Veselý je v největším finále! V Dubaji ho nezastavili Čilič, Bautista, Djokovič ani Shapovalov

  • ATP DUBAJ - Jiří Veselý v Dubaji pokračuje v životním turnaji. 28letý Čech na akci ATP 500 skolil po dvou soupeřích v kvalifikaci, Čiličovi, Bautistovi a Djokovičovi i Denise Shapovalova. Kanaďana udolal 6-7 7-6 7-6 a postoupil do svého čtvrtého a dosud největšího finále. V boji o třetí titul vyzve osm zápasů neporaženou světovou sedmičku Rusa Andreje Rubljova.
    25. 2., aktualizováno | Aktuality |  188 komentářů
    Jiří Veselý (© AFP)Jiří Veselý (© AFP) 
     

Jiří Veselý se v posledních měsících herně i výsledkově trápil, vypadl z Top 100 a po dvou letech přišel o pozici české jedničky.

Za posledních sedm měsíců vyhrál jediný zápas na okruhu ATP, od loňského února na této úrovni nevyhrál dvakrát po sobě. A tak se od něj nečekal žádný velký výsledek ani v Dubaji, kde pro něj všechny tři předchozí starty skončily hned po prvním vystoupení.

Letos však 28letý rodák z Příbrami prožívá ve Spojených arabských emirátech 'zmrtvýchvstání'. Prošel kvalifikací a v hlavní soutěži si vyšlápl na čtyři bývalé či současné hráče Top 10: Chorvata Marina Čiliče (24. v ATP), čerstvého šampiona z Dauhá Španěla Roberta Bautistu (15.), Srba Novaka Djokoviče (1.) i Kanaďana Denise Shapovalova (14.). Hráče Top 20 přitom od Wimbledonu 2019 neporazil.

Veselý hrál dnes semifinále podeváté v kariéře a vůbec poprvé na akci kategorie ATP 500. O šest let mladšího Kanaďana udolal v prvním vzájemném duelu po 3 hodinách a 12 minutách boje 6-7 7-6 7-6.


"Prožívám tady sen. Bylo to moje první semifinále turnaje kategorie ATP 500 a musel jsem bojovat do posledního míče, abych prošel dál. A teď jsem šťastný," řekl Veselý po utkání a připomněl, že v posledních měsících na tom nebyl vůbec dobře. "Byl jsem dole a najednou tohle. Obrat přijde někdy rychle, ale předtím to vyžaduje trpělivost, tvrdou práci a čekání na šanci."

Veselý do semifinále skvěle vstoupil a vedl 3-0, ale soupeř rychle srovnal na 3-3. V sedmé hře nevyužil Veselý dva brejkboly a první tie-break utkání ztratil poměrem 7-9. Ve druhém setu si oba hráči držel pevně servis a v tie-breaku uspěl aktivnější Veselý poměrem 7-1.

Po dvou hodinách a třech minutách se šlo do třetího setu a první v něm mohl jít do brejku český hráč. Za stavu 4-3 vedl při podání Kanaďana 40-0, ale neuspěl a vzápětí sám přišel o podání. Nenechal ale Shapovalova utkání doservírovat a vynutil si třetí tie-break. Šel v něm do vedení 4-1, hrál rychleji a za stavu 6-3 se po chybě Shapovalova radoval z postupu.



Už účastí v semifinále si aktuálně 123. hráč žebříčku ATP Veselý zajistil návrat do světové stovky. Díky finálové účasti se posune minimálně k 75. místu žebříčku dvouhry a po pár týdnech si vezme zpátky pozici české jedničky.

Za postup do finále štědře dotovaného turnaje v Dubaji si Veselý přijde na prize money ve výši 282.300 dolarů (zhruba 6 milionů korun). Vítěz turnaje si ze Spojených arabských emirátů odveze téměř dvojnásobek.

Bývalý juniorský vítěz Australian Open Veselý bude ve svém 4. finále na okruhu ATP usilovat o třetí a nejcennější titul. Předloni získal trofej v indickém v Puné a v roce 2015 došel z kvalifikace k triumfu v novozélandském Aucklandu.

O prestižní trofej z Dubaje si zahraje v prvním vzájemném duelu se světovou sedmičkou Andrejem Rubljovem. 24letý Rus, který minulý týden triumfoval v Marseille, v prvním semifinále zdolal 3-6 7-5 7-6 Poláka Huberta Hurkacze a vyhrál osmý zápas během deseti dnů na dvou kontinentech. Šest soupeřů zdolal až po třísetovém boji.

Shapovalov, jenž v úvodu sezony pomohl své zemi k triumfu na ATP Cupu a zahrál si čtvrtfinále na Australian Open, prohrál s českým soupeřem nefigurujícím v elitní stovce žebříčku potřetí během sedmi měsíců. Loni v červenci na antuce Gstaadu senzačně nestačil na Víta Kopřivu a před dvěma týdny v Rotterdamu podlehl Jiřímu Lehečkovi. S Čechy má teď bilanci 3-4, toho 2-1 proti Tomáši Berdychovi.

• ATP 500 DUBAJ •
Spojené arabské emiráty, tv. povrch, 2.949.665 dolarů
páteční výsledky (25. 02. 2022)
• Dvouhra - semifinále •
Veselý (ČR) - Shapovalov (6-Kan.) 6-7(7) 7-6(2) 7-6(3)
Rubljov (2-Rus.) - Hurkacz (5-Pol.) 3-6 7-5 7-6(5)
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (188)
26.02.2022 17:53Od: lars
Co tam Rublika rozhodilo v 6. gamu 2. setu ?
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:57Od: d@ve
Jestli myslíš to co já, tak tam, myslím, Andrej reklamoval při Jirkově podání dotek sítě..
[ Reagovat ]
26.02.2022 18:07Od: lars
jo
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:36Od: Mac
jirka odmitl svoji 1/4hodinku slavy, setri si ji na rg...smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:38Od: RF46
Ze by z cihly smetl zase Djoka? V 5ti hodinovym zapasu na slunci...to by slo :)
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:39Od: EllNino
Dneska opravdu nemá cenu se posmívat, byl vynikající celý týden a dneska už nebylo kde brát
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:40Od: RF46
Rubl skvele podaval a celkove zahral kvalitne...bohuzel.
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:45Od: Mac
to neni posmivani... akorat konstatace reality. moznost mel, rub byl zrejme unavenejsi, ale jirka ze sebe toho dnes moc nevymacknul...
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:50Od: EllNino
Jirka byl unavený jako štěně
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:46Od: Mony
Jen ten servis už tak nepomáhá, odzadu tahal za kratší konec od 2.kola i on
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:34Od: d@ve
Tak Jirka to nakonec nedotáhl, ale i tak se nemá vůbec zač stydět. smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 18:14Od: annah
Je fakt, že Rubl měl cestou do finále podstatně lehčí soupeře než Veselý. Paradoxně to Jirkovi celou dobu spíš pomáhalo.
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:33Od: RF46
Tak snad se J1rka timto turnajem odrazi a bude pokracovat s kvalitnim tenisem.
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:23Od: mahycek
Škoda, teď je to hotové. Pomyslná
třešnička nebude, ale stejně vejde
Jirka do historiesmilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:22Od: Mony
Ale jo, jde na to dobře, musí riskovat.. S opatrnosti by to byla tutovka, takhle nadeje
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:22Od: SpacialRecognition
Pracně vybojuje brejk a pak ho třemi dvojchybami odevzdásmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:17Od: mahycek
Lidé ho zřejmě probudili, většina
nefandí rusákovi, ale Jirkovi. Však
víme proč v těchto dnech. Zkus to
ještě Jirkosmile
smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:19Od: d@ve
Chtělo by to jen trochu nestrannosti, Andrej se vůči kremlovským choutkám vymezil. smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:23Od: annah
Vůči čemukoliv ruskému zachovávat nestrannost - to je dnes nadlidský úkol...
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:25Od: d@ve
To je pravda a zvlášť z jeho strany to vyžaduje odvahu.
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:26Od: SpacialRecognition
Při vší úctě, No to war odvahu nevyžaduje. Kdyby napsal Putin is a war crimminal and dictator, to by byla jiná ;)
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:29Od: d@ve
Jasně, mohlo to být populistické heslo, ale vzhledem k jeho dalšímu vyjádření a spolupráci v deblu, mu to i věřím..
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:30Od: d@ve
A myslím, že v totalitním Rusku může být jakékoli "drobné" nesouhlasné vyjádření drsně oplaceno.
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:29Od: annah
To už by se nesměl do Ruska nikdy vrátit... A chudáci příbuzní, které tam má...
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:39Od: RF46
Co by za to mnozi dali, ze by se nemohli vratit. Bohuzel s tema pribuznejma je to "neprustrelny" smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 18:13Od: Ondra979
asi tak, a byla by to hlavne nezpochybnitelna pravda a on by si to zrovna dovolit klidne mohl, zlocinec putler jednou spatne skonci a naprosto po zasluze, verim tomu, ukrajina se brani vic nez dobre a musime jim pomoct jak jen to pujde, jsou to hrdinove smilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:16Od: RF46
Jako...hraje OK
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:12Od: Mony
Jasně Jirko, musíš to vzít do svých rukou!
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:07Od: Mac
ze by se probudil?
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:00Od: Mac
mohl si aspon dat modre trenyrky k tomu zlutemu tricku, kdyz uz nic...
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:53Od: mahycek
Servis nejde, ani štěstí dnes není, asi
je hotovo. Teď tam z publiku česky
křičeli a povzbuzovali Jirky. Jirko
dotoho, nevzdávej tosmilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:52Od: zfloyd
včera vypadal jako když se sprchoval oblečenej a dneska vypadá podezřele suchý
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:51Od: Mony
Rychlovka jak v Dubaji, tak v Doha
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:52Od: hanz
Tak tak, bohužel předvedená hra neodpovídá finále.
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:44Od: mahycek
To bude asi rychlé dnes. Musí vyhrát
Jirka nyní první gam při servisu. To
je důležité.
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:44Od: hanz
No, už začal dablem
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:46Od: EllNino
prostě na to už nemá dneska, i tak obdivuhodný týden a smekám klobouk
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:48Od: hanz
A Jyrka pohotově odevzdal. Na konci utkání by mi zajímalo, kolik výměn (ve hře) uhrál. Tipuji, že to bude do 5.
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:41Od: hanz
Jyrka, returnér smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:36Od: Mony
Jirko jedem! Ve tváři Rubla vidím únavu.
Fandime a ty nám pak za těch 12 milionu za vítězství uděláš v Praze poradny ohňostroj!
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:42Od: hanz
Ve tváří Rubla je únava? A proto už našvihal 8 es?smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:21Od: hanz
Jyrka ve výměnách: Mám to na salámu, jedu si podání, příjmy mi netankují.
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:25Od: hanz
Ahá, změna: Jyrku už netankují ani podání.
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:15Od: mahycek
Přeji to moc Jirkovi, popravdě dnes tomu
moc nevěřím... I když prohraje, tak
klobouk dolů. Parádasmilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:29Od: Tiebraker Jen štěstí
Pristi tyden zase rupne na challengeru s hracem pate stovky smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:32Od: Rafaeoli25
Tohle není štěstí proboha, hraje tak, že ostatní včetně Djokera jen koukají a nemají na to recept. Ukazuje, čeho je schopen, takže potenciál tam je, ne nějaké štěstí smilesmilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:49Od: Rafaeoli25
Jinak proč by měl jet příští týden na challenger?
[ Reagovat ]
26.02.2022 15:07Od: Teo
Si vydělal za 100 challangerů už teď smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 16:51Od: lvicek
No rikali, ze ted uz vyhral neco pres 300 000 USD a v pripade vyhry je to pres pul mega. To je sice slusne, ale asi se to jeste zdani, a jako uplne vydelek do konce zivota to neni...
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:20Od: Rafaeoli25
Tak on už ale spoustu peněz vydělal i předtím a vzhledem k tomu, že nevypadá, že by byl rozhazovačný, tak je zajištěn asi už teď.
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:20Od: Rafaeoli25
Taky má peníze od sponzorů, zas tak zlé to nebylo ani ve špatných časech..
[ Reagovat ]
26.02.2022 17:33Od: lvicek
Ale jo, jasně, neříkám, ze je nějaká chudinka. Jen že tenhle jediný turnaj není samospasný. Ovšem zase si nasyslil nějaké bodíky, takže bude mít hlavní soutěže na GS a další slušný příjem.
[ Reagovat ]
26.02.2022 15:25Od: lars
nemusis tak casto ukazovat , ze mas asi "vybrakovanou " cast sveho mozku :)
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:27Od: Rafaeoli25
Samozřejmě se musím vyjádřit i k Veselému, je opravdu neskutečné, co tento týden předvádí - porazit v řadě Čiliče, Bautistu, Djokera a Šapa, to je skutečně majstrštyk a pokud to dnes dotáhne, bude to bezpochyby jeden z největších tenisových výkonů posledních let, bez přehánění. Jsem zvědavý, jestli tuhle chvíli geniality přetaví v další úspěchy nebo zůstane jen u momentu smilesmilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:14Od: Rafaeoli25
Medvěd je aktuálně taková dost bezzubá jednička. Stal se jí díky porážce Djokera s Veselým a díky jeho absenci na AO, no a prohrál dva zápasy během tří týdnů s druhým úhlavním rivalem Nadalem. Takže bez titulu, shodou příznivých okolností nakonec doklopýtal k prvnímu místu. Jistě je rád, ale pokud opět nezačne vyhrávat turnaje a nebude hlavně na hardu titulový, tak to možná bude jen "jarní" král, protože Nadal v tomhle módu po něm půjde jako hladový gepard po gazele smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:17Od: Forehand
To ano.

Ale treba povedat, ze boli aj slabsie svetove jednicky a nie jedna.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:19Od: Rafaeoli25
To ano, ale naposledy už hodně dávno. Každopádně třeba Moyu bych za slabou jedničku nepokládal, když hrál v éře Samprase, Agassiho a končících Beckera, Kordy a spol. Kterou jedničku pokládáš ty za opravdu slabou?
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:25Od: Krisboy
Ferrero
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:26Od: Krisboy
Při vší úctě k němu i k Moyovi vládli oba jenom krátce ve slabé éře smilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:30Od: Rafaeoli25
Ferraro jistě nebyl srovnatelný s velkými jedničkami, ale v dané sezóně hrál opravdu skvěle, jak na antuce tak na hardu, to je nutné si uvědomit, nebyla to náhoda, tehdy si to zasloužil. Ano, měl i štěstí, že Sampras už končil, Agassimu a Hewittovi uteklo více bodů a Federer s Roddickem teprve začínali. Moya ale celkem silnou jedničkou byl, také to nebyl jen antukář, byl ve finále AO a na hardu uměl. Vysloveně slabá jednička existovat nemůže.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:45Od: Forehand
Moya, Ferrero, Rios jednoznačne.

Diskutovať sa dá aj o Roddickovi, Kafelnikovi a Rafterovi, ktorych vidim ako porovnatelnych.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:48Od: Rafaeoli25
Říkám, ale je to z pohledu velikánů. V daných sezónách si prostě i tihle post jedničky alespoň na nějakou chvíli zasloužili. Nebyla to náhoda, vyhrávali turnaje a nebylo to o jednom povrchu.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:08Od: Rafaeoli25
Musím říct, že jen kroutím hlavou nad tím, co všechno je možné. No kdyz už jsi Rafo takhle rozjetej, tak vyhraj nejen Acapulco, ale pak i IW a vezmi si i celou antuku, ať jsi v létě zase jednička, Daniil bude jen přechoďák smile. Ale zpět k pokornosti, je to balzám pro duši tohle sledovat, nejlepší vstup do sezóny v životě, ve skoro šestatřiceti, zatím jakoby kopíroval Rogerův návrat v roce 2017. Je to ale o to cennější, že se jedná o Nadalův povrch číslo dvě. Dvě výhry nad Medvědem na jeho hardu, to je sladké, v IW by to chtělo i do třetice, aby nebylo pochyb smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:14Od: Krisboy
Myslím, že o rozdílu mezi Méďou a Rafou nebude pochyb nikdysmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:17Od: Rafaeoli25
No pozor, já Medvědovy kvality na hardu velmi uznávám, zaslouží obrovský respekt, právě proto je ale tak sladké, když s ním má takovou bilanci jakou má, když zatím všechno hráli na tvrdém povrchu smile. Jinak ani si nepřeju, aby spolu hráli na antuce a Daniil to schytával jasnými debakly, na to by se blbě koukalo.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:25Od: Krisboy
Na antuce to asi bude masakr smile
Jasně, že Medveděv je špičkovej hardař, když chce, tak snad i nejlepší, ale ať už budoucnost přinese cokoliv, celkově nikdy nedosáhne ani zdaleka úrovně Big3. Tak jsem to myslel.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:34Od: Rafaeoli25
To v žádném případě, když na antuce a trávě má nulový progres a bude mu brzy 27, to je prostě špatné. Jinak ani si nechci představovat kolik by dostal od Nadala na antuce, když dostal v Acapulcu dvakrát 6:3. Ne, to bych fakt vidět nechtěl smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 08:26Od: steve79
Rafa je v laufu. Na hardu hraje zivotni tenis!
[ Reagovat ]
26.02.2022 09:25Od: Mantra
tady se ukazuje ta hlava - je to bojovník, a když ví že to šlo jednou, porazí i podruhé...smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 11:09Od: D@nny
Je to doping, neni možné, aby v 35 letech takhle hral přece:D
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:02Od: Rafaeoli25
Jasně smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 11:18Od: Paixx
Na hardu hrál životní tenis 2013
[ Reagovat ]
26.02.2022 11:49Od: Amputace
A 2010.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:18Od: Forehand
To ano, najma pohybovo je to dnes inde. Ale ak odratame alikvotne faktor veku, mozno je este vacsie umenie hrat takto v 35r ako o malo lepsie v 24r.

Zapas som videl, neskutočná smartplay od Rafu, nie nadadmo ho Becker volá pán profesor.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:23Od: Rafaeoli25
Je fakt, že faktor věku dokonale odboural obrovským zkvalitněním hry na servisu, i na backhandu. Moyův elixír, který se mu společnými silami obou vpravil do žil, je skvostný. To nikdo nečekal, všichni v roce 2015 tvrdili ten už nemá jak se zlepšit, furt to bude to samé a jasný decline. On ukázal, jak moc se mýlili a čeho je schopen. Protože je gigant, který o tenise opravdu umí přemýšlet a neustále hledat cesty jak se zlepšovat.
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:09Od: Rafaeoli25
Na hardu hrál skvěle i v roce 2010, 2013 a dá se říct i 2017. Každopádně tohle je famózní.
[ Reagovat ]
26.02.2022 08:16Od: mahycek
Neviděl jsem, nebudu vstávat v sobotu.
Jak je to možné, že vyhrál Nadal ??
To asi Medvěd udělal protest proti
své vlasti. Jinak to není možné.....
[ Reagovat ]
26.02.2022 07:15Od: Forehand Sorry Jirka, dám to sem
Nadal - Medvedev 6:3, 6:3.

Úprimne, necakal som, ze Rafa dnes vyhrá a uz vobec nie hladko. Ale realita je taká, že Nadal sa dostal Medvedevovi do hlavy a to poriadne hlboko. 4:0 na tradičné hardy, 5:1 celkovo a to prosim pekne maju 0 zapasov na antuke, to hovori za vsetko.

Herne sa mi zdal dnes v Acapulcu Nadal este lepsi ako v Australii, ten boost, ktory sa mu dostal v Melbourne do krvi je lahko badatelný. Hrá sebavedomo, agresívne, na big pointoch hrá aktívne a ide si pre to. V druhom sete odvrátil 11/11 breakballov, velku vačšinu si to uhral sám. Rafa si verí a je to vidiet. Tenis mu opat chutí a nevidim dovod, preco by mal zajtra, s hoc neprijemnym superom zavahat.

Medvedev, nova svetova jednotka, dnes naopak najma v prvom sere rozhádzaný, s Nadalom prehral uz 5 setov za sebou, ale opat sa dostavame k tomu, ze to má chalanko v hlave. Urcite sa mu to raz s Rafom stretne v jeho prospech, mozno uz v IW, kto vie.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:05Od: brixner Seru na politiku...
J1rka nám udělal velkou radost a doufám, že neudělá to, co někdo navrhoval - aby kvůli finále s Rusem k zápasu nenastoupil!

Čenda právě zvedl ucho, což v jeho řeči znamená "Zvedni svoje shnilý tělo a pojď se mnou ještě ven, nabo pokládam kabel v předsíni u botníku, jako vobvykle!" Nechci se s nim hádat s hajzlem, takže ještě si dam procházku a doufam, že kámošovi aspoň pochčí kolo u jeho nový Audinysmilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 09:26Od: Mantra
smile
[ Reagovat ]
26.02.2022 12:43Od: Rafaeoli25
Tak Rublev ale válku odsoudil.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:01Od: Tomas_Smid_fan J1rka
bravosmilesmile Dnešní výkon sice už nebyl tak bezchybný jako v předchozích zápasech, ale o to víc musel o vítězství bojovat. A tyhle tři tiebreky svědčí o tom, že to byl opravdu boj o každý míček. Některé výměny skvěle zahrané, v jiných mu scházel třeba i kousek štěstí. Nicméně, nesložil se a naopak donutil k chybám Shapa. Ten už má zaděláno na český mindrák, po třech prohrách s Čechy snad během cca půl roku.
Tak ještě jednou velká gratulace k životnímu úspěchu! Zlatá tečka by byla moc fajn.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:13Od: lars
Sampon ma podle me typ osobnosti , ktera ma daleko k mindraku.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:20Od: Tomas_Smid_fan
Tak to by bylo myšleno spíš v nadsázce, nemyslím, že by tyhle věci fungovaly a v atp tuplem nesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:17Od: JohnB
Mrtvola Rusáka plave po vodě a to patří k přírodě...
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:21Od: brixner
Nikdy se tu do nikoho nenavážím, ale ty jsi prostě vylízaný pako!
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:26Od: JohnB
Jsem myslel Putina smilesmile
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:39Od: brixner
To jsi měl napsat rovnou, i tohle by zveršovat šlo! Takže promiň!!! Víš, jde o to, že ty proruské nálady hraničí se šílenstvím, kolik je Rusů - 250 milionů? Nemyslím si, že všichni souhlasí s tím, co se rozpoutalo...
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:40Od: JohnB
Naprosto s tím souhlasím. Dokonce bych řekl, že nesouhlasí i víc než souhlasí.

Mě by spíš zajímalo, jaká je pravda s tou Ukrajinou, jak to tam doopravdy je. A jestli tohle vše muselo či nemuselo vzniknout. A jestli to vlastně něco vyřeší.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:51Od: brixner
Tohle se nikdy po pravdě nedozvíme, protože co je to vlastně ta pravda? Kdo jí určuje? Kdo o ní rozhoduje? Sto lidí=sto pravd, v mainstreamové době jde o miliardy pravd a co? No, bojuje se na Ukrajině...Osobně mi to lhostejné není, prostě utrpeního by mělo být co nejméně, ale co s tím udělat? Vykřiknout svoje heslo(názor) někde na netu a jít pak třeba do putyky s pseudovědomím, že jsem svým názorem někomu nebo něčemu pomohl? Tohle mi příjde jako divný "boj..."
[ Reagovat ]
26.02.2022 07:22Od: Mony
Já jsem si hodně přál, aby k tomuto tematu tématu někdy v televizi mluvil p. Bašta, bývalý velvyslanec na Ukrajine a myslím, i v Rusku. Zná to tam a s nadhledem umi rozebrat.. K mému udivu se včera objevil v diskusnim pořadu o podpoře české vlády spolu s dalsími 6 představitely vlády či parlamentu.. A světě div se! Jako člen zahraničního výboru PS za SPD.. Nestačil jsem zírat, ale snad ví, co dělá! Doufám, že někdy dostane větší prostor, kde bude sám s moderatorem
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:23Od: lars
Mrtvola nemuze plavat po vode :)
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:27Od: JohnB
Jak se to vezme, třeba když máš ve vodě na hladině prkno, taky se říká obrazně, že plave po vodě, přitom jsem prkno jet znak třeba neviděl
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:52Od: brixner Není to moje parkety, ale...
Pár(no, možná i set) lidí se u nás sleze někde na náměstí, tam vykřikují nějaká protiruská hesla, zapálí svíčky, hrozí pěstičkama, pohrozí, zahrozí a pak se seberou a táhnou zase domů, podobně, jako jeden náš politik, co pořád jen máchá pazourama a vysílá nějaké signály Bůh ví, komu a kam. Co tím jako chtějí změnit nebo dokázat?? Já tohle prostě nikdy nepochopím a to fakt nejsem cynik, který by si přál něčí smrt nebo utrpení! A tahle "válka" on-line, hezky všechno v přímém přenosu nám všem až pod nos a pak ta tklivá "Proč se nevyjadřují k situaci Ruští sportovci?" Co je hrdinského na tom, že nějaký strejc někde na náměstí v Brně zahuláká "Smrt Putinovi!"-??? Fakt, nikdy tohle nepochopím, nikdy!smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:55Od: Fandina
A co ti na tom vadí proboha? Nelíbí se jim, že se válčí, tak to řeknou. Doma v obýváku nebo na náměstí. To je přece normální. Stejně tak, jak to řekne premiér nebo kdokoli jiný.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:15Od: brixner
Mě, když se něco nelíbí, tak se snažím s tím něco udělat! Ty tady taky pár lidem vadíš, dají ti to najevo - a? Změnilo se něco? Musel by někdo za tebou přijet a usekat ti prsty, abys nemohla aspoň psát - pak by se něco změnilo! Ale nikdo to neudělal a proto si pořád jedeš to své!(nic proti tobě nemám, vlastně tě mám docela i rád) Takže tyhle výkřiky na netu a na náměstích jsou jen ztráta času, důležitá asi tak, že můj Čenda vysral skoro kilovej kabel...Věřím, že to chápeš. Takhle se ty "boje" nedají vyhrát, nikdy se nedají vyhrát...
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:19Od: brixner
A pak se najde hromada blbů, kteří nadávají např. Medvědovi, proč se tvrdě neozve! A proč by jako měl? Protože je Rus? Co by tím asi tak měl změnit? To jsou právě věci, co mi hýbou žlučí a ať se nikdo ani nesnaží tvrdit, že mlčení je souhlas, takhle tento narativ prostě nefunguje!
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:27Od: Fandina
Spoustu lidí chce vědět, jaký má na věc Medvěděv názor. A co má být?
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:41Od: brixner
Být má to, že Medvěd není povinný ten názor komukoli sdělovat! A proto se vhodí do toho pomyslného módního proruského koše...
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:43Od: Fandina
A ty se divíš, že když nějaká země okupuje druhou, tak mají lidi radost, že se tak rozčiluješ.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:56Od: brixner
Těžko bys hledala klidnějšího člověka, než jsem já-to myslím vážně, takže ne, nerozčiluju se! Mě spíš irituje, v jaké době to nyní žijeme a co mě irituje doslova je, že s tím člověk nemůže nic udělat - ať už někde hlásá svoje názory nebo postoje nebo cokoli.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:10Od: Fandina
Můžeš dělat hodně. Jen chtít.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:23Od: RF46
Myslim, ze obecne pro lidi, nejen pro fanousky, je dulezity aby se k tomu medialne znamy lidi vyjadrili. Ono, kdyz si rus a nereknes, ze si proti, tak si muze spousta lidi myslet, ze s tim souhlasi, ze to podporuje. Mozna je to zdanlive iracionalni ale jen zdanlive. V tomto konkretnim pripade o to vic, protoze krom KLDR a Ciny nema snad nikdo takto zmaklou propagandu. A kdyz prum. rusak uvidi, ze Medved, Ovce, Rubl atd s t nesouhlasi, tak se treba poskrabe za uchem a rekne si, ze by to vsechno nebylo tak, jak se nam tvrdi? Ano, ukrajince to nezachrani ale podpori moral.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:26Od: RF46
A kdyz bychom vsichni drzeli hubu, v hospode, pred detma, pred TV, tak se z toho stane bezna normalni vec. Hmmm, tak v TV se strilej, no nic Mano, ted tam nepojedu, tak to prepni. To se mi nezda, ze by prineslo cokoliv a cemukoliv neco +
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:31Od: RF46
Jo, kazdej se dnes ke vsemu vyjadruje a navic trpi pocitem, ze jeho nazor je spravnej a vsichni by si ho meli poslechnout. To je takova debi1ni doba, s tim nic neudelas.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:22Od: Fandina
Co to meleš. Říct, že se mi něco nelíbí je normální a neznamená to, že to mám měnit. Je to pohled na věc. Názor. Máš to v hlavě pomotané.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:35Od: brixner
A to je jako všechno??? Mít názor? A pohled na věc? A co s tím dál? To mi připomíná - Fuj, to jídlo je ale hnusný, ale přesto ho sním!

Ale asi máš pravdu, mám to v hlavě pomotané a spoustě věcem nerozumím, tedy aspoň ne tak, "jak by se mělo rozumět" A proto se k nim moc nevyjadřuji. Můžu si kdekoli zařvat, že Putin je vrah - a co? Skončí ta válka? No, kéž by...
Drtivá většina lidí se k něčemu vyjadřuje ne proto, že mají názor, ale jednoduše proto, že můžou!
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:42Od: Fandina
Ne válka tím neskončí, ale alespoň ten člověk nemlčí.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:59Od: brixner
Já to vidím trošku jinak - hrdinové jednají a...mlčí.
[ Reagovat ]
26.02.2022 01:08Od: Fandina
Já to vidím tak, že nechápeš, že říci svůj názor neznamená chtít být hrdinou.
[ Reagovat ]
26.02.2022 10:40Od: Ela-fon-isi
Doporučuju opoziční zpravodajský server Meduza. Tam se člověk dozví, co si myslí Rusové, co berou Putina jako magora a rádi by žili v moderní zemi. Není jich málo. Bohužel protestovat moc nejde. Na náměstích jsou zátarasy a vůdce protestů zátkou, jen vyjdou z domu. Přesto divadla na protest ruší představení atd.
[ Reagovat ]
25.02.2022 22:36Od: lvicek
Velka gratulace Jirkovi! To by jeden vazne necekal... Clovek jen zasne - kde jsou ty vyprasky v prvnim kole nekde v Indii? A jak se to muze tak nejak z niceho nic stat?
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:09Od: blixa
No J1rka potřebuje motivaci, s joudama okolo třístovky ji prostě nemá ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:10Od: Fandina
JJ, zcela určitě se to tady nabízí. DDD smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:11Od: lars
neni to tak nejak z niceho ,ale Jirka mel asi motivaci si zahrat zapas s No.1 , ktery hral letos 1. ATP turnaj :)
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:11Od: turista
Úžasný! Skvělý! U něj vždycky šlo jen o to prodat na kurtu to co umí. A umí toho dost. Tak ještě to finále! Ať se daří!
[ Reagovat ]
25.02.2022 22:23Od: vladka Jirka
kecy o jeho kilech jsou trapný, je to prostě chlap a baví mě, jak je na kurtu úplně jinej, než všichni. Moc gratuluju a kdyby už víc nepřidal, tak je to stejně pecka. Servisy jsou lahůdkový!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 22:35Od: RF46
tak takovou lahudku bych ai odpustil obdrzet:))
[ Reagovat ]
25.02.2022 22:22Od: jurasekh Jirka v.
Vždycky jsem mu jako klukovi fandil a věřil, že z něj vyrůstá nový Berdych... pak už to fakt nešlo a když už ho poráželi i kluci, které jsem znal jako spolu(i proti)hráče svého syna, zlomil jsem nad ním hůl... ale co předvádí a co jsem viděl tento týden (a nejen tenisově, i vůli po vítězství!) mě naplňuje novou nadějí...snad ji jirka nezklamesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 22:05Od: Ela-fon-isi
Víte jak se jmenuje mávátko k vítání Rusů na sedm?
Xxxxxxxxxxxx
Samopal.
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:57Od: mahycek
Ale, co na to všechno Kozoroh ?? To
myslém bez urážky a vše sportovně třeba i politicky ???
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:34Od: brixner Jojo, Veselej...
Z NextGen ho mam nejradši!
smile
smilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:16Od: Stan_Borowitz
Shapovalov proti J1rkovi uhrál o set víc světová jednička, na to by měl být hrdý. Jednou to bude vyprávět vnoučatům...
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:19Od: lars
protoze Jirka ten 1. TB zapasu pokazil
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:25Od: RF46
No umim si i predstavit Djoka, jak rozmlouva se svym vnukem a ukazuje mu svoje rekordy a trofeje...a vnoucek zvedne hlavicku a zepta se - a co J1rka, dedo? A Djok hlavu naopak sklopi a zdrcene zavrti, ze ne.
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:35Od: Nenela
Jojo, legenda proste smilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:42Od: Fandina
DDD pobavils :-
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:12Od: Vlk-v-trave
:)))
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:54Od: Jabadu
Ten urostlý chasník jsi jde pro titil, ku.va!
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:05Od: com
no jelikoz z nej po kazdym zapase strika pot na metry daleko, tak po turnaji v Dubaji bude tak o deset kilo lehci smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:35Od: Nenela
Aspon to zhubnuti bude mit "zadarmo" a bez dietsmile Sice si z nehi furt delame srandu, ale oproti zacatku roku uz neco shodil a pokud bude takhle hrat, tak bude brzo zase jako lanka
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:53Od: Dobry-den Jiří
I se slabou psychikou to jde. Stačí jen, aby byl soupeř ještě labilnější. smile Gratulace. smile

Šapovalov je mi děsně nesympatickej, proto mě těší, že se stal otloukánkem českých hráčů. smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:11Od: annah
Je nesympatický a já ho navíc děsně nesnáším od té doby, co asi před rokem nebo dvěma řekl v nějakém rozhovoru, že zvažuje žádost o ruské občanství a že by se rád setkal s Putlerem (teda on říkal s Putinem). V tu chvíli se mé případné sympatie ocitly na bodě hlubokého mrazu.
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:36Od: Nenela
Mne teda pripada jako blbecek hlavne kvuli te cepici, co nosi naopak. Coz bohuzel dela i Tomas Machac
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:40Od: sojka1
to mi tak nevadi, jde o zvyk, drzi jim to vlasy treba (pot tezko) a kdyz je slunicko nebo blby svetla, tak ji muzou otocit... :-)
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:21Od: turista
Ono je praktické když je člověk proti slunci mít kšilt čepice dopředu a když je slunce vzadu tak dozadu. Když mám krátké vlasy tak to dělám taky. Plus krém 50+ k tomu.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:46Od: Tomas_Smid_fan
Asi má velmi omezený politický rozhled. Teda, možná je jenom omezenýsmile Já ho taky nemusím a jestli se chtěl setkat s Putinem, tak už má u mě definitivně utrum.smilese
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:59Od: Ela-fon-isi
smile Kdyby navíc všichni hráli jako Šapov., tam mě tenis ani nebaví. Je jak jak vzduchovka na pouti.smile U sítě ovšemsmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:48Od: Patik
To čo mu dávali na livestreame jaké hejty smile Burgerman vesly..one fried chicken for winner ..fatman Wesley..smile bigmac for vesely smile No jó vole Jirka hrá srdiečkom..darmo..haters gonna hate..
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:49Od: Krisboy
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:49Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:55Od: sojka1
vcera jsem si cetla spoustu komentaru pod sestrihy zapasu s Djokovicem, co sem nekdo daval a bylo tam hafo krasnych komentaru, rozboru jeho hry a udivu, kde tenhle obr byl doted.... no, kazdy si asi vybirame (pamatujeme) ctivo podle sveho gusta....
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:46Od: mahycek
Já jsem to taky říkal, když porazil
Čiliče, že půjde na Djoka, ale nevsadil si. A to ho ještě čekal Bautista. Dělal jsem si srandu, že bude
mít bilanci 2 - 0 Djokem a josmilesmile
Tak vidíte, co na to sázkaři ???
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:48Od: elsky
Byl tam kurz 1:13. Chvíli jsem o něm uvažoval, ale..
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:43Od: bardunek666 Super
Gratuluji. Má to v sobě, ale ukazuje to jen velmi zřídka. Hodně štěstí zítra. :)
Ale s tou fyzičkou by měl něco udělat.

Naopak Tomáš opět nepřekročil svůj stín. Myslím, že je na svém maximu. Ve hře se krom průměrného pohybu nemůže na nic spolehnout.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:42Od: vergus
Ani ve snu by mě nenapadlo, že českou finálovou šňůru na Blízkém východě prodlouží zrovna J1rka smile
2013 - Petra + Berďa (Dubaj)
2014 - Berďa (Dubaj)
2015 - Berďa + Lucka Š. (Doha) + Karolína (Dubaj)
2016 - Bára S. (Dubaj)
2017 - Karolína (Doha)
2018 - Petra (Doha)
2019 - Petra (Dubaj) + Berďa (Doha)
2020 - Petra (Doha)
2021 - Krejča (Dubaj) + Petra (Doha)
2022 - J1rka smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:46Od: Mony
Dobrý postřeh
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:54Od: d@ve
Zajímavá tradice..smilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:42Od: Pe3k
Rank: 74
Race: 20
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:40Od: mahycek
Ještě je jedna alternativa, už mě
telefonovali vlivní lidé, že by zítra
také nemusel nastoupit. Na protest,
toho, co se děje a ještě s rusem.
To samé může být v sázce Nadal vs
Medvěd v Acapulku, že můžou odstoupit,
Rafa a Jirka. Znovu říkám, sportovci
za to nemohou, ale nedivil bych se
kdyby se tak stalo... A už vůbec ne,
co dělá ten(promiňte) z.rd Putin.
Je mi z toho zle. Bravo Jirkosmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 21:26Od: Blondie
Tohle ale není cesta, natož když oba ti ruští sportovci válku odsoudili.
[ Reagovat ]
25.02.2022 22:35Od: lvicek
Jako nechat vyhrat "Rusaky" bez boje? To mi prijde jako trochu divna symbolika... (ted nehlede na to, jak se k tomu protivnici postavili).
[ Reagovat ]
25.02.2022 23:24Od: turista
Nadal by snad neodstoupil ani kdyby byla atomová válka.
[ Reagovat ]
26.02.2022 00:41Od: Tomas_Smid_fan
Rafa nikdy neodstúpí, rozumieš, nikdy!
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:39Od: Jabadu
Já jsem vám to říkal ..
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:39Od: Krisboy
Ho vno si říkal.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:44Od: Jabadu
Má rodinu, uklidnil se, dělové podání, teď ty jeho medvědí pracky ... trochu přibral, to je fakt. Ale o to má větší sílu v rotaci.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:35Od: steve79
Jirkovi bych titul moc pral. Uz finale je uzssny vysledek. Kdyby zitra vyhral, tak bude kolem 55. mistasmile Koukam, ze v Dubaji jsou velke prize money.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:39Od: Krisboy
Sedmdesátý čtvrtý místo už má jistý. Rázně se vrátil do Top100! smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:33Od: mahycek
Zítra s dalším rusákem. Bylo by to
historicky fantastické vyhrát s Rublevem,
samozřejmě sportovci za to nemůžou,ale
moc bych to Jiřímu přál. Všichni víme,
že sil už Jirka moc nemá. 6 zápasů
a Rublev ještě k tomu. Když prohraje
Jiří, vůbec se nic nestane, už teď
je to famózní, pohádka v Dubaji
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:47Od: Mony
Rublev těch zápasu má 9
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:32Od: PRFCT
Perfect
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:26Od: RF46 KDE?
Kde se to v nem bere?!
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:26Od: mahycek
I já jsem vypil kvůli němu včera 1,5
Rulandského a teď vytahuji další.
Ale, znovu říkám podívejte se na ten
zápas s Djokem včerasmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:25Od: Pe3k J1rka
Lehečka si post smile jedničky moc neužil smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:25Od: Fransoas Jirka Veselý
Dnes ukázal velkého bojovníka.Byl to nervy drásající zápas se šťastným koncem pro Jirku.Další obrovská gratulace !!!
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:24Od: Mony Jirka na Hrad!
smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:22Od: Marie9
To byl ZÁPAS! Jiří, děkujeme, bylo na co se dívat. Velká gratulacesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:16Od: Lovcikurzu G-R-A-T-U-L-A-C-E
Gratulujem konecne nejaky poriadny vysledok pre česky mužsky tenis
zajtra alebo nikdy jirko smilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:16Od: elsky
Game set and match Vézeli!!!

No jo, ale kde teď budeme hledat nového otloukánka? smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:16Od: Krisboy
Včera jsem kvůli němu vypil láhev sektu, dnes jsem to podcenil a už mám jenom pivo a víno. Ale nestěžuji si smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:15Od: sojka1
za ty predchozi koncerty a dnesni boj je finale opravdu zaslouzena odmena, preju hodne sil a stesti! :-)
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:40Od: Fandina
Jj, předtím hrál úžasně, dneska tam byly nepřesnosti, nebyla tam taková razance, ale vyhrál a ubojoval si to. A všimla jsem si, jak po klíčových vítězných bodech z něj sálalo sebevědomí. Úplně něco jiného, než ještě před nějakou dobou. Jakoby to moc ne příliš úspěšné období z něj udělalo jiného člověka.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:43Od: Fandina
Předtím myšleno pět zápasů tady v Dubaji.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:13Od: Krisboy
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:12Od: Nenela
Konecne dnes jedna dobra a krasna zprava diky za to Jirko
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:12Od: blixa
J1rka není člověk, J1rka je Bůh !!!! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:13Od: Fandina
:DDD
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:18Od: elsky
A do RG aspoň tři kila nahoru, ať to klapne! smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:12Od: bIbec
Prohrát s Sapovalovem by byla ostuda. Toho si dává i Lehecka s Machacem.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:15Od: bIbec
Ajo, to byl Kopřiva, ne Machac.
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:17Od: Lovcikurzu
jj koprek i lehek ho rozsekali riadne smile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:18Od: sojka1
no on se dovede rozsekat klidne i sam.... :-)
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:26Od: Mony
Většinou v prvních kolech
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:12Od: com
smile no vyhrat Dubaj, tak ma nasetreno i na duchod smilesmile
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:13Od: Ereinion
nebo na nový Ferrari smile ale ne, J1rka fantastickej...
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:13Od: hanz
Myslím, že už si vydělal a v další sezoně to může zabalit. :)
[ Reagovat ]
25.02.2022 20:11Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
 
 
 
TOPlist