Kvitová o Navrátilové neuvažuje, chce angažovat muže

1. 2. 2016, 13:27
Aktuality 477
Petra Kvitová stále nemá vyhlédnutou náhradu za Davida Kotyzu. Světová devítka odvolala svého kouče před týdnem a před dnešním odletem fedcupového týmu do Rumunska odmítla, že uvažuje o angažování Martiny Navrátilové. Nový trenér by podle jejích představ měl být znovu muž, nejlépe Čech.
Petra Kvitová

S Davidem Kotyzou se Petra Kvitová rozešla po sedmileté spolupráci, což oznámila minulé úterý. Od té doby si zjišťuje možnosti, ale pokrok zatím neudělala. "Jméno vám neřeknu, protože žádné nevím. Nebudu lhát," řekla pětadvacetiletá tenistka.

Trenéra si hledá sama i za pomoci svého manažera. "Dává mi tipy. Když někdo někoho má, tak napíše," řekla a nejraději by si našla tuzemského kouče. "Ale pokud to nedopadne, tak bych hledala v zahraničí," konstatovala Kvitová.

Základna pro výběr prý není široká. "Někdo, kdo by mi vyhovoval, jak lidsky, tak tenisově, moc není. Jsem trochu atypická, protože jsem hodně citlivá a vnímám toho člověka povahově, takže tím se výběr zužuje," řekla. Jasno má v jedné věci, tou je pohlaví budoucího trenéra. "Chtěla bych muže," řekla jasně.

Spekulacím o jménu možného trenéra se směje. Jednu z nich vyvrátila: o bývalé světové jedničce Navrátilové neuvažuje. "Není to jedna z variant," řekla.

Australian Open byl poslední impuls
Termín, do kdy chce nového trenéra najít, si nedala. "Ne. Až to bude, tak to bude," pronesla hráčka z Fulneku. Proto je možné, že zůstane nějaký čas bez kouče. "Je to taky varianta. Nevylučuju ji," kývla dvojnásobná wimbledonská vítězka.

Rozchod s Kotyzou nebyl pro Kvitovou snadný. Pod jeho vedením vstoupila v devatenácti letech do světa velkého tenisu a získala všechny úspěchy. "Nebylo to lehké, jak rozhodnutí, tak ten rozhovor," odhalila. "Zažili jsme toho spolu hodně v dobrém i zlém. Nemáme důvod házet na druhého špínu. Z tohohle pohledu byl rozchod hodně férový. Řekla jsem, co jsem cítila. A skončilo to."

S Kotyzou vydržela v tenisu dlouhých sedm let. "Sedli jsme si lidsky, dobře mě poznal. Je to dobrý trenér, takže to všechno odhadl i tenisově, proto to vydrželo tak dlouho, a proto jsme měli úspěchy," uvedla Kvitová, která pod Kotyzovým vedením získala 17 titulů včetně dvou triumfů ve Wimbledonu v letech 2011 a 2014. V žebříčku ji na počátku roku 2012 dělila jedna výhra od postu světové jedničky.

Čtyřnásobná fedcupová vítězka neřekla, jak dlouho o rozchodu uvažovala. Definitivně k němu ale dospěla na Australian Open, na kterém vypadla ve druhém kole. "V Melbourne to ve mně dozrálo a došlo mi to. To byl poslední impuls," řekla.

Občas se Kvitové vyčítá, že není dostatečně hladová po úspěších. "Motivaci určitě cítím," ujistila a doplnila: "Kdybych měla skončit, tak skončím třeba i pod Davidovým vedením. Ale končit nechci, proto jsem udělal tenhle krok. Věděla jsem, že potřebuju nějaký nový impuls, něco změnit, abych se posunula dál."

pva, TenisPortal.cz, ČTK

Komentáře

477
Přidat komentář
smazaný uživatel
Text příspěvku obsahoval závadný obsah a byl redakcí vymazán.
Reagovat
Fandina
A co David Kunst, ten by nemohl Petru trénovat?
Reagovat
George_Renel
je hovn.ocuc.
Pohrabe se v bulvárních fekáliích a pak je rozstřikuje po TP.
Reagovat
Fandina
Bude psát pořád, protože se vždycky najde někdo, kdo mu odpoví. A když ne, tak stejně bude psát. Znám to podle sebe. Když chci budu psát, i kdyby mě odsud někdo vyháněl.
Reagovat
cheeky
Místo slídění po bulvárních žumpách si radši přečti tohle, ty statute.

http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=status&ref=statut
Reagovat
Frick
No, tak jsme se pomýlil v jednom písmenu. Nejsem první ani poslední.
Reagovat
VlS
A co tohle?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Statuta_Konrádova
Reagovat
Frick
By nejraději silný kafe, ale možná že i toto ukonejší jejich apetýt....

http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3330564
Reagovat
Frick
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/372391

A tady o 10 let zpět...
Reagovat
smazaný uživatel
Hmm, tak to me nejak uniklo;)))

https://www.youtube.com/watch?v=wUmG7dkojr0
Reagovat
janek_da
Reagovat
smazaný uživatel
Ovsem tohle je pecka;) Tohle me opravdu dostalo. A tebe asi taky dostane. Karlicka se nam sverila;)

http://www.puntodebreak.com/2016/01/31/carla-suarez-no-quiero-definan-jugadora-cuartos-final

tak si predstav, ze ta Karlicka se nam chce nejen dal zlepsovat a dokonce si brousi zoubky na GS!!!;) No tak to jsem zvedavy, a uz v Parizi...pryy ji nebavi, ze ji nazyvaji ctvrfinalovou hrackou.
A inspirace? No preci Angie;)

Ted jen, aby se zbavila te schizy na BH;D)
Reagovat
Frick
http://www.tennisforum.com/2938-taiwan-open/1036025-kaohsiung-taiwan-md-q-lists.html

Na tenhle turnaj se těšim. Vyjma Venus má Týna reálnou šanci porazit kohokoliv. Vyjme Venuše jsou všechny hráčky max. na úrovni Puig/Stosur....
Reagovat
EllNino
no tak snad Venuši nedostane ...to by byl pech jako u Nicole ...
Reagovat
Frick
Nechápu proč tam vůbec jede.

Tak zoufale potřebuje peníze?

Tak zoufale potřebuje body? I kdyby vůbec nehrála, tak jich na konci září bude mít stále více jak 1700. Pokud jde o LOH, tak má v kval. cyklu asi 2150 b., což na pozici (nejhůře) americký čtyřky bude stačit bohatě. Americká pětka Coco W. má nyní jen 1068 b. Kdepak, černé sestry (teď nemyslim jen ty pokrevní) mezi sebe nikoho nepustěj.

Tak nutně potřebuje na stará kolena ještě jeden "nějaký" titul? Tituly z Wuhanu + Zhuai nejsou ani půl roku starý....
Reagovat
VlS
A proč by tam nejela?
Reagovat
Frick
Nepřijde mi, že je to turnaj pro ni.
Reagovat
EllNino
tak naposledy vyhrála ve finále Zuhai, od té doby nevyhrála zápas, ptřebuje zase herní praxi ...a bez ní by rozhodně ten turnaj neměl takovou atraktivitu, při vší úctě k Zarince :)
Reagovat
smazaný uživatel
http://www.puntodebreak.com/2016/01/26/safarova-vuelve-entrenar
Reagovat
smazaný uživatel
A pochopitelne i tady byl clanek nejen o Lucy, ale i Petre a ukonceni spoluprace s Davidem, ale nic zajimaveho;)

http://www.puntodebreak.com/2016/01/25/siete-anos-juntos-kvitova-rompe-entrenador-david-kotyza

Snnad jen v komentarich bud prekvapeni, nebo nadseni, ve smyslu konecne;)
Reagovat
smazaný uživatel
To se moc nepředali, takový kraťoučký. :D
Reagovat
smazaný uživatel
:D) To moc ne...toz o te Lucy taky nejak moc dlouhe to nebylo...

ale je tam jedna inspiracka pro Petru;)

Pavlinka po zraneni pomalu trenuje, no a pripravu bere opravdu svedomite;D)
Tak si zatrenovala s Shakirou ;D))) Takze ten navrat bude asi dost zajimavy, asi pred servem bude zpivat a tancit...

http://www.puntodebreak.com/2016/02/01/paula-badosa-comparte-entrenamiento-junto-shakira

Tak Petra trebas muze trenovat s Sipem a Uhlirem;D)
Reagovat
Frick
Je to tejden starej překlad jejího statutu na FB.

To jen jako chceš tim vypíchnout to, že si všímaj i Španělé?

Je fakt, že její fotka z bohunickýho lůžka obletěla svět.

Taky je to paradox. Kdyby člověk viděl jen tu fotku bez popisku, tak by měl třeba "hrůzu" z toho, že řezali akutního slepáka.

Přitom co bychom za takovou diagnosu nyní dali...
Reagovat
EllNino
statutu :D ...
Reagovat
VlS
Viděls novej report z Canmore?
Reagovat
Frick
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1060678640641552.1073741885.821746981201387&type=3

Fakt pěkný. Dobře, že se neváhaj investovat i do fotografa.
Reagovat
blixa
Jo, už jo, musel jsem reinstalovat comp ale už jsem ready ;-)
Reagovat
Frick
Všechny (regulérní) sety vyhrála v Midlandu kanárem.
Reagovat
smazaný uživatel
Ted zalezi na tom co znamena regulerni :-)
Reagovat
Frick
Dokončený.
Reagovat
rusedski
Všechny bohužel ne. Některý prohrála :(
Reagovat
Frick
Strašně bych tu Nicole nechtěl zatracovat. Loni na jaře prostě byly chvíle, kdy bylo vidět, že na to má. Uškodilo to zranění loni v dubnu. :-(

Teď si musí odpočinout. uzdravit (prý nějaké nachlazení tam bylo, asi z toho přesunu) a zkusit to znovu.

Bohužel, na turnaj, který by se hodil (Hardová 25.000 v Arizoně za 14 dní), není psaná. Snad chce zkusit kvaldu do Ria. Ovšem ta antuka... nevim, nevim...

V týdnu od 22.2. se ještě hraje jedna hardová 25.000 v Californii, tak třeba tam by byla šance.

Dále to už ale bude horší.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja bych byl skusil kvaldu do Ria pokud se tam vleze. A na antuce zazila jeden ze svych nejvetsich úspěších.
Reagovat
rusedski
Ohledně Nicole začínám být pesimista. Ono se furt říká - chce to čas, získat herní praxi, v ruce to pořád má apod...

Jenže to pořád nějak drhne. Skoro mi přijde, že nejlíp hrála hned na začátku, kdy ta herní praxe nebyla. Porazila Karatan., Cepede, Glatch, statečně se držela s Kontou, Brengle, což jsou dnes hráčky top 50. Bráno čistě podle výsledků tam prostě za rok a půl žádný progres nevidím a omlouvat všechno X měsíců starým zraněním taky nejde.

Další věc je, že zatímco doteď ten comeback šel dá se říci správným směrem, byť asi pomaleji než se čekalo, tak teď přijde pád a to může být pro Nicole demotivující. Sama v rozhovoru říkala, že by ji asi nebavilo objíždět několik let ITFka. A teď už to nebude pomalu ani na pětadvacítky... :/
Reagovat
Frick
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/256890/vaidisova-dal-bojuje-o-elitu-potrebuje-poskocit-o-sto-mist.html

Těch zranění bylo bohužel více. Kotník byl loni v dubnu, na podzim pro změnu pata. K tréninku s raketou se zřejmě vrátila až někdy před Vánoci.

Bohužel je to matematika. Body se počtají za posledních 52 týdnů. A jelikož comeback již trvá déle, tak se body i odečítají. Nesmí se tomu poddávat. Teď jsem něco neobhájila, teď spadnu, ó, to je konec!

Nicole prostě neměla možnost tu sezónu 2015 odehrát regulérně.

Od 28.3. do 27.7. odehrála jen 4 zápasy v kvaldách.
Reagovat
Frick
Prostě nepřistupovat k tomu tak, že se za nějakých 16 měsíců nikam neposunula a že to nejde.
Reagovat
EllNino
no ale ono to opravdu moc nejde, až na pár výjimek ...
Reagovat
Frick
No, tak k těm vyjímkám musí vzhlížet a říkat si, že to může jít.
Reagovat
rusedski
Je fakt, že na podzim přejela letošní čtvrtfinalistku AO - to by mohlo bejt určitý povzbuzení :)
Reagovat
VlS
Ve wheelchairs? Když ji přejela?
Reagovat
smazaný uživatel
Herně snad, ale otázka je, jestli i fyzicky, když je věčně zraněná..
Reagovat
Frick
Půl roku má jistotu, že se nedostane níže než někam na 430. místo...

Samozřejmě, že to zní šíleně, ale aspoň na kvaldy 25.000 turnajů to stačí.

Bohužel má Nicole dílem smůlu. Na Maui se připlete McHale na WCMD (jinak by byla turnajová no. 1 Crawford, která je mimo TOP 100) a Nicole jí neomylně musí schytat.

V Midlandu jí z MD vytlačí hráčka se special exempt. :-(
Reagovat
Frick
http://abload.de/img/statsybsbf.jpg

+ gemy 16:13
Reagovat
aligo
Já ji nechápu, strašně chce být trenérka a pak řekne že by se hračka musela rozpustit ji a trénovat na Floridě, a že si ji hračky nemůžou dovolit, protože by musela odrict něco jiného a to by ji hračka musela finančně kompenzovat......
Reagovat
FulnekUltras
Ona už je prostě taková a jiná nebude. Na druhou stranu zas umí nahrabat, co a kde se jen dá, no... ;)
Reagovat
tommr
lehčí soupeřky do kvaldy už nemohla dostat a přesto jí nezvládla. V žebříčku příjde o 52 bodů a propadne se někam do čtvrtý stovky což bude znamenat, že bude muset hrát kvaldu i na menších ITF turnajích. Začíná to vypadat, že tenhle návrat se nepovede ... :(
Reagovat
rusedski
Škoda žes nekoukal na stream, soupeřka v 1. a ve 3.setu snad nezkazila balon. Se zbytkem příspěvku ovšem souhlas :/
Reagovat
smazaný uživatel
Hm ted je uz jenom moznost , ze by se nejaka hracka odhlasila a Nikol se tak dostala do hlavni souteze a nebo ze by dostala kartu na Wta turnaj a tam udelala skvely vysledek.
Reagovat
tommr
a co by tam dělala když si neporadí ani s tak slabou soupeřkou jako je Albanese? :(
Reagovat
smazaný uživatel
A co kdyz je to vse jenom o psychice , ze driv byla v top 10 patrila mezi velke osobnosti tenisu a ted se pohybuje po nejakych kvaldach na ITF a prave na WTA by ji to mohlo jit. Ty jeji udery jsou velmi dobre , maji velkou razanci , ale tim ze to Nikol chce zakoncovat po druhe vymene tak dela nespocet chyb. Vzpomenme si na zapas s Halep , ktera byla ve skvele forme a Nikol hrala celkem vyrovnany zapas .
Reagovat
marekv
Od začátku je to naprostá iluze...Byť i já si myslel, že alespoň hráčky typu Albanese porazí. A to si ta soupeřka dovolila ještě druhý set odpočinout (ohledně tý nohy).

Na okruhu WTA už vůbec nemá co pohledávat.
Reagovat
EllNino
tak každý zápas je jiný :) a u Nicole tuplem
Reagovat
marekv
já vůbec nehodnotím jedním zápasem
Reagovat
EllNino
já taky nereaguju na tebe
Reagovat
EllNino
je to pěkná bída, hlavně je věčně zraněná nebo nemocná, je to docela u ní pořád hodně velký obdiv, že to ještě nevzdala ...
Reagovat
VlS
Ale furt je to krásná holka. A jak umí nadávat :-))
Reagovat
smazaný uživatel
No to druhy na ni mam nejradeji :-) :-) Miluji to i u Barci.
Reagovat
FulnekUltras
vlastně Petra nikdy neměla. Takže vyvozovat z této mimomísové premisy cokoliv dál, je v podstatě kontraproduktivní... ;)
Reagovat
horska.kraslice
Holka nešťastná :-(((
Reagovat
horska.kraslice
(To patří Nicole).
Reagovat
FulnekUltras
tak to jooo... ;)
Reagovat
aligo
Teď čeká Nicol obrovský propad žebříčku
Reagovat
aligo
Jestli se nestane zázrak
Reagovat
EllNino
musí doufat, že se někdo odhlásí, je první nasazená v kvaldě, tak to je jediná šance ...
Reagovat
Dobry-den
Měla by vyměnit trenéra. Urychleně.
Reagovat
smazaný uživatel
Kotyza je prý volný...
Reagovat
aligo
Taky jsem to někde četl :D
Reagovat
tommr
to by musel bejt sebevrah ...
Reagovat
Dobry-den
A co Navrátilová? :D
Reagovat
aligo
Ta je drahá
Reagovat
VlS
To radši tu její manželku teda, tolik zas Jiřík nezlobil :-))
Reagovat
EllNino
A navíc to vypadá, že bolí rameno ...
Reagovat
Roger_Federer
U Nikol se ted asi lame chleba..loni to vypadalo urcite lip..
Reagovat
aligo
Dala kanara, tak snad to dotáhne :)))
Reagovat
Dobry-den
Hezky zakřiknuté ;-)
Reagovat
aligo
Že? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Hraje strašně nevyrovnaně, to je pořád největší problém. Už jsem jí tady chtěl chválit, jak proti minulým turnajům zlepšila servis (jen 1 DF - nevídané). A zase přijde výpadek.
Reagovat
ta-dah
http://www.nytimes.com/1991/11/12/sports/tennis-graf-splits-with-her-longtime-coach.html
:-)
Reagovat
VlS
Zajímavý čtení. Úsměvný jsou ty finanční částky, světová No 1 se zlatým slamem a přijmem 1,1 mega za rok :-)
Reagovat
Fandina
Vaidisova Albanese 6:5 v prvním setu, Nicolko pojď to dopodat!
Reagovat
smazaný uživatel
No a to se nestalo , prohraný TB těch chyb je tam vážně hodně .
Reagovat
Fandina
Petra by si příště měla na turnaj s sebou vzít tatínka. Byl to její první trenér, tak proč ne znovu.
Reagovat
Frick
No je fakt, že třeba ve Stuttgartu 2014 Lucce na lavičce radila Veronika.
Reagovat
Frick
Abych to upřesnila - v tom památném tripple TB zápasu s Marií.
Reagovat
marekv
Frick je žena ?
Reagovat
blixa
A je to venku !!! :D :D
Reagovat
VlS
A blbě :-)
Reagovat
FulnekUltras
vynikajicí nápad ;)
Reagovat
freeteepek
Už jsem viděli, že tenistka přijela na turnaj bez trenéra (a třeba i nakonec ten turnaj vyhrála). Přesto, může mi někdo z odborníků vysvětlit, jak může profi tenistka bez trenéra fungovat? Kdo s ní bude pilovat údery, kdo jí bude radit a kdo zařizovat věci okolo?
Reagovat
Lunej..
Iqe :D
Reagovat
smazaný uživatel
Ach tak, haha. :-p
Reagovat
smazaný uživatel
Dlouhodobě asi moc ne, ale dva až tři měsíce to žádný velký problém být nemusí, ostatně by nebyla první ani poslední, kdo by nějakou dobu takhle fungoval. A ani to nutně nemusí být na škodu. Pilovat údery může se sparingem a zařizování věcí okolo je spíš záležitostí manažera než trenéra. Navíc není úplně bez trenéra - má Vydru.
Reagovat
freeteepek
A ten sparing jezdí všude s ní? S kým trénuje, když není na turnaji? A kdo jí bude pomáhat s taktikou na soupeřky? Tohle přece vždycky dělával Kotyza...Předpokládám , že Vydra rozumí jenom fyzické přípravě i když může zařídit i nějaké ty věci okolo:-)
Reagovat
Lunej..
Mně přijde, že jsi z toho víc vyplašený než Petra :)
Reagovat
smazaný uživatel
Hele, je bez Kotyzy tejden, ty děláš, jako kdyby neměla trenéra nejmíň půl roku. :-) Jasně, že dlouhodobě bez trenéra asi fungovat nelze, což si jistě Petra sama uvědomuje, ale být bez něj měsíc nebo dva rozhodně není žádná tragedie. Podle mě je to furt lepší varianta, než se za každou cenu s někým dohodnout jenom proto, aby nedejbože nemusela na turnaj jet sama.
Reagovat
smazaný uživatel
Koukne na TP, tady je jeden "expert" vedle druhýho... :D
Reagovat
misa
Díky za nedávné upozornění na rozhovor s Lucií :)
Reagovat
VlS
No, hlavně kdo bude u videa studovat hru soupeřek a připravovat taktiku. Víme, že třeba Rob tohle pro Lucku dělal po mailu, i když na turnaji nebyl. Myslím, že to je jeden z nej úkolů kouče.
Reagovat
smazaný uživatel
Co se taktiky týče, Vaněk se k tomu onehdy vyjadřoval slovy, že to s Kájou moc nedělají, protože u ženských se to obecně tolik neřeší.
Reagovat
Fandina
Já si pamatuji na rozhovory Petry, kdy říkala, že když už s někým hrála, tak asi ví, co od něho má čekat a že se ještě poradí a třeba podívají na nějaký zápas, jak to bylo minule. Podle toho si myslím, že se na soupeřku nějak připravuje.
Reagovat
FulnekUltras
U trenérů tenistek je nakonec asi nejdůležitější, že mohou své svěřenkyně v pravý čas utvrdit, jak ve hře postupovat dál - i když je to v zásadě jasné už před utkáním, v jehož průběhu ovšem může hráčka (asi trochu pravděpodobněji než hráč ;)) znejistět, případně upadnout až do stavu jakési zoufalé bezradnosti. O to pak líp, když ji někdo v takovém rozpoložení vrátí na původně stanovenou správnou cestu, které dotyčná náhle jakoby přestává věřit. Jak říkal jistý Spike při návratu do koupelny: "Jen se ujišťuju..." ;)
Reagovat
VlS
Rob s Luckou to dělají a Rob to považuje za klíčové.
Reagovat
smazaný uživatel
To je možný, já se nehádám.
Reagovat
freeteepek
Taky se mi zdá, že ten rozbor taktiky před zápasem je důležitý. Hlavně u ženských, kde to je hodně psychologie a taktizování a kde každá má nějaký svůj styl:-) Petra je sice zkušená, ale když chytne zrovna soupeřku, se kterou nikdy nehrála, byl tu ten trenér, aby ji na zápas připravil. Nebo aby jí během zápasu řekl, kde dělá chybu. Proč tam má ty metrový auty:-)
Pamatuju si, jak v jednom zápase místo Vaňka přišla za Karolínou ségra. Sedla si před ní na bobek a plácala jí po stehnech stejně jako Vaněk. A přitom jí vykládala, jak má soupeřku válcovat...:-)
Reagovat
smazaný uživatel
Taktika je vždycky jasná - získat víc setů než soupeřka :-)

Jinak jasně, že bez toho to úplně nejde, ale na panikaření je podle mě ještě čas. :-)
Reagovat
janek_da
Ono je u Petry klíčové, aby nastoupila v Beast modu a pak nemusí řešit žádnou taktiku.
Reagovat
VlS
No, to je pravda, bohužel v praxi je to tak každej dvacátej, třicátej zápas. Řekl bych, že poslední byl loni v Madridu.
Reagovat
LukasH
Nemusi byt beast mode. Ale aby hrala jak loni v Americe. Robocop neni realny udrzet, ale v ty Americe hrala fakt pekne, s jistotou, to by urcite realny bylo...
Reagovat
FulnekUltras
tam ji skvěle "nakopl" obrat zápasu v NH s Wozniacki - najednou tady byla sebedůvěra, s ní hlava ve hře a prostě všechno...podobné šňůry jsou nicméně obvyklé i u jiných hráček.
Reagovat
smazaný uživatel
To je taky bohužel často v jejích zápasech vidět, že žádná taktická příprava neexistuje.
Reagovat
VlS
No, i tak by se to dalo říct.
Reagovat
Marduch
jj, od top 10 dál už se u žen ta taktika asi tolik neřeší;)
Reagovat
smazaný uživatel
Radwanska pul roku;)
A jeeela nejlepsi tenis zivota;D)))
Reagovat
VlS
No, a byla, nebo nebyla bez trenéra? Tam jsou to taky rozchody a návraty jak z venezuelský telenovely :-)
Reagovat
freeteepek
Petra potřebuje, aby jí během zápasu trenér radil. Kdo teď za ní přijde na lavičku?
Reagovat
smazaný uživatel
Už to zvládla i bez radění..
Reagovat
Lunej..
No kdo, podavači vody, ručníků atd.
Reagovat
freeteepek
A nebyly by lepší podavačky?
Reagovat
Lunej..
Myslím, že Petře je to jedno ne? :) Nebo já za ní klidně můžu zaskočit, když bude potřeba, ale zatím se držím v pozadí :)
Reagovat
blixa
Klid, já tam občas zajdu ;-)
Reagovat
rusedski
Banán, okurka, květák...na to stačí babka z tržnice :)
Reagovat
blixa
Ta by mohla i donýst, nejen kecat ! ;-)
Reagovat
Frick
Uhádnete, kdo to řekl?
Reagovat
blixa
Správný citát je "serce też mam w Polsce" sedmilháři.
Reagovat
Fandina
Angie?
Reagovat
blixa
jj
Reagovat
Frick
A platí tam daně. :o)
Reagovat
relax1
Kdo asi? Jedna Dánska tenistka s Polskými kořeny, Wozniacki Caroline
Reagovat
blixa
Opravdu ? Tak je to taky možný ale seš první, kdo o tom ví ;-)
Reagovat
relax1
i to je možné, vidíš jak je ten svět malý .....
Reagovat
relax1
i to je možné, vidíš jak je ten svět malý .....
Reagovat
Fandina
A proč ne Lisicki, německá tenistka s polskými kořeny.
Reagovat
littlegeorge
Korda skončil u Štěpánka, že by nastoupil ke Kvitové?
Reagovat
Frick
Jů, Petra na koksu :-D
Reagovat
PetaM
Těžko, Korda u Radka skončil, protože se chce věnovat rodině.
Reagovat
Fandina
Hana Mandlíková byla úspěšnou hráčkou i úspěšnou trenérkou Jany Novotné. Také by to nebyla špatná volba.
Reagovat
FulnekUltras
To už snad radši zpátky tatík. I když víc než půl roku by to asi tentokrát nevydrželo. ;)
Reagovat
George_Renel
A hlavně, chce chlapa.
Reagovat
Atoidi1
včera tu proběhla malá přestřelka mezi "dědouškem a bábinkou"... zbrkle jsem do ní vstoupil a dal za pravdu dědouškovi (nejspíše z apriorní iracionální náklonnosti), avšak nedalo mi to a rozvažoval jsem dále: 1) "plnit" = proces, který spočívá v navyšování množství obsaženém v něčem - z pojmu nevyplývá, že je ukončen; 2) "splnit" - ukončení řečeného procesu, 3) "splňovat" = opakovaně realisovat obsah předešlého druhého pojmu ... Navíc si má akustická paměť na rozdíl od včerejška uvědomila, že tvar "splňovat" se docela běžně vyskytuje i v současné češtině (ačkoli to vlastně ještě samo o sobě nemusí nic znamenat) ... omlouvám se tímto bábince a vyjadřuji uctivé pozdravení polodědoucha oběma :-)
Reagovat
Atoidi1
polodědoucha = polodědouchovo
Reagovat
blixa
Chasníčku, splňovat je samozřejmě používaný i korektní výraz. Ovšem v tomto konkrétním použití mi to rve zrak i jazykový cit a estetiku. Kdyby to napsala nějaká mladice, tak se ani nepozastavím, ale bábina ? ;-)
Reagovat
Lunej..
nemachruj zase, sám nemluvíš jak kniha, tak nepoučuj :P A už jsem psala, že na rozdíl od tebe mladice jsem. :)

Atoidi1 - s blixou se nehádej, to je dědek Vševěd víš. :)
Reagovat
blixa
Ale to víš babi, šak máš pravdu, jako vždy ... :D ;-)
Reagovat
Atoidi1
No právě, také jsem se nechal nejprve unést dojmem "jazykového citu" až posléze se dovtípil, že pojem splňovat má prostě jiný význam, který může být a v tomto případě i nejspíše byl víc na místě... Jedná se totiž o průběžné dosahování plnosti určité míry ... zatímco "plnit" vyjadřuje podle mého spíše pouhé tíhnutí směřující k tomuto cíli, avšak ještě jej nedosahující... Nu, dosti již slovíčkaření, řeknou mnozí, a asi právem. Nechci se hádat... Zamýšlím se ještě nad tím jaký (kromě sémantického - ten zřejmě nehrál hlavní roli) obsah či emoci vyjadřovalo oslovení "chasníčku"? Pamatuji jej včetně kontextu několikrát použitý, ať již pro Fricka nebo pro Montyho... Má ten výraz signalisovat něco jiného než více méně (ne-?)přátelskou kondescendenci?
Reagovat
blixa
Neřeš, prostě oslovení. Jedno z mých oblíbených. ;-) Nic speciálního.
Reagovat
Atoidi1
Umíš si ho představit v opačném směru? Jak by ses cítil sám?
Reagovat
blixa
Jasně že umím ;-) :D
Reagovat
Atoidi1
Je-li tomu tak, pak se omlouvám za ukvapenou úzkoprsost ... iustior es me...
Reagovat
blixa
A ano, je v tom taková lehonká, až neznatelná míra arogance, která je mi tak vlastní :D :D
Reagovat
Atoidi1
Ale, nechme to být - budu následovat Tvou radu, neřešit :-)
Reagovat
Meceon
já myslím,že nakonec dojde k závěru,že nejlepším trenérem bude ten její amant...
Reagovat
Frick
Ten jí koučuje. Ale ne na kurtu (Pokud nemají velmi dobrodružného ducha).
Reagovat
smazaný uživatel
Pavel Složil- to by byla bomba, ale srovnání Steffi s Kvítkem mi moc nejde!
Reagovat
smazaný uživatel
prave proto by bylo kam jit. Ale abychom si pak nepletli vlasy do copanku nudou, jak je ta Petra dokonala.. :-)))
Reagovat
VlS
Přeháněj vic! Bude se mi krásně usínat !
Reagovat
smazaný uživatel
Ani náhodou, je to pohodář, rodinný typ.
Reagovat
FulnekUltras
;)))))
Reagovat
VlS
podle wiki:
Po skončení aktivní kariéry se věnoval trénování. Mezi jeho svěřenkyně patřily např. Steffi Grafová, Jennifer Capriatiová, Magdalena Malejevová nebo Anna Kurnikovová.
Od roku 2004 je tenisovým ředitelem v soukromém World Tennis Clubu ve floridském Naples.[4]

Tak nevím
Reagovat
FulnekUltras
ideální příležitost změnit na chvíli lokál... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
No jo, ale pro koho?
Reagovat
FulnekUltras
mohemádeni se už dneska k horám přesouvají běžně... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Na mě musíš přímočařeji. Kdo je v tomhle případě mohamedán a kdo hora? :-)
Reagovat
Fandina
Petra se přesouvat nemá :-)
Reagovat
FulnekUltras
šmarjá, co jsem to vyplodil za patvar? ;)))

Petra se nikam přesouvat nepotřebuje. ;)
Reagovat
smazaný uživatel
No proto. :-) Ona by se stejně přesouvat nechtěla. ;-)
Reagovat
VlS
A co nevidět i s těma horama :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Zajimave tema;)))

No nevim, trochu mi to pripomina dva takove zajimave pribehy ze zivota...ktere nebudou urcite ani jinym cizi...;)
1/ jeden znamy se jednou nastval a odesel v jeden den z prace...aniz by pred tim hledal...dostal schizu...a malem se z toho nevyhrabal.
2/ jiny znamy udelal to samy a jeste spolecne z jinyma, schizu nedostal, byl stastnej jak nikdy pred tim, a jeste si zalozil firmu, proste vsechno zmenil;)

Ano je tu i ten klasicky priklad toho, kdy nez napiseme vypoved, pojistime se a neco si najdeme;) Nevim jestli to vnimam vic profesionalneji, ale rozhodne jako bezpecnejsi moznost;D)

Rekl bych, ze to je dano casto i nejakou osobnosti cloveka...no a vzhledem k tomu ze Kvitova nedokaze hrat bez rizika za cenu plno nevynucenych chyb...;)
Tak predstava, ze si nejprv nekoho najde, a pak vyhodi zni tak nejak pro me zvlastne;D)

No a etiku bych v tom uz vubec nehledal...spis v tom procesu jak to lide udelaji;) Ale o tom tezko asi neco vime;) ....ikdyz je mi jasne, ze nekteri o tom vedi tady vse;D)
Reagovat
smazaný uživatel
Vlcku, ja ti rozumim a vlastne i te "strelene Kvitce" :-))) Ale podle tvych prikladu ona je ta firma, ne ti zamestnanci a ona by mela mit zajem, aby slapala bez pekne plynule bez skluzu a prodlev.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
jeeeee, bez jednoho bez.. :-)
Reagovat
Fandina
Já myslím, že je normální, že majitel firmy se najednou rozhodne, že zaměstanec není to co to bývalo a propustí ho. I to je běžné.
Reagovat
smazaný uživatel
jestli je majitel pricetny, tak prijme jine a nezastavi si firmu.. :-)
Reagovat
Fandina
máš dojem, že majitel není příčetný?
Reagovat
smazaný uživatel
a to mi uz profesionalni prijde.. :-)
Reagovat
Fandina
propustit zaměstnance, když nevyhovuje, je profesionální, i když se to tobě nelíbí
Reagovat
smazaný uživatel
viz vyse..
Reagovat
VlS
Sojko, otázka je, jestli ona si uvědomuje, že ona je ta firma. Na tom co Vlk píše ( vysoké riziko, prostě to tam prásknu a nějak to dopadne) může něco být.
Reagovat
smazaný uživatel
sak pisu, ze je strelena.. :-) A uz v uplnem uvodu tehle debaty jsem pripustila, ze u ni logiku nehledam.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Otázka je, jestli si vy všichni tady uvědomujete, že to, co udělala, není na okruhu nikterak výjimečná záležitost.
Reagovat
VlS
Což vůbec nesouvisí s naší diskusí
Reagovat
smazaný uživatel
presne.. :-)
Reagovat
Fandina
ale souvisí, kde jaká tenistka mění trenéra, nejen Petra
Reagovat
VlS
Jako obvykle, čím míň chápeš o co jde, o to vehementněji se zapojíš :-))
Reagovat
smazaný uživatel
Začínám pochybovat, že ty chápeš, o čem to tady vlastně mluvíš. :-))
Reagovat
Fandina
on si myslí, jak je chytrý a všemu rozumí, ale on píše jen o jediném, že je Petra nesvéprávná, o nic jiného mu nejde
Reagovat
Fandina
jako obvykle jsi arogantní a nevíš která bije
Reagovat
VlS
Fandino, fakt nevím, kdy napisled jsem si všiml, že bys pichopila, o čem se ostatní baví. V tomhle jsi ba TP nepřekonatelná.
Reagovat
Fandina
Hlavně tu nejsi od toho, abys chápal, co já chápu. Na rovinu ti napíši, nevíš nic.
Reagovat
smazaný uživatel
Naopak to s ní souvisí velice úzce.
Reagovat
VlS
Iqe, ani já, ani Sojka neříkáme, že Davida neměla vyměnit, o tom debata vůbec není.
Reagovat
Fandina
vy říkáte, že je nesvéprávná, což je úsměvné
Reagovat
VlS
Kdes to četla?
Reagovat
Fandina
Že bych se mýlila?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne, vy jí vytýkáte to, že za něj neměla předem domluvenou náhradu. A i když je jasný, že by bylo lepší, kdyby ji měla, ještě není žádná tragedie to, že ji podle všeho nemá.
Reagovat
VlS
Iqe, já si naopak myslím, že pravděpodobně nějaká úvaha předem byla.
Reagovat
smazaný uživatel
Teď ti úplně nerozumím - úvaha v jakém smyslu?
Reagovat
smazaný uživatel
Draha sojecko;)
Ja ti rozumim, jenze otazka je, kdo profituje vice... ci trener jako zamestnanec, nebo hracka jako zamestnavatel...myslim tim, co je vic...
...ano mohu rict, ze pokud neni hracka, trener nema co trenovat, ale take mohu rict, ze pokud neni trener, hracka nemusi vedet co vubec hrat...me se tezko hleda v tom, co je tzv. vic... asi to ani nedokazu;) Tak samo v praci...

Proto asi v tim spis citim tu bezpecnou cestu a cestu rizika...tak jak s praci.
Profesionalismus pak citim spis v tom, jak to udelam...jakym zpusobem, jedno jestli mam neco predem pripravene, nebo ne...
Reagovat
smazaný uživatel
*oprava; v tom;)
Reagovat
smazaný uživatel
mas pravdu....vyplyvame z nasich osobnosti, ty jsi zivotni kreativec a ja sachista.. :-)))
Reagovat
smazaný uživatel
;)))
Ale jen tak mezi nama...mel jsem moznost si projit obe cesty...a bez muceni priznavam, ze cesta nejprv najit, a pak vyhodit me prijde po tech zkusenostech tak nejak faaaakt vic jako jistejsi;D) Rozhodne neni na skodu vpojit do toho zivota sachy...ale myslim, ze neni obcas na skodu to udelat i naopak...

Kdyz si mne odepsala, ze to vnimas obracene...tak musim rict, ze kdyz zamestnavatel da vypoved, a nema nahradu;) je bohuzel casty jev... (nepovazuji ho za nejlepsi)...nebot ty cinnosti vyhozeneho se pekne rozlozi na zbyle pracovniky;D) No a pokud nezbyde zadny pracovnik, tedy trener, firma se rozpada...;) nebo jede od zacatku...takze...
hlavne doufejme, aby se nam byvaly zamestnanec nebo zamestnavatel nedostali do schizy;) Coz bohuzel hrozi...
...nejeden sach v takove situaci, a buhuzel obcas i v krajnim pripade tvrdy mat...
Reagovat
LukasH
Ja si teda nedovedu predstavit, jak by si Petra neco domlouvala za zady Kotyzy, pokud by to tedy nebyla situace,ze by se s danym clovekem setkala nahodne a chtela, aby ji trenoval. Ale ten proces hledani....stejne by to prasklo...jedine, ze by se tak s Kotyzou domluvila, coz by se asi ani jemu nelibilo.
Jinak Petra uz Kotyzu mozna nemohla vystat. Proste se to nejak hromadilo, rozumem to umirnovala, ale ted uz to neslo. Nekdy to tak byva. Uz ho nechtela slyset mluvit, poslouchat jeho rady, uz ji treba iritoval i jeho hlas, jeho neho nadhazovani micku a proste musel ven tim zpusobem....nevim, co bude, nevim jak to se mnou bude, je mi to jedno, ale proste uz jdi......samozrejme ve slusne a dustojne rovine.
Reagovat
LukasH
Oprava....nebo jeho nadhazovani
Reagovat
VlS
To popisuješ normální ponorkovou nemoc. Mohla tam být, nemusela, to ví jen nejužší okruh lidí a nám to vykládat nebudou.
Reagovat
VlS
A k tomu prvnímu odstavci - no tak na něco má taky manažera, ne?
Reagovat
smazaný uživatel
Má. Ale myslím, že Lukáš narážel na to, že Petra není ten typ, co by dělal něco Kotyzovi za zády, ať už přímo sama nebo přes manažera.
Reagovat
LukasH
Dobre, ale Kotyza nebyl jen trener, byl to asi i duvernik. Mela ho od 19, zrejme to byl vztah zalozenej na oboustranny duvere. Fakt si nedokazu predstavit, ze by Petra, jak tedy rikas, zadala manazerovi takovej pozadavek, aniz by o tom Kotyza vedel. Muselo by to bejt tak, ze by se oba dohodli na ukonceni spoluprace bud k urcitymu terminu nebo az si nekoho najde, coz si nedovedu predstavit, jaka by tam zacala panovat atmosfera.
Navic Petra nic systematicky nebuduje jako treba Lucka nebo jiny. Pri tehle neuspesich zacina v podstate vzdycky "od nuly" a zalezi jak ji to sedne. Proto bych se ani nedivil, kdyby chvili fungovala bez trenera a i treba neco vyhrala...)
Reagovat
smazaný uživatel
Já bych jenom doplnil, že i v případě kondičních se chovala tak, že nejdřív ukončila spolupráci s jedním a až potom si hledala jiného. Jedinou výjimkou byl asi Všetíček, ale toho měla dohozeného Štěpánkem. Takže to, že ukončila spolupráci s Kotyzou a až pak si začla hledat náhradu, přesně zapadá do jejího chování.
Reagovat
janek_da
Jestli meli tak pevny vztah, tak bych neviděl problém se domluvit na spolupráci, dokud si nenajdu nového trenera.
Ten 1, 2 měsíce by David v pohodě přežil.
Reagovat
smazaný uživatel
Přežil. Ale je zcela zřejmé, že by z té spolupráce vyprchala jakákoliv snaha o výjoj a posun a jelo se vyloženě ze setrvačnosti. A jak už poznamenal Lukáš, na takový rutinní trénink si vystačí i se sparingem..
Reagovat
janek_da
Zcela zřejmé je, že je to pěkná fušeřina. To musí vidět i slepý a hluchý.
A jestli měli Petra s Davidem nadstandardní vztah, jak tvrdíte, tak by neměl být problém v koučování, než si Petra sežene dalšího trenera.
Reagovat
Fandina
Třeba mu to nabídla, aby zůstal a on nechtěl. To přece nemůžeš vědět, jak to bylo. Rozešli se a tím to končí.
Reagovat
smazaný uživatel
Co je na tom fušeřina?
Reagovat
smazaný uživatel
S prvním odstavcem bezvýhradný souhlas.
Co se toho druhého týče, nevím, jestli to bylo až tak dramatické, ale určité psychické vyčerpání by po tak dlouhé spolupráci nebylo nic divného, takže i to mohlo, a zřejmě i mělo, určitý vliv na její rozhodnutí.
Reagovat
cyrda
Zkrátka Kotyza jí do všeho kecal, a to nakonec každýho přestane bavit. Navíc už je jako chlap k ničemu. Petra to chce pořád a potřebuje pořádnýho samce:-)
Reagovat
VlS
Fricku, ty se množíš příčným dělením?
Reagovat
Frick
Ne. To asi bude brácha Heleny, ne?

Viz. ten nick.
Reagovat
Frick
BTW: Ten netrénuje?
Reagovat
smazaný uživatel
Pises..."Ja si teda nedovedu predstavit, jak by si Petra neco domlouvala za zady Kotyzy..."

A ja se ptam, co ma spolecneho zpusob s casem??? Co je divneho na tom, ze si neco dohodnu se stavajicim a soucasne hledam noveho??? Proc hned za zady???
Vubec nechapu tyhle myslenkove pochody...

Nebot to, co pises by znamenalo, ze kdyz nejaky hrac to udela naopak casove tak hned musi neco delat jak nejaky smejd za zady, a divnym zpusobem...no promin,...ale tahle logika, to je pro me proste ponekud ultimatne zvlastni...a asi tady doslo k nejakemu vzajemnemu nepochopeni...jinak si to nedokazu vysvetlit...
Nebot to, co mi podsouvas, by znamenalo, ze jeji vztah byl bez smlouvy na dobre slovo,...coz ja neresim, nebot to ani nevim, a ani si to nemyslim... a pokud to tak bylo, a ty o tom vis a mas zmaknute ty jejich vztahy bez smluv a dohod, tak potom bych mohl jeste pochopit ten myslenkovy proces za zady...
...a pokud to tak bylo, tak se na to jen da rict, ze to byl neprofesionalni vztah a ta hracka je naivni a neprofesionalni, ale ne jak zde jiz naznacila sojka;) Myslim, ze nemela na mysli tento pripad. Spis resila ten cas a zastup za propusteneho zamestnance;)
Reagovat
LukasH
Hele, vidim to takhle. Vztah trener-hrac, to je hrozne individualni. Neprirovnaval bych to k firme, protoze firma se bez zamestnancu neobejde a skutecne musi mit okamzitou nahradu za propustenyho zamestnance. Nevim no, ale trenr je u hrace, aby ho nejak rozvijel, posouval dal. Jestli to Kotyza neplnil, tak je zbytecny, aby s Petrou byl, protoze nejaky rutinni treninky si Petra udela sama se sparingama. Mozna to vypada, ze mluvim o necem jinym, ale narazim na to, ze tu nepanuje ta nezbytnost, aby Kotyza (zamestnanec) byl s Petrou jen docasne nez si ona nekoho najde. Kdezto zamestnnec ve firme dela nezbytnou praci, kterou si firma (vedeni) vetsinou sama neudela. Tudiz by tam samozrejme mohla byt regulerni dohoda mezi Petrou a Kotyzou, ze s ni zustane, dokud si Petra nenajde nahradu.
Jenze nekteri hraci maji spoustu kontaktu, vlastne i napadu, co by chteli, jak by to chteli. V takovym pripade si dokazu predstavit, ze maji v hlave presnej plan, domluvi si ho a pak to oznami stavajicimu trenerovi. Ale Petra? Vzdyt vubec nevi, hleda a ani nevi koho, jestli ji dotycny bude vyhovovat. Kotyzu proste uz nechce. Takze scenare? David mi uz nevyhovuje, ale zatim mu to nebudu rikat, porozhlidnu se jinde, vubec nevim kde ani koho chci...hm...po case...Petro, tos mi mohla rict. Myslel jsem, ze si duverujeme. Urcite bychom se nejak dohodli. Ale takhle?.....nebo tedy druhej scenar: Davide, uz te nechci, chci novyho trenera, ale ty bys se mnou mohl zustat nez si nekoho najdu...Petro a co vlastne chces? Jsme na mrtvym bode, bud tedy "zkusime" nejakej plan, ale to by bylo na dlouho. Dva mesice si muzes pinkat sama. Cau....a nebo tedy tak, jak to Petra udelala.....
Reagovat
Fandina
Vidím to hodně podobně. Petra došla k závěru, že už jí nemá Kotyza co nabídnout a jednoduše mu to řekla. Připadá mi to naprosto normální. A děje se to tak i ve firmách. Nemáš mi už co nabídnout, nevyhovuješ. Například já jsem jezdila nějaký čas do jedné naší pobočky, když tam chyběl zaměstnanec, který nevyhovoval. Není na tom nic zvláštního.
Reagovat
smazaný uživatel
Ty resis omacku, ja resim princip;)

Podle me tu rozvijis nejaky pribeh, ktery muze byt uplnou mimobezkou v porovnani s realitou.
Ale pokud ty to vis jak to je.. ok.

Ovsem me o to nejde, jaka je ta omacka kolem. A sam dokonce pripoustits, ze neni problem se dohodnout, nez ten trener tzv. dokonci svou praci, nez nastoupi druhej...trener. Existuji nejake dohody, smlouvy atd. atd. Ja je neznam. Ale proto resim jen ten princip;) Ta analogie neni podle me az tak spatna, kterou jsem uzil.

Ty primarne zavadis, ze poklud by to bylo jinak, je to divne...ale divne to podle me rozhodne neni;)
Reagovat
smazaný uživatel
Jenže tady nic jako obecný princip není, vždycky je potřeba to aplikovat na konkrétního člověka, abys dostal smysluplné výsledky. ;-)

Jinak je úsměvné, že Lukášovi vytýkáš, že tu vytváří jakýsi smyšlený příběh ...a přitom spolu se sojkou a VlSem děláte to samé.

Co se týče tvé analogie s firmou a zaměstnancem, ano, jsou tady určité body, které to má spolu se vztahem hráčka - trenér společné, ale to neznamená, že mezi to můžeš dát rovnítko, tak jak se o to pokoušíš ty.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja to nechal otevrene, a nikde jsem nepsal, co je lepsi nebo horsi...
Tak max. co je hra na jistotu, a co hra na riziko.

Porad nevim, co je spatneho na tom, ze se nekdo domluvi s nekym, ze udela vymenu, a pochopitelne take naopak. Ostentativne tu zavadite do toho nejake eticke prvky...jen aby jste obhajili Kvitovou...

jenze problem je v tom, ze ja nikde nepisu, ze udelala neco spatne;D)
A vy porad musite neco obhajovat, ikdyz to vlastne ani neni potreba;) A nejak asi vubec nechapete, ze lze postupovat i jinak;) Obracene.

Cely roky se tady rozepisujete, jaky je jejich vztah uzasny, vyjimecny...uzasna spoluprace a ted nejste ani schopni pripustit, zeby se s nim mohla domluvit;)))

Nevim, obcas me prijde, ze reagujete na ty prispevky, jen aby jste neco negovali;) A je uplne jedno jak a co...
Reagovat
smazaný uživatel
Jsou různé cesty, žádná není vyloženě dobrá, žádná není vyloženě špatná. Petra zvolila jakou zvolila, zvolila ji tak už několikrát, není třeba jí to vyčítat.

Hele, a zkusil sis vůbec představit, co by udělalo s atmosférou v týmu, kdyby se Petra postavila před Kotyzu se slovy "Hele Davide, rozhodla jsem se udělat změnu a vyhodit tě, ale protože ještě za tebe nemám náhradu, neudělám to teď hned, ale až ji mít budu, což může být bůhví kdy, takže se připrav, že ti počínaje zítřkem může kdykoliv přijít zpráva, že na trénink už nemusíš."

Já nevím jak ty, ale já mám pocit, že to by asi bylo dost naprd.
Reagovat
VlS
Vaříme všichni z vody, včetně tebe. Nikdo neví, co jak doopravdy proběhlo ( probíhá) a vůbec se nezabýváme tím, že Petra není na zemi sama, má manažera, má partnera, má rodiče, má Černoška, má IMG, má ......... .
Klidně si umím představit, že někdo z okolí při vhodné příležitosti před potenciálním trenérem mezi řečí prohodí, a co ty, nechtěl bys ji trénovat, kdyby náhodou ... . A pak přijde za Petrou, a mezi řečí o šatech a večeři prohodí, no říkal mi XY, že kdybys náhodou ....... .
Můžeš to vyloučit?
Reagovat
smazaný uživatel
Ne. Ale ani nemám důvod předpokládat, že by jí někdo sháněl trenéra v době, kdy žádného nesháněla.

Mimochodem, jestli se tady někdo snaží předjímat, jak to bylo, tak jsi to ty. Já se striktně držím toho, co sama řekla.
Reagovat
smazaný uživatel
Ja o voze, ty o koze a jedes si stale tu svou, jedinou;)
Ctes to vubec po mne...;D) Opakuji, je me jedno, jak to udelala...ci driv nebo pozdeji. Mozne jsou oba zpusoby;) Klidne at si skace zabaky, jede bez trenera do konce kariery, at si treba brusli s raketou na rybniku;)

Ale nesmysl je psat, ze tenhle zpusob je jediny spravny;))) At si predstavujes cokoliv;)
Reagovat
smazaný uživatel
Za me konec;:D)
Reagovat
LukasH
Podivej. Jen jsem rekl, jak se mi to pozdava, ze se to tu resilo. Nic vic. Nevidim do toho, tudiz nic neopiram. Napsal jsem jen svoje uvahy.
Reagovat
smazaný uživatel
No prave, pozdava...;)
Ja zase jen nactrl, ze v zivote je to mozne resit ruzne, nechal jsem to schvalne otevrene. Me se zase nepozdava, kdyz se na silu do toho vklada to, ze by musela neco delat za zady...nebo jen jednou cestou.
...potom jak kdo to resi osobne, je fakt veci druhou...;)
Ja do nich nevidim;)

Take jsem psal, ze pro me je tezke najit ten vztah trener a hrac, vzhledem k tomu, co je jako vic potrebne...co je jako vic...

Vis jaksi pro me neni uplne lehke vnimat, ze hracka je zamestnavatel...nebot ona zamestnava cloveka, ktery ji potom vede a diriguje...coz se jen tezko, a pochopitelne, porovnava s firmou, nebot neco takoveho by tam asi nenastalo... takze uz z sameho principu, ten trener jen tezko neco rekne ve smyslu, tak ja koncim;) Nebot prijde o plat atd. a preci mu na tom hraci zalezi...jinak je to flink a slendryan;)))...pokud to ten trener nechape...je to fakt tezke...pokud chape, urcite neni problem se s takovym clovekem domluvit...Krom toho v tomhle narocnem vztahu nejde preci jen o dobre slovo a ze si jako rozumime atd. atd.
Musi asi existovat nejake smlouvy, ktere toho hrace zavazuji a trenera take...takze ten hrac mu to musi nejak vypovedet dopredu, nebo dat mu nejakou kompensaci atd. atd. atd. Tady proste neexistuje, aspon podle me, nejaky presny postup;) Hodne to bude asi souviset s temi smlouvami, ktere ani nikdo z nas nezna...

Takze zpatky k zacatku. Proste nekdo jede na jistotu...doslovne si to vsechno odkomunikuje...nekdo na to nema uplne naladu, tak to proste tzv. riskne. A tou analogi z praci se to da podle me pochopit. I s tim, ze kazdy to proste bude resit dle sve osobnosti...;) A take dle nejakych okolnosti...jasne;)

Debata vlastne je jen o to, co je lepsi. Podle me ani jedno. Jen se da rict opravdu, ze nekdo jede na jistotu, nekdo to proste riskne. Vsechno;)
Reagovat
Frick
Fandina si našla (vedla osvědčených jmen) nového partnera do diskuze. Tak hodně zdaru, relaxi1, ale z F. je i Chuck Norris zesranej strachy.
Reagovat
Fandina
Nejvíc by se mi líbilo, kdybys byl ze mě strachy bez sebe ty. To by bylo nejlepší.
Reagovat
Rip.win
zesrán starchy by bylo nej jo?
Reagovat
smazaný uživatel
Nikdo tak to bude top 9:-)
Reagovat
EllNino
no pořád tam je, Petra je 9. :)
Reagovat
rusedski
Ty jsi mahyckuv brácha?
Reagovat
aligo
Ale Nicol postoupila po skreci soupeřky dneska, za stavu 5:2 v prvním setu :))
Reagovat
EllNino
Další soupeřkou bude Lauren Albanese, to by mělo jít, ikdyž kdysi byla trošku výš, není to zrovna nepřekonatelný los
Reagovat
aligo
Nicol taky byla kdysi trochu výš :D
Reagovat
EllNino
no Lauren byla 158. :D o příčkách, na kterých byla Nicole se jí muže jen zdát :D :D
Reagovat
aligo
Ona byla policajt? :D
Reagovat
smazaný uživatel
To je jedno prostě tam nepatří.... Top je sarapka halepka a spol ne Petra!!
Reagovat
EllNino
to je teda argument :) ...kdo tam teda má bejt místo ní ?
Reagovat
blixa
Nekrm trolla ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
Kvitove nepomůže ani děda mráz natož kvalitní trenér nemá to v hlavě! Teď už bude jen klesat v žebříčku hráč s takovyma vykyvama nemá v top 10 co dělat!!
Reagovat
EllNino
a kdo tam teda má bejt, když pod ní maj ty holky výkyvy ještě větší ? :D
Reagovat
smazaný uživatel
Už to tady sice několikrát padlo, ale Pavel Složil by to mohl být, trénoval všechny možné i absolutně rozdílné hráčky (Jenifer C., které jsem fandil i Steffi, které jsem moc nefandil, ale Petra se soustřeďuje, na nějakého pohodáře!
Reagovat
FulnekUltras
Ani ten Jiří Novák by nebyl od věci...
Reagovat
smazaný uživatel
Nezije v USA???
Reagovat
Frick
Sice se při jejích zápasech mám problém vyhecovat k fandovství, ale strach o to, že bychom jí neměli, to jako mám....

Už jsem ho měl i loni, když se odhlásila u IW+M a chvíli jsme nevěděli, co s ní je.

Ale když mi poráží Lucku, tak to mne štve, to jo.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč ti to nevěřím.. :-/
Reagovat
Frick
Věř. Fakt mne to štve, že jí pořád poráží. H2H by mělo být tak 3:5 a ne 0:8
Reagovat
EllNino
njn, myslím, že budeme rádi, když k nějakému vzájemnému souboji ještě někdy dojde
Reagovat
Dobry-den
Předpovídal jsem jí brzký konec, ale z rozhovoru plyne opak, tak snad se ještě probere, chudera, dyť by to byla škoda. Zahodit takový talent!
Reagovat
smazaný uživatel
Vazne si myslite , ze se radila s tolika lidma nebo se vam to zda take prehnany ? :-)
Reagovat
misa
Zahraniční hráčky asi mají mnohem lepší péči než ty naše.
Reagovat
relax1
jistě, že ne, ale své rozhodnutí musí nějak pro veřejnost zdůvodnit, hlavně když se jedná o tak mladou hráčku!
Reagovat
relax1
Kvítek je marná s Kotyzou (byla). Sama fungovat? To si opravdu nedovedu představit! To pojede od "úspěchu k úspěchu"! Výkřik do tmy, tak bych charakterizoval její rozhodnutí!
Reagovat
smazaný uživatel
Nepochopení. Tak bych charakterizoval tvůj příspěvek.
Reagovat
misa
Petra bez přítomnosti trenéra vyhrála několik turnajů :)
Reagovat
smazaný uživatel
No jasně! ;-)
Jinak já si myslím - a v tomhle souhlasím s Kodešem - že není potřeba ten výběr nového trenéra zbytečně uspěchat. Radši ať je měsíc dva bez trenéra než aby si nějakého vybrala jenom proto, že "musí."
Reagovat
misa
Najít dobrého trenéra je hodně těžké.
Reagovat
smazaný uživatel
No právě.
Reagovat
bIbec
no, ono najít dobrého trenéra zase tak těžké být nemusí. Ale až čas ukáže, jestli je dobrý pro tu konkrétní hráčku. Třeba to teď Kvítko bude měnit jak ponožky.
Reagovat
FulnekUltras
zatímco zastabilizuje kondičního
Reagovat
relax1
dívám se na tenis jako na sport individuální a není je to jako třeba v hokeji: "Když nevíme co, tak vyměníme trenéra!" Kotyza s Kvítkem dokázal jako málokdo v tomto sportu, tak nevím, jestli Petra ví co chce, když nemá jasno koho místo něj!
Reagovat
smazaný uživatel
Já nevím, jak moc velký máš přehled o tenise, ale co jsem si tak všiml já, tak je naopak běžné, že hráč nejdřív ukončí spolupráci s jedním trenérem a až potom si hledá nového trenéra. Což dává smysl - spolupracovat s někým, když vím, že už s ním spolupracovat nechci, to je pro obě strany dost na dvě věci.
Reagovat
relax1
wow, zase další odborník, běžně se děje, že hráč si vyhlídne a dokonce se dohodě na spolupráci s někým kdo mu jde tzv. k pleti. Je tak jako v životě, nebo jseš až tak jiného názoru?
Reagovat
smazaný uživatel
Protože se podle mě zas tak běžně neděje, že hráč spolupracuje s jedním trenérem a za jeho zády si dohaduje spolupráci s někým jiným.
Reagovat
relax1
ige, nebuď směšný, ty mě bavíš, hlavně co se té Tvé férovosti týče. Kde žiješ? Je to Česko, nebo nějaká fiktivní země či planeta?
Reagovat
smazaný uživatel
Mě zas bavíš ty. Z poslední doby mě napadají třeba Maria, Simona nebo Bušička, které nejdřív ukončily spolupráci s jedním trenérem a až poté hledaly jeho náhradu..
Reagovat
relax1
ige, nechám Tě při tom, unavuješ mne těma Tvýma kecama. To Ti mám tady vyjmenovávat příklady, kdy tomu bylo tak jak píšu já? Jsi trapný!
Reagovat
Fandina
Uveď ty příklady.
Reagovat
relax1
fandino, jestli umíš číst, tak tuto možnost jsem odmítl. Jsi taky nudná!
Reagovat
Fandina
Psal jsi, že se běžně děje, že se tenistky dohodnou s někým jiným a pak teprve skončí s původním, napiš příklad, o koho se jedná.
Reagovat
relax1
fandino, jak můžeš tvrdit, že někdo se určitě dopředu s někým nedohodl a dal to na odiv světu až po určité době?
Reagovat
Fandina
Ptám se na příklad, napsal jsi, že se to běžně děje, tak napiš příklad a nekrucuj se.
Reagovat
relax1
fandino, nudíš, nejsem enciklopedie a sama dobře víš, že se to tak děje, Murray je toho jasným příkladem. Lendl byl dohodnutý ještě za Valverdeho působení!
Reagovat
Fandina
Lendl trénoval současně s ním.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak.
Reagovat
relax1
tak byl, nebo nebyl Lendl jaho nástupce. Jak milé trénovat spolu s novým nástupcem? tipycké Murrayove praktiky!
Reagovat
Fandina
Machruješ tu, že se běžně dělá, že se někdo domluví s druhým, ale neuvedeš jediný příklad. Ano, může to tak být, ale neznamená to, že víc příkladů je opačných. Nejen u WTA, ale i u kluků. Skončí s trenérem, protože mu nevyhovuje a čeká kdo se ozve.
Reagovat
relax1
fandino, dej mi svátek! Taky komplexi?
Reagovat
Fandina
Nerad slyšíš jiný názor.
Reagovat
relax1
fandino, Jo, jo, je to tak! Strašně se za to stydím, nemůžu s tím prostě nic dělat!
Reagovat
Fandina
A rozčiluješ se.
Reagovat
relax1
fandino, jsem redy, baví mě to tady, Ty taky a to je 21. století
Reagovat
Fandina
Tak to je dobře, že jsi redy, už tvůj nick je takový redy relaxační. Ale vytočil ses, když ti iqe napsal, že neví, jak dalece sleduješ tenis, od té chvíle jsi byl útočný.
Reagovat
relax1
fandino, vytočený na to, že jsem se dostal do diskuze z někýmm, kdo si tady léčí komplexy? Překvapuje mne, že se i Ty tohoto jedince zastáváš! Nebo máš dva nicky a jsi ige a fandina v jedné osobě? Jinak mi to nedává smysl.
Reagovat
Fandina
To už tak bývá, že se někdo někoho zastává, když si to ten člověk zaslouží. Měj se.
Reagovat
relax1
fandino a igo, taky se měj!
Reagovat
smazaný uživatel
Aspoň bys ten můj nick mohl psát správně, když nic jinýho. :-)
Reagovat
FulnekUltras
je to kašpar... ;)
Reagovat
FulnekUltras
či vlastně gašpar... ;)
Reagovat
janek_da
https://youtu.be/mX--xICIEV4?t=23
Reagovat
smazaný uživatel
Tak pokud se s někým dohodnu předem, tak dává smysl začít spolupráci co nejdřív po konci té předchozí.
Reagovat
smazaný uživatel
ve spicce ATP bezne.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
My ale řešíme WTA ;-)
Reagovat
relax1
ige, postřeh, ten Ti nechybí, ale víc Ti toho chybí, bohužel!
Reagovat
smazaný uživatel
ja bych radeji zustala opet u principu, omacka me opravdu nezajima.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
Dělej, jak chceš. Já se snažím diskutovat slušně. Jestli se dál hodláš chovat jako arogantní pitomec, tvoje volba.
Reagovat
relax1
ige, urážky tady chrlíš tady zatím jenom Ty, do pitomců Ti tady nikdy nenadává! Je mi líto kam tato diskuze sklouzla!
Reagovat
smazaný uživatel
Já až doteď mluvil slušně, zatímco z tvých příspěvků ta arogance a nadřazenost stříká na všechny strany.
Reagovat
relax1
ige, to není nadřazenost, to jsou názory, takže s tím postřehem to co Tvé osoby není tak valné. Přechválil jsem Tě, omlouvám se!
Reagovat
smazaný uživatel
Chováš se nadřazeně. Jestli si to sám neuvědomuješ, tím hůř.
Reagovat
relax1
ige, přečti si co jsi mi napsal v prvním příspěvku. Ten je jasným dokladem kdo se tady chvá nadřazeně, když jsi mne označil za někoho kdo nemá o tenisu ani páru. Vzpamatuj se Ty náfuko, anebo vyhledej odbornou pomoc!
Reagovat
smazaný uživatel
Na mém prvním příspěvku není nadřazeného nic.
Reagovat
blixa
Hele, relaxi1, ty seš tu poprvé nebo co ? :D :D
Reagovat
relax1
blixo, to jako, že to tady slouží jako léčebna komplexů? aha, tak to potom tomu rozumím!
Reagovat
EllNino
nesnaž se bavit se s iqem, to nemá cenu :D
Reagovat
smazaný uživatel
Má. Ale je potřeba s iqem mluvit slušně a věcně.
Reagovat
smazaný uživatel
profesionalni je naopak pusobeni casove ohranicit, nerikam, ze se nedeji prekvapeni, ale nikdo o ne nestoji. Predem varovan, lepe vyzbrojen.. :-)
Reagovat
relax1
sojko, souhlasím, nakonec i férové.
Reagovat
smazaný uživatel
Mě nepřipadá moc profesionální a fair spolupracovat s jedním trenérem a za jeho zády si už domlouvat spolupráci s někým jiným..
Reagovat
smazaný uživatel
jiste, osobni nebo rodinne vazby existuji, ale nesnaz se nas rozplakat ferovosti, jde predevsim o pracovni vztah!
Reagovat
relax1
sojko, přesně!
Reagovat
smazaný uživatel
S tím jste ale začli vy, ne já.
Reagovat
VlS
Psal sem to tady už před pár dny, že je otázka, jestli to bylo už delší dobu připravené a teď jen sledujeme potřebný, pochopitelný a normální divadlo, nebo se tvrdě rafli a byl to vyhazov v afektu. Jestli se trenér objeví v řádu dnů, byla to varianta 1. Jestli to byla varianta 2, ak to vůbec nemusí být jednoduchý a zatočení se Stiberem bude pro každýho oslovenýho carovným mementem.
Reagovat
smazaný uživatel
Miluju tyhle konspirátory :-))
Reagovat
Fandina
Martina se na to třese a ty píšeš, že by to bylo mementem. Úsměvné.
Reagovat
VlS
Já mluvím o trenérovi, ne o Martině. Můžeš mi říct jednu hráčku, kterou Martina trénovala a dovedla k významným výsledkům? Jednu!
Reagovat
Fandina
Martina neměla ještě možnost někoho trénovat. S Agou byla spíš poradkyní, ne trenérkou. Co se týká Petry, tak skončilaa už s x kondičními a vždycky si potom našla náhradu. Ty píšeš, jako by se žádný nenašel.
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Nikdo neříká, že najít náhradu bude snadný, ale mám pocit, že to VlS zbytečně dramatizuje. Stejně jako si nemyslím, že se nutně museli porafat, aby se Petra rozhodla se s Kotyzou rozejít aniž by měla náhradu.
Reagovat
Fandina
Nahoře v článku se píše, že rozhodnutí a rozhovor nebyl lehký, ale že to v ní uzrálo, řekla mu to a tím to skončilo.
Já bych řekla, že to je normální postoj, jaký se děje běžně v životě, v zaměstnání, ve vztazích. Jednoho dne člověk zjistí, že čas nazrál a je konec. Mně se tohle stalo jak v zaměstnání, tak ve vztazích. Skončilo to a začalo něco nového.
Reagovat
smazaný uživatel
Vidím to taky tak.
Reagovat
VlS
Aha, takže nikoho netrénovala, ale je velká trenérka hodná hvězdy. Úžasná logika.
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím, že nic takového tady Fandina nenaznačovala.
Reagovat
Fandina
Psal si, že Petra těžkoho někoho najde. Proto jsem ti uvedla, že se nabízí Martina. Nikdo neví, jaká by byla trenérka, dokuď to nezkusí.
Reagovat
VlS
Jen radu, až budeš potřebovat závažnou operaci, nezkoušej si vybrat za operatéra pani z řeznictví, i když taky nikdo neví, jestli by to nešlo, protože to nikdy nezkusila :-))
Reagovat
Fandina
Jsi demagog. Martina byla top tenistkou a mohla by z ní být podobně dobrá trenérka, jako byl dobrý Ivan. Nebavíme se o někom, kdo místo tenisu hrál kuličky, viz tvůj příměr z chirurgem a řezníkem.
Reagovat
Fandina
s chirurgem
Reagovat
VlS
Trenér a hráč spolu sice souvisí, ale jsou to dvě odlišné pozice. A zapomínáš, že to Martina zkusila s Agou, jak to dopadlo je dostatečně známé.
Reagovat
Fandina
To ví každé malé dítě, že trenér je něco jiného než hráč. Už jsem ti to psala nahoře, že u Agy byla poradkyní, Aga měla dál svého trenéra, nešlo o trenéra na plný úvazek. Petra podle mě hledná trenéra na plný úvazek, podobně, jako byl Kotyza je Vaněk, Fencl u Hrádi. Martina tohle nesplňuje, podle toho co píše, tak to s Agou tak nefungovalo a nenabízí to ani Petře, i když se mi tam zdály náznaky. Tobě jsem to s Martinou napsala jen proto, že tu popisuješ, jako by nikdo nechtěl s Petrou trénovat, nebo to na mě působí. To se samozřejmě nemůže vědět, pokud byla zadaná, tak o tom ani nikdo nemohl přemýšlet, jestli by jí trénoval. Teď je situace jiná. Petra je volná a je na ní, jak a co udělá. Je jasné, že trenéři současných špiček, Serena, Mária a další to nebudou. Je na ní, koho si najde.
Reagovat
VlS
Nepíšu, že nikdo nechce, píšu, že to nemusí bejt tak jednoduchý a vyhazov kondičáka po cca třech měsících s mediálně nešťastným průběhem - de facto obvinění, že jí zničil může situaci komplikovat. Kromě tebe a Iqeho si asi všichni uvědomují, že to s Petrou vůbec nemusí být jednoduchý, mimo Vás dvou si každej uvědomuje, že je extrémně náladová a že její nálady mají extrémní vliv na její výkon, že si asi musí trenér hledat způsoby a cesty jak něco říct, atd, atd, atd.
Reagovat
Fandina
Fascinuje mě, jak víš, co si uvědomuji a neuvědomuji. Nikde jsem nepsala, že bude hledání jednoduché, to jen v tvojí hlavě je taková představa, že si to myslím.

Jak víš, že je Petra extrémně náladová? To, že někdo hraje nevyrovnaně neznamená, že je náladový. Uvědomuješ si to?
Reagovat
VlS
Hned svým příspěvkem ovšem potvrzuješ, co jsem napsal.
Reagovat
Fandina
Neodpověděl si na otázku, jak víš, že je Petra náladová?
Reagovat
smazaný uživatel
No toho kondičáka vyhodila skoro po půl roce a netuším, o jakém nešťastném mediálním průběhu a obviňování ho z čehokoliv to mluvíš. Petra se k tomu pokud vím nevyjadřovala prakticky vůbec a Kotyza akorát naznačil, že si nesedli, v čemž nic dramatického taky nevidím.

A mimochodem obviňovat mě, že si neuvědomuju, jak to s Petrou může být těžký a podobný věci, to je vyloženě směšný, protože přesně na tohle jsem tady já takřka pokaždé, když se tady řešilo, jestli má nebo nemá vyhodit Kotyzu, upozorňoval a proto jsem byl ohledně případné výměny trenéra dost opatrný.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude to asi tezke hledani pro Petru, nejen asi v CR.... ale ja bych jedno jmeno preci jen mel. A zatim tady nezaznelo ani jednou pratele. Tak nevim, nevim, ale je to k zamysleni...

Takovy Yannick Noah rozhodne tu sportovni sferu presahuje a dokazal by se dotknout i tech Petrinych mimo-sportovnich potreb. Dulezite je take to, ze ji vubec nerozumi...takze pred nim obcas muze pustit tzv. paru;) No a nejake ty zakladni pokyny v angline zvladne, aby to Petra pochopila....

Yannick ji muze zpivat vecer pred zapasem nejake ty songy na uklidneni...schopnost vlit nadseni i do polomrtveho ma slusnou;) Free-mind ma takovy, ze z toho Kvitka muze cerpat nejen az do konce kariery, ale i zivota...;)
Vzhledem k tomu, ze mel zkusenost vedeni bandy svihlych frantiku-chlapu, co hrac to jina ves......a dokazal je sjednotit a vypinkal s nimi po dlouhe dobe FC pro Francii, tak jednu babu s Fulneku by zvladl hraaave;)))
Reagovat
smazaný uživatel
Myslím , že to nepude :) Petra je křehká povaha a když uvidí takového týpka ještě , který na ni mluví anglicky okamžitě uteče .
Reagovat
smazaný uživatel
Pryyy takoveho typka;)
By byla s nim stastna, jak s trenerem.;)))
Reagovat
Frick
No neni Yanick trochu jako Rob? Jako charakterem?
Reagovat
janek_da
Tak to potom by se mi líbil Franc Straka.

Motivátor úžasný. Že neumí trénovat je úplně jedno.
Reagovat
smazaný uživatel
Bude tataráček? :D
Reagovat
Frick
Reagovat
smazaný uživatel
Vyhrála v Midlandu v druhém kole Q se Suomalainen , která ji za stavu 5-2 vzdala v posledním kole Q se utká bud s Fichman Sharon nebo Albanese Lauren . Každá z těchto soupeřek byla už v TOP 200 a Fichman dokonce před dvěma roky v TOP 100.
Reagovat
EllNino
Sharon Fichman bejvala celkem dobrá :) ...ale to už je docela dávno
Reagovat
smazaný uživatel
No necelé dva roky :) Ale stále je to minulost :))
Reagovat
marta
Petra,Jirka a Radek bez trenérů,jsem zvědavá jak to dopadne.
Reagovat
LukasH
Tak u Radka uz je to asi dost jedno...
Reagovat
allldo
Proč píšete hráčka z fulneku,když má bydliště v Monaku?
Reagovat
Michaelus
a ona není z Fulneku?
Reagovat
smazaný uživatel
Je.
Reagovat
smazaný uživatel
Proč píšeš fulnek s malým písmenem, když je to vlastní jméno?
Reagovat
Fandina
OT ... k deblu. Zajímalo by mě, jak se nasazuje v deblu. Vím, že podle deblového žebříčku, ale nemá tam nějaké slovo i singlový žebříček? Díky za odpověď.
Reagovat
smazaný uživatel
Není , singlový žebříček tady nemá žádnou roli .
Myslím , že je to dělané akorát podle průměru obou hráček v deblu .
Reagovat
Fandina
Šlo mi i o kluky, ale to bude stejné. Takže moc ď.
Reagovat
Cico93
Karolína má prekrásnu mikinu:-)
http://www.imgup.cz/image/aly
Reagovat
Marduch
trošku anarchistka no :)
Reagovat
Marduch
..zato Peťa modelka jak sviň!
Reagovat
Fandina
Všichni jsou tak hezky sladění, šedočerní, i Kája má šedé rukávy, ale jinak se vyjímá.
Reagovat
bIbec
mohly by si holky pak oblíknout něco takovýho.

https://scontent-lga3-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12407149_201688390185935_1863419839_n.jpg

https://scontent-cdg2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/12523776_1696790647234820_2040921947_n.jpg
Reagovat
Marduch
Celkem zajímavý rozhovor:
http://sport.idnes.cz/martina-navratilova-rozhovor-petra-kvitova-australian-open-p51-/tenis.aspx?c=A160129_2221832_tenis_ten
Reagovat
smazaný uživatel
od půlky rozhovoru, jako by odpovídal chlap :D
Reagovat
FulnekUltras
navíc ty už předem avizované finanční požadavky - ne, tohle nemusím...
Reagovat
smazaný uživatel
no, je asi jasné, proč se nikdo neozve
Reagovat
Marduch
Nemůžu si pomoct, ale tahle je jak od Ivana:
"Jo jo jo. Ráda bych to dělala. Ale musela by to být perfektní situace pro obě. Mám hodně práce. Komentuju pro Tennis Channel a přednáším po celém světě, což mi vynáší hodně peněz. Musela bych něco pustit, ale pak by si mě mohlo dovolit jen málo hráček."
Reagovat
FulnekUltras
tak tak...
Reagovat
smazaný uživatel
co je na tom, proboha, spatneho, kdyz stanovim svoji cenu? Ber - neber. A???
Reagovat
smazaný uživatel
V principu nic. Ale pokud několik let vykřikuje, jak strašně chce trénovat, a až na to nepovedené intermezzo s Agou vlastně nic, tak to ukazuje, že cena, kterou si stanovila, není úplně adekvátní tomu, co nabízí.
Reagovat
smazaný uživatel
mne take samozrejme o princip jde, ten zbytek je mi uplne jedno.. :-)
Reagovat
smazaný uživatel
V pořádku :-)
Reagovat
FulnekUltras
neberem - a o cenu vlastně ani nejde...
Reagovat
Carloss
že Petra mermomocí nechce aby ji trénovala žena.
Reagovat
FulnekUltras
šak to dneska všude čteš, samé znásilnění, totok... ;)
Reagovat
mayday
Nevím, jestli novej kouč pomůže, jestli vůbec něco pomůže. Co dokázala, všechna čest, dva GS nemá každej, vyhrála TM, Fed Cupy, na kterých měla lví podíl, pár dalších turnajů. Ale, vždy to bylo stylem bum prásk, buď to bude týden padat na čáru nebo ne. Petra neumí zakraťasovat, Petra neumí čopovat, Petra to tam prostě roky práská zezadu a každej víme, že to tam buď padá nebo ne. Tady mě napadá otázka, při vší úctě, k čemu tam ten Kotyza roky byl, když toto Petru nenaučil, alespoň náznakem změnit hru, když se nedaří. A že vln, když se nedaří, bylo a je hodně. Řekl bych, že Petra není typ, kterej by se mohl v 25 učit něco novýho, ale těžko říct, třeba překvapí.
Reagovat
FulnekUltras
Zkrátka si zas počkáme na ten správný týden - nebo radši dva... ;)
Reagovat
mayday
To je ale trošku málo, vzhledem k tomu, že talent má nepochybně velkej.
Reagovat
FulnekUltras
Když ještě jeden, dva GS vyjdou, budu spokojen... ;)
Reagovat
LukasH
Uplne nesouhlasim. Loni v Americe bum bum tenis nehrala. Hrala pekne hlavou. I proto radu zapasu otocila. Ale nebyl to tenis treba jako ce Wimbedonu - na 2 udery. A umi toho hodne - je dobra na siti, se Serenou treba zahrala paradni kratas.
U ni to neni o umu, ale o rozpolozeni. Kdyz ji to nejde, nejde nic. Treba ted s Gavrilovou. Neslo to, snazila se liftovat, aby nekazila, ale kvuli spatnymu pohybu se ve vymene neudrzela.
Reagovat
mayday
Ano, samozřejmě občas zahraje jinak než pecka na lajnu/za, ale není to vůbec obvyklé, že by měnila hru. To možná tehdy, když má ten lauf. Co se týče špatných vln, je to vždy utrpení stylem pecka za lajnu. Nevím, mně přijde, že na top hráčku má úzkej repertoár věcí, který opravdu hraje, ne že je předvede jednou za 3 měsíce. Proto moc nechápu, na čem s Kotyzou ty roky pracovali.
Reagovat
smazaný uživatel
Řekl bych, že taková Maruš se stylem "když to nejde silou, tak to půjde ještě větší silou" má ten repertoár ještě užší.
Reagovat
mayday
Jenže Maruš nevypadává na osmi turnajích z 10 do třetího kola. Těžko říct, já doufám, že novej trenér s Petrou něco udělá a bude to lepší, protože poslední sezony jsou až na občasný záblesky dost smutný.
Reagovat
LukasH
No hele, ja bych byl stastnej, kdyby ty "obcasny zablesky" v podobe Premieru a ucasti na TM vydrzely. Ono se porad mely jak ma Petrina hra sestupnou tendenci, ale az to skutecne nastane a my budem rikat "tak letos to jedno semifinale".... hm...to si na ty predchozi sezony jeste radi vzpomeneme.
Reagovat
LukasH
mele
Reagovat
smazaný uživatel
No, asi tak..
Reagovat
smazaný uživatel
Přesně tak. Když je v pohodě, umí zahrát hlavou, umí změnit hru. Ale musí být v pohodě. Když z určitých důvodů není a takříkajíc "zatuhne", tak se její hra kompletně rozpadne a i když se třeba snaží o změnu a o zvrat, nemá o co se opřít a zápas jde do kopru..
Reagovat
Jabadu
A co třeba, kdyby to byl někdo novej, mladej ...
Kdo by byl schopen jí zároveň dělat sparinga. Petra potřebuje zlepšit return, protože po kvalitním returnu už zametá.
A na takovou hvězdu by byl mladej jak mílius.
:-)
Reagovat
FulnekUltras
návrat ke kořenům? ;)
Reagovat
gigin
Tak tady se asi uplatňuje ta tvá logická úvaha. Rozchod Kotyza x Kvítová byl aktivitou prvního jmenovaného.
Reagovat
smazaný uživatel
iniciatorem je ten, kdo uz ma nahradu? :-))) Uz presne nevim, jak jsem to napsala, ale co vim uplne urcite je, ze u Petry hledam logiku marne. Lidsky ji pochopit dovedu, ale profesionalne ne.
Reagovat
gigin
No takhle jsem si to nepostavil, to je fakt :) Spíš jsem jako uvažoval, že Petra náhradu hledá. Ale asi je to tak jak říkáš, do ženské a do melounu nevidíš...
Reagovat
smazaný uživatel
Zajímavý je, že všechny indicie ukazují pravý opak.
Reagovat
George_Renel
Podle rozhovoru na iDnes jednoznačně dala impuls k rozchodu Kvitová. Píše to tam napřímo. Říká"Uzrálo to ve mně v Melbourne, vše se mi vyjadnilo. Rozhovor nebyl příjemný , ale rozešli jsme se rozumně, bez špíny". Takhle nějak to píše.
Reagovat
Lunej..
A není to jedno kdo s kým a proč?
Reagovat
blixa
No to nestačí ! Musíš ještě vědět kde, vedle koho a za kolik !!! ;-)
Reagovat
Lunej..
Do tohoto stavu jsem se ještě nedostala, protože jsem oproti tobě ještě mladá kost :) A tu stařecké drby nezajímají :)
Reagovat
VlS
A čím nepotřebuješ vědět?
Reagovat
gigin
Aha, tak to jsem nečetl. Díky za info. Tak v tom případě sojka kecala :D
Reagovat
smazaný uživatel
ted ale kecas ty, ja jsem UVAZOVALA.. ;-)))
Reagovat
Lunej..
což se nevylučuje :D
Reagovat
smazaný uživatel
rozhodne ano, tvrzeni a uvaha neni totez.. :-)
Reagovat
gigin
Já kecám furt :)
Reagovat
Lunej..
Novinka dne :D
Reagovat
smazaný uživatel
jsem zvedava, jak dopadneme vecer v Dallasu.. ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
jeeeeee, zase jsem si ty Andreje a Alexy spletla :-)))
Reagovat
gigin
:)) až Nizozemí bude. Tobě se prej líbí?
Reagovat
smazaný uživatel
videla jsem ho, myslim, jak vyprasil Kukusku a super..
Reagovat
gigin
To je snad naše první shoda. Nebo ještě Dom?
Reagovat
smazaný uživatel
toho vic ctu nez sleduju.. :-)) Ale jo, zrychlovat, zrychlovat, zrychlovat..
Reagovat
gigin
Budem za chvíli ideální pár. Kdo by to byl řekl ještě nedávno :)
Reagovat
smazaný uživatel
Peťo, napiš a domluvíme se. Jinak to bude nejspíš Jan Kraus.
Reagovat
smazaný uživatel
No já už mám obavy , že to bude Šíp ..
Reagovat
blixa
Ten je dobrej, ten se i trefí do míčku ;-) :D
Reagovat
blixa
No počkej, a co já ? Já si ji zamluvil první ! ;-)
Reagovat
smazaný uživatel
No budete se muset domluvit s Radkem :)
Reagovat
smazaný uživatel
ty jsi hned druhá varianta po Martině, která nepřipadá v úvahu, máš přece svoje koťátko, ne? :-)
Reagovat
blixa
No ale pro pobavení, trénovat ho nemíním ! Nechci si kazit vztah :D ;-)
Reagovat
EllNino
a co Václav Klaus ? :))
Reagovat
gigin
Zeman nebo Bresnik. Jiná volba není.
Reagovat
smazaný uživatel
No a nebo Babiš ten rozumí všemu :)
Reagovat
gigin
Jj, to by šlo. A má kačky, takže by do toho mohl nasypat ranec a nemuseli by ani vyhrávat.
Reagovat
smazaný uživatel
on by jí ty turnaje koupil :-)
Reagovat
gigin
Jj, jednou v rozhovoru řekl Tommy Haas, že je jediné štěstí, že se nedají body na okruhu kupovat, páč jinak by byl Gulbis No.1 pořád.
Reagovat
bIbec
tak to pak není štěstí, ale smůla :-(
Reagovat
FulnekUltras
Saša Mitrofanov ;)))
Reagovat
smazaný uživatel
ten má myslím jiný starosti...http://www.jenpromuze.cz/sites/default/files/imagecache/dust_nodegrid_zoom/gallery/9662/59624.jpg
Reagovat
smazaný uživatel
Sakra co se to děje ? :)
Po Kvitové s Kotyzou
Veselém s Krupou
Další rozchod tentokrát Štěpánek s Kordou
Reagovat
horska.kraslice
Kdekdo by chtěl svěží vítr.
Reagovat
smazaný uživatel
A nebo trenéři chtějí ukázat , že jsou volní a doufají , že si vybere Petra právě jeho :))))
Reagovat
EllNino
tak Korda Štěpánka trénoval jenom sporadicky, spíš to byl takový konzultant :)
Reagovat
smazaný uživatel
No , ale přeci jenom spolu byli pěkně dlouho :)
Reagovat
FulnekUltras
Petra je skutečně natolik specifická, že bych se na nějaký čas vůbec nedivil ani tomuto (ne)řešení. Na psychickou podporu při turnajích stačí i David č. 2 - pokud to dámě celkově sedne... ;)
Reagovat
lecbych
Petra je na okruhu tak trochu omylem, není typ vrcholového sportovce, přiznejme si, je to holka hodná, ale i jednoduchá. Její hra není špatná, ale dívat se na to nemůžu, ta holka se tam trápí, protože to není její svět. Lidi na ní pak tlačí a ona to nezvládá. Myslím si, že už nikdy nedosáhne na grandslam a brzy ukončí kariéru.
Reagovat
smazaný uživatel
On se dá omylem vyhrát Wimbledon? Dvakrát?
Reagovat
lecbych
to sis špatně vyložil moje slova. Měl jsem na mysli, že Petřino místo není na kurtech. Každý člověk jednou pozná svoje místo ve světě. Petra není rváč jako Maria nebo Serena, ona podle mě chce žít obyčejný život, tak jak ho žila do 19ti let.
Reagovat
smazaný uživatel
A proto popírá, že by chtěla končit?
Reagovat
LukasH
Vim, co chce rict a do jisty miry ma pravdu. Petra hraje tenis rada, rada vyhrava, ale neni to pro ni jedinej svet. A to neni spatne. Je to proste tak. U nekterych totiz nevim, co si bez tenisu pocnou. Zato u Petry, uplne v pohode.
Reagovat
smazaný uživatel
Upřímně, já si myslím, že ani sama Petra momentálně neví, co by si bez tenisu počala.
Reagovat
Frick
Počala by dítě.
Reagovat
smazaný uživatel
Jsem si hned myslel, že s něčím takovým přijdeš.
Reagovat
LukasH
Nevim, proc by mela byt jednoducha. To s tim vubec nesouvisi. Jednodussi muzou byt jini sportovci, kteri to mohou delat skvele, ale nedaji dohromady vetu.
Petra urcite specificka je. Zna rodinnou pohodu i jiny hodnoty nez sport a byla tak vychovana.
Reagovat
FulnekUltras
spíš upřímná, otevřená, přímočará - to jo...
Reagovat
Marduch
Naprostý souhlas. Něco podobného naznačuje i Navrátilová:
http://sport.idnes.cz/martina-navratilova-rozhovor-petra-kvitova-australian-open-p51-/tenis.aspx?c=A160129_2221832_tenis_ten
Reagovat
smazaný uživatel
To máš teda hodně bujnou fantazii..
Reagovat
Fandina
Jiří Novák, Daniel Vacek, David Rikl, Martin Damm, Pavel Vízner, Jan Hájek
Reagovat
Frick
Denisa Chládková
Reagovat
babolat.cz
Petr Korda
Reagovat
EllNino
Eva Birnerová
Reagovat
FulnekUltras
Pavel Složil, Jiří Hřebec, Tomáš Šmíd
Reagovat
bIbec
Ivan Lendl
Reagovat
bIbec
ale ten by z Petry ztrhal kůži a zakázal Maidla.
Reagovat
bIbec
(aha, už se tady řešil:-))
Reagovat
FulnekUltras
vždyť říkám, že je to samý co Navrátilová... ;)
Reagovat
VlS
Říkáš piřád totální kraviny, ať mluvíš o čem chceš
Reagovat
FulnekUltras
V určitých pro mě zcela zanedbatelných drobnostech se ti dva snad opravdu liší... ;)
Reagovat
smazaný uživatel
Tomase uz tenis nebavi a Jirka nechce nikam jezdit, ale Pavel me taky napadl..
Reagovat
George_Renel
Složila jsem jako první zmínil hned po oznámení. Jeho trenérská kariéra se Stefi byla úchvatná. Otázka je, jak je na tom teď.
Reagovat
FulnekUltras
Jirka jako takový správný bohém ;) by mohl na Petru možná platit... ;) V nejhorším by s ní jezdil jenom na GS... ;)
Reagovat
EllNino
ale Hřebec trénuje Markétu Vondroušovou :)
Reagovat
FulnekUltras
na Petru by stačil poloviční úvazek ;)
Reagovat
smazaný uživatel
To by asi nešlo. Jednoho hřebce už doma má :-)))
Reagovat
milik254
Co pořád máte s tou jednou výhrou? :D Snad dvě, ne?
Reagovat
tmora
Pala je bezesporu uspesny kapitan fed capu, ale jako primarniho trenera pro Petru si ho nedovedu predstavit. Ne
Reagovat
smazaný uživatel
Milan Šrejbr
Reagovat
Alois_Mlok
Bohdan Ulihrach.
Reagovat
VlS
Nebo Ivan Horibilis Horibilis Lendl :-))
Reagovat
FulnekUltras
to je bohužel víceméně Navrátilová v mužském provedení...
Reagovat
VlS
1) neumím si představit, že by Ivan na tohle kejvl
2) S Martinou nemá skoro nic společnýho ( jasně, oba emigrovali z ČSSR do USA, oba byli No 1) Ivan za sebou má jednoznačnej trenérskej úspěch - velikej úspěch. Ivan je metodickej analytik a pedant, vyžaduje 100% nasazení a td, nic lepšího by Petru potkat nemohlo, ale to nejspíš opravdu nehrozí.
Reagovat
FulnekUltras
Charakterově jsou s Petrou totální mimoběžky. Ivan by naopak seděl přesně takovým typům jako je sám - Maša, Vika apod.
Reagovat
horska.kraslice
Áno, zvonkajšku to tak vyzerá, jak říkají naši bratři. Ale někdy se stane, že dva protiklady do sebe překvapivě zapadnou jako dvě kolečka od hodinek a funguje to neuvěřitelně.
Reagovat
FulnekUltras
Jen je třeba zlomit první krok - a to nevím, jestli by v tomto případě ať už z jedné nebo druhé strany nastalo. ;)
Reagovat
horska.kraslice
Taky si myslím, že to ani jeden z nich nenabídne.
Reagovat
smazaný uživatel
Obávám se, že i kdyby na tu jejich spolupráci nakonec i došlo, na rozdílných charakterech obou zúčastněných by asi rychle ztroskotala.
Reagovat
Marduch
Jenže Petra chce chlapa, ne kyborga Ivana ;)
Reagovat
GRAND
Takže Pálu taky škrtáme...
Reagovat
tommr
já bych naopak řek, že jeho akcie stoupají ... :)
Reagovat
FulnekUltras
Povahově vedle Složila snad jediná schůdná varianta... ;)
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist