Federer v Paříži vyhrál noční boj s Koepferem. Další pokračování v turnaji zvažuje

  • FRENCH OPEN - Roger Federer ve třetím kole French Open strávil na kurtu přes tři a půl hodiny. 39letý Švýcar v zápase night session udolal 7-6 6-7 7-6 7-5 Němce Dominica Koepfera až téměř hodinu po půlnoci. V osmifinále, do kterého možná s ohledem na svůj zdravotní stav a blížící se oblíbené turnaje na trávě nenastoupí, ho čeká Ital Berrettini.
    6. 6., aktualizováno | Aktuality |  187 komentářů
    Roger Federer (© AFP)Roger Federer (© AFP) 
     

Roger Federer se v březnu vrátil po více než roční pauze zaviněné dvěma operacemi kolena. French Open, které je jeho teprve třetí letošní akci, bere jako rozehrání před turnaji na trávě. 

39letý Švýcar už má za sebou tři vítězné zápasy. Po Denisi Istominovi a Marinu Čiličovi si poradil i s Němcem Dominikem Koepferem, kterého ale udolal až po více než tří a půlhodinové bitvě 7-6 6-7 7-6 7-5.

Zápas se hrál v letos nově zavedené night session, na kterou nesmí kvůli zákazu vycházení po 21. hodině diváci. Federer v komorní atmosféře kurtu Philippa Chatriera čtyřikrát ztratil podání a spáchal 6-5 nevynucených chyb, nakonec ale cestu k vítězství našel.

"Po druhém setu jsme si nebyl jistý, kolik mi zbývá paliva v nádrži,. Do té chvíle to byla bitva. Tahle výhra je pro mě důležitá, protože tři a půl hodiny netrénuju. Dnešek byl pro náš tým velkým krokem dopředu," komentoval Federer, kterým postupem do 68. osmifinále na grandslamu vylepšil svůj vlastní rekord.

"Nebylo to pro mě snadné, bylo tu hodně premiér. Poprvé jsem hrál proti Koepferovi, poprvé v night session tady v Paříži, poprvé v kariéře zcela bez fanoušků. V moha ohledech to pro mě byl jedinečný zápas. Takže jsem šťastný, že jsem našel cestu k vítězství," uvedl 20násobný grandslamový šampion.



V osmifinále světovou osmičku Federera čeká soused ze světového žebříčku Matteo Berrettini (h2h 2-0), který si poradil se Soon Woo Kwonem a poprvé postoupil do osmifinále French Open.

Vítěz French Open z roku 2009 Federer ale po postupu mezi šestnáctku nejlepších naznačil, že jeho další pokračování v turnaji není jisté. Uvažuje, že si dá čas na odpočinek a přípravu na travnaté turnaje.

"Uplynulé zápasy si důkladně zanalyzujeme a vyhodnotíme, co dál... Musím se rozhodnout, jestli budu hrát, nebo ne. Jestli není příliš velké riziko v turnaji pokračovat, nebo je ideální čas pro odpočinek," uvedl Federer ke svému dalšímu pokračování v turnaji.

"Protože nemám mezi Paříží a Halle týden pauzy jako obvykle, musíme rozhodnout, co je pro mě z hlediska Wimbledonu nejlepší," řekl osminásobný vítěz z londýnské trávy. "Mám za sebou zápas, v němž jsem mohl jít do pátého setu, a těžko říct, v jakém stavu bych se druhý den probudil. Je to zajímavá situace, abych to řekl mírně. Rozhodně teď zažívám jiné časy než dřív," uvedla bývalá dlouholetá světová jednička.

Ve čtvrtfinále by teoreticky mohl narazit na aktuálního vládce světového tenisu Srba Novaka Djokoviče, který stejně jako další Federerův velký rival Rafael Nadal ze Španělska ještě v Paříži neztratil set.

"Byl bych rád v Rafově nebo Novakově kůži, protože si mohou říct, 'Cítím se dobře, hraju dobře, vítězím'. Já ale takový pocit teď nemám. Tohle všechno jsou pro mě postupné kroky v mém comebacku," dodal jeden z nejlepších tenistů historie, jenž oslaví v srpnu čtyřicetiny.

• FRENCH OPEN 2021 •
Francie / Paříž, antuka, 34.360.000 eur
sobotní výsledky (05. 06. 2021)
• Dvouhra mužů - 3. kolo •
Djokovič (1-Srb.) - Berankis (Lit.) 6:1, 6:4, 6:1
Nadal (3-Šp.) - Norrie (Brit.) 6:3, 6:3, 6:3
Federer (8-Švýc.) - Koepfer (Něm.) 7:6 (7:5), 6:7 (3:7), 7:6 (7:4), 7:5
Berrettini (9-It.) - Kwon Sun-u (Korea) 7:6 (8:6), 6:3, 6:4
Schwartzman (10-Arg.) - Kohlschreiber (Něm.) 6:4, 6:2, 6:1
Sinner (18-It.) - M. Ymer (Švéd.) 6:1, 7:5, 6:3
Struff (Něm.) - Alcaraz (Šp.) 6:4, 7:6 (7:3), 6:2
Musetti - Cecchinato (oba It.) 3:6, 6:4, 6:3, 3:6, 6:3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (187)
06.06.2021 19:32Od: Tomas_Smid_fan Attn redakce
6-5 UE je obdivuhodné číslo, ale asi jich bylo o něco víc. Pobavilosmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:51Od: annah
Prostě šest až pět. Co je na tom divného? :-)
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:17Od: Tomas_Smid_fan
Právě, že jsem jich napočítal víc i v jednom setusmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:03Od: hanz
Tady je jasně vidět, jak neantukáři berou tento GS. VÝSMĚCH.smile Viz Osačka, Fedex.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:54Od: Frantz
Hroznej blb, vyřadí Němce a pak jen tak z plezíru odstoupí.. smile By mě zajímalo, jak to Koepfer okomentoval smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:58Od: RF46
Co by mel komentovat? Mel vyhrat :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:30Od: Patik
Urobil dobre..RG ho nepotrebuje..možno len v tom ohlade aby malo nejakú sledovanosť..prázdne tribúny zakryté plachtou o deviatej večer v pomalých podmienkach to je ideálne tak pre Nadala a upratovačky ktoré behali v pozadí..inak som spokojný s tým čo tu Roger predviedol..viacmenej..ten posledný zápas bol síce katastrofa..ale Koepfera by na tráve vybavil v troch setoch.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:41Od: Amputace
V čem jsou večerní, spíše chladné podmínky ideální pro Nadala? Tomu odjakživa svědčily rozpálená antuka a vysoké teploty.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:22Od: turista
To souhlasím. Nadal má rád sluníčko, horko a sucho.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:46Od: Patik
Pardon..Nightsessiony na podsypanom kurte Šatriéra sedia viac Federerovi než Nadalovi.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:11Od: peRFect
Mně spíš přijde,že všechny (čtyři) Rafovo fanatické fanoušky zde štve,že Roger prostě může.Je v pozici,že může říct - hele chci se šetřit na trávu,končím.No a co?Neudělal nic špatného,jeho záměr je zištný,není to vypočítavost,je to strategie.Dnes ráno musel bejt rozbitej jak cikánský hračky.Věk není číslo,dožene Rafu i Novaka.I kdyby dopředu avizoval,že přijede jen na první kolo,organizátoři by po něm sáhnuli všema deseti.Jak tu píše peggy,Roger je reklama...reklama na tenis,protože takový přesah tomuto sportu nikdo nikdy nedal a je otázkou,zda vůbec dá.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:20Od: annah
Ještě Borg. Ten byl první, Roger ho následuje.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:39Od: Patik
Nadal po 30tke podriaďuje celú sezónu kvôli antukovej časti..40 ročný Federer ktorý chce odohrať celú sezónu si nemôže dovoliť skipnúť jeden antukový turnaj..Nadalfan logicsmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:55Od: Amputace
Nadal, který podřizuje vše antuce, vyhrál po třicítce dva hardové GS a hrál další 2 finále, což je, pokud se nepletu, stejně jako po třicítce Federer. To mi přijde dost v pohodě, jen tak si odskočit z antuky (řečeno z pohledu tvé logiky), na které pořád dominuje, a vyhrát dva GS mimo ni.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:48Od: Amputace
Vidíš to. A 35ti letému Nadalovi, který měl mít podle predikcí odborníku přes fyzio už dávno po kariéře, tady pár jedinců má za zlé, že vynechává turnaje typu Miami či Cincinnati a nedominuje na hardu. Udělat tohle Nadal například na AO se zdůvodněním, že chce šetřit síly na antuku, vlna výsměchu a pohrdání ze strany FFF by byla přinejmenším stejná.

Za mě je Federerovo odstoupení naprosto v pořádku a rozumím tomu. Antuka není jeho oblíbený povrch, takže je pochopitelné, že už na ní nemá ty nejvyšší ambice.
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:55Od: Dobry-den
Dneska je apríl nebo co to je? On si jako odstoupí z GS, aby mohl hrát na pětistovce v Halle? Proč tady vůbec hrál a nepřipravoval se na trávu rovnou? A von si jako fakt myslí, že má ve Wimbledonu šanci na úspěch? smile Šašek. smile

Snad ho Rafa konečně překoná, aroganta jednoho. smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:02Od: Forehand
Ale ved Rogi vzdy bol jednooky kral slepych. A zbieral len oriešky o ktore nemalo Big2 zaujem.

Proste vie, ze v Parizi nemá nárok a tak sa vybral o dum dál, kde bude nizsia konkurencia. V podstate je to symbolické gesto, ktore kopiruje celu jeho karieru.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:18Od: spaniel
Jeden se až diví, proč se věčná dvojka zucastnovala a rvala se o ty oříšky smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:33Od: Roger_Federer Re: Kopiruje to
I tvoji 10tiletou karieru na tomto portalu, taky si mezi troly jednookym králem. smilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:36Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:40Od: team.wta
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:48Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:59Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:39Od: Grape
A proč ne? Tímhle způsobem se prostě tradičně připravuje na Wimbledon, který je pro něj prioritou. A možná nemá letos šanci jej vyhrát (i když s jistotou bych to nikdy netvrdil), ale pořád má větší šance než na RG.
K tomuto kroku jej prakticky dohnali pořadatelé RG, když bez ohledu na cokoliv šachují s termínem svého turnaje. smile Holt si mysleli, že si z nich každý sedne na zadek. Jsem vlastně rád, že jim Roger ukázal, že ne. smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:34Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:43Od: Nola smejem sa
spominam na rok 2017, ked sa Murray dal nalosovat do pavuka /bol zraneny/ na USO a nakoniec odstupil, vtedy tu ti isti, ktori teraz obhajuju odstupenie nadavali Andymu a nenechali na nom ani nitku suchu, tomu sa hovori dvoji meter smile

ano ospravedlnuje ho vek, ale v pripade Murrayho to bolo uplne obdobne.....
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:58Od: a.magerova
Dvojí metr tady používáš vždy hlavně ty v případě Rogera... Andy M (jako No2) se nechal nalosovat do pavouka a vzápětí ohlásil, že do turnaje ani nenastoupí, což je teda velký rozdíl !!!
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:07Od: Nola
bol vtedy NO1
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:31Od: a.magerova
Bol vtedy No2.
Nol bol vtedy Rafa.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:32Od: a.magerova
opr. No1 bol vtedy Rafa.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:36Od: Nola
OK, asi tomu tak bude, iba podotknem aj som vtedy ani Andymu ani Fedexovi vobec nenadavala, ja obe odstupenia chapem, len vy ste strasne citlivi, ked spomeniem, ako ste vtedy Andymu nadavali....
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:18Od: a.magerova
Protože odstoupil pár hodin po losu, což byla sviňárna.
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:28Od: spaniel
Zjevně ji dělá problém posoudit dvě situace nebo se to rozhodla ignorovat.
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:53Od: a.magerova
Já bych si taky mohla vzpomenout, jak tady spílala Andymu M. před i po finále USO 2012, kvůli tornádu, za které Andy zjevně nemohl... prostě za vše, co zapinkaj organizátoři, může hráč a jeho fans, do kterých si nutno kopnout... smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:44Od: Nola
na rozdiel od vas, ja som svoje spravanie neskor prehodnotila....

vy vidite v tom pristupe odhlasenia rozdiel, ja az taky velky nie, Andy do NY priletel, chcel tam hrat, urcite to nebol zamer, co by z toho asi tak mal? ak je Fedex zraneny beriem to, ak to berie iba ako pripravu na W a jeden GS povysuje nad druhy, tak v tom az taky rozdiel nevidim.... ale tak asi som ja mimo, obcas sa mi to stava ako v pripade, ktory si spomenula
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:01Od: Amputace
Tak Federer pojal ty první zápasy RG jako součást rozehrávky po dlouhém pauzírování, to je jistě pochopitelné, ale ať mi nikdo netvrdí, že kdyby měl walkover až do finále, odstoupil by stejně. Vyhodnotil, že šance na titul jsou minimálně (na základě losu), takže vše vsadil na trávu. Je to samozřejmě vykalkulované rozhodnutí, což je v jeho věku naprosto v pořádku, ale nevidím důvod, proč to popírat.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:02Od: Amputace
minimální*
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:00Od: Forehand
Tomu sa hovori FFF. Federer's Frustrated Fanatics.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:08Od: Tomas_Smid_fan
Frustrovaný jsi ty, protože ho už nebudeš moci na RG hejtitsmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:56Od: Forehand
Mňa celá situácia necháva chladným, Federerovi rozumiem. Len som využil príležitosť vás trochu poštípať :)

Na druhú stranu, dúfam, že sa nikdy nedožijem toho, že budem vedieť, že Nadal nemá na 100% šancu uspieť. Je to v podstate smutné, takto Federera odpísať.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:05Od: Tomas_Smid_fan
Je to zkrátka o preferencích.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:07Od: Forehand
Preferencie by boli rovnaká. Ale akonáhle by bolo súčasne RG bez Nadala s Djokovicom, Roger by to isto skúsil :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:19Od: RF46
Mr. domnenka smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:07Od: Tomas_Smid_fan
Oni to USO 2017 posunuli?smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:20Od: dappe
Napsat o dvou odlišných věcech, že jsou stejné, tak to celkem k smíchu asi je. Jen si nejsem jistý, jestli by ses v tomto případě měla smát zrovna ty.
[ Reagovat ]
06.06.2021 19:36Od: Tomas_Smid_fan
smile Nolka občas přestřelí, ale jinak je to hodná holkasmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:31Od: team.wta
Porovnáváš jablka a hrušky...
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:21Od: mahycek
Jsem rád, že Tsitsipas zůstal, Medvěd,
kdyby padnul tak by to tolik nevadilo.
A Roger před hodinou odstoupil, dalo se
to čekat. Počkejte si vy škarohlídi,až
bude Rafovi o 5 let a Djokovi o 6 let více,
jak na tom budou ????? Tak, tedy přeji
Rogerovi úspěch v Halle, ale tam se hraje
na 2-4 údery, ale hlavně do Wimbledonu.
Doufám, že tentokrát z toho pořadatelé
neudělají antuku, když možná švýcar tam
bude naposled. Takže, pojďmesmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:35Od: ta-dah
A uz odstoupilsmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:42Od: Tomas_Smid_fan
Snad to bude Mateovi k dobru...
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:44Od: tedi
jj, bohuzel
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:06Od: Forehand
Posledny Federerov zapas v Parizi v kariére, symbolicky bez divákov. Rogerove odstupenie turnaj ani nezaregistruje :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:18Od: team.wta
Zato Forehand přilepený u kompu, aby mohl hned komentovat Rogerovo odstoupení.
Věrný a věčný fanoušeksmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:41Od: Kojinho
Zkus život bez nenávisti. Uvidíš, že ti bude líp. Já jsem fanoušek Rogera, ale mám rád i Rafu. I proto jsem si teď moc užil návštěvu Rafa Nadal Academy a muzeum v Manacoru. Dokonce jsem si tu koupil i býkovo triko.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:03Od: Forehand
Skus zivot s nadhladom a zmyslom pre humor :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:04Od: PetaM
Neznáš význam ani jednoho toho slova. :D
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:45Od: Tomas_Smid_fan
Kdyby chtěl loučení s diváky, odstoupil by až ze zápasu s Mateem. Ale, jasně ukázal, že je RG je mu zkrátka ukradenýsmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:43Od: Grape
Palec dolů nepatří Rogerovi, ale organizátorům. Kdyby svévolně nešachovali s termíny, nemuselo k tomu dojít.
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:46Od: Patik
Prišli o polovicu záujmu ktorú Roger prilákal.
[ Reagovat ]
06.06.2021 14:00Od: peggy
Pan Federer vi o jaky turnaj jde a ti starší s tím musí počítat,ze čas zapasu je i pozdě.Myslim, Federer zbytečně zabral misto jinému nadejnemu tenistovi,že se přišel rozehrát a také tam hraje roli reklama.smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 14:39Od: safi1313
Pokud se Federer bude ucastnit jakéhokoliv turnaje byt jen na 1 zapas, sledovanost celeho turnaje pujde o 50% nahoru. Pokud by grandslam nehrálo duo Fedal, tak se sledovanost mužských zapasu bude rovnat sledovanosti ženských .. nikdo o pinkanou jugoslavce moc nestojí -Djoko je sledován jen proto, ze se přeje jakémukoliv jeho soupeři :))
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:11Od: Tomas_Smid_fan
peggy je fanynka Rafysmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:18Od: a.magerova
Já bych řekla, že je fanynkou Federera a Jágra... smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:30Od: Tomas_Smid_fan
má ráda reklamy na Sazkusmile?
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:47Od: a.magerova
Hlavně má velkou starost, aby Federer nedopadl jako Jágr... smile

18.05.2021 20:32 Od: peggy
Pan Federer chce dopadnout jako Jagr,chudý neni a Plekance tam nemá.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:10Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:09Od: Amputace
Zase bych nepřeháněl.. Popularitu Fedalu už dávno přebral match-up Nadala s Djokovičem. Navíc v tomto konkrétním případě opravdu žádný soudný tenisový fanoušek nemohl očekávat, že by k Fedalu vůbec mohlo dojít.
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:55Od: mahycek
Samozřejmě, pro turnaj by bylo lepší,
aby Tsitsi zůstal. Jsmileen můj názor.smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:54Od: mahycek
Jak jsem se v noci zmínil při zépase
Rogera, tak dnes vypadne jeden z dvojice
Tsitsipas, nebo Medvěd. C. Busta i Garin
budou těžcí souoeři. A zítra Rafa to
bude mít brutální ze Sinnerem (4kolo).
Že by Soderlink ???
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:28Od: Blondie
Asi mě sežerete, ale mně takový přístup nepřipadá solidní. Jít na turnaj s tím, že vlastně nemám v plánu ho dohrát, mi zavání jen obyčejným použitím - turnaje, soupeřů, ale i organizátorů. Rozumím argumentaci a chápu, že na triumf samozřejmě nemá, ale... :/

P.S: jsem velký Rogerův fanda.
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:37Od: Patik
tak možno aj vzhladom nato ako si RG organizátori sami posúvajú termíny pred trávnatou časťou sezóny..tak sa inak asi nedá..možno je to aj taký malý odkaz pre nich..
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:39Od: RFanousek
Kdyby RG neposouvalo termíny tak to nemusí řešit. To že zasahují do kalendáře je jejich chyba.
Za normálních okolností bych s tebou ovšem souhlasil.
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:41Od: ipko
on nie je ten, kto by bol na tomto turnaji čo i len trochu pod tlakom, takže si nemyslím, že ho plánoval nedohrať
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:42Od: tedi
je to asi tak solidni jako jednani poradatelu. posunuli svevolne turnaj o tyden, hraci se s tim musi nejak srovnat. neni se co divit, ze to starsi, po zraneni vracejici se hrac, pro ktereho je trava vyrazne dulezitejsi nez antuka, resi takto.
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:52Od: a.magerova
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 14:01Od: Blondie
Já tomu rozumím, také se mi počínání organizátorů FO nelíbilo. Což nic nemění na tom, že rozhodně nebudu tleskat tomu, že tento turnaj a soupeře (kteří by třeba s jiným hráčem mohli dojít dál) použije. A tomu se dá jen těžko tleskat :/
[ Reagovat ]
06.06.2021 14:18Od: Stan_Borowitz
Vůbec téhle argumentaci nerozumím. To jako hráč, když cítí, že by si mohl pokračováním v turnaji způsobit zranění, nota bene hráč vracející se po operacích, je povinen se zranit kvůli tomu, aby jím vyřazení hráči neměli pocit, že teoreticky mohli dojít dál, kdyby s ním nehráli?
[ Reagovat ]
06.06.2021 15:06Od: Blondie
A má tyhle objektivní problémy typu "začalo mě píchat v koleni, raději vzdám a doléčím, abych byl fit na trávu, kde mám větší šance," nebo už se jen dostatečně rozehrál, turnaj a soupeři splnili svou roli a Roger už je dál nepotřebuje? V tom totiž vidím rozdíl. Jestli je fit, ale jen už nechce hrát, je to za mě sice racionální a pro něj prospěšné rozhodnutí, nicméně nevidím ho jako férové.
[ Reagovat ]
06.06.2021 15:23Od: a.magerova
Dnes se mělo podle původního plánu (platného ještě na začátku dubna) hrát finále mužů. Pokud takhle narychlo mění turnaj plány, nemůže se nikdo divit, že i tenista tak učiní.
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:15Od: Tomas_Smid_fan
konečně někdo organizátorům naznačil, co si o turnaji myslísmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:29Od: Tomas_Smid_fan
a teď jsem přečetl i článek - zkrátka střízlivý rozumný koment. A navíc se nerozhoduje sám, jakkoli má poslední slovo.
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:31Od: Marduch
Když Musetti vyřadí Djokovice a zároveň Nadal půjde dál, tak Roger do zápasu s Berrettinim ještě nastoupí a odstoupí kdyztak až po nem smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:53Od: tedi
nebo ne
[ Reagovat ]
06.06.2021 16:38Od: peRFect
Férové nebylo měnit konání turnaje,měsíc před jeho začátkem.Organizátorům se to v roli Rogera daří.Nedává smysl,aby přešel z antuky na trávu přímo do zápasu s max. jedním-dvěma tréninky.Už to tu někdo psal,ale jaký má smysl,aby se Roger s jeho úspěchy,zázemím,rodinou a věkem,naháněl hodinu po půlnoci s o generaci mladšími před prázdnými tribunami?
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:11Od: Forehand
Ale ved Halle sa hralo dlhodobo o den neskor ako prebiehalo finále RG..

A Nadala tu pranierovali ze tam ma slabsie vysledky, ked tam isiel rovno z Pariza. Roger mal prilezitost ukazat svoju komplexnost, ale opat zlyhal.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:05Od: peRFect
Jabka a hrušky.Rogerovi je téměř 40 a Halle má na zvykačku pro Wimbledon,stejně jako to měl Rafa,který tam snad nikdy nehrál ani finále.Stejně jako je pro Rafu důležitá antuka,je pro Rogera tráva.Ale narozdíl od antuky,kde se dá na jejích vrchol sezóny připravit na bambiliónu turnajů různých úrovní,tráva má jen dva přípravné turnaje,ale současně běžící.Takže vlastně jeden.
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:59Od: Forehand
Arogant, egoista no.

Stareho psa novým kuskom nenaučis.
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:01Od: Usm
Spíš mu jde o opravdovy grandslam (rozumej Wimbledon) - nikoli o tuhle francouzskou nekoukatelnou hrůzu, která se v popularitě na Wimbledonu dívá z hodně velký dálky. Vsadím se, že i ten tvůj Rafa by jednu vyhranou Paříž rád vyměnil za třetí titul ve Wimbledonu
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:08Od: Forehand
Predpokladam, ze si si to vycucal z prsta, ze ano?...

Cakam na oficiálne cisla :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 14:00Od: Stan_Borowitz
Vždyť to vždy byl, je a vždy bude jen přípravný turnaj před nejslavnějším a nejprestižnějším tenisovým turnajem sezóny. Chápou to tak všichni hráči, kromě Rafy...
[ Reagovat ]
06.06.2021 14:30Od: Teo Re: :)
Jinak není obecně odstoupení kvůli únavě obecně v pohodě? Pamatuju, jak tady padaly hejty na Kyrgiose, když někde něco odchodil, to je lepší se na to vy*rat uplně, což ovšem není Federerův případ smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:09Od: Forehand
Tak schválne, kolko milionov ludi sledovalo finále RG2020 a kolko ich bude sledovat finále W2021..:)

Trava je nutne zlo, prezitok. keby je naozaj prestizna, hralo by sa na nej viac.
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:43Od: spaniel
Koukám že si furt jedeš v protisměru jak správný blázen.
Opravdu tady chceš polemizovat o významu Wimbledonu?
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:07Od: Forehand
Wimbledon uz drzi pokope len tradicia a respekt k historii. Inak su vsetky turnaje na trave odsudene na zanik. Sucasny moderny hráč travnatu sezónu, ktora tvori zlomok kalendára len pretrpí. Je to nutné zlo, celá next gen na nej nevie hrat, beru to ako výlet.
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:21Od: spaniel
No Rafa nextgen není, ale taky to pro něj byl obvykle jen výlet smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 20:58Od: Forehand
Domnenky. Tu by som skúsil oponovať za pomoci faktov.

2 tituly, 5x finále a do ročníka 2021 pôjde ako druhý najväčší favorit.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:58Od: spaniel
Myslím že pokaždé, když ty napíšeš slovo fakt, tak někde umře koťátko.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:26Od: Amputace
Výlet to pro něj byl možná čtyři nebo pět ročníků, jinak vždy patřil k hlavním favoritům, potažmo tam dokonce vyhrál, nebo hrál finále. Dost odvážné tvrdit o hráči, který tam 2x vyhrál, hrál 5x finále a několik semifinále, že tam jezdí na výlet..
[ Reagovat ]
07.06.2021 08:28Od: spaniel
Jiste, taky to museli zpomalit pomalu na uroven antuky. Jinak by jezdil z antuky rovnou na ryby, jako generace Spanelu pred nim.
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:38Od: Amputace
A zrychlilo se to, předpokládám, pouze během let 2012-2017, což?
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:26Od: turista
No Djokovič jakbysmet. Kdyby Wimbledon vyžadoval styl servis-sako jako dřív tak by ho Nadal a Djokovič vyhráli každý jen 1x. Ale kdo ví. Borg taky neuměl styl servis-sako a vyhrál tam 5x.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:28Od: RF46
Nejde moc dobre porovnat, driv ti servis (mice. rakety) neletel tak jako dnes. Dejme dnesnim hracum mice a rakety jako kdysi a videlo by se:)
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:31Od: turista
Souhlasím s Tebou, že vybavení je dnes opravdu někde jinde. Ale současní hráči by dokázali hrát skvěle i s tím mizerným vybavením. Tenis prostě umějí.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:47Od: Amputace
Hele, ono se stačí podívat třeba na sestřihy Nadalových prvních zápasů ve Wimbledonu, a je z nich patrné, že by se těm podmínkám velmi pravděpodobně přizpůsobil (často na síti, hodně drop-shotů, celkově spíš agresivní pojetí), ale spolu s tím, jak se začaly povrchy zpomalovat, vyprofiloval se také on v toho zarytého baselinera, jak jej známe dnes. Netvrdím, že by mu rychlejší povrchy vyhovovaly více, než ty pomalé, ale nepochybuji, že by se přizpůsobil. Djokovič stejně tak. Kvalita těchto hráčů je prostě tak všeobecně obrovská, že se nedá moc přepokládat, že těží pouze z nějakých podmínek. Oni mají naopak tu schopnost se podmínkám přizpůsobit. Ano, 7x finále by v Samprasově éře Nadal zřejmě nehrál, ale rozhodně by jezdil do Wimbledonu na výlet.
[ Reagovat ]
07.06.2021 13:23Od: RF46
Urco, ja spis jen, ze hrat dnesnim stylem starym vybavenim, tak to nelita tak rychle a asi by trpelo zapesti a loket. Bezesporu by Big3 byli top v jakekoliv ere...
[ Reagovat ]
07.06.2021 17:10Od: Stan_Borowitz
Souhlas, Rafa je na síti vynikající, když už se k ní vypraví, takže kdyby z okruhu zmizela antuka a hrálo se jen na rychlých hardech a trávě, tak by svou hru tomu uměl určitě přizpůsobit a logicky by tam získal víc titulů. Tím, že se prioritně soustředil na antuku, hraje tak, jak hraje, ale to neznamená, že by neuměl hrát jinak.
[ Reagovat ]
07.06.2021 23:43Od: Patik
Nadal nevie hrať na sieti..on chodí na sieť len keď je to tutovka na jeho rakete..servis volej spraví tak raz za sezónu.smile.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:03Od: RF46
Ty ses fakt sasulka smilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 18:53Od: Stan_Borowitz Re: Tady snad není vůbec o čem diskutovat
Wimbledon je úplně jiná váhová kategorie...

The Wimbledon 2019 Men?s Singles Final that saw Novak Djokovic defeat Roger Federer in a five hour epic match recorded the highest viewership since 2012. A total of 9.6 Million viewers watched on BBC1 in the UK. In America, ESPN reported a total of 3,329,000 viewers, making it their third highest tennis audience ever.

In the US, the 2019 French Open Men?s Final between Rafael Nadal and Dominic Thiem attracted an average audience of 1.62 million viewers.

According to Sports Pro Media, the 2020 French Open Men?s Singles Final drew its best average domestic television audience since 2013, with an average of 3.77 million viewers watching as Rafael Nadal won his 13th title at Roland Garros on FTV 2...
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:09Od: Forehand Re: third highest tennis audience ever.
Tretí, môže byť.

No, samozrejme to súvisí s finálovým obsadením a nie samotným turnajom, že áno.

Finále Nadal Federer v Melbourne 2017 bolo najsledovanejšou tenisovou akciou od 2005 (vrátane všetkých Wimlebledonov), nárast o 140% oproti roku 2016, atd, atd.

To dokazuje, že miesto je len druhoradá záležitost.

Takže platí, vyššie napísané. Wimbledon je dnes už len vyblednutá značka a trávnatá sezóna bude prvá, ktorá časom vymizne. Indíciou je dnes jej neustále skracovanie.
[ Reagovat ]
06.06.2021 21:57Od: spaniel
Údržba travnatých dvorcu je příliš náročná a nákladná. Nehledě na klimatické podmínky, které nejsou jinde tak příznivé jako v UK. Taky nepochybuji, že by to Francouzi nezvládli ani kdyby ty podmínky měli. Nejhorší GS.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:08Od: Forehand
No, ak sú v hre milióny, tak sa snáď tých pár euro na záhradníka nájde.

Inými slovami, všetko sa dá, keď to má zmysel a je to profitabilné.

Ale vzhľadom na fakt, že majitelia turnajov preferujú iné povrchy, je zrejmé, že aj tie generujú rovnaké alebo vyššie zisky a teda je jasné, že tráva pôjde postupom času naozaj do kytek. Navyše tenis na tráve je tak trochu prášenie kobercov, divácky žiadanejší je tenis s výmenami.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:04Od: spaniel
No a antuka jsou závody v atletice, takový líný tenis. Utrpení sledovat.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:08Od: Forehand
Musíš si vedieť vybrať zápas a nie sledovať Federera.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:28Od: turista
No tak i Federer v Paříži bojoval. Jinak teda pro mě je styl servis-sako co se preferuje na trávě nekoukatelný. To radši tu antuku.
[ Reagovat ]
07.06.2021 17:05Od: Stan_Borowitz
To jsi se asi na hru na trávě, zejména té anglické, nějakých 15 let nekoukal. Servis volej tam výrazněji hraje akorát snad Dustin Brown.
[ Reagovat ]
06.06.2021 22:27Od: Stan_Borowitz
Tak s tím samozřejmě souhlasím, tráva se odporoučí jako první. Pár let po ní zmizí i antuka a bude se hrát jen na syntetickém povrchu. Bohužel jsme asi jedna z posledních generací, které vidí variabilitu tenisu na různých površích...
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:23Od: Amputace Re: SB
O významu a prestiži Wimbledonu se snad nedá polemizovat, ale nazvat RG přípravou na Wimbledon, je přece jen extrémně přehnané. Je to jeden ze čtyř GS, tedy jedna ze čtyř nejdůležitějších akcí, které se v tenise hrají. Každý GS pro tenisty představuje možnost zapsat se do historie, bez ohledu na to, který z nich to je.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:32Od: RF46
pravda je takova, ze kdo nema zavrene oci, tak vidi nechut hracu hrat na antuce... Samozrejme, napr. spanele budou mit antuku vzdy oblibenou.
[ Reagovat ]
06.06.2021 23:52Od: Forehand
Ktorých hráčov, ty šašula :)

Veď drvivá väčšina dnešných top hráčov preferuje antuku, pred trávou.

Zobuď sa, neprebudený.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:32Od: RF46
DRTIVA vetsina top hracu...top hraci jsou u tebe BIG2...? Ne, mate pravdu hosi, antuka je bozi...tak dobrou noc smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 01:28Od: Forehand
Skús trebars TOP 10.

Nadal, Djokovic, Thiem, Zverev, Tsitsipas, Berretini, Rublev, Swartzman.

Hej, hej...Títo všetci antuku neznášajú.

Takže, aj tu si dostal naložené. Skús zajtra.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:09Od: Amputace
To je pouhá konstrukce, nemáš to ničím podepřené - výroky hráčů, čísly, výsledky, ničím.
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:30Od: RF46
Neslysel si minule Medvedeva?
[ Reagovat ]
07.06.2021 00:34Od: Amputace
Takže to opíráš o jednoho hráče, který otevřeně řekl, že nemá antuku rád (navzdory čemuž tam stejně hraje pořád lépe než na trávě)?
[ Reagovat ]
07.06.2021 01:31Od: Forehand
7-8 hráčov z TOP 10 antuku preferuje antuku pred trávou.

Takže vo výsledku je to zas úplne ale úplne naopak, než si myslí 46ka.

Vlastne sa ukazuje, že s tým s čím prišiel platí vlastne pre trávu a Federera.
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:30Od: RF46
Dukaz, ze ji PREFERUJI, mate kde chlapci?smile
[ Reagovat ]
07.06.2021 09:45Od: Amputace
Důkaz (ve smyslu, že by se tak vyjádřili) nikde, ale dá se to odečíst alespoň z výsledků. Na trávě hraje celá next gen totální tužku, vypadává v prvních kolech Wimbledonu, takže pro ně zřejmě nebude úplně preferenčním povrchem. Naopak na antuce už dokážou vyhrávat tituly - i přes Nadala - a očividně jsou na ní mnohem motivovanější než na trávě.

Ovšem ty jsi tím, kdo začal vyhlašovat, že hráči nemají chuť hrát na antuce. Takže bych očekával, že to něčím podepřeš - protože čísla tvému tvrzení rozhodně nenahrávají.
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:11Od: RF46
Ano, ja tvrdim, ze jsou hraci, kteri na antuce neradi hraji. Medved a Nick to krici do sveta. O trave sem teda ani nepip, to vy. Budu rad, kdyz mi pripomente, kdo z hracu nema rad tu vami zminovanou travu nebo tvrdy povrch.
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:36Od: Amputace
O trávě jsi nepíp... Tak ale reagoval jsi přece na srovnávání Wimbledonu a RG. Ty jsi hodnotu RG devalvoval tím, že podle tebe hráči neradi hrají na antuce, takže je přirozené se zamyslet nad tím, jestli na trávě hrají rádi, když Wimbledon je ve srovnání s RG tak nedozírně vysoko.

Toho Kyrgiose jsem ani nezachytil. Ale minimálně u něj tomu odpovídají alespoň ty výsledky. Ale domnívat se, že hráči, kteří mají na antuce slušné výsledky, budou antukou zhnuseni, zatímco na trávě, kde nedokážou přelézt první kola, budou blahem chrochtat, je trošku pošetilé.

Nevím o nikom, kdo by vyhlašoval, že vyloženě nemá rád nějaký povrch (kromě teď Medvěděva). Ale o jednoho nebo dva hráče přece nemůžeš opřít natolik paušalizující předpoklad. Prostě na antuce má špička dlouhodobě ty výsledky podstatně vyrovnanější než na trávě, taková je realita.
[ Reagovat ]
07.06.2021 10:48Od: Amputace
Jenom ještě dodám (je to pouze můj názor, nezakládám ho na konkrétních tvrzeních hráčů). Mám pocit, že tráva žije už pouze z Wimbledonu a jeho mimořádné prestiže provázané s tradicemi. Každý hráč tam chce samozřejmě uspět, protože je to "ten" velký Wimbledon. Ale reálně je trávy tak málo a je tak nepřirozeně vklíněna do kalendáře, že podle mě musí být pro většinu hráčů vysoce nepříjemné na ní hrát. Na antuce mají větší prostor se adaptovat, zvyknout si na, těch přípravných turnajů před RG je několik. Pak ale následuje okamžitý skok na trávu, jedna pětistovka a hned Wimbledon. Z pohledu hráče tohle musí být velmi nepříjemný přechod. Takže kdyby se jednalo o povrch jako takový, neřekl bych, že na trávě hraje většina hráčů raději než na antuce. Ale kdybychom vzali konkrétní GS, tak bych řekl, že Wimbledon chtějí vyhrát nejvíce ze všech GS. Přesto to není žádný důvod k tomu, snižovat hodnotu RG, který, ať se ti to líbí nebo ne, patří k největším vrcholům, co se dá v tom sportu vyhrát.
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:20Od: RF46
Na to at ma nazor kazdej svuj. Chovani organizatoru RG je, i vzhledem k tomu co si napsal, nehorazna sebestrednoat. Nicmene jak sem psal, ja nesrovnavam s travou, je to pouze jeden z povrchu.
-
Ja jen poukazoval na nesmyslnost a nelogicnost eFHa tvrzeni...pozdeji se ukazalo, ze se mu pletou pojmy a zamenuje konkurenci s vyraznou osobnosti atd.
[ Reagovat ]
07.06.2021 11:15Od: RF46
To eFHa tu rikalo, ze wimblas je odsouzen k zaniku
-
Existuji hraci, co otevrene rikaji, ze antuku nenavidi. U ostatnich povrchu si toho nejsem vedom.
-
Dale reaguju na nesmyslnost tvrzeni, ze konkurence na RG je obrovska a dukazem je. ze ma tak malo vitezu.
-
Vsichni RN fandove (eFHacko, to dalsi jmeno mi vypadlo, ale podobne chytrej osel) tvrdi, ze Fedex nasbiral GS v nulove konkurenci. Pouzivate ZeroGen, Big2,3 atd, ale to, ze Rafa sbira tituly z jednoho GS, protoze chybi konkurence na antuce - kdyby byla, vyhrala by obcas, nevidite.
-
Ale sem rad, ze se toho presvedcenyho vola zastavas, protoze jinak by byl uplne sam a to si nezaslouzi ani nejvetsi blb ze slovace.
[ Reagovat ]
07.06.2021 12:10Od: Amputace
Ty vole, ale Nadal vyhrál ty tituly přes hráče, kteří mají 18+ GS a které tam porážel opakovaně, protože se opakovaně dostávali do finálních fází antukových turnajů a nebýt Nadala, tak je vyhrávali. Žádný hráč z Federerovy éry naopak žádné podobné dispozice neměl (nebo minimálně ne takové, aby mohl aspirovat na čísla alespoň kolem 10ti GS). Kdybys vymazal Federera, v letech 2003-2007 by žádná podobná osobnost, která by to všechno válcovala (a která by tedy mohla být zpětně považována za velkého Federerova rivala, kterého on však dokázal porážet) nebyla. Nechápu, jak se tohle vůbec můžeš snažit srovnávat. Kdybys odmazal Federera z let jeho éry, nezůstal by ti žádný výrazně dominantní hráč. Kdybys vymazal Nadala, měla by antuka hned dva dominantní hráče. Z toho jasně plyne, že Nadal měl na antuce daleko větší konkurenci v podobě Djokoviče s Federerem, než měl Federer v podobě Roddicka, Safina atd.

Aby nedošlo k omylu: já bych Federerovy úspěchy uznával, i kdyby porážel hráče z challengerů, už ta jeho konzistence, různé in a row rekordy apod. jsou obdivuhodné samy o sobě, ale co do konkurence to přece vůbec nejde srovnávat s Nadalem.
[ Reagovat ]
07.06.2021 19:17Od: Forehand
Ďalší zaslepený FFF fanatik, ktorý si nepripúšťa faktor konkurencie a vytvára nezmyselné konštrukty. Smiešna ovca 46.
[ Reagovat ]
07.06.2021 19:13Od: Forehand
Opätovne si dostal naložené.

Ukázalo sa, že si len teoretik, sebazvaný filozof, ale chýba ti obyčajný sedliacky rozum. Čo je tak trochu prekvapujúce, lebo prejavom pripomínaš posledného sedláka z Krkonoš.

Rovnako sa ukázalo, že celá tvoja logika vychádza z predstavy, čím viac účastníkov, tým väčšia konkurencia. Tebe absolútne unikajú základné tenisové reálie, každému účastníkovi automaticky prisudzuješ rovnakú kvalitu, prvoplánové zmýšľanie jednoduchej FFF ovce.
[ Reagovat ]
07.06.2021 21:43Od: RF46
No ve tve realite to tak asi je, ve skutecnosti si opet za slovenskeho oslicka smilesmile
[ Reagovat ]
07.06.2021 22:19Od: Forehand
Nie priatelu, moj chudobný príbuzný, zostal si v tom úplne sám.

Kazdy clovek, čo mal niekedy z telesnej jednotku, držal v ruke loptu a má vztah k športu rozumie pod konkurenciou "logicky" KVALITU a nie KVANTITU. Čo si myslis, preco ta nikto z tvojho táboru nepodržal?..Len tíško krútia hlavou.

Si čierna ovca rodiny, kopýtko.
[ Reagovat ]
07.06.2021 22:24Od: RF46
smilesmilesmile Ty si hlupec...jeste to rozmazavej
[ Reagovat ]
07.06.2021 23:52Od: Forehand
Dostal si naložené. Aj dnes.

Snáď zajtra, kopýtko. Do tretice :)smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 17:45Od: spaniel
No, nikdo by tě neural, kdybys bohapuste nelhal/a.

Jít na turnaj s tím, že vlastně nemám v plánu ho dohrát

Odkud máš tento zvast? Nebyl to plan....určitě neplánoval hrát 3.kolo skoro 4 hodiny.
[ Reagovat ]
06.06.2021 13:11Od: Patik
podľa mňa na 99 percent odstúpi..úplne by to dávalo zmysel..povedal by som že nieje až tak dôležité odohrať štvorhodinový zápas ako sa poňom zobudiť zregenerovať a ísť bojovať ďalej..a verím že Roger sa dnes určite zobudil dolámaný a zajtra ho čaká rozbehnutý talian..alebo sa úplne v pohode zbalí pocestuje na pár dní domou a začne sa bez nejakého časového nátlaku pripravovať na trávu..tento turnaj mu dal to čo mu mal dať.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:54Od: mahycek
Souhlasím, ty tři zápasy mu dali dost,
praxe, nemusí být kvantita nad kvalitou.
Trošku jsem se bál, aby to dohrál, ale
dá mu to dost.smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:53Od: Ondra979
ty nocni zapasy bez divaku taky nepobiram, to ma nejaky smysl?? a posunuti FO jakbysmet, to je nonsens. u Rogera se nelze vubec divit, ze zvazuje odstoupeni..jeho priorita je trava a ne se honit s mladiky na antuce a jeste se odvarit, to je na nic. takze klidne at odstoupi, odehral co potreboval a hura na travu, tam to muze byt jen lepsi
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:51Od: mahycek
Viděl jsem to celé až do 01.00, ale ty
zápasy noční na Roland Garros to je hrůza.
Věřím, že toho má plné brejle. Vzhledem
, že Halle začíná už 14.6. tak je to pro
něj riskantní, hrát třeba až do středy,
nebo i pátku. Když to frantíci mění
ty termíny, tak přijdou o megahvězdu.
A docela ho chápu. Odstup Rogere.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:39Od: Teo :)
Já to včera viděl celý od druhýho setu a nutno dodat, že Koepfer se tam pokoušel o životní výkon a co tam občas sázel... Furt jsem čekal, kdy Rogre vypne a velký respekt a pochvala za to, že od začátku až do konce se snažil o maximální výkon. Byla by obrovská škoda, kdyby ho ve Wimblu dohnala únava, protože herně a fyzicky, když bude odpočatej, na to rozhodně furt má.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:16Od: RFanousek
Příprava na trávu je určitě důležitější. Pokud by postoupil i přes Berrettiniho tak by hrál ještě ve středu a to už by neměl moc času na odpočinek.
Myslím že by měl v pondělí nastoupit, v klidu prohrát a hurá na trávu
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:17Od: RFanousek
Každopádně opět velké poděkování organizátorům RG kteří znovu narušili kalendář a úplně to zvorali. Bez nich by nemusel nic takového řešit a klidně hrát. Blbci, fakt nejhorší GS
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:23Od: annah
Co chceš od žabožroutu ...
[ Reagovat ]
06.06.2021 12:51Od: Stan_Borowitz
Francouzi jsou obecně moc milí a přívětiví lidé, problémy jsou hlavně s Pařížany, to jsou ti "arogantní žabožrouti".

Ale totéž se dá v podstatě obecně říct o obyvatelích každé minimálně evropské metropole.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:27Od: jklejna
smile je to tak.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:36Od: peRFect
Jsou to dmnti.Turnaj si posouvají dle libosti,ty noční zápasy na prázdném stadionu do pozdních hodin,počítání ve francouzštině, rozhovory ve francouzštině...
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:41Od: Teo Re: :)
To počítání jen ve francouzštině je docela masakr, taky jsem se včera divil. Hlavně že tam empire včera drbal Němce za to, že moc nadává ve vlastním jazyce smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:53Od: paddy Re: Žofré
Žo Federer smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 14:04Od: Teo Re: :(
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:32Od: paddy
Snaží se napodobit Rafu. Začal se potit a radši odstoupí, než aby prohrál smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:58Od: Mony
Pokud nema na triumf, tak ostatní už je jedno
[ Reagovat ]
06.06.2021 12:07Od: Frantz
Kdy na něj měl?
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:26Od: steve79
Proc tam ten Roger jezdil, kdyz nezvladne jeden dlouhy zapas? Jestli neni Roger kondicne pripraven, tak ani na trave nemuze cekat uspech v podobe ctvrtfinale atd.
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:31Od: steve79
To se omlouvam. Roger chce jet do Halle, tak proto zvazuje konec. Asi sam necekal, ze postoupi do osmifinale.
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:37Od: Denis92
Problem je, ze nema tyzden pauzu medzi RG a travou. Ale hlavne potrebuje zapsasy, preto je dobre, ze do Pariza isiel.
Vcerajsi zapas mu dal viac, ako tyzden treningu.
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:44Od: ttopi
Presne. Trenink to je furt takova teorie - jo jde mi to, dari se, podavam hezky,... Ale az zapas rekne, zda to opravdu staci.

Vzhledem k tomu prechoducna travu by odstoupeni smysl davalo. Herni praxe nabrana, tezky zapas zvladnut. Mozna by jeste 1-2 kola mohl solidne odehrat, ale ta nakumulovana unava by byla prekazkou v dalsich planech.

Ale objektivni fanousci tenisu typu Forehanda nebo Frantze tohle asi nepochopí. A nema cenu jim to ani nejak vysvetlovat smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:48Od: Forehand
Osemfinále ešte skúsi a pred QF radšej odstúpi :)

Ak chcel zápasovu prax mohol ist hrat hocijaký challenger, súperov by tam mal podobnych ako v Parizi prvy tyzden.
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:59Od: peRFect
Ač cením,že jsi Rogera v komentu nezesměšňoval,tak nesouhlasím.Herní praxi jako na GS nikde neposbíráš.Navíc na antuce,kde se hraje dost výměn.Takže super,že do Paříže jel a přijde mi,že sám nevěřil,že postoupí do druhého týdne.
Navíc,tím že je RG posunuté,tak by neměl na trávu čas regenerovat.Uvažuje logicky,však je mu 40!
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:05Od: Forehand
No a vy máte z Federera dobrý dojem?..

Na tráve to bude zrejme o niečo lepšie, ale na antuke teda rozhodne nepresvedčil. Včera to bolo vyslovene zlé.

Na Wimbledone tipujem tricky draw a porúčanie sa v prvom tyzdni, fakt.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:10Od: a.magerova
Ale zase je hezké, žes na něj koukal i v tak nekřesťanskou dobu... smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:14Od: steve79
Roger ze nepresvedcil??? Letos na French open hraje vyborne. Kdyby hral tragicky, tak neporazi tri soupere.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:19Od: Forehand
Za bezmála 100 eur sa mi to oplatilo, aj nabudúce smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:20Od: Forehand
Netrafil som emotikon :)
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:33Od: team.wta
Kdyby jenom emotikon...
[ Reagovat ]
06.06.2021 12:30Od: RF46
smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:11Od: RFanousek
Mi to včera přišlo od obou jako atraktivní útočný tenis, k tomu patří i ty chyby ale bylo to dobré
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:32Od: peRFect
Není to Roger 2017 edition.Ale v jeho věku není sranda jet jak mašina.Na druhou stranu,porazil 3 hráče a včera,ač ne oku lahodný,tak to byl upracovaný zápas.3x TB je většinou buď sakra vyrovnaný,nebo servisman tenis.Němec hrál sakra dobře (i když ty s tím nesouhlasíš) a pravděpodobně by vyhrál,kdyby mu ve čtvrtým nedošla pára.Z ničehonic byl na servisu okolo 170-175 kmh a i na úderové razanci slabší,byť hraje dvouruč BH.
Věřím,že by mohl taljána potrápit a dokonce i porazit.Pak by ale dál a bez boje pustil Novaka,což se mu určitě příčí víc,než případný 21GS Rafy.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:47Od: Stan_Borowitz
To jo, viděl jsem první set a kousek druhého, Koepfer hrál jak o život, hodně to prožíval, furt se hecoval a lítal jak motorová myš. Myslím, že Roger počítal s tím, že se musí utavit. Ale má set s legendou...
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:33Od: peRFect
Souhlas s tím,že ho na W klidně může v prvním týdnu vystřílet nějakej noname.Pokud mu neodejde servis,tak se to ale nestane,Rogerův inside out je na trávě sakra účinný.
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:08Od: a.magerova
Nemohol, bo hocijaký challenger se nehraje na 3 vítězné a to je to, co potřeboval poprubovat... smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:27Od: annah
smile
A v rozhovoru říkal, že sám nevěřil, že dá víc než dvě kola.
[ Reagovat ]
06.06.2021 09:50Od: Stan_Borowitz
Tak Berettiniho, Musettiho a Sinnera by mohl Roger ještě dát. Finále s Delbonisem by ale mohlo být nad jeho síly, bo s ním jako jediným má na antuce nagativní bilanci...
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:51Od: Frantz Re: mjr. Borowička
alias vtipe vylez..
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:36Od: Teo Re: :)
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
06.06.2021 09:50Od: Denis92
Neprekvapilo by ma to, keby do dalsieho kola nenastupil. Konecna na turnaji to bude tak ci onak.

Klobuk dole pred Rogerom, ze sa tam nahana v 40ke na antuke pocas noci pred prazdnymi tribunami. Naozaj ten sport miluje a chce sa vratit este na vrchol a zabojovat o velke vitazstva/trofeje.

Toto bol presne ten zapas, aky potreboval pred Wimbledonom. Fyzicky a psychicky narocny, siahnut si na dno resp. zistit, kde su jeho momentalne limity.

Zo zaciatku bol vykon slabsi, bez energie, slabsi pohyb, ale postupne sa do toho dostaval a napokon to urval na svoju stranu. Bolo tam dost chyb, najma z BH, ale vitazstvo ma velku cenu z psych.hladiska.

Velka skoda, ze to bolo bez divakov.
[ Reagovat ]
06.06.2021 09:53Od: Frantz
"Naozaj ten sport miluje"

Naozaj miluje především sám sebe, svoje ego smile smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 09:33Od: a.magerova Tož vyber dobře... ;-)
https://i.ytimg.com/vi/q9f-aNfWTNg/maxresdefault.jpg
[ Reagovat ]
06.06.2021 09:25Od: Frantz LOL
proč tam ten tragéd vůbec jezdil??
[ Reagovat ]
06.06.2021 10:31Od: ttopi
Protože jinak herní praxi nezíská Einsteine smile
[ Reagovat ]
06.06.2021 11:29Od: jklejna
smile musí se oťukat.
[ Reagovat ]
06.06.2021 09:23Od: Gulbis
njn, lepší je odstoupit než prohrát...smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist