Senzace! Muchová po obratu vyřadila světovou jedničku Bartyovou a poprvé si zahraje semifinále grandslamu!

  • AUSTRALIAN OPEN - Karolína Muchová s favorizovanou Ashleigh Bartyovou prohrávala už 1-6 0-2, ale po skončení dalšího gamu se nechala ošetřit, začala hrát lépe, kdežto světová jednička kazila, a po setech 1-6 6-3 6-2 jednu z největších favoritek vyřadila. Čtyřiadvacetiletá rodačka z Olomouce si tak zahraje své premiérové semifinále na grandslamech. V něm narazí na Američanku Jennifer Bradyovou.
    17. 2., aktualizováno | Aktuality |  503 komentářů
    A. Bartyová a K. Muchová (© AFP)A. Bartyová a K. Muchová (© AFP) 
     

Karolíně Muchové se na začátku roku na paty lepila smůla. V Abú Zabí kvůli kontaktu s nakaženou osobou musela do izolace a nenastoupila k utkání druhého kola a na generálce v Melbourne kvůli problémům s břišním svalem odstoupila před čtvrtfinále. Svou letošní neporazitelnost zatím naprosto senzačně protahuje na letošním Australian Open.

Nasazená pětadvacítka by mohla dostat nálepku "mistryně obratů". Do čtvrtfinále sice prošla bez ztráty jediného setu, ovšem ve třetím kole prohrávala s Karolínou Plíškovou už 0-5 ve druhé sadě a v osmifinále ztratila úvodní čtyři gamy s Elise Mertensovou.

Dnes i přes zdravotní potíže přišlo to nejlepší, rodačka z Olomouce si po obratu vyšlápla na jednu z největších favoritek a světovou jedničku Ashleigh Bartyovou, které vrátila tři roky starou porážku ze třetího kola US Open.

Muchová v úvodním dějství uhrála jen 11 bodů, spáchala 13 nevynucených chyb, zaznamenala jediný vítězný úder a po 24 minutách hry věděla, že pokud chce postoupit do dalšího kola, bude muset utkání otočit.

Dobře nevstoupila ani do druhé sady a další sérií chyb poslala Bartyovou do vedení brejku, pak si ještě udržela servis a nechala se v útrobách stadionu ošetřovat. Muchová na začátku druhého setu pomaleji servírovala, prohmatávala si krk, ale důvodem k ošetření byla nevolnost.

"Točila se mi hlava, měla jsem pocit, že jsem ztracená. Změřili mi tlak, trošku mě zchladili ledem a pomohlo mi to," popsala Češka po utkání v rozhovoru na kurtu s Jimem Courierem, co se s ní dělo.

Bartyová po několikaminutové pauze úplně ztratila rytmus, začala hodně chybovat, Muchová naopak přestala a po pauze získala pět ze šesti následujících gamů. "Snažila jsem se hrát rychleji a chodit k síti, což bylo v závěru klíčové," konstatovala.

Nejlepší kvalitu, minimálně ze strany Muchové, mělo rozhodující dějství. Češka ho začala brejkem, poté odvrátila dvě brejkbolové hrozby a za stavu 5-2 měla dva brejky v zádech a dvě možnosti zápas dopodávat. Využila hned tu první, když po třech odvrácených brejkbolech esem proměnila svůj první mečbol.

"Bylo to náročné ukončit, ale snažila jsem se na to nemyslet, jen na každý míč a jsem šťastná, že jsem to dokázala. Pokusím se co nejlépe zregenerovat a těším se na další zápas" řekla.

Předloňská šampionka French Open Bartyová zaznamenala svou první porážku od loňského února. Vedoucí žena světového hodnocení loni kvůli obavám z nákazy koronavirem po restartu sezony už nehrála, do akce se po 11měsíční pauze vrátila letos v Melbourne a hned na generálce triumfovala.

Čtyřiadvacetiletou Muchovou, jež vyhrála i svůj osmý letošní duel, tak zítra čeká premiérové grandslamové semifinále. Ve čtvrtfinále největších podniků účinkovala podruhé, předloni ve Wimbledonu v něm nestačila na Elinu Svitolinovou.

O postup do svého největšího a celkově třetího finále na hlavním okruhu bude bojovat s Jennifer Bradyovou (h2h 1-0). "Pokusím se co nejlépe zregenerovat a těším se," řekla Muchová.

Pětadvacetiletá Američanka Bradyová sice poprvé na turnaji ztratila set, ale v následujících dvou sadách na rozdíl od své krajanky Jessicy Pegulaové, která poprvé na grandslamech hrála ve druhém týdnu, skoro nechybovala a po obratu zvítězila 4-6 6-2 6-1.

Bradyová tak vyrovnala své grandslamové maximum, kterým je semifinále loňského US Open. Muchové se pokusí oplatit dva roky starou porážku z antukového podniku v Praze. Na tvrdém povrchu bude favoritkou.

Vítězka se stane zbrusu novou grandslamovou finalistkou a o titul se utká s Naomi Ósakaovou, nebo Serenou Williamsovou, které slavily postup včera.

• AUSTRALIAN OPEN •
Melbourne, Austrálie, tv. povrch, 80.000.000 australských dolarů
středeční výsledky (17. 2. 2021)
• Dvouhra ženy - čtvrtfinále •
Muchová (25-ČR) - Bartyová (1-Austr.) 1-6 6-3 6-2
Bradyová (22-USA) - Pegulaová (USA) 4-6 6-2 6-1
• Čtyřhra ženy - semifinále •
Krejčíková/Siniaková (3-ČR) - Juraková/Stojanovičová (Chorv./Srb.) 3-6 6-2 6-4
• Mix - čtvrtfinále •
Krejčíková/Ram (6-ČR/USA) - Dabrowská/M. Pavič (3-Kan./Chorv.) 7-6(3) 6-3
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (503)
17.02.2021 20:01Od: tommr
skoro 500 komentů pod článkem o triumfu Karolíny Muchový na AO a drtivá většina z nich je o Nadalovi. To je hodně smutná vizitka místních anti(Nadalovců) ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:06Od: blixa
Taky nechápu, proč se serou do WTA vlákna smile. Asi jim ty jejich nestačí ... smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:23Od: tommr
už jim ty jejich věčný žabomyší spory ohledně Goata zřejmě lezou na mozek a tak netrefí ani do správnýho článku ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:57Od: Jan
Musely být nějaké skvrny na slunci či co, že se dařilo všem našim tenistkám na AO i Markétě Davidové v biatlonu smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:46Od: Jan
Včera jsem četl komentáře během 1. setu a šel jsem spát. Vypadalo to na jasnou záležitost. Ani mě nenapadlo se ráno dívat na výsledek. A teď najednou čtu, že to Muška otočila smile Úžasné a velká gratulace holčičko naše smile Vypadá to, že čím silnější soupeřka, tím větší náskok jí na začátku nechá smile Tak aby jí podobná taktika vyšla i v semifinále :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:17Od: com
v SF ji treba vyjde.. ale proti cernosce ve finale uz asi padne smile ..to bude jeste vetsi klepec, nez kdyz tam byla Vondroušová smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:47Od: Jan
Pěkně krok za krokem. Nejdřív semifinále. Černoška ještě ve finále není. Podle teorému, čím silnější soupeřka, tím větší náskok jí Muška dá, by jí musela dát náskok 2 sety smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:44Od: FulnekUltras
nebo rovnou flákanec smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 19:57Od: Frick
Statisticky bude ve finále na 75% černoška, bo Osaka je černoška z 50%...
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:15Od: paddy
blbost jen 70%, vrať se do školy příp. spíš do hrobu smile

máš hezkou mikinu, takové pančované Wimbledonské logo smile

https://www.youtube.com/watch?t=170&v=guXC8_E5H2c&feature=youtu.be

pravděpodobnost výhry Osakadóttir dle kurzů je 60%/40%
pak (60%) * 50% + (40%) * 100% = 70%
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:17Od: Krisboy
Jinak myslím, že Nadala svazovala ta blízkost rekorního titulu. I když je velezkušený, v téhle situaci ještě nikdy nebyl. Chyběl mu set, resp. pár gemů k absolutnímu tenisovému vrcholu.
Stefan naopak - po dvou celkem hladce prohraných setech si asi řekl, že nemá co ztratit a že ho aspoň zkusí potrápit.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:26Od: Marduch
K absolutnímu vrcholu? V Austrálii se hrála ČF, sledujeme oba stejný turnaj? smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:30Od: Krisboy
No dobrá, tak chybělo více, ale stejně si myslím, že to na něj dolehlo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:34Od: Amputace
Jj, to dolehlo, ale možná spíš opačně, než myslíš. V pátém setu, kdy už toho měl očividně dost, měl určitě v hlavě, že aby v Austrálii uspěl, musel by ještě porazit Medvěděva a pravděpodobně Djokoviče. Být tohle finálový zápas, věřím, že by to ještě jinak hecnul, ale ve čtvrtfinále, navíc s vidinou svých dalších soupeřů, byl ten závěr z jeho strany už spíš takový pasivní. Podvědomě jistě cítil, že je to pro něj konec v turnaji, ať ten zápas vyhraje nebo ne.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:43Od: Krisboy
Asi ano. Těch lehkých chyb dělal na své poměry opravdu hodně. Třeba ty zmiňované smeče jsem neviděl, ale smeče a voleje měl vždycky excelentní.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:56Od: Amputace
To bylo za stavu 2:0 a po setu, v němž byl na svém servisu naprosto suverénní, tam nevím, co se stalo. Jemu už se tyto zkraty prostě dějí. Na téměř každém turnaji v důležitém zápase minimálně jednou něco podobného zažije (nedopodává set, nepromění BB z jasných pozic, udělá náhlou sérií školáckých chyb a ztratí servis atd.). Většinou to ale ještě dokáže zachránit a ubojovat. Dnes se to zkrátka nepodařilo. Ale ten zkrat v TB byl i na jeho poměry v posledních letech mimořádný. Dlouho jsem nic podobného neviděl, a to ani od labilů typu Zvereva.
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:49Od: Patik
treba si nato začať zvykať tieto skraty sa budú objavovať častejšie..Federer by ti vedel hovoriť..to je staroba..mladý Nadal by ho rozsekal v troch a po zápase by si dal ešte tréning..tento Nadal zlyhá v hlave a po zápase ho pôjdu lepiť na sálu..
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:58Od: Amputace
Já už jsem zvyklý delší dobu :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:46Od: sojka1
souhlasim, me ta nezvykla pasivita take zarazila... do hlavy mu samozrejme nevidim, ale nemyslim si, ze byla zpusobena nejakym nastavajicim souperem, to mi k nemu nesedi. Rafa je v mych ocich clovek okamziku a proziva prave ten balonek, ktery na nej leti... myslim, ze mu dosly mentalni sily, protoze jednoduse starne a rozpada se, popraskava teda urcite.... :-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:44Od: FulnekUltras
podkornik rasuje, čo už zrobime... ;-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:56Od: Marduch
Možná na to něco bude. Rafa mi v tom přijde takový specifický. Tipnul bych si, že pro něj subjektivně mnohem lepší nebrat GS titul bez zápasu s Djokovičem než nebrat titul po prohře s Djokovičem. Koneckonců, kdo by nechtěl končit kariéru s pozitivní GS H2H bilancí se svými rivaly? Jenže kde oni jí mají korigovat, když mimo RG k nim Rafa dojde párkrát za celou kariéru?
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:22Od: Amputace
To mi nepřijde ničím specifické - takovou variantu by si snad vybral skoro každý, nebo ne? Raději nebrat titul bez zápasu s rivalem, než nebrat titul po prohře s rivalem...

Že on k nim nedojde a oni k němu ano? Pocitová záležitost, nic jiného, čísla mluví úplně jinak. Oni k němu také na RG nedocházejí (Federer tam dokonce několik let ani nestartoval). Od zisku RG hrál Djokovič s Nadalem na RG loni poprvé. Když se Nadal s Djokovičem bili na GS v letech 2010-2014, potkávali se úplně všude. Od té doby se potkali 2x na RG, 1x v Austrálii a 1x ve Wimbledonu. Federer s Nadalem hrál na RG za posledních 10 na RG dokonce pouze 2x. Naproti tomu Nadal s ním hrál 3x v Austrálii a 1x ve Wimbledonu.

Naopak byl to Nadal, kdo na hard či trávu doplatil daleko více než oni dva na antuku (pokud jde o vzájemné potkávání se). Djokovič, když byl Nadal v herní krizi mezi lety 15-16, se na Nadalovi těžce vyřádil a porazil ho snad v 7 hardových zápasech. Naopak když byl v krizi Djokovič (16-17), potkali se na antuce snad jen jednou. Částečně to, co píšeš, platí pouze u Nadala s Federerem v prvních letech Nadalovy kariéry, kdy Nadal skutečně výrazně těžil z toho, že porážel Federera na antuce, kde se převážně potkávali. Ale to už dlouho neplatí. Například v sezóně 2017, kdy měl Federer možná nejlepší formu za několik posledních let, se také potkali prakticky jen na hardu, na antuce naopak neodehráli jediný zápas. Tak kde má Nadal ty vítězství proti nim brát, když na antuce se s ním skoro vůbec nepotkávají?
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:34Od: Usm
ono je to těžký, Federer měl sice v roce 2017 formu a vyhrál AO 17 a AO 18, ale je tu velký otzaník...co kdyby Djokovic v té době neobjímal stromy a hrál ve své obvyklé australské formě? Je dost možný, že Federer by byl dnes na 18 GS :-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:03Od: Marduch
Teď to michas, jak se ti to hodí. Já hovořil o karierni GS H2H. Kolikrát se Rafa utkal s Djokerem a Fedexem na jejich nejlepším GS turnaji? A kolikrat se Rafa s Djokerem a Fedexem utkal na svém nejlepším GS?
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:51Od: Forehand
Tak ale vzhľadom k tomu, že Nadal porazil Federera jak vo Wimbledone, Djokovica niekoľkokrát vo finále hardového GS.

Tak to, že sa nestratávali častejšie je vlastne koho výhoda?..:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:18Od: Marduch
Uhybas, odvádis pozornost, aby to Rafovi vycházelo líp. Téma vlákna a ta uvedena čísla vzájemných duelu jsou jasná. PS. v ČR používáme slovo několikrát pro 3krat a víc, tak neklam:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:46Od: Amputace
Ale ty jsi psal "mimo RG", ne "na jejich oblíbeném GS".

Ale dobrá, stojí to za úvahu. Proč se nepotkali tolikrát na jejich oblíbených GS, ale častěji na jeho oblíbeném GS? No proč asi... protože Rafa byl na svém GS daleko dominantnější než oni dva na svých. Nadal až na tři výjimky hrál pokaždé na RG finále. Tak to je asi vcelku logické, že na cestě do těch finále potkával také Djokoviče s Federerem. Kdyby měl Djokovič 13x finále AO, Federer 13x finále Wimbledonu a Nadal 13x finále RG, dalo by se možná řešit, jak je možné, že oni s ním hráli častěji na antukovém GS než on s nimi na hardovém a travnatém GS (vycházelo by to tak, že oni docházeli dál a dosahovali lepších výsledků na svém neoblíbeném GS než on). Ale takto? Nadal prostě neměl tolik pokusů a možností se k nim dostat, resp. potkat se s nimi, jako oni s ním - na něj až na ty tři výjimky museli narazit zákonitě pokaždé, pokud chtěli RG vyhrát, opačně to v případě Wimbledonu a AO nikdy neplatilo. Ve spoustě případů vypadli oba (Nadal a Federer; či Nadal a Djokovič) předčasně nebo se při cestě do finále ani nepotkali. Trošku rozdíl, nemyslíš?

Rozhodně je krajně zavádějící tvrdit (či naznačovat), že Nadal na Djokovičovi s Federerem honil H2H na antuce, kam oni se k němu dostávali, zatímco on k nim na jejich top povrchu ne. Nesmysl. Navíc v posledních letech je to spíš opačně. 80% všech zápasů sehrává big3 mimo antuku.
[ Reagovat ]
17.02.2021 18:52Od: Amputace
S tím Wimbledonem jsem si neuvědomil, že Federer kromě 8 titulů hrál ještě 4 finále, takže má pouze o jednu finálovou účast méně než Nadal na RG. Nicméně ale ten rozdíl v počtu zápasů, které odehráli ve W. a na RG není rozhodně nijak propastný: W - 1:3; RG - 6:0. Tedy o dva zápasy méně odehrané ve Wimbledonu, na čemž H2H Federera s Nadalem rozhodně nestojí ani nepadá.
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:47Od: Forehand
Okej, tak si to rozmeňme na drobné.

Nadal sa k Djokovicovi na AO nedostal 6x v rokoch: 08,11,13,15,16,20

Djokovic sa k Nadalovi na AO nedostal trikrát v rokoch: 09,14,17.

V ostatných rokoch vypadli obaja skoro a nedostali sa k sebe najvzájom.

V Parízi sa Djokovic k Nadalovi nedostal 6x v rokoch: 05,10,11,17,18,19

V Paríži sa Nadal k Djokovicovi nedostal: 0x Nikdy nevypadol s iným predčasne.

Takže 6 vs 6, o čo vlastne bojuješ Marduch, štatistiky hovoria jasne.
[ Reagovat ]
17.02.2021 20:50Od: Forehand
Oprava.

Nadal s k Djokovicovi na AO nedostal 5x, kedže AO 2013 vynechal.

Čiže Djokovic sa na RG nedostal k Nadalovi častejšie, ako sa Nadal nedostal k Djokovicovi na AO.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:47Od: Forehand Re: Marduch
Ludia, fakt si myslíte, že Nadal v zápase s Tsitsipasom, rozmysla nad Djokovicom?..:)

Veď to je úplne smiešne.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:49Od: Forehand
Tak Djokovic sa k Nadalovi nedostal na AO09, AO14, A017, na dalších 2-3 edíciach vypadli obaja skoro.

Novak mohol korigovať kolko len chcel.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:42Od: Krisboy
Protože když nehraje Federer a Djokovič má přetržený břicho, bylo to skoro jako finále smile
Ale máš pravdu, nedomyslel jsem to. Však níže píšu, že jsem pitomec smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:48Od: RF46
Hm, tak to ho svazuje ten rekord uz hodne let v AO smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:14Od: Krisboy
Opravdu? Kolik přesně let už je jeden titul od rekordu?
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:15Od: RF46
Nj, mas pravdu, sem vuuuuul !smile
-
Nicmene v ty asutralii bida, idkyz ho nic nesvazovalo, ne?
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:39Od: Krisboy
Ty vůl, já pitomec. Myslím, že bysme si mohli rozumět. smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:01Od: RF46
smile smile smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:14Od: RF46
Ja nevim no, kdyz uvazim ze hlava srazi spise NextGen nez Big3, tak myslim, ze dochazi k louceni. Na antuce asi az za par let.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:06Od: Usm
Djokovic je silny na antuce asi jako Nadal na hardu, takže rozhodující misky vah by měla dát tráva, kde je přece jen Nole lepší
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:10Od: Krisboy
Řekl bych, že Djokovič je na antuce lepší, než Nadal na hardu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:12Od: Amputace
Záleží, od jaké doby to bereš. Kdybychom vzali celé jejich kariéry, tak ani ve snu, vezmeme-li posledních cca pět let, tak zřejmě ano.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:20Od: woody
velké téma, ale dost složité a hodně těžko porovnatelné...
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:23Od: Krisboy
To rozhodně. Teď se mi to nechce hledat, ale doma zkusím zapátrat.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:26Od: Amputace
Je to hodně těžké téma, to jo. Protože i kdybychom uznali, že Novak je lepší na antuce, než Nadal na hardu (opravdu si to ale v kontextu jejich kariér nemyslím), jejich celkové srovnání zase dost komplikuje to, že Nadal je lepší na antuce než Novak na hardu :) To si prostě člověk nevybere. Novak je zřejmě konkurenceschopnější napříč povrhy, ale zase není ani zdaleka tak dominantní na svém povrchu... Je to těžké. Kdyby měl Nadal 20GS z Paříže, není se moc o čem bavit, ale 5 hardových GS to přece jen komplikuje.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:05Od: Newcombe dobře Tsitsi!
Tvůj projev na kurtu se mi líbí! Je to pravý opak toho druhýho. Tak a doufám, že to celý vyhraje Tsitsi a nebo Karatsev a nebo Medvedev. Rusáky nesnáším, ale v tenisu JO! Jsou nejlepší a makaj!
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:04Od: dappe
Nadal ho v tom TB vrátil do hry, sám postupně uvadal a Tsitsipas toho dokonale využil. Za toto celkem klobouk dolu, protože čtvrtý a pátý set zvládl výborně.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:00Od: Krisboy
Tak dneska mi ani nevadí, že jsem Štěpánovi nevěřil a podceňoval ho a teď vypadám jako pitomec. Paráda smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:11Od: Mayo
Ty pitomče smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:14Od: Krisboy
Tak od tebe je to vyloženě pochvala, ty tupá hlavo vepřová.smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:59Od: Pe3k Tsitsi pas
Porazit Nadala je sice fajn, ale proti Medvěděvovi neuhraje set.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:57Od: expert69 nadal
nadal potřebuje psychiatra nebo nějakého mentálního kouče, nezvládat důležité momenty jako 20gs šampion proti tomuhle mladému řekovi, tsi hral skvěle, nekazil, ale měl stejně prohrát, rafa mu tu výhru doslova věnoval,už je mi jasné proč v tom 5 st si tak nehrabal na treninky, protože se z toho posral a smrděla by mu ruka
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:57Od: soloo
Forehand neplaš aj tak si budes mstit ego jaky je Nadal najlepsi ked vyhra antitenisovy grandslam v Parizi
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:57Od: mahycek
Rekordní 21 GS se nekoná. Roger může
být do Roland Garros klidný. Myslím,
že už i v Paříži Rafovi odzvonilo.
Teď ještě aby nevyhrál srb a budu
celý rok v klidu, protože čtyři GS
Djokovič nevyhraje.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:09Od: Usm
bohužel si myslím, že Nadal ještě dvě Paříže přidá, tam prostě ten jeho styl přeliftovaných kopců hraje do karet a samozřejmě k tomu nutno připočíst, že centr kurt má asi půl metrovou vrstvu, která mu vyhovuje - tam bude ještě dva roky neporazitelný. Takže skončí na 22, Djokovic to bude mít o dost těžší, ten dá ještě tak max. 2, na hardu je daleko tvrdší konkurence, než u Nadala na antuce
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:18Od: Amputace
Půlmetrová vrstva antuky na center kurtu v Paříži, sra.ní srovnávání konkurence na hardu a antuce do úplně jiných témat... To mi někoho připomíná :) Zčistajasna se tady objeví nový nick se stejnými argumenty, stejnou stylistikou, stejným terčem hejtu... Kamilosi, já jsem věděl, že AO si ujít nenecháš :) Na to se v životě až příliš nudíš.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:56Od: Amputace
Jako na jednu stranu mrzí ten doslova darovaný TB, po kterém mohlo být úplně v klidu hotovo 3:0, na druhou stranu následující průběh zápasu ukázal, že na celkové vítězství by tady Nadal stejně neměl. Zhruba od poloviny pátého setu mi připadal už dost unavený a kombo Medvěděv-Djokovič by mohl překonat jen nějakým zázrakem. O dva tři roky mladší Nadal by ten pátý set ubouchal, ale dnešní Nadal je na podobné zápasy už moc starý. Nezbývá, než držet palce Medvěděvovi.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:56Od: Tomas_Smid_fan gratulka
Filosofovi - pěkný zápas a je druhý v histoii tenisu, komu se tohle povedlosmilesmile. Hrál ty tři sety pěkně, ale v budoucnu potřebuje, aby ho podání podrželo, jako dneska. Snad se konečně přestane soupeřů bát.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:59Od: annah
Byl to dnes jeden z klíčů k jeho úspěchu. Přestal se v průběhu zápasu Rafy bát a nezalekl se ani šance na výhru...
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:55Od: Alien
Skvěle Tsi Tsi, paráda! A je došťouráno!
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:55Od: SydneyOpen
gratulace Tsitsipasovismile ze začátku to vypadalo na jasný match
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:55Od: HolyMotors
Jsem rád, Tsitsi hraje atraktivnější a agresivnější tenis než Rafa. Navíc je prostě potřeba, aby za to Next Gen vzala a začla vyhrávat i ty největší turnaje.
V neposlední řadě jsem rád i kvůli Forehandovi a je mu podobným, protože se tady nepěkně naparovali po posledním vítězství na RG. Rafa je samozřejmě top na antuce, na hardu už spíše druhý sled.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:01Od: Amputace
Druhý sled? To myslíš vážně? Nadal vyházel v TB třetího úplně nepochopitelně dvě smeče + udělal dalších několik UE. Tsitsipas nehrál v tu chvíli absolutně nic, co by Nadalovu hru z průběhu třetího setu jakkoli ohrožovalo. Stačily dva tři rutinní údery navíc a Nadal vyhrál ten zápas v suchém triku 3:0. Prý druhého sledu... A kdo je tedy ten první sled: Djokovič, Medvěděv a dál?
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:02Od: gigin
Klid :)) Chápu, že si nasraný, bylo to o kúsek...
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:06Od: Amputace
Hej ani ne, tak jak bych čekal :) Od chvíle, co Rafa promr.dal ten TB (po setu, ve kterém na servisu ztratil jediný míč :D ), jsem stejně věděl, že turnaj nevyhraje. Něco takového by se mu prostě nemohlo stát, pokud chtěl porazit Medvěděva a Djokoviče. Mrzí mě to spíš z toho pohledu, že semifinále už za jakýs takýs úspěch považuji, čtvrtfinále je spíše zklamání.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:09Od: gigin
Na druhý sled dobré :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:11Od: Amputace
Jj :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:04Od: Pe3k
Federer.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:08Od: Amputace
Z dlouhodobého hlediska samozřejmě. Ale je už dlouho mimo hru, takže těžko říct, s čím se vrátí.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:15Od: HolyMotors
Ta jedna smeč od baseliny byla poměrně těžká. No Rafu od nejlepších odlišuje hlavně to, že podobně vyrovnané zápasy už není schopen urvat a to pravidelně. Za poslední dobu si vybavuju jeden, finále US open s Medveděvem. Za to prohraných docela hodně.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:21Od: Amputace
Ptám se tedy ještě jednou - kdo je ten první sled podle tebe? Opravdu mě to zajímá. Protože já tam nikoho jiného než Djokoviče a Medvěděva v současnosti na hardu nevidím.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:24Od: Krisboy
Federer, Thiem...
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:28Od: Amputace
Federer ale rok nehraje tenis. Víš o tom? Thiem dejme tomu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:45Od: Krisboy
Vím smile Ale když hraje, je na hardu už dvacet let v TOP3. Kariéru ještě oficiálně neukončil, tak ho samozřejmě beru jako stále aktivního hráče.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:56Od: Forehand
Lol, tak Thiem vypadol ani neviem s kým a je prvý sled.

Nadal v piatich a je sled druhý.

Ludom je*e.
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:39Od: HolyMotors
Klidně jen Djokovič, Medveděv. Těm by se tohle nestalo. Zejména si neumím představit, že by takhle zkolaboval Djokovič. Ty ano?
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:46Od: Krisboy
Za to Medvěděv to předvedl už vícekrát. Ale to samozřejmě nic nemění na tom, že v současnosti je hardová špička. Když neblbne.
[ Reagovat ]
17.02.2021 15:06Od: Amputace
Neumím. Stejně jako si neumím představit, že na hardovém GS by předvedl podobný black-out jako ve finále RG. Takže dle této logiky je podle tebe Djokovič na antuce hráčem druhého sledu?
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:12Od: HolyMotors
Na antuce je fenomén Rafa a to mění úplně všechno. Proti nikomu jinému by se Djokovič na antuce tak nesesypal si troufnu říct.
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:07Od: Amputace
No však právě.. Takže Rafa první sled, Novak druhý, ne?
[ Reagovat ]
17.02.2021 17:41Od: HolyMotors
Klidně, pokud je libo)
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:55Od: annah
Tak z plánované jednosměrky je zpětný chod...
Nadal dopadl stejně jako Roger v roce 2019. Tsitsi je oba smetl ve čtvrtfinále. Rafa teda uhrál o set víc, ale fičí domů jako tehdy GOAT.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:54Od: steve79
Rafa první dva sety téměř bezchybný výkon. Ve třetím setu jako kdyby se něco zlomilo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:54Od: sojka1
super... ale drina a takoveho casu me to stalo... :-))
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:56Od: gigin
Ale víš jak. Dítě je naštvané, když mu nedáš bonbón. Ale lepší je mu ho dát, a pak hned sebrat...
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:57Od: Tomas_Smid_fan
ale tak kolik takových zápasů uvidíšsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:53Od: Usm
hotovo, Nadal balí kufry? Že by promrhal poslední šanci na druhé vítězství na AO?
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:53Od: Fandina Tsitsi
je to táááááááááááám. I když jsem mu dneska ze začátku nevěřila. Ale ve Fantasy jsem si ho na výhru tipla.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:53Od: Tomas_Smid_fan
gratulkasmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:53Od: FantaFantic Štefan
krásasmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:52Od: Mayo
Je to kral, prehrať z 2-0 na sety. Proti ST som mu absolútne veril. Čo už aj taký je šport.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:49Od: Tomas_Smid_fan
na MP zase zapomněl, co má hrátsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:53Od: Tomas_Smid_fan
Rafa teď balón jako Roger a podobně blbě prohrál - zdravím Forehandasmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:47Od: ttopi
Forehand už nabil telefon, ale akorát uvidí závěr zápasu smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:45Od: annah
Čistou hrou na 6:5 A jde na podání. To toto! Tsitsi...
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:45Od: Amputace
Škoda. Z pozice fanouška Rafy jsem před turnaje považoval za úspěch semifinále. Nebylo to daleko.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:46Od: stopan
aby sa tsstsipas teraz nepo.ral ako to vacsinou byva proti nadalovi
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:45Od: Krisboy
Tak poť woe. Jestli to nedopodáváš, seš u mě mrtvej Homo...ehm..Tsitsipas.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:47Od: Tomas_Smid_fan
už je polomrtvej
[ Reagovat ]
17.02.2021 14:03Od: Krisboy
Naštěstí tu jednu nohu, co už měl v hrobě, zase vytáhl na povrch zemský.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:45Od: stefankelner I
I D E M 0 !!!
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:47Od: woody
To si pleteš, Nolda dnes nehraje..
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:44Od: Usm
tak brejk přišel ve správný čas, takže Nadal jednou nohou v letadle?
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:35Od: Fandina
Na Tsitsiho jednoručák se tak hezky dívá, celkově působí na kurtu lehce. Jen ještě vyhrát. Pojď!!!
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:46Od: Tomas_Smid_fan
takhle má hrát pořád. Ale umět se odšpuntovat, hmm, tak to mu pořád nějak nejde...
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:06Od: mahycek
Nic proti Rafíkovi, je mi daleko
bližší neš srb, ale AO nevyhraje ani
náhodou... To by se Medvěd i Djoko
museli zranit.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:11Od: RF46
Pred finale FO se to tady psalo hojne...a vysledek byl trosku jiny...
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:26Od: stopan
k finale FO je sa skoda vyjadrovat, djokovic akoby tam ani nebol, uplne mimo, zbrkla hra s mnozstvom vynutenych chyb, pripominal skor nepripraveneho hraca druhej stovky.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:29Od: Amputace
+ Nadal zvedl svoji hru ve srovnání s předešlými zápasy o 100%.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:42Od: stopan
Nadal hral svoj standart, Djokovic velku tuzku, pozri si ten zapas este raz.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:43Od: Amputace
Ty též... A podívej se i na jiné zápasy Nadala z toho turnaje - pro začátek.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:44Od: woody
Souhlas, Nadal hrát supergalakticky.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:02Od: mahycek
Ať to celé vyhraje Medvěd.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:05Od: RF46
ja preju Berdychovi...setrvacnost smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:25Od: Krisboy
Taky Jirka Novák by mohl ještě jednou zabrat a zkusit to.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:09Od: SydneyOpen
vyhraje Karatsev smile srdíčko zítra jede home
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:11Od: Usm
já bych Karatseva nedémonizoval, proboha vždyt ten měl lucky cestu až semi. První čtyři kola akorát Diego, který je antukář a ve CF zraněný a kulhající Dimitrov, který do doby, než se zranil, vedl a byl lepšísmile
jestli s tímhle Djokovic prohraje, tak může ukončit kariéru :-))
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:14Od: Tomas_Smid_fan
ok, ať prohraje, skončí a tenisu se ulevísmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:17Od: SydneyOpen
a kdo bude posílat srdíčka do publika smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:17Od: Vlk-v-trave
neulevi, najde se jiny otloukanek :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:01Od: woody
Jedna věc je dotáhnout z 0:2 na 2:2 a ta druhá utkání za stavu 2:2 dovést do vítězného konce. Uvidíme, teď jde o všechno a tam je Nadal nejlepší na světě!
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:06Od: Patik
nie s takouto kondíciou..
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:07Od: Amputace
To bych řekl, že bohužel už dávno neplatí. Ve vyrovnaných stavech a kritických situacích je už snad pět let jednoznačně nejlepší Djokovič. Ten dokáže v průběhu zápasu náhle přepnout na úplně jiný level, u Rafy jsem něco takového v posledních letech už moc nevídal.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:15Od: woody
No mě dost zklamalo (z pohledu Novaka) RG. Tam jsem to trochu přehodnotil. Ale máš pravdu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:18Od: Amputace
Jj. RG bylo z hlediska Novakova působení v klíčových GS zápasech spíše anomálií.

Nadal bude tak, jak hraje teď, hrát až do konce. Jediná jeho šance na vítězství je, že se roztřese soupeř a začne chybovat. Novak by v tuto chvíli měl soupeře už brejknutého.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:23Od: Usm
tak tam jde zase o to, že Novak umí na hardu Nadalovo podání skvěle číst a returnovat
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:17Od: Tomas_Smid_fan
z nějakých - teď nevím přesně - 231 vítězství:1 prohranému zápasu, když měl Rafa náskok 2:0 na sety.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:01Od: Fandina
Tsitsi, moc držím palce. Pojď a go!!!
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:12Od: Tomas_Smid_fan
mně je to kupodivu nějak jedno, kdo z nich vyhraje. Hlavní cíl je, aby nevyhrál Joker, aby nebyla dokonána vostuda tenisu. Ideálního vítěze hledat těžko, možná Filosof, protože ze všech hraje nejatraktivnější tenis. I když to říkám možná poprvé, Rafa teď nehraje nekoukatelně, banány rozdal někde za rohem a švihá tam poměrně jedovaté střely.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:17Od: Fandina
Nole mi nevadí. Spíš mi jde o to, aby se ti noví už konečně někde víc prosadili.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:20Od: Tomas_Smid_fan
možná Medvěd...
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:24Od: Fandina
Kdyby teď Tsitsi vyhrál, tak je jisté, že nastupující budou ve finále. Moc přeji Tsitsimu, aby teď vyhrál, i když Rafa je podle mě zatím pořád trochu lepší.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:01Od: raduz
Opravdu bych rád viděl finále Djokovic vs Nadal.Pokud by totiž Nadal vyhrál,tak bych smeknul a vůbec bych neměl problem uznat,že Nadal je tím nejlepším.V opačném případě by byla pomsta dokonána a Djokovice bych považoval za nejlepšího.S Federerem to mám už jasné a Nadala vidím výše, protože ho porazil ve wimbledonu na vrcholu a je lhostejno,že to bylo jen jednou.Na RG se tomu bohužel Federer nikdy nepřiblížil.Jejich vzájemná bilance též není ničím nepodstatným a opět zde tomu vevodí Nadal.Federer je zkrátka zranitelnější na všech površích,byť je nejlepším travařem bez debat.Ale ta hlava....Djokovič naopak Nadala na RG už porazit dokázal a vzájemná bilance hovoří přeci jen pro něho.AO je ale jiná píseň.Pokud by se však podařilo Nadalovi to samé,co předvedl s Federerem vrroce 2008,tak bude jasno.Nerad to říkaám,ale je to tak.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:59Od: Tomas_Smid_fan
O co Filosof hraje líp, o to hraje Rafa hůř. No, tak co teďsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:58Od: stefankelner I
I D E M 0 !!!
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:00Od: Tomas_Smid_fan
domůsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:57Od: mayday
Nole to má umetený, Karatseva musí smaznout a ve finále půjde na někoho po bitvě. Medvědovi bych i věřil, ale Tsitsipas by případně tři takový zápasy v řadě nedal.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:01Od: Tomas_Smid_fan
Karatsev Nolemu připomene ten natržený sval.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:56Od: turista
Chce to pětiseťák. Kdokoliv z nich ho vyhraje tak bude v SF unavený a mátožný. Dost možná, že to celé nakonec vyhraje Medvěd.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:57Od: Amputace
Kéž by.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:56Od: blax
Nevynucené chyby první dva sety Tsi:Rafa 20:10, druhé dva sety 10:25, hezká otočka.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:57Od: Usm
nevynucené chyby přichází ruku v ruce s únavou
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:57Od: Patik
neni energia..pár dlhších výmen v piatom sete a chýb bude ešte viac..holt už je to dzedo..
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:55Od: Patik
3 hodiny na kurte a Rafa pôsobí dojmom akoby oral na roli pol dňa..niekomu tu dochádzajú baterky ešte že má servis..vo výmenách už nevládze ak sa pôjde do piateho zrejme ho vypne..veľa šťastia..v ďalšom kole Rus a vo finále Djokovič..
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:56Od: Usm
pokud nemá kondici kvůli tomu, že se musel šetřit se zády, tak Djokovice nemusíš řešit, protože přes Medvěda prolézt nemůže ani omylem, ten s tím stylem "vrátím všechno" mi přijde ještě jako o něco vylepšený Djokovič :-))
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:00Od: Patik
je to tak..uvidíme či prejde cez gréka ale na rusa ak sa chce vyhnúť poriadnej bitke by musel vytiahnúť asi len servis volej čo nevytiahne..každopádne dnes Medvedev vyhráva aj Rafov zápas s Tsitsipasom..
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:54Od: Krisboy
No vida. Rafa e teď úplně mimo, laciné chyby u něj nevídané. Líbí se mi, jak mu Tsitsi ty údery do bh vrací neohroženě zpátky na fh. To Rafu možná tak rozhodilo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:53Od: Usm
tak a brejk je na světě, ted jen doservírovat a jede se nanovo
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:52Od: Vlk-v-trave
Dost chybi KOZOROH, uz by nam tu napsal, kdy naposledy vyhral nekdo proti Nadalovi ze stavu 0:2...
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:53Od: peRFect
tady chybí uplně někdo jiný...aka 150 komentářů ve vlákně :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:59Od: Krisboy
Nestrašsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:11Od: Vlk-v-trave
ktery to?
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:44Od: Krisboy
Já myslel KamilOsla...
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:59Od: Amputace
Tak to není zas tak těžké dát z hlavy... Byl to Fognini na US 2015.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:52Od: Mayo
Vyhrávať 2-0 a ísť do piateho setu. Výborne Rafa.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:53Od: peRFect
ještě čtvrtej neskončil
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:53Od: RF46
Ano, to je tenis...smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:49Od: Usm
Vidí někdo zápas naživo - Rafa kazí protože Tsitsi hraje lépe, nebo už ten pohyb nemá takový, jako první dva sety a není u balonů včas?
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:50Od: blax
Tsitsipas v podstatě přestal kazit.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:57Od: Amputace
A Nadal naopak začal. Od toho prohospodařeného TB je totálně zakřiknutý.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:53Od: Mac
znervoznel, vyhazuje i snadne mice...
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:53Od: mayday
Celkem oboje.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:47Od: Forehand
Forehandovo povestne 1% na ukazovateli batérie, priatelia.

Lúcim sa, drzte palce.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:50Od: FulnekUltras
;-)))
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:50Od: HolyMotors
Z celého srdce si přeji, aby Rafa prohrál. Spokojený?
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:52Od: RF46
Tvl...kde bydlis? Je slaba elektrika...nesviti slunce nebo co?
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:46Od: blax
Tsitsipas když hraje takhle, tak se všichni ostatní mladí můžou jít zahrabat.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:55Od: mayday
Medveděv ne, ale proti třeba Sašovi je to nebe a dudy.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:44Od: Usm
tak ve čtvrtým setu zatím Tsitsipas docela v pohodě při svém servisu a bojuje se o ten Nadalův - naprostý kontrast oproti třetímu setu, když Tsitsipas do stavu 6-6 uhrál na returnu snad jediný balon? :-))
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:43Od: Fandina
Tsitsimu držím palce, ale Rafa si to už podle mě pohlídá.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:45Od: Usm
tak "pohlídat si" vypadá všelijak, jen ne jako obraz hry v tomto setusmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:43Od: Forehand
Grek teraz extra silny, priam ocelovy z FH, a z BH len o cosi menej.

Uz dve hodiny neurobil 2UE v jednom geme.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:39Od: Forehand
Ten pocit, kedy dufas, ze to dotiahne do TB, hoci v nich ma strasidelnu bilanciu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:34Od: HolyMotors
Nepříjemné prohrát z 2:0 na sety. Hold Rafa už není, co býval.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:40Od: HolyMotors
*t

Škoda, že Stefanos tak divně prováhal první dva sety. Snad jako by nečekaná pauza po odstoupení Berretiniho na něj měla negativní vliv. Teď už se rozehrál a hraje dobře, ale už bude pozdě.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:34Od: Tomas_Smid_fan
Neuvěřitelné, že Filosofovi trvalo celé dva sety, než začal hrát uvolněně. I kdyby náhodou vyhrál, síly budou chybět.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:33Od: Roger_Federer
Ted ho drží jenom dobry servis v tomto setu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:32Od: Forehand
Rafa vyhrava zapasy v ktorych je lepsi.

Ale v poslednych rokoch ma problem vyhravat zapasy, ktore su vyrovnané, a kedy nastupuje mentálny tlak. Posledny taky bol s Medvedevom vo finále USO.

Odvtedy prehral par takych zapasov s Thiemom, s Medvedevom na TM.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:35Od: sojka1
cim vyse letas, tim hloubeji padas, to neznas? :-) Stejne Stefanovi prilis neverim....
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:57Od: annah
Ja taky ne. Teď sice srovnal na sety, ale buldoka Rafu to nerozhodi. Ubojuje to.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:29Od: Usm
ale konečně se Tsitsipas v tomto setu začíná při Nadalově servisu dostávat do hry
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:30Od: Ereinion
ten darovanej TB povzbudil no...
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:29Od: steve79
Rafa se teď drží zuby nehty.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:27Od: Usm
i kdyby Tsitsipas srovnal na 2-2, tak se v pátým strachy podělá z toho, že by mohl vyhrát a vyhází se. To by jedině Nadal musel odejít fyzicky, případně se ozvat k tomu ještě bolavá záda
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:19Od: Forehand
No co Rafa fans, tesite sa na dalsi TB?
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:12Od: Forehand
Grek prestal uplne kazit, naopak Rafa si tu 1-2UE za gem neodpusti.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:14Od: Usm
Uvidíme, jak je na tom Nadal s kondici, nikdo ho ještě tady nedostal v zápase přes 2,5 hod. Teď to bude hodně přes
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:22Od: sojka1
hlavne co zada... ;-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:32Od: Tomas_Smid_fan
smile a hlavně další soupeř bude mít takřka w/osmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:10Od: Mayo
Novak Djokovic je najlepsi hráč v TB všetkých čias. Rafael Nadal najhorší smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:13Od: Krisboy
Nepředpokládám, že to tvůj tupej mozeček pochopí, ale přece:

https://www.atptour.com/en/news/federer-fedex-atp-performance-zone-september-2018-tie-breaks
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:15Od: Forehand
Chápeme rozdiel hrat TB s hracom 100. a s hracom Top10, ze ano?..
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:14Od: Forehand
Posledny TB, ktory Nadal vyhral s top hracom v dolezitom zapase bolo finále AO z roku 2009.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:22Od: Ereinion
Finále AO 2012 s Djokovičem
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:25Od: Forehand
Hej, ale myslel som vo vyhranom zapase.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:18Od: Ereinion
Vtipný ale je, že v H2H Nadal v tiebreacích s Djokovičem vede smile Djokovic je v tiebreacích dobrej až poslední roky, naopak Rafa s nimi má teď trochu problém
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:09Od: Krisboy
No vida, člověk si na chvilku odskočí a je tam setík. Tak ještě dvasmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:08Od: Vlk-v-trave
ten TB se opravdu Nadalovi nepovedl, ale nutno rict, ze obecne dnes opravdu skvele serviruje, to je asi pro mne nejvetsim prekvapenim.
Ve tretim se Stefan na servu zvedl, ale bude to mit tezke, aby otocil...a to s Nadalem...

No, aspon je to zajimavejsi:) a jeste zapas nekonci.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:10Od: Usm
Takhle dobře servíroval už před dvěma lety a nakonec ten jeho servis dokázal zneutralizovat až Djokovič, který ve finále naprosto skvěle returnoval
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:01Od: expert69 nadal
ty jeho TB to je komedie 2 smeče, bh do hlediště, voley do sítěsmilesmile neuvěřitelné jak je labilní a to vede 2:0
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:18Od: Mac
jo, uplna kvitova na smecich...ale spis si podvedome rekl, ze treninku dnes jeste nebylo dost...
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:01Od: RF46
Hmm...Tsutsakovi sem neveril...prekvapil.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:59Od: Forehand
Chronicky problem v TB. Po tom, čo prehral 5xTB s Thiemom v serii, si Rafa otvára novu kolekciu aj s Tsitsipasom.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:09Od: dako
A pritom bol v každej otvorenej výmene v TB jasne lepší. Tie TB sa mu dostali do hlavy. Už len pri tom prvom smeči, si vo väčšine prípadov necháva loptičku spadnúť, teraz to urobil naopak. Ten zápas mal skončiť 3:0, Tsitsipas v TB len bránil. Teraz zbytočne Rafa stratí sily, teda keď vôbec postúpi.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:09Od: ttopi
TB otloukánek no :-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:54Od: Forehand
Tie TB mu raz nejdú.

Cely set hra jak pan a v TB spusti nohu z plynu. Hlupe chyby v uvode, miesto 4:0, 2:2.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:50Od: Forehand
Rafa servisman.

23 fiftinov za sebou na servise, sialené. Uplne sialené.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:47Od: Patik
Tsitsipas sa do toho oprel a hneď to vyzerá inak..ale opäť Nadalove zdravé kolená sú všade pri každej lopte..
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:44Od: Forehand
Nadalovi chyba tento jeden set, aby sa stal jediny hracom historie vyhrajúc 12 GS zapasov za sebou 3:0.

Ale budem rad aj za 3:2 dnes.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:01Od: Pe3k
Tak jak to dopadlo? smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:36Od: Krisboy
Ale nebuďme nespravedliví. Oproti předloňsku se už teď Stefanos zlepšil o tři gemy. Vždyť ty tři gamy - to je taková první vlaštovka. Jestli se bude stále takhle zlepšovat, za deset, patnáct let (až bude Nadalovi padesát a bude mít nerezový kolena) ho možná porazí.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:36Od: Forehand
Nechapem ten hejt na Gréka. Som za to, ze tenis sleduju ludia, ktori mu rozumejú.

Prvy a treti set maximálne vyrovnaný, Nadal vyuzil 2/2 BB, vysledok totálne skreslujúci. Tsitsipas hra dobre, v buducnosti vyhra viac GS, ako Thiem, Zverev, trufam si povedat. Nesedi mu match up, ale vo vseobecnosti hra aj dnes dobre.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:31Od: Vlk-v-trave
Tsitsipas pripomina na kurtu bezhlaveho jezdce

tuhle komentatroskou perlicku si zapisu...dobre...:)))
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:42Od: Tomas_Smid_fan
smile výstižné. Prostě bezradnost 100x jinak.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:26Od: mahycek
Teď jsem dojel domů a čumím, tak
snadné Nadala jsem to vůbec nečekal.
Myslel jsem, že budou hrát alespoň do
13 hodin, nebo do 23h. Melbourského
času.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:18Od: darek.vrana
Tak Karolína pozitivní na covid, Brady w.o.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:19Od: Vlk-v-trave
coze?
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:20Od: darek.vrana
Dobře, kecámsmile. Ale napadlo mě to, když jí měřili tu teplotu...
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:22Od: Vlk-v-trave
:D
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:28Od: Tomas_Smid_fan
no twl, tohle nedělejsmile mám z toho arytmiismile
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:20Od: Vlk-v-trave
darku vazne, nebo jen srandicka...
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:17Od: Patik
Mal tri či štyri dni volna..mohol natrénovať originál hru šitú na Nadala..absolútny top poráža Nadala na harde ako na páse mohol čerpať inšpiráciu..má svoje skúsenosti z predošlých zápasov..ale jednoducho tá Nadalova aura ak raz ideš proti nemu so strachom nemáš šancu uspieť..pritom aj ten tenis nato môžeš mať ale keď máš plnené trenky len z jeho mena..pritom hrá úplne prd..ale stačí mu to..lebo druhí hrajú ešte väčší prd..makový..a lekvárový..
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:21Od: Forehand
Lol, ty si mimoň.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:31Od: dako
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tak toto je totálne mimo
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:14Od: Forehand
Boh vie, ci sa pozera aj jednooky kral.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:21Od: Usm
ten jednooký král by antukového specialistu dokázal prohnat i ve 40ti :-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:32Od: peRFect
Hraje si s dětmi...to Rafa nezná :-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:34Od: dako
Čosi, ten je určite v neľútostnej príprave na Dohu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:14Od: mihate
Pozerám AO,a nechápem,ako môžu mladí,zdraví hráči Tsitsipas,Raonic atď.tak ľahko prehrať zápasy so "starymi" ťažko zranenými hráčmi.Nerozumiem tomu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:23Od: Forehand
Raonic ma tak 30 a vyzera na 40.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:30Od: SydneyOpen
Raonič hlavně hraje jak kdyby mu bylo 40 smile zvlášť když nastoupí proti Federerovi, Nadalovi nebo Djokovičovi
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:28Od: Krisboy
Protože jsou prostě o dvě třídy horší tenisti. Ve všem, hlavně v přístupu. Snad jen Raoničův servis Pig3 převyšuje, ale to je tak všechno a nestačí to.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:06Od: Krisboy
Tak pojď, Stefane, ten jeden game ve třetím dáš! Máš na to!!!! smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:06Od: SydneyOpen
proboha ten Tsitsi je úplně marnej
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:30Od: Tomas_Smid_fan
neuvěřitelný poměr potenciálu a zmarusmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:59Od: raduz
Dlouho jsem neviděl žádný tenis.Dnes ráno poprvé až zápas rusů,kde Medvěděv zcela dominoval a hrál opravdu tenis takřka bez chyb,navíc dostatečně durazný.tomu hráči přícházím naq chuť,jeho drzý ksicht je pro mě váce nežli outrpný výraz Federera,nebo slušnácký Nadal.Fandím chlapskému Djokovičovi,což je jasné.jasné je však i to,že nehraje nic moc už drahnou dobu.I ten Wimbledon s Federerem byla haluz,ot té doby se zkrátka trapí a tenisu podle nedává tolik,kolik je zdrávo a na vítěze ho asi nevidím.Nadala nemám rád ,což je také jasné.Jak však stárnmu.už to není tak ordodoxní nenávist a je třeba ocenit,že on tomu tenisu dává suverenně nejvíce aq ta jeho dominance na RG je až hnus a ještě to může 2 roky tak tůstat.U povrchu,který vyžaduje nejvíce fyzicky a vytrvalosti_Moc nechápu,budiž.Tsitsipas je slabý,nevidím v něm budoucího vítěze RG.I ten Dimitrov je podle mě ve svém top modu nebezpečnější.Pro top2 znamenají nebezpečí hlavně Zverev a Medvěděv do budoucna.Thiem zdá se začíná polevovat,myslím,že USo byla jeho labutí píseň.na RG Nadala nedá ani náhodou,neboť antuku opravdu miluje už jen Nadal.Můj tip na vítěze AO je Novak Djokovič,jemu zde budu věřit vždy.Do finále bych si přál Nadala,chci pomstu.Pokud ho Nadal dá,tak smeknu!
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:02Od: raduz
Vitězství djokoviče neni letos tutovkou,já ho tam však budu tlačit vždy
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:04Od: Usm
tak letos je fvorit č.1 Medvedev, to se vědělo už před začátkem AO
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:50Od: turista
Nadal tady Djokoviče nedá ani náhodou. Novak se bude chtít pomstít za porážku na Roland Garros.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:58Od: Usm
ty vole, zletej Fognini, ten se dostal alespoň ke brejkbolům, tohle řecký kopyto je úplně mimo
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:56Od: Forehand
Nadal sa ukludnil, vyrazne spresnil a zocelil svoju hru a momentálne je to uz tenisova jednosmerka.
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:24Od: stefankelner Re: ?
?
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:55Od: peRFect
Dejte stream frajeři. Abych viděl alespoň 2 míčky, než se to načte...ten první set vypadal na livesportu jak když hraje Anderson s Karlovicem.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:55Od: SydneyOpen
Nadal hraje celkem solidně, ale ta slavná NEXT GEN je prostě strašně podělaná
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:03Od: dappe
Hlavně je slabá a neuvěřitelně nudná. Tenis má štěstí, že tady jsou ti tři, kteří bojují o jakési rekordy, takže se to tváří být strašně zajímavé. Ale ti hráči, co tenis produkuje, to je vyloženě k smíchu. Člověk, když si pustí zápasy 10, 15 let zpět...to je diváckou atraktivitou úplně někde jinde.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:05Od: Krisboy
Medvěděv se mi teda nezdá vůbec nudnej.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:08Od: dappe
Souhlas, k němu je tohle hodnocení nespravedlivé. Ten je dobrý, plus Thiem také. Ale to jsou dva hráči za tolik let.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:10Od: SydneyOpen
Thiem už není next gen Domovi je 27
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:13Od: Krisboy
Jasně, Thiema do ZeroGen nepočítám, to už je veterán smile
Ale třeba Zverev nebo FAA je fakt nuda k uzoufání.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:15Od: SydneyOpen
No Zverev je i docela labil a FAA je nejen nudný, ale i výsledkově strašně nevýrazný smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:17Od: dappe
Mě by zajímalo, jestli třeba tady je někdo, kdo si řekne, v noci je tenis, nastavím si budík a kouknu na Zvereva...podle mě to ani není možné :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:13Od: dappe
Jo, ale já to myslel na všechny hráče kolem ročníku 1990 a mladší. Ještě Nishikori mi přišel zajímavý, bohužel dost zraněný.
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:20Od: Forehand
Takze Tsitsipas vitaz TM, ktory (mozno) za posledne dva GS vypadne s Djokovicom v piatich a Nadalom je slabý.

A Medvedev, vitaz TM, ktory (mozno) za posledne dva GS vypadne s Nadalom a Fuscovicom je silný?

Nedava to zmysel.

Tsitsipas je vyrazne mladsi, do dnesneho dna mal rovnaký pocet GS semifinále. Rozdiel v Australii robi zreb.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:52Od: Forehand
Tsitsipas výborný. Boh vie ako by hral s Djokovicom.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:53Od: dako
Ty si kráľ smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:18Od: Vlk-v-trave
slepych:D
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:47Od: Tomas_Smid_fan Filosof
zatím zcela neškodný. Nedokáže vymyslet, co na Rafu hrát. Taky znáte z kurů ty starší pány s bříškem, jak stojí uprostřed na baseline a dávají to pravá levá a nějaký mlaďoch na druhé straně litá jak hadr na holi a nestíhá? To mi to zatím připomíná. Žádný nápad od Filosofa, bez něj ale vyhrát nemůže, hraje děsně naivně a není to poprvé...
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:54Od: Vlk-v-trave
pry filosof:D
na kurtu vidim dva komedianty. Jeden prijel na turnaj se zranenyma zadama a druhy s vizi jak porazi Nadala:DDDD

tomu se da uz jen smat, ale na druhou stranu dost to hovori o soucasnem ATP...dlasi komediant bude hrat o finale s kvalifikantem :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:44Od: Forehand
Nadal prvy set so stastim. Dostal sa z 0:30 aj z 15:30 v poslednom geme. Naopak Tsi premrhal 30:0 na service a Nadal vyuzil jediny BB a bral cely gem.

Vysledok 6:3 je velmi skreslujuci.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:29Od: dako
Prvý set vlažný, ako keby sa chalani zobudili 15 minút pred zápasom. Až na 3 - 4 výmeny, bol celý set v podstate o chybách.

Našťastie, set ide za Rafom, to by ho mohlo ukľudniť.

Ak má postúpiť, tak nech nie je zbytočne 4-hodinová naháňačka.

Pozitívum je, že Rafovi išla hore rýchlosť servisu. Keď som si teda dobre všimol.

Vamos!
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:31Od: sojka1
urcite... jste s temi servy pekne otravni, Rafa i Djokovic... :-))
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:41Od: Tomas_Smid_fan
Rafa má v týmu asi taky kouzelníkasmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:00Od: Vlk-v-trave
Ten kecal, to bylo jasne kazdemu normalnimu uz v prvnim zapase, krom jeho ovci na netu a na punto de break, kde skladali jakesi podivne nabozenske litanie za jeho zdravi a nedivil by bych se, kdyby nekteri nevyrazili do Santiaga de Compostely za neho orodovat :D

Krasne to rekl na ES ten polsky komentator, tesat do kamene... Djokovic s Nadalem narikaji, ale aby jsme se nedivili a nehrali proti sobe finale:))) jaaasne ze ho budou proti sobe hrat, ...
[ Reagovat ]
17.02.2021 11:40Od: Tomas_Smid_fan
oni to tak dělají pro nás diváky napínavější, jinak by to byla už absolutní nudasmile
A neříkej, že je ten kouzelník zároveň pravoslavný kněz a dělá za Jokera omšesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:27Od: Krisboy
Tak Cipís statečně vzdoroval půl setu...respekt ZeroGen! ????
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:28Od: sojka1
nahlizela jsem ted... prijde mi nejaky toporny, premotivovany, prilis chyb....
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:32Od: Patik
Tsitsipas je pre Nadala niečo ako Berdych pre Federera..walkover..
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:41Od: Krisboy
Neřekl bych, že Berdych byl w/o pro Goata, ale Cipís je z Nadala hodně podělanej, to je pravda.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:46Od: Patik
Je podelanej..a Nadal na neho umí..a Tsitsipas je úplne slabučký na jeho váhu a výšku..
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:47Od: Usm
Nadal to na ty hráče s jednoručním backhendem umí - tedy až na Thiema, s kterým na hardu začíná těsně prohrávat. Ten jednoručák je skvělá zbraň, ale zároveň je i hodně zranitelný.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:59Od: Patik
Písal som to vedľa že keby mal Tsitsipas Thiemov backhand je to úplne iný zápas..ale tu sa môže Nadal doslova vyšantiť s tým jedným forehandom..a je to krásne vidieť tam kde by mohol zakončovať vkľude počiare radšej si to vyšperkuje poriadnym topspinom...Grék mu nemá ako ublížiť..toto bola tutovka..navyše už začína mať komplexy táto dvojca je dokonca Nadalovej kariéry vybavená..
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:42Od: Forehand
Lol, prave preto Berdych dvakrat vypraskal Federera z kurtu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:10Od: Forehand
Rafa nehrá dobre, nevstal spravnou nohou. Kazí returny z druhého, vo výmenach nestandartné chyby, prvy servis nestabilny.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:16Od: Usm
a ty jsi čekal, že smete Tsitsipase 3x6:2 jako před dvěma lety? Tsitsipas za ty dva roky trošku dozrál a navíc zatím je to vyrovnaný boj, takže to neznamená, že hraje špatně.
Ale na Medveda by musel předvést svůj best výkon, o tom žádná
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:50Od: Tomas_Smid_fan
On vždycky preventivně brečí, to je folklórsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:32Od: stefankelner Gratulácia!
V 1.sete jej to nevychádzalo, potom otočila za 1:6,0:2... Skvelá útočná hra, prechod na sieť... Môžu si brať príklad aj muži!!!
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:26Od: Patik
Na..tu sa len klame s tými MTO..celé AO je len jeden podvod smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:11Od: sojka1
takze ted uz konecne vazne.... jdu si to pusti, jestli neke..... :)))
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:12Od: sojka1
*pustit.... a to jako fakt
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:12Od: sojka1
jsem zmatena... :-)))
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:43Od: Tomas_Smid_fan
Tys to sojči neviděla nebo nedokoukala?
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:53Od: sojka1
nevidela jsem jeste ani micek... :-(
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:57Od: Tomas_Smid_fan
Tak lepší to vzít až od druhého setusmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:05Od: jklejna Craig Tyzzer
Craig Tyzzer je vysmátej. viz finále FO 2019 Markéta Vondroušová. Tehdy měl ústa od ucha k uchu. Teď ho smích asi přešel.smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:29Od: Forehand
Fuj Medvedev, nehratelný.

Je to pech.
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:13Od: dako
Rafovi AO nepraje so všetkých strán. Keď sa človek pozrie na ten pavúk, tak to vyzerá snáď až nereálne.

Pred Rafom top3 hráči na harde. Dnes mu verím. Všetko ostatné je vo hviezdach. Snáď sa konečne usmeje v Austrálii šťastie aj na neho.

Vyhrať to cez takýto los by bola fantázia.

Vamos!
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:20Od: Forehand
Ten ancikryst, ktory to takto vyzreboval, ruky by som mu dolámal.

Novak ma v SF rok co rok na GS walkover. Nadal hra SF Grandslamu s Tsitsipasom, Federerom a Medvedevom a Novak s Pouillem, Bautistom a Karantsevom.

To je výsmech.
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:35Od: dako
Je to snáď až neuveriteľné. A už keď aj dostal Thiema do svojej polky, tak ten prišiel s formou, ako keď ja nabehnem na kurty na konci apríla po zimnej prestávke.

Rafa to dostal nasekané, viac sa už nedalo. Medvedev je na GS jednoznačne s najlepšou formou od kedy GS hraje. USO19 bol ešte nedozretý, teraz je jednoznačne tenista s najlepšou hardovou formou.

Nole je hrateľný, tento rok asi najviac. No dostať sa k nemu...fuuu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:49Od: Tomas_Smid_fan
Thle je GS, pokud ho chce někdo vyhrát, musí porazit všechny, tak tu nebuďte za plačkysmile Rafa obyčejně mívá kliku na los jak nikdo, asi jste si na to moc zvyklismile
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:56Od: Forehand
No skus, kedy mal kliku na los..

Som samé ucho.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:02Od: Tomas_Smid_fan
Dohledej si to sámsmile Pamatuji se, že to nebylo jednou, ani dvakrát.. Ale nemám důvod si ukládat do paměti takové podrobnosti kde a s kýmsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:57Od: Usm
co to meleš, Djokovic při svých prvních 15GS musel vždy porazit někoho z trojice Federer - Nadal - Murray, takže žádný walkover
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:09Od: dappe
Tsitsipas top3 hráč na hardu... :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:26Od: Mira17
Karolina skvela prace a postup a radost ze muzeme sledovat cesku ale jako zapas dost slaba uroven strasne lacinych chyb barty jako svetova jednicka dost podprumernej vykon a muska nema asi zadny specialni zbrane ve hre ale svym dobrym pohybem a houzevnatosti souperky vyvede z jejich hry a jakoby nevedeli co hrat. adebt na vitezku tenisove zrejme osaka si myslim ale muze se stat cokoliv uz mugu ji mohla poslat domu ta tam ta hrala taky skvelej tenis
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:09Od: vojta91
Slzavé údolí ve Lounech a Fulneku...smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:12Od: Krisboy
Proč v Lounech?
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:19Od: vojta91
To je zajímavá otázka.. zkuste popřemýšlet
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:22Od: Krisboy
Jediná souvislost je s Plíškovou, ale proč by tam měli brečet mě zajímá?
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:00Od: Krisboy
Tak si odpovím sám. Nesmíš podle sebe soudit druhé, každý člověk je jiný. Ne každý je závistivý a nepřející jako ty nebo com.
[ Reagovat ]
17.02.2021 13:16Od: Blondie
Proč ve Fulneku? smile
Petra měla v Kájině věku doma už dvě trofeje ;) Muška se teprve rve o první ;)
Držím jí pěsti, ale tehly řeči nechápu :D
A co se Plíškové týká, tak ta s Karolínou kamarádí.
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:54Od: aape
Velká gratulace Mušce, je skvělá zpráva po ránu smile smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:52Od: tmora Karolína Muchová - MTO
Zápas jsem neviděl, ale komentáře na zahraničních síti jsou dost děsivé. Všude píšou ze je chester apod.. Údajně v rozhovoru řekla ze ji přestávka pomohla.. možná ze se v anglictine špatně vyjadrila...
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:00Od: Nenela
Posli nejaky odkaz, to by me zajimalo
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:05Od: Nenela
Mas pravdu, leccos jsme nasla, pise se, ze za ten obrat muze MTO, ktery si vzala Karolina, aby vyhodila Barty z rytmu. No, hezke to neni. I Barty rika, ze za zvrat v zapase muze ten MTO, i kdyz ona alespon nerika ani nenaznacuje, ze by to Karolilna udelala schvalne
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:22Od: aape
No já nevím, bud má nejakou úroveň hry nebo ne, to MTO nezmění
Naopak pokud Kája hrala pod svoje možnosti diky zdrav. indispozici a ošetření ji mohlo pomoci, je to v pořádku, že to využila, nechápu ty stížnosti
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:09Od: jklejna
Time out byl ze zdravotních důvodů. Ještě na konci
říkala, že se do příštího zápasu pokusí dát zdravotně dohromady.smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:28Od: jklejna
Točila se jí hlava a nemohla zaostřit. Řekla po zápase. Podle našeho komentátora na eurosportu rozhodila Barty právě tím time aoutem.
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:52Od: jklejna
Pravda je že některé výměny dokázala vyvinout silný tlak na Barty. Některé míče (zakončení) byli na světové úrovni, včetně závěrečného esa. Barty zřejmě rozhodila její hra a ne time out.
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:21Od: dadaft
Je směšné, že by se No.1 měla "rozpadnout" kvůli nějakému MTO. Možná kdyby přišel ve vypjaté koncovce zápasu, ale na začátku 2. setu?
Podle mě spíš hráčkám chybí vyhranost a zápasová praxe a kvůli tomu se jim stává, že jsou celé dlouhé pasáže zápasu úplně mimo, nesschopné dostat míček do kurtu.
MTO to akorát u Barty nastartoval...
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:39Od: Nenela
Jasne, je to tak a i ona sama (Ash) rika, ze MTO by ji nemelo rozhodit, ale rozhodilo. Spise to resi zklamani australsti fanousci, ti nenechaji na Karoline nit suchou.
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:40Od: Tomas_Smid_fan
Přesně, Ash je třída a osobnost, upřímná. Ví, že jí go jako no1 rozhodit nemělo, ale stalo se. Jistěže bude pod mediálním tlakem. Je mi jí líto, ale nemyslím si, že by Muška odešla do šatny bez obtíží, jen se srovnat...
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:57Od: team.wta
Přesně. MTO Ash vyvedl z rytmu, ale jak píše dadaft, trumfy měla Ash ve svých rukách.

Karolína zpřesnila hru, byla lepší na síti. Vyhrála zaslouženě.
...............
Kdyby byla opačná situace, tak by se taky v české diskuzi objevila spousta pseudofanoušků, kteří by odsoudili soupeřku za MTO.

Doufám, že bude Muška zítra fit, aby předvedla další své finesy.
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:56Od: Tomas_Smid_fan
Taky jsem tu o tom psal, myslím, že na tom nerozehranost měla svůj podíl...
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:32Od: Tomas_Smid_fan Re: MTO
jí samozřejmě pomohl a od toho snad také jesmile Proč by si ho pak jinak braly/i? Otázkou spíš je, jaké pro něj měla důvody - držela se za zátylek, tekly jí oči, vypadalo to i na měření tlaku. Vlk tu psal, že možná migréna/bolest hlavy, mohla to být jen nevolnost ze slunce. Každopádně se po MTO uklidnila a postupně chytala rytmus, zatímco na Ash, jakoby přešel útlum, který nechala Muška v šatně. Muška uhrála 6nebo7 gemů v řadě a Ash se z toho už de facto nevzpamatovala. Australani budou Mušku samozřejmě proklínat, ale u Ash se myslím projevil zápasový deficit. V krizi se to mohlo stát, ale komentátoři moc nehledali problém jinde. Kvalitních komentátorů je bohužel asi jako šafránu...
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:26Od: dadaft
Gratulace Karolíně, parádní úspěch, jen tak dál...
smile

Nicméně jak teď sleduju zápasy, ženský tenis je v totální krizi.
Jednak je na sinusovce momentálně dole, se situací před deseti lety, kdy tady byly famózní šampionky, a k nim - a to je důležité - i vysoce kvalitní druhý a dokonce třetí sled hráček, se to prostě nedá srovnat.
A navíc tenhle covid a hra bez diváků....

Zkrátka kde jsou ty časy, kdy ženský tenis na GS nejpozději od 2K nabízel fantastické bitvy?
V současnosti až na nemnohé výjimky z ženského tenisu akorát bolí oči.
Hrozná úroveň hry, samé chyby, hráčky často nezvládají ani základní údery...
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 12:22Od: FulnekUltras
však co chceš natrénovat v obýváku...
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:22Od: steve79
Daniil má neskutečnou formu. Připomíná mi to Novaka v roce 2011. Přál bych mu, aby vyhrál celý turnaj.
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:16Od: Rafaeoli25
Medvedev každopádně velkou výzvou pro Nadala a pokud neuspěje ten tak stejně tak potom pro Djokovice.
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:14Od: Rafaeoli25
Rublev očividně nemá dokonalou fyzičku. Přestože má za sebou snadný průběh turnaje a je odpočatý, totálně selhává po fyzické stránce. Na tom by měl zapracovat.
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:50Od: Andrew89 Bohuzel
Jsem nekoukal,ale mam opravdu radost!!! Potvrdily se moje slova o tom,ze Barty mela velmi lehke slouperky. Krom Mugu na minulem turnaji nemela poradnou souperku. Jsem rad,ze to Kaje vyslo!!! Tesim se na finale Serena - Kaja...kez by to takhle dopadlo!
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:40Od: tommr Marie Bouzková
to vypadá na další skreč pro Marii ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:24Od: tommr Marie Bouzková
i ve třetím setu jde Marie jako první do brejku. Kéž by ho už udržela ...
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:26Od: hippos
my mame taky internetsmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:45Od: Jariinho
????????????????????????
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:45Od: Anonym
????????????????????????
[ Reagovat ]
17.02.2021 07:46Od: Jariinho
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:08Od: Rafaeoli25
Ač fanda Nadala, tak musím říct, že už dlouho jsem se nebavil tenisem tak jako dnes díky Rublevovi s Medvedevem, všechna čest.
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:04Od: tommr Marie Bouzková
a jdeme do třetího. V prvním setu byla Marie jasně lepší hráčkou, ale ve druhým se hra vyrovnala a ke konci začala mít navrch Teichmannová. Marie se zdá být už trochu unavená ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:51Od: Rafaeoli25
Medvedev s Rublevem ultrasvižný tenis, radost pohledět na dosavadní přestřelku. Takové zápasy jsou fajn, řežba bez jasného favorita.
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:04Od: hippos
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:47Od: Krisboy
Tak tohle je bomba. Musel jsem si to potvrdit z více zdrojů, abych uvěřil svým rozespalým očím. Moc Mušce gratuluju a radost mi dnes už nic nezkazí. Jsem na cestě do práce, ale už se těším domů na highlights.
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:54Od: hippos
Práce je pro chudobné, ochuzuje o zážitky. smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:35Od: Krisboy
S první částí souhlasím, s druhou už méně. To bys nevěřil, co všechno se v takové práci může přihodit smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:42Od: tommr Marie Bouzková
škoda, že Marie nedokázala ve druhým setu udržet náskok brejku. Soupeřka se ale hodně zlepšila ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:15Od: Vlk-v-trave
Jennifer - tezky zapas s kamoskou ma za sebou.
V SF ceka Kaju opravdu tezky orisek. Jennifer to klidne muze vyhrat cele, a ani bych se nedivil, kdyby se tak tomu stalo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:09Od: Vlk-v-trave
tak ted Jennifer ty zadni lajny fakt neskutecne vymetala...
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:00Od: tommr Marie Bouzková
Marie zatím hraje velmi dobře a soupeřku deptá perfektní obranou ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:04Od: Jon61
Vypracovává si brejboly, ale využila jen jeden po dvojchybě soupeřky. Nemusí se ji vždy dařit na servisu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:09Od: tommr
jj využívání BP je zatím docela slabota ...
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:50Od: hippos
Kdyby si ten nedical vzal Nole, tak se uhejtujete k smrti. Ale Karolínka to je jiná. Pokrytci pochcaní!
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:55Od: Mr.Pink
jesti to nebude tim, ze novak si bere mto velmi casto
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:05Od: Jon61
Nejhorší jsou v tom tenistky z bývalého východního bloku, hlavně Ukrajinky.
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:07Od: hippos
Jak často je velmi často? Já jsem kromě preventivních prohlídek a očkování nebyl 10 let u doktora. Mám něco vyčítat těm méně šťastným?
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:31Od: Mr.Pink
Vedel jsem, ze slovo casto mam vynechat. V porovnani s kajou si ho bere casto
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:49Od: Vlk-v-trave
Tak Jennifer ten vstup do tretiho opravdu podelala...sama neveri, no ja se take nestacim divit:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:34Od: Vlk-v-trave
Tak snad se uz Jennifer definitivne zvedla, ale neni to nic prijemneho hrat proti kamosce....tezke match-upy... snad ten servis uz udrzi, a pujde to do tretiho.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:39Od: Petr_Fisk
Třetí bude, ale je otázka, kdo by byl hratelnější pro Karolínu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:41Od: Vlk-v-trave
ani jedna :D obe potizistky.
Ted uz Jennifer hraje jak ji zname. Takze pokud se nejak ne zvencne a nesvihne ji, tak pocitam, ze se Kaja bude muset dobre pripravit na return. Pokud to pujde a bude na to vubec cas:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:02Od: tommr
pro Mušku by určitě byla lepší Pegula. Servis Bradyový je pro Mušku téměř nereturnovatelnej ...
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:04Od: Vlk-v-trave
jenze ve vymenach zase pegula je nebezpecnejsi, Kaja obcas dokaze na returnu kouzlit, ale hlavne, aby to byl pekny tenis...
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:09Od: Fandina
Jj, Brady hraje dost rychle, pro Mušku je výhodnější pomalejší hráčka.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:26Od: Petr_Fisk Muška
dostává "tvrdé kapky" od zklamaných fanoušků Ash za údajné zneužití MTO.
Kdyby ji znali lépe, tak by věděli, že v jejím případě je to nesmysl. Bohužel Karolína tomu nechtěně trošku pomohla v rozhovoru s Courierem.
Čert to vem...hlavně ať co nejvíce zregeneruje, času je málo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:30Od: Vlk-v-trave
toz nevedi, co je migrena, no...
ale take nevim, jestli na migreny se muze brat MTO:D
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:35Od: Petr_Fisk
Dnes je tam zatím nejtepleji. Motala se jí hlava, měla problémy s viděním a tlakem. Neznám regule, ale proč by na tohle nemohl být MTO?
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:48Od: Vlk-v-trave
Proto by nejlepsim resenim bylo OT. Proste moznost si vybrat oddychovy cas jak v hokeji. A at si ta holka v tom case dela co chce:)))
Fans Ash asi rozumim, jak by to bylo naopak, bylo by tu na TP taky peklo:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:41Od: Jon61
Ale přehlížejí to, že Ash nasekala velké množství chyb. Maruška vede s brejkem 4?1, zápas je streamu
freestreams-live1.com
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:44Od: Petr_Fisk
Díky. Ale tuhnu asi dám chvilku spánek.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:59Od: Fandina
Brady pojď, Mušce jsem nevěřila a ve Fantasy jsem ji netypovala na výhru, tak alespoň ty mi to potvrď, ať moc nepropadnu. Zatím jsem tam v rámci ČR na prvním místě, což dlouho trvat nemusí.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:00Od: Fandina
netipovala
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:07Od: Fandina
Tak ne, žádná radost, Brady prohrála set. Ale ještě doufám. Go!!!
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:20Od: Petr_Fisk
To může ještě dopadnout jakkoliv.
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:12Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:52Od: Vlk-v-trave
Tak Jennifer...celkem nervozni zacatek na servisu, uz se ovsem rozjela, 3 esa v jednom gemu:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:55Od: Vlk-v-trave
Jennifer je opet ve hre o prvni set. Ted hraje teda dost paradne...
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:04Od: Vlk-v-trave
Tak jsem ji predcasne pochvalil...a je po setu...Pegula bere prvni set:-O
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:07Od: Mr.Pink
to je dobre, mam na ni vsazeno :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:08Od: Vlk-v-trave
:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:16Od: Vlk-v-trave
Jennifer ma naslapnuto na otocku:)))
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:17Od: Mr.Pink
to je dobre, pokracuj s tim tommrovanim, ono to vyjde :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:27Od: Vlk-v-trave
ja to mam naopak, to je vlci pochvala:) ktera se stava osudnou...:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:29Od: Vlk-v-trave
ale jestli chces muzu zacit chvalit tu Jessicu:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:32Od: Mr.Pink
opovaz se, tim bys to cele zkazil. chvalit jess muzes az v semifinale
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:36Od: Vlk-v-trave
dobre, dobre. ale nevim jestli to necemu pomuze :D Ja te Jennifer proste vic verim i tlacim:)
V SF budu jako myska a doufat, ze to Kaja zvladne, ikdyz lehke to rozhodne nebude.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:37Od: Vlk-v-trave
at bude hrat proti komukoliv z tech dvou.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:40Od: Mr.Pink
tak to je jasne, jen uz by to konecne chtelo chytit zacatek utkani.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:43Od: Vlk-v-trave
tak to SF by se uz nemelo hrat v poledne, a vsechny zapasy, co Kaja hrala v poledne tak zacatek usinacka. Vecerni zapas by ji mohl vic vyhovovat.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:48Od: Fandina
Podle webu AO se ženská SF budou hrát odpoledne, od 14 hodin. Večer bude jedno SF kluků.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:51Od: Vlk-v-trave
jajaj, tak nas ceka horor:)
snad opet z dobrym koncem. je to skoda, ty SF holek by na night session byly paradni.
no nic:(
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:56Od: Fandina
Včerejší SF by podle logiky věci měly začínat. A pak Muška a jedna u USA.
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:01Od: Vlk-v-trave
doufejme ze Serenka s Naomi se na kurtu zdrzi 3 hodky:)
Hele a Jennifer se nam ve tretim rozjela:) takze budes mit dobry tip;)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:43Od: Vlk-v-trave
aspon doufam :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:36Od: drabona Gratulace Karolíně,
po prvním setu už jsme věřili jen ti skalní, že se snad stane zázrak a on se stal, protože K.M. začala hrát svoji chytrou hru. Nutno dodat, že ji A.B. ve druhém setu trochu pomohla a už se ke své hře nedostala. Držme palce do dalších šancí, aby byly na AO ještě alespoň dvě.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:30Od: Blondie
Muška to dala? To je neuvěřitelné!
Já usnula :(
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:50Od: vendulkabendulka
Ashley taky.. ;)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:55Od: Fandina
:DD
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:46Od: team.wta
:-)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:24Od: EllNino Muška
Jsem strašně rád :) Jednak za to, že vyhrává, druhak za to, jak vykrává ... tohle mi trochu chybí na Markétě, ten hlad, ta pozitivní mysl a chuť zápas otočit ... to (krom zdraví) trochu chybělo v zápase se Su-wei a v mnoha dalších ... ale třeba to v sobě ještě najde, je o více jak roky mladší... myslím, že to musí mít člověk ale tak nějak v sobě ...

Muška tedy otočila neskutešné skóre proti světové jedničce, která bohužel nepřekračuje svůj stín v pozdější fázi dímácího GS (prohry s Petrou, Sonyou, teď Muškou) a bude jí to další roky podle mě víc a víc svazovat ... dneska to bylo patrné a chvilkami byla úplně bezradná a dělala chyby, které jindy nedělá ...

Kvalitu ten zápas měl místy, ale zoufale chyběli diváci, kteří by to trochu nakopli ... proto jsem moc rád, že na semifinále už tam zase budou ...

Semifinále Brady/Pegula, hodně otevřený zápas, na SF GS určitě hratelný los, i když jsou obě fakt výborné ... ale tohle Muška prostě DÁ! :)

A když ne, tak holt ne ... každopádně gratulace a užívej si to :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:30Od: team.wta
Tak zítra fandíme znovusmile
Ať Muška přidá ještě nějaký ryze hmyzí pozápasový autogram na kamerusmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:33Od: Mr.Pink
necesti komentatori a divaci z te muchy musi byt zmateni
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:49Od: Vlk-v-trave
ano jsou :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:56Od: Mr.Pink
koukam na espn nebo eurosport s anglickym komentarem, tam o tom radeji mlci :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 06:52Od: team.wta
Nejen nečeští, i český na eurosportu neidentifikoval mouchu. Povídal něco o nějakém egyptském (?) symbolu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:29Od: Mr.Pink
Njn, vim, proc eurosport sleduji v anglictine :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 08:36Od: George_Renel
Český měl pravdu.
Karolína již v několika rozhovorech uvedla, že se nejedná o mouchu, ale skutečně o nějký africký symbol, jež má ve svém týmu a co vyjadřuje tuším odhodlání a sílu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:05Od: Mr.Pink
Tak beru zpet, mas pravdu. Ale Vypada to jakko moucha, vcera i psala, ze tu mouchu uz kreslit nebude
[ Reagovat ]
17.02.2021 09:59Od: team.wta
OK, díky za upřesnění.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:49Od: Vlk-v-trave
snad pozitri ne? :) teda aspon doufam...
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:58Od: EllNino
semifinále je již zítra hele
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:01Od: Vlk-v-trave
hmm, tak to je divny...a finale az pak v sobotu?
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:02Od: EllNino
jojo, bylo to tak vždy :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:06Od: Vlk-v-trave
ja si to nikde nepamatuji, krom wimbledonu.
no aspon doufam, ze ta SF budou jako night session, a ne v tom slunku v poledne...
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:09Od: EllNino
Karolína porazila v roce 2019 přeci Serenu a druhý den šla na Naomi a říkala, že je ráda, že konečně hraje dva dny po sobě :) V tomhle mají ty, které hrají první hrací den, trochu výhodu, i když Naomi to pak bylo jedno a porazila karolínu i Petru :))
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:11Od: Vlk-v-trave
Tak Naomi je to vzdycky jedno:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:13Od: Vlk-v-trave
No a Pliskovou a Serenku uz moc nesleduji, takze si to moc nepamatuji:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:24Od: team.wta Ash vs. Muška
Viděl jsem od stavu 6:1 a 2:0. Neskutečné, jak Muška začala kouzlit po návratu z ošetření. Hlavně ať je zítra fit a hlavu motá soupeřkám až do soboty.

Pro Ash celkem úspěšný návrat, i když výhry už od zápasu s Maruškou opakovaně tahala z paty. Nejlíp hrála x Garbi?e.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:23Od: Vlk-v-trave
Ted v zakulisi Muchova minula Pegulu s Brady:) ktere se pripravuji na svuj duel...
...co tem holkam asi bezelo hlavou...jak na nikoukaly jak na puk v lese...
...no ty dve muzou vyseknout podobny zapas jako Pliskova x Muchova, spolecny sparing, kamosky:) Muze to byt divacky narocny duel.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:25Od: Rafaeoli25
Tak to Je příjemný překvapení, nečekal jsem a přeju jí to. Dala zapomenout na Plíškovou, od té už snad nikdo nic nečeká.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:14Od: Tomas_Smid_fan
A Muška se musí hlavně připravit na to, že diváci budou proti ní.
[ Reagovat ]
17.02.2021 10:28Od: Krisboy
Diváci? Co to je?
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:23Od: Dobry-den gratulka všem
Davidová smile

Muška
Krejčíková/Siniaková (jejich závěr jsem díky Mušce úplně prošvihl) smile

Dneska/včera se vše dařilo, opravdu to byl dobry-den, jen tak dál. smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 16:38Od: Jan
smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:23Od: Fransoas Karolína Muchová
Tak to je největší úspěch a současně největší překvapení letošního AO.Po ošetření to vzalo úplně jiný směr zápasu.Minimálně dvojnásobná gratulace v dosavadní kariéře.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:21Od: baba
Muška jako mistr obratů, to byla krasojízda!!!Takže gratulace všem holkám. U čtyřhry zase podržela Siniaková. Tak teď ještě Krejčíková - Ram a vydržet až do finále.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:21Od: jklejna Gratulace!!!!
smilesmileVěřil jsem jí.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:19Od: Frick Jako...
https://www.tenisportal.cz/hrac/muchova/?annual=2018

Navzdory jménu určitě Kája nějaká slabá muška, ale na 80 kg při 180 cm... to fakt ne-e. smile

Bude mít tak 65-67 kg...
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:26Od: Mr.Pink
to bych netvrdil, je dost osvalena, bude mit urcite pres 70kg
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:53Od: Fandina
Asi má silnější kosti, ona ani nemusí být tak osvalená. Viděla jsem jí ve skutečnosti. Nevím, jestli osmdesát, to jsem nezkoumala, ale při její výšce bych se ani tak nedivila. V každém případě, nitka to není.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:46Od: Fandina
Pokud píše, že 80 tak to třeba může tak být. Ona na to nevypadá, ale má asi silnější kostru víc váží. Není to žádná trpaslice.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:19Od: tommr dneska je to skvělej den pro český barvy
jak Muška tak Bára Krejčíková/Katka Siniaková bojovaly takřka souběžně a vybojovaly cennej postup takřka totožným způsobem po velkým obratu ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:22Od: jklejna
smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:18Od: Ela-fon-isi
Měla jsem takový strach, že to nedopodavá a je to tam! Nemožné se stalo skutkem!smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:21Od: tommr
kdyby Muška nedopodávala hned napoprvý tak sice měla ještě jeden pokus, ale to už by asi byly na ní strašný nervy ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:25Od: EllNino
hlavně by servírovala do toho šílenýho slunce z tý druhý strany a to by bylo fakt těžké :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:47Od: Mr.Pink
presne tak, proto i ke konci zvolnila prvni servis, aby nemusela chodit pres druhy
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:48Od: Vlk-v-trave
hlavne aby se hralo uz v podvecer, nebot ty poledni zapsy ji moc nesvedci, teda...
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:16Od: Tomas_Smid_fan
smile Senzace! Užij si to Muško!!! Snad jí Ash nebude mít ten MTO za zlý. U sítě celkem v pohodě. Muška brzy bude známá tím, že ze soupeřek dostane to nejhorší, co v nich jesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:18Od: Ela-fon-isi
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:18Od: Vlk-v-trave
Vsak Muska umi tenisove kouzlit, tos nevedel? ;D
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:24Od: tommr
hlavně se naučila pěkně otáčet zápasy. To už je třetí zápas za sebou ve kterým jí soupeřka utekla o 4-5 her a přesto je dokázala dotáhnout k vítězství ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:27Od: Vlk-v-trave
:)
ale v SF jak chytne Brady, tak to bude peklo na otocku, bo ta holka dokaze byt na servu drsnym drzakem. Tam bude muset Kaja hoooodne kouzlit. Ale i prez to polsky komentator doporucil Kaji, aby nejlepe v SF zacala stavem 0:4, nebo 0:5...pry to bude asi pro ni nejlepsi:D Byl uchvacen dalsim obratem.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:30Od: Mr.Pink
snad to nebyl ten stejny, ktery mluvil o finale nadal djokovic :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:42Od: Vlk-v-trave
jo to byl ten stejny :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:19Od: team.wta
Ash pěkně pogratulovala u sítě. I když Ash chybovala, tak Muška si řadu míčků uhrála sama.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:16Od: Frick Kája
Nádhera, fantazie a nechť to tam vyhrá celé!!!! smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:15Od: GaelM
Šílený, pořád to nechápu smile Ale paráda!
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:15Od: Frick Komentátor na ES
Běs. smile

Sakra práce - Češka porazila na ČF grandslamu domácí světovou #1, tak snad tam mají bejt kurfa nějaký emoce!
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:18Od: Tomas_Smid_fan
já měl eng komentátory, ti byli mimo skoro celou dobusmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:14Od: Fandina
Nádhera, viděla jsem pár posledních game, ale Muška i KrejSi skoro v jedném okamžiku zvítězily. Gratulka holkám, Mušce obvzlášť, její šachy vyhrály. Jooooooooooooooooooooo.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:15Od: mikimaus321
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:20Od: Ela-fon-isi
KrejSi, to bylo ještě větší drama.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:25Od: tommr
a hlavně to bylo kvalitnější utkání. Oba páry hrály fantasticky ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:39Od: Fandina
Já se bála, že to KrejSi nedají, protože se mi Jurak se Stojanovic zdály lačnější po vítězství. Ale Katka dneska hrála super, viděla jsem za pár game pět jejích fiftýnů a jen jednu chybu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:59Od: tommr
v prvním setu se Katce vůbec nedařilo, ale pak se hodně zlepšila ... smile
A doufám, že sis dneska všimla, že to hrajou pořád stejně: Katka řádí na síti a Bára to jistí vzadu ...
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:05Od: Fandina
Ano, všimla jsem si toho. Dneska tak hrály, byly dost konzervativní v postoji. Ale minule to tak opravdu nebylo. Tam co jsem viděla, obě byly uprostřed a vyšlo jim to.
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:10Od: tommr
občas si situace na kurtu samozřejmě vynutí změnu postavení ale to u nich bývá jen zřídka ...
[ Reagovat ]
17.02.2021 04:12Od: Fandina
Jj, mě to proto zaujalo, protože vím, že hlavně ony hrají pořád to jedno.
[ Reagovat ]
17.02.2021 05:14Od: jklejna
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:14Od: mikimaus321
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:14Od: Vlk-v-trave
Potvrzeno, motala se ji hlava, spatny tlak.:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:13Od: Esgalnor
Sileny, neskutecny! Ten navrat po prvnim setu je fantastickej. Tenis to byl hnusnej, i kdyz od druhyho setu trochu koukatelnejsi, ale necekal jsem, ze se Ash takhle sesype.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:16Od: Jon61
Byl to zápas, kdo udělá méně chyb a zachová klid, Karolína je opravdu psychicky silná, vždyť na turnaji několikrát předvedla otočení skóre.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:13Od: Aussie NEUVĚŘITELNÉ!
Veliké, veliké gratulace Mušce. S touhle hrou by klidně mohla vyhrát Wimbledon!
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:16Od: GaelM
Co Wimbledon, ten je daleko, ale tady se vzhledem k losu doslova nabízí postup finále už v Austrálii :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:19Od: Aussie
A skoro ve stejný okamžik vyhrály Krejčíková se Siniakovou své semifinále. To to zase jednou vyšlo! Gratulace všem zúčastněným.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:13Od: EllNino What? :D
Tak to je pecka :))

Neskutečný ...
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:18Od: Vlk-v-trave
67 nevynucenych, holky to rozbalily, ale byly tam take paradni vymeny,...takove, ktere jsem si tak nejak predstavoval, ze budou padat cely zapas.
Pecka, letime dal!!! :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:12Od: Vlk-v-trave
Eso na konec, nadhera :D
Zapas sileny. Doleteli jsme do SF!!!:)
Opet dalsi vitezny obrat.
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:12Od: Dobry-den joo
Senzace. Paráda, Muško! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:11Od: fujtajblick Nádhera
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:04Od: Jon61
Dvě šance dopodávat zápas, servis Karolíně celkem jde. Tak dotoho!!
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:01Od: Vlk-v-trave
come on flyyyyy:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:02Od: Vlk-v-trave
ted ten horor jen zavrit a bude to super :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:56Od: Vlk-v-trave UE
30 X 30
tak to je silaaa, holky jedou...
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:52Od: Fandina
Teprve jsem se začala dívat, ale víc na debla. A Katka zatím hraje super. Tak snad to dotahnou.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:54Od: Fandina
Muška i KrejSi shodně ve třetím 3:2. S tím, že Muška to má s brejkem.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:41Od: Vlk-v-trave
Muska nastup do druheho setu, wow, uplny obrat situace na kurtu... aneb Zena velkych obratu Muchova :)

No ale uvidime...
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:44Od: Vlk-v-trave
parada na saku.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:34Od: Jon61
No vida! Karolína se zlepšila a Ash oproti prvnímu setu dost chybuje, přece nemohla jet celý zápas jako stroj.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:33Od: Vlk-v-trave :DDD
Kaja set a neco se rozehrava, aby po par famoznich vymenach se Ash sypla a set je doma:))) Az se toho Ash lekla, co najednou z te Musky zaclo letat...no...je dramo:)
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:32Od: GaelM
No kdyby hrála Karolína takhle už od začátku, mohly se dít fakt zajímavé věci... smile Ale nutno dodat, že Barty začala kupit chybu za chybou. Snad jí to ještě chvíli vydrží ve 3. setu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:32Od: Frick
https://youtu.be/roQjgire4LM?t=100 smilesmile
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:32Od: Ondřej.Jirásek no vida
Bartyovou ta pauza úplně rozhodila, hodně chyb, Mušce naopak pomohla a ta přestala dělat laciný chyby.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:35Od: Vlk-v-trave
ted snad zacne tenis,,,uz druha pulka 2. setu naznacila, ze se snad dockame.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:41Od: Tomas_Smid_fan
Komentátoři zrovna rozebírali, jak se jim nelíbí taktické MTO.
Nevím, Muška se kromě nervů držela za krk a slzely jí oči asi ze sluníčka.
Každopádně Ash to totálně rozhodilo, jakkoli dala hned po MTO eso.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:44Od: Ondřej.Jirásek
pochybuju, že to bylo taktické MTO.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:49Od: GaelM
Spíš takové ze zoufalství, ale že takticky zafungovalo, o tom nemůže být sporu...
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:50Od: Ondřej.Jirásek
smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:50Od: Tomas_Smid_fan
Taky se mi to od Mušky nezdá pravděpodobně, ale chápu, že to tak někdo může vnímat.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:48Od: Vlk-v-trave
proste ji boli hlava, tipuji migrena :)
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:51Od: Tomas_Smid_fan
Přehřátá z vedra, může být...
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:59Od: Tomas_Smid_fan
Zranění můžou vyhrát, jen když mají kouzelníkasmile Na toho bude muset Muška ještě našetřit.
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:01Od: Rafaeoli25
Djoker má ale kouzelníka jen ve své hlavě smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:20Od: Tomas_Smid_fan
Počkej, jako že mu říká, co má dělatsmile? To by vypadalo na schizofrenii nebo psychózu. Aby mu nevykouzlil něco, co nechce...
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:47Od: Rafaeoli25
Asi to schizofrenie je, Djoker prý slyší hlasy..
[ Reagovat ]
17.02.2021 02:54Od: Tomas_Smid_fan
Říkají mu, že je vyvolenýsmile?
[ Reagovat ]
17.02.2021 03:22Od: Rafaeoli25
Vyvolený, který neměl v životě žádný úraz jako Willis, přesto je ale zraněný.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:45Od: Esgalnor
Barty staci premistit mic na druhou stranu, zatim nemusi vlastne vubec nic hrat. Tech par bodu, co Kaja vyhrala, zazdila Barty. Nejak zajimavejsi vymena zatim byla mozna jedna. Skoda, cekal jsem od toho zapasu lepsi tenis, ale tak porad je cas tu uroven trochu zvednout.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:56Od: Rafaeoli25
Moc času už ne a upřímně nevím kdo v to opravdu věří.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:58Od: Esgalnor
Spis to je takovy zbozny prani :D Ale zajimalo by me, co s Karolinou je, uz pri zapasu s Mertens se obcas projevily problemy s brisnimi svaly, kvuli kterym odstoupila minule... Podle zaberu z kurtu to ale zas vypada na krk.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:41Od: Dobry-den
Viděl jsem dobře u Mušky 1 winner, 13 UE? smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:42Od: Ondřej.Jirásek
jo, Barty ani nemusí nic hrát, stačí držet míč ve hře, tohle ČF je zatím utrpení.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:40Od: GaelM
Barty jako jedna z mála na WTA dokáže používat hlavu ke svému užitku a ne ke své škodě. Zatím hraje přesně to co potřebuje smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:44Od: Rafaeoli25
Asi tak a pak to takhle vypadá i v ČF grandslamu.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:31Od: Rafaeoli25
To asi nemělo cenu ani nastupovat, pokud prohraje 0:6, 1:6 za 40 minut. ČF grandslamu ach jo. No aspoň, že vyřadila neschopnou paní Plíškovou.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:28Od: Blondie
Ráda bych tvrdila, že je to Mušcin oblíbený stav a s klidem to otočí, ale obávám se, že tady to nevyjde. Ash je moc dobrá...

Do toho, Muško. Fandíme!
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:31Od: Jon61
Také tomu nevěřím, Ssh má neskutečnou bilanci vítězných zápasů. Katka s Barou mají brejk.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:33Od: Blondie
Ash je neuvěřitelná.
Roční pauza a takové výkony! Mám ji ráda, sama jsem byla zvědavá, zda dneska budu fandit jí, nebo Mušce (nakonec Mušce). Pokud půjde dál, bude to super.
Nicméně ještě není konec, podobné skore tu už párkrát bylo :D
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:34Od: Jon61
Ash...
Už jim Katka odevzdala svůj servis.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:42Od: GaelM
No oblíbený stav... asi by sama byla ráda, kdyby jednou dokázala začít hrát dřív než na závěr setu. A měla by na tom fakt zapracovat, je to hrozná škoda smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:12Od: tommr Muška vs Bára Krejčíková/Katka Siniaková
škoda, že se hrajou oba zápasy našich hráček současně ... smile
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:29Od: Jon61
Karolína hodně kazí, tak jdu na čtyřhru.
[ Reagovat ]
17.02.2021 01:34Od: Dobry-den
Neboj, díky Mušce stihneš v pohodě obojí. smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist