Djokovič v prosinci prodělal Covid-19. Proto dostal výjimku, uvádí Srbovi právníci

  • Světová jednička Novak Djokovič dostal výjimku k účasti na Australian Open na základě prosincového prodělání koronaviru. V soudních dokumentech to uvedli jeho právníci s tím, že srbský tenista od australských úřadů dostal také písemné povolení ke vstupu od Austrálie.
    8. 1., aktualizováno | Aktuality |  203 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Djokovič do Melbourne přicestoval obhajovat titul na Australian Open a zároveň zaútočit na rekordní jednadvacátou grandslamovou trofej díky výjimce z jinak povinného očkování. To se však u australské veřejnosti setkalo s vlnou nevole.

Po příletu byl kvůli špatnému typu víza, které vstup s výjimkou neumožňovalo, zadržen a umístěn do detenčního hotelu. Původně měl Djokovič do minulého čtvrtka opustit Austrálii, jeho právníci se však snaží zvrátit rozhodnutí u soudu.

Dlouho nebylo jasné, proč dvě nezávislé komise Djokovičovi, který je odpůrcem povinného očkování, výjimku udělily. Z dokumentů pro soudní řízení však vyplývá, že ji dostal díky pozitivnímu testu na koronavirus ze 16. prosince. Agentura SID však poukázala na to, že o den později se Djokovič fotil s dětmi v jeho tréninkovém centru v Bělehradu.

Právníci čtyřiatřicetiletého tenisty také uvedli, že Djokovič díky tomu 1. ledna dostal od australských imigračních úřadů písemné povolení ke vstupu do země. "Je v něm uvedeno, že splnil podmínky pro vstup do Austrálie a nemusí do karantény," uvedli v dokumentech pro soud.

Podle právníků však imigrační úředníci Djokovičovi po příletu oznámili, že onemocnění nemůže v Austrálii nahradit očkování. Srbský tenista argumentoval rozhodnutím nezávislé státní komise, ale neúspěšně.

"Vysvětlil jsem jim, že jsem měl nedávno koronavirus a díky tomu mám v souladu s australskými opatřeními nárok na výjimku," uvedl podle soudních dokumentů Djokovič. Je přesvědčený, že víza i všechny doklady pro obě komise, které o udělení výjimky rozhodovaly, měl v pořádku.

Djokovič, kterému v případě vyhoštění hrozí až tříletý zákaz vstupu do Austrálie, dnes také požádal o přesunutí z detenčního hotelu do jiného zařízení, kde by mu bylo umožněno trénovat. Australian Open odstartuje 17. ledna.

Kauza tenistů, zdravotních výjimek a víz pro vstup do Austrálie
04. 01. 2022 11:48 Kontroverzní rozhodnutí? Djokovič dostal výjimku z očkování a může hrát na Australian Open!
05. 01. 2022 09:58 Australany pobouřila výjimka pro Djokoviče. Země zaznamenává rekordní přírůstky pozitivních testů
05. 01. 2022 11:18 Zdravotní výjimka? Předlož důkazy, jinak opusť Austrálii, vyzval australský premiér Djokoviče
05. 01. 2022 17:40 Djokovič uvízl v Melbourne na letišti kvůli špatnému vízu, hlídá ho policie
05. 01. 2022 22:43 Djokovič musí opustit Austrálii, nařídily mu to úřady
06. 01. 2022 09:17 Djokovič odmítl opustit Austrálii. Zůstává v karanténním hotelu a čeká na pondělní soud
06. 01. 2022 10:48 Nadal: Novak znal podmínky dlouho dopředu, mohl se přizpůsobit (naočkovat)
06. 01. 2022 15:15 Djokovičovi rodiče: Se synem zacházejí jako s kriminálníkem. Je ve špinavém hotelu s imigranty
07. 01. 2022 12:58 Voráčové v Austrálii zrušili víza a zavřeli ji do hotelu jako Djokoviče. Češka poletí domů
07. 01. 2022 18:58 Voráčová: Očkování jsem po minulé sezoně nestihla, chytila jsem covid
08. 01. 2022 10:15 Djokovič v prosinci prodělal Covid-19. Proto dostal výjimku, uvádí Srbovi právníci
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (203)
09.01.2022 12:08Od: paddy Tiley - video
Tiley potvrdil protichůdné informace od různých orgánů

Po USO očkováno 50% hráčského pole
Nyní 97%!!!

(je tedy jasné, že nic nebrání, aby i jinde zavedli očkování jako podmínku; uvidíme jestli a kde)

https://twitter.com/i/status/1480085644340781057
[ Reagovat ]
09.01.2022 12:00Od: paddy
Tiley řekl, že tam byl konflikt mezi výkladem státní vs federální vláda

15.12. Djo na basketu s covid positive člověkem
16.12. Sám positive

Tomu by se dalo uvěřit, ale proč v karanténě dělal různé akce a údajně trénoval, to je pak výsměch

https://www.theage.com.au/sport/tennis/tiley-says-tennis-australia-was-caught-in-a-conflict-of-advice-between-state-and-commonwealth-20220109-p59mxq.html

Po Voráčové odletěl další hráč, který měl cov-pos výjimku, celkově tedy byli vč Djo
https://www.theage.com.au/sport/tennis/voracova-the-second-australian-open-player-detained-in-visa-blunder-20220107-p59mol.html
[ Reagovat ]
09.01.2022 11:41Od: No-le
Podle instrukcí pořadatelů Australian Open navíc bylo možné uplatnit výjimku z očkování doložením potvrzení o prodělání nemoci pouze do 10. prosince, informoval na Twitteru novinář The New York Times Ben Rothenberg

Pak je to, myslím, vyřešené...smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 11:29Od: paddy 18.12.
ND - Focení pro L'Equipe
smile
https://twitter.com/BenRothenberg/status/1480002675588567041?s=20
[ Reagovat ]
09.01.2022 11:37Od: Krisboy
To vůbec nic neznamená. Nola ti vysvětlí, co je B.Rothenberg zač a proč zveřejňuje tyhle věci smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:40Od: Herbert_Hoover
Přichází další a další plot twisty, prakticky každý den převrátí informačně situaci naruby a více se zdá, že prostě Klokani mají v celé věci neskutečný komunikační bordel a přehazují vinu jeden na druhého. Tennis Australia, lokální vláda státu Victoria, federální ministerstvo vnitra, potažmo zdravotnictví, jejich náměstci...x vyměněných dopisů prokazujících, že s onou zdravotní výjimkou v podobě prodělání covidu v posledním půl roce bylo šibováno, jak se jednotlivým instancím hodilo. Nezávidím vůbec soudům, když se budou snažit rozmotat onen informační spletenec. Ale hlavně se nabízí otázka, zdali Novak vůbec stihl požádat o zdravotní výjimku včas. No o tom, jak moc smrdí prodělání covidu na poslední chvíli, asi netřeba spekulovat. Nole se ale z padoucha stal hrdinou, jakým snad nikdy nebyl v očích široké veřejnosti. Možná jsem uvězněn v nesprávné sociální bublině, ale převažují názory zastánců. Má odvahu. Ostatní se podělali ze systému, on kráčí s hlavou zdviženou a bojuje za svá práva. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:51Od: Ondra979
tak s tou sirokou verejnosti to je nicim nepodlozena spekulace. bude to spis ta hlasita mensina..napr podle vysledku nasich voleb jsou antivaxers a zastanci "covidove totality" ve vyrazne mensine - to jsou predevsim volici Volneho bloku - lol,asi Trikolory, castecne SPD, mozna nejaka mensi cast volicu ANO ale urcite ne vetsina, protoze Babis jakkoli ho nemusim je jednoznacne pro ockovani, a ostatne ve vetsine zemi, kde se aspon trochu sleduje tenis, to bude dost podobne, vyjma par vyjimek..
[ Reagovat ]
09.01.2022 12:36Od: Herbert_Hoover
Tenis se sleduje i v zemích, kde je nízká proočkovanost, od toho se to odvíjí. Já si myslím, že od voleb se leccos změnilo, páč se ledy pohnuly, máme tu třetí dávku, potažmo další dávky...i naočkovaní jsou už unavení tím, že je nahánějí po očkovacích centrech a zkracují jim platnost certifikátů. smile Nemyslím si, že je to nějaká výrazná menšina. Ano, souhlasím, že spoustu stoupenců očkování asi omrzelo reagovat na sítích, páč si myslím, že jsou povětšinou vzdělanější, tak asi platí - moudřejší ustoupí.
[ Reagovat ]
09.01.2022 12:43Od: RF46
https://www.muni.cz/pro-media/tiskove-zpravy/covidovy-ockovaci-paradox-vedci-z-mu-zjistili-ze-vzdelani-lide-duveruji-ockovani-nejmene-ze-vsech-ockovani-proti-covid-19-vsak-podporuji-nejvice
[ Reagovat ]
09.01.2022 12:54Od: Herbert_Hoover
No, takže jsem to odhadl dobře. Já jsem to posuzoval dle své sociální bubliny, u nichž znám, jakého vzdělání dosáhli.
[ Reagovat ]
09.01.2022 12:58Od: Herbert_Hoover
Myslím si, že to souvisí s tím, že vzdělaní lidé nepodléhají dezinformacím, umí lépe kriticky myslet a selektovat informace, ověřovat si zdroje. smile Dezinformace jsou přitom ústředním nástrojem, jak lidi zviklat.
[ Reagovat ]
09.01.2022 15:49Od: Ondra979
tak to nedokazuje,ze by vzdelani lide nepodlehali dezinformacim..podlehaji samozrejme taky. tohle je zajimavy pruzkum, prectu si to podobne vecer, ale je to spis dusledek toho, ze byla prilis velka ocekavani ohledne ockovani..to byla velka chyba..a uz vubec to nerika nic o tom, jak tito lide vidi Djokovicuv pripad..
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:38Od: Herbert_Hoover
Samozřejmě že říká a konečně si to přiznej, vždyť je to očkovací válka, o ničem jiném to není. Vzdělaní lidé podléhají mnohem méně dezinformacím.
[ Reagovat ]
09.01.2022 18:00Od: Ondra979
tak o Djokovicove kauze toto rozhodne nic nerika, to lzes. a o tom, kdo jak podleha dezinformacim by se dalo debatova docela dlouho, ale VS z toho vyradit rozhodne nelze..podlehaji taky a ne zrovna malo
[ Reagovat ]
09.01.2022 16:39Od: Herbert_Hoover
Super, pak můžeš napsat k čemu si došel, i když ten průzkum je poměrně snadno čitelný. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 17:53Od: sojka1
:-)
[ Reagovat ]
09.01.2022 06:25Od: George_Renel
To vám byl Covid, že to svět neviděl. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:28Od: Pavol
Neviditeľný bez príznakov ako každý druhý. Objaví sa len vtedy keď sa to hodí. Napríklad pred finále.
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:30Od: brixner
Džabbah Abdul Rabah z farmaceutické agentury v Sydney prohlásil, že
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:46Od: Holahej
..čtu..zajímavé..
"Podařilo se nám zajistit, aby Novakovi bylo doručeno bezlepkové jídlo, stejně jako cvičební nástroje, notebook a SIM karta, aby mohl být v kontaktu se svou rodinou."
- Premiérka Srbska Ana Brnabic.
[ Reagovat ]
09.01.2022 00:43Od: Holahej
Srbsko požaduje, aby australský velvyslanec zajistil přesun Novaka Djokoviče do hezčího hotelu. "Očekáváme, že velvyslanec osobně podnikne kroky k tomu, aby byl [ho] přestěhován do ubytování vhodného pro nejlepšího sportovce na světě."
[ Reagovat ]
09.01.2022 08:49Od: Herbert_Hoover
Těžko si myslet, že má Novak stejné podmínky jako uprchlíci z Blízkého východu. Bohužel musí být ve stejné budově, ale logicky má o dost lepší servis a komfort. On ten hotel zase není takový brloh, jak se prezentujev srbských médiích a hlavně v rodinném kruhu Djokovičů.
[ Reagovat ]
09.01.2022 08:53Od: Ondra979
tak to je jasna vec. ale silenec Srdjan z nej chce udelat novodobeho mucednika, pry za Djokrem stoji v podstate cely zbytek sveta nebo co to blabolil..no nakolik to je vzdalene realita to at si kazdy prebere sam, ja se bavim
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:30Od: Herbert_Hoover
Srdjan by měl navštívit diskuze na sociálních sítích. Jakýkoliv článek na téma Djokovic v aktuální chvíli štěpí společnost a není vyloženě kladně hodnocen. Páč už prostě nejde o tenis, ale o covid a očko/neočko bitky a blitky. Novak nejvyšší podporu získá v zemích s nízkou proočkovaností, takoví Slováci se nad jeho konáním ukájí podle mě každý večer. U nás taky získává fanouškovskou základnu, aniž by vlastně kdokoliv znal jeho osobnost, stačí, že se nenaočkoval a už je pro ně hrdina, o němž dříve měli jen povrchní povědomí.
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:32Od: Herbert_Hoover
Za celý svůj život jsem nezažil, že by se v mém pracovním kolektivu probíralo, že Novak vyhrál ten a ten turnaj, co prohlásil do médií. Nicméně teď se řeší docela pravidelně. Je najednou polidštěn. Možná nakonec koronavirus je nástroj, jak si získá více fanoušků, kteří mu scházeli po většinu kariéry oproti Fedalu. Na jednu stranu to může být i prozíravý krok. smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:37Od: Ondra979
no tezko rict..ja myslim, ze je to spis docasna zalezitost. je jasne, ze mezi fanatickymi antivaxers ted stoupence ziskal, ale to ve velke vetsine nejsou fanousci tenisu a nejspis ani nebudou..ted se jim to proste "hodi" a uplne prehlizi, ze Djokovic a jeho tym se tam chteji dostat podvudkem..
[ Reagovat ]
09.01.2022 11:24Od: Smazaný účet
Tak on hlavně dokazuje tu absurditu a nesmyslné opatření. Uděláš si PCR test, je pozitivní - jsi nemocný a v řiti. Pokud je negativní - jsi zdravý a taky v řiti.
[ Reagovat ]
09.01.2022 09:10Od: Stopball Re: Blechy nebo štěnice?
Rád bych v tom měl už konečně jasno. Srdjan tvrdí, že Novak má v hotelu blechy, Dijana zase tvrdí, že tam má štěnice. Tak BLECHY nebo ŠTENICE???
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:08Od: a.magerova
No a pro některé Australany může Nole být "veš v kožichu"... smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 19:26Od: annah
smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:45Od: Hook2424
Bylo by blbý, kdyby se zjistilo, že v době Novakova Covidu, (o kterém neexistuje žádný záznam) se doma neléčil!
To by mu nevěřily asi ani "futra od dveří"!
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:16Od: Fandina
Pomalu a jistě se s toho stává fraška. Nole měl covid, nikdo o tom nevěděl. Pokud mi ho bylo líto, že neměl správné papíry, teď si začínám myslet, že je to všechno jeden podvod.
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:21Od: Ondra979
no jasne ze je to podvod..to bylo velmi pravdepodobne uz od zacatku, a je mozne ze to i nejak "projde"..
[ Reagovat ]
09.01.2022 09:13Od: Stopball
Zfalšované potvrzení o prodělání covidu s datem o týden pozdějším, než bylo přípustné, to je hrubý amaterismus Djokovičova týmu. Měli by dostat okamžitě padáka.
[ Reagovat ]
09.01.2022 09:38Od: Ondra979
nejen amaterismus..to je jeste horsi..ale jinak nemam co dodat
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:33Od: PetaM
A o tom, že měl covid, se musí veřejně mluvit? :D
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:14Od: Fandina
O covidu a očkování mluvil neustále.
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:55Od: Tomas_Smid_fan
ano, politici platí média, aby o tom psalasmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:59Od: Fandina
A pak jsou tací, jako ty, kteří o tom píší permanentně a myslím si, že tě nikdo neplatí. I když mohu se mýlit.
[ Reagovat ]
09.01.2022 00:44Od: Tomas_Smid_fan Re: Milá Fandino
to, že někdo píše o voze a ty o koze, je u tebe už zaběhnutý standard.
Tedy polopatě - dotaz PetaM: A o tom, že měl covid, se musí veřejně mluvit? :D
reaguje na tvůj příspěvek: Nole měl covid, nikdo o tom nevěděl.

Tedy dva účastníci zdejší diskuze se dohadují, proč se neví o Jokerově covidu.

Ale protože ty máš ráda nudle nebo špagety, pěkně je někomu uvážeš na příspěvek a čekáš, až ti do toho namotá svoji těstovinu.

Zklamu tě - vysvětlil jsem, co jsem vysvětlit chtěl, na těstoviny je už pozdě, tak si je budeš muset sníst sama nebo s nějakým zdejším milovníkem italské kuchyně. Přeji dobrou chuťsmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 01:02Od: Fandina
Ty vůbec nechápeš ducha diskuse. Jinak by ses nedivil mojí odpovědi.
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:06Od: paddy
když se zamyslíme, tak
na začátku prosince věděl, že se nedá očkovat a musel také předpokládat, že nedostane zdravotní výjimku,
zároveň Tennis Australia řekl hráčům, že lze uplatnit cov-positive test 6M

na začátku prosince, kdy byl oznámen entry list, také věděl, že nesplňuje ani jednu podmínku, a jedině se mohl snažit o zdravotní výjimku

pak se to vyřešilo samo před Vánoci, když byl cov-positive smile

ale TP 25.12.: trénuje v Bělehradu a ATP Cup (1.-9.1.) na 99 procent vynechá - srbský deník Blic s odkazem na zdroje z Djokovičova okolí

čili trénoval během karantény, má na zahradě halu?

proč neřekli, že na AO jede, když měl v kapse pozitivní test - měl přece jistotu účasti

31.12. trénoval ve Španělsku a stále tajil, že pojede

to už musel být negative, v kapse výjimku, ale třeba čekal na aus orgány, až potvrdí výjimku - tzn. nevěřil Tennis Australia, že může přijet na tu výjimku?

4.1. na letišti oznámil odlet
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:10Od: paddy Re: prepáčte
Som z toho.... voľajaký zmätený! smile smile
https://www.youtube.com/watch?v=QjB7VoYASgk
[ Reagovat ]
09.01.2022 00:12Od: Holahej
dopis "šéfovi" AO
...https://twitter.com/steveodm82/status/1479272385983307779/photo/1
[ Reagovat ]
09.01.2022 00:20Od: Holahej
..asi půjde o pochybení.. Craig Tiley..
Acting Victorian Premier Jacinta Allan says Craig Tiley and Tennis Australia did not inform the Vic government about Morrison government letters stating a prior COVID infection - the basis for Novak Djokovic's exemption - would not be accepted as a genuine exemption
[ Reagovat ]
09.01.2022 11:44Od: paddy
Že výjimka nebyla možná v listopadu věděl Tiley a přesto instrukce nezměnili
Řetěz různých pochybení na všech stranách vč Djo

Ale dnes další zajímavé info

Dokumenty pro výjimku měly termín 10.12.,takže Djo je musel dodat pozdě, aby tu údajnou výjimku dostal
Na základě čeho se rozhodla nezávislá komise nevíme

Jak to přesně bylo se nikdy nedozvíme. I kdyby Djo přiletěl v dobré víře, že má vše v pořádku, tak podezření tam zůstane navždy

https://www.sport.cz/clanek/tenis-australian-open-lze-djokovic-soudu-o-duvodu-sve-vyjimky-jeho-verze-dostava-trhliny-3040951#dop_ab_variant=0
[ Reagovat ]
08.01.2022 20:39Od: paddy anketa - Djokovič AO22
malá účast, pouze 6 hlasů, přes noc se navíc trochu změnila situace
v pondělí snad výsledek soudu, snad to neodročí na příští měsíc smile

33% uspěje u soudu + stihne 1k
0% neuspěje u soudu + stihne 1k
0% uspěje u soudu + nestihne 1k
67% neuspěje u soudu + nestihne 1k
[ Reagovat ]
08.01.2022 20:47Od: Forehand
Uspeje u soudu a napriek pozitivnemu dec. testu sa stane svetový unikát a Novak bude pozitivny aj k 15.1.

Stane sa tak prvym clovekom na Zemi, s pozitivnym testom dvakrat za 30 dni. Bude to milnik, nieco ako Armstrong na mesiaci.
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:22Od: Nola
:D Rafa 20-teho testovany na Covid, karantena v Spanielsku 10 dni a s prestupmi 31.12. v Melbourne / nasho casu 30.12., to musel byt expresny let, mozno ho doviezli Martania
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:23Od: Forehand
Ta 14 dnova karanténa je medzinárodne uznávaný zákon?
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:26Od: Nola
nauc sa citat, kedze ratat ta nenaucili na zakladke....
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:33Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:39Od: PetaM
On si pojede svoje, i kdyby se číst naučil.
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:44Od: Forehand
A co sa potom snazis akoze reklamovat?

Ze Nadal cestuje lietadlom?.
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:45Od: Nola
mal tazky priebeh podotknem, pisu to vsetky slovenske media :D
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:47Od: Forehand
A?...Tazky priebeh rovna sa 10dni v posteli?.,

Nolka, si v prechode :)
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:48Od: Nola
wau, to je odpoved hodna slovenskeho Janosika, ked dochadzaju argumentysmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:16Od: Forehand
Vyargumentovala si sa sama svojou stupidnou tezou, kde spochybnujes Nadalove slova, ze mal tazsi priebeh. Tazsi priebeh je pre teba automaticky asi iba hospitalizacia alebo plucna ventilacia :)..Neviem, kde zijes ale poznam desiatky ludi, ktori mali tazsie stavy 3-5 dni a potom boli okej. Je to presne o 3-5 dni viac ako pri lahkom priebehu. Amerika, ze?
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:20Od: Nola
omg, zavolaj si pravnika na pomoc, lebo nezvladas....

ty si asi nebol nikdy vazne chory, lebo tie s racky co tu pises sa ani citat nedaju, nieto este hodnotitsmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:41Od: Pe3k
Nolka zeptej se svého lékaře kolik zná lidí co měli těžký průběh pouze 3-5 dní a pak byli tak ok, že mohli hrát grand slam. Forehand jich zná desítky smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:18Od: Forehand
Ty mas o koliečko menej. To, ze mal Nadal tazsi priebeh, neznamena, ze ho museli resusctitovať :)

Aj Bencic mala podla nej tazsi priebeh, jej si tiez kontrolovala letenku?..

Si totálne mimo, snad ta 2023 zastihne v lepsej forme :)
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:21Od: Pe3k
Kde píše něco o resuscitaci?
[ Reagovat ]
08.01.2022 23:45Od: Forehand
Som rad, ze si zareagoval. Zrejme si sa stotoznil s tym o koliecko menej :)
[ Reagovat ]
09.01.2022 09:26Od: Nola
odklonili sme sa od podstaty veci a tou je nedodrzanie karanteny smile
[ Reagovat ]
09.01.2022 10:22Od: Forehand
No vidis, a teraz si este raz mozes precitat moj prvy prispevok, snad ti to uz zapne.

14 dnova karanténa je vseobecne, celosvetovo uznaný zákon?
[ Reagovat ]
09.01.2022 12:51Od: Nola
stoji ti niekto na kabli, alebo to iba predstieras?
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:27Od: blax
A když těžký průběh podle tebe může proběhnout doma, tak co je potom ECMO nebo ventilátor? Mega ultra těžký průběh nebo co? smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 22:38Od: Pe3k
"Neviem, kde zijes ale poznam desiatky ludi, ktori mali tazsie stavy 3-5 dni a potom boli okej"

A teď tu o červené karkulce smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 19:22Od: giovani
Nick Kyrgios on Novak Djokovic: "For the sport, we need him here...
[ Reagovat ]
08.01.2022 19:00Od: vladka
smilesmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:03Od: safi1313
Rozhodne no:D vzpomněl si na to po tydnu po poradě s právníkem :D :D
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:03Od: Jaaa1978
https://sportky.zoznam.sk/c/284455/dalsi-zvrat-v-djokovicovom-pripade-den-po-pozitivnom-teste-bol-na-podujati-v-belehrade
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:13Od: paddy
to určitě není on, protože měl karanténu smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:30Od: Tomas_Smid_fan
ale i tak si to dal určitě na instagramsmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 18:02Od: paddy Re: Co děti, mají si kde hrát?
smile
https://www.youtube.com/watch?v=AsXnPTygiKY&t=46s

Novak Tenis Center 17.12. smile
https://www.instagram.com/p/CXlee9aAxRE/
[ Reagovat ]
08.01.2022 18:13Od: paddy Re: oficiální zdroj
facebook Teniski savez Srbije (Tennis Association of Serbia)
https://www.facebook.com/tssrbije/posts/213770127598092

koukněte se než to smažou smile

je tam cca 60 fotek s Djokovičem + koment svazu
without a wider audience due to epidemiological measures due to a pandemic caused by the coronavirus virus (překlad ze srbštiny)

na pár fotkách je i plaketa s datumem 17.12.
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:17Od: vojta91
Nemám ho rad mne chybět nebude
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:19Od: turista
Já ho mám rád a chybět mi tam bude přestože jeho protivakcinacni názory rozhodně nesdílím. Také u nás jsou lidi, kteří včeličky nechtějí, nelze je nijak přesvědčit a musíme nějak v klidu koexistovat. Neměli by být diskriminováni. A protinožci se svým rok a půl dlouhým lockdownem své lidi dost otrávili.
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:30Od: Tomas_Smid_fan
souhlassmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:33Od: Ondra979
nesouhlasim s tim, kdo je zdravy a nechce se nechat ockovat, musi snest jednoznacne o neco vetsi restrikce nez ockovany zbytek populace..to se neda nic delat..dokud pandemie radi, tak to tak i bude
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:36Od: SwissMaestro
Je totální pí čovina, ale to vymaštěné hlavě jakou máš ty nemá cenu vysvětlovat.....totalita hadrsmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:41Od: Ondra979
a hele prvni potrefena husa..pripni si zidovskou hvezdu a vyraz do ulic, prece si to nenechas libit, nebo jsi takovy srac?
[ Reagovat ]
08.01.2022 18:11Od: SwissMaestro
Už sem v ulicích byl. Ale ono je to stejně jedno, omezení moc nepociťuji. Šlapky jako ty si budou výhod "lepšolidu" pár týdnů ještě užívat a pak zapadneš do šedě kdes byl předtím :-)
[ Reagovat ]
08.01.2022 18:22Od: Ondra979
tak hlavne ze to vis, ze ti za par tydnu skonci, ty poulicni slapko! asi ses malo snazil..pridej..
[ Reagovat ]
08.01.2022 18:48Od: Smazaný účet
Klid vole já ti ty známky Djoka prodám.
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:33Od: Tomas_Smid_fan
seš fakt mimoňsmile
A už se docela opakuješ, říkám si, čím by to tak mohlo býtsmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:47Od: Ondra979
tak hlavne ze ty nejses..ty jsi uplne v obraze..bez radsi protestovat proti covidove totalite a neotrvavuj tady..
[ Reagovat ]
09.01.2022 00:21Od: Tomas_Smid_fan
tak tím ses definitivně odepsal. S některými jedinci, a zvláště s náckovskými sklony, nemá diskuze smysl. A o diskutujících tu naštěstí adepti na ban nerozhodujísmile
[ Reagovat ]
09.01.2022 08:46Od: Ondra979
to me strasne stve ze me odepsal nejakej noname z TP..je to celovsetove spiknuti orghanizovane Sorosem a iluminaty..ver tomu lol
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:02Od: Pavol Niekto tu stále vypisoval že sa Djoko dá zaočkovať ako prvý.
Neviem kto to bol ani ma to nezaujíma. Pre mňa je dôležité že má chrbtovú kosť. smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:03Od: Pavol
Ináč zajtra vsádzam na prehru Nadala. smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:07Od: Tomas_Smid_fan
si jeho ortopéd?smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:19Od: Pavol
Cressy hrá ako malý boh. Dimitrov nemal šancu.
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:25Od: Patik
Nadal to vyhrá..len ma zaujíma čo je to vlastne za exibíciu čo dostane keď to vyhrá bonbonieru ?
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:28Od: Tomas_Smid_fan
já to psal k tomu Jokerovi, ale Cressy je snaživec, přesto jsem doufal, že ho Griša dá. snad ještě půjde výkonností nahoru.
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:31Od: Patik
Cressy hrá servis volej ? tak to je nič..keď Nadal returnuje medzi rozhodcami..to bude pre neho pochúťka..
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:35Od: Tomas_Smid_fan
finále hrajou v 1h, tak na to asi kouknu...
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:15Od: Forehand
Nadal končil zápas neskoro po polnoci, aby na druhy den hral finále o 11:00hod.

Ten čas je podozrivý, ak je to pravda, tak riadny lapsus.
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:17Od: Tomas_Smid_fan
taky mě to překvapilo, ale Austrálie je nyní plná překvapení a řekl bych, že jim nebude jen tak konec.
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:42Od: paddy
proč když se to vůbec nezjistilo?
nejsi první, kdo tady takto nesmyslně argumentuje

pokud bude jediná možnost účasti - očkování, tak se to teprve zjistí, teď nemusel

jestli AO nebude hrát, tak je to souhrou okolností, že neuznají chybnou a zároveň chybně odsouhlasenou výjimku a on už by se příp. nestihl naočkovat

100% víme, že nedostane zdravotní výjimku
zachránit ho může pouze covid-positive formulka, bude-li
jinak se bude muset kvůli rekordu očkovat nebo koukat v TV

uvidíme jaká budou pravidla pro RG (nejde jen o GS/ITF, ale i stát, na což se zapomíná)

a bude trapné, když bude každého půlroku smolně covid-positive
pro účast Wimbledonu by už potřeboval další nákazu smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:57Od: SwissMaestro
Povinné očkování půjde rychle do háje, pokud vůbec někde déle bude. Ani v Rakousku není pořád odsouhlaseno jak nám podsouvají média. Lidi se nenechají píchat dvakrát do roka. Kdyby šlo o dvě dávky a nazdar, šanci by to mělo.
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:01Od: Forehand
Tento fake covid positive status je do očí bijúci podvod. Specialne po tej fotogalerii zo Srbska ako odovzdával ceny malým deťom v čase karantény a ako o tom dosial mlčal, kdezto kopec tenistov to standardne verejne kominikovali.

Djokovicov vysledok na AO22 bude dosiahnutý formálnym podvodom.
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:12Od: Ondra979
nj je to tak..jsem zvedav, jak ho prijmou australsti divaci, jestli mu to projde, coz je docela mozne..
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:15Od: SwissMaestro
Tak jestli mu to projde, a to by i mělo, tak ho přijmou jako opíchané ovce...vypískaj jej a vybučej...každej zápas, možná míč
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:29Od: Ondra979
je to mozne a nelze se tomu prijeti vubec divit..jenom opraqvdu nevim, proc by mu to melo prochazet..urcite ne jen proto, ze je to DJokovic, nebo ano?
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:25Od: RF46
Jakoze pokud vyhraje...tak si zo nezaslouzi? Pouzil doping ve sportu a nema k tomu vyjimku jako Rafan?
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:50Od: Forehand
Preto pisem formálny, a nie športový. Lebo zo sportoveho hladiska vyhrá najlepší.

Ale na športové zápolenie je potrebné splnit formálne náležitosti, to v prvom rade.
[ Reagovat ]
08.01.2022 19:18Od: RF46
Ja vim ale snad oba citime, ze to. do sport nepatri..
[ Reagovat ]
09.01.2022 00:52Od: RF46
Vlastne to je naopak. Paklize nekdo vyhraje, zatimco Djok bude smolit svoji zaverecnou rec na obhajobu, tak to nebude uplne ok - a to ani formalne.
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:38Od: a.magerova OT
Že Nadal je 19. sezonu po sobě ve finále mě nepřekvapuje, ale Monfils mu značně dýchá na záda... viz EXPRES ZPRÁVY... smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:46Od: Tomas_Smid_fan
Zajímavé, zvlášť, když se z něj stalo takové lemro. Až Elina ho ke konci kariéry zas vyhecovala.
No, Káča je možná můj jediný oblíbený ruský tenista, tak je mi celkem jedno, kdo zvítězí.
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:04Od: Forehand
Odbočil by som k tenisu.

Nadal bol dnes v prvom sete tragický a vyhral ho len vďaka skúsenosti. V druhom to bolo lepšie, hoci nedopodával zápas. Jeho súper hral dnes celkom dobre, určite predvádzal tenis nasadeného hráča v pavúku, Rafa by potreboval este aspon 3 zapasy pred startom AO, do druheho tyzdna sa nemusi dostat ani pri dobrom zrebe. Uvidime. Zablesky boli.
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:07Od: SwissMaestro
Nikomu ve druhém týdnu chybět nebude :-)
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:19Od: Tomas_Smid_fan
Mně už fakt ne. Viděl jsem poslední dva gamy a přes síť zas lítaly banány 3m vysoko a Rafa s velkou klikou Fina v závěru brejknul, když jeho míč dopadl tak tak k základní čáře nebo na ni a Finův přesně naopak. Takže taková vzpomínka na to, jak mě tyhle (pravda, nejen jeho) kliky vždycky štvalysmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:06Od: Patik
Fína som v živote nevidel ale Nadala si vedel chvílami krásne povodiť..už chápem prečo nešiel Rafa na ATP Cup nič by tam neuhral..cítiť že ten bojový duch tam je ale z rakety odchádza len nejaký slabý vývar..a ten pohyb..po jednom sete vyzerá jak použitý sáčok z čaju.
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:10Od: Tomas_Smid_fan
jeho pohyb se nezadržitelně horší. S tím souvisí i kratší možnost přípravy úderu ad. Překvapilo by mě, kdyby na AO došel někam dál.smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:23Od: Patik
Tiež si myslím že jeden lepší hráč a koniec..ale možno dostane lepší žreb.. nejaký ten walkover..favoriti sa medzi sebou vybijú a nakoniec pôjde do finále s nejakým ďalším Karatsevom..a Djokovič sa bude pri telke pozerať ako mu outsideri berú titul ktorý mal by jasne jeho.
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:29Od: Tomas_Smid_fan
takový věci sem nepiš, nemají tu palmface smajlsmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:32Od: Patik
uš mlčím..
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:37Od: turista
Haluz. Ale na to se historie neptá.
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:35Od: Tomas_Smid_fan
dyť já vímsmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:13Od: Roger_Federer
Hrozny tenis v prvnim setu.
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:36Od: turista
Djokovič může být v klidu. Nadal 21.GS tady nezíská. Jednu lacinou čárku zítra ano. Nemá zkušeného soupeře.
[ Reagovat ]
08.01.2022 18:46Od: Fandina
Aby ses nedivil. Já si myslím, že Rafa 21 GS titulů získá.
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:36Od: Tomas_Smid_fan
vsaď na to svoje členství na TPsmilesmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:38Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:28Od: Ereinion
hlavně tady ta 250 má obsazení spíš na úrovni lepšího challengeru, když si odmyslíme Nadala...na AO bude hodně záležet na losu, jako ostatně vždycky
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:56Od: Forehand
Ano. Preto sa nikdy pocet vyhraných turnajov nemoze ratat do Goat race, kedze to je cislo ovplyvnené kvantitou a nie kvalitou.

Kazdopadne hrat 250ku ako warm up pred GS nie je hanba, najma pred AO a W, kde sa to vyslovene žiada.
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:41Od: brixner
Ja bysom nikám k žiadnemu tenísu něôdbočováľ, bo bysôm maľ stráh, že ma označijá za tróla, pretožé tuná sme na zdravotnickom portáli, tak sa sem niesier s tenísom, hej? Bo ťa dr. Fandirňova oznáči za hlúpeho a to ty niési, no vraj?
smile

smile

smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:52Od: Grape ...
Hm a s tím přichází až teď? Velice důvěryhodné...
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:40Od: Kozoroh Mé sdělení k No1eho aktuální situaci
V posledních několika dnech se Novak opět ocitl ve středu pozornosti a jak už to tak u něj bývá, opět čelí vlně hněvu a nenávisti. Hejtři si znovu užili možnost kopnout si do Djokera.

Během té doby jsem přemýšlel, jak se k této - pro fanouška No1eho - nešťastné situaci postavit a jelikož už mnozí k tomu své řekli, usoudil jsem, že tomuto fóru nabídnu sdělení, které tady nezaznělo. Pointou mého sdělení je, že covid, resp. boj proti covidu vnesl do tenisu morální krizi, přesněji řečeno krizi otevřenosti. Morální krizi můžeme vidět i v běžném životě, např. minulá Babišova vláda vydávala nařízení, které posléze soudy rušily, protože byly v rozporu se zákony, ale to jen na okraj. Vraťme se k tenisu a ke krizi otevřenosti. Za potlesku mnoha z vás je na AO narušována sportovní integrita. Nejlepšímu tenistovi světa, trojnásobnému obhájci AO titulu, který může stanovit nový rekord v počtu GS titulů, je bráněno v účasti z důvodu, který s tenisem nesouvisí. Vím, že mnozí z vás na to odvětí, že Austrálie má svá pravidla a těmi se mají tenisté z ciziny řídit. Jenže tím přiznáváte, že je správné, když politika zasahuje do sportu. Je faktem, že v rozumné míře to tak má být, tenis či jiný sport nemůže hrát pravomocně odsouzený zločinec. Ale ta současná vakcinační politika protinožců je něco, co očividně způsobuje pnutí na tenisové scéně. A to dost zbytečně. Tenisové turnaje dokázaly bez důrazu na povinné očkování zavést protokoly, které zamezily hromadné nákaze. Loni se odehrály všechny vrcholné akce, GS, TM, OH, M1000. Protinožcům to ale nestačilo a vynutili si povinné očkování hráčů. Očkování při tom nezabrání infekci a nesportovnímu vyřazení z turnaje. Přesto zamezují účast neočkovaných tenistům. A to je z pohledu principu otevřenosti špatně. Ano, na tento princip, který v tenisu funguje od roku 1968, hřešíme!!
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:41Od: Kozoroh Re: Part 2
Hřeší na něj AO, které pod tlakem politické scény vylučuje neočkované hráče (po tělesné stránce fit) a hřeší na něj fanoušci, kteří se radují a pošklebují Djokově aktuální situaci. Za této situace je název turnaje "Australian Open" falešný.

Budu nicméně kritický i k Novakovi. Jako světově známý sportovec a v podstatě pendler měl lépe zvážit důsledky svého rozhodnutí neočkovat se. Osobně jsem doufal, že svůj postoj k očkování pozměnil a byly jisté náznaky, že očkování podstoupil. Loni v srpnu před USO se v Central Parku účastnil koncertu, kde byl vyžadován očkovací certifikát. Nyní je ale jasné, že očkování nepodstoupil, protože by se teď nezdržoval v té prachbídně ubytovně pro migranty. Co Djoker dost podělal je, že do světa vytroubil informaci o pro něj udělené vyjímce. Měl to nechat v tajnosti. Měl by naverbovat do svého týmu mediálního poradce, PR odborníka, který by ho ochránil před podobnými mediální kiksy. Novák to s médii zkratka neumí, třeba Federer ho v tomto směru vysoce převyšuje. Obecně vzato No1e přitahuje průšvihy, ať už je to diskvalifikace na USO 2020, výbuch vzteku, do kterého se nešťastně připletl sběrač míčků a další incidenty. Jen neopatrný a nyní na může opět doplatit.

Uvidíme, jak rozhodne soud, objevily se okolnosti, které No1emu nahrávají. V tuto chvíli ale nejsem moc velký optimista.
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:51Od: paddy
buď v klidu, hrát bude, ale to bylo jasné už od podzimu
jen se nečekalo takové divadlo jako v Národním smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:32Od: Tomas_Smid_fan
Takže Renata je na tom úplně stejně, akorát že poletí domů...
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:23Od: Kozoroh
Je oběti honu na čarodějnice, který australské úřady rozpoutaly, aby ospravedlnily svůj postup proti No1emu. Špinavý politický boj, kterým se australská garnitura snaží zalíbit se občanům. Mají tam před volbami a neštití se ničeho, co by jim mohlo vynést politický zisk. smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:33Od: Tomas_Smid_fan
No, nevím, jestli touhle ubohou komedií premiér nažene kýžené body. Spíš myslím, že poškodil mezinárodní kredit Austrálie v očích ostatních a na jeho populismus mu skočí max nějací místní zemanovci a babišovci, možná i okamúrovci
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:36Od: Forehand
USA a dalsi velki hraci, urcite vypovedaju s Australiou všetky obchodné dohody, ak nepustia srbskeho občana na tenisový turnaj proti pravidlám :)
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:46Od: Tomas_Smid_fan
psal jsem to tak, že část místních, co půjdou k volbám, to můžou vnímat, jako určité poškození pověsti země...
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:18Od: paddy
nějací sluníčkáři se vždycky najdou

všichni byli v tvrdém lockdownu rok a extrémně jim vadí, když vidí, jak někdo pravidla obchází

i Barty řekla, že chápe, že jsou lidi naštvaní
---
v ČR téměř žádné restrikce nejsou, protože je lidi nedodržují a vláda je nevymáhá, v práci se lidé často pohybují bez roušky nebo prskají z blízka na člověka, v MHD 10% lidí (čecháčkovských vychcánků) má nos venku
v hospodách se tečka téměř nekontroluje, aby si logicky nekazili tržby
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:35Od: RF46
a vedle na Slovaci sou omezeni prisnejsi ale vysledky nejsou.
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:45Od: paddy
výsledky? nerozumím
ale nevěřím, že se u nich něco dodržuje, je to podobná mentalita, a jak říkal můj slovenský kolega mafiánský stát
blíže k Moskvě, větší divočina
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:24Od: Tomas_Smid_fan
Podceňuje se dopad na psychiku a omezení společenského života, především u dětí (tam se to potáhne u několika generací). A tady určitě převáží negativa ze strašení. Hlavně v situaci, kdy už je část spol. promořená, část očkovaná a část má dobrou imunitu.
Který člověk myslíš, že onemocní spíš, ten co mu bude někdo denodenně tvrdit, že určitě onemocní nebo ten, kterému někdo poradí, že to při určité životosprávě zvládne?
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:32Od: Krisboy
Myslím, že v MHD je to s těmi procenty spíše naopak...
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:36Od: Marduch
Krize otevřenosti, hmm. Dostane ban do Austrálie na 3 roky, to bude teprv krize. A to ještě nebude všechno.
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:13Od: Kozoroh
Byla by to svým způsobem obdoba toho, co se stalo Borgovi po roce 1981. Často se píše, že Borg byl vyhořelý a chtěl s tenisem seknout, no faktem je, že chtěl pokračovat dál, s omezeným harmonogramem. Proti tomu se však postavil tehdejší šéf ITF Philip Chatrier, který Borgovi pohrozil, že pokud neodehraje předepsaný počet turnajů, tak na RG i ve Wimbledonu bude muset jít do kvalifikace (navzdory tomu, že mu postavení v žebříčku zaručovalo místo v hlavní soutěži). Což pro Borga, největší tenisovou hvězdu té doby, bylo ponižující a proto po roce 1981 na GS turnajích nehrál. Borg mohl RG vyhrát ještě 2x nebo 3x, nebýt Chatrierovy tvrdohlavosti. No a podobně může na tvrdohlavost australských úřadů doplatit Djoker.
[ Reagovat ]
08.01.2022 15:25Od: Tomas_Smid_fan
tak dej Žabožroutovi funkci v administrativě a vymyslí peklo na zemi.smilesmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:25Od: Ondra979
no uvidime. to by byla za me az moc tvrde, ale ted uz je jiste, ze minimalne letos by tam hrat nemel, chce se tam dostat podvudkem coz je opravdu uzasny priklad hodny nasledovani, ale jemu je asi jedno, ze jako tenisova star je ostre sledovany a dava tim velmi spatny priklad obzvlast v dnesni dobe ...to je smutne a je to jeho vizitka
[ Reagovat ]
08.01.2022 18:49Od: Smazaný účet Re: Kozoroh
Ty už si zpátky? Jaký byl let?
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:42Od: SwissMaestro
Moc pěkně napsáno :) Snad to dopadne pro Novaka dobře!
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:54Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:58Od: Forehand
Ta vlna nenavisti by taka nebola, ak by to nebol prekombinovany srbský podvodníček :)
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:26Od: Herbert_Hoover
Pocit, že by měla stát sportovní akce nad nařízeními země je naivní, naopak by měl tenisový svaz jít ruku v ruce s vládními nařízeními, lépe komunikovat a motivovat tenisty více k dodržování pravidel a nesnažit se je obcházet jen pod vidinou vlastních zájmů. Když o něčem rozhodují tři instance a nedohodnou se, nevyjasní si předem svá stanoviska, pak z toho vznikne tento galimatyáš, jemuž se dalo předejít. Teď každý přenáší zodpovědnost za vzniklou situaci na druhého. smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:37Od: Mantra ani omylem,
lže jak když tiskne, to by neřekl? to by nepsal jako každé další h vno na soc sítích? Ach ach, ten to pr moc neumí, tohle je jen další hřebík do jeho rakvičky slávy smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:26Od: Maarek
Tak Djokovic měl 16.12 pozitivní test na Covid, ale 17.12 přidával fotky z události, při které získal vlastní poštovní známku.

https://twitter.com/DjokerNole/status/1471843717271150592
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:39Od: SwissMaestro
Já taky občas přidám fotky o den či dva později od akce...
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:40Od: paddy
fotky obecně nemusí být ze stejného dne, výsledek testu bývá se zpožděním
prokazatelné to zatím není, je to i nakonec jedno, ale ty pochybnosti tam budou
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:14Od: Ondra979
jj tak urcite..je to obycejny podvodnik, uvidime jestli mu to projde, ale zcela jiste si to nezaslouzi za to, jak se chova a mysli si, ze je neco vic nez ostatni teniste..
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:46Od: Patik
A tak teda čo ako to s ním vyzerá..pustia ho nepustia ..bude hrať nebude aké má šance ? chvílu to vyzerá že ho pustia chvílu zase že dostane elektrické kreslo tak ako to je..
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:52Od: Mony
Ano povolí mu trénovat jen na elektrickem kresle
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:39Od: Forehand
Plán A - Celiaklia
Plán B - Prodelaný Covid :)
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:22Od: paddy
Úřednický šlendrián vše zamotal, stane se

- Tennis Australia uvedl hráče v omyl, že covid-positive znamená výjimku, i když federální orgány jim to vyvrátily v dopise TA již v listopadu
- Federální orgány mu však to mylně potvrdily v lednu výjimku
- Djokovič měl špatné vízum

Předpisů je plno, všichni dělají chyby, ale když ji udělá Djokovič, tak je to šikana

Standardní detenční zařízení - v takových podmínkách žijí stamiliony lidi celý svůj život

Těžko uvěřitelný covid-positive test z 16.12., den, kdy veřejně odepisoval svou známku
Twitter 16h 16.12.
https://mobile.twitter.com/ozmo_sasa/status/1471492286357794816?ref_src=twsrc%5Etfw

Na známce je datum 16.12., Instagram obou manželů Djo - logicky publikace další den 17.12.

Právníci to vymysleli přesně na toho 16.12., aby to vyšlo, nejsou blbí, 5.1. přílet, stihl samozřejmě doma 14 denní karanténu, když byl pozitivní

Na začátku prosince entry list, kdy ještě věděl, že nesmí přijet, jediná šance byla covid-positive
A měl kliku smile

Štěstíčku je třeba jít naproti smile

Jelikož GS určitě zavedou povinné očkování, stejně už je 95% ATP vakcinováno, tak pak je nutné být každý půlrok covid-positive

Protože právníci vlastně prokázali, že Djokovič nemá nárok na zdravotní výjimku, ale entry na základě covid-positive

Ale nelze vyloučit, že za půlroku bude mít srdeční onemocnění. Sharapova přece také měla nemocné srdce, a proto brala Meldonium jako mnoho sportovců ve východní Evropě smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:25Od: paddy
Dole se píše, že 17.12. se fotil na veřejnosti

Jiné fotky během povinné karantény se ještě určitě dohledají smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:28Od: bIbec
"Jelikož GS určitě zavedou povinné očkování"

o tom dost pochybuju.
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:30Od: bIbec
spíš bych řekl, že jestli o tom vůbec uvažovali, tak kauza Djok je definitivně překlopí na stranu to nezavádět.
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:47Od: paddy
Musíš se více orientovat ve světě, ve kterém žiješ. Nově velká americká banka bude požadovat očkování u zaměstnanců (nyní 90%, takže se to lépe zavádí, ATP dokonce 95%), je jen otázka času, než se to stane standardem. Mezitím se zkrátí karanténa, aby ekonomika mohla fungovat.

Covid se mění, zákony a předpisy se mění, svět se musí přizpůsobovat...
Uvidíme, co bude za rok, treba bude účinný lék
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:31Od: Tomas_Smid_fan
komunismu se taky většina lidí přizpůsobila. A to bylo dobře?
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:44Od: paddy
lidi se přizpůsobovali systému, ale teď se systém musí přizpůsobit pandemii, to je velký rozdíl
zase jsme u těch pravidel

kdyby to nechali na volno, pak by nebylo zásobování, zdravotní péče, a možná ani elektřina

v Kazachstánu je pouze hloupá vysoká cena benzínu a lid se bouří a může být kousek k rabování a obecné anarchii a rozkladu společnosti

kdyby nebyla policie, tak se lidi chovají jako zvěř

proč asi ve středověku vznikaly pevnosti nebo hradby kolem měst?
protože čelili neustálým nájezdům z venčí, lidi proti lidem

a moderní člověk ze sebe dělá lidumila a když se zhasne, tak se ukradne, co není připoutané
příležitost dělá zloděje, není třeba popisovat chování lidí, jistě všichni máme vlastní napozorované zkušenosti smile smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:15Od: Tomas_Smid_fan
to ano, rovnováha se hledá těžko a zvlášť politikům tahle disciplína moc nejde. Ani nezazlívám Klokanům ta minulá opatření. Ovšem nežiju tam, tak třeba nevidím ty boty, které při tom nadělali. Ale spíš narážím na ta současná opatření. Chápu, že od králíků mají bobky, ale i fóbie se dají léčitsmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:21Od: Ondra979
smilesmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 14:36Od: RFanousek
Taky o tom pochybuju
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:44Od: Forehand
Tak nakoniec som sa trafil, ze Djokovic si vybavi falošné papiere :)
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:52Od: paddy
Proto jsem tehdy do ankety dával falešné potvrzení o očkování (samozřejmě by se to muselo prokázat, jinak by se to nezjistilo)

Zázračný covid-positive test navždy bude vzbuzovat pochybnosti

Nestihl jsem vsadit za dobrý kurz, články byly protichůdné, ale už jsem to tam střelil i jen kurzu 2

Tutovka - většinou nízké kurzy do 1,1, ale někdy i 2 smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:04Od: Forehand
Ja som dal včera v noci za 2.5, 66eur s vyhrou 166eur.

Akonahle Djokovic neopustil Australiu, bolo jasne ze pojde na krv a nejak sa to uhrá.

O tom, ze si test vymyslel by ho usvedcili protilátky, ale pochybujem, ze by si ho dobrovolne spravil aby potvrdil/vyvrátil teórie.
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:10Od: HolyMotors
Tak dobře, hoši, přesvědčili jste mě, svezu se v tom váma. Ale běda jak to nevyjde a sveřepí australští úředníčci si budou dál trvat na svém..
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:23Od: paddy
za to riziko to stojí
když už víme, že pochybil stát a souhlasil, tak se to už nějak zakamufluje, aby byli všichni spokojení
dáme si pak muflona s brusinkami smile

soudy jsou někdy přímo loterie, o spravedlnost vůbec nejde smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:40Od: HolyMotors
Vše, co jsi uvedl, má svoji váhu, ale podle mě je stejně nakonec nejvíc pravděpodobné, že na divokou kartu nastoupí na Australian Open plně očkovaný tenista francouzského původu Novacques Chocoviche

https://scontent.fprg5-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/271502154_10224201716702085_3624488564844798601_n.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=MqYwMFoI8aAAX8501wf&_nc_ht=scontent.fprg5-1.fna&oh=00_AT_FgXBHS-t8LgRfDlrOnm3rKgbsE86cATqlAUEmx0OK2w&oe=61DF7ABC
[ Reagovat ]
08.01.2022 16:19Od: Ondra979
jj tak to bude a taky si to myslim od zacatku..nj charakter se holt nezapre
[ Reagovat ]
08.01.2022 13:48Od: paddy Re: chtěl jsem se opravit
ale zjistil jsem, že Djokovičův Inst má jiné datum razítka na známce než ten nezávislý twitter

Djo 6.12.
https://www.instagram.com/p/CXlfEtHLsP_/
twi 16.12.
https://twitter.com/ozmo_sasa/status/1471492286357794816?s=20

porovnejte známkové archy s razítkem
docela zajímavé smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 21:50Od: Gracias_Mendoza
No tak to je velmi zajímavé, bije to do očí smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:18Od: RF46
Timing lepsi nez kdyz je Djok na saku ..
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:15Od: brixner Tak to já sem na tom blbějc...
Řekli mi "Brixi, nech se vovočkovat a budeš mít klid!" No jářku "Proč né?", a i když muj postoj k jehlám je asi známej,du. Přídu do vordinace, doktorka "ÁÁÁ,pan Brixner, tak ste si konečně přišel pro ten lék? No to je moc dobře, sestři..." Přistoupila sestra v respirátoru, měla sice modrý voči, ale na čele tři jebáky, z čehož sem usoudil, že bude hnusná a proto sem myšlenku na její telefon hned v duchu zamít, dala mi gumu na muj pravej biceps a její respirátor prones "Čéče, chlape, vy ste jako Ranbo!", já napumpoval, guma ten atak sotva, ale ustála, sestra šáhla do ňákýho baťohu a vyndala tu stříkačku, ale jakmile do ní nasadila jehlu, já sem se nadejch a vomdlel! Vzbudil sem se doma, na kalendáři vo čtyři dny víc, Čenda mi volizoval lejtko, který bezvládně viselo z kanape na zem, já ho vomylem nakop jak sem se lek a pak přemejšlim, jestli sem fakt už zdravej, nebo ne. Ale hejbat sem se moh, zapálit žváro taky, takže teďkomc vim, že sem asi vyléčenej a kdyby ne, vim, že další léčbu už jen vorálně, tydle jehly...No, každej máme ňákou tu slabost, že jo!
smile

smile

smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:09Od: jackiec
Snad ho v pondělí vykopou a dají mu flastr na 3 roky, ale to spíš ho nechají hrát ustrašeného antivaxera.
[ Reagovat ]
08.01.2022 17:33Od: turista
Jdi do háje!
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:03Od: lars
A proc driv nezverejnil, ze ma / mel Covid ?
[ Reagovat ]
08.01.2022 11:59Od: SwissMaestro
Dobře to naplánoval. Takto není důvod jej nepustit i když je všem jasné, že tohle byl hodně vymodlenej PCR pozitivní test :D
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:12Od: RFanousek
Vymodlenej nebo zaplacenej smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:15Od: RF46
No...
[ Reagovat ]
08.01.2022 11:45Od: bIbec hážu to ještě sem
https://www.reflex.cz/clanek/prostor-x/111077/vakcinolog-petras-cast-lidi-se-ockuje-spatne-mohli-si-i-uskodit-vice-davek-muze-byt-kontraproduktivni.html

stát prostě podobné info nechce slyšet. Asi aby nemusel nakoupené vakcíny hodit do hajzlusmile
[ Reagovat ]
08.01.2022 11:33Od: Krisboy
A co dělal po 16.12.?
[ Reagovat ]
08.01.2022 11:49Od: a.magerova
Mne spíš zajímá co dělal před 16.12.?
Počítal s tím, že na AO nepojede a pak přišel spásný covid na poslední chvíli?
[ Reagovat ]
08.01.2022 11:58Od: Ereinion
třeba byl plán zúčastnit se co nejvíce akcí, aby to chytil smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:05Od: a.magerova
16.12.21 pozitivní test a 1.1.22 už i písemné povolení ke vstupu do země... a mezitím Vánoce-Silvestr-Nový rok... takhle kdyby pracovaly naše úřady... smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:01Od: LubosZabloudil Re: AKTUALIZACE
Z dokumentů pro soudní řízení však vyplývá, že výjimku dostal díky pozitivnímu testu na koronavirus ze 16. prosince. Agentura SID však poukázala na to, že o den později se Djokovič fotil s dětmi v jeho tréninkovém centru v Bělehradu.
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:02Od: Ereinion
mohl dostat výsledky až poté, to nic nedokazuje...
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:08Od: aligo
ale no tak... byl pozitivně testován schválně, aby výjimku dostal. Je to zcela evidentní smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:14Od: a.magerova
No ale proč nedělali humbuk s pozitivitou hned, proč s tím vyšli až skoro za měsíc čili 8.1.22?
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:16Od: aligo
Právě proto, aby vyvolaly tyto otázky
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:28Od: lars
Kdo nedelal humbuk ? :)
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:35Od: a.magerova
Jakože, proč nenapsal toto info (covid pozitivní) na sociální sítě hned toho třeba 17.12., celý svět by to hned převzal a řešil... a dnes už by po tom ani pes neštěknul.
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:53Od: paddy
Jenže on tehdy nevěděl, že je covid-positive smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:55Od: Krisboy
Přesně tak, zjistilo se to, resp. jeho právníci to zjistili, až dnes smile
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:17Od: a.magerova
Takhle mi to připadá jako zpětně dodělávané nikoli jako předem promyšlená AKCE...
[ Reagovat ]
08.01.2022 12:04Od: Krisboy
Ano, na to právě narážím.
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist