejake ty bodove kvality byt dodany.

4/Marie je totalni mrhacka;D) Nejen za poslednich pet let.
ALE celkove ma porad 5-GS a to ze vsech povrchu.....to je sakra bonus, kteremu bych dost bodu pridal a prihlizel, ze ma proste komplet, kdo vi, kdo to po ni zvladne, a kdo vi za jak dlouho... jenze jak to chces vypichnout v ramci te Kvitovske petiletky, no a uz zacinaji ty problemy;)

Take bys to mohl udelat nejak podle toho zebriku, soucet jejich vysledku za tech 5 let, a dostal by si asi presnejsi analyzu...z ktere pochopitelne klidne ta Petra muze byt na tom druhem placu, ale z hlavy tohle nedavam:)

Tenhle "zebrik", je spis dobry pro nejakou skupinu lidi. ktere trebas chteji zvyraznit jine zasluhy a tak...ale podle mne se nikdy poradne nedohodnou;)
Reagovat
Fandina
Je to posledních pět let na okruhu pro všechny.
Reagovat
smazaný uživatel
Je to venovano Iqe, a ne tobe.;)
Reagovat
Fandina
Pokud nechceš, aby to četli ostatní, nedávej to veřejně.
Reagovat
EllNino
je tam nahoře adresát a nevidím, že by tam byla napsáno Fandina
Reagovat
Fandina
Hlavně, když se chceš hádat, že?
Reagovat
smazaný uživatel
1/ Zalozeni vlakna jsem radne tituloval.
2/ Sam zduraznuji, ze to je petiletka.
3/ Reaguji poze na jeho vyzvu, kterou tu dal, a chtel k tomu koment.
4/ Opravdu si myslim, ze stvarenim nekterych hodnot to bude stvaret spis problemy.
5/ Nekritizuji, jen se zamyslim, zda se to tak da pojmout.
6/ Dokonce navrhuji reseni souctu bodu. Podle mne jednoduche...existuje nejaky RACE za 5 let...secte body a dostane vysledek hracky, aniz by musel ty hodnoty tvorit sam. Myslim, ze nejsou uplne spatne vymysleny. Krom toho tam pisu, zeby mu ta Petra trebas vysla na druhem miste...cimz by se zbavil plno problemu.
7/ Rekla si ze nebudes na mne uz reagovat...ja myslim, ze to je dostatecne dlouhe na to, aby te to nemuselo zajimat, coz je tve vlastni kredo...dlouhe...cili nezajima...takze zbyecny koment.

8/ nemam ani k tomu co dodat...kazdy at si udela obrazek sam...nemam tady potrebu se dohadovat;)
Reagovat
Fandina
Budš se muset smířit s tím, že když něco dáš veřejně, tak ti na to kde kdo odpoví. Já tvoje příspěvky o ničem nečtu, ale tohle byla konkrétní věc k tenisu.

Jinak moje poznámka znamenala, že to není jen Kvitovska Petiletka, ale výkony všech holek za posledních pět let.
Reagovat
Fandina
Ale abys neřekl, že jsem si nic z tvého příspěvku nevzala, tak jsem spočítala umístění na žebříčku za posledních pět let u Márii, Petry a Viky a nejlepší je Mária.

2015 Mária 4 Petra 6 Vika 22
2014 M 2 P 4 V 31
2013 M 4 P 6 V 2
2012 M 2 P 8 V 1
2011 M 4 P 2 V 3

Celkem prostý součet M 14 P 26 V 59
Reagovat
smazaný uživatel
Fandino, takhle určitě ne :D. Když už, tak alespon body, taková práce je opravdu na.....
Reagovat
Fandina
ale to je jen přehled, můžeš si s tím udělat, co chceš, to je na tobě
Reagovat
Fandina
Ty součty jsou ke konci roku a mám tam chybu, Mária celkem 16
Reagovat
bIbec
1. Serena - moc bodů
2. Maria -34 507
3. Vika - 28 929
4. Aga - 27 860
5. Petra - 27 416

zbytek sem nepočítal, myslím, že tyhle hráčky sou za posledních 5 let nejlepší v této statistice.
Reagovat
bIbec
mezi Vikou, Agou a Petrou je to opravdu těsné.

Aga dost vydělává na tý konzistenci, ale úspěšnější jak Petru bych ji rozhodně nenazval.
Reagovat
tommr
o tom že se Aga dostala před Petru rozhod jejich přímej souboj ve finále letošního TM, kterej Petra bohužel nezvládla. Je to jen další důkaz toho, že Petra v poslední době stagnuje ...
Reagovat
bIbec
hmm,já si myslím, že to není úplně pravda, že by stagnovala.
V roce 2011 to bylo pro ni jednodušší. Pak už byla v těžší pozici a jako elitní hráčka si vede slušně. Řekl bych, že se i trochu zlepšuje. Né moc, ale trochu asi jo. Petra je lepší hráčkou, než byla v roce 2012 a 2013 si myslím.
Reagovat
FulnekUltras
Souhlas - možná to tak na první pohled (výsledek) ;) nevypadá, ale je ta Petina hra čím dál podloženější a propracovanější.
Reagovat
VlS
O stagnaci se nemá smysl bavit, Petra obrovsky rozšířila svůj rejstřík, dneska je určitě jednou z mála base liner ranařek, která se tu a tam cíleně jde pidívat, jak to sako vypadá, nejen když tam spadne kraťas. Dokonce jsem jí párkrát viděl zahrát moc pěknej kraťas, vysloveně neumí už jen lob ( asi by pomohlo toho debla vzít trochu zodpovědněji a ne jen 2x za rok na rozpinkání).
Ty její ( jak sama říká vlny) nesouvisí s uměním nebo chutí, příčina je někde hluboko a opět jak sama říká - patří k ní. To není ani omluva, ani výmluva, to je prostej fakt.
Že jí to možná nedovolí vystoupit až na ten úplnej vrchol? Možná nedovolí, no a co? Pokud se bude pořád držet v absolutní špičce ( což je pro mě dvacítka ), tak to pořád bude znamenat, že je mimořádnou tenistkou.
Rok 2011 jí z tohohle pohledu možná ublížil - plná ruka titulů včetně Madridu, nejceněnějšího GS Wimbledoňu a TM nasadilo děsně vysokou laťku a řada fandů se blbě vyrovnává s tím, že nedělá hop na povel. Nedělá, no.
To, že občas vypadá bez chuti ( a možná nejen vypadá), že se vystřílí v prvním kole jakýhokoliv turnaje s kýmkoliv, a spousta dalších ne zrovna pozitivních věcí k ní patří stejně, jako boží dárek švih, schopnost soupeřku doslova zničit. Jsem rád, že ji máme, i když není tak veliká hvězda, jaká by třeba mohla být, kdyby se dokázala zbavit nějakejch problémů. Peťo, klidně to udělej a neboj, my si bajdeme něco jinýho, na čem tě budeme drbat :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš jenom důkaz toho, že buď a) tomu vůbec nerozumíš, nebo b) Kotyzu tak nesnášíš, že jsi schopen kvůli němu popírat i skutečnost.
Reagovat
smazaný uživatel
Podle mne vidis na RACE realne na tom jak si ta hracka opravdu vede.

A pokud bys chtel fakt merit uspesnost, tak staci spocitat vitezstvi za 5 let na GS...a mas to;)

Serena HodneGS
Maria 2GS
Petra 2GS
Viktorie 2GS
Nalinka 2GS

A dostanes ty nejuspesnejsi tenistky za 5let...a podle mne na poradi uz ani nezalezi;) A jak ho chces...vzdycky tam budes mit plno ale...;)
Reagovat
bIbec
chmm, a co kdybys měl právě porovnat tu Marii s Petrou?
Jasně, ty GS sou prostě top a na tom ostaním zase až tak extra nezáleží ..teda dovedu si představit tenisové fanoušky, kteří by i ty GS nějak podkopávaly nebo je zpochybňovali.. třeba sem někde nedávno četl diskuzi, že kdyby si Simona Halep nezvrtla ten kotník, tak by porazila Eugénii a pak i ve finále Petru. Takže to měla Petra strašně jednoduchý, že k tomu přišla jak slepá k houslím nebo tak něco. Takže skutečnou Wimbledonskou šampionkou 2014 je ve skutečnosti Simona Halep!

Ale přeci jenom ten rozdíl mezi Petrou a Marií z hlediska těch GS finále, víc větších titulů, nepochybně větší konzistentnost v průběhu těch 5 let, což nám i pěkně říkají ty body. A ten rozdíl není úplně malinký. Opravdu jediný argument snad může být ten TM, kterému lze tedy přiřadit nadpozemská důležitost.. to může být to ALE. Ale jinak prostě všechno hraje pro tu Marii, pokud teda fakt chcem tyhle 2 hráčky nějak porovnat.
Reagovat
FulnekUltras
Tohle je pro mě právě takový ten klasický ukazatel dlouhodobé konzistence. A super, že i v něm je Petra takhle vysoko... ;)
Reagovat
Fandina
Kája je hvězda. Takhle dvakrát vyhrát pod hrozbou konce, klobouk dolů. Nádhera.
Reagovat
Fandina
sorry, to patřilo níže
Reagovat
smazaný uživatel
1) ano, tak nějak to bylo zamýšleno ;-)
2) podle mého se zařazením FC do přehledu úspěchů jednotlivých hráček jeho hodnota nijak nesnižuje, spíš naopak. OH je pořád bodovaný turnaj, který je součástí okruhu a nějakou prestiž rozhodně má
3) na tom něco je
5) Co se týče Maruš, tak v jejím hodnocení s tebou souhlasím ;-)) A zároveň nepopírám, že v celkovém součtu za celou kariéru je daleko před Petrou.

Žebříček já pořád beru především jako pomocnou statistiku, která je dobrá pro krátkodobé hodnocení výkonu. Ze středně- a dlouhodobého pohledu jsou podle mě fakt důležité hlavně a především ty tituly, nějaká ČF nebo SF fakt nikoho zajímat nebudou. Ostatně hlavně kvůli těm titulům se to hraje.
Reagovat
gigin
Ale tak třeba pro Šafářovou je největší úspěch finále RG.
Reagovat
Fandina
Samozřejmě, pro každého je největší úspěch to nejvyšší místo, kam došel. Kdyby měla GS, tak by se o finále nemluvilo.
Reagovat
gigin
To je ale přece jasné. Já jen reaguju na Jiřího, že QF a SF a tak nikoho nebudou zajímat.
Reagovat
Fandina
Asi to myslel když se srovnávají vítězky turnajů.
Reagovat
smazaný uživatel
V historických tabulkách fakt SF ani ČF nenajdeš.
Reagovat
FulnekUltras
Ve druhé pětiletce to ještě zvedneme... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Fedcup taky hodnotím vysoko, protože se tomu hráčky věnují 3 týdny v roce.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to chapu, ja jen rikam, ze tam vzniknou vzdy polemiky...jak budes dodavat ty hodnoty a prepocitavat to.

FC: jako jsou staty jako Belorusko. Mas tam svym zpusobem jednu hracku. Jak to ches hodnotit... V ramci DC se to boduje, tak aspon tam muzes ty sesbirane body zavest. Takze pokud bys to chtel oddelit, tak treba by bylo dobre tu hracku obodovat za ucast a vitestvi...jenze uz si musis hlidat ten koeficient vzhledem k jinym turnajum, ktere ohodnotis...to je podle mne problem, nerikam kritika, ale problem, aby se lide shodli.

OH: ano ten se boduje, proto, pro mne je lepsi to vzit z toho RACE....kde to je nejak zapocitavano. jenze lide vnimaji OH hodne vysoko...chapu, ale trebas take lide vnimaji OH jako tradici narodu ze se ve dvou tydnech sjednocuji sportem...jako vim, ze to tak uz moc nefunguje...ale nevim jak bych to hodnotil proste, kdybych to nedelal podle RACE.
Mozna takovy bonus jako ucast a polibeni hracky na tvar, pokud hezky reprezentovala...nevim je to jina radost...tezke, tezke...

Marie: jenze mne jde o to, ze prave v te petiletce dosahla toho uspechu, ze ty GS skompletovala na vsech povrsich...a to je opravdu velka udalost...rozumim, ze chces videt, jak si petra stoji se souperkama, tak jednak ten RACE neni spatny...no a potom ti to uz asi muze byt fuk.

Podivej, Lucka zadny GS nevyhrala, a mam ji jako nej;) I bez tech propoctu.

Spis bych na tvem miste udelal neee, petiletku, tu bych vzal z toho RACE, ale trebas karieru, tedy co doposud, Vzal bych tam GS, TM, dodal nejak hezky OH, a potom PM, abys tam mel moznost srovnavani, no a pak FC bych dal dle propoctu jednotlivych vitezstvi...

10 vitezstvi v FC, rekneme nejake 3body
1-5 Vitestvi, 2 body
0-5 bod

Mohl bys tim zvyraznit tu hracku... proste bych se snazil uniknout bodovani tak, ze to das hracce za tym...jestli mne rozumis...

Muzes si pak pohrat i s NO1. kolik tydnu byla No.1, jak bys to chtel take v to clenit...

Ale asi by na tom muselo maknout vic lidi;) Aby se z toho dostal ejaky vysledek;)
Reagovat
FulnekUltras
Vliv kultury prostředí na dojivost už prý kdosi zpracoval... ;)

Ne - je to s těmi kritérii hodně problematické a naprosto objektivní metodika asi neexistuje, zvlášť když do toho ještě zahrneme přirozené sympatie, úctu k čistě dosažené sportovní dlouhověkosti apod.
Reagovat
tommr
asi máš pravdu v tom, že nejobjektivnějším měřítkem je celkovej počet bodů získaných v uvedeným období ...
Pro zajímavost uvádím bodový srovnání Petry Kvitový, Sharapovový a Azarenkový za období 2011-2015:

Sharapova 34507
Azarenka 28929
Kvitová 27416

z výše uvedenýho jasně vyplývá, že nejlepší výsledky z těhle tří v uvedeným období měla Sharapka. Petra byla nejlepší pouze v roce 2011. K výsledkům z tohoto roku se od té doby ani nepřiblížila ... :(
Reagovat
blixa
Chápu, že je to v současném bulvárně-statistickém modu TP trochu nepatřičné ale jeden krátký rozhovor o Káje ;-)

http://isport.blesk.cz/clanek/tenis-fed-cup/252554/kouc-pliskove-po-triumfu-ve-fed-cupu-tymove-souteze-ji-stresovaly.html
Reagovat
FulnekUltras
Tenhle víkend byl pro Káju nesporně zlomový - a musím přiznat, že ji odteď vnímám o pořádný stupeň výš.
Reagovat
Fandina
Kája je hvězda. Takhle dvakrát vyhrát pod hrozbou konce, klobouk dolů. Nádhera.
Reagovat
mrafe
Vaněk i Kája jsou oba velmi sympatičtí. Vaněk tam má zajímavé postřehy.
Reagovat
VlS
Vaněk je asi docela pohodář a Kájině to nejspíš vyhovuje. Tak se těšme, co bám ukážou dál. A jinak, všimli jste si, jak Kája přitvrdila první servis? Už loni jěla hafo es, ale servis měla tak do 170. Teď k tomu přidala až 20 km/h. Tak ještě vylepšit ten druhej a bude to super. Držím palce.
Reagovat
tommr
Tereza Malíková je první Češkou ve čtvrtfinále v Zawadě. Dneska se nenechala rozhodit smolně ztraceným prvním setem ve kterým měla 4 SP a porazila Ukrajinku Strakhovou, která je v žebříčku téměř o 200 příček výše ... :)
Reagovat
FulnekUltras
http://www.super.cz/393180-opustil-hvezdu-novy-a-ted-se-fotil-s-kvitovou-a-pliskovou-expritele-borhyove-vyrazili-z-vecirku.html
Reagovat
smazaný uživatel
Dobře ona! :)
https://www.facebook.com/moncaCuhelova/posts/436551213198978
Reagovat
Cico93
Čo tak strhnúť Petre dajaký bodík za tie vypadnutia v 1 kolách GS?
Reagovat
smazaný uživatel
Co takhle kdyby sis dal odchod a vrátil se, až se uklidníš?
Reagovat
Cico93
Až veľmi som kľudný. O 15 min musím preč tak šup s odpoveďou.
Reagovat
Fandina
Cico, vím, že se ti to nelíbí, ale Petra má za tohle období 2 GS a TM a tvoje oblíbenkyně jen 2 GS. Takže Petra byla co se týká zisku titulů lepší. I když k tomu připočteme další tituly WTA. Kromě toho má ještě čtyři společné tituly ve FEDu a jeden v Hopman Capu.
Co se týká titulů je v uvedeném období lepší.
Jinak samozřejmě je horší, co se týká postavení na žebříčku, tam byla lepší Mária určitě a Vika určitě v tom, že byla jedničkou.
Ale v počtu titulů je od roku 2011 Petra o chlup lepší než ony dvě. A doufám, že bude ve výhrách pokračovat. Peti pojď!!!
Reagovat
VlS
už Winston Churchil říkal:
Věřím jen takové statistice, kterou si zfalšuji sám :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Až na to, že to nikdy neřekl. ;-)
Reagovat
Fandina
Koukám na to, podvržený citát.
https://cs.wikiquote.org/wiki/Winston_Churchill#V.C3.BDroky_Winstona_Churchilla
Reagovat
VlS
Nicméně podstata sdělení je platná :-)
Reagovat
Fandina
Jak pro koho ... úsměv
Reagovat
Fandina
Ale souhlasím, že záleží na tom, kdo body přiděluje.
Když to má být co nejvíc nestranné, tak je potřeba, aby se na tom shodly různé subjekty a pak se dá říct, že ten výsledek by měl být objektivní.
Reagovat
slacker
Podvrzene je to ze to je podvrzeny citat :-D
Reagovat
Frick
Takže už to začíná https://pbs.twimg.com/media/CUJ-bHoUEAQTHhR.jpg:large

Myslim, že Kája by se skutečně do toho SI mohla dostat. Kolik 180cm+ "žiraf" má celkem zadek a hrudník, že....
Reagovat
Cico93
barz fajnučke...;-)) *
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/moncaCuhelova/posts/436551213198978

V pondělí odpoledne do Nice, ve středu do Vídně a dneska zřejmě opět do Nice...

Snad tedy je to tak a nedělala žádný dálniční dostihy. Pirátka. Ale jestli tedy věděla dělší dobu, že bude křít knihu, tak by snad na pár desítek hodin se nehnala do Monaka....?

No zůstává mi rozum stát. Ale je to od ní hezké.
Reagovat
smazaný uživatel
Sestavil jsem žebříček nejúspěšnějších hráček od roku 2011.

Zde je pro porovnán žebříček platný pro rok 2014, resp. únor 2015:
http://zkraceno.cz/49n

Zde je žebříček platný pro konec roku 2015 (oproti původnímu žebříčku započínána i finále GS, TM a OH):
http://zkraceno.cz/8pcq3
Jakékoliv dotazy či připomínky rád uvítám, nejdřív ale doporučuji pročíst si vysvětlivky.
Reagovat
bIbec
problém těchto žebříčků je v tom, že si je každý může naštelovat podle svého tak, aby nakonec ta jeho kočenka byla co nejvýš.

Troufám si tvrdit, že většina lidi by s tebou nesouhlasila. Já osobně stále vidím Petru až na tom 4. místě. Maria a Azarenka mají stejně GS, ale v těchto obdobích byly světové jedničky, což je něco, čemu bych přikládal větší váhu. Pokud by Petra vyhrála příští rok GS (a zároveň Maria a Azarenka žádný), tak bych ji na to druhé místo klidně šoupl.
Reagovat
Cico93
On asi neni normálny. On post svetovej 1 ohodnoti jedným bodom rovnako ako titul ITF. Keby bola 1 Petra tak by to ohodnotil na 100 bodov.
A určite je bronz alebo striebro z OH viac ako pehrate finále TM.
Rovnako ako je titul z OH viac ako titul z TM.
Reagovat
lars
titul z OH neni vic nez TM
Reagovat
Cico93
Tak sa opýtaj tenistov čo radšej.
Či zlato z najväčšieho športového podujatia alebo titul z turnaja, ktorý sa dá vyhrať aj s 2 prehrami.
Reagovat
lars
Ano chteji asi OH, ale asi jen diky tomu , ze je moznost jen 1 x za 4 roky
Reagovat
Fandina
Je normální, v tomhle období měla Petra o TM a jeden WTA turnaj víc a tři FEDy, kdyby se bývaly bodovaly, tak na konci roku 2011 byla světovou jedničkou. Na rozdíl od bodů z OH se do žebříčku nepočítají a Petra ještě vyhrála Hopman Cup, také se do žebře nepočítá.
Reagovat
lars
kvuli tomu HC mozna nebyla 1. nebot nemohla ziskat body v Brisbane
Reagovat
Fandina
na kdyby se nehraje, ale Hompan Cup sám o sobě je úspěch. Klidně mohl být i v žebříčku.
Reagovat
lars
sak slovo kdyby tam nemam napsano :))
Reagovat
Fandina
souhlas, mohla být světovou jedničkou, ale to se už nedozvíme, bohužel
Reagovat
VlS
Cico, myslím, že smysl má jen kariérní hodnocení, takže Martina, Stefi, Serena a pak dlouho, velmi dlouho nic. Bitva o to, jestli je lepší Vika, nebo Petra je úsměvná a fandové obou stran lehce najdou argumenty, proč je to ta jeho. Obě jsou talentované tenistky s řadou úspěchů, jejichž sláva má zatím ke hvězdám zatraceně daleko.
Reagovat
FulnekUltras
A pokud vezmeme hodnocení skutečně ženského tenisu, pak z uvedené trojice zůstává sotva Stefi...
Reagovat
tommr
a co Chris Evert? Ta je podle mě přinejmenší na stejný úrovni jako tebou jmenovaná trojice ...
Reagovat
VlS
jo, to je pravda
Reagovat
FulnekUltras
v přepočtu výsledků na míru ženskosti jednoznačně historická jednička...
Reagovat
Cico93
V takomto porovnaní by som FC ž tak do úvahy nebral. Predsa nato potrebuješ tím a to zrejme Caro, Victoria, Aga a mnoho ďalších nikdy mať nebudú.

Skôr by som udeloval body za QS a SF na GS.....alebo by sa ti to nehodilo?;-))
A 1 by som dával oveľa väčší význam.

PS
Ako môžeš dať Petru pred Máriu?, keď drvivú väčšinu týždňoch z tých 5 rokoch bola v rebríčku až za ňou.
Reagovat
Cico93
A maš tam chybu. Mária od toho roku ma 6 GS finále 2-4 ty tam maš 2-3.
Reagovat
bIbec
souhlas tak nějak se vším. On už fakt, že iqe sestavuje ten žebříček od roku 2011 je takový ošemetný. Proč zrovna od 2011? Ten žebříček by mohl být sestavený od jakéhokoliv roku a pak by se vždycky lišil.
V konečném důsledku je nejdůležitější, co hráčky dokázaly za celou kariéru, což je zatím neznámá.

Myslím, že např žebříček aktivních hráček a jejich celkových dosavadních úspěchů by byl logičtější.

Tam je to celkem jednoduchý:
1. Serena
2. Venus
3. Maria
4. Victoria
5. Petra

píšu celkem, protože zas tak úplně jednoduchý to není. Dá se argumentovat např s tím, že Maria vyhrála GS na všech površích a Venus pouze Wimbledon a USO. Někdo by mohl říct že 5 GS Márie má proto větší hodnotu než 7 GS Venus. Pak je tu TM, kterému řada lidí přikládá dost velkou váhu.. já teda moc ne, abych pravdu řek.

Započítávat ITF je blbost, když dělám statistiku těch úplně nejúspěšnějších hráček, titul z ITF je zanedbatelný údaj. Rozhodně je dobré rozlyšovat WTA turnaje a přikládat jim různou důležitost. Každý WTA turnaj není stejný. Započítávat FC je taky blbost, to je taky jasný. To může sloužit jako jakýsi pomocný údaj, když už fakt nevím. FC je prostě specialitka. Kterou já osobně teda cením dost, ale neměla by se započítavat do těch individuálních úspěchů.
Reagovat
bIbec
kde se mi ve slově "rozlišovat" vzalo to tvrdý Y, to jako fakt nechápu :-) blbec, no :-)
Reagovat
bIbec
jinak já osobně řadím Victorii před Petru proto, protože byla jednička a celkově má větší úspěchy na GS, má tam víc QF, SF, F atd.
Co se týče turnajů PM a P5, které sou důležité, tak tam už je to asi dost vyrovnaný mezi nima. I když sem se na to nedíval, nevím.
Jediný důvod, proč hodit Petru před Azarenku může být TM.
Pokud TM přikládáte takovou obrovskou váhu, který přebije tu jedničku a závěrečná kola GS, tak si ji tam klidně šupnite. Já ji tam šoupat nebudu :-)
Reagovat
Cico93
PM a P5
Victoria 7 a 4 prehraté finále.
Petra 5 a 1 prehraté finále.
Reagovat
bIbec
jo a pak je tu ještě Světlana! Kam ji zařadit? Před Petru nebo za Petru? Má o dvě GS finále víc, spoustu QF.. obrovské množství F z velkých turnajů.. ale na druhou stranu jenom 2 výhry na těch velkých turnajích (Miami, Peking)

Hodně diskutabilní. Zase dost záleží, jak moc si kdo cení těch GS finále.

Nakonec bych Světlanu nechal za Petrou. Přeci jenom, Petra má ten TM..
Reagovat
Fandina
Petra má oproti Márii a Vice TM, o jeden titul WTA víc a 3 FEDy. Na které musela vyhrát víc zápasů a nezapomeňme, že nejsou bodované, kdyby byly, na konci roku 2011, když byla dvojkou, byla by pravděpodobně i světovou jedničkou. A také má Hopman Cup, který se neboduje v tomhle období. Takže další plus.
Reagovat
bIbec
jasně, ale jak píše Cico, prostě pro některé hráčky je vyhrát FC jednodušší, čili započítávat ho do individuálních statistik je nesmysl.
Nějaké kdyby byly ryby taky moc nemůžu brát, pardon. Za zápasy FC prostě body nejsou :-)

Ten TM je z mého pohledu jediný diskutabilní faktor.
Reagovat
Fandina
Petra měla v uvedeném období i o jeden titul WTA víc. Takže TM a titul WTA.
Pokud budeme hodnotit jen individuální tituly, je na tom líp Petra.
Reagovat
bIbec
mrknul sem na ty statistiky.
Už sem zde psal, že není důležitý pouze počet vyhraných turnajů, ale i jejich důležitost, respektive velikost turnaje. A to prosím nejenom pro mě.
Vika vyhrála 6 turnajů PM/P5, Petra 5, Maria 7. Turnaje nižší kategorie mi přijdou celkem irelevantní, abych pravdu řek..
Reagovat
Fandina
sorry, já jsem měla otevřený rok 2014, hodnotila jsem ten první odkaz, který dal iqe, teprve teď jsem si všimla toho druhého, takže se omlouvám, to ještě nemám načtené

Jinak iqe super práce.
Reagovat
Cico93
Ty si ale riadne mimo.
Reagovat
lars
14. Svitolina, ukazuje zkreslenost hodnoceni
Reagovat
Fandina
Pěkná práce, ale Kája má FED CUP!!!
Reagovat
Fandina
Tak sorry, už jsem otevřela rok 2015. Omlouvám se s Kájou.
Reagovat
smazaný uživatel
probírám se těma vašema námitkama, tak to zkusím nějak osvětlit

1) od roku 2011 proto, že v roce 2011 se Petra probila do špičky a mě zajímalo, jak si od té doby stojí. Kdyby mě zajímaly úspěchy celkem, tak by mi stačilo kouknout se do libovolné tabulky historických výsledků
2) ani WTA v historických tabulkách jednotlivé kategorie turnajů nerozlišuje a pracně dohledávat, jaký měl ten který turnaj v tom kterém roce status se mi nechtělo.
3) započítávat do toho SF nebo dokonce ČF grandslamů je zbytečné, to je údaj, který ani v historických tabulkách nenajdete. Ostatně ani vy byste bez googlu nedali dohromady, kdo všechno v této fázi GS byť jenom za poslední dva roky byl. ;-)
4) o těch ITF jsem přemýšlel, ale ty nejlepší je stejně nehrajou, takže jejich zařazením jsem toho zas tak moc neovlivnil
5) Fed Cup je poměrně prestižní záležitost a do celkového hodnocení rozhodně patří. Fakt, že by tím mohly být některé hráčky trochu znevýhodněny, je dostatečně zohledněn v tom, že jsem za ně dal méně bodů než za WTA turnaj
6) OH určitě není prestižnější než TM. Nanejvýš stejně prestižní.

Já vím, že se vám nelíbí, že to vyšlo tak, že ve sledovaném období je Petra před Vikou i Marií, ale to se nedá nic dělat, měly toho holky vyhrát víc. ;-) Zejména u Viky, která přes 2 roky nevyhrála jediný turnaj je tvrzení, že je ve sledovaném období lepší než Petra, celkem úsměvné.
Reagovat
smazaný uživatel
Jo a chybku u Marie jsem opravil.
Reagovat
bIbec
asi nejvíc by řekla anketka. Prostě svolat všechny uživatele TP, aby udělali své vlastní žebříčky, tak jak si myslí, že je to ok. Abysme se tak nějak aspoň přiblížili jakési objektivitě.
Samozřejmě anketa jako taková by byla jistě do jisté míry ovlivněná velkou fanouškovskou základnou PK. Ale i tak bych se celkem divil, kdyby Petra nakonec byla na tom druhém místě.
Reagovat
smazaný uživatel
Anketa řeší popularitu, ne výsledky..
Reagovat
bIbec
hmm, s tím úplně nesouhlasím. Drtivou většinu zdejších diskutujících nepovažuji za naprosté idio.ty, nebo jednoduché nadržené klacky, nebo fanatiky, nebo ovce.
Reagovat
bIbec
jinými slovy se domnívám, že zdejší komunita se celkově dokáže povznést nad fanouškovství
Reagovat
smazaný uživatel
Obávám se, že zdejší komunitu kapku přeceňuješ.
Reagovat
smazaný uživatel
To ani já ne. I tak ale ankety obecně odrážejí spíš popularitu, nejsou objektivním měřítkem kvality. Už proto, že pohled hlasujících bude vždycky subjektivní.
Reagovat
Fandina
Tak dobře, vezmeme jenom tituly bez FEDu za uvedené období prostým součtem a je z toho.
Serena 32
Petra 16
Mária 13
Aga 13
Vika 12
Simona 11
Caro 11
Reagovat
bIbec
znovu (už potřetí) opakuji, není turanj jako turnaj. Zdejší uživatelé si toho sou jistě vědomi a zohlednili by jistě i jiné aspekty.
Reagovat
smazaný uživatel
To vysvětli WTA, která v seznamech vyhraných turnajů u jednotlivých hráček tyto nijak nerozlišuje.
Reagovat
Fandina
K tomu, jak to vypadá v jednotlivých turnajích tam máš tabulku, přehled, kdo co vyhrál.
Takže když vezmeš tituly GS + TM + OH
Serena 12
Petra 3
Mária 2
Vika 2
Na Li 2
Aga 1

Je to pořád podobné.
Sam 1
Reagovat
Cico93
Sú strašne hlúpa fakt.
Reagovat
Cico93
Si
Reagovat
Fandina
Od tebe to sedí.
Reagovat
bIbec
dobře Fandino, pokud přiřazuješ TM tak strašně veliký význam, že předčí všecko, co Maria a Victoria dokázaly (hlavně mnohem větší konzistentnost na GS /i mimo ně/ a pozici jedničky) za těch 5 let, brát ti tvůj názor nebudu.
Reagovat
Cico93
Ja už na dnešok s nimi končím. To nemá význam.
Reagovat
Fandina
Nerad slyšíš pravdu, to se stává. Časem si na to zvykneš.
Reagovat
Fandina
Já píši o titulech, to, jak která hrála v průběhu období se odráží na postavení na žebříčku a tam byla Petra horší.
Reagovat
bIbec
tak jo. A kdybys měla setavit SVŮJ VLASTNÍ žebříček. Kdybys měla porovnat tyto 3 hráčky mezi sebou, jak by to teda podle tebe vypadalo?
Převzala bys snad ten iqe-ho způsob hodnocení úspěchů, protože ti přijde ideální nebo máš na to svůj vlastní postoj?
Reagovat
Fandina
Ale on shrnul fakta. Já nehodnotím jaké čemu on osobně přidělil body.
Jen jsem z jeho statistik seřadila výhry.
Reagovat
smazaný uživatel
Z hlediska úspěšnosti není nic jednoduššího rozdělit turnaje na GS, PM a P a udělat poměr výher a proher. Vzhledem k tomu, že Vika a Maria odehrály se Serenou okolo 20 zápasů, Petra může mluvit o štěstí. Já to vidím tak, že v následujících dvou letech se teprve ukáže, kdo Serenu nahradí, a klidně to může být i Petra. Ale bude muset nastat u ní určitý progres.
Reagovat
Fandina
Petra by musela být zdravá, ale vzhledem k tomu, že je na nemoci dost náchylná, tak je to problematické. V neděli už nestačila na Márii fyzičkou. To je těžké.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak Vika a Maria jsou na tom podobně, ne? A kdo ví co potká ostatní tenistky v budoucnu. U mě je měřítkem úspěchu poměr, a pokud tam je i titul, tak je to vždy plusový bod.
Reagovat
Fandina
V tom se shodneme, že titul je plus. Proto píšu, že je Petra o chlup lepší než ony v tom období. A jinak, to že hraje také hodně dolu a nahoru se právě projevuje v jejím postavení na žebříčku. Tam je v uvedeném období maximálně osmá. A tuším že Mária byla vždycky výše a Vika do předminulého roku také.
Reagovat
smazaný uživatel
Titul není plus, titul je to nejdůležitější. Na nějaká ČF, SF si za chvíli nikdo nevzpomene, ta má smysl zohledňovat maximálně tak v tom ročním rankingu.
Reagovat
Fandina
Jasně. Pokud tenistka nemá titul, tak se uvádí nevětší úspěchy, jinak samohzřejmě se všechno počítá na tituly. O to tu jde.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě je celkem jedno, jak to hodnotíš ty. U mě tituly na Premierech jsou pouze stupen na schodišti. A narozdíl od tebe k tomu přistupuji zcela objektivně, nikoliv emocionálně.
Reagovat
smazaný uživatel
A navíc až bude mít Petra všechny GS okolo 30 titulů bude světovou jedničkou, pak můžeme porovnávat jejich kariéry s Marií. Petra má v tomto směru na to čas.
Reagovat
Fandina
Tak samozřejmě, že porovnávat kariery se bude moci až po jejich ukončení. Tady se porovnává jen období od roku 2011, jak si v tom která stála.
Reagovat
smazaný uživatel
Což je ukazatel z hlediska Petry, ale o objektivitě tady nelze hovořit z mnoha důvodů. Pro Petru to samozřejmě vypadá pěkně, tak snad v tom bude pokračovat.
Reagovat
Fandina
Je to posledních pět let. Je potřeba si uvědomit, že Mária je na okruhu o čtyři roky déle. A třeba je možné, že Petra už dalších výsledků nedosahne a nikdy nebude mít tolik GS, jako Mária. A nebo bude sbírat další tituly. To je všechno ve hvězdách. Tohle je objektivní souhrn titulů od roku 2011.
Reagovat
Fandina
Já samozřejmě doufám, že Petra bude zdravá a bude dál vyhrávat. Peti pojď!!!
Reagovat
smazaný uživatel
Já to hodnotil výhradně podle tvrdých, ne na základě dojmů a (mylných) představ jako někteří.
Reagovat
bIbec
hmm, pokud neděláš rozdíly mezi jednotlivými turnaji, tak ta "tvrdost" trošku ztrácí na významu, řekl bych.

Turnaj WTA máš za 3 body. Finále GS máš za 3 body. Jako jo, třeba sem schopný pochopit, že někdo bere ten PM/P5 stejně, jako to finále GS (já osobně teda ne-e, GS finále může v mých očích předčit akorát titul z TM). Ale jak říkám, chápu to přirovnání k velkým turnajům a respektuji ho.
Ale je dost divné zároveň bodovat stejně i titul international. Vyhrát PM/P5 je nesrovnatelně těžší.
Reagovat
smazaný uživatel
Jak už jsem psal, v seznamech vyhraných titulů u jednotlivých hráček to na svém webu nerozlišuje ani WTA a mě se nechtělo u každého turnaje jednotlivě zkoumat, jak to v kterém roce bylo, jinak bych to rozdělil.
Reagovat
bIbec
tak ok. Když se ti nechtělo.. :-)

Ale příště, ať už je to pořádně, když se do něčeho takového pouštíš! .-))
Reagovat
Fandina
Místo, aby někdo tu sumariziaci ocenil, tak ještě dostane vynadáno. Děs.
Reagovat
bIbec
né jako, vedlo to k celkem zajímavé diskuzi a já za to iqe-mu děkuji.

Ten předchozí příspěvek byla legrace .-) Nemyslel sem to špatně.
Reagovat
Cico93
Prosím ťa fandina nebuď sprostá?
Všetko to nastavil tak aby bola Kvitová druhá.
Veď on bársjaký turnaj typu NH ohodnotil na 3 body a post svetovej jednotky len na 1 bod. Tebe to príde spravodlivé?
o ostatnom nezmyselnom ohodnotení som už písal.

ale asi ti to je zbytočne písať, ty mu stále len prikyvuje a schvaľuješ ako jeho mamka.
Reagovat
smazaný uživatel
Prostě je Vikina horší. Se stim smiř a nebul tady jak malá holka.
Reagovat
Cico93
keby bola takto a ver tomu priznám.
Sprav poriadny objektívny rebríček a uvidíš.

Iqe
a odpovedaj!!
NH je viac ako post jednotky celý rok skoro nepretržite?
Reagovat
smazaný uživatel
Ten žebříček je objektivní, je na základě tvrdých dat. A ty má viditelně problém s tím, že je Vika horší, tak neříkej, že nemáš problém to uznat. Lžeš sám sobě.

A ano, vítězství na turnaji je obecně lepší než post světové jedničky. Byť uznávám, že tak, jak to mám v žebříčku nastavené, je trochu problematické a budu to muset nějak vylepšit.
Reagovat
Cico93
Ano víťazstvo na GS nie NH.
Keby bola Petra 1 tak sám dobre vieš, že jej tam nasoliš oveľa viac bodov.
Reagovat
smazaný uživatel
Fajn. Za kolik bodů by sis to tedy představoval?
Reagovat
Cico93
vieš čo je to fuk.
Tu ide o to ako som písal, spravil si všetko preto by bola Petra 2.
Keby ti to nevychádzalo tak aj ten Wimbledon by si ohodnotil nad všetky GS....
Reagovat
Fandina
Petra vyhrála za posledních pět let víc titulů? Chápeš to?
Reagovat
Cico93
nereaguj, keď nič nevieš.
Reagovat
Fandina
jsi ubohý
Reagovat
Cico93
ešte 100x mi to napíš.
Reagovat
smazaný uživatel
Sorry, ale takhle se nikam nedostaneme. Přestaň brečet a radši zkus navrhnout nějaký zlepšovák.
Reagovat
Cico93
Som ti napísal čo maš nadhodnotiť čo podhodnotiť..tak sa s tým hrajkaj...
Reagovat
Fandina
Nech si ty řeči o sprostotě. Nechodil si se mnou do školy.

Mně je úplně jedno, jak sestavil body. Z přehledu jasně vyplývá, že Petra měla nejvíc titulů v uvedené době a já nic jiného nehodnotím.
Na žebříčku byla za Márií a podle počtu bodů za posledních pět let i za Vikou.

Tím to pro mě končí. A řeči o sprostotě si nech na někoho jiného. Já s tebou tak nemluvím, tak si na mě nedovoluj.
Reagovat
Cico93
si horšia ako mor.
zase ho*no chápeš.
Reagovat
Fandina
hlavně nemám rády lidi jako jsi ty
Reagovat
blixa
Nechci se plést do vaší vybranné diskuze, jen technická poznámka. Slovensky "sprostý" je česky "hloupý", nikoliv sprostý ;-)
Reagovat
Cico93
henta je i jedno i druhé.
Reagovat
Fandina
jsi ubožák
Reagovat
Cico93
tak teba berieme všetci s rezervou takže ti to prepáčim.
Reagovat
Fandina
děkuji za vysvětlení, ale i tak to považuji od Cica za sprosté ... úsměv
Reagovat
Fandina
Shrnu to.
V počtu titulů byla za uvedené období lepší Petra.
V postavení na žebříčku byla lepší Mária.
Reagovat
smazaný uživatel
Spíš mám pocit, že se tady někteří snaží shodit to, co dokákala Petra a že ani údajná mnohem větší konzistentnost Více a Marii nestačily k tomu, aby byly lepší.
Reagovat
FulnekUltras
I pro mě jsou tituly mnohem víc než konzistence, která zvláště dnes - při stále rostoucích celoročních fyzických nárocích na hráčky - představuje spíše faktor již poněkud překonaný a staromilsky klasicistní. ;) A tituly GS bych hodnotil zhruba dvojnásobně oproti ostatním - Wimbl pak vzhledem k jeho historické výjimečnosti, veřejně největší prestiži a s tím souvisejícím nejvyšším psychickým tlakem na hráčky ještě o 50% víc než ostatní GS. TM je u mě na úrovni ostatních GS, stejně jako OH. FC bych hodnotil hned za tím zhruba v intencích turnajů Premier Mandatory. Post světové jedničky je sice hezký, ale...kdo mohl před pěti lety tušit, že do absolutní světové špičky vstupuje světová jednička ve vrcholné nekonzistenci, oscilující od titulů GS až k propadákům v 1. kolech a se soupeřkami 50 i víc míst níže? ;) I z tohoto pohledu je zřejmé, že ani Caro, Ana, Jelena či Vika (případně v delším časovém horizontu zpátky Světla), za posledních pět let výsledkové úrovně Petry prostě a jednoduše nedosahují.
Reagovat
Cico93
ďalší expert...
Reagovat
FulnekUltras
;) No aspoň pokud jde o to speciální hodnocení Wimblu, jsem do určité míry ovlivněn např. tím, jak ve zdejších finále psychicky kolabovaly zdaleka nejenom Petiny české/československé předchůdkyně...
Reagovat
smazaný uživatel
Tak co se konzistence týče, já dlouhodobě razím názor, že doby, kdy mohly totálně dominovat jedna dvě hráčky, jsou nenávratně pryč, respektive definitivně skončí s odchodem Sereny do penze a i ta dneska těží především z toho, že s ní půlka hráček prohraje ještě než vlezou na kurt. Ty holky se dneska pohybují na hraně a možná leckdy i za hranou toho, co lze fyzicky vydržet a pokud se něco razantně nezmění, bude to pro WTA dlouhodobě problém.

Co se ostatního týče, zajímavé připomínky, ale kdybych dal Wimbledonu víc bodů než ostatním GS, tak by mě tady asi sežrali zaživa, už tak jsem tady dostal kapky ;-))
Reagovat
FulnekUltras
Hlavně je potřeba to logicky zdůvodnit... ;)
Ono stát před finále v tenisovém chrámu AEC je přece jen něco jiného, než v Melbourne, Paříži nebo Flushing Madows...
Reagovat
FulnekUltras
Meadows
Reagovat
lars
jsou jednodussi moznosti :)
Reagovat
Cico93
Vieš čo je úsmevné?
Že aj napriek tým 2 rokom, kedy Victoria toho dosť vynechala o skrečoch ani nepíšem, je pred Petrou.

je to spomenuté spravil si to šalamúnsky tak aby bola Petra pred Victoriou, to ešte beriem, ale pred Máriou ....nonsens.
Reagovat
smazaný uživatel
Úsměvné je to, jak neunášíš, že ani podle tvrdých dat na tom tvoje oblíbenkyně nejsou líp než Petra, co se posledních pěti let týče. V případě Marie by se ještě dalo polemizovat, v případě Viky není o čem.
Reagovat
Fandina
Ale to je jasné, když dělá hodnocení od roku 2011, vzhledem k tomu, kdy prorazila Petra.
Reagovat
Frick
Brisbane: Halep, Muguruza, Sharapova, Kerber

Shenzhen: Radwanska, Kvitova

Sydney: Halep, Radwanska, Kvitova, Safarova, Kerber

Tak snad to pravidlo o třetím INTu pro TOP 10 hráčku bude platit i příští rok...

Jen si stále řikám, jaký hráčky hrajou zadarmo a jaký za "úplatek"....
Reagovat
EllNino
super Petra zas v Shenzhenu :)
Reagovat
FulnekUltras
vybírá si jen oblíbené turnaje ;)...jen aby zůstalo dost sil na AO...
Reagovat
EllNino
no to se uvidí :) ...
Reagovat
Frick
Petra je prostě věrna Č(L)R :-P
Reagovat
FulnekUltras
Po dlouhé době by se tam zas hodilo něco vyhrát... ;)
Reagovat
Frick
International je pod její úroveň.

Stejně jako třeba pro 25. hráčku ITF 100.000
Reagovat
Frick
Zkrátka to neni relevantní - srovnávat to s Wuhanem nebo Pekingem.
Reagovat
FulnekUltras
Pro sebedůvěru na začátku sezóny se to hodí. Naopak zápasy v Sydney - pokud je tento turnaj zas těsně před AO - bych asi zbytečně moc neprodlužoval... ;)
Reagovat
Frick
Proč ne? Pokud se dostane do finále, tak i tak by hrála jen čtyři zápasy a GS se hraje 2 týdny, debla nehraje, bude plná sil...
Reagovat
FulnekUltras
Tak poslední AMIšňůra NH-NY byla podobná, ale finále na AUStour teda radši až v tom Melbourne... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Na rozehrání možná lepší než třeba Brisbane, kde je startovací listina hodně nabitá.
Reagovat
FulnekUltras
Letos bez Timey je šance aspoň zčásti vrátit Aze TM...
Reagovat
EllNino
však nevíš, jestli tam Timea nebude :) tady jde jen o hráčky top 10
Reagovat
FulnekUltras
Snad ještě bude s kolenem odpočívat... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Doufejme ;)
Reagovat
Frick
https://youtu.be/iXIy1UUhlZc?t=1m12s
Reagovat
smazaný uživatel
Už testuje čokoládu... :)
https://twitter.com/MariaSharapova/status/667034157781000192
Reagovat
smazaný uživatel
"Hard at work" :D takovou práci bych taky chtěla, to by mi šlo. :D
Reagovat
smazaný uživatel
Komu ne? :D
Reagovat
blixa
Máša jedla cukroví, zkazila si chrup,
měla úsměv medový, teď jí chybí zub.
Budoucnost má nejistou, nemůže se vdát,
radila se s dentistou, zda můstek moh by dát.
Reagovat
Frick
No, naštěstí Máša bude z těch, co si moohou dovolit nadstandartní péči...
Reagovat
FulnekUltras
Kúpim si čas na servis i celé svět,
už nebude nic, co bysem nemohla mět,
moj sóputník věrný - mastodont černý,
naše fígle znaj' fšici už nazpaměť...

Kúpim si ticho v hale, samého empajra,
strávim letos dofču v státě Fudžajra,
kdo bombon moj kúpil, ten neprohlúpil,
šak hypošku splácet má až pozajtra...

Však aj keď sedím u stola zlatého,
za dolar kúpim si aj Boha svatého,
fšecko mňa zebe, slunko aj nebe,
štěstí já nepoznám žádného...... ;)
Reagovat
Frick
Ronda dostala. Co teď budem dělat?

http://isport.blesk.cz/galerie/ostatni-mma/252589/sok-v-kleci-mlaticka-ronda-prisla-o-titul-souperka-ji-dala-k-o?foto=0
Reagovat
VlS
Napíseme jí, že budeš super sparing
Reagovat
blixa
+100 ;-)
Reagovat
misa
aneb obrazové vzpomínání. Hezké fotky.

http://www.womenstennisblog.com/2015/11/15/photos-czech-republic-wins-2015-fed-cup-final/
Reagovat
VlS
Krásný fotky
Reagovat
smazaný uživatel
Nejvíc se mi líbí tahle... :)
http://abload.de/img/masha47uipkg.jpg
Reagovat
Frick
Nemá Maša trochu větší svaly?
Reagovat
smazaný uživatel
Nevím, podle mě má furt stejný. :D
Reagovat
misa
Po bonbonech jí trochu narostly.
Reagovat
smazaný uživatel
:D
Reagovat
Frick
Jabadu se jistě vyjádří :o)
Reagovat
VlS
Znal jsem stavbyvedoucího Pokornýho při stavbě dálnice D1 v 80 letech. Vyznačoval se tím, že dokázal přeřvat 5 km stavby. Podobnost čistě náhodná :-)
Reagovat
blixa
Z toho mi plyne, že Máša by mohla být dost dobrý stavbyvedoucí ... ;-)
Reagovat
Frick
se konečně vrací na kurty!
https://www.facebook.com/Heinova.Simona/?fref=ts

Nehraje od ledna, chudák :-(

http://www.tenisportal.cz/hrac/heinova/?annual=2015
Reagovat
smazaný uživatel
hurááá!!! takový talent ,už jsem myslel,že s tím praštila
Reagovat
slacker
Zuzana Hejnova se uz vratila na ovaly
Reagovat
smazaný uživatel
ta už si slávu užila,Simona ale může taky
Reagovat
smazaný uživatel
ta už si slávu užila,Simona ale může taky
Reagovat
tommr
našim se dneska v Zawadě dařilo a do druhýho kola postoupily Bára Štefková, Karolína Muchová, Jesika Malečková a Tereza Malíková. Vypadla pouze Kateřina Vanková, která prohrála v zápase dvou krajanek s Terezou ... :)
Škoda, že naše dvě největší naděje na turnaji - Karolína a Jesika - se díky blbýmu losu střetnou už ve druhým kole ... :(
Reagovat
EllNino
Jesika a Kája se teda rozjely :) Hlavně Jesika, to je moc dobře :)
Reagovat
slacker
Jesika Korda
Reagovat
Frick
Týna se odhlásila, vypadá to, že na žádném větším turnaji už tedy Češku letos neuvidíme.

Tak se dát dohromady - asi i psychicky a pokusit se přiblížit ségře.
Reagovat
Frick
http://sport.aktualne.cz/fed-cup-finale-divaci/r~33aa627e8c4111e594520025900fea04/r~e917629c8ade11e5b3730025900fea04/

Nezmínit se o tom, kdo byl pod Donutilem.
Reagovat
misa
... a mají dceru, která ti nedá spát :)
Reagovat
Frick
A tobě?
Reagovat
misa
Spím dobře, děkuji za optání.
Reagovat
Frick
Já myslím, že dokážu Lucku více zkritizovat než ty.
Reagovat
Frick
Tedy, že já jsem "kritický obdivovatel" a ty "(skoro?)nekritický obdivovatel".

Mohly by nastat zápasy s Češkama, kdy by mi nevadila Lucčina porážka, to možná u tebe by nenastalo, taková situace.
Reagovat
misa
Když si všimnu času u některých tvých komentářů ... 0:35, 1:15, 2:11 atd., tak logicky odvozuju, že máš problémy se spánkem :)

Kritizovat Lucku ti jde výborně, zejména její bydliště a placení/neplacení daní, to všichni víme. Co je nekritický obdivovatel bys musel podrobně rozvést, pak bych mohl o sobě rozhodnout.
Reagovat
Frick
No, zkritizoval si někdy Lucku za něco?
Reagovat
misa
Herně určitě, lidsky nemám za co.
Reagovat
Frick
Za půlroku vzdala cekem čtyři zápasy. Nic moc teda :-(
Reagovat
Frick
Tak prý chřipka.
Reagovat
Frick
Tak co byste komu nejvíce vyčetli? Že neměl být Pála zaslepen značkou H+H jak hipster nakousnutým jablkem a měl nanominovat nejlepší singlové kvarteto, jako to udělal letos?
Reagovat
Fandina
Měl širší nominaci tří singlistek a dvou deblistek a nakonec zvolil správně, singlistky stačily na tři body. Takže správné řešení.
Reagovat
Frick
Fandino a teď mi zkus nějak objasnit věcnost tohoto příspěvku.
Reagovat
Fandina
Můžeš mi napsat, co ti je na mém příspěvku nejasné?
Reagovat
Frick
Není mi jasný jeho smysl. V zásadě jsi mi napsala, že loňské finále bylo rozhodnuto po třech singlech. Což jednak všichni víme a moje otázka o tom vůbec nebyla.
Reagovat
Fandina
A co ta poslední věta, že zvolil správně?
Reagovat
Frick
No, že je to je věc polemiky, zda zvolil správně.

Např. polemika

H+H ten debl prohrály vs. kdyby se hrálo za stavu 2:2, tak to vypadá úplně jinak
Reagovat
Fandina
Jenže mi teď víme, že zvolil správně. A o nic jiného nejde.
Reagovat
Fandina
Polemizovat o tom, co by bylo kdyby nemá cenu. Výsledek je výhra. Ostatní je všechno mimo mísu.
Reagovat
Frick
A ano - zvolil správně. Nominoval dvě osvědčené a nejlepší singlistky roku, to byl trenérský majstrštyk.
Reagovat
Fandina
Ano, zvolil správně, singlistky byly naštětí zdravé, takže mu to uhrály a kdyby to neuhrály, tak měl k dispozici deblistky.
Reagovat
slacker
technicky dotaz, kdyby zvolil do sestavy 3 singlistky tak by nezvolil spravne?
Reagovat
Fandina
Jeho volba byla správná. Bylo dosaženo tří bodů a všechno ostatní je nepodstatné.
Reagovat
slacker
da se vubec mluvit o spravne volbe kdyz volitelna cast na nic nemela vliv?
Reagovat
Frick
Nedá.
Reagovat
Fandina
to takhle nemůžeš posoudit, protože rozhodl singl dvou nejvýše nasazených, něco jiného by bylo, kdyby se zranily nebo nehrály dobře, ale takhle rozhodl správně
Reagovat
smazaný uživatel
Tobě že máš neustále potřebu řešit takovéhle chujoviny.
Reagovat
sprchon
Ty seš fakt idi.ot, ale nic ti vyčítat nebudu, to nemám zapotřebí.
Reagovat
Frick
Zkrátka mne Bářin přístup udivuje a zklamává (zklamal). To není jako kdyby neobdržela pozvání na lavičku a divil bych se, že si nechtěla aspoň koupit lístek a jít tam jako řadová divačka (nebo i jako V.I.P. divačka někam do lože). Ona mohla prožít všechno to, jako prožila třeba Klára. A místo toho se urazila. V zásadě tím sportovně neuznala to, že a) Kája byla v tu dobu lepší singlistkou než ona b) Není schopna utvořit s žádnou Češkou deblový s takovými kvalitativnimi předpoklady, jako má pár H+H...
Reagovat
EllNino
jasně, tobě se "zase" něco nelíbí a tak nás teď čeká pul roku řešení rok staré záležitosti, kterou nejde vrátit :D ...Bára v tý době neřešila nějaké H+H nebo Káju, mrzelo jí prostě, že se zase do nominace nevešla, když už po druhý zařídila celkem duležitej rozhodující bod v deblu, zatímco Háčka v deblu nikdy ostrý zápas nehrály ...
Reagovat
EllNino
mužeš mi říct, proč řešíš rok starou záležitost ? :D ...asi se hodně nudíš co ?
Reagovat
Frick
To jsi mohl napsat i všem, co tu postovali ty žebříčky krásy.

Proč selektuješ?
Reagovat
George_Renel
Jelikož já jsem tebou požadované napsal, klidně to co je výše potvrzuji. Opravdu jsi i....
Reagovat
slacker
i ty jsi i....
Reagovat
George_Renel
Říká i....
Reagovat
EllNino
tak žebříček řešil aspoň aktuální věc, Monty to má vždy na konci sezony a holt se ostatní přidali, ale ty řešíš po Fed Cupu 2015 událost, která se stala rok zpět :D ...neřeknu, kdyby to byla věc, která se týká letošního Fed Cupu, ale proč se vracet k loňskému ? :D ...to je jako kdybych se zeptal, proč v roce 2011 nenominoval Tarpischev místo Kirilenkové do prvního single Pavlyuchenkovou ...
Reagovat
Frick
Řeším to, protože se přirovnáním Bářiných osudů z loňského a letošního finále vytvořila líbivá novinářská story o tom, jak loni nešťastná, ukřivděná a uražená Baruška pomalu ani finále nesledovala a jak si to letos hezky vynahradila. O kolik méně by pro tisk bylo atraktivní, kdyby si Bára řekla "No jo chce tam mít do debla Lucku s Andreou, to se nelze divit a Kája ten podzim měla fakt dobre, ale co, tak budu fandit na lavičce, však bez toho mýho Španělska bychom tu nebyly" ...podobně jako to vzala Klára.

To mohla bejt letos uražená Terka, že ji Pála nevzal místo Denisy jako 5. singlistku, když ten jeden bod v Quebecu udělala ona....
Reagovat
Fandina
Terka není zdravotně v pořádku.
Reagovat
Frick
To teda neni už dlouho. Vidíme to při každém zápase, hlavně při poradách s koučem.
Reagovat
Fandina
Pleteš si pojmy. Terka klidně pobrečí a pak vyhraje zápas. Má takovou povahu. Klárka se také tváří hrozně a klidně vyhraje. To jak se kdo tváři při zápase nemusí nic znamenat. Každý se projevuje jinak. Někdo se pořád usmívá, jiný se mračí, nadává, ona pobrekává, Klárka skoro také.
Psala jsem o tom, že dlouho nehraje, takže asi není fit. Má nějaké zdravotní problémy. Na finále byla fandit, ale asi by nebyla schopná dělat náhradnici nebo sparing.
Reagovat
Fandina
Tím samozřejmě neříkám, že její pobrekávání na kurtu jí nemusí škodit ve výkonu. Lepší je, když to nedělá, samozřejmě.
Reagovat
Frick
Terka hrála 27.10. v Poiters.
Reagovat
Fandina
Ale neobhajovala loňský titul 125 v Limoges a ani nehrála v Nantes. Takže zřejmě má zdravotní problémy.
Reagovat
EllNino
řešiš jako vždy pitchoviny ...
Reagovat
sprchon
Jak tu bylo včera krásně... Nechceš si dát delší dovolenou?
Reagovat
Frick
Až po Fandině. To její flirtování s RF je taky dílo.
Reagovat
Fandina
Nesrovnávej to, co tu píšeš o tenistkách s tím, co si tu píší dva neznámí nickové. Do toho ti je srará bela.
Reagovat
Frick
Dvoustranné konverzce si řešte soukromými způsoby komunikace a neobtěžujte s nimi zde.
Reagovat
Fandina
Nebuď nesnášenlivý. To, že se lidi dohadují o různých věcech platí všude. Nikdo tě nenutí to číst, vstupovat do toho.
Reagovat
smazaný uživatel
Tak si to pište do vzkazníku, když je do toho ostatním "stará bela"...
Reagovat
EllNino
tak si to jeďte ve vzkazech, když je nám do toho stará bela, nejsme na vaše srance zvědaví
Reagovat
Fandina
to samé viz Frick.
Kde je víc lidí, je víc názorů a polemik. Nikdo tě nenutí se přidávat, číst to.
Reagovat
Frick
http://www.wtatennis.com/SEWTATour-Archive/Archive/AboutTheTour/TourCalendar_2016.pdf

- Dotace na Premierech se zvýší o cca 20.000 USD a na Premierech 5 dokonce o cca 300.000 USD
- Petrohrad místo Antverp
- Opět budou arabské "D+D handly" Dubai i Doha budou ve stejných týdnech jako loni, ovšem Dubai bude jen Premier (s ohromnou dotací 2 mil. USD) a Doha Premier 5 (když byla Doha loni jen Premier, tak měla jen standartní dotaci 731 000 USD)
- Kaohsoung (Taiwan) místo Pattayi
- Istanbul na anutce v týdnu Stuttgartu
- Travnatá Mallorca v týdnu Birminghanu
- Skutečně "horké léto"
a) Plonkové tři powimbledonské letní týdny v kuse se zkrouhnou na jeden s Gasteinem a Bukureští
b) Pak už bude Stanford, Washington a Bastad (Jsem docela zvědav, komu se bude chít do Stanfordu - asi Káje :D)
c) No a pak už bude Roger's cup v Montrealu
d) Pak plonkový týden s Nanchangem (kdo se tam požene?!) a Florianopolisem (logicky opět na hardu), Baku se ruší
e) A pak už to přijde - turnaj, jenž je 4x méně často než TM a 16x méně často než GS
f) Návrat do "normálu" turnajem v Cinici
- V týdnu New Havenu se bude hrát i INT v Louisville
- Už WTA radši upozorňuje předem, že Lucemburk se pro TM počítat nebude :o)
Reagovat
Frick
Co myslíte, že je reálné, že by do Montrealu putovaly četné omluvenky?
Reagovat
Cico93
Tak už by bolo načase aby aj naše konečne prerazili medzi elitu.
Reagovat
Jan
Jen do toho. Ať se potkáme ve finále :)
Reagovat
Frick
Tým, co tak bezpečně vede, není "ochráněn" předtím, aby se rychle nepakoval do baráže.

Myslím, že by si nasazené týmy měli mít právo svého soupeře vybrat. Děje se to tak např. v rakouské hokejové EBEL lize...
Reagovat
blixa
Krasne vychod slunce v Monaku.. Emotikona smile ????
Beautiful sunrise in Monaco! Emotikona smile ????

https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/pcb.1035055303225953/1035054656559351/?type=3&theater
https://www.facebook.com/safarovalucie/photos/pcb.1035055303225953/1035055293225954/?type=3&theater
Reagovat
Frick
A ona se někde vyznávala, jak je ráda, že se konečně po FC dostane domu nebo tak?

U mne je to tak, že si vyjela "na chatu"....

BTW: Stejně mi přijde, že tam nemůže být nyní o co stát, v této sídlištní králíkárně pro bohaté.

Být jí, tak bych spíše vyrazil do nějakého tropického ráje, jako to udělala před pár týdny Domi.
Reagovat
blixa
No je to logické, ne ? Po těžkých bojích (psychicko-fandovských) v Česku se konečně vrátila domů. Takhle sis to přeci vždycky přál, ne ? :D Aby se po turnajích vracela domů ;-)
Reagovat
slacker
zajela si na mistni bernak pro papiry
Reagovat
Frick
Přes měsícem psala, jak je doma v Brně.

Možná tam skutečně jela i kůvli úřadou.

A nebo tam má šmajchlkabinet.
Reagovat
Fandina
Ve Středomoří je nádherné počasí a klima, je tam tepleji, zdravěji a s přítelem tam určitě tráví krásné pohodové chvilky. Domov máme tam, kam se vracíme rádi, kde máme milé lidi a kde je nám dobře.
Moji známí mají apartmán v Chorvatsku a jsou tam mnohem raději než v ČR, nejen kvůli počasí, ale také kvůli němu.
Reagovat
tmora
https://soundcloud.com/wta-insider/episode-7-czech-mate-kvitova-kotyza-fed-cup
Reagovat
FulnekUltras
Myslím, že Rumunkám to bude v únoru zcela fuck - a naše holky se v Kluži budou mít co ohánět...doufám jen, že domácí nenapadne navézt do tamní haly antuku.
Reagovat
smazaný uživatel
Nene, bude se hrát na hardu. Tady se spíš bojím toho, aby ho nepotřeli nějakým podobným lepidlem jako třeba Singapur nebo IW.
Reagovat
FulnekUltras
speedhard niculescu blescu... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
když mají Nikulesku blescu ,tak můžou hrát i na písku,stejně se z těch jejích míčů našim uvaří hlava
Reagovat
Jam
Teď mi došlo že jsme letos vyhráli seniorský i juniorský fed cup.
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, kdo umí.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
někde se mladé holky užívaj na disko,jinde se učí tenis..a když pak ještě přijde pan Černošek s hezkou smlouvou ,na kterou nepotřebujete ani bohaté rodiče, to se to pak trénuje.
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže český mužský tenis ani Černošek nezachrání. Za pár let to bude bohužel smutný pohled. V lepším případě dva hráči v první stovce, v horším sám voják v poli Veselý (v nejhorším případě ani ten, ale to snad nenastane).
Reagovat
smazaný uživatel
u kluků je větší konkurence,přece jen dřít mladou holku z kůže se na západě moc nenosí
Reagovat
smazaný uživatel
V nové struktuře bych měl týmy o 5 hráčkách(pavouk pro 4 hráčky s 1 náhradnicí) a hrálo by se od čtvrtka 2 dvouhry denně ,kdo získá první 5 výher,vítězí. Za stavu 4:4 by se v neděli hrála rozhodující čtyřhra.Stejně 5 hráček trénuje ,hala je taky zaplacená a diváci by měli pokoukání už od čtvrtka ,příjmy taky větší(vstupné,TV práva,sponzoring,ap.)
tohle by učitě bylo zajímavější ,než týdenní Fed cup pro 8 (popř.16) týmů
Reagovat
VlS
Me by se nejvic libil v podstatě současný model hraný od pátku ( 2 singly) v sobotu debl a v neděli zbývajíci 2 sigly, čili model DC.
Reagovat
Fandina
Myslím si, že je to náročnější na organizaci, co se týká diváků a potom, holky hrají na dva vítězné sety, takže možná i proto dva dny.
Reagovat
smazaný uživatel
jasně,na krátkou čtyřhru by v sobotu asi moc lidí nechodilo
Reagovat
smazaný uživatel
No a v pátek v pracovní den by to s tou návštěvností asi taky vypadalo všelijak..
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že to by nepřineslo zásadní plus ani hráčkám ani divákům.
Reagovat
FulnekUltras
Nechal bych všechno, jak je - jen doplnil nějaké adekvátně propočítané body do žebře WTA za jednotlivé zápasy...
Reagovat
smazaný uživatel
Já taky. Ale blbý je, že udělování bodů je v kompetenci hráčských asociací a ty se do toho nijak zvlášť nehrnou, za DC se dokonce mají přestat udělovat body, jestli se nepletu.
Reagovat
FulnekUltras
Myslím, že body by byly vedle peněz a případně OH tou nejlepší motivací hráček/hráčů k účasti.
Reagovat
smazaný uživatel
Taky bych řekl.
Reagovat
Jan
On ten debl na konci má také něco do sebe. Když to nerozhodnou singly, tak je to taková třešnička. V DC bych ten debl nechal uprostřed (když už tam je) a v FC na konci.
Reagovat
slacker
debl na konci je hovadina,
Reagovat
FulnekUltras
Zase je v tom taková symbolika - kolektivní soutěž v individuálním sportu rozhodovaná v krajním případě právě kolektivním způsobem. Zrovna letos ve finále to vyšlo naprosto dokonale.
Reagovat
slacker
jenze se vetsinou nerozhoduje az v patem zapase. Ostry debl by se mel hrat v kazdem kole aby to bylo kolektivni, tohle je jeho postupna degradace a par utkani kde se rozhoduje to moc nezachrani.
Reagovat
FulnekUltras
Tak jako pořád je tady ta individualita až do poslední možné chvíle ryze tenisově ;) povyšovaná nad kolektiv - a teprve když už to nejde jinak, tak se teprve síly individualit musí navzájem spojit a střetnout...opak penaltového rozstřelu ve fotbale... ;)
Reagovat
Fandina
Souhlas. Pokud je zápas v singlu vyrovnaný, je to dva dva, tak nastupuje debl a je to hodně zajímavé, protože najednou rozhodnou dvě napůl a je to zajímavé sledovat, protože když se třeba jedné holce moc nedaří, druhá jí podrží a naopak. Když se nedaří v singlu, tak může být konec. Navíc jsem někde kdysi četla, že také jde o to, aby se do podvědomí dostával i debl, aby se také na něj upínala pozornost a tuším je nějaké pravidlo, že se debl vždycky hraje, když třeba je rozhodnuto po třech singlech, tak nenastupuje čtvrtý, ale vždycky se hraje debl.
Reagovat
slacker
a myslenka je kde?
Reagovat
Fandina
U tebe určitě ne, když se tak hloupě ptáš.
Reagovat
slacker
a jak by mela znit chytra otazka aby z toho vbeho odstavce bylo jasne co chce rict? Asi nic rict nechce
Reagovat
Fandina
Přečti si celou větev a pak pochopíš o čem je řeč. Jinak ti nepomohu.
Reagovat
slacker
Ja te jen zadam aby bylo jasne co jsi chtela rict tvym odstavcem. Pro me to je sled protirecich vet, vysledek cosi amorfniho.
Reagovat
Fandina
To je mi tě líto, že nerozumíš, o čem jsem psala. Přečti si to ještě jednou a pak ti to dojde. Zřejmě neumíš číst.
Reagovat
slacker
Ty neumis jasne psat a jeste arogantne svalujes vinu na druhe
Reagovat
Fandina
Pokud nejsi schopen absorbovat o čem jsem psala, tak nejsi schopen ničeho. Sorry.
Reagovat
slacker
naprosto scestna implikace
Reagovat
Fandina
to je úmyslně, pro nechápající
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist