Federer chce po vyřazení v Dauhá potrénovat, v Dubaji hrát nebude

  • Roger Federer se po comebacku v Dauhá odhlásil z turnaje v Dubaji, jenž se bude hrát příští týden. Devětatřicetiletý švýcarský tenista se v Kataru vrátil na ATP Tour po 13 měsících a dvou operacích kolene a vypadl ve čtvrtfinále s Gruzíncem Nikolozem Basilašvilim.
    12. 3., 09:28 | Aktuality |  111 komentářů
    Roger FedererRoger Federer 
     
  • Profil hráče

"Bylo skvělé být zpátky na ATP Tour, užíval jsem si v Dauhá každou minutu. Rozhodl jsem se, že nejlepší bude vrátit se k tréninku, a proto jsem se odhlásil z Dubaje," uvedl Federer na sociálních sítích několik hodin po třísetové porážce s Basilašvilim. Ve středu v prvním utkání po dlouhé pauze zdolal dvacetinásobný grandslamový vítěz Brita Daniela Evanse.

Federerovi se v Dubaji dlouhodobě daří. Turnaj osmkrát vyhrál a v roce 2019 na něm získal svůj jubilejní 100. titul na okruhu. V Dubaji nebude kvůli bolavým zádům startovat ani jeho dlouholetý rival Rafael Nadal ze Španělska.

Federera vzhledem k odhlášení z Dubaje čeká turnajová pauza, neboť se už dříve rozhodl, že nebude na přelomu března a dubna obhajovat titul z roku 2019 v Miami.

Ondřej Jirásek, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (111)
12.03.2021 19:01Od: Nola
Bazil zatial v amoku....
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:07Od: ipko
nech porazí aj Bautistu, s týmto tenisom má potenciál dostať sa v rebríčku vyššie
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:15Od: Nola
ma urcite, ale rodinne problemy ho zastavili... ma potencial, nema sponzora na oblecenie, dnes hral ako maly boh, neskutocny level dnes, neverila som, ze dokaze porazit Fritza...
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:19Od: Tomas_Smid_fan
rodinné problémy? Jako covidové?
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:27Od: Nola
:D taky znaly sa pyta? asi dlho ten tenis nesledujes.....
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:51Od: Tomas_Smid_fan
Sleduju tenis, ne moc rodinné záležitosti.
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:43Od: Kozoroh
Federera podle mě k návratu na okruh motivuje olympiáda v Tokiu, chce se ještě jednou pokusit získat zlato ve dvouhře, byť šance nejsou moc velké, nemluvě o tom, jestli vůbec olympiáda proběhne. Pak v příštím roce odejde do tenisového důchodu.
[ Reagovat ]
12.03.2021 17:39Od: Nola
Autista uplne znicil Ivanka z Mrazika, seria zastavena, ma skalpy 2 hracov T10, ako som pisala, najviac podcenovany hrac na okruhu, ale velmi, velmi nebezpecny
[ Reagovat ]
12.03.2021 17:39Od: Nola
dala som skor Vlhovu, ta urobila velku radost smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:51Od: FulnekUltras
darmo, na tento level už českí lížaři jednoducho nemajú... ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=HUFlw8f_nqE

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 17:53Od: annah
A mně hodně nesympatický. Doufám, že to tam celé vyhraje Fritz.
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:04Od: Nola
tak dnes bol asi duel dvoch "sympatakov", Ivanka tu vacsina nemusi a Autista je zase vacsine "volny"
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:40Od: Tomas_Smid_fan
Tak Autista to má v obličeji. Ale s Rublem mi udělal velkou radostsmilesmile Škoda, že jsem to nemohl sledovat.
Aspoň kouknu na HL.
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:45Od: Nola
ja iba kusok 2.setu, Petra Vlhova dostala prednost, ale Autista ma nenormalnu obranu, a vyvazeny utok, len neudrzi tento level dlhodobo
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:17Od: Tomas_Smid_fan
Nechtěl jsem to zakřiknout, ale mám velkou radost, že postoupil Nikoloz a ne Fritzsmilesmile
No Autistu asi nedá, ale kdyby, to by byla největší paráda. Sympaťák z Gruziesmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:35Od: annah
Roger to teda v tom třetím kole chytil! Možná nejhoršího možného soupeře.
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:59Od: Tomas_Smid_fan
Aspoň se nesrovnával s nějakýma máslamasmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 14:06Od: ipko
sám som zvedavý na zápas Nikoloza proti Taylorovi, pretože aj z toho by sa dala trochu odsledovať Rogerova skutočná forma,, Fritz je určite favorit, ale odohral tu dvabťažké zápasy, takže Basilashvili môže aj dnes prekvapiť.. ak ho však Fritz vyškolí, tak asi vieme ako je na tom Roger
[ Reagovat ]
12.03.2021 14:12Od: Patik
každý zápas je iný každý súper je iný..proti Federerovi sa inak nastavíš ako proti Fritzovi..Nikoloz môže mať splnené a dneska to môže odchodiť..niekedy to tak býva..
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:14Od: Frantz
Arogant nějak rychle vystřízlivěl, nechce být za fackovacího panáka, tak hodil ručník smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:24Od: Burrows
jeho ego by porazky neuneslo, pritom je lepsi prohrat v zapase nez si blahove myslet, ze se treninkem pripravi tak, aby pak vsechny kosil
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:51Od: Pe3k
On někde říká, že bude všechny kosit?
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:53Od: Burrows
a ja sem snad napsal, ze to on nekde rekl?

ja tim jen chtel naznacit, ze federer je proste zvykly vyhravat, neni zvykly prohravat s basilkem a podobnymi a podle me si na to ani zvykat nechce
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:59Od: sojka1
a proc by si mel na to zvykat? Osobne se taky radeji prerazim, nez abych prohrala.... a vubec mi o nic nejde.... :-))
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:55Od: sojka1
a jak si ty treningy asi tak predstavujes, myslis, ze mu hazou micky? Samozrejme, ze se domlouva velmi kvalitni sparring partner a hraji se i ostre zapasy. Neni tam jiste ten turnajovy tlak - a Fedex taky nervozitu priznal - ale meritko to je. On ovsem, bohuzel, nenarazil jen v tomhle ohledu. Jsem presvedcena, ze navaze na soucasnou zkusenost a az se vrati, bude zase dal. A samozrejme, ze jeho ego nedovoli, aby si na nem nekdo zvysoval to svoje. Co je na tom divneho nebo blahoveho? A nejde taky jen o nejake ego, ale oficialni zapisy.... ma za sebou operace, pres rok nehral, bozinku...
[ Reagovat ]
12.03.2021 17:16Od: Burrows
zadny trenink na svete ti nevynahradi ostry zapas a to v zadnem sportu na svete
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:19Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:09Od: turista
No Federer se bojí případných porážek. Ale bez rizika že vyhučí s tenisty jako je právě Bazilišek nebo Fritz nemůže získat potřebnou ostrou zápasovou praxi, kterou potřebuje jako sůl aby byl zase konkurenceschopný. Nole po operaci také před 3 lety musel projít hořkou cestou otloukánka.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:11Od: Forehand
Ten je už hotový, z BH len slajzuje, nestiha, neverí si a na antuke dostane tak naložené, že do W. pojde s takou sebadoverou, ze vypadne v prvom kole.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:51Od: Tomas_Smid_fan
Hlavně na to nezapomeň vsadit, bylo by to škoda penězsmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:52Od: peRFect
Zrovna z BH hrál méně slajzů,než obvykle.No což,zase jsi nic neviděl,ale chytrej jak rádio.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:57Od: Nola
jj, ale tie jeho slajzy vyzeraju tak jednoducho z jeho rakety
ako sa mas laska? ja som zapas vcera sledovala, Fedex vyzeral unaveny a pri niektorych loptickach bol neskoro a z toho pramenili chyby, vdaka servisu sa drzal statocne, neverila som, ze ho Bazil dokaze porazit, predtym hral ako ponocny, asi sa dokazal namotivovat, tak to uz niekedy chodi, ak hras s hracmi, ktori su za inych okolnosti nedostizni..
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:17Od: turista
Před chvílí jsem se koukl na sestřih ze zápasu. Nebylo to od Federera tak zlé ten výkon. Bazilišek ovšem hrál výborně.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:48Od: Tomas_Smid_fan
Prosím tě, poraď mu, určitě bude rádsmilesmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:00Od: Burrows
federer neni zvykly prohravat, ale tady je to podle me chyba, on potrebuje ostry zapasy, to na treninku proste nedozene ani nahodou

chce to odhodit ego, klidne vypadnout na par turnajich na zacatku a dat nejakym basilakum a podobnym zivotni skalpy, ale hrat a hrat...
[ Reagovat ]
12.03.2021 15:53Od: peRFect
Vidím to podobně.Natrénovat zápasový rytmus nelze a to ani simulovaným zápasem.Na druhou stranu já mám o nějakých 20GS méně,abych adekvátně posoudil jeho rozhodnutí,byť starý jsme skoro stejně :))
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:06Od: Forehand
Keby hras v jeho konkurencii z rokov 03-07, nejake 3-4Gs by si urobil aj ty.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:52Od: peRFect
Taky si říkám,zejména na RG.
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:01Od: Usm
v tomhle roce si myslím, že Federer ve Wimblasu neporazí ani Nadala, natož Djokovice
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:08Od: turista
No hlavně když Federer s těmi starty na turnajích tak šetří tak potřebná zápasová praxe tam těžko bude.
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:13Od: Patik
Zas tak zle natom nebude..
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:12Od: Frantz
2008 na tom byl jak??
[ Reagovat ]
12.03.2021 14:10Od: dappe
Po mononukleóze, takže asi nic moc.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:07Od: Forehand
Do finále W bez straty sety, to sa mu do roku 2008 nikdy nepodarilo.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:13Od: dappe
Samozřejmě podařilo, ale to je jedno.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:55Od: Forehand
Máš pravdu, v rámci W. sa mu to podarilo ešte v 2006, beriem späť.

Do roku 2008 sa mu však nestalo, že by vyhral všetky zápasy na tráve bez straty setu až do finále W.

V roku 2008 vyhral 11 zápasov na tráve bez straty setu, Halle+Wimbledon, z toho len nejaké 2-3 TB, proste formička.

Až dokým sa to nestretlo s Nadalom. Ten mal 2008 taktiež úžasný. Vyhral RG, Queens, Wimbledon, OH Peking, Canada Open Masters 1000, to všetko za 2.5 mesiaca.

Za nezdarom Federera vo Wimbledone treba rozhodne hľadať formu Nadala. Vyvrcholilo to ešte výhrou na AO09, je škodou, že Nadalovi skazil sériu Murray na USO08, Andy tam hral ale fakt dobre.
[ Reagovat ]
12.03.2021 17:12Od: dappe
Ono je celkem jedno kolik ztratil setů, minimálně první půlrok té sezony měl na své tehdejší poměry špatné, hlavně herně. Wimbledon nebyl výjimkou, hrál hůře než předešlé roky. Tihle hráči můžou vyhrát 3:0 po slabém výkonu a 3:2 po dobrém.

Nadal měl ten zápas vyhrát dříve, byl zázrak, že se Federer dostal tak blízko vítězství. Mě dost překvapuje, že tohle finále někdo považuje za nejlepší zápas historie. Určitě obsazením a průběhem byl neuvěřitelně zajímavý, ale ani jednomu se ten zápas herně příliš nepovedl.
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:07Od: Kozoroh
A co je podle tebe nejlepší zápas historie? Vedle finále Wimbledonu 2008 je často takto označováno finále Wimbledonu 1980 mezi Borgem a McEnroem. Ten zápas bylo prvotřídní drama v tom legendárním TB a v rozhodujícím pátém setu, ale pro milovníky dnešního baseline tenisu to není atraktivní zápas, spousta nezreturnovaných servisů, výměn do 3-4 úderů, výměn nad 5 úderů jako šafránu.
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:35Od: Forehand
Tazko mozeme objektivne hodnotit najlepsi zapas historie, ked sme ho nevideli nazivo. Mam na mysli to finále z 1980.

Najlepsi zapas historie musi splnat zakladné atribúty. Je to také suché, a vyznie to surovo ale je to tak.

1. Musi mat 5 setov
2. Musi sa tam pisat história
3. Musi byt herne na vysokej úrovni, ale fakt vysokej
4. Piaty set musi byt dramatický

Ak sa tam prida nejaký ten nepremenený MB, dramatická otočka, to je vítaný bonus.

U mna toto vsetko okrem toho MB má finále W08, roky 80. neviem porovnat, ked clovek priamo neprezil tú emociu, neda sa to.

Herne sa mi ale este viac pacilo AO09, ale to mam tak preto, lebo hardovy tenis mam radsej ako travnaty. Tam ale piaty set bol uz herne slabsi, ale prve 4 boli naozaj extremne špičkové; najma prve dva to bol tenis z inej galaxie. Posledne finále, kde mal Rafa naozaj ale naozaj rychle nohy.
[ Reagovat ]
12.03.2021 19:02Od: dappe
To nemohu posoudit, protože jsem tyhle zápasy nezažil. Z toho, co jsem viděl, tak je to pro mě s náskokem semifinále AO 2005 Safin - Federer. Pokud bych mohl jít i mimo GS, potom na druhém místě finále Řím 06 Federer - Nadal.

Ty často zmiňované jako Wimbledon 08 nebo AO 12 za mě ne.
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:01Od: Burrows
letos bych veril, ze ho muze dat v hale na konci, jinde podle me ne
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:45Od: steve79
Pořád se bavíme o Rogerovi, ale docela mě zaráží Thiem jakou zažívá krizi. V čem myslíte, že to je ?smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:46Od: steve79
Zdá se mi, že od US OPEN to s ním jde z kopce.
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:55Od: Usm
tak pozor, Bautista Agut zase není žádný ořezávátko, ten dokáže zatopit každýmu
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:58Od: steve79
To máš pravdu, ale na Australien Open totální výprask od Dimitrova, předtím Berretini,
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:02Od: Nola
nebol v lietadle, v ktorom hraci museli podstupit 14-dennu karantenu na izbe? mozno sa mylim, ale vychadza mi to z tohto clanku....

https://www.tenisportal.cz/zpravy/bautista-prirovnal-karantenu-v-melbourne-k-vezeni-ale-s-wifi-pote-se-omluvil-29931/
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:02Od: Forehand
Veru, velka slabota. Ked mu nevyjde antukova sezóna, po US Open moze ist kludne mimo osmičku.
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:34Od: Nola najviac podceňovaný hráč u ATP?
za mňa Autista, včera zase dokázal, že okrem Rafu, snáď nemá problém poraziť kohokoľvek, ak je vo forme, s jednou výnimkou, nesedia mu servismani...., ale naposledy vyprovodil trebars Gyrosa na ATP Cupe
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:10Od: turista
No na Nadala má Bautista asi blok v hlavě. A na tomhle turnaji se mu dlouhodobě daří.
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:15Od: Patik
sú to krajania..je to viacmenej o rešpekte..rovnako ako Wawrinka a Federer..
[ Reagovat ]
12.03.2021 15:20Od: turista
Asi že jo.
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:02Od: svetova.dvojka
No... to se dalo čekat smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:57Od: Krisboy
Hlavně fyzičku, Rogi! smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:39Od: RF46
Panove, eFHacko prosi o pozornost a vy ho zcela ignorujete!smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:56Od: Forehand
Ubehlo pár hodín, reakcie prisli a jediný prispevok, ktory je ignorovany je ten tvoj :)

Az ja som sa zlutoval. Dnes mas dobry den.
[ Reagovat ]
12.03.2021 20:29Od: RF46
No a nenapadlo te, ze na tebe zareagovali, kvuli me poznamce? Tipnu si - nenapadlo:)
-
Sem rady ze si se jako správný baca z pastvy ovecek naucil od psika aportovat. Staci hodit a ihned ses zpet s klacikem. Tak hura zpet do ohrady prepocitat ovecky!
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:23Od: Forehand
Dobré rozhodnutie. Neverí si a potrebuje potrenovat, aby mal antukovu sezonu na svojej rakete.
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:59Od: Nola
ty mas kratku pamat? ja si iba spominam, kolko zapasov prehral Novak po operacii s kde kym, ja si Fedexa nedovolim nikdy odpisat.... preco sem tahas zrovna antuku? je pochopitelne ze nastupi na antuke, kedze turnaje na harde sa v tom obdobi nehraju...
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:13Od: Tomas_Smid_fan
já myslím, že on už se v těch svých výmyslech tak nějak ztratil. Rafa nehrá, těžké období a ty nervy, jestli se dá dokupy do RG...
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:09Od: RF46
sam urcite ne, nekdo mu bude muset poskytnout odbornou pomoc.
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:10Od: Patik
Včera hral asi poprvýkrát tenis adekvátny jeho veku...magické momenty striedali obrovské hrubice..kondícia a reč tela pokulháva..withdraw ako dobré rozhodnutie na druhej strane by som povedal že potrebuje zápasy..on sám vie najlepšie..dva zápasy ale poslúžia..
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:15Od: steve79
Naprosto souhlasim. V nekterych momentech delal sileny chyby a nekdy nestihal. Cekal jsem, ze v Dubaji bude hrat protoze mi chybi zapasova praxe.
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:24Od: Patik
Zaujímalo by ma čo zamýšla..nemôže predsa štartovať trávnatú sezónu s dvomi zápasmi z Dohy a pomýšlať že vyhrá Wimbledon niekde s Djokovičom..
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:29Od: Forehand
No rozhodne si nemysli, ze existuje Paitik, ktory veri, ze vyhra Wimbledon.

Od toho sa odpichni.
[ Reagovat ]
12.03.2021 10:59Od: Krisboy
Wimbledon přes Djokoviče vyhraje leda tehdy, když bude Djok hrát levou rukou a s horečkou. Potom možná...
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:15Od: Tomas_Smid_fan
ne, ne, Djokoviče může porazit, jedině když bude úplně fit, žádný břišní sval, úžeh, ani nic podobného. To jsou kouzla a čárysmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:37Od: Krisboy
Ano - kouzla a čáry, něco takového tam je... Ale s břišním svalem to nijak nesouvisí.
[ Reagovat ]
12.03.2021 18:48Od: Tomas_Smid_fan
Myšleno, že jakákoli zdravotní indispozice kouzelně příspívá k vítězstvísmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:17Od: Patik
ale..ak by mali hrať spolu zajtra tak s tebou môžem súhlasiť..
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:36Od: Krisboy
Myslíš, že v roce 2019 Roger neměl formu? Kdepak, u něj to není o formě nebo herní pohodě...u něj je to o hlavě. I kdyby hrál v formě jako v letech 2004-2007 dejme tomu (nebo 2017), stejně by se zase rozsypal smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:04Od: Patik
no je to o hlave viacmenej to máš pravdu..ale netreba ho odpisovať a v tenise je možné všetko..stále ten Wimbledon nemusí suverejne ovládnuť..môžu mu pomôcť nejaké okolnosti k výhre..
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:21Od: Krisboy
Já ho neodepisuju. Dokonce jsem přesvědčen, že může kromě asi RG vyhrát kterýkoliv gs. Ale s jednou podmínkou - někdo mu musí odstranit z cesty Djokoviče.
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:39Od: Patik
na Wimbledone to môže dokázať aj cez Djokoviča len nesmie zlyhať v hlave..môže čerpať z posledného zápasu..
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:51Od: Krisboy
smile
Sorry, to už je na mě moc.
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:53Od: Krisboy
To můžeš rovnou napsat: Může vyhrát turnaj, ale nesmí na něm prohrát žádný zápas.
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:02Od: Patik
ja si len myslím že Djokovič už tiež nieje istota na každom turnaji..
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:19Od: Krisboy
O tom také vůbec nebyla řeč... to je jedno
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:22Od: Patik
napísal si že niekto mu musí odstrániť z cesty Djokoviča..to mi znie akoby ho s istotou čakal vo finále Djokovič..
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:37Od: Krisboy
Jaké finále zas? O finále také řeč nebyla...jsi při smyslech? Sorry, už to fakt vzdávám smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 14:08Od: Patik
Ale s jednou podmínkou - někdo mu musí odstranit z cesty Djokoviče.

veď čo si jak...toto si napísal..čo myslíš kde by toho Djokoviča stretol..keď nie semi alebo vo finále ? okej kašli natosmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 14:43Od: Kozoroh
Tak Roger je nyní v žebříčku 6., takže na Djokera může narazit ve čtvrtfinále. Pokud by klesl na 13. - 16. místo, tak dokonce už v 4. kole.
[ Reagovat ]
12.03.2021 14:47Od: Krisboy
Nebýt covidu, není už ani v top20 zřejmě...mimochodem, tebe jsem se chtěl na něco zeptat, ale už jsem to zapomněl smile
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:09Od: Marduch
Nebýt covidu, tak uz není v žebříčku vubec. Ale nebýt covidu, tak on by nejspis tak dlouho nepauziroval.
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:51Od: Krisboy
Asi tak...pointa byla, že by se mohli potkat o dost dříve, než ve finále.
[ Reagovat ]
12.03.2021 14:56Od: Patik
ak mu ho primiešajú do jeho polovice pavúka môže ho stretnúť aj skôr teda..ale aj neskôr..no to je jedno každopádne..vždy tam je Nole ako by to bola samozrejmosť turnaja pritom aj on je len človek ktorý máva občas výpadky..aj keď pravdepodobnosť je nižšia ale rozhodne nieje istota..
[ Reagovat ]
12.03.2021 16:53Od: Krisboy
Istota je jen jedna - Federer je z Djokoviče pokakanej až za ušima a na grandslamu ho už nikdy neporazí.
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:02Od: steve79
Objektivně musíme přiznat, že Fedex má reálnou šanci ve Wimbledonu. Na hardu na tři sety už to prostě není na vítězství.
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:14Od: Patik
Keď ho takmer vyhral v roku 2019 proti Djokovičovi..tak prečo nie teraz..sú síce iné okolnosti ale..času na prípravu má dosť..hlavne aby bol zdravý a painfree..
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:40Od: steve79
Taky bych Rogerovi přál ještě jeden Grandslam, ale osobně by byl pro mě neuvěřitelným překvapením.
Od roku 2019 uplynulo téměř jeden a půl roku a Roger 13 měsíců nehrál. V tom je ten největší problém
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:00Od: Usm
pokud Federer nebude hrát ve Wimbledonu rychlé a dominantní zápasy, tak může odehrát pár čtyř nebo pětiseťáků, než se k Djokovicovi vůbec prokouše a pak? Djokovice z kurtu za hodinu a půl jenom těžko vystřílí, takže čím déle se bude hrát, tím spíše fyzicky proti Djokovicovi odejde. Pokud by ho nedal 3-0, tak jinak asi nemá šanci. Navíc co je winner proti normál hráči, tak proti Djokovicovi často winner není a musí hrát další dva údery navíc, kdy se nakonec Federer vyhážesmile
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:07Od: Patik
Djokovič môže vyhrať French Open a Wimbledon môže odfláknuť..alebo sa môže stať nejaké prekvapenie..môže sa zraniť..človek nikdy nevie..
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:07Od: Usm
nevím, co by se muselo stát, aby French open zase nevyhrál Nadal. Ten jeho styl je odporně nekoukatelný, ale bohužel mega účinný
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:14Od: Amputace
Zato Djokovič je přímo tenisový estét - jak herním projevem, tak chováním na kurtu.
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:21Od: giovani
Granslam bude už pre neho veliké sústo. Pokiaľ možno chcelo by to urobiť dobrý výsledok a dôstojne sa rozlúčiť napr. na Wimbledone, prípadne US open,lebo čím ďalej hlavne na harde bude mať problém s mladými už v prvých kolách. A predsa Federer nechce ani nebude chodiť po 250kach.
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:34Od: Patik
na druhej strane keď urobíš dobrý výsledok na GS tak prečo by si nemohol urobiť lepší výsledok niekde inde..keď prehráš v semi alebo finále GS stále máš pocit že nato máš a nieje dôvod končiť..pozri ako je natom Murray..prehráva na challengeroch a stále nekončí..a Federer má ešte bohapustejšiu kariéru..nieje to jednoduché..
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:01Od: Forehand
Si si isty, ze vies co znemaná termin bohapusty a kedy ho správne pouzit, pato?
[ Reagovat ]
12.03.2021 13:15Od: Amputace
:D
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:11Od: giovani
Kvalitu on bude mať stále, len tenis sa zrýchľuje, musíš byť hotový atlét a údery sú oveľa razantnejšie. Je to o kondičke a tvrdom tréningu, a bohužiaľ roky sú tu.
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:18Od: Patik
sme len príliš skeptickí kvôli tomu čo Roger predviedol v posledných dňoch..verím tomu že ak bude zdravý a potrénuje bude z neho zase iný hráč..
[ Reagovat ]
12.03.2021 11:42Od: steve79
Na to, že Roger poslední 3 - 4 roky ztrácí rychlost to je vidět nejvíce na US open, kde je středně rychlý hard s vysokým odskoky.
[ Reagovat ]
12.03.2021 12:12Od: Patik
No..US Open mu nejde dlhodobo..ale posledné roky je to o jeho zlyhaniach v hlave..
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist