Ukrajinka odmítá nastoupit proti tenistce reprezentující Rusko. Svitolinová se chce z Monterrey odhlásit

  • Ukrajinka Elina Svitolinová odmítá nastupovat proti tenistům reprezentujícím Rusko a Bělorusko. Předloňská šampionka zítra v mexickém Monterrey nastoupí k zápasu prvního kola proti Rusce Anastasii Potapovové jen v případě, že tenisové asociace nechají startovat tyto hráče jen v roli neutrálních sportovců bez národních symbolů. Jinak se odhlásí. Reaguje tak na ruskou invazi na Ukrajině.
    28. 2., 23:47 | Aktuality |  233 komentářů
    Elina Svitolinová (© AFP)Elina Svitolinová (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Myslím, že současná situace vyžaduje jednoznačné stanovisko od našich organizací: ATP, WTA a ITF," napsala dnes Svitolinová na sociální sítě.

"Ukrajinští tenisté požádali tyto tenisové asociace, aby se řídily doporučeními Mezinárodního olympijského výboru a nechaly hrát Rusy a Bělorusy jen jako neutrální sportovce. Bez národních symbolů, barev, vlajek či hymen," nastínila současný postoj ukrajinských tenistů. 

Bylo to ještě před tím, než MOV přitvrdil a vyzval k úplnému vyloučení ruských a běloruských sportovců a funkcionářů ze všech mezinárodních sportovních soutěží.

27letá Svitolinová má tento týden startovat na turnaji WTA 250 v mexickém Monterrey a hned v prvním kole čelit Rusce Anastasii Potapovové. Proti soupeřce ze země, která okupuje její vlast, ale odmítá nasazená jednička nastoupit.

"V souladu se svým postojem oznamuji, že nebudu hrát zítra v Monterrey ani žádný jiný zápas proti tenistkám reprezentujícím Rusko nebo Bělorusko, dokud naše organizace nepřijmou nezbytná rozhodnutí," oznámila ukrajinská tenistka.

Svitolinové vadí liknavý postoj tenisových organizací, které zatím neohlásily žádné zásadní kroky vůči ruským a běloruským tenistům na mezinárodních turnajích. V televizních přenosech pouze zmizela ruská vlajka u jmen ruských tenistek.

Nicméně Svitolinová zůstává vůči ruským sportovcům shovívavá. "Z ničeho žádného ruského sportovce neviním. Oni nejsou zodpovědní za invazi do mé vlasti. Navíc bych chtěla ocenit všechny hráče, zejména ruské a běloruské, kteří statečně vyjádřili svůj protiválečný postoj. Jejich podpora je zásadní," řekla.


V Top 100 žebříčku WTA aktuálně figuruje sedm Rusek v čele s Anastasií Pavljučenkovovou, Veronikou Kuděrmetovovou a Darjou Kasatkinovou. Bělorusko má v elitní stovce světovou trojku Arynu Sabalenkovou, Viktorii Azarenkovou a Aljaksandru Sasnovičovou. Mužskému žebříčku ode dneška vládně Rus Daniil Medveděv, v Top 30 jsou ještě Andrej Rubljov, Aslan Karacev a Karen Chačanov.

Proti válce na Ukrajině se minulý týden jasně vyjádřil například ruský vítěz turnaje v Dubaji Andrej Rubljov, když po vítězném semifinále napsal na kameru slogan "No War Please".

Včera Svitolinová v 'Dopisu mé vlasti' oznámila, že prémie, které vydělá na nadcházejících turnajích, věnuje své zemi sužované agresivním vojenským útokem Ruska. Pokud tenisové organizace vyslyší prosby ukrajinských tenistů, měla by v březnu startovat na štědře dotovaných turnajích WTA 1000 v Indian Wells a Miami.

Přímo z Mexika dnes Svitolinová poskytla rozhovor pro Sky Sports News. "Tahle noční můra mě šokovala. Každou minutu se modlím za svou rodinu, své přátele a všechny lidi na Ukrajině. Za bezpečí a mír po celém světe," řekla Svitolinová, manželka francouzského tenisty Gaëla Monfilse.

"Snažím se se svými blízkými zůstat v kontaktu, abych věděla, co se tam děje. V porovnání s nimi jsem v bezpečí. Myslet na ně je teď pro mě hodně stresující, protože nemohu nic dělat. Je to psychicky strašně těžké, vůbec si neumím představit, čím si procházejí. Jen se za ně modlím."

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (233)
02.03.2022 07:40Od: Grape ...
Tak to Elina vyřešila nejlépe jak mohla. smilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:47Od: brixner Prej:
"Skutečnej vynník ale není vydět!"

TVL, mě z toho už prcnesmilesmilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:54Od: Drzymalski
Lze pochopit sportovce Ukrajiny, že nechtějí hrát proti Rusům. Na druhou stranu nepamatuji si, že by v roce 1999, když NATO bombardovalo Jugoslávii, bez mandátu OSN, by někdo sankcionoval sportovce USA a Malé Británie. Covid, války... svět už není co býval.
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:00Od: Mony
asi o to Jugoslávci neprosili ..tohle potřebuje emoce davu
[ Reagovat ]
02.03.2022 07:37Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:07Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:28Od: Hook2424
Proboha nepřebírejme dezinformační narativ, který rozšiřují proruská media, aby alibizovala napadání ostatních statů. Srbové jsou vyhodnoceni jako jednoznačným viníkem konfliktu a jsou zodpovědní za 140-200 tisíc mrtvých. Těžkými zbraněmi, které byly po rozpadu Jugoslavie výhradně koncentrovány v srbském Bělehradě, útočili na jiné etnika bývalé Jugoslávie. Napadli Chorvaty i Slovince, nešlo jim o rasismus nebo vymezení se vůči islámu. Útočili za účelem vyhnat nesrbskou populaci pryč a zabrat jejich území. Což se jim povedlo a 4 miliony lidí se kvůli nim dali do pohybu, většinou směr Evropa!
Srbové chtěli velké Srbsko a neštítili se etnického vraždění a teroru. Dopadlo to tak, že mají nejmenší Srbsko ve své historii!
A dobře jim tak!
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:54Od: turista
Kosovští Albánci zase zabili 1700 lidí většinou Srbů na nelegální obchod s lidskými orgány pro transplantace v Asii, Africe atd. Zabili i tři české studenty. To vše na Kosovsko-Albanske hranici a v okolí.
[ Reagovat ]
01.03.2022 23:26Od: Hook2424
Jedním z manipulačních technik je snaha odvést pozornost, další srovnávat komára s velbloudem. Obě jste použil.
Je mi líto, každého mrtvého kvůli násilím odebranému orgánu. To je opravdu zvěrstvo! Váš údaj bych si dovolil poupravit ze 1700 na cca 300-500 obětí. Nicméně Srbové zabili cca 150tisic lidí a to prokazatelně, cíleně a organizovaně. Plánovitě vytvářeli sekundární i terciální hroby, aby znemožnili identifikaci obětí. V Haagu srbští vůdci dostali doživotí.
Důkaz, že by se v Kosovu jednalo o něco jiného, než barbarskou kriminální organizovanou činnost neexistuje!
Pro Srby je to pochopitelně citlivý region, proto byla publicita zveličována.
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:59Od: turista
Když USA bombardovaly Srbsko v roce 1999 a Irák v letech 1991 a 2003 tak to v naší televizi ukazovali jako atrakci, televize, tisk a politici to chválili a dole umírali civilisté včetně malých dětí. Nikdo o tom pekle dole nemluvil. Bohužel.
[ Reagovat ]
02.03.2022 07:37Od: Smazaný účet
smileto byla humání pomoc.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:33Od: Carter
Ľudia prečítajte si to vyjadrenie poriadne. Tenisti z Ruska a Bieloruska stále môžu hrať turnaje, akurát nebudú hrať pod svojou štátnou vlajkou a pod menom krajiny. Naopak Ruská a Bieloruská federácia bola vylúčená zo všetkých tímových súťaží a nebudú sa hrat ani žiadne turnaje na ich území.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:37Od: Mony
to jsem zvědav, kolik jich bude? Možná ,že se ale kolektivně dohodnou a budou bez vlajky hrát všichni
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:37Od: Mony
pokud jim to tedy Putin a Lukašenko nezakáží
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:40Od: tommr
biatlonisti se pokud vím rozhodli že za takových podmínek hrát nebudou ...
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:42Od: tommr
ne hrát ale závodit ...
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:52Od: Mony
To věřím a nedivím se
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:43Od: PetaM
Takže za situaci na Ukrajině může státní vlajka? Nebo snad jméno krajiny? Neřeknu, kdyby Rusové hráli pod jménem Putin, ale takhle ...

Taková Putintseva už je třeba na hraně. Tu bych hrát určitě nenechal.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:52Od: Carter
Sankcie idú z každej strany a Rusi sú už zvyknutí hrať bez svojej vlajky a názvu krajiny z Fed Cupu a Davis Cupu. Tipujem ze to teraz bude na ten isty štýl pri individuálnych hráčoch. Napr. Medvedev (RTF)
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:53Od: Carter
Aj keď síce RTF je vylúčená ale tak vymyslia im niečo ine
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:26Od: Mony
Ondro Jirásku! Jsi nějak pomalej! Nebo se ti do nového článku nechce?
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:20Od: com
Chudaci Sabalenka s Azarenkou smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:59Od: Jaaa1978
Tenisti z Ruska a Bieloruska nemôžu až do odvolania štartovať na medzinárodných súťažiach. V utorok o tom rozhodla Medzinárodná tenisová federácia po diskusii s Medzinárodný olympijským výborom. Príčinou je rusko-ukrajinský konflikt. Federácia zároveň vyjadrila solidaritu ľuďom Ukrajiny. (itf)
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:01Od: SwissMaestro
Ubožáci......ať se nediví, že lidi z ukrajiny začnou býti terčem nenávisti ..pomalu, ale jistě
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:06Od: Marduch
Že tomu čelíš ty, tak to automaticky neznamená že ještě někdo další..
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:08Od: brixner
V tomhle tvrdém money světě bych tomu i věřil! Tohle svinstvo se pekelně zamotávásmile Jen si tak říkám, co by se asi dělo, kdyby(fakt hypoteticky!!!!!) USA napadly Mexiko...
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:09Od: SwissMaestro
Tak USA už napadla tolik zemí a žádný smutek se za ně nedržel natož bany...
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:12Od: brixner
Jo, takhle nějak jsem to myslel! Ty protiruské nálady dosahují hysterie, tahle kolektivní vina je zlo, přitom za ty pomyslné nitky tahá jen malý počet "vyvolených..."smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:29Od: Mony
jo, ale tohle pomůže víc, než když pošleš tisíc kulometů na Ukrajinu, věř !
[ Reagovat ]
02.03.2022 07:40Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
02.03.2022 07:40Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:09Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:05Od: Mony
Tohle zabírá jako sankce a přitom nás bolí méně..smile Doufám, že fotbalisti se nenechají zahambit
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:08Od: SwissMaestro
https://www.atptour.com/en/news/joint-statement-by-the-international-governing-bodies-of-tennis-1-march-2022

Toto však říká něco jiného....
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:13Od: Mony
Nutno ale vyjasnit, že ITF nepořádá hlavní velké turnaje, kromě GS. GS turnaje ale mají takovou moc sami o sobě, že si stejně mohou dělat, co chtějí. Davis cup i BJKC to ale ovlivní a co do počtu hráčů i ITF turnaje, kde těch Rusů hraje mnohem více, než na WTA a ATP, což jsou hráčské organizace, kde si to organizují sami hráči. Tam to tedy závisí jen na hráčích samotných
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:58Od: Jaaa1978 BOMBA
Tenisti Ruska a Bieloruska az do odvolania nemozu nastupovat na zapasy
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:58Od: Jaaa1978 BOMBA
Tenisti Ruska a Bieloruska az do odvolania nemozu nastupovat na zapasy
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:46Od: Marduch Peugeot smyčec, Lacoste na řadě
https://www.nastartu.cz/djokovic-zaznamenal-prvni-ztratu-prisel-o-klicoveho-sponzora
[ Reagovat ]
01.03.2022 23:01Od: turista
To jsou pitomci.
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:41Od: Vlk-v-trave Padli sportovci ve valce
Bitalonista - Jevgen Malysev (19 let), behem ukrainske valecne obrany.

Fotbalista, hrac Karpaty Lvov - Vitaliy Sapylo (21 let), behem obrany Kyjeva.

Fotbalista, FK Hostomel - Dima Martynenko, jeho dum zasahla ruska raketa.

* mely by se prerusit vsechny sportovni udalosti... dokud neskonci vojenska agrese, a pochopitelne ze vsech sportovis jasny jednotny vzkaz do Kremlu - zastavit okupaci. Neni cas se bavit detajly, kdo, proti komu a kdo kde nebude hrat atd.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:49Od: misa
Už je tady to, o čem jsem psal před pár hodinami...
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:58Od: COMEON VAJDA UŽ NETRENUJE DJOCOVIDA
https://www.express.co.uk/sport/tennis/1573919/novak-djokovic-marian-vajda-indian-wells-tennis-news/amp
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:03Od: soloo
je to nejake nejasné
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:05Od: Mony
tak proto ho Veselka porazil!smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:14Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:36Od: Marduch
To není dobrý.. bylo cítit, že od AO je s Novakem něco jinak. Vajda byl trenér, kouč a psycholog, přítel, prostě tenisový otec. Amulet úspěchu.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:07Od: Mony
jo, bez něj to nikdy zatím nešlo, ale každý musí být nahraditelný
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:08Od: d@ve
R. Štěpánek bude možná volný. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:14Od: Mony
i toho už vyzkoušel..a nic
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:44Od: d@ve
No nebylo to na moc dlouho.. Nebyla asi možnost to vyzkoušet pořádně. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:31Od: SwissMaestro
Jsem proti Putinovi a jakékoliv válce, ale těch ukáček co sem přchází? Na to jsou najednou peníze? Co s nima budeme dělat? Budou tu na úkor našich? Jak se vláda postará o naše občany až přijde další inflace a zdražování nejen plynu? NEchá nás pochcípat a uprchlíkům dá zadarmo bydlení, MHD a doktory? Až opadne taková ta nadšenecká atmosféra, lidi otevřou oči a prozřou...bude hodně pozdě
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:54Od: Smazaný účet
Sankce jsou sankce. Budou zapojeni do pracovního procesu. Přinesou nové nemoci. Nakonec máme pandemický zákon. Není se čeho bát. Taky mocné spojence.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:17Od: blixa
Stejně jako většina evropských národů i my vymíráme. Bez přílivu nových pracovních sil nás čekají velké problémy, kdy důchodce nebudeme schopni uživit. A chceš tu pakistánce, araby, afričany nebo ukrajince ? Ještě budeme hodně rádi, že je tu máme.
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:52Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:53Od: Krisboy
Česko krátce vymíralo někdy po roce 2000, ale jinak stále -i když velmi pozvolna- populace stoupá.
A co se týká Ukrajinců, dělají často práci, která většině Čechu moc nevoní, ale která je naprosto nezbytná a těží z ní všichni.
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:43Od: blixa
Nemám to přesně v hlavě, spíš jsem to blbě napsal. Správně bylo, že populačně stárneme, přibývá důchodců oproti produktivnímu věku. Jak je to přesně s tím populačním růstem jsem nestudoval, tady jsou ofiko statistiky, tak nějak to lítá okolo nuly s tím, že rok 2020 byl hodně v mínusu. Zachraňuje nás migrace.

https://www.czso.cz/csu/czso/aktualni-populacni-vyvoj-v-kostce
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:49Od: tommr
a co je špatně na nulovým populačním růstu? Počet obyvatel přece nemůže růst donekonečna ... smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:55Od: blixa
Pokud začneme umírat dříve (můžeš jít příkladem), tak nic. Jinak je na tom špatně to, že neuživíme své důchodce. Počet důchodců stále roste proti počtu lidí v produktivním věku. Co se přírůstku týče, zatím jsem se drželi okolo nuly - dejme tomu, ale je prakticky jisté, že začne propad. Už v roce 2020 byl, loni to vypadá že to bude ještě horší a nechci vidět jaká bude statistika za letošek. S vidinou jaderné války fakt chceš mít děti ...
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:02Od: tommr
jaderná válka, islám nebo Čína - to si nevybereš. Zánik západní civilizace je nevyhnutelnej ... smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:34Od: blixa
Je, ale zdaleka ne jen západní. Prostě zánik civilizace ... kdo ví možná i života. Zatím si ani vědci nejsou úplně jistí, jestli ti švábi přežijou či nepřežijou ...
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:37Od: Hook2424
To se říká už 80 let. Mezitím se západní civilizace stala nejbohatší, nejvyspělejší, nejinovativnější s největší osobní svobodou a právy jednotlivců.
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:45Od: tommr
o tý osobní svobodě a právech bych radši pomlčel. Neočkovaní by mohli vyprávět ... smile
[ Reagovat ]
02.03.2022 13:23Od: Krisboy
Já vycházím z tohoto zdroje:

https://www.worldometers.info/world-population/

Velice zajímavé stránky, posledně jsem se tam zasekl snad dvě hodiny. Máš pravdu s tím stárnutím, stárne celá populace, v ČR o nějakých 5 let jenom za posledních cca 10 let.

Dá se tam najít leccos zajímavého, např. že je otázka max. měsíců, kdy Indie přeskočí Čínu, nebo populační nárůst v Nigérii a dalších zemích...doporučuju!smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:10Od: brixner
Na tomhle je hodně pravdy, ať se nám to líbí, nebo ne! Mnoho lidí z UK se už nebude chtít vracet domů, zvednou se ceny nájmů...Je to velké pokrytectví, nejdřív tu "ukáčka" berou práci a je to špatně, teď jich sem znovu přijede X tisíc-i když z humanitárních důvodů-a znovu to bude špatně, uvidíte! Všichni budou chtít jíst, srát, spát, jezdit(ano, i pracovat), časem se i bavit...Tahle země není nafukovací a ať už jsou pohnutky jakékoli, konečný výsledek bude hůře, než lépe a pocítí to většina z nás, bez ohledu na to, kolik km bydlí od PL hranic. Souhlasím se Swissem!
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:10Od: vladka
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 23:12Od: Marduch
Jisté je to, že EU s nátlakem na přijímání migrantů tlačit nepřestane, z různých důvodů. Ukrajinci by pak byli o dva parníky nejlepší variantou, v porovnání s uctívači proroka nebo Afričany.
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:15Od: Pe3k
Už nesmí hrát Djokovid a ted i Rusové, takže dva nejlepší hráči světa a světová šestka mimo hru (1,2,6). Takzvaná slabé éra proti tomu byla silná éra smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:56Od: Smazaný účet
to jsou zprávy z fronty. Rusko taky slibuje že zatočí s energiemi a paladiem. Samá pozitiva.
[ Reagovat ]
01.03.2022 16:10Od: Forehand
Dnes je Nadal 6000. deň za sebou v top 10.

To je, ze lol, neskutočné. A počítame ďalej.
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:13Od: Ereinion
20 let je reálných
[ Reagovat ]
01.03.2022 23:03Od: turista
V té současné tenisové frašce je všechno možné.
[ Reagovat ]
02.03.2022 07:42Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:36Od: Smazaný účet
Covid už nikoho nezajímá, ted jsou všichni váleční poradci.... holt Novavax už výdělečný nebude...smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:53Od: Grape
Ale je zajímavé jak se většina dezinformátorů ze dne na den proměnila z popíračů covidu a odpůrců očkování v podporovatele Putina a Ruska. Hlavně jít proti proudu. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:04Od: Smazaný účet
a taky na nás dopadnou ty sankce. Takže pak bude asi jedno komu kdo fandí. Já osobně bych poradil panu Zelenskému ať to co nejdřív ukončí. Jak je jeho věc. Na nějakou drahotu a inflaci nejsem zvědav.
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:22Od: Fandina
On někoho napadl? Připadáš mi jak praštěný.
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:54Od: Smazaný účet
je potřeba vycházet z reality. To je vše.
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:00Od: d@ve
Nesmíš tolik hltat tu "realitu" z RT. smile
[ Reagovat ]
02.03.2022 07:43Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
02.03.2022 09:26Od: Smazaný účet
"V závislosti na dodávkách ropy z Ruska se obávám cen mezi 45 a 50 korunami za litr. Po nějaké době ale zákonitě přijde uklidnění situace" atd. (zivotvcesku)
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:03Od: Smazaný účet
Benzin za 50 korun litr už brzysmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:54Od: Krisboy
Zelenský ať něco ukončí? Zbláznil ses nebo si děláš prdel? smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:58Od: Smazaný účet
no když myslíte. Putina to třeba omrzí a stáhne se. A nebo ho tam zaženem. Jiný možnosti asi nejsou. Zelenský může taky vyhlásit neutralitu. Bylo by dobré aby to zvážili a rychle se to celé ukončilo. Já osobně bych vycházel z reality a vyhlásil neutralitu.
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:53Od: Grape
Mně z toho co píšeš, jakým stylem píšeš a vůbec celkovým tvým projevem tady připadá, že ti nemůže být víc než 12 let. Bez urážky. smile
[ Reagovat ]
02.03.2022 07:44Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:57Od: Mony
Jojo, přišel v nesprávnou dobu
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:16Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:17Od: team.wta
Klejno, tebe redakce platí za roztleskávání?
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:59Od: Smazaný účet
smile beze mě by to tu bylo slabý, ale Fany je hvězda nej. Vrhá na mne stín.smilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:14Od: peek
Svitolině smile. Stejně tak třeba ukrajinským biatlonistům a biatlonistkám, kteří šli na frontu bránit vlast. Putler je válečný zločinec a tohle zvěrstvo musí odsoudit každý, sportovec, nesportovec. Kdo to obhajuje, nebo jen mlčí, je spoluviník. Ale aspoň vidíme, kdo je kdo.
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:39Od: tommr
neměl by pro Svitolinu přijít nějakej trest? Když muslim odmítne nastoupit proti židovi tak se to obvykle postihuje a tohle je od Svitoliny přece úplně stejný ...
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:49Od: Krisboy
Woe ty seš fuckt dmnt. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:59Od: tommr
zklidni hormon a zkus se nad tím trochu zamyslet. Jakej v tom vidíš rozdíl? Nebo ty schvaluješ i bojkot židů ze strany muslimů? Pak by si byl dement ovšem ty sám ...
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:00Od: RF46
Den stravenej s tebou by byl pro ni dostatecnej trest ? smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:17Od: Grape
To asi pro každého. Životní pesimista a ještě vede takové řeči v době, kdy Rusové ničí Ukrajinu - to je fakt šílená kombinace.
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:18Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:07Od: Mony
židé teď s muslimy neválčí, tedy v otevřené válce. A aby se to napětí mírnilo, tak jsou postihy i v tenise. Kdyby ale Iráčan odmítl nastoupit proti Amíkovi za jejich války, nebo žid proti Němcovi za 2. světové války, tak bych je určitě netrestal
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:19Od: Mony
kdyby ale Elina odmítla proti Rusce ještě před invazí nebo bude nadále odmítat po případném dohodnutém míru, tak bych ti nic nenamítal.
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:27Od: tommr
tomu rozumím a chápu že ted nikdo nenajde odvahu k tomu aby nějak Svitolinu potrestal. Nicméně politika do sportu nepatří a Svitolina jen zbytečně eskaluje už tak vyhrocené napětí ...
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:37Od: Mony
jen říká "Lidi probuďte se!". My přijdeme o své pohodlí a klid na TP a v tenise celkově, kam unikáme od televize, ale ona obětuje svojí profesi
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:38Od: Smazaný účet
možná přijdeme i o víc. Bude bída že jí neukrojíš.
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:18Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:20Od: brixner
Ježiši...Ona obětuje svou profesi proto, že uvažuje jako blbá kráva, na což má ale právo! Co si jako myslíš, že tím změní?? Otevře lidem oči?? Oči už má otevřené celý svět, jestli o jednu víc-na tom už teď nesejde! Myslíš, že se s ní budou na turnajích párat a budou měnit programy tak, jak se bude chtít zrovna jí? Měla by na to jít z té druhé strany-nastoupit proti jakékoli Rusce, vymáčknout ze sebe to nejlepší a vítězit, aby tedy měla prachy na to je posílat domů na podporu svého lidu! Vezmi si, že los jí na dalších 5-6 turnajích přiřadí do 1.kola Rusku - a co teď? Pošle něco ze svého? Pochybuji! Mám tu hráčku vcelku rád, ale tímto pozérstvím si prostě jen a jen sere do vlastního hnízda...
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:30Od: Mony
nebudou se možná párat, třeba přijde o práci. Jen si představ Žida, jak za války hraje proti Němcovi a výtěžek zápasu posílá třeba do Osvětimi
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:43Od: brixner
1.Peníze se dnes dají poslat odkudkoli kamkoli a dá se na to "navléknout" jakákoli anonymita

2.Válka sice je, ale zaplaťpámbu, ne světová, takže Mony, neblázni! Pořád se hrabat v minulosti nemá cenu, k čemu jsou tahle přirovnání? Je to všechno neměnná historie(a je jedno, jestli jí kdokoli jakkoli překrucuje) Svitolina by měla přemýšlet v přítomném čase a já myslím, že ta její a jí podobným, rétorika, nic nezmění a spíš se to může otočit proti ní samotné. A komu pak bude dávat vinu?
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:49Od: Mony
neotočí se to proti ní a doufám, že už brzy bude moci zase hrát...ale je fakt, že oproti Kambodži, Iráku, Východnímu Timoru atd. má Ukrajina malou výhodu - dostatek sportovců, kteří mohou přestat hrát
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:04Od: brixner
Ale vždyť ona přece může hrát!!! A může směle dokazovat to, co Ukrajinci-porážet ty své, v jejím případě, "nepřátele!" McEnroe také nebojkotoval Wimbledon 1981 jenom proto, že ho Borg v 1980 porazil! McEnroe se prostě nasral a napřesrok Borga porazil!(jen příměr, věřím, že mu rozumíš!) Až válka skončí, co kdo Elině dá? Ukrajinský prezident jí dá možná medaili za statečnost, ale letenku na další turnaj jí už nezaplatí...Vše, o čem píšeš, bylo zlo, souhlasím! Ale svět se prostě už posunul trošku jinam a trochu toho pragmatismu asi neškodí. Vezmi si, že přes neruské hráčky by se Elina probila do finále Wimbledonu a tam-voalá-Pavljučenková! A odmítla by nastoupit! Pořád si myslíš, že by jí oslavovali jako hrdinku? Takhle nějak se na to dívám já.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:16Od: Mony
Na tohle všechno ti asi kašle
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:20Od: brixner
Ale jo, všichni máme nějaké své pohnutky, takže ať udělá, co jí rozum velí!
Díky za diskusi, ale musím jít ven, Čendovi se chce evidentně srátsmilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:23Od: Mony
Já si pamatuji, jak jsem ještě někdy možná listopadu 89 šel do Lucerny na koncert kapely Růže Vildy Čoka a před začátkem vběhl na pódium Kocáb (s kapelou nehrál) a prosil, ať dnes nehrajou (na protest)...Vilda ho tedy poprosil, jestli tedy můžou zahrát jen jednu, a Michal souhlasil..pak jsme se v poklidu všichni vydaly domů...i s nějakou nadějí
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:38Od: Grape
Politika? Rusák na Ukrajině vraždí civilisty včetně dětí. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:44Od: aligo
Rozdíl? To co říkáš ty je náboženský názor - náboženský spor. Na Ukrajině jsou páchány válečné zločiny... trochu rozdíl nemyslíš?
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:48Od: Krisboy
Srovnáváš nesrovnatelné, idi ote. A neopovažuj se, ty zkurvenej čur áku mi dávat do huby něco, co jsem nikdy neřekl. Za tohle bych ti rozbil hubu, kdybych tě ty svině potkal.
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:54Od: tommr
no ted ses pěkně vybarvil krysáku. A takovej jako ty bude někomu něco kázat ... smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:40Od: Smazaný účet
smile to teda jo. Takto to mezi Slovany chodí. A pak je ten průšvih a všechno bude drahý.
[ Reagovat ]
01.03.2022 16:42Od: Krisboy
Já někomu kážu?

Srovnávat dlouhodobej palestinsko-židovskej konflikt s otevřenou plnohodnotnou válkou ukazuje, že jsi hlupák.
A argument "Nebo ty schvaluješ i bojkot židů ze strany muslimů? Pak by si byl dement ovšem ty sám" ukazuje, že jsi nejen hlupák, ale hlavně ultrademagogická podlá svině Babišova typusmile
smilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:20Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:18Od: annah
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:58Od: aligo
Trochu infantilní reakce smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:33Od: JohnB
přesně tak, plete do sebe jabka a hrušky, nesmysl co napsal ten rusofil hnusnej
[ Reagovat ]
01.03.2022 13:43Od: aligo
Kup si mozek faku už
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:43Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:32Od: JohnB
Ty vle to si snad děláš srandu ne? Čím si přemýšlel, když si tohle psal. To působí, jak kdybys to psal přímo z Putinovi pr dele. Prober se a příště si to po sobě 10x přečti...
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:58Od: milik254
Ses neskutečný hnusný hovado
[ Reagovat ]
02.03.2022 10:05Od: HolyMotors
Jsi odporný hovado.
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:02Od: misa
Čekám, že za chvíli začne nářek nad tím, proč se v současné těžké době vůbec pořádají nějaké sportovní akce...
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:19Od: RFanousek
Názor že sport by měl být 'čistý' a neovlivněný politikou je jen iluze. Nikdy to tak nebylo.
Když byly světové války tak se nekonaly žádné sportovní akce. Teď je menší válka v Evropě, takže buďme rádi, že se akce mohou konat. Neúčast reprezentačních výběrů Ruska je zcela logickým a správným krokem. Opakuji ale reprezentace Ruska, např v hokejovém MS. U sportovců kteří hrají sami za sebe jako tenisté na turnajích nebo hokejisté v NHL je to něco trochu jiného. Nicméně naprosto chápu že ukrajinští hráči budou mít vnitřní problém nastoupit proti ruským soupeřům. Těžká situace.
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:55Od: soloo
chapeme sa , ale to odsudenie na sportovom poli malo byt v 1956 vpadnutim Francuzov do Vietnamu. Tak mali distancovat Francuzov od sportovych medzinarodnych podujati . Bombardovanim srbov USA v 1999 takisto mali vylucit USA z medzinarodnych sutazi
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:59Od: soloo
tých vpádov za 50 rokov boli desiatky ale vylucenie sa urobi iba na jednom - Rusku co je dost nefer. Kazdeho maju vylucit potom kto vpadne do inej krajiny smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:10Od: RFanousek
Tak dohadovat se tady o něčem co je 70 let staré, kdo kam vpadl, mi přijde zbytečné. Byla studená válka, kdy proti sobě na celém světě stály síly kapitalismu a komunismu. Tak to prostě bylo a jestli tehdy měl někdo někoho vyloučit ze soutěží, už je dávno passé.
Po konci studené války toho bylo taky hodně. Ale je rozdíl mezi třeba americkou válkou proti teroru, která reagovala na šílený útok z 11. září a nebylo prostě možné, aby nepřišla reakce, a současným vpádem na Ukrajinu, který nemá žádné opodstatnění kromě toho, že ji Putin chce.
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:14Od: RFanousek
Navíc jak píše níže Grape, srovnávat intervence USA proti zločineckým diktátorům po světě (i když se někdy nepovedly) se současnou agresí proti Ukrajině, která má demokratickou vládu, není úplně ok.
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:35Od: Mony
kdo můžeme soudit, která vláda je lepší? U Arabů zatím moc demokracie nefunguje.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:54Od: soloo
tá ukrajina je demokraticka? to si robis srandu? ved Ukro banderovci nasilne zavrazdili 15 000 civilistov bolo podanych cez 500 ziadosti na ludske prava
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:55Od: Grape
Nehltej tolik ten aeronet prosimtě...
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:32Od: Mony
na ní nereagovala, jen jí zneužila
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:42Od: Mony Klasické Čecháčstvi
Kritizovat Rusy, že jejich postoj byl srabacký a když někdo bouchne do stolu, že si neni vhodná doba, aby si tady pinkala s Ruskama.., tak bychom ji tady vyobcovalismile
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:47Od: Smazaný účet
třeba se Rusky odmítnou naočkovat proti cv19 a problém bude vyřešen. viz Novak. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:52Od: Mony
Já budu raději, když se bude řešit déle a někam se dojde a k něčemu to pomůže.
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:54Od: Mony
Ale jinak se taky rád v klidu podívám, jak zrajou naše juniorky.. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 10:03Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 10:54Od: ladinec
sport je zpolitizován. Přestává mě zajímat čim dál tím víc..
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:41Od: Mony
jenom chvilku, neboj
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:41Od: Smazaný účet
Chce to opravdu ryzí, nezkažený pohled na svět a všechno krásné v něm. A všechno špatné v něm zakázat.smile Vše nechť je křišťálově čisté a průzračné.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:48Od: Mony
Emoce jsou krásné, ale dokážou taky zavést do Pekla.. Teď by asi byl ten svět hezčí, kdyby ty emoce nebyly
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:52Od: Smazaný účet
všechno krásné může zůstat.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:59Od: Nenela
Tohle mi prijde fakt zbytecne, tenis je individualni sport, nereprezentuje se tady zeme puvodu. Elina to nedala emocialne nosmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:25Od: Mony
To není emoční vylev, to je profesionální oběť!
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:28Od: Mony
Nebo si myslíš, že se jí náhle nechce hrát s holkama, kterýma možná sedá denně u stolu?
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:33Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:51Od: baba
strašně chápu Elinu a všechny další sportovce z Ukrajiny, stejně tak je mi ale líto sportovců z Ruska. Víte, ono se vyjadřovat v bezpečí třeba z Francie je sice fajn, ale kdo z nás by měl tu odvahu veřejně odsoudit Rusko a to, co se děje, když pocházíte z Ruska, máte tam svojí rodinu atd. a nevíte, co by se jim tím mohlo stát....myslím že i to gesto nechceme válku je od nich hodno obdivu.....
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:07Od: Tomas_Smid_fan
Jj, moc složitá věc tohleto...
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:51Od: Smazaný účet
já to má jednoduché. Je turnaj, jako pořadatel přihlásim jen ty co mají správný původ a jede se.
[ Reagovat ]
01.03.2022 10:57Od: ladinec
8 let jsou na ukrajině linčováni obyvatele dombasu a luhanska to nikomu nevadilo. že USA napadlo x statů to nikomu nevadí.....
[ Reagovat ]
01.03.2022 10:59Od: Grape
Typická oběť ruské propagandy.
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:04Od: Smazaný účet
né, to jsou fakta. Vietnam, Sýrie atd.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:05Od: Tomas_Smid_fan
fakta vypadají jinak.
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:20Od: Grape
Americkým intervencím po světě lze jistě vytknout mnohé, ale srovnávat to se zcela bezdůvodným napadením sousední země, jejímž jediným prohřeškem je, že nechce žít v závislosti na Rusku - to je vážně hodně mimo.
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:32Od: Tomas_Smid_fan
smile hodně mimo.
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:52Od: Smazaný účet
covid byl taky hodně mimo a z Číny atd.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:44Od: Mony
jakože napadení Amíků Iráku, Jugoslávie aj. bylo proti Ukrajině nic?!
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:53Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:57Od: Grape
V obou případech byl cílem diktátor, který vraždil vlastní občany. Nebylo cílem daná území obsadit a připojit k USA. Takže naprosto nesrovnatelná situace s dnešní Ukrajinou.
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:16Od: Krisboy
Svatá prostoto smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:09Od: Grape
?
[ Reagovat ]
01.03.2022 16:46Od: Krisboy
Představa, že USA napadají jiné státy jen proto, aby ochránili místní obyvatele před zlými diktátory je skutečně naivní. USA, stejně jako teď Rusko nebo dříve Nazi Německo nebo jakýkoliv jiný agresor VŽDY sledují především své zájmy. Svrhnutí zlého diktátora je vždy jen záminka. Přeci jenom už není středověk a záminku -jakkoli průhlednou- si opatřuje před rozpoutáním války každý.
[ Reagovat ]
01.03.2022 17:52Od: Grape
Ale já uznávám, že i USA sledují své zájmy. Ovšem ani jeden jejich zásah nebyl vyloženě bezdůvodný, vždy to bylo proti diktátorům, kteří terorizovali své obyvatelstvo. V některých případech zásah USA situaci v regionu dost vylepšil (Jugoslávie), jinde se to silně nepovedlo (Irák, Libye - ale v Libyi nešlo o soukromou akci, tam byl souhlas OSN), ale srovnávat to se současnou naprosto bezdůvodnou agresí proti Ukrajině, to je prostě mimo...
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:06Od: Krisboy
Ale já přece nic nesrovnávám! Jenom říkám, že Saddam nebo Kaddafí byli jenom zástupné důvody, ať to byli jakýkoliv zrůdy, to Američanům rozhodně nevadilo, primárně jim šlo o něco jiného. O vlastní prospěch.
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:23Od: blixa
Tak to mě vysvětli, jaký užitek plynul amíkům z Iráku nebo z Lybie ? Jedině průsery a problémy.
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:56Od: Krisboy
Ty jsi tak chytrej, že ti nemusí vysvětlovat nikdo nic. Tím méně já.
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:26Od: d@ve
Hm, pádné argumenty.. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 23:26Od: Marduch
U Libye amíkům křivdíš, pokud vim, tak tam to celé rozjeli Francouzi, říká se, že kvůli dluhům za libyjskou ropu. Amíci se do toho navezli až po nějaké době právě na žádost vyčerpaných Francouzů, myslim.
[ Reagovat ]
02.03.2022 12:32Od: Krisboy
Ok, to je možné, detaily samozřejmě neznám.
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:47Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:33Od: Mony
no vidíš! Kdo ti tohle nakukal? A jak víš, že se tohle ted neděje? Myslíš, že nás nikdo nemůže napadnout, protože utiskujeme Romy? Stačí v těch zemích chvíli být, a jen si posteskneš , jak je tohle jen odporná hra mocných , kteří zneužívají místních nálad. Všude jsou nějaké sympatie a nesympatie, ale problémy začínají, když tyto nesypatizanty někdo začne organizovat a financovat.. Jen si představ, kdyby např. Romům třeba Amíci poslali miliardy, aby u nás začali protestovat a bojovat za svá práva..A zatím téměř všude i na Ukrajině problémy začínají, když nějaké menšině vezmou jejich jazyk. Samozřejmě Rusům nejde o jazyk jejich menšin, stejně tak Amíkům o Kurdy za Sadáma.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:49Od: Mony
ono, jak se zastávám Eliny, vypadá, že jsem pravý protiruský zápaďák, ale já žiji s Ukrajinci a to není, že by třeba víc, než 90% Ukrajinců vidělo v Putinovi tyrana. Za války musíš být Ukrajinec, ale jinak je společnost rozdělena a hodně Ukrajinců vidělo Putina jako spasitele, který to tam uklidní. Většinou ale vidí jak USA , tak Rusko jako namyšlené siláky, kterým jsou Ukrajinci ukradení.
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:50Od: Smazaný účet
tak to je přesnésmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:13Od: Grape
No tvl, jestli nevidíš rozdíl v tom co dělali Srbové ostatním národům v Jugoslávii nebo jak se choval ke svým lidem Saddám oproti nějakému "utiskování" Romů, tak ta debata asi vážně nemá smysl.
Já ty akce USA neschvaluji a samozřejmě je mi jasné, že jim jde o prosazování vlastních zájmů, ale nevidět rozdíl oproti tomu co teď předvádí Rusové na Ukrajině...
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:31Od: Mony
na Balkáně jsou drsnáci nepředstavitelní. Když válčí mezi sebou, tak co naděláme. Ale proč to tam začne bombardovat ještě USA?
A že by Amíci byli v v Iráku milosrdnější? O tom si taky nejsem jistý. A Romy jsem uvedl jako příklad, co by se mohlo stát, ne co je! Naštěstí ty podmínky mají lepší, než Albánci v tehdejším Kosovu a nikdo jim nemusí schvalovat nezávislý, ale nelegální stát , který v případě Donbasu a Luhansku je zase nepřijatelný. Můžeme jen doufat, že tam Rusové nejsou tak utiskováni, jako Albánci v Kosovu.
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:36Od: Grape
Znovu - ty akce neschvaluji. Nicméně Miloševič, Kaddáfí i Saddám byli zlo a kdyby svět jenom přihlížel, tak je to podle spousty lidí také špatně. Bohužel vždycky umírají nevinní.
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:48Od: Mony
a také tady ty arabské státy, kde bojují mezi sebou i rodinné klany, pevnou ruku nad sebou potřebují, i když někdy nám se to může zdát kruté. Nesrovnatelné je to pro tebe, protože jsou jiné emoce. Rusák vždy bude padouch a Amíkovi se vždy odpouští...tím Putinovy imperialistické choutky neobhajuji. Akorát nevím, co je horší, jestli válčit , protože nevěřím, že NATO je obranný pakt a chci zpátky, co jsem ještě nedávno měl, nebo proto aby moji podporovatelé (Cheney a spol.) měli kšefty
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:55Od: Smazaný účet
smile je to tak. A protože Rus na sankce odpoví zase sankcemi (energie, paladium) Bude dopad na ekonomiku značný. Nejůepší by bylo vysvětlit Zelenskému ať to ukončí. A jak jeho věc.
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:01Od: Smazaný účet
Nejlepší.
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:03Od: Grape
Zelensky to těžko ukončí, Ukrajina není dost silná, aby sama poslala Rusáky kam patří.
Ukončit by to snad měl Putin, když to začal.
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:26Od: Smazaný účet
v tom případě Zelenský může požádpousta lidského neštěstí a taky peněz.at o pomoc kámoše a zatlačit Rusa zpět. Kdyby se to nepodařilo, může vyhlásit neutralitu a zbavit se zbraní, které jsou mu k ničemu. Jestli se budou trumfovat sankcemi tak bude bída že ji neukrojíme. A z Ukrajiny zbyde hromada sutin. Je to potřeba uvážit a vyjít z reálných možností. Zbytečně konflikt neprotahovat. Je v tom s
[ Reagovat ]
01.03.2022 18:27Od: Smazaný účet
v tom případě Zelenský může požádat o pomoc kámoše a zatlačit Rusa zpět. Kdyby se to nepodařilo, může vyhlásit neutralitu a zbavit se zbraní, které jsou mu k ničemu. Jestli se budou trumfovat sankcemi tak bude bída že ji neukrojíme. A z Ukrajiny zbyde hromada sutin. Je to potřeba uvážit a vyjít z reálných možností. Zbytečně konflikt neprotahovat. Je v tom spousta lidského neštěstí a taky peněz.
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:05Od: Mony
jojo, doufejme v nějaký pořádný dialog, kde si každý z obou stran hodně odpustí. U Putina to asi bude mnohem těžší, ten se rozjel jako tank a na Krymu a v Donbasu to zachutnalo...a s jídlem roste chuťsmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:08Od: Mony
Demilitarizovanou Ukrajinu si ale také těžko představit. To je jako slon v porcelánu.
[ Reagovat ]
01.03.2022 15:20Od: Grape
Podle mě by si měla Ukrajina sama určit kam chce patřit. Představa že Ukrajina nějak ohrožuje Rusko je komická.
[ Reagovat ]
01.03.2022 16:00Od: Mony
No zase Ukrajina s jadernými hlavicemi a základnámi NATO? To muzeme věřit my, ale Rusům těžko vysvetlis
[ Reagovat ]
01.03.2022 16:48Od: Krisboy
Jistě. Ukrajina chce na západ, tak na jejím území budou americké atomové zbraně. Bělorusko chce do Ruska, tak u nich budou rakety ruské. Jak tohle může skončit?
[ Reagovat ]
02.03.2022 15:25Od: turista
Rusáci jsou ochotní zkousnout členství Ukrajiny v EU. V NATO ne a to i za cenu jaderné války a konce civilizace. V tomhle se jim bude muset uhnout.
[ Reagovat ]
01.03.2022 14:49Od: Smazaný účet
smilesmile hezky shrnuto. Bravo.
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:27Od: Tomas_Smid_fan
Ano, Sýrie je velmi dobrý příklad...

https://www.armadninoviny.cz/analyza-ruska-intervence-v-syrii-duvody-dopady-vyhledy.html

https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/valka-v-syrii-rusko-ochranci-lidskych-prav-zprava_2104021946_zuj
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:03Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:04Od: Tomas_Smid_fan
prosím odkaz na jednotlivé případy a výsledky policejního vyšetřování.
[ Reagovat ]
01.03.2022 11:56Od: Smazaný účet
jdu ven je tam krásně. Neutralita není špatná. My by jsme si ji zasloužili také. Kšefty se zbraněmi a humanitární pomocsmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 12:09Od: Mony
tak třeba o Iráku šel i u nás v televizi dokument, který dokazoval, že podklady o zbraních hromadného ničení byly zfalšovány. O Vietnamu ani nemluvím. V Jugoslávii jsem po válce byl a stačilo žít pár dní v Bělehradě s místními a nebylo třeba o tom více číst..
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:35Od: Tomas_Smid_fan
Já psal o Ukrajině...
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:40Od: Mony
to nebylo jasné..O lynčování na Donbasu nic nevím
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:23Od: vladka
..to bohužel nejsi sám...
[ Reagovat ]
01.03.2022 20:39Od: d@ve
Russia Today ili Sputnik. Zděs mnogo.. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 21:44Od: Tomas_Smid_fan
co píše soloo je už dost silný kafesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 22:21Od: vladka Re: přesně
přesně!!!
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:36Od: Mony
Nevěřím, že Rusky si nechají odstranit jejich vlajku u jména. Tím se začne situace hrotit a WTA se bude muset zastat buď Eliny nebo Rusek.. Netroufám si tipovat.
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:39Od: Smazaný účet
já si myslim že komedie s Djokem stačila. Dál by se měli věnovat sportu. Politika je např. pro zemana atd.
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:46Od: Mony
Djokovi zakázala účast vláda a zákony, tady je to jen na WTA, jak k tomu přistoupí.
[ Reagovat ]
01.03.2022 10:04Od: Smazaný účet
politika, no.
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:43Od: Mony
Vlastně to jen WTA může nechat být. Elina přestane hrát a budeme si ji pripominat za 10 let jako Svetce..
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:53Od: Mony
Ale zase bych se tolik nedivil, kdyby WTA zakázala Ruskam pod svoji vlajkou hrát. Když riskovala velký odliv peněz v kauze Peng-Suai, tak proč ne tady?
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:19Od: Smazaný účet
sport je sport a tak sportu zdar!!smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:10Od: Forehand
Svitolina má pravdu, eticky, to bez debaty.

Ale na prijatie rozhodnutia o nejakej nezavislej vlajke pre Rusov a Bielorusov, to sú to trochu komplikovanejšie mechanizmy ako pri organizáciach IIHF alebo UEFA.

Domnievam sa, že im toto nemá ako ATP a WTA prikázať a BAN im podla mojho názoru neda.

Som teda zvedavy ako to bude Svitolina riesit ak sa dostane do finále US Open a tam na nu bude cakat Azarenka.
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:21Od: Smazaný účet
Naši hokejisti po 68 měli motivaci to Rusům nandat. Byly to pěkný zápasy.
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:44Od: Smazaný účet
ono vlastně ani nic jiného nešlo dělat. USA válčilo ve Vietnamu. A nám se dostalo bratrské pomoci. No a jelo se dál močálem černým kolem bílých skal. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 06:57Od: Mony
Elina nebyla má oblibenkyne, naopak, ale teď stoupla v mých ocich. Mám rád silné holky
[ Reagovat ]
01.03.2022 07:26Od: Ivoch
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:14Od: Smazaný účet
a Fandinu.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:15Od: Tiebraker
Jo, ta musí umět chytnout za ocas smile Monfills musi byt spoko
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:37Od: Smazaný účet
inu příroda.
[ Reagovat ]
01.03.2022 06:16Od: Mony Zajimave
Oveckina aj. tady odsuzujete, že se nevymezili razneji a Elinu zase, že není mekci!? smile
Přitom Oveckin je Rus, který jen kouká, jak jeho země dobývá ztracené pozice z 90.let a vidí paradoxy ve srovnání s amer. útoky na Jugoslávii a Elina zase, jak se její země žene do područí, do kterého nechce.
[ Reagovat ]
01.03.2022 09:35Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 05:52Od: PetaM
Svitolina Monfils von Debžonová je taková čůza, že to není možné. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 04:45Od: SwissMaestro
A jejej ukáčka si začínají pískat, protože jsou momentálně nedotknutelní. Tohme nepovede k ničemu dobrému a za par týdnu se to proti nim akorát začne obracet.
[ Reagovat ]
01.03.2022 06:02Od: asgard33
Naprosto souhlasím.Momentálně jsou miláčky Západu, protože můžou ze sebe dělat oběti a ukazovat na zlé Rusko,ale jakmile lidi v Evropě díky všem sankcím iniciovaným USA a jejich vychcanou politikou začnou upadat do bídy,tak se to otočí proti nim.A to bude trvat opravdu jenom pár týdnů...
[ Reagovat ]
01.03.2022 07:53Od: d@ve Re: Izolace je holt izolace
A Rasíja je zase miláčkem vašeho východu. Ehm, teda krom některých východních zemí.. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:16Od: Smazaný účet
na úkor Ukrajiny se zanedbává covid.smile Teda v médiích.
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:21Od: d@ve
Tebe asi při výchově někdo zanedbával. smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:34Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:35Od: Smazaný účet
Veronika je holt šťabajzna. To se musí nechat.smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:15Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 19:43Od: Tomas_Smid_fan
asi bys neměl psát tak časně zrána, protože z tebe lezou úděsný kraviny. Možná by tě měl někdo aspoň na pár minut teleportovat do Charkova, třeba by ti nějaká světlice rozsvítila v hlavěsmile
[ Reagovat ]
01.03.2022 00:50Od: brixner
No, holka, vopatrně, vopatrně, mohla bys třeba taky skončit někde u kérlingu, Gaël toho už taky nic moc nevyhraje a to by mohlo pěkně vyluftovat tvou prkenici...Chápu tvoje postoje a byl bych taky smutný, ale sport s politikou míchat nelze-nebo je to moderní klišé? A co když se právě Potapka taky vůči něčemu vymezila? Nebylo by lepší jí dát na budku na kurtu? Já jen, abys měla vůbec co posílat domů...Na Rusky budeš asi narážet často, je jich ve WTA hromada, pokud bychom se,spekulavivně, posunuli v čase a měla bys nastoupit do finále RG nebo W proti třeba Pavljučenkové-takže? Je to prekérní situace, plno emocí k tomu, chápu, já jen, aby to nebyla chyba...smile
[ Reagovat ]
01.03.2022 06:03Od: Mony
Je to součást názoru i nátlaku, podobně jako sankce. Sankce budou bolet i nás, tohle v porovnání určitě méně.
[ Reagovat ]
01.03.2022 08:18Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist