10. den ve Wimbledonu: Fritz se pokusí zaskočit Nadala, dalšími favority jsou Kyrgios, Halepová a Rybakinová

  • V rámci desátého hracího dne letošního ročníku Wimbledonu se zkompletuje semifinálové obsazení. Taylor Fritz vyzve jednoho z největších favoritů a dvojnásobného šampiona Rafaela Nadala, Nick Kyrgios se pokusí potvrdit roli favorita proti Cristianovi Garínovi. V ženské dvouhře se střetnou bývalá vítězka Simona Halepová s Amandou Anisimovovou a Jelena Rybakinová s Ajlou Tomljanovicovou.
    6. 7., 06:00 | Previews |  385 komentářů
    Ilustrační fotografie 
     
NÁŠ DNEŠNÍ VÝBĚR
• Čtvrtfinále žen •
Tomljanovicová (Austr.) - Rybakinová (17-Kaz.) | No. 1 Court (14:00 SELČ)
Halepová (16-Rum.) - Anisimovová (20-USA) | Centre Court (14:30 SELČ)
• Čtvrtfinále mužů •
Garín (Chile) - Kyrgios (Austr.) | No. 1 Court (15:30 SELČ)
Fritz (11-USA) - Nadal (2-Šp.) | Centre Court (16:00 SELČ)


• Čtvrtfinále žen •
Ajla Tomljanovicová (44.) - Jelena Rybakinová (23.) | No. 1 Court (14:00 SELČ)

Ajla Tomljanovicová i Jelena Rybakinová odehrají své druhé grandslamové čtvrtfinále a pokusí se poprvé dostat do další fáze. Devětadvacetiletá chorvatská rodačka reprezentující Austrálii loni ve Wimbledonu schytala výprask od pozdější šampionky Ashleigh Bartyové, Rybakinová zase prohrála loňskou bitvu na French Open s pozdější finalistkou Anastasií Pavljučenkovovou. Dosud se střetly jen loni na antuce v Madridu, Rybakinová dominovala 6-4 6-0.

Obě aktérky potvrdily, že jejich loňská účast ve druhém týdnu Wimbledonu nebyla náhodou a travnatý povrch jim sedí. O něco těžší cestu měla asi Tomljanovicová, nicméně Rybakinová ještě neztratila set a skvěle zvládala klíčové momenty, což by se jí v případě těsnějšího průběhu mělo v tomto utkání hodit. Ruská rodačka hrající pod kazašskou vlajkou je celkově kvalitnější hráčkou, měla by si s touto výzvou poradit a stát se první kazašskou semifinalistkou grandslamů. Tomljanovicová má navíc s hráčkami Top 30 katastrofální úspěšnost 18-71, na grandslamech 5-19, a od roku 2019 čtvrtfinálovou úspěšnost 0-4.

Tip na vítězku: Jelena Rybakinová

Aktuální forma
Tomljanovicová po antukovém jaru nebyla v dobré formě, do této části sezony vstupovala se dvěma vítěznými sériemi v letošním roce a jen dvěma čtvrtfinále. Další postup mezi nejlepší osmičku zaznamenala hned v Nottinghamu, v Eastbourne ve druhém kole narazila na pozdější finalistku Jelenu Ostapenkovou.

Cesta turnajem
Do Wimbledonu přijela s negativní bilancí, přesto bez ztráty setu vyřadila Jil Teichmannovou i Catherine Harrisonovou a po obratech Barboru Krejčíkovou a Alizé Cornetovou.

Historie ve Wimbledonu
Hlavní soutěž hraje posedmé a až před rokem se podívala přes druhé kolo. Loňské a letošní čtvrtfinále je jejím grandslamovým maximem.

Ajla Tomljanovicová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Nottingham,  Rabat,  Istanbul (ČF)
Největší úspěchy na trávě: Nottingham (ČF)
Bilance: 19-16
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 7-2
Bilance proti hráčkám Top 30: 4-8 (kariérní 18-71)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-1)
Grandslamy: Australian Open (1K), French Open (2K)

Ajla Tomljanovicová - Wimbledon
Kariérní bilance:
10-6
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2021-22)
Loňský výsledek: čtvrtfinále
Bilance ve čtvrtfinále: 0-1
Generálka: Nottingham (ČF), Eastbourne (2K)
Cesta turnajem: (18) Teichmannová (6-2 6-3), Harrisonová (6-2 6-2), (13) Krejčíková (2-6 6-4 6-3), Cornetová (4-6 6-4 6-3)

Aktuální forma
Rybakinová se stále drží okolo Top 20, ačkoli má letos časté zdravotní potíže a slabší formu. Vstup do sezony měla vynikající, v Adelaide ji až ve finále zastavila Ashleigh Bartyová. Dalšího postupu do závěrečných kol se ale před startem Wimbledonu dočkala už jen v březnu v Indian Wells. Travnaté generálky se jí nepovedly vůbec, v Hertogenboschi skončila ve druhém kole na raketě Shelby Rogersové a v úvodním zápase v Eastbourne neudržela vedení proti Lesje Curenkové.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu ovšem ještě neztratila set, ačkoli musela do tie-breaku s Coco Vandewegheovou, Biancou Andreescuovou i Qinwen Zheng a jednu těsnější sadu sehrála i s Petrou Martičovou.

Historie ve Wimbledonu
V hlavní fázi debutovala loni a až v osmifinále ji zastavila Aryna Sabalenková.

Jelena Rybakinová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Adelaide (F)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (ČF)
Bilance: 25-12
Bilance z posledních 10 zápasů: 7-3
Bilance na trávě: 5-2
Bilance proti hráčkám Top 50: 4-9 (kariérní 31-43)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-1)
Grandslamy: Australian Open (2K), French Open (3K)

Jelena Rybakinová - Wimbledon
Kariérní bilance:
7-1
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: osmifinále
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Hertogenbosch (2K), Eastbourne (2K)
Cesta turnajem: Vandewegheová (7-6 7-5), Andreescuová (6-4 7-6), Qinwen Zheng (7-6 7-5), Martičová (7-5 6-3)


Simona Halepová (18.) - Amanda Anisimovová (25.) | Centre Court (14:30 SELČ)
Šampionka ročníku 2019 a jedna z největších favoritek Simona Halepová se pokusí prodloužit svou neporazitelnost v All England Clubu na 12 zápasů proti Amandě Anisimovové. Třicetiletá Rumunka má ve čtvrtfinálových bojích na grandslamech bilanci 8-7 (naposledy dál prošla na Australian Open 2020), Anisimovová si zatím o semifinále majorů zahrála jen jednou a na French Open 2019 uspěla. Poslední souboj se uskutečnil na generálce v Bad Homburgu, Halepová ztratila pouhé tři gamy a ujala se ve vzájemné bilanci vedení 2-1.

Halepová má na trávě vynikající letošní úspěšnost deseti výher a jedné porážky, navíc na londýnském pažitu v posledních 11 duelech ztratila jediný set. Anisimovová dosáhla na stabilní výkony v těchto podmínkách až letos, čtvrtfinále si zahraje i na druhém turnaji a se svým agresivním pojetím hry má určitě šanci bývalou světovou jedničku a dvojnásobnou grandslamovou vítězku "umlátit". Zkušenosti jsou nicméně na straně Halepové, která je i kvůli jasnému průběhu posledního střetnutí favoritkou a měla by své první čtvrtfinále na grandslamech od loňského Australian Open zvládnout.

Tip na vítězku: Simona Halepová

Aktuální forma
Halepová má letos solidní bilanci 30-8. Hned v lednu na generálce v Melbourne dosáhla na svůj první triumf od sezony 2020 a ještě čtyřikrát byla v semifinále. Po zklamání v podobě vyřazení ve druhém kole v Římě a na French Open prošla na obou travnatých generálkách do semifinále. V Birminghamu nedokázala zastavit rozjetou Beatriz Haddadovou Maiaovou a v Bad Homburgu kvůli zranění krku k souboji o finále nenastoupila.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu ještě nemusela do tří setů, postupně si poradila s Karolínou Muchovou, Kirsten Flipkensovou, Magdalenou Frechovou a světovou čtyřkou Paulou Badosaovou, které povolila jen tři hry.

Historie ve Wimbledonu
Letos absolvuje svůj jubilejní desátý start v hlavní soutěži Wimbledonu, při posledním (2019) získala svůj druhý grandslamový titul. Ve druhém týdnu je popáté.

Simona Halepová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Melbourne 1 (T);  Bad Homburg,  Birmingham,  Indian Wells,  Dubaj (SF)
Největší úspěchy na trávě: Bad Homburg, Birmingham (SF)
Bilance: 30-8
Bilance z posledních 10 zápasů: 9-1
Bilance na trávě: 10-1
Bilance proti hráčkám Top 30: 7-4 (kariérní 159-114)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 8-7)
Grandslamy: Australian Open (OF), French Open (2K)

Simona Halepová - Wimbledon
Kariérní bilance:
28-8
Nejlepší výsledek: triumf (2019)
Loňský výsledek: nehrála
Bilance ve čtvrtfinále: 2-2
Generálka: Birmingham (SF), Bad Homburg (SF)
Cesta turnajem: Muchová (6-3 6-2), Flipkensová (7-5 6-4), Frechová (6-4 6-1), (4) Badosaová (6-1 6-2)

Aktuální forma
Rovněž Anisimovová do sezony vstoupila triumfem na generálce v Melbourne, na nějž navázala postupem do osmifinále Australian Open. Poté měla slabší období, ale na antuce se zase rozjela a na všech čtyřech podnicích včetně French Open prošla minimálně mezi nejlepší šestnáctku. Celkem solidní měla přípravu i na Wimbledon, v Bad Homburgu došla do čtvrtfinále.

Cesta turnajem
V All England Clubu si poradila s Yue Yuan, po obratech vyřadila Lauren Davisovou a jednu z největších favoritek Cori Gauffovou a pak suverénně zastavila Harmony Tanovou.

Historie ve Wimbledonu
Na nejslavnějším turnaji startuje potřetí, premiérově se dostala dál než do druhého kola.

Amanda Anisimovová - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Melbourne 2 (T);  Charleston (SF)
Největší úspěchy na trávě: Bad Homburg (ČF)
Bilance: 29-10
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 6-1
Bilance proti hráčkám Top 20: 7-6 (kariérní 13-25)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 1-0)
Grandslamy: Australian Open (OF), French Open (OF)

Amanda Anisimovová - Wimbledon
Kariérní bilance:
5-2
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 1. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Bad Homburg (ČF)
Cesta turnajem: Yue Yuan (6-3 6-4), Davisová (2-6 6-3 6-4), (11) Gauffová (6-7 6-2 6-1), Tanová (6-2 6-3)


• Čtvrtfinále mužů •
Cristian Garín (43.) - Nick Kyrgios (40.) | No. 1 Court (15:30 SELČ)
Cristian Garín ve svém prvním čtvrtfinále na grandslamových turnajích nastoupí proti Nickovi Kyrgiosovi, který v této fázi majorů neuspěl před osmi lety v tomto dějišti ani o necelý rok později na domácím Australian Open. Sedmadvacetiletý australský bouřlivák má ale tentokrát papírově mnohem snazšího soupeře, předtím mu vystavili stopku Milos Raonic a Andy Murray. O rok mladší Garín, první chilský čtvrtfinalista Wimbledonu od roku 2005, podnikne útok na své premiérové semifinále na trávě a teprve druhé letošní, Kyrgios si dvě účasti mezi nejlepším kvartetem připsal během dvou týdnů na generálkách.

U Kyrgiose je velkým otazníkem zdravotní stav, protože v posledním utkání měl potíže s ramenem. Pokud ho ale nebude zranění nijak výrazně limitovat, měl by si s Garínem v premiérovém souboji bez větších potíží poradit. Na trávě má podstatně více odehráno (45-19 vs 15-9) a je celkově kvalitnějším i talentovanějším hráčem.

Tip na vítěze: Nick Kyrgios

Aktuální forma
Garín si už nějakou dobu prochází krizí, a to i na svém nejoblíbenějším povrchu, antuce. Jeho nejlepšími letošními výsledky jsou semifinále v Houstonu a čtvrtfinále v Římě. I na třetím grandslamu roku se podíval mezi nejlepší dvaatřicítku. Generálky se mu vůbec nepovedly, v prvním kole skončil v Halle (Sebastian Korda) i Eastbourne (Alex de Minaur).

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu si ovšem vede skvěle, postupně vyřadil Eliase Ymera, Huga Greniera, ve čtyřech setech Jensona Brooksbyho a po obratu z 0-2 na sety a dvou odvrácených mečbolech dalšího favorita Alexe de Minaura.

Historie ve Wimbledonu
Na trávě nikdy úspěšný nebyl, ale v posledních dvou letech si v Londýně vede nad očekávání. Zatímco při úvodních třech startech vypadl hned v prvním kole, loni uhrál osmifinále a letos své maximum znovu vylepšil.

Cristian Garín - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Houston (SF)
Největší úspěchy na trávě: Wimbledon (ČF)
Bilance: 16-15
Bilance z posledních 10 zápasů: 6-4
Bilance na trávě: 4-2
Bilance proti hráčům Top 50: 8-10 (kariérní 32-46)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (3K), French Open (3K)

Cristian Garín - Wimbledon
Kariérní bilance:
7-4
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: osmifinále
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Halle (1K), Eastbourne (1K)
Cesta turnajem: E. Ymer (6-3 7-5 6-4), Grenier (6-3 6-1 6-1), (29) Brooksby (6-2 6-3 1-6 6-4), (19) de Minaur (2-6 5-7 7-6 6-4 7-6)

Aktuální forma
Kyrgios absolvuje svůj teprve osmý letošní turnaj. Letos mu motivace evidentně nechybí a na všech předvedl velmi solidní výkony a v každém zápase bojoval. Jeho maximem v aktuálním roce je semifinále, poslední dvě si zahrál na přípravkách ve Stuttgartu (Andy Murray) a Halle (Hubert Hurkacz), v obou případech ho zastavil kvalitní travař. Na Mallorce kvůli zranění břišního svalu nenastoupil k utkání druhého kola.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu však v úvodních kolech vypadal fit, po pětisetové bitvě s domácím outsiderem Paulem Jubbem deklasoval nasazeného Filipa Krajinoviče a ve třetím kole po další skvělém výkonu vyřadil vítěze generálky na Mallorce Stefanose Tsitsipase. V osmifinále ale bojoval kromě s Brandonem Nakashimou i se zraněním ramene a musel opět do pěti setů.

Historie ve Wimbledonu
Ve Wimbledonu při úvodních třech startech exceloval, při debutu v roce 2014 si vyšlápl na Rafaela Nadala a prošel až do čtvrtfinále, v následujících dvou ročnících byl v osmifinále. Znovu se do druhého týdne podíval až letos.

Nick Kyrgios - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Halle,  Stuttgart,  Houston (SF)
Největší úspěchy na trávě: Halle, Stuttgart (SF)
Bilance: 20-6
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 11-2
Bilance proti hráčům Top 50: 10-5 (kariérní 95-79)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-2)
Grandslamy: Australian Open (2K), French Open (-)

Nick Kyrgios - Wimbledon
Kariérní bilance:
19-7
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2014, 2022)
Loňský výsledek: 3. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-1
Generálka: Stuttgart (SF), Halle (SF), Mallorca (2K)
Cesta turnajem: Jubb (3-6 6-1 7-5 6-7 7-5), (26) Krajinovič (6-2 6-3 6-1), (4) Tsitsipas (6-7 6-4 6-3 7-6), Nakashima (4-6 6-4 7-6 3-6 6-2)


Taylor Fritz (14.) - Rafael Nadal (4.) | Centre Court (16:00 SELČ)
Taylor Fritz ve svém premiérovém čtvrtfinále na grandslamech vyzve dvojnásobného šampiona a jednoho z největších favoritů Rafaela Nadala, který naopak bude útočit už na 38. semifinále na majorech. Oba předchozí souboje se uskutečnily ve finále hardových turnajů, předloni v Acapulku dominoval Nadal, v březnu na Masters v Indian Wells se radoval 24letý Fritz a ukončil letošní neporazitelnost svého o 12 let staršího protivníka.

Fritz do čtvrtfinále prošel celkem nenápadně a se všemi čtyřmi soupeři si i díky 58 esům poradil bez ztráty setu, navíc se ztrátou jen pěti servisů. Nadal na vlastním podání zaváhal devětkrát a ve dvou utkáních potřeboval čtyři dějství. Nadal má na své straně obrovskou výhodu, a to bohaté zkušenosti se závěrečnými koly grandslamů. Fritz nicméně v Kalifornii jasně ukázal, že může antukovému králi mimo nejpomalejším povrch konkurovat. Nadal, který nikdy ve čtvrtfinále Wimbledonu neprohrál (7-0), je zaslouženě favoritem, ale v Londýně zatím svou top formu nemá, což zvyšuje šance osm zápasů neporaženého Fritze na postup.

Tip na vítěze: Rafael Nadal

Aktuální forma
Fritz si postupem do osmifinále Australian Open vylepšil své grandslamové maximum, ve finále Masters v Indian Wells zastavil letošní neporazitelnost Rafaela Nadala a získal svou nejcennější trofej. I přes zdravotní problémy se do závěrečných kol dostal také na dalších třech akcích, ovšem od French Open se ohromně trápil a zaznamenal tři porážky v řadě s outsidery (Bernabé Zapata, Tim van Rijthoven a Jack Draper). První výhry na trávě se dočkal až na poslední generálce v Eastbourne, kde podruhé triumfoval.

Cesta turnajem
Ve Wimbledonu ještě neztratil set, postupně si poradil s Lorenzem Musettim, Alastairem Grayem, Alexem Molčanem a Jasonem Kublerem.

Historie ve Wimbledonu
Na londýnském pažitu se postupně zlepšuje, úvodní dva starty zakončil v prvním kole, další dva ve druhém a loňský ve třetím.

Taylor Fritz - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
Eastbourne,  Indian Wells (T)
Největší úspěchy na trávě: Eastbourne (T)
Bilance: 29-10
Bilance z posledních 10 zápasů: 8-2
Bilance na trávě: 8-2
Bilance proti hráčům Top 10: 2-2 (kariérní 11-24)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 0-0 (kariérní 0-0)
Grandslamy: Australian Open (OF), French Open (2K)

Taylor Fritz - Wimbledon
Kariérní bilance:
8-5
Nejlepší výsledek: čtvrtfinále (2022)
Loňský výsledek: 3. kolo
Bilance ve čtvrtfinále: 0-0
Generálka: Hertogenbosch (1K), Queens (2K), Eastbourne (T)
Cesta turnajem: Musetti (6-4 6-4 6-3), Gray (6-3 7-6 6-3), Molčan (6-4 6-1 7-6), Kubler (6-3 6-1 6-4)

Aktuální forma
Nadal prožívá navzdory zdravotním problémům jednu z nejlepších sezon. Letos vyhrál úvodních 20 zápasů, získal 21. grandslamovou trofej a na French Open svůj rekord i přes chronické zranění chodidla posunul. Poprvé v kariéře v rámci jedné sezony ovládl úvodní dva majory roku. Na trávě hraje poprvé od vyřazení v semifinále Wimbledonu 2019.

Cesta turnajem
V úvodních zápasech měl překvapivé potíže s Franciscem Cerúndolem a Ričardasem Berankisem, dokonce ztratil set. V souboji o osmifinále měl proti Lorenzovi Sonegovi jasně navrch a sadu nepovolil ani Boticovi van de Zandschulpovi.

Historie ve Wimbledonu
Společně s Australian Open je Wimbledon jeho nejslabším podnikem velké čtyřky. V All England Clubu slavil pouze v letech 2008 a 2010, další tři finále prohrál. Letošní start je jeho patnáctým, do druhého týdne se dostal podesáté. Loni se nezúčastnil.

Rafael Nadal - Letošní sezona
Nejlepší výsledky:
French Open,  Acapulko,  Australian Open,  Melbourne 1 (T);  Indian Wells (F)
Největší úspěchy na trávě: první turnaj
Bilance: 34-3
Bilance z posledních 10 zápasů: 10-0
Bilance na trávě: 4-0
Bilance proti hráčům Top 20: 11-3 (kariérní 332-133)
Bilance ve čtvrtfinále grandslamů: 2-0 (kariérní 37-9)
Grandslamy: Australian Open (T), French Open (T)

Rafael Nadal - Wimbledon
Kariérní bilance:
57-12
Nejlepší výsledek: triumf (2008, 2010)
Loňský výsledek: nehrál
Bilance ve čtvrtfinále: 7-0
Generálka: žádná
Cesta turnajem: F. Cerúndolo (6-4 6-3 3-6 6-4), Berankis (6-4 6-4 4-6 6-3), (27) Sonego (6-1 6-2 6-4), (21) van de Zandschulp (6-4 6-2 7-6)

WIMBLEDON 2022 - PROGRAM 10. HRACÍHO DNE
• CENTRE COURT • (od 14:30 SELČ)
1. Halepová (16-Rum.) - Anisimovová (20-USA)
2. Fritz (11-USA) - Nadal (2-Šp.)
• NO. 1 COURT • (od 14:00 SELČ)
1. Tomljanovicová (Austr.) - Rybakinová (17-Kaz.)
2. Garín (Chile) - Kyrgios (Austr.)
• COURT 5 • (od 12:00 SELČ)
3. Tomajková/Vargová (8-ČR/SR) - Fontenelová/Svendsenová (Švýc./Dán.)
4. Bartůňková/Naefová (1-ČR/Švýc.) - Jamrichová/Lincerová (SR/Pol.)
• COURT 7 • (od 12:00 SELČ)
3. Macaveiová/Štruplová (USA/ČR) - Klugmanová/Oluwadareová (Brit.)
4. Bailly/Nicod (4-Belg./ČR) - Kimová/Williamsová (USA)
• COURT 14 • (od 12:00 SELČ)
1. Klimovičová (16-ČR) - Naefová (2-Švýc.)
3. Klimovičová/Šálková (ČR) - Peyréová/Slamaová (Arg./USA)
• COURT 15 • (od 12:00 SELČ)
2. Bartůňková (3-ČR) - Nijkampová (Niz.)
3. Menšík/Pieczkowski (6-ČR/Pol.) - Dietrich/Feldbausch (Švýc.)
4. Artnak/Bartoň (8-Slovin./ČR) - Gorzny/Michelsen (USA)
Kompletní program 10. hracího dne
Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (385)
07.07.2022 00:55Od: JoeTrendy
Nadal vyhral tento rok stvrty 5-setový zápas za sebou a na sklonku svojej kariéry symbolicky podčiarkuje to, čo je pre neho príznačné posledne dve dekády.

Jeho najväčším kariernym strašiakom sú zranenia, no aj napriek podlomenému osudu ukazuje priam živočíšný urputný vzdor, bojovnosť a tenisový um. Ten chlap može mať dolámené nohy, ale tak ako to má on v ruke, to nemá ozaj nik.

On je schopný vyhrať cez druhý servis, na jednej nohe Wimbledonské stvrtfinále, čisto cez BL výmeny. Neskutočné.

Vízia čistého Grandslamu je skrz brušné svalstvo bohuzial zmazaná, ale GS rekord nie je málo..Tam šance stále má. Bravo Rafa.
[ Reagovat ]
07.07.2022 01:24Od: Rafaeoli25
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2022 01:49Od: Rafaeoli25
Souhlas se vším, jen bych tě v jednom poopravil, snad ještě minimálně další dvě sezóny od něj uvidíme, tak nemluvme o sklonku kariéry, to zní trudně smile
[ Reagovat ]
07.07.2022 09:47Od: Tennisfan77
Neuvidíme, věř tomu, letos skončí.
[ Reagovat ]
06.07.2022 22:36Od: paddy kurzy
Jabeur O. 2.15
Halep S. 2.15
Rybakina E. 8
Maria T. 23

Djokovic N. 1.29
Kyrgios N. 6.3
Nadal R. 6.4
Norrie C. 22
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:14Od: johnnydepp
nějaký odkaz na clijsters/hingis?
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:12Od: Rafaeoli25
Nadal další tentokrát doslova ze země vybojovaná pětisetová výhra, dnes jsem jí upřímně nevěřil, limitovaný byl a zvrátil to jen lepší hlavou. Fritzovi velká poklona smile, letos předvádí skutečně velmi dobrý tenis vynechám-li antuku a teď jsem zpětně rád, že dokázal Nadala porazit v IW, bylo by nespravedlivé, pokud by Raf vyhrál oba zápasy.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:29Od: Martan1
Já jsem se utěšoval když prohraje s Fritzem, že nebude muset hrát s Kyrgiosem, ostatní můžou Rafu porazit ale hulvát Gyros nesmí, nikdy. Jenom že on je moc dobrej a právě to tady hrozí. Snad mu v pátek jebne.
[ Reagovat ]
06.07.2022 22:16Od: Rafaeoli25
Takhle to ale vůbec neberu, Kyrgiosovi je přece jedno, která z hvězd mu stojí v cestě, nelze to brát takhle osobně.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:11Od: Nola annah a magerka
teraz davaju na ES Rogera s chvostom a nejaku reportaz z minulosti
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:18Od: Patik
Ti vyzerajú jak takí ti chlapci zo strednej o ktorých baby nemajú záujem a tak len snívajú a hrajú počítačové hry a žijú vo vlastnom nerd svete.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:55Od: annah
Díky za upozorneni. Bohužel jsem ho našla pozdě. :-(
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:10Od: dappe
2012 tady Federer s Malissem hrál část zápasu úplně bez pohybu a servisu, když si zablokoval při rozcvičce záda a také vyhrál. Každopádně toto je pro Fritze příšerná vizitka. Tohle má být navíc hráč, který by jednou mohl vyhrát GS, za mě neskutečný.

Kdo mě ale pro dnešek dorazil, to byli experti a bývalí tenisté na Eurosportu, kdy konstatovali, že Fritz odehrál výborný zápas smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:48Od: Tomas_Smid_fan
max. 1.set, zápas odehrál strašidelný.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:54Od: brixner Názor vodborníka, čtěte 3..2..1..teďkomc!
Jedno se musí tedy nechat - Rafa je nezlomný bejk, myslím, že psychiku má ještě lepší, než Novak, on si prostě snad nikdy nepřipustí, že by mohl prohrát, i když se občas tvářil jako Seren Nadal. Upřímně - myslel jsem, že by ho Frič fakt mohl porazit, vždyť je to mladý a poměrně dobře vybavený kluk...Ne, od 4.setu dělal příliš mnoho chyb, asi ho iritovalo, že Rafa hraje na půl plynu a de facto to pořád stačí, prostě profesor proti žákovi...Frič mu aspoň tedy sebral dost sil a já myslím, že jestli se Rafa nějak záhadně nedá do kupy aspoň na 90%, Nick s ním žádné slitování mít nebude - tedy pokud mu nejebne v palici, to může klidně odejít s 0:3. Ale nedivil bych se, kdyby bylo finále Rafa-Novak, ten si to asi ujít nenechá!
Je už jedno, jestli Rafovi chybí jedno játro, má kratší nohu anebo zákal na levém oku, v historii tenisu nebyl nikdo větší bojovník, než on a co s tím můžu třeba já, jako jeho hater, dělat? Nic, tak jen prostě jednoduše napíšu - Rafa je borec! Tečka. Dot. Bodka.smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:56Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:05Od: RL68
smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:08Od: aape
spíš tenisovej psychopat..
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:12Od: Nenela
Jako Brixi, dobry. Ale priznejme si: Fritz (si) to proste posral smile
Takze se zadkorypacem jedeme dal, co se da delatsmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:16Od: aape
to je fakt
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:37Od: brixner
Souhlasím! Posral to jak jen mohl! Ale proč to neposrával se soupeři předtím, kteří asi hráli lépe než Rafa? Tohle bude nejspíš v hlavě - velké jméno, velký zápas, možná v podvědomí Rafova indispozice, kdo ví...Taky jsem chtěl, aby Frič vyhrál, já Rafu prostě nemusím, nemůžu za to, stejně tak třeba Rumunku. Ale že je Rafa superhráč se prostě nechat musí, mnoho jiných by to zabalilo! Takže co teď? Jednoduše - když ne Frič, tak Nick!!! Myslím, že on je už trochu jinde, i když je to pako!smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:42Od: Tomas_Smid_fan Taylor dokázal nemožné
a totiž posunout hranice neschopnosti mladé generace ještě o kus dálsmilesmile Po jeho unikátním výkonu se už myslím může stát kdykoli cokoli.smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:46Od: Tennisfan77
Je to k pláči, co dodat.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:46Od: Liverpool22
smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:46Od: Nola
zase bol lepsi ako Jannik, ten Novakovi nezobral od stavu 2:0 jedinu hru..... za mna ocakavany vysledok, a myslim, ze Rafa bude v semi culy ako rybicka, nejake tie injekcie, vyzivove doplnky a ono to pojde
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:35Od: mahycek
S Nickem to nevidím dobře, bojím se jeho
zranění. Jo, jo, proč tam není Andy, Roger,nebo
Delpo, Zverev i Raonič ti všichni v plné formě
zdraví. Pak by k tomuhle nemohlo dojít...
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:43Od: Amputace
No... kolikrát k tomu, že by všichni tito hráči byli zdraví a v plné formě, v minulosti došlo? :D Jednou, dvakrát?
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:35Od: Nola
asi to zranenie nebude az tak vazne, skor asi nejaka psychcicka nepohoda, alebo strach, ze sa zrani, na hre a pohybe to vidiet nebolo, servis sice pomaly, ale ku koncu sa to zlepsilo, takze to bude asi OK
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:37Od: Patik
Už keď vedel ze vyhrá už logicky nemusel nič predstierať.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:11Od: Amputace
Spíš na konci už věděl, že ten zápas nepotrvá další dvě tři hodiny, tak do toho mohl jít naplno i přes bolest, prostě zatnout zuby a dohrát to do konce s co nejlepším tenisem bylo v tu chvíli možné. Do té doby musel se silami a bolestí pracovat jinak, nemohl jít do všeho naplno. A soupeř to dos.ral tak, jak Rafa třeba někde v hloubi i tušil, proto to ostatně zkusil a neskrečoval.

Promiň, ale myslet si, že hráč s 22ti GS v 36ti letech, s celou kariérou za zády by něco předstíral, cíleně ohrozil své šance v zápase (možná posledním zápase ve Wimbledonu vůbec) jen proto, aby se mohl vymlouvat na zranění, je hodně nevěrohodný psychologický konstrukt. Zaprvé to vůbec nejde k Nadalově mentalitě, tedy mentalitě bojovníka, jak ji celou kariéru prezentuje a co mu přineslo úspěch, a zadruhé to nedává smysl u hráče se zkušenostmi a ve fázi kariéry, v jaké Nadal je. V době, kdy víš, že hraješ možná poslední zápasy, přece nebudeš něco předstírat - a proč asi? Vždyť tam úplně chybí základní motivace. Nedává to vůbec smysl. Ještě neřeknu, kdyby si vzal MTO, pár gemů pustil, aby to nevypadalo divně, a pak soupeře vymazal z kurtu (to právě dělával dříve Djokovič), ale Nadal se nějaké dvě hodiny na kurtu doslova protrápil, hrál bez klíčových úderů, pouze vracel, zabral až ve chvíli, kdy věděl, že už zápas nepotrvá dlouho.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:16Od: Ondra979
ale kdepak, naopak to muze davat smysl a Rafa to vi lepe nez kdokoli jiny..nahlodat souperovu psychiku nikdy neuskodi a jestli to nekdo umi, tak Nadal nebo i Djokovic samozrejme nejlepe..a ted netvrdim, jak to presne bylo, ale ze to tak klidne mohlo byt a ze ty to s Nadalovym stavem rozhodne prehanis..nebylo to zdaleka tak vazne, jak Nadal chtel, aby to vypadalo..je to soucast hry, takze potud ok, ale myslet si o tom muze kazdy svoje
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:26Od: Amputace
V tomto případě by to byl ale od Nadala totálně nelogický postup, protože Fritzovi dal desítky a desítky příležitostí, aby ho na kurtu zdecimoval. Nebylo to, že by udělal au au, soupeře vyvedl z konceptu a pak hrál úplně normálně. To, co popisujete s Patikem, absolutně neodpovídá reálnému obrazu toho, jak vypadal ten zápas, a potvrzují to tady takřka všichni.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:28Od: Amputace
Nebylo to tak vážné? Podával 4 sety v průměru kolem 100mh první servis, to je ženský podprůměr. Co víc by sis představoval, aby to bylo tak vážné, jak se "tvářil"?
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:49Od: brixner
Souhlasím s Amputací(teda né Rafovo hnátysmile)!
Spousta lidí si totiž myslí, že bolí jen to, co je vidět! Otevřená zlomenina - OK, ta bolí jako svině a každý tomu věří, stejně tak třeba popálenina. Ale bolest hlavy, zubu, natažený sval...tohle prostě vidět není a pak zákonitě dochází ke konspiracím. Rafa už v podvědomí počítá s koncem kariéry, není to žádný hlupák, ví, že tady nebude strašit do 40 let a fakt nemá důvod hrát nějakou komedii s bolestí, prostě si říká, že když ještě trochu může, urve, co se dá, navíc má v hlavě určitě 22:20 s Novakem...Nene, dneska si to všechno Frič posral úplně sám(viz. jeho hra do Rafy FH, proboha, Rafa forhend zahraje i kdyby byl slepej, lítalo to metr nad sítí jako na antuce a stačilo jen změnit taktiku), on prostě(ještě, zatím...) nemá tu mentalitu vítěze! Jestli bude Rafa v pátek viditelně v prdeli, uvidíte, co s ním Nick udělá!
[ Reagovat ]
06.07.2022 22:42Od: Ondrej2280
Chlape,ty si fakt traged:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:41Od: Tennisfan77
Možná poprvé v životě na GS mu to i věřím, respektive poprvé od AO14. Dneska byl fakt hotovy, tohle Fritz totálně posral a sám to moc dobre ví.

Jak psal někdo níže, ta výhra nic neřeší, pořad musí porazit dva nejhorší možné soupeře, které mohl ve Wimbledonu letos potkat, čili otázka zda vůbec nastoupí.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:42Od: JohnB
Nerekl bych, Kyrgios je schopnej se porazit sam a Djokovic pak bude pod tlakem.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:42Od: Patik
No to dúfam bol by som rad keby si z neho Kyrgios robil na kurte prdel..smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:07Od: Rafaeoli25
Jen aby si tu prdel nakonec neudělal z obou dvou postupně..
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:42Od: GaelM
Nastoupí určitě, i kdyby měl hrát v kompletní anestezii. smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:50Od: Ondra979
tak..a taky si myslim, ze to nebylo zas tak vazne..jinak by to nedohral.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:43Od: Nola
stavime sa? nastupi, preco by nemal? Gyros uz bude unaveny, nema tolko natrenovane, fyzickou ho dostane, ver tomu....
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:45Od: Tennisfan77
Mě je to víceméně jedno, ale Kyrgios bude mnohem těžší soupeř než Fritz, má lepší servis a neposere se jako ten mental dneska
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:46Od: Patik
Kyrgios je ale mental v inom.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:48Od: Tennisfan77
Záleží na nadalovi, podívám se první game a pokud mu bude servis litat 200 km, tak mu nic nebylo
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:05Od: Patik
Jasne ze mu nič nebolo..s tým podaním je to blbosť a klamstvo keď hentak sprintujes ako on tak ti zaberá kompletne celá muskulatura od svalov na tvári až na prste na nohe.. Takze je blbosť ze sa mu nedá podávať ale sprintovat áno.. Navyše to není obyčajný šprint ale šprintuje s raketou a potrebuje sa s tou raketou dostať do úderu ktorý je v rôznych uhloch z ktorých loptička priletí takže sa počas behu musel rôzne vytacat ako aj na servise..forehandy dával v pohode kladivá backhand to neboli len slajzy neviem co ste pozerali aký zápas dával aj po čiare aj crossy.. To ze slajzoval bola súčasť taktiky a nie obmedzenie na backhande..5 hodina zápasu sa začala a on tam fungoval ku koncu ešte agresívnejšie a silnejšie vo všetkom
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:11Od: aape
smile nic mu nebylo a ještě si zobnul
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:23Od: Amputace
S tím BH to snad nemyslíš vážně... Od MTO zahrál tak 90% všech BH slajzem a těch zbylých 10% byly BH údery, kdy se ani nesnažil o nějakou razanci či winner, hrát normální obouručák začal až někdy za stavu 4:4 v pátém. Prostě kdo chce psa bít, hůl si vždy najde, ale tohle už je vážně silný kalibr.

Řekni mi nicméně jednu jedinou jednoduchou věc. Jakou by měl podle tebe k tomu, co píšeš, Nadal motivaci? A nepiš mi, že rozhodit soupeře. Protože vážně nemůžeš na trávě rozumně předpokládat, že soupeře rozhodíš MTO a pak ho porazíš s prvním podáním 160km/h.

Jinak píšeš samozřejmě hlouposti. Pokud tenis hraješ, určitě víš sám moc dobře, že hodně svalových zranění v brišní části těla nebo třeba v oblasti zad je nejvíce cítit právě u servisu, který už svým charakterem a provedením nejvíce nutí člověka natáhnout a napnout většinu svalů v těle, podobně jako u plavání při kraulu. V běhu, s naplavením adrenalinu bolest necítíš tak silně, nejvýrazněji se projevuje vždy, když pohyb ustane a servis je jedním z těch případů. V nulovém pohybu, při plném "vědomí" (tzn. kdy jsou tělo a mysl zastaveny) máš zahrát jeden pro svalstvo nejhorších úderů. Není samozřejmě nic zvláštního na tom, že většina hráčů, když má během zápasu MTO a má nějaké zranění svalového typu, projeví se to ze všeho nejdřív ztrátou servisu (pokud si samozřejmě dotyčný neudělá něco s nohou).
[ Reagovat ]
07.07.2022 01:25Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 22:46Od: Ondrej2280
Takze umyselne hrak proti top playerovi servis 100mph?;)...fakt si traged:)
[ Reagovat ]
07.07.2022 01:26Od: Rafaeoli25
smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 22:44Od: Ondrej2280
Dobry postreh:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:57Od: brixner
Neblázni, nenastoupit??? I kdyby mu někdo večer utrhl hlavu, zaběhne si pro tu Rogerovu a pojede jak pila!smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:00Od: Amputace
Na pohybu to tedy vidět bylo a dost. Neviděl jsem to od začátku, a když jsem to zapnul, musel jsem si dlouho zvykat, jak je pozdě u míčů, jak BH vůbec nestíhá dobíhat, jak nevamosuje, neheká, tváří se zmořeně, nebyl dnes na něj pěkný pohled. Pohyb na jeho poměry poloviční.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:00Od: Anonym
Na pohybu to tedy vidět bylo a dost. Neviděl jsem to od začátku, a když jsem to zapnul, musel jsem si dlouho zvykat, jak je pozdě u míčů, jak BH vůbec nestíhá dobíhat, jak nevamosuje, neheká, tváří se zmořeně, nebyl dnes na něj pěkný pohled. Pohyb na jeho poměry poloviční.
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:03Od: Nola
sledovala som cely zapas, mne neprislo, ze by bol pomaly, ale zase nemozes cakat, ze sa bude pohybovat ako na antuke, kedze trava je ovela nebezpecnejsi povrch a jedno posmyknutie ti moze byt osudove
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:11Od: Ondra979
sledoval jsem cast zapasu a taky mi neprislo, ze by byl nejak moc pomaly, par kratasu dobehl naopak moc hezky..ze obcas neni vcas u BH je normalni zvlast na trave, toto neni antuka..a jak nekdo podotkl, bude zajimave, jak bude podavat v pristim zapase, to hodne naznacni
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:35Od: Amputace
A nemůže to být třeba i tím, že ho nemáš tak nakoukaného? Já viděl stovky jeho zápasů a normálně se nepohyboval, byl u úderů pozdě, což u BH, který obecně nemá tak výrazný a potřebuje k němu krok navíc, bylo vidět hodně, u FH tolik ne, protože ten svůj geniální FH po čáře dokáže zahrát prakticky z jakékoli pozice, i z místa. To neznamená, že když dal pár FH po čáře a zahrál tam winnery, měl pohyb v pořádku. Mně taky u Djokoviče na loňském AO nepřipadalo, že by byl kddovíjak limitovaný, ale to je tím, že neznám jeho hru do takových detailů jako jeho fanoušci, takže mi prostě připadalo, že se pohybuje úplně normálně, ale nedokázal jsem už samozřejmě posoudit, co to znamená normálně na jeho poměry a jak moc to konkrétně jeho limituje.
[ Reagovat ]
06.07.2022 22:01Od: Ondra979
nemyslim si, tady me urcite nepresvedcis. pohybove limitovany v podstate nebyl, na servise asi ano, to uznavam a jsem zvedav na stats servisu..
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:40Od: Amputace
Já to samozřejmě posuzuji v rámci jeho zápasů na trávě - i včetně tohoto Wimbledonu.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:34Od: aape
tak zase jednou doping zvítězil nad normálním fér tenisem, hnus..smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:36Od: Nola
ale Fritz to mal dat, ked tam supal tie pomale servisy, nebol schopny returnovat, mozno sa prilis venoval zranenemu hracovi
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:37Od: Martan1
Ale no táaak!smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:45Od: miledus
přesně tak, je to komediantsmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:34Od: paddy další otočka Big3
člověk se baví, zlatá doba smile

gratuluji všem tipům na Fritze smile smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:35Od: paddy
smile smile smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:36Od: Tennisfan77
Hlavně tohle jsou otocky fakt na výsměch, Federer, Djokovic, Nadal, oni na 10% hraji, jenom vrací, čopuji a ti amatéři buď vše vyhodi, nebo jim nahrávají, to není k obdivu big3, ale spíše k pláči nad tím zbytkem herního pole
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:36Od: paddy
bottom 997 smile smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:45Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že pár sanitek vyjelosmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:34Od: Tennisfan77
Neuvěřitelné jakým způsobem Fritz vyloženě výhru nadalovi daroval jsou fatální demenci. Rafa bez pohybu, backhand jenom čopuje a Fritz mu na pohodu nahrává na forehand a když prohraje 10/10 míčů, nevadí mu to, dále hraje na forehand. smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:35Od: Amputace
Přesně tak. Šílené. No jsem zvědav, co Rafa v dalším zápase.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:37Od: Tennisfan77
Sranda byla jak Rafa mnohdy už na ten forehand běžel a Fritz mu to jako úplný ko-kot přesně do běhu nahrál byť měl volný kurt a pak se otáčí na box jak je možný ze prohrál výměnu smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:43Od: Amputace
Ano. Chvílemi jsem si říkal, že hloupějšího hráče jsem ještě neviděl. Ale to je nejspíš přepálené, dojem pod tlakem okamžiku.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:44Od: Davor1
Kamilos, už sa na to fakt vyser a možno budeš mať krajší život. O tenise vieš h0vn0 a zbytočne si tu budeš meniť nicky a ešte ďalších 5 rokov vyplakávať pri Nadalovych zápasoch... príde mi to fakt trápne.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:32Od: paddy Nadal
smile smile smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:32Od: Martan1
Vamos, to ale byly nervy, jdu za odměnu na jedno...
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:32Od: GaelM
Kdo by se Taylora bál
co mohl to podělal
Manacorem zní chorál
Co to Rafa fetoval?

smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:31Od: JohnB
Kyrgios se je schopnej taky porazit sam, tak proc skrecovat smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:31Od: paddy poslední servis 216 km/h
to už mohl riskovat, konec za rohem smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:32Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:31Od: Patik
veľmi zaujímavé zranenie..neda sa mu podávať ale po 4 hodinách tam lieta ako gepard tak to bude potom nejaký zlomený necht na prsteňniku. Alebo niečo na ruke nejaký ekzém co svrbí.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:32Od: Ondra979
asi neco takoveho no..tezko si to jinak vysvetlit..nebo je fritz totalni ...
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:35Od: Amputace
Viděli jste to vůbec? Fritz úplně mimo, rozbitý soupeř, bez servisu, bez BH, na trávě a stejně mu to Fritz úplně stupidně hraje celou dobu do FH.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:45Od: Ondra979
ale tak zas to neprehanej..zas tak mimo nebyl,ze to pros.. je jasny, ale nemyslm, ze na tom NAdal byl zas tak tragicky..ostatne to se uvidi uz v patek, jak nastoupi na Nicka..bude tam zas behat jako obvykle
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:53Od: Amputace
Byl na tom dost tragicky. Nebyla to taková hrůza jako ve finále AO 14, ale hrál bez servisu, z BH jen vracel do hry čopy a z FH občas zkusil zaútočit, protože mu to tam Fritz nepoučitelně pořád dokola nahrával. Vím, co jsem viděl. Některé gemy hrál doslova a úplně viditelně na to, že se Fritz vyhází sám.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:31Od: mahycek
No, nevím, tenisovej svět není v pořádku. Takové
šance co měl Fritz se musí proměnit. A také není
v pořádku, aby v 36 tenista útočil na kalendářní
GS. Ač je to třeba Nadal. Vím, že k tomu je
ještě daleko.Fritz nehrál tak jako předešlé
zápasy, ale splnil mé očekávání, akorát pro
něho s hořkým koncem. Nadal nesmí Wimbledon
vyhrát. Nesmí!
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:32Od: paddy
smile smile smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:32Od: Patik
Tak ale zase hrať proti zdravému Nadalovi v top forme to je iná misia.. Fritz sa nemusí hanbiť mal zatejpovane stehno bol celkom v nevýhode oproti zdravému staršiemu hráčovi.
[ Reagovat ]
07.07.2022 01:32Od: Rafaeoli25
smile, bože.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:25Od: JohnB
Fritz legendary obrat z 0:5
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:30Od: Ondra979
hm tak zatim na 4:9 to je klonec
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:21Od: brixner
Škoda, že se v 5.setu hraje TB, Isner s Mahutem už koupili basu a teď aby jí nalili do McEnroasmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:23Od: GaelM
smile

Taky bych to nechal hrát do rozhodnutí smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:28Od: Tomas_Smid_fan
Jeden z nich by padnul, jen bych si asi nevsadil na to kdo, i když Rafa by si pád na centru nedovolil. Ten vždycky vstanesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:31Od: Tomas_Smid_fan
Rafa by pak ještě Taylora z tý trávy zvednul i s tím líným břišákemsmile
Mám vo toho kluka do budoucna obavy. Taková vostuda, to není jen tak...smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:34Od: Tomas_Smid_fan
Že Taylor Rafu po tom břišáku nepoplácal u sítěsmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:40Od: brixner
Anebo haikick a pak..."Qurva, sorry, já myslel, že to je trenér..."smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:18Od: mahycek
Ať to dopadne už jakkoliv, když vidíte Fritzovu
ženu,to je jahůdka, ty ústa, teď se projevím,
jako muzikant. Ty ústa, to je představa......
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:19Od: Nola
to je jeho zena? ja som myslela, ze je rozvedeny...
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:19Od: brixner
Radši si pořádně nalaď bendžo, jako předpovídatel stojíš za h0vnosmilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:13Od: Orgasmator
Co to bylo za smeč? smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:11Od: Tomas_Smid_fan
Mám obavy o Gyrose, aby si nezranil břišák na gauči při sledování tohohle zápasu smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:16Od: GaelM
Rafa mu kdyžtak půjčí jednu ze svých injekcí... smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:10Od: johnnydepp
neví někdo Clijsters/Hingis?
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:31Od: Krisboy
Stále ještě nehrajou. Pravděpodobně po Nadalovi s Fritzem.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:47Od: johnnydepp
ok, dík
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:42Od: Krisboy
Konec. 6-1, 6-3 smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:10Od: paddy 179 km/h
jde to nahoru, Rafa se už pomalu uzdravuje
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:13Od: brixner
smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:15Od: Tomas_Smid_fan
https://m.youtube.com/watch?v=dDZzl9AyXeg
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:24Od: aape
jojo doper jede, stačí zafňukat a dostane dávku, a máte svýho "goata", dobře vám tak smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:09Od: brixner Třeba taklenc:
V nemocnici u Svatýho Mohammeda už sou připravený skalpely, infůze, fáče a jehly, Frič vysype vejplatu tý svý kočce na zem v garsonce a se zaťatou pěstí zařve:" No co, aspoň sem ho pořádně vyšťavil!!"

A finále Rafodjok je tady...smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:17Od: Tennisfan77
To je jeho manželka si myslím, zenil se strašně mladý
[ Reagovat ]
06.07.2022 21:17Od: Orgasmator
smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:00Od: Amputace
Nadalovi fakt doslova stačí jen vracet míč do kurtu a občas to hecnout a zaútočit. Něco podobného jsem dlouho neviděl.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:56Od: mahycek
K.rva, to neudrží první servis ? Držel ho
celý turnaj.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:57Od: RL68
Na returnu je ted jina kapacitasmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:55Od: brixner Tildenův gem
Je to málo platný - nikdo na okruhu to nemá v ruce tak, jako Rafa! Hraje fakt jako profesor!smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:58Od: Nola
to bolo profesorsky odohrane, to musim uznat
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:55Od: Tennisfan77 Fritz
0:2 na GS se zraněným soupeřem.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:45Od: brixner
No, nebylo lepší, když Rafu zmlátil Dustin v 1.kole? To bylo bez nervů...smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:47Od: Amputace
V prvním ho zmlátil Darcis :) Tam to bylo svého času rozmanité.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:49Od: Tomas_Smid_fan
Jeden z nejzábavnějších zápasů historie. Škola hry na trávě.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:52Od: Tomas_Smid_fan
A samozřejmě geniální Dustinova ruka. Ani Gyros v ní nemá takový cit.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:52Od: brixner
Radši mi sežeň číslo na tu čárovou za Rafou!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:55Od: paddy
+44 (0)20 8944 1066 smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:57Od: brixner
Tovížejo a dovolam se ňákýmu exekutorovi Vránovi...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:58Od: paddy
to je Wimbledon, oni tě přepojí smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:02Od: brixner
Si kámoš more!smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:03Od: Tomas_Smid_fan
Na kurt nebo až vystřídá?smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:06Od: brixner
Rovnou, nemytou!..smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:12Od: Amputace
:D Ty jsi jeden z top uživatelů tady.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:12Od: Anonym
:D Ty jsi jeden z top uživatelů tady.
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:13Od: brixner
Služebníček!

smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:56Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:00Od: Tomas_Smid_fan
Tu s tmavým ohonem a slunečníkma brejlema?
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:02Od: brixner
No tovíže tudlesmile Neřikej, že bys taky neuleh...smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:24Od: Tomas_Smid_fan
Hmm, jak bych to řekl...smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:36Od: brixner
No uplně normálně: "No tovíže uleh a to hned!"

Neboj, tvoje žena se nic nedoví, ta určo někde řeší Ulici...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
07.07.2022 11:27Od: Tomas_Smid_fan
Na pěknou babu se rád podívám, což o to, ale odskakovat si nemusímsmile Když už by to bylo tak vážný, bylo by to finitosmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:42Od: paddy
Xisca už má bříško jako náš Jyrka smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:11Od: GaelM
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:38Od: TheRoyalBlue
Som zmätený. Na jednej strane vždy fandím Rafovi a ak Fritz má proti nemu v oslabenej verzii problém, tak sotva môže vyhrať celý turnaj. Na druhej strane, bez injekcií bude poraziť Kyrgiosa a Djokovica nemožné.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:39Od: Amputace
Mám to podobně. Dnešní zápas, i v případě, že ho Nadal otočí, vlastně vůbec nic neřeší. Ani proti jednomu (natož oběma) z příštích soupeřů by neměl moc šancí.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:43Od: Tomas_Smid_fan
smile do dalšího zápasu by nastoupil úplně jiný Rafa smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:45Od: RL68
Presne taksmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:32Od: Nola
pozeram, ze zahrat do protipohybu je pre Fritza velky problem, Rafa uz vie, kam sa ma pohnut, presne tam zahra Fritz FH, do jeho FH, tam kde je najsilnejsi, servis a sup na opacnu stranu, presne tam kde sa pohol Rafa
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:24Od: Patik
No len poďme Nadal potrebujeme aby niekto odstránil Kyrgiosa.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:21Od: Liverpool22
nic nekončí a jdeme do 5. setusmilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:20Od: mahycek
Jestli Fritz nebude mít 1 servis aspoň na 80%,
tak to dopadne špatně a budu nasranej i když
jsem to dobře předpovídal, že pokud na něj Nadal
narazí bude mít problém. Teď mám obavy aby Fritz
vyhrál svůj první gam při podání. Jinak to bude
pro něj špatnésmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:25Od: Liverpool22
smile ano vědělo se, že Fritz bude pro Nadala těžký oříšek.....
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:39Od: paddy
Nadal nemá problém s Fritzem, ale se zraněním smile

problém má Fritz, porazit zraněného soupeře smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:45Od: Tomas_Smid_fan
Je to Samaritán smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:58Od: miledus
to by mě zajímalo, jaký zranění má, když tam běhá jako srnec.... komediant je to
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:03Od: paddy
nejdřív si musíš odpovědět, proč podává pod 170 km/h, tedy pomaleji než ženy smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:04Od: Amputace
A proč hraje pořád jen čopy - že by proto, že není u těch úderů včas?
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:08Od: paddy
s čopy postoupila do SF i Maria, takže to není překážka
[ Reagovat ]
06.07.2022 20:10Od: Amputace
No v mužském tenise by to samozřejmě soupeř měl zabíjet. Ale pravdou je, že ty Nadalovy dokážou být hodně nepříjemné.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:19Od: JohnB
Fritz to nedava v hlave, nedivim se Rafovi, ze hraje. Neni treba moc delat, aby hrali vyrovnane smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:23Od: Ela-fon-isi
smile Už mohl být v šatně.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:18Od: paddy
kdyby byl Nadal v pořádku, tak by to bylo 3:0

5. set je hod mincí
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:15Od: brixner
Jestli se Frič teď posere, tak mi nasere!..smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:21Od: Tomas_Smid_fan
Je to totální pakosmile Nezreturnuje 100mphsmilesmile Dobře mu tak, nezasloužil si to. Navíc takticky hraje Rafovy balony do FH a pak nestíhá. Nevím, co má teď v hlavě, ale řekl bych, že asi jeden velký bordel.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:24Od: brixner
Koukám od poloviny 4.setu, Rafa má zase těžký zranění??? Ten jeho servis bych returnoval i já...Frič by se měl na todle zaměřit a zkusit mu hlavně masírovat bekhend!
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:30Od: brixner
Ten Rafy forhend je pořád asi nejlepší úder na okruhu, copak vo tom Frič neví???smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:32Od: Tomas_Smid_fan
Prej mu to nikdo neřeksmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:31Od: Tomas_Smid_fan
No právě... Rafa prej má něco s břišním svalem. A mladej, zdravej ho nedokáže přehrát, smutný příběh.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:33Od: brixner
No, něco mu asi je, vždyť ani nevámosuje...Frič se posrává z možnýho postupu, jináč to nevidim...smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:34Od: Amputace
Navíc Nadalovi stačí namísto servisu v podstatě jen uvádět míček do hry, z BH slajzovat a občas to zabít z FH. Navíc na trávě, ještě bych to dokázal pochopit na antuce nebo pomalém hardu. Strašný výkon ze strany Fritze. Na druhé straně chápu, že to musí být velice těžké a nepříjemné hrát proti zdravotně limitovanému hráči.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:38Od: brixner
Ano, souhlas, ten Rafovo servis je poloviční! Ale aspoň teď drží servis Fričovi, třeba se mu podaří 2-3 returny!
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:07Od: Patik
Chudák Fritz tak ci tak aj keď vyhrá nedostane sa mu poriadny kredit za víťazstvo.. Kazdy vrátane Nadala na tlačovke povie ze vyhral vďaka zraneniu súpera čiže klasika..nadalej platí ze Nadal túto sezónu vlastne ešte neprehral normálne.smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:15Od: Tennisfan77
Aby vyhrál, však ztratí každý servis na trávě, je totálně vylizany, posral se stejně jako se zraněným Djokovicem na AO.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:15Od: dappe
A za co by sis tu pochvalu představoval? smile Vždyť není schopný porazit na trávě hráče, který nemůže podávat.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:19Od: Patik
No vidím.. Chudák.. Nemoze nič..namiesto rakety nesie kríž..
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:24Od: Amputace
Podává 160km/h a Fritz není schopen ho ukončit. Za co konkrétně by si podle tebe tu pochvalu zasloužil?
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:56Od: Amputace
On hraje Fritz takto šíleně labilně od začátku, nebo ho rozhodilo až to MTO?
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:06Od: dappe
Asi to ani pro něj není jednoduché. Na druhou stranu on je tím hráčem, který se loni vyházel v rozhodujícím na AO proti ploužícímu se Djokovičovi, takže bych očekával, že se trochu poučil. Zvlášť když jde o hráče širší špičky, kterému se letos daří.
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:06Od: Tennisfan77
Ten forehand na BB asi rozhodl
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:50Od: Blondie
Nick! smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:49Od: johnnydepp
neví někdo jak hrajou veteránky... mám Clijsters/Hingis
[ Reagovat ]
06.07.2022 19:25Od: Krisboy
Ještě nezačaly.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:49Od: Tomas_Smid_fan Lajnoví
s přibývajícími zápasy přicházejí o ostrozrak. Moc trávy nebo whisky?smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:46Od: dappe
Kyrgios musí postoupit do finále. Je to opravdu jediná možnost na zajímavý konec turnaje, byť i on mi přijde, že mu trochu dochází dech. Povrch je velmi pomalý, Garin hrál dobře a Kyrgios měl i přes 3:0 viditelné problémy. V případném zápase s Djokovičem by to zřejmě bylo ještě viditelnější. Ale koukal bych se, ten zápas by přitáhl hodně lidí.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:48Od: Tomas_Smid_fan
Ruka držela? Já koukal jen chvilku a ničeho si nevšiml.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:53Od: dappe
Podle mě jo, ale také jsem nekoukal celou dobu, přepínal jsem na cyklistiku. Garin hrál dost dobře, ale u Kyrgiose mi chyběla ta lehkost, bylo to paradoxně docela soustředěné a utahané, žádný rychlý game smile Což není příliš dobrá zpráva.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:50Od: Ondra979
nj,..ale porad radsi cekam klasicke finale s ocekavanym vitezem tedy Djokem..ale finale s Gyrosem by bylo urcite hodne zajimave, to bych videt chtel
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:46Od: ipko
no tak teraz som to zapol, to je hrozný tenis sa priznám.. Nadal asi 4 dropshoty v geme, Fritz ani pri jednom, pretože očividne tiež nie je fyzicky v poriadkusmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:51Od: mahycek
Viděl jsi zrovna špatný, nebo zrovna netypický
game v tomto zápase
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:43Od: Amputace
Vidím sice rád, že to Rafa zkouší a bojuje, i když je zcela evidentně limitovaný, ale v souhrnu vzato dělá chybu. Každou minutou strávenou na kurtu snižuje své šance na dobrý výsledek na US Open. Wimbledon měl zcela jednoznačně vynechat. I když vzhledem k nízké konkurenci a svému vysokému věku chápu, že to chtěl ještě zkusit. Bohužel se stalo přesně to, čeho se jeho fanoušci báli.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:44Od: Ondra979
opravdfu je tolik limitovany nebozhase jen brecime?? navic jeste zdaleka neprohral..
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:45Od: Amputace
Limitovaný je zcela evidentně. Jestli to jen předstírá, aby nevypadal špatně v případě porážky, to už jsou konstrukce, které přenechám jiným.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:47Od: Tennisfan77
Čím více bojuje, tím více se blíží konec jeho kariéry.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:48Od: Amputace
Ano, bohužel je to tak.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:49Od: Tennisfan77
Pořad doufejme ze má rozum a vysere se na to. Být nejsem jeho fanoušek, nikomu nepreju konec kariéry díky zranění.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:50Od: Amputace
smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:41Od: Ondra979
no tak Gyros uz je v SF..s kym si asi zahraje?
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:45Od: Nola
s Rafom, to je jasne, Fritz to neda v hlave, ako vcera Jannik
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:54Od: Patik
Fritz prehral aj so zraneným Djokovicom..
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:40Od: mahycek
Aby na to nakonec nedoplatil...
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:33Od: JohnB
Fritz hraje tezce pod svy moznosti. Kdyby hral aspon jak se slovenskym Djokovicem novym, tak uz vyhral.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:33Od: mahycek
Pořád je Nadal ve hře. Fritz musí být nekompromisní, žádné zkrácení hry, pálit to a
zatlouct Nadala. To, ale proti Nadalovi nic
nemám, zkrátka chci, aby nevyhrál, to je vše.smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:35Od: Amputace
Neměj strach, i kdyby dnes nějakým zázrakem vyhrál, je to téměř určitě jeho konec v turnaji.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:30Od: mahycek
Přesně i kdyby to Fritz nevyhrál, tak pro
Nadala je to zatím nejtěžší soupeř od začátku
turnaje. A to jsem předpovídal už minulé úterý.
Teď to tedy Fritz posral na úvod 4 setu
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:29Od: Ondra979
a je tu zapletka..hezke od NAdala jak to dobehl..
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:29Od: paddy
ten Fritz je slabý jako 3x vyluhovaný čaj smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:36Od: Nola
nie je, len je vysoky a ubehat Rafu je nesmierne zlozite, rozdiel v pohybe je evidentny....
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:47Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že Gyros by za téhle situce Rafu zničil, s Taylorem bych to viděl vyrovnaněji. Samozřejmě do dalšího zápasu by mohl nastoupit úplně jiný Rafasmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:49Od: paddy
Nadal podává 160 km/h a Fritz vyhrál na returnu jen 42% míčů ve 3. setu
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:28Od: JohnB
Hodne zvlastni zapas. Fritz to nedava v hlave vubec a Rafa diky tomu hraje dal. Kdyby Fritz vedl 2-0 na sety, podle me Rafa skrecl.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:22Od: Tomas_Smid_fan
Proč Rafa servíruje kol. 100mph? Problémy má mít s nohou ne?
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:22Od: Nola
nie, vraj s brusnym svalstvom
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:26Od: Tomas_Smid_fan
Ok, dik.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:27Od: Nola
ale Fritz to asi chce prehrat ako vcera Jannik :D
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:28Od: Tennisfan77
Kromě toho ze nepumpuje hraje furt stejný tenis
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:31Od: Amputace
Jako svůj standard nebo stejný tenis jako před MTO? (Nedívám se od začátku.) Každopádně v tuto chvíli svůj běžný tenis rozhodně nehraje, 90% BH slice, není u těch míčů vůbec včas, podává kolem 100mh. Kdo píše, že běhá jako srnka, tak je buď mimo, nebo vidí jeho první zápas v životě.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:39Od: Nola
ale tie slajzy ma paradne to musim uznat, Fritz ma s nimi velke problemy a vytvara si s nimi neskutocne uhly
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:40Od: Amputace
Jo, to ano, on má Rafa slajzy obecně moc dobré. Vzpomínám si na pár zápasů, kdy mu velice dobře fungovaly i proti Novakovi a ten s nimi měl dost problémů.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:09Od: Tennisfan77 Fritz
První soupeř Nadala, který přišel zapas vyhrát, zda to dokáže je věc druhá, ale pro podpis nepřišel
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:07Od: RFanousek
Když se tak dívám na ten letošní Wimbledon, tak když pominu Djokovice, říkám si proč by to příští rok nemohl Federer vyhrát, samozřejmě za předpokladu že bude zdravý. Djoka mu musí někdo odklidit, ale jinak tam může i po 40 porazit kohokoli.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:08Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:10Od: Tennisfan77
Jasný no, se současnou konkurenci ztratí servis poprvé tak ve finále
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:19Od: dappe
Není to reálné, ve 40 letech a tak dlouhé pauze je nulová šance.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:24Od: Ondra979
jj bohuzel to taky tak vidim, kdyz se da do kupy zdravotne, tak muze dat nejake to QF, ale vic asi tezko a to jeste bude potrebovat dobry los..svoji posledni sanci ukazkova promarnil pred tremi lety..
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:41Od: RFanousek
Já to nereálně nevidím.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:01Od: JohnB
Uz se osetril i Fritz, skrecuji oba a Nick walk do finale..
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:49Od: Amputace
Mě vážně udivuje, že je někdo překvapen tím, že se v podobném duchu odehrává zřejmě blížící se konec kariéry hráče, který kvůli zdravotním problémům vynechal čtvrtinu kariéry. Asi někteří předpokládali, že odehraje dvě tři sezóny bez zranění kolem pětatřicítky a pak zčistajasna ohlásí konec.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:14Od: GaelM
Překvapení to bylo možná na AO, teď už je to maximálně znechucení. Ještě se to dá pochopit u Djokovice, který má díl klauna jako součást image. Ale Nadal se snaží dlouhodobě prezentovat mnohem ikoničtěji a divadýlko je pak vyloženě k smíchu. Nepamatuju si, že by tohle někdy dělal Federer.

Čtvrtinu kariéry? Ale notak smile Je to nezpochybnitelný antukový král, na tu si vždycky našel prostor. Na RG chyběl naposledy... jo promiň, nechyběl nikdy smile Že si pak musel dát občas od tenisu pauzu v méně důležitých částech sezóny, to jde hlavně na vrub šílenému fyzickému stylu hry a tréninku. (A možná i nějakým těm výživovým doplňkům, které jak známo zdraví příliš nevylepšují. Ale respektuju, že se nikdy nic neprokázalo.)
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:20Od: Amputace
Na RG 2016 odstoupil po vyhraném zápase. To přece všichni chcete, ne? Aby to nebylo jen "divadélko"...

I letos byla ta antuka hodně nejistá a nehrál ji zdaleka celou, jak vždy míval ve zvyku.

O co je Djokovičův herní styl méně fyzický než Nadalův?
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:45Od: Patik
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:45Od: Tennisfan77
Fuuu, tohle Fritz strašně odevzdal.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:48Od: aape
taky mi připadá, že hraje jako nechtěl vyhrát, je to divnej zápas
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:48Od: aape
jako by..
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:49Od: TheRoyalBlue
Yop, Rafa sa trochu rozhybal, ale hlavne Fritz sa zosypal. Dostávalo sa mu to do hlavy, že hendikepovany Rafa s ním držal krok.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:44Od: Vlk-v-trave Kyrgios vs. Garin 2:0
Toz jeste jeden. A nejlepe v tom tretim:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:42Od: mahycek
Jo,jo. Prášky neuvěřitelně zabraly a že by divadlo začalo ?
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:45Od: Ondra979
jj, uz je setik doma :)
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:38Od: GaelM Komediant
Nadalovi po tom co poslední dobou předvádí uvěřím zranění až ve chvíli, kdy skrečuje. Zatím mu zjevně injekce a tradiční řiťuály hrát umožňují... smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:38Od: Tennisfan77
Vůbec nevamosuje, to je divny samo o sobě.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:43Od: Patik
smile keď to ze šprintuje je menej smerodajne ako to ze nevamosujesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:48Od: GaelM
smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:46Od: GaelM
Asi cítí, že titul je zatraceně daleko. I kdyby postoupil, tak Kyrgiose ani Djokovice zdravotním divadýlkem nerozhodí.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:47Od: Tennisfan77
No osobně si myslím, ze konci už tedka, ale uvidíme. Ono čím déle se bude hrát, tím pro Rafu hůř
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:49Od: Ondra979
nenech se oklamat, muze to byt klidne naopak..ted ma Nadal urcite mensi vyhodu a jestli vyhraje tento set, tak uz to nepusti
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:50Od: Amputace
Ano, zrovna Djokoviče s tím může rozhodit opravdu stěží...
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:06Od: Nola
a sme doma, ze? pamatam, ze tu bol clanok, kde Rafa vystupoval s barlou z auta, zraneny odohral FO a behom tyzdna uz trenoval na trave.... Novak po AO nehral dva mesiace, nastupil az na antuke, tak ja teda netusim, ako je to s tym zranenim, ale budis.....

skoda ze Murray, DelPo a trebars aj Federer museli absolvovat operaciu a nedokazu sa z toho spamatat, pritom Murray paberkuje uz par rokov
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:11Od: Amputace
Na druhé straně vyhrál GS s natrženým břišním svalem, což je též co říct. Ale spíše jsem narážel na to, že Djokovič je hráčem s nejvíce MTO v rámci big3, jednu dobu tím byl přímo pověstný. Ale to bylo možná ještě před bezlepkovou dietou, která mu změnila život a udělala z něj jiného hráče.
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:21Od: Nola
Rafa so zranenou nohou, tak si nemame co vycitat, ze? Bez nohy sa neda poriadne chodit, nieto este hrat tenis.... takze si nemame co vycitat

a ty mas spocitane tie prestavky na osetrenie? media ho za tie osetrenia vzdy zozeru zaziva, co je u Rafu presne naopak, vsetci ho lutuju
[ Reagovat ]
06.07.2022 18:23Od: Amputace
Přesně o to mi jde: nemáme si co vyčítat. Přitom tady fanoušci Djokoviče (nebo přinejmenším ti, kterým není nesympatický) osočují Nadala z divadélka, což mi přijde přinejmenším komické.

Neřekl bych, že Nadala všichni litují. Kdo konkrétně tady ho lituje?
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:43Od: aape
přesně tak, je to trapný, co předvádí smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:35Od: mahycek
Kyrgios OK. A teď Nadalovi zaberou prášky, nebo
injekce a bude běhat, jako srnka ??? Fritz asi
vypadnul z tempa....
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:33Od: paddy MTO
někdo objektivní
co se dělo?

kurz na skreč 1,6 a před chvílí 1,22
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:35Od: Vlk-v-trave
Nevim, sleduji jak si pocina nejlepsi hrac na trave:)))
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:42Od: paddy
teď už mě zachrání jen AHA smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:42Od: Vlk-v-trave
Tak urcite :D
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:41Od: Patik
Objektívne je to asi takto Rafa MTO a Fritz podáva na záchranu v sete.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:30Od: Vlk-v-trave
Kyrgios koncertuje:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:34Od: Ondra979
co se tam deje? asi to prepnu po druhe msetu
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:37Od: Vlk-v-trave
Hraje dobre... obcas nektere pecky nevyjdou, ale je to opet zazitek.
Christian hraje take dobre, takze se to dostava casto do peknych vymen.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:38Od: Ondra979
a uz dela i divadlo ?
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:42Od: Vlk-v-trave
to je norma:D ale neni to jak s Tsitsipasem...
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:25Od: TheRoyalBlue
Ach, celá táto účasť na Wimbe od Rafu je nezmysel. Áno, derniera na All England Clube, pekný sentiment, ale racionálne dávalo väčší zmysel dať nohe viac oddychu a pripraviť sa na USO.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:26Od: JohnB
Souhlas
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:29Od: Tennisfan77
Dneska jsem byl hrát tenis s borcem, co má rodinu na v Manacoru a prý cele město mluví o tom, ze to je rafova poslední sezóna, poté, co se mu narodí dítě prý na 90% skončí. Netusim co je na tom pravdy, ale vypadal dost přesvědčivě
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:33Od: TheRoyalBlue
Rafa to dosť silno naznačuje na tlacovkach a rozhovoroch. Tiež som o tom presvedčený.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:38Od: Patik
Vieš čo platí v našom meste? Ze na jednom konci si prdnes a na druhom si sa posral..
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:40Od: Ondra979
moc neverim tomu, ze nebude hrat na pristim FO..to by bylo fakt divne
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:41Od: Tennisfan77
Píšu co mi říkal borec přímo od zdroje, neříkám, ze je to pravda
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:53Od: JohnB
ze vubec Kamila berete vaznesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:25Od: Nola
Novak sa zranil na AO vlani a vsetci mu nadavali do simulantov, aky rozdielny pristup medii, etablischment v plnej parade smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:25Od: Liverpool22
já si říkal, že dnes to není Rafa jak ho známe - a ouha - medical - asi zase ta prokletá nohasmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:25Od: SwissMaestro
A už to tady máme....Rafovi se nedaří tak začne mít bebíčko. Sráč neskutečných rozměrů.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:25Od: JohnB
Muze nekdo za ty urazky dat tomuhle hulvatovi ban?
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:26Od: Nola
sa pozri co tu plodili ti rovni fans vlani a tento rok na AO.....
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:28Od: SwissMaestro
Jaký urážky? Dyť je to pravda...Nadal je s tím již směšný....
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:32Od: Ondřej.Jirásek
už ho má, byl v minulosti varován a tohle není poprvý od varování, ale dočkal se.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:22Od: mahycek
Začíná se projevovat pata? Uvidíme, co z toho
vzejde......
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:23Od: com
upadne mu cela noha smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:21Od: RFanousek
Rafa má bebi
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:21Od: insanezy_
Snad pak téměř neprohraje Fritz s futures lemplem Catarinou jako letos v Monte Carlu.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:20Od: Patik
No a už je to tu.. Už krivame..
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:22Od: Ondra979
co to? nelze se ubranit pocitu, ze je to jen takticky manevr..
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:23Od: TheRoyalBlue
Skus si zapnúť zápas a veriť svojim očiam, nie pocitom.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:25Od: Ondra979
ted jsem to zapl, a hned vidim MTO..a zrovna kratce po rebreaku..idealni cas na to vyhodit soupere t konceptu..to nelze okecat. jestli to skrecne, tak se klidne omluvim, ale tomu neverim
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:28Od: TheRoyalBlue
Takže si to nepozeral - to vysvetľuje tú blbosť co si napísal.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:30Od: Ondra979
tri gamy predtim ano tedy rebreak, pak jsem si na chvili odbehl a vratim se a je tam MTO..mozna nahoda, mozna ne..ale uz zase beha takze asi nic vazneho
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:32Od: TheRoyalBlue
Beha? :) kedy si bol naposledy u oftalmologa?
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:33Od: Ondra979
nemachruj a fandi..je to behal tak beha..a docela slusne
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:25Od: Tennisfan77
Mě nepřijde ze by si Rafa nějak zásadně vymyslel MTO, možná to děla Djokovic spíše.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:28Od: Ondra979
je to mozne, ale ted mi to prislo, ze se mu to proste zrovna hodi kratce po rebreaku, ale treba ho fakt neco boli, uvidime, jak se bude ted hybat
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:35Od: Nola
Novak vcera stratil dva sety a prestavku si medzi hrami nedal, tak sklidni hormon..... to je taktika niekoho ineho.... aj tak to vyhra, rozhodi Fritza, lebo hrat so zranenym hracom je aj na druhej strane velmi neprijemne
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:24Od: Nola
smile, teraz sledujem, ze ide na osetrenie, ale on to aj tak urve.... tomu ver
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:12Od: Mayo
Nadal oficiálne fackovací panák Fritza.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:19Od: com
Fritzek best mode smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:10Od: Vlk-v-trave N1ck Kyrgios
se pomalu rozjizdi...:)
Mozna to da ve trech. Coz by bylo zahodno proti Taylorovi.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:10Od: insanezy_
Servismánek Rafa
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:07Od: Vlk-v-trave Nadal na dvou mistech
Hraje zapas s Taylorem a soucasne sedi v boxu Gagarina...
... je to uz jasne. Mame 2 Nadaly :D To se to pak hraje...kdyz se stridaji :D
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:02Od: mahycek
Teď mě Fritz překvapuje, že odevzdal 2 gam.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:05Od: Tennisfan77
Špatná volba úderů, nic víc. Já prohrávám úplně stejně
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:57Od: Patik
No to je tak keď lejes do seba dve hodiny šampus a oslavuješ ze Sinner ti odstráni súpera potom sa to cele otočí a tebe ostane len kocovina..uvidime ak Fritz vyhrá aj druhý set tak už čakám kedy to Nadal vytiahne barely walk a ťažký život zraneného hráča. smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:00Od: Herbert_Hoover
Jako proti Medvedevovi na Australian Open? smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:01Od: Nola
Rafa a sampus? to skor ine papiny budu a never tomu, ze ho Fritz porazi, nevola sa DelPo, Cilic, Federer :D bude stastny za setik smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:07Od: Patik
tiež si myslím ze Nadal už nestratí ani set.. Prekvapilo ma ze vôbec stratil tento jeden..
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:53Od: mahycek
Fritz nepřekvapuje, říkám to tady od úterý
minulého týdne a každý den. Samozřejmě to
může Nadal otočit, ale bude to mít těžké.
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:56Od: Nola
vydrzat, uhral set a potom sa vyhadza.... aj sa tak stalo, kym som to stihla dopisat.....
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:00Od: Herbert_Hoover
Samozřejmě, že nepřekvapuje. Ale přesto doufám, že to Rafa otočí, i když jsem čekal tough fight.
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:53Od: Vlk-v-trave Taylor
zatim potvrzuje sve kvality, ale N1ck ma zatim vic problemu. Snad se dockame predpokladaneho SF Fritz vs. Kyrgios... a nedojde tu do tech jinych okolnosti jako ve vcerejsim pripade:D
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:01Od: Tennisfan77
Fritz je od vítězství stejně daleko, jako před zápasem. Pokud chce jít dal, nesmi vymyslet blbosti typu drop shotu atd, musí Nadala přehrál od základní čáry.
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:08Od: Patik
Asi tak ďaleko ako včera Sinner.
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:47Od: dadaft
ajta ...
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:46Od: ipko
tak čo Nadalovci stále pohoda?smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:47Od: Ondra979
jak to vypada? zatim se to da jeste v klidu otocit, ale samo nemusi to byt lehke..jdu si to pustit
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:58Od: JohnB
ano, v klidu
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:46Od: SwissMaestro
Fritz překvapuje :-)
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:48Od: Tennisfan77
Tpc jak zavřel ten set, to bylo neskutečný, pojď sem kam jdeš, a i výměna nebyla
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:42Od: Vlk-v-trave Chr1st1an vs. N1ck
Garin slusne na returnu. Kyrgios to nebude mit jednoduche.:)

Ale pro zajimavost... je to prvni QF nenasazenych hracu od roku 2008.:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:48Od: Vlk-v-trave
N1ck zacina carovat:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:50Od: Vlk-v-trave
Kazdopadne to nevypada na to, zeby se to dnes obeslo bez warningu a pokuty :DDD
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:41Od: Tennisfan77
Tvl to se hraje na antuce? Však na French Open nejsou takové odskoky, dobrý fake grass.

Každopádně známka Rafova sebevědomí je opakovaný útok z Bh po lajne, to jsem u nej mimo antuku viděl naposledy na AO2014 smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:40Od: expert69
Fritz zatím víc štěstí než rozumu...
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:25Od: JohnB
Rafa hraje zatím parádně, takhle ho chci vidět celý zápas a až do konce turnaje.
VAMOS!
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:46Od: SwissMaestro
Já taky :-)
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:53Od: GaelM
3x 3-6 a konec turnaje? smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:23Od: mahycek
To špatně, prostě, než se rozkouká Fritz, tak
přijde o servis. nerozumím tomusmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:31Od: Tomas_Smid_fan
Typický Rafův nástup do setu. Mladí na to asi nemají psychicky, myslí, že první gem bude pokračovat rozpinkávání.smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:45Od: GaelM
Kdo se směje naposled... smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:39Od: Patik
Neviem co si si myslel.. Ked Nadal s niekym prehra tak vždy na odvetu nastúpi aby ho zabil.
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:21Od: Vlk-v-trave SF WTA
Tak uz zname SF slozeni Wimbledonu u holek.

Maria vs. Zabka
Simona vs. Rybka

Maria (1.karierni ucast v SF Wimbledonu)
Zabka (1.karierni ucast v SF Wimbledonu)
Rybka (1.karierni ucast v SF Wimbledonu)
Simona (Sampionka Wimbledonu)

SF mezi Marii a Zabkou bude totalni peklo, ale hlavne pro ty hracky. Zabka se stara o deti Tatany, je uplne s nich na vetvi i s matky...uf... to bude slusna sila.

Kazdopadne:

Gratuluji Simone k druhemu Wimbledonu a tretimu GS.
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:25Od: Liverpool22
smile ne, ne. Halepku v SF vystřílí Rybkasmilemusí to však zvládnout mentálně a být dominantní na servisu jako dneska
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:35Od: Tomas_Smid_fan
smile 195km/h, tak podával Joker, než angažoval Gorana.smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:40Od: Vlk-v-trave
SF a F Wimbledonu je proste jina soutez... Simona ma ty zkusenosti, ktere rozhodnou. Jako stat se muze vsechno, ale moc tomu neverim, ze ty holky to nesemele. Myslim si, ze Amanda byla posledni, ktera mohla tu Simcu vyndat z turnaje...tak by to bylo vic asi open.

Je dobre si pockat na samotne zapasy, ale... Wimbl je Wimbl no:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:16Od: Patik
Dúfam že eurosport nebude vysielať Nadala a prehodí to na Kyrgiosa..rad by som si pozrel niečo zazivnejsie než sparanie v prdeli.
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:42Od: Nenela
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:52Od: GaelM
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:15Od: Liverpool22 RYBKA SUPER!!!!
dnes další fantastický zápassmilesmilesmile Poté co Rybka prohrála 1.set, tak přepnula na vyšší rychlost, výrazně přitvrdila, hrála více na riziko a díky tomu začala na kurtu totálně dominovat. Opět Rybka výborná na servisu-skóre es mluví jasně: 15:1. Dojem si pokazila tím, že nedokázala dopodávat - asi trochu nervíky, ale na druhý pokus i s pomocí super servisu už vše zvládla a zaslouženě postoupila do prvního SF. Zápas v něčem připomínal včerejší duel naší Mařenky a Žáby - rozdíl byl pouze v tom, že Rybka dala Ajle v závěru ještě čuchnout.....
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:01Od: paddy tragická WTA
poražené kolabovaly a vítězky nezavřely zápas na první pokus smile smile smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:25Od: Vlk-v-trave
Simona za nic nemuze, Amanda se na chvili dostalo do modu, ve ktery jsem doufal, zeby mohla zustat az do konce turnaje... Simca s tim nemohla nic moc delat...
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:33Od: Liverpool22
Neviděl jsem to, ale v globálu má Amanda zatím problém udržet vysokou úroveň hry v každém zápase - prostě zahraje jeden, dva zápasy suprově a pak zvadne. Pokud chce vyhrát GS, tak musí vyhrát 7 zápasů - to znamená udržet vysokou úroveň hry více zápasů za sebou. Amanda je mladá a může na mentální přípravě ještě zapracovat - potenciál určitě másmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:50Od: GaelM Juniorka - streamy
Ahoj, podařilo se vám prosím někomu najít nějaké streamy na wimbledonskou juniorku? Obvykle s tím na GS není problém, ale letošní Wimbledon jako by nikde nebyl smile
Díky.
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:45Od: Vlk-v-trave Simona x Amanda
dost hrozny zapas.

Amanda se probudila nekde za stavu 1:5 ve druhem, a klidne to mohla jeste protahnout, ale dneska se fakt do toho kurtu ne a ne a ne trefit normalne:D
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:34Od: tommr Nikola Bartůnková
Nikola zvládla ve Wimbledonu s přehledem třetí kolo a postoupila do čtvrtfinále. smile V něm by se měla střetnout s Lucou Udvardy což je zřejmě mladší sestra Panny Udvardy ...
Docela mě štve že z juniorky nejsou žádný smile streamy. Když to šlo z FO proč to nejde z Wimbledonu? smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:46Od: Nenela
Taky si rikam! Pritom ty kamery tam maji, kdyt tam hrali dospeli, prenaseli vsechno. Asi naklad navic nebo co
[ Reagovat ]
06.07.2022 17:13Od: Carter
Na appke eurosportu dávajú každý jeden zápas. Aj juniorské debly, aj zápasy legiend. Plus dá sa to pozerať aj zo záznamu. Mne osobne to rozhodne stojí za tých 639kč na rok smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:20Od: Liverpool22 Výborně Rybka!
tak Rybka se proměnila v dravou Štiku - výrazně přitvrdila a ve 2. setu jasně dominovalasmileTak uvidíme co bude dál
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:23Od: com
co dal.. No dal ji v dalsim kole vypraska Halepka a bude smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:29Od: Liverpool22
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 15:14Od: paddy Češi mají také Sekerku
Šmíd bude mít radost smile

https://www.sport.cz/clanek/tenis-zarila-v-nadalove-akademii-ted-ji-ceka-wimbledon-dvanactileta-ceska-nadeje-si-rika-o-pozornost-3473469
[ Reagovat ]
06.07.2022 22:00Od: Tomas_Smid_fan
hmm, taky kvalitní PRsmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:52Od: Liverpool22 Rybka
je bohužel zatím skoro ve všem druhá.smile Ajla je o trochu více agresivnější a rozdíl je taky na returnu, kdy Rybka není schopná uhrát body ani z 2.servisu. Pokud Rybka nepřitvrdí, tak skončísmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:40Od: Vlk-v-trave
Dawaj Amando! :)
Pekny zacatek zapasu. Jen tak dal...
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:46Od: misa
Moc dlouho jí to nevydrželo.
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:46Od: Vlk-v-trave
Dlouho to netrvalo :D
Ted Amanda hleda usilovne kurt, tak snad ho jeste dnes najde:)))
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:34Od: Vlk-v-trave 10. DEN
Den, ve kterem hraje nejlepsi hrac na trave...:)
Jako predkrm Amanda se Simonou.
[ Reagovat ]
06.07.2022 13:13Od: ipko
som zvedavý na Nicka, či mu rameno dovolí podať lepší výkon, lebo ak nie, tak to ani nemá zmysel riskovať a hrať cez bolesť.. lebo aj keby to Garin ešte nevyužil podobne ako Nakashima, tak semifinále by už bola konečná.. ale za necelé dva dni nečakám zázraky, takže reálnou možnosťou je skrečsmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 13:26Od: soloo
píchnu mu pain kilery a nejake masticky pripadne tabletky na tlmenie, a ak ne tak Nadaluv doktor Dr Fuentes
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:45Od: com
Halepka s Rybakinou ve dvou do SF..
Nadal s Kyrgirosem do SF ve trech..
Takze dneska nuda smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 12:47Od: Krisboy
Nesouhlasím...Kyrgios třeba pofluše rozhodčího anebo hodí po Garinovi židli, když mu neprokáží dostatek respektu...nuda by nemusela být smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:10Od: paddy
Od té doby, co čtu TP, už se nebojím klidného stáří. smile

Čtu TP, protože si doplňuji základní vzdělání. smile

https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=hfIzZf_fYYk
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:16Od: brixner
Tak to mě vod doby, co se vochomejtam na TP, vejrazně kles...smile Nepochop to špatně, tlak se myslel..smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 12:17Od: vavrinec
No to jsem tak úplně nepochopil. Jako že to stáří bude s Aha či s TP neklidné, nebo že nebude žádné, protože člověka, jak se říká, "trefí šlak"? smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 10:58Od: Vlk-v-trave BIG 4 of 5 - MISTRI PROHRY
Machri, kteri maji 100% uspesnost proher s hraci top5. A jsou stale aktivni... Jako neni nad cistych 100%. Minotaur zatim bezpecne nej z Velke Ctyrky. Sinner ma co zlepsovat, jeste mu chybi 5, aby aspon Minotaura vyrovnal:)

Alex de Minaur / 0-18
Aljaz Bedene / 0-14
Jannik Sinner / 0-13
Steve Johnson / 0-12
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:13Od: makro99
úctyhodná bilance...
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:38Od: Vlk-v-trave
presne tak, ale existuje jeden hrac, ktery je vic ultimatni na 100% prohry s top10000000, tedy ze vsemi. Behem jedne sezony. Bez jedineho vitezstvi. A spucasne ve sve kariere vyndal i Cilice na trave ve Wimbledonu z turnaje, a to po obratu z 0:2 a jeste s brejkem dole ve tretim...
Tohle se jen tezko dostava do jakychkoliv statistik... jo...pan Pella :D
[ Reagovat ]
06.07.2022 23:23Od: makro99
Kolik jich měl těch proher? 8?
Mezi ženama je takováhle Kung... ale ta myslím neporazila Čiliče..
[ Reagovat ]
06.07.2022 13:33Od: Tomas_Smid_fan
Wow! Díky za skvělou statistikusmile JJ, Alex a Janek umí pěkně kolabovat, ale že až takhle jsem netušil. A další zdatně sekundují.
[ Reagovat ]
06.07.2022 10:51Od: Vlk-v-trave VELKA SESTKA, BIG 6 of 5
Mistri petisetovych zapasu.

1. Ilie Nastase: 42 viteznych 5setaku
2. Nole Djokovic: 37
3. Ivan Lendl: 36
4. Marin Cilic: 34
5. Pete Sampras: 33
6. Roger Federer:: 33
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:03Od: SwissMaestro
Ještě, že to Marin nevylepšil ve W 2016 proti ROgerovi, to byl tehdá zápas...
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:51Od: turista
smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 10:33Od: paddy
Nadal by si měl pohlídat postup do SF. Fritz ještě nenarazil na silného soupeře, prům. ranking protihráčů byl přes 100. A hlavně jsme na GS, kde se rozdíl mezi oběma prohlubuje, takže se nenechte zmást letošním vzájemným zápasem.

Kyrgios nemá problém s ramenem, ale dlouhodobý problém s hlavou. Garín je antukář, takže by na trávě neměl být takovou překážkou, a právě proto bude. Navíc Kyrgios letos hraje ve Wimbledonu pět setů se slabšími soupeři.

Halep je sice favoritkou, ale tento zápas bude vyrovnanější než vzájemný duel před dvěma týdny. Anisimova postoupit může.

Rybakina s Tomljanovic je zcela otevřený zápas, ať si to dopadne, jak chce.
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:09Od: brixner
Fandim Alje, vona má takovej pěknej kukuč, hučí, hučí...smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:21Od: makro99
Já dneska fandím Ajle a Christianovi..:)
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:05Od: turista
No jo. Ale je to tráva a ne antuka na Roland Garros. Fritz by mohl Nadala poslat domů.
[ Reagovat ]
06.07.2022 10:02Od: paddy Snad to nebyl big Sascha
smile

Však chňapni mi tam taky jednu flašu smile smile

https://www.sport.cz/clanek/tenis-wimbledon-ostuda-ve-wimbledonu-trener-mel-plne-kapsy-jidla-vedeni-slavneho-turnaje-zasahuje-3472677
[ Reagovat ]
06.07.2022 06:19Od: Mayo
Dnes čaká Rafu veľmi náročný super, bude to veľkolepá bitka smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 07:40Od: SwissMaestro
Jojo, dneska to bude mít extrémně těžké....vskutku smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 09:38Od: brixner
No, snad bude mít ten náš rocker pravdu a Fricek Rafu vyndá! Myslím, že hru na to má!smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 10:00Od: com
rocker? beztak si tam pousti Helenku Vondrackovou smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 11:08Od: brixner
No, Helenka když se nasere, tak i hezky zapěje! Dyť je to naše národní stříbro..smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 12:57Od: Petr_Fisk
Jen ho nechte, ať se bojí.
[ Reagovat ]
06.07.2022 12:17Od: mahycek
Hezké přirovnání s tou Helenkou Vondráčkovou a
teď vážně. Včera a dnes zrovna ujíždím na
Porcupine tree ( Closure Continuation) 2022.
Vyšlo před deseti dny. Leader Steven Wilson.smile
Fritzovi, když to nevyjde, tak se stratím smilesmile
[ Reagovat ]
06.07.2022 12:19Od: vavrinec
Dobrý vkus! smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:04Od: Tennisfan77
JJ 3:0 dostane Fritz, každý to víme, nemá smysl to rozebírat smile
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:06Od: turista
Na trávě? Není to Chatrieruv centrkurt na RG.
[ Reagovat ]
06.07.2022 14:52Od: annah
To nevadí. Stejně dostane...
[ Reagovat ]
06.07.2022 16:03Od: JohnB
tos psal i o Sinnerovi vcera smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist