Nadal v tříhodinové bitvě udolal Tsitsipase a má 5. titul z Abú Dhabí

  • EXHIBICE ABÚ DHABÍ - Světová jednička Rafael Nadal ze Španělska ve finále exhibice v Abú Dhabí udolal po více než tříhodinové bitvě Řeka Stefanose Tsitsipase a z 12. ročníku prestižní generálky na novou sezonu si odváží rekordní 5. titul. V zápase o třetí místo uspěl Srb Novak Djokovič, který si poradil s Rusem Karenem Chačanovem.
    21. 12. 2019, aktualizováno | Aktuality |  135 komentářů
    Rafael Nadal (© AFP)Rafael Nadal (© AFP) 
     

Rafael Nadal zakončil sezonu 2019 popáté v kariéře jako světová jednička a triumfem v Davis Cupu. A jen o měsíc později už má za sebou úspěšně absolvovanou generálku na sezonu 2020 v Abú Dhabí. 

Svůj jubilejní 10. start (z 12 ročníků) proměnil v rekordní pátý titul. Poté, co ve včerejším semifinále smetl Rusa Karena Chačanova, dnes udolal po 3 hodinách a 12 minutách boje 6-7 7-5 7-6 Řeka Stefanose Tsitsipase, když odvrátil 11 z 13 brejkbolů.

Jednadvacetiletý Tsitsipas, který v Abú Dhabí debutoval a v nohách měl duel s Andrejem Rubljovem a včerejší třísetový obrat proti Novaku Djokovičovi, v prvním setu nevyužil sedm brejkbolů a po prvním zaváhání na servisu prohrával 3-5 a čelil dvěma setbolům. Ale odvrátil je, konečně se mu povedl brejk a v tie-breaku si vypracoval vedení.

Ve druhém setu měl řecký mladík za stavu 4-4 dvě šance na brejk, ale možná zlomový moment zápasu zvládl lépe o dvanáct let zkušenější soupeř. Nadal si vynutil třetí sadu, v jeho úvodu přežil další dva brejkboly a dostal se do vedení 4-2. O náskok sice přišel, nicméně rozhodující tie-break ovládl a mohl slavit vydřené vítězství.



"Byla to obrovská bitva. Stefanos mě před startem nové sezony dokonale prověřil a jsem moc rád, že jsem našel cestu k vítězství," komentoval Nadal, jenž zvýšil vedení ve vzájemné bilanci na 6-1.

Pro Nadala i Tsitsipase začne nová sezona za dva týdny v Austrálii na ATP Cupu. Španěly ve skupině čekají Japonci, Gruzínci a Uruguayci, Řecko je v těžké skupině s Německem, Kanadou a Austrálií.

V zápase poražených semifinalistů potvrdil roli favorita čtyřnásobný šampion Novak Djokovič, který si poradil 7-5 6-3 s Rusem Karenem Chačanovem. I oni začnou nový rok na ATP Cupu.

• EXHIBICE ABÚ DHABÍ 2019 •
Spojené arabské emitráty, tv. povrch
sobotní výsledky (21. 12. 2019)
• finále •
Nadal (Šp.) - Tsitsipas (Řec.) 6-7(3) 7-5 7-6(3)
• zápas o 3. místo •
Djokovič (Srb.) - Chačanov (Rus.) 7-5 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (135)
24.12.2019 23:13Od: FulnekUltras Díky, Honzo
že jsem mohl zažít dobu, kdy se i na té úplně nejvyšší tenisové úrovni dalo zcela v pohodě a naplno fandit nějakému Čechovi (Čechoslovákovi). I když lety na Měsíc měly taky něco do sebe... ;-)
[ Reagovat ]
24.12.2019 08:35Od: Hypertac
Vidím, že exhibicionisti tady mají opět střevní výjevy. Jejich největší noční můra je to, že je reálné, aby Rafa vyrovnal a nebo nedejbože překonal Rogera v počtu GS. To by jejich zaklínadlo, co používají od nepaměti, že počet GS dělá z Rogera nejlepšího tenistů všech dob vzalo za své. Tak se upírají k čemukoli, aby se to nestalo, teď aktuálně ke Stefanosovi. Chápu, taky to dělám, když nechci aby vyhrál třeba Novak. Pokud Rafa samozřejmě s nejlehčím losem a dalším ulehčením vyhraje AO, tak spousta místních jedinců umře na nenávist. Rafo, chceš je mít na svědomí? Jsou Vánoce, tak snad radši ne. Počkej aspoň do RG. Díky.Za všechny fanatické fans Rogera a jeho samotného, Tvůj fanoušek.
[ Reagovat ]
24.12.2019 10:00Od: Amputace
Nejvtipnější je, že ačkoli Federer získal nějakých 15 GS z 20ti bez skalpu Nadala či Djokoviče, nejvýrazněji se tady ozývají právě jeho fanoušci, kteří se můžou zbláznit, že Nadal za zenitem získal 2x US Open bez skalpu těch dvou... Snaží se samozřejmě Nadalovy poslední úspěchy zlehčovat, co to jde, když začíná být Roger na dostřel, co jim ale nedochází, že si kálí do vlastního hnízda jako nikdy předtím. Federer 90% kariéry paběrkoval a většinu svých úspěchů zaznamenával za předpokladu, že se těm dvěma vyhnul. Je ironií osudu, že se Nadal v posledních dvou letech dostal do podobné pozice, ve které byl Federer prakticky celou kariéru :)
[ Reagovat ]
27.12.2019 09:05Od: Roger_Federer Re: Amputace
Rozdil:
Federer se jim vyhýbal, protože je o 5 let starší a ti dva hráči v (jeho top letech) 04-09-10 nebyly zdaleka na jeho úrovni., prostě nebyly(u Nadala je to trochu jiné)
Kdezto Rafa když na ty dva top hráče narazí,tak posledních 5 let prohraje, takže Rafa víc než potřebuje se jim vyhnout.
A při vší úctě, dehonestovani výsledků Federera jsme tady(vsude) sledovali 8-9 let, právě od fanatickych, méně inteligentní, slovenských fanoušků, skromného kluka z Malorky.
A to ti nevadilo, tak nepij víno.
[ Reagovat ]
27.12.2019 19:15Od: Amputace
Ale já beru, že Rafa v posledních letech (5 let je samozřejmě zavádějící jako blázen, protože z těch pěti let je v rámci rivality Federer-Nadal vypovídající prakticky pouze rok 2017, v těch zbylých letech spolu buď vůbec nehráli, nebo hráli třeba jeden dva zápasy) těží ze situací, kdy nemusí hrát s Federerem či Djokovičem. Přijde mi však směšné, že to nejvytrvaleji vytahují právě fanoušci Federera, to je celé :) Kdyby se tady v podobném duchu ozývali fanoušci Djokoviče, neřeknu ani popel.

A další věc: Nadal se těm dvěma "potřebuje" vyhnout pouze na hardu či trávě, na antuce je pořád poráží. Federer Nadala neporazil na antuce deset let, takže kde je těch vašich pět let, co neporazil Federera či Djokoviče na hardu? Kromě evergreenu "mimo antuku" prakticky nemáte Nadala čím dehonestovat.

Jaký je nejlepší tenisový věk? V letech 2005 až 2014, kdy bylo Federerovi (pokud správně počítám) 24 let až 33 let, kromě dvou W. finále nedokázal vyhrát Grandslam, jestliže na něm narazil na Nadala. Sám musíš přece vidět, jak bezvýznamnou se v kontextu těchto čísel jeví jakási dílčí statistika z posledních let.

A konečně: ani ty Federerovy 3 GS z posledních 5 let (kdy se mu tedy potřebuje Nadal vyhýbat), nebyly kdovíjak vydřené. Pouze AO 17, kdy po bitvě porazil ve finále Nadala, ve zbylých dvou případech měl naprosto směšné losy (semifinále Čong Hjon, 2x ve finále Čilič atd.).
[ Reagovat ]
24.12.2019 12:09Od: Krisboy
Máš to popletené. GOAT už dávno není nejlepší všech dob. GOAT je prostě Federer bez ohledu na dosažené výsledky jeho nebo ostatních.

Jestli to nechápeš, paviání prdel Kamilos ti to vysvětlí.
[ Reagovat ]
24.12.2019 15:08Od: Patik
nech si každý určí svojho goata..nech bude kto chce aký chce každý bude fandiť tomu svojemu..bez ohľadu na môj názor myslím si že otázka o tom kto je pre ľudí GOAT aspoň teda pre väčšinu čo sledujú tenis..je myslím si že zodpovedaná..aspoň teda tie vypredané štadióny a žiadanosť by o tom mali svedčiť.
[ Reagovat ]
24.12.2019 15:47Od: JCFerrero
Zaujimave, ked mal navrh tak to bolo jasne, ale teraz ked bude chlpac prekonany tak uz takto alibisticky zbabelo to vyriesit vsak. GOAT JE LEN JEDEN A TO RAFA.
[ Reagovat ]
24.12.2019 16:04Od: Patik
alibisticky zbabelo..pozri ja to môžem aj neviem ako hrdo prehlásiť ale k čomu to bude dobré veď tu má každý svoj názor a každý si ide svoje..tu sa nedá s nikým diskutovať v rámci slušnosti..premňa osobne GOAT neznamená počet grandslamov..veď Nadal má aj viac Masters než Federer a čo ? stratil tým Federer svoju úroveň a veľkosť ? rovnako to bude aj s grandslamami..
[ Reagovat ]
28.12.2019 22:23Od: Kamilos88
Vidím, ze místní slapky si nedají pokoj ani přes svátky.

Ale ovečky to tak delaji, co už. Nechme si děti hrát
[ Reagovat ]
24.12.2019 15:01Od: JCFerrero
Rogerko je najlepsi vo vsetkom, stelesnenie dokonalosti. Ked ho Rafa prekona uplne vo vsetkom, pridu mentali ako kamilka a zacne hovorit ze Rogerko je najlepsi v historii lebo jedol pizzu s ballboys. Rogerko vecny elegan ktory nikdy neodpalil lopticku do hladiska alebo nikdy sa nehadal s rozhodocami Rogerko number one 1 vo vesmire. Rogerko nas. H2H co to je, to sa nepocita iba u Rogerka akonahle sa ide kopnut do Rafu tak sa vytahuje nejaka ciastkova H2H za nejaky cas na nejakom povrchu a to uz je velmi slusna krc od tych retardov.
[ Reagovat ]
24.12.2019 15:03Od: Mayo
Dajte si pokoj v čas vianočný. O chvíľu bude chodiť Ježiš.
[ Reagovat ]
24.12.2019 15:36Od: Krisboy
Nevím, jak u vás, ale tady u nás nikdy nechodil. Nikdy!
[ Reagovat ]
28.12.2019 22:24Od: Kamilos88
Kamaráde. Až se naučis diskutovat jako rozumný člověk, tak se stav. Zatím jsi na úrovni trosku solidnejsiho morcatka.
[ Reagovat ]
23.12.2019 21:56Od: paddy Hrbatý = GOAT
Porovnání opět začalo, takže přidám taky něco.
Asi jediný hráč, který nemá zápornou H2H s žádným z Big4 je Hrbatý.
Souhrnně
7-3 vs Big4
6-3 vs Big3

Za zmínku stojí ještě Brown
3-4 vs Big4
3-2 vs Big3!

Čekám na výmluvy ;-)
[ Reagovat ]
25.12.2019 06:51Od: DORSCH
ja to mam s big3 vyrovnane,takze patrim medzi najlepsich hracov vsetkych dôb,s Rafom a Novakom mam vyrovnanejsiu bilanciu ako GOAT,ale mincu razia jemu,kde sa flaka spravodlivost?
[ Reagovat ]
25.12.2019 15:17Od: Forehand
50 zápasov vs. 2-3 zápasy s kazdým clenom?..Rozdiel vo váhe statistiky isto poznáš..

Vybavené, diskusia skončila skor ako začala.

Co máme dalej?
[ Reagovat ]
23.12.2019 19:25Od: Smazaný účet
Za 10 dní začíná sezóna.
[ Reagovat ]
23.12.2019 17:59Od: Patik Federer - Nadal
Kedy a kde bude tá exibícia Nadal Federer začiatkom roka ?
[ Reagovat ]
23.12.2019 18:28Od: Forehand
V Austrálii v semifinále.
[ Reagovat ]
23.12.2019 19:47Od: annah
Match for Africa 6 bude v pátek 7. února v Kapském Městě.
https://www.match-in-africa.com/
[ Reagovat ]
23.12.2019 12:36Od: paddy
Zákulisí Abu Dhabi. Kluci si na pláži zadováděli s Meldonovnou (Arabové určitě pozvali i Dr. Fuentese). A na závěr všichni odjeli v Zemanově vozíku...

https://www.youtube.com/watch?v=9ehLFUoaxKA&app=desktop
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:33Od: tenista08
Hlavně nám "profesionální" kameraman zapomněl ukázat, kam se mají účastníci této šaškárny trefit. Pokud do oněch obřích písmen, mohli pozvat malé žáčky.
[ Reagovat ]
23.12.2019 10:53Od: Vlk-v-trave
Tahle smesna treningova pinkaci exhibice - to fakt nekoho zajima?
[ Reagovat ]
23.12.2019 10:57Od: Cico93
Vo finále sa hral naozaj špičkový tenis.
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:09Od: Kamilos88
Cituji hejtry Laver cupu.

Nehrál se špičkový tenis, bylo to celé nafilmované, předem dohodnutý výsledek. Je evidentní, že to Tsitsipas Nadalovi pustil, laik to okem nepozná, ale stačí udělat sem tam o jeden krok méně a výsledek je úplně jiný.

Kdyby Nadal prohrál ve dvou, tak napíšete výše uvedené, teď vyhrál a byl to špičkový tenis.

Fakt k posrání. :D
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:13Od: Cico93
Ty berieš všetkých fanúšikov Nadala ako jedného človeka? Čo sme mušketieri? Ja som zápas sledoval a o exibícii nemôže byť ani reči.
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:15Od: Forehand
Abu Dhabí ma na rozdiel od LC charakter.

Porovnávat tú prestíž je bezpredmetné. S Kamilom obzvlásť.
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:36Od: Kamilos88
Charakter má pro tebe, je to normální šaškárna, kde se začíná v SF proti nějaké lamě a jde jenom o finále. :)
[ Reagovat ]
23.12.2019 19:24Od: annah
Taky jsem finále sledovala. Bylo vynikající. Stejně jako všechny zápasy na Laver Cupu.
[ Reagovat ]
23.12.2019 08:46Od: Kamilos88
Dobrý matchup, oba chtěli vyhrát.

Tsitsipas musí zvládat lépe klíčové momenty, kdyby byl agresivnější, tak Nadala zruší ve dvou setech. Prohrál s ním dva zápasy, které měl vyhrát. Pokud to nedá ve dvou, tak nevím, co bude dělat na GS.

Nicméně Štefek začíná solidně fackovat Djokiho.
[ Reagovat ]
23.12.2019 12:27Od: Frantz Re: kdyby kdyby
..kdyby byl agresivnější..LOOL

Kdybys nebyl klaun TP, tak seš tutovka světovou jedničkou ;-)
[ Reagovat ]
23.12.2019 12:32Od: Patik
Tsitsipasova hra pôjde ešte hore...pokrok v hre je každú sezónu krásne vidieť a jeho úroveň hry môže ísť ešte o niekoľko levelov vyššie ale čo najviac.. má mladé telo a je dá sa povedať bez zranení a obmedzení celú sezónu..Nadal sa drží už len skúsenosťami a svojou zabednenou povahou vyhrať každý fiftín..aj to už nestačí.. Tsitsipas je v posledných zápasoch lepším hráčom ale nevie urobiť posledný krok.
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:00Od: Kamilos88
Tsitsipas má už hru téměř na vrcholu. Mu stačí, aby na big pointech hrál stejně, jako před nimi.

Dvakrát měl Nadala na lopatě a je dobře, že se z něj pořád neposral. Příště ho už sundá.
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:13Od: Frantz
Nemělo už tohle být to příště? Jo vlastně, on Tsi zase nehrál naplno...Posral to Nadal, mohl vyhrát v klidu ve dvou
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:39Od: Patik
nedá sa povedať kedy ale je to len otázka času..vek a progres nezastavíš.
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:47Od: Frantz
Ale vždyť už ho porazil, tak o co jde? Jen o to, abyste si ho elegošovci mohli pomačkat??
[ Reagovat ]
23.12.2019 14:00Od: Kamilos88
Matchup dvou hráčů z BIG3 po sobě v SF a F je nehratelné úplně pro každého včetně samotné big3. Být tak blízko vítězství je samo o sobě obdivuhodné.

Spíše jde o to, že prohrál dva podobné zápasy za posledních pár týdnů.
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:17Od: Forehand
V com sa zápas v Abu Dhabi podobal zápasu na TM?..

V ničom?..

Tsi nemal na TM ziadny BB, uvedomujes si to?..

Blik blik..
[ Reagovat ]
23.12.2019 14:30Od: Patik
Poraziť ho porazil ale vyhrať jeden zápas z desiatich nestačí..treba sa presadiť dlhodobo a konzistentne lebo inak sa nejedná o nič len o obyčajný upset..treba to potvrdiť viackrát.
[ Reagovat ]
22.12.2019 21:14Od: svetova.dvojka
Wimbledon 2020 bude vysílat Novasport , co tady šíříte bludy...
[ Reagovat ]
22.12.2019 21:31Od: Smazaný účet
Cetl jsi tady tohle ty demente? https://www.parabola.cz/zpravicky/31720/wimbledon-od-roku-2020-exkluzivne-na-eurosportu/

Sam jsi blud. Nwvyhadruj ss k necemu, cemu nerozumis.
[ Reagovat ]
22.12.2019 21:45Od: svetova.dvojka
na české wiki se píše, že novasport to má ještě i příští rok.
[ Reagovat ]
22.12.2019 22:39Od: Frantz
jo, jasně, tak..to bych bral jako běrnou minci!
[ Reagovat ]
22.12.2019 22:43Od: Smazaný účet
Looooooooooool
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:40Od: tenista08
Tak to je neštěstí. Ne že by přenosy na Nově byly úplně super, ale aspoň jsme viděli zápasy našich tenistů. Nyní uvidíme - po skončení velice záživných přenosů z cyklistiky samozřejmě - zápasy všech černošek a ještě nám je zpříjemní miliónem sluníčkových reklam proti rasismu.
[ Reagovat ]
22.12.2019 20:42Od: Marduch
Nadal letos pojede na krev..pri hernich vypadcich Djokera a Fedexe, rozlozeni jeho bodu a pri h2h s next gen je dobra sance udrzet no.1 celosezonne.. a pokud jeste udela jeden nebo dva GS..
[ Reagovat ]
22.12.2019 21:31Od: stopan
na to ako Ndal vyzeral v rokoch 2015 a 2016 na kurte, bol pomalsi, nestihal pohybom, dnes doslova beha ako 25 rocny akoby nemal ziadne problemy s kolenami, ten dopingovy doktor fuentes robi zazraky, pri tom co nadal musi do seba pchat bude este v 37 rokoch behat akoby na veku a opotrebovanosti nezaviselo
[ Reagovat ]
23.12.2019 09:53Od: Kamilos88
Hlavně Nadal začal dělat totéž, co Federer pár let pět. Hraje jenom tam, kde má šanci vyhrát. Nežene se do zbytečných turnajů, kde na 99% potká Djokoviče, nebo Fedexe, popř. kde se mu nikdy nedařilo.

Bude hrát dle mého AO, pak to klasicky skrečne až do antuky, nějak přežije trávu a bude se soustředit na Montreal, USO a konec.

Tato taktika mu poslední dvě sezóny přinesla nejvíce ovoce.
[ Reagovat ]
23.12.2019 12:31Od: Frantz
A proto valil na exhibici, kde se měli potkat s Djokem... :D Tak snad zítra najdeš pod stromkem ten červenej nos, co ti chybí
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:00Od: Kamilos88
Slovo exhibice ti mamka vysvětlila?
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:11Od: Frantz
Nežene se do zbytečných turnajů, kde na 99% potká Djokoviče..

Ale třeba z toho někdy (než se ti prd3l na hlavu přestěhuje úplně) možná vyrosteš
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:21Od: Kamilos88
Správně - turnaj=turnaj, body

Exhibice - sranda pro diváky, rozcvička, žádné body, jenom prachy.

Ale nevadí, s tvou demencí se už počítá.
[ Reagovat ]
23.12.2019 14:04Od: Frantz
jasně, zase sis nasral do huby, ostatně jako vždy, tak hlavně z toho nějak vybruslit
[ Reagovat ]
23.12.2019 14:11Od: Kamilos88
Pořád marný.
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:13Od: Forehand
Kamilov silvestrovský kabaret :)

Mna náhodou baví, je to takový ňouma..
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:47Od: Kamilos88
To jsem rád. Já bavím tebe, ty bavíš celý internet.
[ Reagovat ]
23.12.2019 22:17Od: tito
Všichni chtěli vyhrát. Abu Dhabi je velmi specifické, tam se na žertíky nehraje. Navíc v tomto složení, kde se nic neodpouští. A finále ( vč. úrovně hry, emocí) to dokázalo. Srandičky šly stranou, vlastně se tam ani neobjevily. Opět souboj o alfu. Vamos!
[ Reagovat ]
24.12.2019 12:07Od: Krisboy
Novak Djokovič vyhrát nechtěl.
[ Reagovat ]
23.12.2019 01:49Od: turista
Myslím, že tu No1 Nadal neudrží celý rok. Pokud ho nezastaví soupeři tak natažený sval nebo něco takového ano.
[ Reagovat ]
23.12.2019 08:19Od: stopan
posledne dva roky sa zazracne rychlo vystravil ako sibnutim carovneho prutika.
[ Reagovat ]
22.12.2019 18:07Od: paddy The 2010s at Wimbledon
8 bilančních videí, mj. Biggest Wimbledon Upsets of the Decade

Rafa je zase v něčem první - selhal 4x
https://www.youtube.com/watch?v=c5M4luR1c-o

BTW Big4 vyhrála posledních 17 ročníků :-)))
Každým rokem to je těžší. Věk a zranění jim házejí klacky pod nohy.
[ Reagovat ]
23.12.2019 10:52Od: Vlk-v-trave Re: paddy
Pryyy Upset.:D)
Upset by byl, jakby to ten Brown nevyhral. Jinak se divim, ze do videa vubec Nadala zaradili... preci tenhle turnaj klepacu kobercu nikoho nezajima...krom par magoru. Takze tam ani Nadal nikdy nebyl nejakym favoritem. Upset je spis, ze to 2x vyhral:D) Takova vostuda...
No kazdopadne video k zamysleni:D)

Hodne dobry byl ten match se Sabinou. No a Pirozek, to bylo radost sledovat na trave...co s ni vlastne je?
[ Reagovat ]
22.12.2019 15:46Od: mahycek
Mluvil jsem s Michalem Šímou z Eurosportu, také o tom
Wimbledonu zaslechl, ale z ústředí to nemá ještě potvrzené.
Tak zatím, ještě brzděme.
[ Reagovat ]
22.12.2019 18:43Od: Smazaný účet
Michal Sima vi ho.vno. Ne nadarmo se taky neda poslouchat. Během kazdeho Grandslamu lze vodet na Twitteru několik stiznosti na to, jak komentuje

Karel Janu to vi

https://mobile.twitter.com/janukarel/status/1208300937313497091
[ Reagovat ]
22.12.2019 09:46Od: peggy
Velké blahopřání Nadalovi,krásné vánoce Trafo a zdraví v roce 2020.
[ Reagovat ]
22.12.2019 19:31Od: FulnekUltras
je to paráda, šlápnout si na hada

https://www.novinky.cz/koktejl/clanek/anakonda-zautocila-na-psa-a-tahla-ho-do-vody-panicek-hrdinsky-zareagoval
[ Reagovat ]
21.12.2019 23:31Od: Patik
Kto iný než náš Nadálek položí život na kurte aby ovládol exibíciu..forma vyzerá slubne Australian Open Runner Up to istí..
[ Reagovat ]
22.12.2019 01:18Od: Mayo
Aký si kysly, že tvoj Djoki to nezvládol.
[ Reagovat ]
22.12.2019 11:50Od: Patik
Djoko bere exibície s humorom ako bežný človek..smeje sa..reaguje na publikum baví sa na kurte..exibície moc nevyhráva..Nadal je introvert na kurte bojuje o holý život.
[ Reagovat ]
23.12.2019 01:47Od: turista
Lendl bral exhibice taky tak vážně jako Nadal a snažil se soupeři naložit i když nešlo o ostrý zápas. Djoki se tím baví a bušit do toho bude až v Adelaide a v Melbourne.
[ Reagovat ]
21.12.2019 23:19Od: Smazaný účet
Wimbledon od příštího roku bude vysílat Eurosport. Už ne Nova Sport.
[ Reagovat ]
21.12.2019 23:54Od: FulnekUltras
už ani ti číňani si moc nepučují, tak musí kellner šetřit
[ Reagovat ]
22.12.2019 10:43Od: EllNino
Kellner má O2, pokud vím
[ Reagovat ]
22.12.2019 19:36Od: FulnekUltras
proces koncentrace kapitálu je v současném systému zcela přirozený a nepřetržitý, což znalci marxismu-leninismu vědí už zhruba od puberty ;-)

https://www.forbes.cz/kellner-koupil-tv-nova-chceme-doplnit-nas-telco-byznys-rika-nejbohatsi-cech/
[ Reagovat ]
23.12.2019 12:22Od: turista
Pochopitelně. Stejně jako cyklický vývoj ekonomiky, polarizace socioekonomické situace lidí, parazitismus a zahnívání imperialismu. To jsme se od ZŠ do konce VŠ učili.
[ Reagovat ]
23.12.2019 20:14Od: FulnekUltras
a už 30 let si v ušácké vlivové zóně potvrzujeme, že to je také pravda
[ Reagovat ]
22.12.2019 09:11Od: Kozoroh
Špatnou zprávou je, že v tu samou dobu, kdy se hraje Wimbledon, tak probíhá Tour de France, takže namísto dvou televizních přenosů z Wimbledonu bude jen jeden :-\
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:54Od: svetova.dvojka
ATP Cup na začátku roku bude vysílat ČT Sport to je super, Nadal a Djokovič na obrazovkách České televize.
A pak nadávejte na ČT blbouni...
[ Reagovat ]
21.12.2019 22:31Od: Smazaný účet
Blik. Uz je to venku ctyri dny. Lol
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:47Od: Smazaný účet
Nadal > Djokovic. Forever and ever. Kazdy rozumny fanousek tenisu to vi. A nejen na antuce.
[ Reagovat ]
22.12.2019 01:42Od: turista
Ale koželuh.
[ Reagovat ]
22.12.2019 01:45Od: turista
Nadal má zatím 202 týdnů na pozici No1. Djokovič 275 týdnů, což je myslím víc než 202.
[ Reagovat ]
22.12.2019 08:05Od: Mayo
203, o pár hodín 204
[ Reagovat ]
23.12.2019 01:51Od: turista
No tak to je ještě 71 týdnů ztráty na Novaka. To by musel kralovat ještě skoro rok a půl aby to dolepil.
[ Reagovat ]
23.12.2019 03:17Od: Forehand
Nadala nezaujimajú tyzdne, ale roky :)

Pozdravujeme s piatimi..Este jeden a je vymalované a do konca zivota bude najvacsia svetova jednotka z big 3.
[ Reagovat ]
23.12.2019 10:05Od: Kamilos88
S nejlepší bilancí proti svým rivalům za poslední roky.

Ale 4:17 vypadá taky dobře.
[ Reagovat ]
23.12.2019 10:56Od: Cico93
aj 10:20 vyzerá dobre...
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:05Od: Kamilos88
10:20 je co za vymyšlené číslo?
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:26Od: Cico93
To by si mal vedieť.
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:12Od: Forehand
4:17?..

Opat..

Nadala nezaujimaju čiastkové statistiky, ale celkové :)
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:35Od: Kamilos88
Mě příjde, že ty ho znáš lépe, než on sám sebe. Je čest mít takové fanoušky.
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:42Od: tenista08
Tak jaké statistiky Nadala zajímají, částečné nebo celkové?

Já jen že o kousek výš píšeš, že ho nezajímají týdny, ale roky. A v tomto případě je počet týdnů celek a zakončený rok, tedy 52. týden jeho část.

Ale myslím, že o Nadala nejde. Neměl bys psát "Nadala" zajímají, ale "forehanda" zajímají...
? jen ty statistiky, které se mu hodí.
[ Reagovat ]
23.12.2019 15:47Od: Kamilos88
Je to tak.

Typický příznak tzv. "JÁ-JÁ" poruchy, kterou nemocný ukazuje prostřednictvím jiné osoby.

Nadal hraje o GS, Nadala Masters nezajímají, Nadala zajímá n.1 ke konci roku, Nadala zajímají roky na n.1 = ve skutečnost "mě to zajímá"

Všichni už si toho všimli, on ještě ne. Bohužel.
[ Reagovat ]
23.12.2019 16:09Od: Forehand
4:17 je prosím pekne čo?..

H2H, vytrhnutá z kontextu.

Pome sa rozprávať o celkovej H2H. Opakujem, celkovej.

No vidíš, a sme doma. Ani ťa to nebolelo.
[ Reagovat ]
23.12.2019 16:23Od: Kamilos88
Je to vizitka tvého koně za posledních 5 sezón. Za ty roky posbíral 20 titulů, jenom 4x porazil své dva největší rivaly, 17x s nimi prohrál - antuka neantuka. Cca 16 titulů posbíral proti (použiji tvůj slovní obrat) - druhému sledu.

Hraješ tady soutěž "bývávalo".

Ale mě je to fuk, jsou Vánoce, tak hoj.
[ Reagovat ]
23.12.2019 17:55Od: Forehand
V poriadku. Je to vizitka 5 sezón, z ktorých len v jednej s Federerom mal zápornu H2H, s Djokovicom mozno dve :)

Naopak, vizitka tvojho koňa je, ze celú kariéru robí obetného baránka big2 na najvacsich GS turnajoch. Zaznamenal s nimi 20 prehier, s Nadalom to má tusim 0:4 vo finále RG, s Djokovicom 0:3 vo finále W, a iné bonmoty. Je proste ten "do počtu" nedokáze si postrazit v priamej konfrontácii vobec ale vobec nič. Jednooký král slepých, rekordér v počte atp250 turnajov.
[ Reagovat ]
23.12.2019 19:30Od: Amputace
A jsme zase u toho... Z těch posledních pěti sezón odehráli drtivou většinu vzájemných zápasů v jediném roce. "Posledních pět sezón" je v tomto případě naprosto zavádějící a z prstu vycucaný pojem. Za 15 let vzájemné rivality pouze ve čtyřech sezónách Federer Nadala přehrál: 2007, 2015, 2017 a 2019. Jinak se po většinu kariéry pouze vezl ve stínu Nadala a později samozřejmě Djokoviče. Je z Big3 jednoznačně nejslabší, pokud jde o vzájemnou rivalitu - dokazují to jak čísla, tak konkrétní zápasy. Tak už prosím, FFF, přestaňte vytahovat nějakou dílčí H2H opírající se de facto pouze o rok 2017. Je to opravdu trapné. Za posledních 5 sezón to mají Nadal - Federer 1:7, za posledních 6 sezon 2:7, 7 sezon 6:7, 8 sezon 7:8, 9 sezon 9:8 atd. Chápeš point? Opravdu ti nedochází, jak směšně působí, když zrovna fanoušek Federera vytahuje podobné statistiky? Nadal při absenci Federera či Djokoviče vyhrál 4 nebo 5 GS a to ještě převážně po třicítce, Federer jich tímto způsobem vyhrál drtivou většinu, včetně doby, kdy měl nejlepší tenisový věk. Tak kdo pak těží ze slabé konkurence? No nejvydatněji Federer. O tom nemůže být nejmenšího sporu.
[ Reagovat ]
23.12.2019 19:35Od: Amputace
A ještě bych dodal, že podobných sezón, jako měl Federer proti Nadalovi v roce 2017, zaznamenal Nadal hned několik: 2008 4:0; 2011 3:1; 2013 4:0. Federer Nadala výrazně přehrál v jediné sezóně za celou svoji kariéru, jinak s ním převážně prohrával, všude, na trávě, na hardu a na antuce byl v 95% spíš sparing, takže nějakých "posledních pět sezón" si můžeš strčit za klobouk.
[ Reagovat ]
23.12.2019 12:14Od: turista
Myslím, že ho i ty týdny na No1 zajímají.
[ Reagovat ]
22.12.2019 11:53Od: Patik
mne to tiež nejako nevychádza..hlavne natom harde..ale po 5tich rokoch som počul konečne Game Set and Match Nadal..bohužial to bolo len na exibícii v Kazachtane.
[ Reagovat ]
22.12.2019 12:21Od: Cico93
Tak ty si poriadny exot.
[ Reagovat ]
22.12.2019 12:48Od: Patik
Môže byť..
[ Reagovat ]
23.12.2019 09:55Od: Kamilos88
Exot možná, ale pravda to je.
[ Reagovat ]
23.12.2019 10:55Od: Cico93
A čo je pravda?
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:07Od: Kamilos88
Źe se poslední game set match pro El matadora mimo antuku datuje na leden 2014 s RF a srpen 2013 s ND.
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:15Od: Cico93
Veď o tom nie je reč...
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:22Od: Kamilos88
Cituji Patika

..hlavne natom harde..ale po 5tich rokoch som počul konečne Game Set and Match Nadal..bohužial to bolo len na exibícii v Kazachtane

On o tomhle přesně mluví.
[ Reagovat ]
23.12.2019 13:26Od: Cico93
Nie nemluvi...
[ Reagovat ]
23.12.2019 19:39Od: Amputace
A Federer, největší z největších, the greatest one, žijící legenda, nejvýznamnější sportovec všech dob, vrchol komplexnosti a sportovního umu, porazil Nadala kdy naposledy na antuce?
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:41Od: svetova.dvojka
Nadal vypadá dobře.
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:06Od: Mayo
To, čo stačí na Djokoviča nestačí na El Matadora, čo už no.
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:03Od: Forehand
Tsi asi zas nehral naplno.

Next gen, fackovací panák pána Nadala.
[ Reagovat ]
22.12.2019 09:14Od: tito
Perfektní zápas z obou stran a velmi důležitý před nadcházejícím AO. Vím, že to říkáme každý rok, ale v tom příštím bude nový grandslamový vítěz. Získání dalších titulů bude pro Big3 už velmi obtížné.
[ Reagovat ]
22.12.2019 22:32Od: Forehand
Náročnejšie ako predtým.

Ale nepovedal by som, ze vyhrat GS bude pre BIG 2 naročnejsie ako vyhrat GS pre next gen. Nemyslim si, ze next gen vyhra vacsinu GS v novom roku.
[ Reagovat ]
24.12.2019 10:58Od: Marduch
Kazdopadne tvoje premisa, ze Buh ma Federera rad, projde v pristi sezone ostrou zatezkavaci zkouskou:)
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:03Od: Forehand
Tsi asi zas nehral naplno.

Next gen, fackovací panák pána Nadala.
[ Reagovat ]
21.12.2019 20:52Od: Hypertac
Vamos Rafa. Co ten chlap žere, že to tak ve svém věku zvládá?
[ Reagovat ]
21.12.2019 20:58Od: FulnekUltras
Spíš bych se podíval do hlavy - ale ta zůstává i pro největší neuroexperty pořád tajemnější než okraj sluneční soustavy. ;-)
[ Reagovat ]
21.12.2019 22:43Od: brixner
Slunečnicový sestavy - když už!
Fulnek, myslel jsem, žes vzdělanější!
I Fricek by todle věděl!
:-))
[ Reagovat ]
22.12.2019 00:07Od: FulnekUltras
jj, aspoň nějaká ta vyzobaná slunečnice by se hodila ;-)))

https://www.youtube.com/watch?v=hJsNG7MbwK4
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:01Od: blixa
To nechtěj vědět, ten jeho "cocktail" bys nemusel přežít ! :D
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:04Od: Mayo
Vďaka bohu za dr. Fuentesa.
[ Reagovat ]
21.12.2019 21:35Od: stopan
tak doktor fuentes je znamy dopingovy doktor, dokonca ucinkoval v dopingovej kauze, vsetky zaznamy vsak znicil, aby nemal problemy este vacsie, takze ak taky doktor mal na starosti nadala, a este aj ma, tak neverim ze tou nadalovou neunavnou vybusnostou, ktora usti do neskutocneho poyboveho vykonu, nie je nieco nekale, tu vsak ide o samotny tenis, prachy a o prestiz tenisu, ak by toto vyslo najavo ze nadal dopuje, tenisova federacia by utrpela nieen moralne, ale prisla by aj o sponzorov a nemale financie.
[ Reagovat ]
21.12.2019 20:39Od: steve79
Rafa ma neuveritelny pohyb. V temer 34 letech klobouk dolu! Letos podle me Rogera minimalne dozene v poctu Gs titulu.
[ Reagovat ]
21.12.2019 20:41Od: Elip13
Letos to asi nestihne :D
[ Reagovat ]
21.12.2019 20:05Od: annah
Viděla jsem druhý a třetí set, bylo to skvělé utkání. Vynikající tenis z obou stran. Kdyby Tsitsimu tahle výkonnost vydržela, tak se máme v lednu nač těšit!
[ Reagovat ]
21.12.2019 20:59Od: FulnekUltras
A teď si představ, že se do toho zamíchá ještě Medvěd.
[ Reagovat ]
21.12.2019 22:38Od: annah
Jo, jo, to pak bude pořádně hutný koktejl - byť pro mě už méně chutný. :-))
[ Reagovat ]
21.12.2019 22:44Od: brixner
Hutný...chutný...
Máš v tom bordel:-))
[ Reagovat ]
21.12.2019 22:45Od: brixner
Dej si Kourose a di spát!
Já du taky :-))
[ Reagovat ]
22.12.2019 18:27Od: annah
Nemám. Ta slova k sobě zvukomalebně pasují. A stačí přidat jedno písmenko a význam je úplně jiný.:-)
[ Reagovat ]
21.12.2019 19:50Od: Eriksson.Majkl Borec
Vamos RAFA!!!!
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist