Vondroušová má jistou medaili! Po zametení se Svitolinovou postoupila do olympijského finále

  • OH - Markéta Vondroušová dokonale umlčuje hatery kritizující oprávněnost svého startu na olympiádě. 22letá rodačka ze Sokolova dnes v Tokiu smetla 6-3 6-1 světovou šestku Elinu Svitolinovou z Ukrajiny a postupem do finále získala jistotu olympijské medaile. O zlato si 22letá rodačka ze Sokolova zahraje se Švýcarkou se slovenskými kořeny Belindou Bencicovou.
    29. 7., aktualizováno | Aktuality |  459 komentářů
    Markéta Vondroušová (© AFP)Markéta Vondroušová (© AFP) 
     

Markéta Vondroušová se na olympiádu dostala díky 'zmraženému' žebříčku a velká část fanoušků jí vyčítala, že se současnou formou nemá v Tokiu šanci a zabírá místo jiným. V době uzávěrky totiž byla 'až' pátou nejlepší Češkou za Karolínou Muchovou, na kterou letenka nezbyla.

22letá rodačka ze Sokolova se ale nenávistnými komentáři a výhružkami nenechala znechutit a kritiky umlčuje svými výkony na samotném turnaji.

Jako jediná z českých singlistek se dostala přes osmifinále a z Tokia si finalistka French Open 2019 přiveze olympijskou medaili!

Cestou za ní ji nezastavily s kariérou se loučící Nizozemka Kiki Bertensová, Rumunka Mihaela Buzarnescuová, domácí světová dvojka Naomi Ósakaová, Španělka Paula Badosaová, obrovské vedro, dusno, náročný program a ani šestá hráčka světa Elina Svitolinová z Ukrajiny. 

Vondroušová si s o čtyři roky starší Svitolinovou, jež se před dvěma týdny vdala za francouzského tenistu Gaëla Monfilse, poradila nečekaně jednoznačně 6-3 6-1. Hladce vyhrála druhý vzájemný duel po sobě a celkovou bilanci snížila na 2-3.

Obě hráčky na úvod ztratily podání, ale pak už se brejky dařily jen dvaadvacetileté Vondroušové. V prvním setu získala díky chytré hře, na kterou nasazená čtyřka nenašla protizbraň, tři, ve druhém přidala dva. Od stavu 2-2 v první sadě získala šestá hráčka světového žebříčku Svitolinová jen dva gamy. Na kurtu strávila česká tenista jen něco málo přes hodinu.

"Hlavně jsem nechtěla hrát o třetí místo, protože brambora z olympiády je podle mě hrozná. Jsem moc ráda, že se mi to povedlo. Ať už to bude zlato nebo stříbro, tak jenom to, že už budu na stupních vítězů, je fakt krásný," řekla Vondroušová.

Před zápasem se inspirovala úspěšně zvládnutým semifinále deblistek Krejčíkové se Siniakovou. "Když jsem odpoledne viděla holky, říkala jsem si, že nesmím zaostávat a musím vyhrát taky. Motivovaly mě," uvedla Vondroušová s úsměvem.

České tenisové medaile na OH:
0x zlato, 2x stříbro, 4x bronz
Atlanta 1996
bronz J. Novotná
stříbro J. Novotná/
H. Suková
Londýn 2012
stříbro A. Hlaváčková/
L. Hradecká
Rio de Janeiro 2016
bronz P. Kvitová
bronz L. Šafářová/
B. Strýcová
bronz L. Hradecká/
R. Štěpánek
Tokio 2020(21)
??? M. Vondroušová
??? B. Krejčíková/
K. Siniaková

V sobotním finále se Vondroušová utká se světovou dvanáctkou Belindou Bencicovou, kterou v jediném soutěžním střetnutí letos v Miami porazila ve třech setech. 24letá Švýcarka se slovenskými kořeny, která v osmifinále zastavila Barboru Krejčíkovou, v dnešním prvním semifinále udolala Kazašku Jelenu Rybakinovou a následně s krajankou Viktorijí Golubicovou postoupila i do nedělního finále ve čtyřhře.

"Je hodně útočná. Bude to těžké," řekla Vondroušová. Jediný vzájemný zápas vyhrála v březnu v Miami sokolovská rodačka, jež se do Tokia kvalifikovala díky tzv. zmraženému žebříčku. V době uzávěrky byla až pátou nejlepší Češkou za Karolínou Muchovou, na kterou letenka nezbyla.

Od rozdělení Československa (1993) je Vondroušová vůbec první Češkou ve finále olympijské dvouhry žen, ve které pro Česko získá celkově třetí a dosud nejcennější medaili. Bronz slavily Jana Novotná v Atlantě 1996 a Petra Kvitová v Riu de Janeiru 2016. 

Český tenis má zatím ve sbírce šest olympijských medailí, ale žádnou zlatou. V Tokiu jsou ve hře o nejcennější kov hned dvě želízka v ohni, neboť do finále čtyřhry postoupily Barbora Krejčíková s Kateřinou Siniakovou. 

Před rokem 1993 získal jediné zlato Miloslava Mečíře, jenž vybojoval zlato ve dvouhře mužů při návratu tenisu do olympijského programu v Soulu 1988.

 

• OLYMPIJSKÉ HRY, TOKIO 2020(21) •
Japonsko, tv. povrch
čtvrteční výsledky (29. 07. 2021)
• Dvouhra žen - semifinále •
Vondroušová (ČR) - Svitolinová (4-Ukr.) 6-3 6-1
Bencicová (9-Švýc.) - Rybakinová (15-Kaz.) 7-6(4) 4-6 6-3
• Čtyřhra žen - semifinále •
Krejčíková/Siniaková (1-ČR) - Kuděrmetovová/Vesninová (Rus.) 6-3 3-6 10-6
Bencicová/Golubicová (Švýc.) - Pigossiová/Stefaniová (Braz.) 7-5 6-3
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (459)
30.07.2021 11:57Od: Petr_Fisk
Lukáš Krpálek má zlato na OH v džudu, nad 100kg a ještě v Japonsku...Víc už prostě nemůže být.
Úžasné...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
30.07.2021 12:22Od: Vlk-v-trave
Doufam, ze ta zlata vlna vydrzi az do 8 srpna:)
[ Reagovat ]
30.07.2021 13:19Od: Petr_Fisk
Ondra, Dostál, Fuksa a dál nevím.
[ Reagovat ]
30.07.2021 13:50Od: Mony
Přívratský(malorážka), Orgoníková,Špotáková(oštěp)
[ Reagovat ]
30.07.2021 14:08Od: Petr_Fisk
Asi myslíš Ogrodnikovou, ale ta laborovala se zraněním a šanci na medaili nemá moc velkou.
To stejné asi bohužel platí pro Přívratského i Hrčuláka se Šarounovou .
Bára se postupně zlepšovala, ale...
Takže jim fandím, ale asi by to chtělo, aby se všechno sešlo.
Jsou to OH a papírové předpoklady naštěstí ne vždy platí.
[ Reagovat ]
30.07.2021 15:35Od: blixa
Velkou ne, ale u těch oštěpařů nikdy nevíš, kdo se zrovna zblázní ... smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 15:49Od: Petr_Fisk
Nevím proč, ale objevila se mi před očima vize oštěpaře, jak se snaží trefit rozhodčího:)
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:54Od: Frick Taky máte
že byste všem těm judistum z ex-SSSR FAKT nechtěli dlužit prachy, dělat jim do starý nebo zahejbat jejich mladší sestře? smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:54Od: Frick
*Taky máte POCIT
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:48Od: Petr_Fisk
A další jistá medaile - parádasmile
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:51Od: Frick
Ivoš má ve stavu "pending" momentálně tři finále. smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:08Od: Petr_Fisk
...a dnes večer před sedmou bude Lukáš bojovat o zlato.
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:33Od: Petr_Fisk
Ale i boj o bronz má iDnes psaný až na večer a přitom bojují už teď.
Právě teď to ale opravili a uvádí čas pro Lukášovo finále v 11:30.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:36Od: EllNino No ...
https://sport.aktualne.cz/olympijske-hry/cesky-veslar-se-oprel-do-pliskove-kdyz-tohle-rekne-nema-na-o/r~785bf92ef07111eba7d80cc47ab5f122/
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:49Od: SpacialRecognition
Počítám, že se do Plíškový pustí spousta rádoby patriotů, kteří ale jsou přesně ten typ lidí, kteří by při první příležitosti v minulém režimu práskaly stbákům.
Plíškový se dá vyčítat dost, ale tohle fakt ne.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:53Od: SydneyOpen
jéje, někdo si kopnul do Plíškový.. to se přece nesmí
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:56Od: SpacialRecognition
Chápu, že pro někoho s tvojí inteligencí srovnatelnou s amoebou je těžké pochopit psaný text, ale pokus se o to.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:59Od: EllNino
Já myslím, že má Karolína pravdu v tom, že tenis má vrcholy jinde ... myslím tím, že GS tituly se prostě hodnotí výše a je to jasné, když OH jsou jednou za čtyři roky ... navíc myslím, že kdyby třeba vyhrála aspoň jeden zápas v osmifinále, nemluvila by z ní taková frustrace - přeci jen, říkala to po tom dlouhém dni, kdy prohrála s Giorgi a pak ze 4 mečbolů debla ... a asi byla vhledem k podmínkám, zázemí atd. dost otrávená ... pokud by se jí povedlo postoupit do semifinále, jako se to povedlo Markétě a deblu, tak by asi mluvila trochu jinak :)

Chápu ostatní sportovce, pro které je OH sen, že to nechápou, protože někdo by chtěl třeba jet daleko více než Karolína a nemohl kvůli nominaci atd. (nejenom tenis). Karolína je prostě přímá a nedokáže muvit bez obalu jako některé holky, toho si na ní celkem cením, ale ne druhou stranu prostě někteří tohle nikdy nepochopí a věta "Nic pro mě." je celkem nešťastná, i když to Karolína určitě nemyslela zle ...

Karolína podle mě na OH už nikdy nepojede, bohužel lidé jí tohle dají sežrt, to je jasné, jsme takový národ ...
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:07Od: George_Renel
Proto říkám už léta, že její sociální inteligence je někde v suterénu a tudíž to za přímost nepovažuji.
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:15Od: lvicek
"myslím tím, že GS tituly se prostě hodnotí výše a je to jasné, když OH jsou jednou za čtyři roky" -- tomu nerozumim. Kdyz je ten turnaj jednou na 4 roky, tak je snad mnohem obtiznejsi ziskat titul, nez kdyz se GS muzes ucastnit 4x do roka? Asi tezko nekdo bude mit 20 OH zlatych...
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:21Od: EllNino
jasné, já to myslím tak, že ve světě tenisu prostě nemůžeš počítat jako primární úspěch počet OH titulů, když jsou jednou za 4 roky a většině se to povede jen jenou (Andy, jsi nejlepší :)) - to by ten zájem o tenis dost možná klesl a motivace by asi taková nebyla ...

Ale je to o nastavení samozřejmě - tím že existují GS turnaje, které jsou 4 do roka, je to zlato z OH spíš bonus a frajeřina, proto ji tolik chce Nole například, aby měl vše :)

A taky je to o povaze sportu - tenis je globálně gigant, veslování oproti tomu trpaslík, a proto má vrchol na OH narozdíl od tenisu. Kdyby se to dříve nastavilo tak, že GS tituly jsou méně než medaile z OH, tak samozřejmě bude motivace větší, ale nastavné to tak není, tedy ve světě rekordů atd. Někteří tenisté mají samozřejmě rádi repre a duch OH a třeba se jim tolik nedaří na GS se prosadit, tak OH berou jako reálnější metu například :) Je to člověk od člověka :)

Za mě tenis na OH je fajn, ukazuje to lidskou tvář a trochu prolamuje ledy ... ale asi to není pro každého
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:25Od: lvicek
Jj
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:36Od: George_Renel
smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 12:14Od: lars
na OH je podstatne mensi konkurence v tenisu nez na GS
zalezi jak to OH tenistovi/tce "sedne"
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:18Od: Vlk-v-trave
Normalne by to asi i mozna proslo, ale v tom pretlaku, kdy tam chtely jet i jine...to neprojde:)

Spis by se konecne mohl ITF a ATP/WTA mezi sebou shodnout, dokud se neshodnou tak MOV bude brat tenis tak jak bere... cili nic moc.

Ale zase ti hraci/cky kteri o tom sni, tak maji moznost tam jet. A to je urcite dobre. Ten pribeh Puig je pekny...

Pochopitelne reakce veslare je prirozena, nemusi vubec videt moc do tech tenisovych lapalii atd... takze tezko nejak chtit po nem jine pochopeni....

Ale delat z toho clanek... proste bulvarni clanek:D O nicem, takove jeden rekl, jeden placl... Kaja tam nevyplacala nic...veslar uplne take asi neni spokojen, tak take si placl, placji se v tom tak nejak vsichni...

Muzou z toho udelat novy sport PLACANOU, nahlasit na MOV a urcite to muzeme uz cekat na dalsich OH v Parizi...a bude to urcite nejatraktivnejsi novy sport.

PLACANA na SOC. SITICH :)

Uz mne s tim novinari lezou na nervy ty jejich pseudoclanky na zaklade placane na soc. sitich, strkaji to vsude...

Novinari jsou d*vky, take si placnu :D
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:22Od: EllNino
Novinařina nejhlubšího dna, máš pravdu ...
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:33Od: Vlk-v-trave
Jako, nevim co se deje,...

Ale trebas novinari polozili otazku, no otazku...Medvedovi, jestli neciti stud, ze reprezentuje za RCO a ne Rusko, kvuli dopingu... chapes to? Se nedivim, ze se vztekl...a protoze je to rapl, tak zada MOV, aby byl novinar vyhozen z OH :))) Drzim palce.

To same novinar vuci Ize Świątek, że je ostuda, a że Polaci nikdy nic nevyhrali atd...
To nevydrzela se vztekla a rekla mu ze kazdy tu chce vyhrat a ze OH neni kdejaky turnaj..., nastesti tam byl Kubot, ktery mu slusne rekl, ze se muze vybit na jeho generaci, ze mu to nevadi, ale nema se vyzivat na mlade holce... ktera nemuze za to, ze jeho generace byla slaba, ze jsou mladi a maji prvni zkusenosti. atd.

To neni normalni, co si proste dovoluji. Vsechn ona tiskovach pochopitelne:)

Nejlepsi peckka je ovsem to, ze japonsti novinari proplachuji bahnem organizatory za cokoliv, co udelaji i neudelaji... a nejvetsi kritika je, ze zneuzili Osaku, ktera pry vubec nebyla v planu a chteli tim jen zakryt nejaky homofodni vyroky...

Hledaji jen spinu... a zadne poradne clanky si neprectes.
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:37Od: EllNino
Zrovna Iga, která jim vyhrála RG :))

Nepochopím ...

Někdy mi přijde, že fakt to lovení senzací je už spíš hitparáda v tom, kdo více pošpiní druhého
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:39Od: George_Renel
Je tom proto, protože si o sobě myslí, že nad ně není, že jsou něco více.
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:47Od: Vlk-v-trave
Tak to vystupovalo jasne, ale ted je to pomalu uz na dennim poradku, plus ty jejich soc site... a z toho bahnicka, co lide mezi sebou prehazuji si delaji clanky... prijde mne to horsi a horsi...
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:16Od: Petr_Fisk
..."Jsem ráda, že jsem to zažila, ale olympiáda asi není nic moc pro mě," prohlásila...
V téhle větě je asi všechno.
Jela tam aby to zkusila a zažila a přesvědčila se na místě, že její pocity před OH ji neklamaly.
Já bych v té kritice nebyl tak ostrý, jednak se nedá říct, že by zklamala a jednak opět doplácí na to, že věci říká naprosto upřímně na rozdíl od mnoha jiných.
Ale je velmi, velmi pravděpodobné, že na OH už ji nikdy neuvidíme.
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:23Od: EllNino
Vzhledem k tomu, že se bude hrát v Paříži a na antuce, tak je to téměř jistá věc ...
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:36Od: Petr_Fisk
A ještě za několik let, kdoví co bude, včetně varianty, že Karolína třeba založí rodinu.
Ale jasně, jsou to jen spekulace.
[ Reagovat ]
30.07.2021 12:31Od: lvicek
Ja jsem psala uz vedle, ze si myslim, ze i kdyby mohla na pristi OH jet, tak nepojede. Ale tak je to jeji vec.
[ Reagovat ]
30.07.2021 12:52Od: tommr
i kdyby se hrálo na antuce tak to neznamená že by tam Karolína nemohla jet a uspět. Pár turnajů už na antuce vyhrála ...
[ Reagovat ]
30.07.2021 12:54Od: EllNino
Samozřejmě, ale podle těch jejích zkušeností si to asi bude hodně rozmýšlet ... a za tři roky se třeba ani nevejde do repre, uvidíme ... třeba vůbec už nebude hrát
[ Reagovat ]
30.07.2021 13:07Od: tommr
že se nevejde mezi 4 nejlepší je docela možný. Karolína poslední dobou výkonostně stagnuje a konkurence se u nás naopak zvětšuje. A tři roky jsou příliš dlouhá doba na to aby se něco takovýho dalo vyloučit ...
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:56Od: Vlk-v-trave OT - OH - Vodni slalom
Tak to byla jizda:) Neskutecne...

Skoda ze MOV ten sport nevnima jak jine... byl jsem prekvapen, ze se nejedou debly... a pritom to je tak atraktivni...smutne, kdy tam je uz kdejaka blbina, a v ramci tech blbin, kdejaka konkurence.

Vodaci to maji proste tezke... vzdyt poprve byla dysciplina kajakarek...

Jirka skvele.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:11Od: Cico93
Presne tak.
Mňa mrzí hlavne zrušenie C2, v ktorej sme boli najúspešnejšia krajina.

Inak dnes pre nás pekné 2 miesto, samozrejme, že som Prskavcovi prial nejaký ten ťuksmile, ale ani ten by nestačil. Zaslúžené prvé miesto.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:14Od: SydneyOpen
Uvidíme co v Paříži, Francouzi jsou velcí fanoušci tohoto sportu a možná si prosadí nějaké rozšíření třeba aby se opět do programu vrátil C-2. Ono se dokonce mluvilo o úplném zrušení vodního slalomu na OH, naštěstí právě jeden z vysokých činitelů MOV je Francouz co miluje vodní slalom takže si myslím že min. do Los Angeles má tento sport klid, ale co dál..
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:17Od: Cico93
Zrušia vodný slalom a budeme sa pozerať na skateboardy, ktoré vyhrávajú 13 ročné deti.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:23Od: EllNino
přesně ...
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:21Od: Petr_Fisk
Bohužel každá další a další olympiáda jen rozšiřuje počet lidí, kteří o jejím smyslu pochybují a přibývá zemí, kde jejich občané OH nechtějí.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:17Od: lvicek
Proc zruseni?
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:44Od: SydneyOpen
Uvažovalo se o tom že vodní slalom bude vyškrtnutý z programu OH smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:45Od: lvicek
Nojo, ale byl k tomu nejaky duvod? Vzdyt je tam kazda blbost?
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:52Od: SydneyOpen
podle MOV to je neatraktivní sport smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:06Od: Vlk-v-trave
A pritom je tam tak dlouho.

Trebas nemam nic proti surfingu nebo plachteni na mori, ale fakt nevim, kdo plachteni sleduje jako sport, to jak clovek sleduje, chce jet plachtit k mori:))) . A co hur tyhle sporty potrebuji dobre podminky, takze i ty zeme, ktere by pripadne chtely organizovat OH, jsou dost bez sance, pokud by neprosla kandidatka ve spolupraci s jinou zemi...

Pritom vodni slalom vypada atraktivneji nez vsechny ty strilecky (sorry kluci)... kdo to proboha normalni sleduje, jak nekdo strili ze vsech tech pistoli:)))

Podle mne by stacila lukostrelba - tradice, a mozna jeste ten trap, ze aspon divak vidi, ze se neco ve vzduchu rozprskne:)))

Jinak totalne o nicem. A pridavaji v te strelbe kdekajakou blbinu.
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:12Od: EllNino
Mě teda baví sledování jekéhokoli sportu, ale zrovna ten jachting ee :)

Luk mě baví, trap rozhodně :)
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:14Od: SydneyOpen
já Jachting absolutně nechápu a surfing asi ani nemá na OH co dělat, kde jako budou surfovat v Paříži? na Seině?
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:13Od: EllNino
Ale zrovna divoká voda? Nádherný sport, dynamický, se zvraty a bez jesného vítěze ...pokud tam není Jirka Prskavec s paní Liškovou :)))
[ Reagovat ]
30.07.2021 11:20Od: lvicek
No ja to taky nechapu - je tam napeti, hezky se na to kouka, voda sploucha ;), zvraty v podobe doteku, relativne tak akorat dlouhe jizdy... Co jako vic chteji?
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:46Od: lvicek
Jirka Prskavec krasa! :) No, tak to mame uz 7 placek pred pulkou OH, kdepak jsou tady ti tiperi, co sazeli min nez 6 medaili pro CR? :)
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:03Od: Petr_Fisk
V tuhle chvíli Česko 14. v med. pořadí. s 5 medailemi.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:08Od: Mony
Další 2 v so a ne.. Kdy šplhá ten náš spiderman?
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:10Od: lvicek
Drobna zajimavost je, ze kdyz by nedejboze oba finalove zapasy holky prohraly, tak se v poradi ani neposunem ;).
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:41Od: Petr_Fisk
Ty zlata prostě rozhodují, ale na druhou stranu pokud ...a nebudu to ani psát...pak by ten posun byl výrazný.
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:12Od: lvicek
Nevim, kdy. A on ma jen jednu disciplinu?
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:17Od: Mony
Nevim
[ Reagovat ]
30.07.2021 13:48Od: Mony
TAK prý 4 .
1. lezení na skálu
2. lezení po mrakodrapech
3. lezení po provaze
4. lezení na nervy
[ Reagovat ]
30.07.2021 14:14Od: Petr_Fisk
citace
..."Trojnásobný mistr světa v lezení na obtížnost a držitel mnoha dalších ocenění ve sportovním lezení by se měl představit v nové disciplíně programu olympijských her. Čeká ho kombinace tří disciplín - lezení na obtížnost, lezení na rychlost a bouldering. Lezcům se budou násobit umístění ze všech tří disciplín. Formát soutěže Ondra několikrát kritizoval, premiérově si ho vyzkoušel na MS 2019 v Innsbrucku, kde se ale neprobojoval ani do finále. Jistotu účasti v Tokiu tedy získal až na kvalifikačních závodech v Toulouse"...

https://isport.blesk.cz/clanek/ostatni-olympijske-hry-letni-olympijske-hry-2021/376293/ceske-medailove-nadeje-v-tokiu-hrdinove-z-ria-mlada-krev-i-nove-sporty.html
[ Reagovat ]
30.07.2021 14:57Od: lvicek
Aha, dekuji. Dost divne teda :/ v nekterych sportech rozdavaji medajli plnyma hrstma (takze nekteri maji 5-6 placek z jedne OH) a tad pri takovem opravdu brutalnim sportovnim vykonu jim jeste slouci vsechny discipliny do jedne? To je dost divne teda... To setri s tema plackama?
[ Reagovat ]
30.07.2021 20:56Od: a.magerova Re: Prostě někomu jedna fakt nestačí ;-)
Dosud nejvíce olympijských medailí získal americký plavec Michael Phelps, který se účastnil pěti olympijských her. Poprvé stanul pod pěti kruhy v patnácti letech v Sydney, naposledy v roce 2016 v Riu. Za svou olympijskou kariéru vyhrál 23 zlatých medailí, tři stříbra a dva bronzy.

Na OH 2008 bral 8 zlatých... smile

http://www.xy1.cz/6wl3
[ Reagovat ]
31.07.2021 02:02Od: Petr_Fisk
Máš pravdu, je to jako kdyby třeba v biatlonu dávali jednu jedinou medaili za sprint, za stíhačku a za vytrvalostní závod dohromady.smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:44Od: lvicek
Pred zacatkem OH pousteli takove ruzne reklamni spoty na OH a utkvel mi v pameti zaber, jak visel na trech prstech pod jakymsi balkonem, napul pritahly k tomu balkonu a usmival se a maval do kamery ;). Fakt antigravitacni muz ;).
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:53Od: Petr_Fisk
V úterý 3.8. 17:00 CET v kvalifikaci kombinace - lezení na rychlost.
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:39Od: Burrows
Jak mu zavolala ta mamka ted a on ji rekl, ze je ma rad. Ku rva to dojima i me smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 10:50Od: Frick
Tak lepší než "Dobrý den pane Prskavec, tady Komerční banka, nechtěl byste využít naši výhodnou nabídku spotřebitelských úvěrů"?
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:37Od: Burrows
ty vole to byla nerealna jizda od Prskavky
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:37Od: SydneyOpen
Další zlato smile Jirka Prskavec a Jessica Fox absolutní dominance, oba jsou úplně někde jinde. Ohromná gratulace
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:46Od: Nancy_z
Borec, že ustal ten tlak na favorita No. 1. Skvělý závod i pro Slováky smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:53Od: Petr_Fisk
jj mám radost i za Slováky. To stříbro v závěru závodu snad už ani nečekali.smile
Československu to na stupních vítězů bude slušet.
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:23Od: Frick LIVE kurz na Prskafku
1,24 - před jízdou Grygara
[ Reagovat ]
30.07.2021 09:03Od: Mayo
Markéta nepozná limity. Bodaj by sme aj my mali take tenistky. smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 01:19Od: Jan
výborně. Skvělé.smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 23:30Od: paddy
kritikou zahrnutá organizace turnaje má už negativní dopad na byznys

https://www.youtube.com/watch?v=ONmpdTxZcuw
[ Reagovat ]
29.07.2021 22:19Od: Mantra a tak
Zavzpomínal jsem na staré dobré Československo, Mečíř v Soulu, Lendla, Bedřicha, Kvit, Šáfa, Hingis, Bencic, Vondroušová... OH je fajn
[ Reagovat ]
30.07.2021 02:09Od: Petr_Fisk
jj...Kocúr byl prvním vítězem OH po 64 letech.
Hrál krásný tenis.
[ Reagovat ]
30.07.2021 08:05Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 22:02Od: lars
USA nebude mit medaili z tenisu z Tokia
[ Reagovat ]
29.07.2021 22:06Od: Mony
Mají jich dost jinde
[ Reagovat ]
29.07.2021 23:28Od: EllNino
Muzou nit z deblu ne? Austin se Sandgrenem jsou stale ve hre
[ Reagovat ]
30.07.2021 00:01Od: lars
jo muzou.
[ Reagovat ]
30.07.2021 00:01Od: lars
jo muzou.
[ Reagovat ]
30.07.2021 08:06Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 12:42Od: lars
tak nemaji bronz
[ Reagovat ]
29.07.2021 21:41Od: Fandina
Belinda má obrovské sebevědomí a ta se neshroutí, jestli Maky vyhraje, tak to bude proto, že jí předčí takticky a svým umem, určitě ne tím, že by se Bel shroutila.

Jinak mě celkem překvapuje, že je Maky u sázkovek mírnou favoritkou. Ale tady hraje opravdu dobře, takže možná to bude i tím.
[ Reagovat ]
29.07.2021 21:44Od: Fandina
oprava ... zhroutit se
[ Reagovat ]
30.07.2021 02:12Od: Petr_Fisk
Belinda působí (na svůj standard) hodně vyrovnaně, ale já bych si u ní nebyl tak jistý. Pokud se to sejde, rozhodčí ji třeba poškodí atd., tak může být všechno jinak.
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:09Od: Frick Týna
na tu holku je prostě spoleh. Sázkaři ji musej milovat. Po 1. setu musel být kurz na Šramkovou někde kolem 3,00-3,20. smile

(před zápasem byl 2,10)
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:37Od: mahycek
Je to paráda, ten náš úspěch, nemyslím
jen tenis smile Ale pokud vyhraje Markéta
super a holky v deblu také. I kdyby
debl měl jen stříbrnou, tak nic
nezabrání tomu, aby Barbora Krejčíková
byla nej. sportovec roku. Doufám, že je
to úplně jasné. Nic to nemůže překonat.smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:44Od: Petr_Fisk
Tuším jak to myslíš a asi to tak i dopadne, ale vytvořil bych Ti bez problému varianty, kdyby to dostala Markéta. Psát to nechci, abych do toho nějak nezasahoval.
Ale něco to může překonat.
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:04Od: Frick
Pokud s Katkou nezklamou, tak by novináři měli vyřešeno dilema, zda by Sportovkyní roku měla být vítězka GS v singlu nebo držitel zlata z LOH. smile

Pokud to zlato v neděli dají, tak by asi o trofej mohlo Báru připravit to, pokud by Pepa Dostál vyhrál dvě zlato nebo Maky vyhrála zlato a pak i US Open. TEORETICKY.
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:09Od: Petr_Fisk
Já tady kolem toho kličkuju...smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:18Od: paddy
takže OH už i před koncem můžeme zhodnotit jako úspěšné

čekám, že se brzy na sítích objeví názor, že Vondroušová vlastně ukradla Muchové medaili smile

má Benčič tak dobrou fyzičku?
odehrála 9 vítězných zápasů v 6 dnech, zatímco třeba Badosa nedohrála 6. zápas v 5 dnech

některé somatotypy holt trpěli, u Medvěda to nepřekvapuje, hubený, nemá zásoby, ze kterých by čerpal

Benčič asi nejúspěšnější tenista těchto her (2 F), Djokovič má ještě v záloze mix
a nebýt srabáckých Wawr a Fed tak měla ještě F mixu smile

v moderní éře vyhráli singl a debl na jedněch OH Massú, Venus a Serena, 3x z 8 OH

jen nechápu, jak u Benčič za dva volné dny ve finále deblu nebude hrát roli únava (a to nepočítám F singlu v sobotu)
asi proto, že nehraje za nás smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:20Od: majkl005
"čekám, že se brzy na sítích objeví názor, že Vondroušová vlastně ukradla Muchové medaili"

tak tohle jestli se někde objeví tak to bude aspirovat na sračku roku smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:49Od: Smazaný účet
smile supersmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:07Od: Frick
Dvě stříbra jsou určitě velký úspěch. Jako zase nebudume si řikat, že z tenisu nečekala placka. Čekala. Katka s Bárou tuhle ambici nemohly nemít. A těch singlistek jsme taky měli dost na to, aby to jedný vyšlo. No a vyšlo. smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 21:28Od: Ela-fon-isi Re: U Benčič
může hrát největší roli psychika. Pokud na ni nastoupí Markéta jako dnes na Elinu, zhroutí se.
Je zvláštní, že holky, které podávají bídně výkony celou sezónu, teď září. To mám na ženském tenisu ráda.
[ Reagovat ]
29.07.2021 22:14Od: Mony
Nezhroutí, možná se vyházi, ale se sklopenou hlavou neodejde
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:08Od: brixner Von ten Srb má nakonec práudu...
Myslím, že od doby Borga, možná ještě Samprase, není hráč s větší psychickou odolností! Tohle jsem pochopil a asi konečně připustil na USO, kdy Rogerovi při mečbolech zahrál dva returny, které by nechytil ani Bolt, což pak zopakoval ve W 2019 a kdo ví, kde ještě. Lendl sral z Connorse a posléze hlavně z Beckera,Vilas z Lendla, Agassi z Peta...Pak přišlo pár nářezů Rogerovi od Rafy a později od Srba a Roger tohle neustával ne herně, ale v hlavě. Vůbec si neumím představit, co se honilo sprinterům v hlavách v letech 2008-2016...Takže ať už to je, jak chce, Srb bude opravdu největší GOAT, po výsledkové stránce docela určitě a já mu ten letošní Golden Slam fakt hrozně přeji!!! Beckera jsem svého času fakt nenáviděl, ale na sklonku kariéry jsem ho začal vlastně obdivovat a celá léta by mě ani ve snu nenapadlo, že se tohle bude týkat i Srba...Ideály, sympatie, fakta...kdo se v tom má vyznat...smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:16Od: Petr_Fisk
Vzpomínáš si, jak se "zabořil" do duchovna až málem skončil? Nakonec si z toho dokázal vzít to užitečné a teď možná není psychicky odolnějšího hráče než je on a možná i v historii (trošku váhám u Björna Borga) Borga bych dal asi nad Samprase.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:28Od: brixner
No jo, netuším co ho k tomu vedlo a bylo to asi opravdu o fous! Ale i tohle zkrátka patří k těm velkým příběhům...

Borg a Sampras...Já myslím, že oběma bylo úplně jedno, proti komu hrají, u Borga ta psychika byla údajně nadrillovaná, Sampras to měl asi víc v sobě. Navíc se asi ani nijak moc nehroutil, když vlezl na antuku! Jisté zkrátka je, že pokud to začne "haprovat" v hlavě, což je v překladu "Přestávám si věřit", dějí se věci, které potkávaly Lendla, Agassiho, Roddicka, Ivaniševiče a nakonec i Rogera, myslím, že i Rafa má už nějakou dobu problém se Srbem...Srb má prostě obrovskou mentální sílu a je úplně jedno, jak se k ní dopracoval!
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:36Od: Petr_Fisk
O Samprasovi toho moc nevím, ale od Borga jsem bydlel 30km, hodně ho sledoval, četl zdroje ve švédštině a ani jednou jsem nenarazil na nic "o drilu".
On byl hodně svůj a právě proto, že tenis pro něj nebyl všechno, tak brzy ztratil motivaci.
Možná právě proto, že na tom tak nelpěl, tak na sebe nevytvářel takový tlak.
Pak zkoušel podnikat, přišel o všechny peníze a teprve po letech se jakžtakž stabilizoval.
Trochu to připomíná Beckera.
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:11Od: Jon61
Zabírat se mnoho duševnem škodí, to už věděl Kocour v britském sitkomu Červený trpaslík. smileCituji: "Podle mě, duchovní naplnění odpoutává od úsilí dobře se oblíkat."
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:19Od: Petr_Fisk
A měl pravdu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:38Od: lars
Kyrgios nema vetsi psych. odolnost ?
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:41Od: Petr_Fisk
Klaun? To jsi mě tedy dostal:)
Ten je jak z jiného světa, ale když ho chytne rapl, tak bych se osobně raději trošku vzdálil.
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:18Od: Tomas_Smid_fan
zas nevím, jestli by v tomhle ohledu nad Jokerem zvítězilsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:49Od: Nola
nebudem sa tu miesat do debaty, ale Gyros mohol byt, alebo este moze byt skvelym hracom, ma vyhry nad B3, s Novakom to ma 2:0 a casto sa tym chvali, Rafu prestrielal na W, s Fedexom vyhral jediny duel, Fedex si ho vazi a pozyva ho na Laver Cup, tam sa citi Gyros najlepsie, hra uvolnene, bez tlaku, sam tvrdi, ze vobec netrenuje, aj tak dokaze vyhrat uvodne zapasy na GS, to si ja osobne realne nedokazem predstavit, ak netrenujem, mam ochabnute svalstvo, uderova istota pokrivkava, ak aj mam talent od toho najvyssieho.....
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:56Od: Petr_Fisk
Klidne sa miešaj:)
Pro mě osobně je Klaun nejtalentovanější tenista vůbec, ale... totálně na to kašle.
Líbí se mi, že z tenisu nedělá vědu, ale bere to jako zábavu pro sebe i diváky kolem. Jedno velké šou...
To ale se současným vrcholovým sportem nejde moc dohromady.
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:12Od: Nola
jj, kazda era ma hraca, ktory hra tzv. "kuzelne udery", Gyros ich zahra za zapas neskutocne vela, ale hrat na "krasu" sa neoplati, trebars Grigor bol podobny tipek, kopec videii so zazracnymi udermi, ale skutek utek, bol pasovany za nastupcu Fedexa, ale nikdy to nezuzitkoval, aj ked proti Gyrosovi sa nkdy tym nechvalil..... tiez porazil Novaka, Rafu a dokonca naposledy aj Fedexa na GS, ale nejaka kvalita uderov, kondicia, tam zrejme chybala, ak sa nikdy neprepracoval ani do finale GS a to mam Grishu velmi rada
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:22Od: Petr_Fisk
Tady je asi to jádro problému.
Pro Klauna je to šou a hraní si s údery důležitější než výsledek.
On si sice řekne: "tak, teď se budu snažit", ale za chvíli ho to přestane bavit, zatímco šaškárny je schopen dělat od rána do večera.
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:27Od: Nola
dovolim si tvrdit, ze Gyros zije na socialnych sietach.... dokaze sa vyhecovat s hracmi B3 a naopak dokaze prehrat s kymkolvek, trebars Nishi si z z neho urobil trhaci kalendar , a nielen iba on....
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:45Od: Tomas_Smid_fan
smile ano, Griša má zlatou ruku, ale ta hlavasmile ta mě tolikrát zničila radost...
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:42Od: Tomas_Smid_fan
a je to fér i nefér.
Chvíli jsem hrál trochu vážněji ultimate frisbee. Vlastně jsme tady s ním v ČR začínali. Hrozně nás to bavilo, trénovali jsme živelně, jezdili jako první exoti z vých.bloku na turnaje po Evropě a dokonce se nám občas povedlo i pár zápasů vyhrát. Pak přišlo období taktického drilu (rozuměj v rámci frisbeesmile) a nejen pro mě už ten sport nebyl tak atraktivní, jako předtím.
Tím chci říct, že je opravdu velká škoda nadšení a čisté radosti z toho kterého sportu. Proto se vůbec nedivím nadšení Vlka z vítězství matematičky na bicyklusmile a proto jsem, i když do fotbalu moc nefušuju, tlačil Leicester City k titulu v PL.
Vlastně často ti největší géniové toho či onoho sportu nevyhrávají zlaté medaile, ale jsou uznáváni komunitami jako ikony svých sportů.
Na Gyrose se už myslím nezapomene, ale i tak by ještě mohl něco vyhrát, aspoň 1000kusmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:54Od: Petr_Fisk
Naprosto rozumím.
Sport je hra, hra je zábava a zábava je radost.
Jakmile se začne vytrácet ta radost, tak to přestává být zábava a pak už to není moc ani ta hra. Konečný výsledek je povýšený nad samotný průběh.
Současný vrcholový sport se už dostal na takovou hranu, že je z toho tvrdý byznys plný pokrytectví, různé manipulace a dlouhodobého a trvalého ničení zdraví těch, co to provozují.
Většinou končíš kolem pětatřiceti a čeká Tě dalších třeba padesát let se zhuntovaným tělem.
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:57Od: Tomas_Smid_fan
smutná pravda. A vůbec nejhorší je, když to začíná od děceksmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:08Od: Petr_Fisk
No začíná, protože s výjimkou několika málo výjimečných talentů musí začít hodně brzy, aby udržely kontakt s ostatními. Liší se to sport od sportu, ale je to horší a horší. Spousta sportovců je opotřebovaných už ve dvaceti.
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:05Od: Mr.Pink
trenuje, bez treninku to na tehle urovni nelze. na netu mas i videa jeho treninku.

Yes, I haven?t stopped training. I feel like I am probably in the best shape of my career. Looking forward to getting back on the court

tohle napr. rekl pred AO
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:18Od: Petr_Fisk
Asi má trošku jiná měřítka...smile
Zdálo se mi, že teď i přibral.
[ Reagovat ]
30.07.2021 00:06Od: turista
Lendl to ale Connorsovi vrátil i s úroky kdy ho každý zápas doslova zadupal do země.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:04Od: Smazaný účet Vondrousova x Strycova poslední gem [ Reagovat ]
29.07.2021 18:07Od: EllNino
všude to dej ježiš :D
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:30Od: Smazaný účet
omlouvám se
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:49Od: brixner jklejno - díky!!
Sosnul jsem si to, parádní obraz, už fandim...
smile
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:57Od: Petr_Fisk
Co to je? Je to nahrávka z ČT?
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:58Od: Smazaný účet
je
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:00Od: Petr_Fisk
díky.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:06Od: Smazaný účet
uchovej si památku na Tokio(Tokyo)
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:17Od: Petr_Fisk
Mám zaflákaný disky, jak je to veliký?
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:29Od: brixner
Má to 1GB, taky sem musel něco z Pornhubu smáznoutsmilesmile

smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:32Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:37Od: Petr_Fisk
Naštěstí už jsem dojedl...smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:51Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:32Od: Jon61
Co na Markétu Rennae Stubbs (s intelektem paní Štubové z filmu Pane, vy jste vdova)?
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:39Od: Petr_Fisk
Bohužel jsem nic zatím neobjevil. Možná ji ještě křísí...
[ Reagovat ]
30.07.2021 08:10Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:46Od: dadaft Markéta
no vida vida, stačí vylepšit servis a najednou tady z antukářky máme celkem reálnou betonářku. smile
smile
Dobrý servis, výtečný pohyb, široká úderová i herní škála podpořená nezáludným a přesným odskokem ..................... beton by měl být pro Maky oblíbený povrch.
Už zkraje roku v Austrálii to bylo slušné a není důvod, proč ne dál...

((( p o j ď )))
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:58Od: Petr_Fisk
... a těch řečí všude možně, že Maky je dobrá jenom na antuce.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:59Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:55Od: Tomas_Smid_fan
tak hurá na USOsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:15Od: majkl005 Markéta
obří gratulace a asi nejlepší odpověď nám, kteří jsme krizizovali chráněný žebříček a to, že tam vůbec jede, když nemá absolutně žádné šance...teď už jen porazit tu druhou drzou, vztekající se a sprostou holku smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:29Od: Petr_Fisk
Máš plus za to, že jsi se ozval a nevolíš taktiku mrtvého brouka, což tady dělá kdekdo.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:34Od: majkl005
není důvod, mám obrovskou radost, že je Markéta ve finále a bude z toho placka, páč je to Češka a já fandím všem Češkám, jen holt u některých ty zápasy prožívám víc a u některých míň...o Markétě a jejím frňáčku hore jsem toho řekl už dost :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:38Od: Petr_Fisk
Fáze jedna splněna - sebereflexe.
Zbývá fáze dvě - poučení se (z krizového vývoje)
Nic ve zlém:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:39Od: majkl005
teď moc nechápu z čeho se mám poučit? :) jako, že ji příště nemám odepisovat?
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:40Od: Petr_Fisk
...že tam vůbec jede, když nemá absolutně žádné šance...
never say never
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:41Od: majkl005
jo táááák :) no tak myslím si, že i její nejvíc zarytej fanoušek by tento výsledek nečekal :D po podprůměrných výkonech v letošní a loňské sezóně :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:44Od: Petr_Fisk
Já jsem to taky nečekal, ale protože už jsem si párkrát nabyl hubu, tak se snažím nevyslovovat 100% predikce.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:45Od: majkl005
však já taky neřekl, že na 100% vypadne v prvním kole :D a že pokud postoupí, tak proběhnu nahej centrem Brna a jako třešničku na dortu spáchám harakiri :D
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:00Od: Petr_Fisk
Tam je to blbý slovo "absolutně", což je 100%.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:01Od: majkl005
no ty jsi jinej hnidopich...nebýt na tenisportalu, tak tě semka hned pošlu, páč sem se to vážně hodí smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:12Od: Petr_Fisk
Já to ale nemyslím jako chytání za slovíčko nebo rýpání do druhých.
Prostě slovo má obrovskou sílu a lidi to hodně podceňují. Mluví rychleji než přemýšlí a pak to tady vypadá, jak to tady vypadá.
Když budeš o něco usilovat a já Ti dopředu řeknu, že nemáš absolutně žádnou šanci, tak Ti akorát beru vítr z plachet, kazím Ti náladu a ještě se stavím do role Boha, který všechno ví 100% dopředu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:14Od: majkl005
však já to beru s rezervou a humorem, v pohodě :) vím, že tu jsou větší chujové než seš ty smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:19Od: Petr_Fisk
Teď nevím jestli mám nebo nemám urazit.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:21Od: blixa
No, nezní to moc lichotivě ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:21Od: majkl005
to je samozřejmě lichotka jako Brno - což je asi 10x Lanškroun, jak kdysi řekla Simona Babčáková při svém výstupu "Na stojáka" :P :D
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:23Od: Petr_Fisk
Pořád váhám, myslíš Brno včetně Priglu?
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:27Od: majkl005
hele komplet...i Mariánské údolí, Cejl, Bratislavskou...osmec...všecko smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:43Od: Petr_Fisk
Ten Cejl mě tedy trochu uklidnil...:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:46Od: majkl005
Cejl není ulice, to je životní styl smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:51Od: Petr_Fisk
No právě.
Ta dimenze tím dostává naprosto jiný rozměr. Mohl by jsi k tomu prosím Tě přidat ještě Francouzskou? To už bych asi v noci i usnul.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:56Od: Tomas_Smid_fan
To mi připomíná chování mnohých MUDr.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:06Od: blixa
Nepřeháněj to s tím sebemrskačstvím. Harakiri úplně postačí ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:08Od: majkl005
ty jsi ale miláček smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:10Od: blixa
Jojo, to já jo ! smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:13Od: majkl005
zahraji ti v pelechu Francescu, chceš zlatíčko? mám podobně ženské rysy jako ona, to se ti bude líbit smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:20Od: blixa
Ne to nezahraješ. Fran je nenahraditelná ! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:22Od: majkl005
je pravda, že tak malé péro jako ona asi nemám no smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:21Od: Petr_Fisk
Mám pozdní oběd a teď jsem se málem udávil.
Ty seš ale pako.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:55Od: Petr_Fisk
nabil...ach jo
zkusím se poučit a číst to po sobě:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:58Od: darek.vrana
Mně nepřijde, že by měla frňák nahoru. Podle čeho soudíš? Podle chování na kurtu bych to zas tak neposuzoval. Já když hraju, tak třeba v emocích sprostě nadávám, nebo naopak chodím ublíženě s ironickým úsměvem, že se proti mě všechno spiklo, a druhý den se za to chování strašně stydím. Jenže v emocích si člověk prostě nemůže pomoct. Já naopak obdivuju ty profesionály, že dokážou ty emoce tak krotit. Ale Markéta mi jinak přijde jako fajn a celkem skromná holka, rozhodně ne nějak namyšlená.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:01Od: majkl005
tohlecto jsem napsal u jiného článku kde jsme probírali Markéty chování - "mě utkvěla fakt dost v paměti ta TK po FO 19...jasný, byla unavená, měla toho dost, ale takhle se chovat na TK? pamatuji si, jak komentátor řekl něco ve stylu "jsme moc rádi, že tu jsi s námi" a ona si pod vousy řekla "no, já taky ty vole" s takovým tím svým arogantním pohledem alá "mám v pitchi"...pak jsem i různě na netu četl od pár lidí co se s ní potkali osobně, že se chová jak největší hvězda a má neskutečné manýry...tomu ale samozřejmě nepřikládám velkou váhu, páč dnes na net napíše kdekdo kdeco...ale zapadá to, do její povahy, resp. do mé představy jaká je"
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:02Od: darek.vrana
No tak to mě naopak dost překvapuje, jestli je to pravda.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:04Od: majkl005
já ji tu nechci pranýřovat a říkat jaká je to hovězina...to vůbec ne...jak už jsem psal, jsem šíleně rád za jakejkoliv úspěch...jen mě toto hrozně utkvělo v paměti a od té doby "si od ní držím odstup"...páč takové chování se mi nelíbí, nemám ho rád
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:18Od: darek.vrana
To je tady někde? https://www.seznamzpravy.cz/clanek/marketa-vondrousova-je-po-uspesnem-french-open-zpet-v-praze-73818
Já jsem tam nic "závadného" neslyšel. Mám spíš pocit, že je to 19letá holka, na kterou je najednou upřená pozornost a že neví úplně jak se má chovat a je z toho v rozpacích.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:19Od: majkl005
mrknu na to, vydrž :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:31Od: majkl005
tak se velice omlouvám, ten příklad co já jsem uvedl to nebyl, přeci jen je to už dlouho a tak jsem si, já vůl, to popletl...konkrétně se jedná o pasáž 10:00-10:10 kde Markéta napřed pronese "tam je tak tisíc kamer vole"....a pak se čeká na nějakou otázku od novinářů a komentátor říká "vy se spíš těšíte na ty individuální (myšleno rozhovory)" a Markéta se svým velmi "líbivým" výrazem pronese "to já taky vole"...tak tohle je ta pasáž, co se mi nelíbí...chápu, ne všichni mají rádi pozornost a cítí se před kamerama dobře, ale aby si tohle dovolila devatenáctiletá holka? příjde mi to přes čáru, myslet si mohla klidně něco o zádeli, ale říct to takhle? nevím, nevím
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:36Od: darek.vrana
No jo, no, já bych to tak nedramatizoval. Někdy takhle člověk něco plácne a vyzní to úplně jinak, než to bylo myšleno. Třeba z toho jen prostě byla nervózní, nic víc. Nevím, je to tady v podstatě ještě puberťačka. Musí to být docela těžké, být pořád takhle pod drobnohledem. Člověk v životě udělá tolik kravin a plácne tolik blbostí, za které se stydí, ale holt u těch hvězd je to zvěčněné na kamežře a hned na Youtube atd. Mně prostě jako nějak namyšlená nepřijde.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:40Od: majkl005
asi jsem na to až moc citlivej no...pro mne to je určitá známka drzého chování...pokud je člověk z něčeho vyjukanej a neví jak se k něčemu postavit tak se chová podobně jako třeba Sára Bejlek teď při rozhovorech po zápasech v Olmiku...to je prostě takový kuře, který vůbec neví ještě :D ale tohlecto, že někdo dokáže vypustit v takovém věku, prostě mi to vadí...a to nemluvím i o občasném chování na kurtu, kdy nahodí ten svůj výraz a dlabe na to...viz. zápas ve Wimbledonu s tím mladým uchem
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:31Od: Petr_Fisk
Mně to taky vadí, ale ještě daleko víc mně vadila třeba Belinda vůči otci nebo Tereza vůči mámě.
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:38Od: majkl005
tak Belinda, to je kapitola sama o sobě :D a Tereza vs. máma? to jsem nikdy nepostřehl...co se tam dělo? :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:04Od: Petr_Fisk
Já už ani nevím, co to bylo za zápas a turnaj. Ale měla mámu u sebe na lavičce jako trenérku, která měla na sobě povinný ruchový mikrofon. Tereze se nedařilo, chytil ji rapl, máma se ji snažila uklidnit a Terka na ni v přímém přenosu křičela: " Ty seš blázen, Ty ses zbláznila..atd.
Bylo to nechutné, bylo mně té mámy líto a Terka u mě hodně klesla.
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:13Od: majkl005
no, tak ještě, že k ní nebyla sprostá...
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:47Od: Petr_Fisk
Ta pasáž 10 - 10:10 z čeho to je?
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:02Od: darek.vrana
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/marketa-vondrousova-je-po-uspesnem-french-open-zpet-v-praze-73818
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:27Od: Petr_Fisk
Díky, mně to nedošlo, že je tam video, myslel jsem, že je to jenom článek.
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:03Od: Tomas_Smid_fan
asi z Biblesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:06Od: majkl005
bože, tak odkaz je tam v příspěvku zveřejněnej, ale stejně tu padají tak tupé výblitky :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:16Od: Tomas_Smid_fan
jestli ono to není trochu tím, že je z kraje razovitého, já mu říkám České Ostravsko. Trochu jiná mluva i mentalita. Jsem dalek toho abych soudil, protože jsem ji nikde neslyšel. Na kurtu se mi její chování někdy nelíbilo, ale to zas každá hráčka může mít "svůj den"...
Teď ji ale přejme radost z úspěchu, budeme se radovat s ní a pak se uvidí, co s ní olympijská sláva udělá.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:31Od: Matej4732
jojo, ale toto je jedna z mála chvil, kdy mám velkou radost, že jsem neměl pravdu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:39Od: Petr_Fisk
Zbytečný. Chyby jsou pozitivní (pokud se akceptují), bez nich by nebyla evoluce.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:06Od: Frick Dvě medaile
Určitě jich mohlo být více, co myslíte - čeho je největší škoda?

Maky a Kája - kdyby daly ty Brazilky a pak i Američanky, tak bych spíše řekl, že v konfrontaci se Švýcarkami a Ruskami by nestačily, takže by to stejně bylo jen o bramborách.

Kája - Je to otázka - asi nemusela být Svitolina k neporažení a pak mohlo být české semifinále. Těžko ale říct, jak by poražená semifinalistka byla úspěšná při lovu Ryby.

Bára - vzhledem k tomu, jak ty debly s Katkou byly těsné, tak bych se skoro fakt obával tomu, že by Bářina cesta turnajem mohla být draze vykoupena nějakým nezvládnutým STB, kde už fakt je to o detailech. A Nasťa by v případém ČF mohla mít motivaci jak hrom jí vratit prohru z finále RG.

Tak asi Káji je největší škoda, no...
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:09Od: EllNino
Největší škoda je právě těchto komentářů, které jsou úplně zbytečné :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:11Od: majkl005
škoda je dobrýho člověka a zlého psa ;)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:34Od: Petr_Fisk
Napadá Tě jediný pozitivní důvod, proč se "hnípat" v tom coby, kdyby?
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:35Od: tommr
to je prostě Frickova parketa ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:42Od: Petr_Fisk
Nezávidím.
To musí velmi časově a energeticky náročné:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:59Od: blixa
Dyk nemá co dělat ! V životě nemáknul, žije na dávkách, brutálně se nudí, takže nějaká časová náročnost ho fakt netrápí ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:05Od: Petr_Fisk
Může psát knihu, učit se stepovat nebo jódlovat, pomáhat druhým a tak.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:10Od: blixa
Asi může. Ale radši se rejpe v kravinách, jako kde tenistky platí daně a podobně. Svoje dávky má rozhodně na prvním místě a co kdyby na ně nebylo ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:28Od: Petr_Fisk
Já tam cítím obrovský potenciál...
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:01Od: Frick
Dyť i ty jsi psal, byť v nadsázce, že jsi doufal v pět. Tak sakra, já fakt nevim, co je špatnýho na tom si nezávazně zakomentovat, zda mohlo být na nějakou bombu v podobě českýho finále atp.

Kravina by byla špekulovat nad tim, zda mohl mít placku Máchač. Ale pravdou je to, že Kája, Bára nebo Maky s Kájou v deblu ty kvality na medaili mít mohly.
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:14Od: EllNino
Stejně jako dalších 60 tenistek v pavouku ... nejsou tam jen Češky :))
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:06Od: com
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:34Od: FerrariF50
Bohužel jsem neviděl, ale skvělý výkon, uplně čumim, jdu se podívat na záznam. Tak ještě to finále :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:40Od: Frick
Svezl ses ním někdy?
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:54Od: FerrariF50
No možná tak v Need for Speed, ostatně líbilo se mi v NFS 2 tolik, že už od tý doby používám všude tenhle nick :) Nejkrásnější auto :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:27Od: Smazaný účet
Tak Barbora už nebrečí.smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:29Od: Petr_Fisk
Díky za aktuální info. To tedy vydržela celkem dlouho:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:35Od: Tomas_Smid_fan
Vedra, tajfún, a teď ještě povodněsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:30Od: Petr_Fisk
100% vlhkost vzduchu u Báry na pokoji atd.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:32Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:36Od: tommr
dneska prej pro změnu brečela BB i když z jinýho důvodu ... smile
[ Reagovat ]
30.07.2021 08:11Od: Smazaný účet
brečet se musísmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:14Od: bIbec Zdravím
Dá se na Markétu podívat nějak zpětně? Rád bych na to mrknul. Je někde odkaz? Díkysmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:17Od: Smazaný účet
dá dal jsem odkaz na Nenelu a nebo na čt ivysílání
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:18Od: Smazaný účet
https://1drv.ms/u/s!AszHdnNlPi46iOFOxgxrmD3RViEq6w?e=dtaCRY
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:17Od: bIbec
a jo, dole něco vidím, tak to zkusím
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:23Od: Smazaný účet
nebo si stáhněte z mého odkazu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:27Od: bIbec
už stahuju, díky.smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:02Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:20Od: Petr_Fisk
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/14023371863-xxxii-letni-olympijske-hry-tokio-2020/221471290100270-vondrousova-svitolinova

čas 3:35:20
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:29Od: bIbec
taky díky smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:30Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:05Od: Mr.Pink
medaili by si zaslouzil i toptennis, ktery tvrdil, ze marketa neumi drzet raketu
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:11Od: blixa
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:15Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:23Od: Tomas_Smid_fan
No, to zas bude olympijská medailistkasmile:
Je levá,
raketu drží blbě
a nakonec vůbec na té olympiádě neměla býtsmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:26Od: Mr.Pink
nene, ted ti sami, kteri ji kritizovali, ji budou vynaset do nebes, ale jen do prvniho neuspechu, pak se vse vrati do starych koleji
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:26Od: cabuna
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:29Od: tommr
tady je zase někdo strašně chytrej ve stylu po bitvě je každej generál. Dej sem odkaz na to kde si před OH tipoval Markétu na zlato. Asi nebude což ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:31Od: Petr_Fisk
Mě by zajímalo jestli na téhle planetě byl aspoň jeden takový jedinec:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:38Od: Tomas_Smid_fan
Na planetě TP? To už by se asi pochlubil. Ale nějaký tipér ji určitě trefil a bude docela spokojený...
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:35Od: Petr_Fisk
V tomto případě jsem myslel tu o trošku větší planetu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:38Od: tommr
nebyl. Úplně stejnej případ jako s Bárou Krejčíkovou na French Open ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:00Od: darek.vrana
Na Báru jsem dal před RG na celkové vítězství společně s vítězstvím Federera za 10 Kčsmile. Bylo by to 60 000. Na Báru byl kurs 100.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:59Od: darek.vrana
Tak já se pochlubím, že jsem na ni vsadil na postup do čtvrtfinále. Po losu jsem si říkal, že možná dojde z našich nejdál. Já jí věřím dlouhodobě a dost mě štvalo, jak se do ní všichni naváželi. Myslím, že i letos hrála celkem slušně, hodněkrát měla smůlu, prohrála vyrovnané tříseťáky, měla těžké losy.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:17Od: Tomas_Smid_fan
já nemám problém vidět obě stránky, tudíž i občas ne úplně sympatické chování na kurtu a nemastné neslané výkony na jaře, kdy její hra opravdu neměla šťávu, nápad, razanci a prohry byly na založení voliér. Na těžké losy ani tříseťáky bych to nesváděl - nej výsledek byla OF a ta všechna prohrála ve dvou setech. Často ale vypadla už v 1K.
Nicméně, něco se v Maky pohlo, povrch jí asi také sednul, takže jen tak dál. S úsměvem a bez klackování.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:26Od: Petr_Fisk
Jestli je to skutečně zlomový moment, na to si raději tak ještě rok počkám, abych to nezakřiknul.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:35Od: Tomas_Smid_fan
tak tak, ale třeba už AO by mohlo napovědět.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:38Od: tommr
což ale platí i pro naše ostatní úspěšné hráčky. Každá letos zatím zazářila jen na jednom podniku. Je třeba to potvrzovat dlouhodobě ...
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:50Od: Mr.Pink
ale ty jsi general jeste pred bojem, coz je dobre, prinasi nam to uspechy :)

ale ja reagoval hlavne na neopravnenou kritiku, ze neumi drzet raketu, ty nadavky, ze si dovolila jet na OH misto musky, ze uz nikdy nic nevyhraje apod
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:43Od: Tomas_Smid_fan
důležité je, jestli jí vítězství na OH pomůžou se ve hře i hlavě posunout a stabilizovat výkonost.
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:45Od: Frick Doba na kurtu
Belinda 997 (581 + 416), poslední 3 singly 414
Markéta 509 (360 + 149), poslední 3 singly 174

Jako neřikejte mi, že to nepomůže, že by se to nemohlo pojevit. Určitě nikdo nemůže říct, že dneska nemohlo pomoci to, že Svitolina toho měla za sebou o dost více než Maky.

Pro Katku s Bárou ještě zajímavější, kdy k tomu bude nutno připočíst hrací finále singla.

V deblech strávily Bára s Katkou na kurtu pak celkem 334 minut.

K "singlové" přítěži bude tedy nutno připočíst jen 219 minut od Báry, kdežto Švýcarky tedy budou muset připočíst 581 minut BeBe + finále singla, ale vlastně i 129 minut Golubič (ok, to bylo na začátku, a bylo toho pomálu, ale i tak - musela se na ten kurt 2x tahat a po hodině se tam 2x honit)
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:49Od: Tomas_Smid_fan
Z toho plyne poučení - nezdržovat se na kurtu zbytečně dlouhosmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:53Od: EllNino
Nekalkuluj, je to finále OH, nějaké předpoklady jdou stranou :)

Belinda má navíc zítra volno a to ji na regeneraci bohatě stačí a zase se pojede od nuly
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:01Od: tommr
přesně tak. O medailích se rozhodne na kurtu a nebudou se přidělovat podle odehraných minut ...
Markéta už letos BB přehrála v Miami kde byly podobný podmínky jako jsou v Tokiu takže by to mohlo klapnout i tady ...
A KrejSi jsou proti Švýcarkám jasný favoritky ...
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:03Od: Petr_Fisk
opatrně tommře, víš jak je to s Tebou:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:22Od: tommr
tak já netvrdím že máme dvě zlatý jistý. Soupeřky jsou to nepříjemný a klidně můžeme obě finále prohrát. Je ale taky třeba přiznat, že z nich žádnej velkej strach nejde a pokud naše holky podají svoje standardní výkony tak by mohly (a v případě deblistek měly) vyhrát ...
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:28Od: Petr_Fisk
Na OH obecně a v podmínkách jaké jsou letos v Tokiu na papírové předpoklady vůbec nespoléhám.
Případná vítězství beru jako bonus.
Ve dvě finále (v ženách) jsem ani nedoufal. Snad trochu ten debl.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:35Od: tommr
já jsem doufal v pět smile medailí, ale samozřejmě jsem tomu nevěřil ... smile
I kdyby zůstalo jen u dvou stříbrných tak to bude náš nejlepší tenisovej výsledek na OH. Každý zlato by ten úspěch ještě umocnilo ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:16Od: Petr_Fisk
Tak to jste byli dva - Ty a Pála...smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:04Od: Frick
No, jsi koumes. Proč si ty hráčky dávají týdenní, dvou týdenní i týdenní pauzy na odpočinek po náročnejch programech.

STAČÍ DEN NEHRÁT a všechny síly jsou obratem zpět!!! smile Dej to vědět všem kondičnim trenérum.

Doufám, že jsi pod zápas Báry s BeBe nenapsal, jak se měla vykašlat na piditurnaj v Praze a radši místo toho odpočívat před Tokiem.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:04Od: EllNino
nenapsal :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:58Od: Frick
Jo, Lars to koukám napsal.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:14Od: Smazaný účet
je to dobrý. Ta Markéta by to zlato potřebovala jako sůl. Už kvůli tý blondýně.smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:20Od: Frick
Jaký?
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:44Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:34Od: Newcombe skvělé
Velká gratulace!
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:59Od: tommr ČR vs Švýcarsko
tenisové velmoci ostrouhaly a o zlaté olympijské medaile si to rozdají smile
naše holky se Švýcarkami ... smile
I když ty Švýcarky jsou takový trochu jiný ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:01Od: GaelM
Jn, vlastně všech 5 finalistek jsou Slovanky smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:04Od: Vlk-v-trave
A Gulubic? Srbsko uz ne...:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:06Od: blixa
Je srbochorvatka smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:11Od: Vlk-v-trave
Nelarsuj:)
Slo jen o upozorneni, ze muze smele napsat 6:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:12Od: EllNino
Já myslím, že 5 teda :) Belinda 2x
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:13Od: blixa
Larsuju. Šest jich fakt není smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:19Od: Vlk-v-trave
No jo, chce to odpocnout:) Dik:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 19:56Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:11Od: SydneyOpen
Vždyť Česko je taky tenisová velmoc
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:17Od: tommr
ČR je takovej David kterej poráží Goliáše ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:16Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:50Od: EllNino Bel
Gratulace, neskutečná vlna :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:53Od: Vlk-v-trave
To teda...2 finalove ucasti.
Ve finale bude veselo:D
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:57Od: Fanda67
Tak pokud má dvě občanství potřebuje 2 medaile - to je jasný smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:58Od: lars
:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:07Od: Tomas_Smid_fan
Jj, podle hlášky Káji, že je jedno, který z těch táců si převezmesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:09Od: lars
Bebe odehrala posledni zapas na wta turnaji v cervnu.
Kdyby Krejcik nehrala turnaj v Praze jako ho nehrala Maky tak by asi bylo ceske finale na OH .
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:11Od: EllNino
To už je teď jedno, na "asi" se nehraje
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:15Od: tommr
Karolína Prahu vynechala a Petra v ní skončila už po prvním kole. A oběma to na OH bylo houby platný ...
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:24Od: lars
Kvitko zvadlo vlivem klimatu na OH
Krejcik sama uvedla, ze ji dosla energie behem zapasu s BeBe
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:25Od: EllNino
Ale nevíme, jestli by dala Nasťu, pak Rybakinu ... hrozně daleko
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:26Od: SydneyOpen
A otázka kdyby BeBe porazila tak zda by pak měla síly na debla
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:56Od: lars
Vsak jsem nepsal, ze by bylo jiste ceske finale na OH
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:47Od: turista
No jo. Petra Kvitová svoji možnost vyhrát na OH promrhala v Riu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:49Od: Vlk-v-trave Magicka paddyho rada
Ja jen doufam, ze po:
Osaka, Muguruza, Mana, Svitolina do ni zaradi Bencic... to bude uz takovy zakladni kamen uspechu pred finale. A pak uz to pujde skoro samo.
Hlavne aby ho nenapadlo psat proboha Vondrousova, jinak ho asi zahryznu:D
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:55Od: lars
A tip Wilandera na zlato z OH ?
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:58Od: Alien
Mana? Jaká Mana?
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:02Od: Vlk-v-trave
Sakkari,...ji tak rika:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:03Od: blixa
Máňa ! smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:45Od: Tomas_Smid_fan Složení finále
je parádnísmilesmile
Kdo by to ještě před pár koly řekl...
Na střelnici zlato pro Česko i Slovensko, tady to tak úplně nepůjde. Tedy ono by to i šlo, ale... Ovšem, pokud k tomu dojde, až takový průšvih to nebudesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:42Od: Vlk-v-trave 2021
AO - SF Muchova
RG - W Krejcikova
W - F Pliskova
OH - ? :) Vondrousova
USO - ? :)
TM - ? :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:45Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:59Od: GaelM
US Open Petra, TM ať si Čínani strčí i s covidem hluboko do otvorů smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:01Od: lvicek
TM bude v O2 arene a rozdaj si to vsechny nase vyse jmenovane ;) ;).
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:01Od: GaelM
OK tak to beru smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:45Od: lars
v O2 arena v Londyne :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:10Od: tommr
na USO je na řadě Petra, ale tý se v Americe dlouhodobě neřadí takže jí bude muset některá z našich zastoupit. Možná si Karolína zopakuje tažení z roku 2016? smile
A na TM by se mělo objevit více českých jmen. Největší problém bude s tím že ten se asi neuskuteční ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:20Od: cabuna
Uskuteční!! Do několika týdnů oznámí WTA kde,probíhají právě jednání.Včera po oznámení turnajů po US open to řekl ředitel.
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:24Od: Tomas_Smid_fan
Myslím, že to bude nějaké tradiční místo. Brnosmile?
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:28Od: cabuna
smile Třeba to bude fakt O2 aréna .
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:31Od: Petr_Fisk
Ivančice.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:02Od: Tomas_Smid_fan
Veveří, Žabovřesky, Kohoutovice?smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:03Od: Petr_Fisk
Jobsko.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:48Od: turista
A Žabokrky.
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:28Od: tommr
dokud neuvidím nějakýho opravdu solidního zájemce o pořádání tak tomu neuvěřím ...
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:32Od: cabuna
To asi neuvidíš dokud nebude podepsaná dohoda:-D Tvářil se jako by mělo být do 14 dnů jasno.Byla to taky od novinářů první otázka po tom co představil ty turnaje do konce října.Hlavní je že rovnou neřekl,že TM nebude ,naopak že do několika týdnů oznámí datum a místo.
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:37Od: tommr
a co finále FC (nebo jak se tomu ted říká). O tom řeč nebyla?
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:08Od: cabuna
Ne ani slovíčkem se nikdo nezmínil.On nastoupil s typickým jak jsou dobrý a kolik ještě bude turnajů po US OPEN do konce října a že tam budou i nové turnaje a že celkem i corona situaci uspořádali kolem 50 turnajů.A první dotaz od novinářů byl jestli se bude konat finále WTA na to řekl že bude a že právě probíhají finální dohody a že předpokládá že do 14 dní zveřejní datum a místo konání.A že Toronto dostalo vyjímku a denně bude 5000 diváků.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:16Od: tommr
tak snad to od něj nebylo jen obvyklý honění trika a TM se letos uskuteční. Letos by jeho absence byla opravdu mrzutá, protože je velká šance že tam budeme mít početný zastoupení ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:21Od: cabuna
Radši nekřič dopředu je ještě dost turnajů kde se dá nahonit hodně bodů. Od tebe chci slyšet tomrování to funguje .
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:34Od: tommr
to je ovšem šance i pro Mušku, Markétu, Katku a další naše holky co ty body taky potřebujou ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:11Od: Petr_Fisk
A pokud trošku posuneme časovou osu, tak se tam dá ještě "došoupnout"...

RG 2020 říjen SF Petra
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:40Od: Petr_Fisk
Pokud si chcete pustit Markétu zpětně (a nejen ji) se zahraničním komentářem tak neváhejte.
Zatím je to přístupné a lze se posouvat v čase.

https://nhl.freestreams-live1.com/olympic-channel/
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:56Od: Tomas_Smid_fan
Já tam na Markétu koukal se ztlumeným komentářem, který byl řekněme takový zaraženýsmile
Jo a musel jsem si překlopit displej, protože se mi otočil vzhůru nohama. Maky vyhrávala a nebylo radno měnit běh věcísmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:05Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:20Od: lvicek
Chudak Maki, musela zvladnout olympijske semifinale hlavou dolu :D. To je fakt dobra ;). Eline asi toto nastaveni moc nevyhovovalo...
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:34Od: Tomas_Smid_fan
No, notebook byl na 180°, takže hlavou dolů byl nakonec jen onsmile tak někdo kříži prsty, já displejsmile

Ráno jsem totiž zapnul online debla holek a po vyhraném setu hned začaly prohrávat, kayak se taky zasekl někde v peřejích, no nezbylo mi než se vzdát sledování a troufl jsem si až tu Maky...
Prostě šichta, ti olympionici nemají ponětísmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:41Od: lvicek
Chapu, chapu ;).
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:51Od: Petr_Fisk
Dřinu a zásluhy těch bezejmenných nikdo neocení:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:19Od: Tomas_Smid_fan
Tak už to na světě chodí. Ale taky díky nim svět funguje. Hlavně tedy díky těm, co sedí tady vpravo. Nevím, čím to je, ale vlevo sedí vždycky blbcismile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:22Od: Petr_Fisk
Jsem zmaten a ztracen...Nevím, kde sedím.
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:30Od: Tomas_Smid_fan
v divadle JCsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:36Od: turista
Super! Gratulka. Tak ještě titul. To finále by měla Markéta dát. Soupeřka je pro ni hratelná. A formu načasovala akorát na OH v Tokiu. Budeme určitě fandit všichni Češi.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:35Od: GaelM
Nádhera!

Skoro škoda, že teď bude ten den volna, Bencic má hodně nabitý program a kdyby se hrálo hned zítra, měla by Markéta slušnou výhodu. I tak věřím, že to může zmáknout, fyzicky vypadá výborně. A na rozdíl od některých předchozích výkonů na turnajích, tady jí evidentně nechybí motivace a zápal. smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:40Od: Tomas_Smid_fan
Ty jsi nefandil paní Monfils?smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:55Od: GaelM
Já mám rád Gaelovu hru, ne jeho rodinné příslušníky smile Ale bronz pro mě za mě ať si klidně uhraje, vždycky to byla taková solidní hráčka co se dostala do spousty QF, ale velkých titulů minimum... něco jako Tomáš Berdych. I v Riu byla celkem blízko (mimochodem znovu vypadla s Češkou). Olympijskou medaili by si za svou kariéru zasloužila.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:28Od: EllNino Wow
Je to krásné - po Janě, Heleně, Petře, H+H, Štěpcovi s Hráďou a Šafi s Bárou teď přibudou do seznamu medailistů z OH Bára s Katkou a Markéta :) Tomu říkám teda perfektní seznam a je to čest :)

Trochu škoda, že tam chybí Berďa s Karolínou ...
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:24Od: team.wta Markéta
Podobně jako Bářina pařížská cesta turnajem, tak i u Markéty mě tažení za olympijskou medailí nepřestává udivovat.
Soustředěná, pozitivní.

Pojďsmile smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:27Od: zfloyd
to samý i u Belindy
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:17Od: Frick
"Markétě nevěřím, ale vzhledem k losu by dvě kola možná dát mohla..."

"No a Markétu asi nemá cenu řešit, pokud není zdravotně v pohodě a nenabere zázračně formu tak si tam bohužel jede jen pro účast"

"Vondroušová by mohla alespoň kolo dát."

"našim smile v singlu sice na medaili ani trochu nevěřím, ale v deblu by to klapnout mělo. Jasným favoritem na zlato jsou KrejSi a s trochou štěstí by mohlo klapnout i český finále"

"v singlu to moc optimisticky nevidím a jakákoli medaile by byla velkým překvapením. Bára Krejčíková nepřejde přes Barty, Petra Kvitová neporazí Sabalenku a Markéta Vondroušová nebude stačit na Osaku. Největší šanci na postup do semifinále tak má z našich Karolína Plíšková která sice může prohrát s každou soupeřkou počínaje prvním kolem, ale taky může každou porazit"

https://www.tenisportal.cz/zpravy/los-olympijskeho-turnaje-pliskova-vs-cornetova-krejcikova-vs-dijasova-kvitova-vs-paoliniova-31298/

"Nechte Markétu všichni na pokoji, co byste dělali vy na jejím místě, kdybyste měli možnost jet na olympiádu? Až jednou zase se jí podaří nějaký velký výsledek, tak jí budete skládat poklony." smilesmile

https://www.tenisportal.cz/zpravy/vitezne-olympijske-premiery-krejcikova-postoupila-po-sedmi-gamech-vondrousova-vyhrala-ve-trech-setech-31316/#comments
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:13Od: blixa
Markéta prostě potřebuje tropy. Tak 30 nad nulou a 100% vlhkost a jede ! smile Tak aspoň teď ví, jaké si vybírat turnaje .... smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:17Od: EllNino
Škoda, že za to nejsou body, aby se posunula ... ale pokud bude hrát takhle i dál, tak teď bude stejně jen připisovat :)

A medaile je za všechny body :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:19Od: Petr_Fisk
Tím že má medaili z OH, tak už je navždy zapsaná v historii.
[ Reagovat ]
29.07.2021 18:20Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:12Od: mahycek
Skvělé, jak čtyřhra tak dvouhra.
od 20.00 na ČT Sport to budou opakovat.smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:17Od: Mony
To budeme koukat na Jablonec
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:17Od: Mony
Kecám, na Slovacko
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:51Od: GaelM
To by mě zajímalo, kde na něj chceš koukat - leda na stadionu v UHsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 20:21Od: Mony
Na Sportzone, ale blbá kvalita
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:51Od: Anonym
To by mě zajímalo, kde na něj chceš koukat - leda na stadionu v UHsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:09Od: Petr_Fisk
Ať už finále dopadne jakkkoliv napíšu to už teď.
Léta letoucí jsem Markétě neskutečně fandil, celé ty roky nekonečných zranění a půlročních opakujících se pauz.
Více jak před rokem jsem ale rezignoval a i kvůli jejímu trošku "zvláštnímu" přístupu, jsem už moc nevěřil.
O to víc mám teď z ní radost, že se nenechala zlomit a že může ukázat, co v ní je.
A hlavně že to tím nejlepším způsobem "nandala" všem těm primitivům, kteří se před OH chovali fakt hnusně.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:32Od: flex
Bez hnusných komentářů by Markéta přece neudělala medailismile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:50Od: GaelM
Tak tak, na každého funguje něco jiného, ale Markétu kritika evidentně nahecovalasmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:00Od: Frick
"hlavně, hraje se na hardu a nechápu, co tam bude pohledávat antukářská odpinkávačka Vondroušová, které nemá ani servis, ani žádný razantní úder."

"rozhodně jsem nečekal, že by se Markéta Vondroušová mohla dostat na OH na úkor Karolíny Muchový. Žijeme holt v divný době"

"Vypadnutí v 1. max ve 2. kole"

"To snad není možný. Markétu jsem měl rád, ale jak vyfoukla místo Mušce, která by měla zřejmě daleko lepší šanci se zúčastnit, je hodně hodně hnusné."

"já si myslím, že to zase tak horký nebude. Karolína je na tom sice momentálně s formou o něco líp než Markéta ale ani jedna z nich stejně nemá reálnou šanci na medaili ...
A u Karolíny je navíc třeba brát v úvahu i to, že nejspíš ještě není úplně vyléčená ..."

"to je smůla. Muška reálně měla na víc tam něco uhrát, kdyby byla zdravá a ve formě tak kdo ví třeba mohla klapnout i medaile. Markéta reálně může uhrát max jedno možná dvě kola"
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:01Od: ttopi
Klasika. Český soudy ještě před odehráním 1 jediného míčku smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:04Od: Matej4732
Popravdě, Markéta s úrovní hry před LOH opravdu šanci na medaili neměla, ale tady je jako vyměněná, a medaili si za svůj výkon rozhodně zasloužísmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:03Od: Mony
A můžeme hádat autory
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:17Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:55Od: Mr.Pink
tommr opet krasne zatommoroval, tohle mu jde paradne. vzdy, kdyz rekne, ze se neco nestane, ze nekdo nema sanci, tak to dopadne skvele
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:58Od: Matej4732 WTA Ostrava
Nevím jestli to tu zaznělo ale ve WTA kalendáři na podzim je turnaj v Ostravě
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:05Od: Alien
Cože?
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:23Od: Matej4732
Byly zveřejněny turnaje, které se budou hrát na podzim a je tam i turnaj v Ostravě, takže letos budou v ČR 2 turnaje WTA (Praha - ta už byla a Ostrava - 20.-26. září)
[ Reagovat ]
29.07.2021 17:34Od: tommr
a možná bude i TM a finále FC? Trochu jsem se zasnil ... smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:54Od: pockerface
Většinou to tak bývá, že se "nechtěný" zdravě naštve a tu prskající většinu umlčí. Markéta se zdravě naštvala a ukázala, že si loni právem nominaci vybojovala. Něco zlého je pro něco dobré, takže tím, že se Markétě poslední dobou moc nedařilo, tak měla víc času na odpočinek a trénink a evidentně jí to v Tokiu to neskutečné vedro sedí. Super a už se těším na sobotu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:54Od: George_Renel Jsem přející
Přeju BeBe dvě stříbrné medaile.smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:56Od: Nenela
Jsi hodny clovek, to se vidi smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:54Od: Smazaný účet
https://1drv.ms/u/s!AszHdnNlPi46iOFOxgxrmD3RViEq6w?e=dtaCRY
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:56Od: Petr_Fisk
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:55Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:40Od: Frick
Já už jí je popřál v článku o ní. smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:18Od: Petr_Fisk
To má za to, že v 68. děda s babičkou emigrovali do zapadlého Švýcarska místo toho, aby se v klidu přesunuli jen pár kilometrů na západ do prosperující české části Československa...smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:53Od: aape
Úžasná Markéta smile smile
Svita neměla šanci, je vidět, že potřebuje výzvu, a pak zazáří smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:52Od: Nenela
Nevidela jsem to! smile Je nekde dostupny zaznam??
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:55Od: Smazaný účet
na čt by měl být ivysílání čt sport. Já si to nahrálsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:59Od: Petr_Fisk
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/podle-data-vysilani

ale bude asi přístupné až za chvíli.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:00Od: Smazaný účet
jo, bývá to se spožděním
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:02Od: Nenela
Diky moc, uz aby to tam bylosmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:53Od: Smazaný účet
zde ke stažení https://1drv.ms/u/s!AszHdnNlPi46iOFOxgxrmD3RViEq6w?e=dtaCRY
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:52Od: vojta91
Tomu říkám zkažené líbánky ????
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:51Od: Frick A teď
jdu hledat pindy na Maky.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:49Od: Blondie
Famózní!
Gratulace, Markéto, dobře sis ten turnaj dala :D
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:56Od: Smazaný účet
no, jo, nosmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:48Od: zfloyd Markéta
to nebyl souboj , ona ji vyloženě smetla a vyškolila ,smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:21Od: Smazaný účet
smile no pěkný to bylo, moc pěknýsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:47Od: Dobry-den
Obrovská gratulace! To byl splachovák. Maky ji hezky rozložila a ani Ve finále nebude bez šance! smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:47Od: Petr_Fisk
Markéta je ve finále smetla Elinu. Nemůžu tomu pořád uvěřit.
smile
A na ten protáhlý čenich Rennae se fakt těším.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:53Od: lars
pak tady posli link na obrazek toho cenichu .
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:54Od: Petr_Fisk
Pošlu pokud seženu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:12Od: lars
nebo odkaz na video
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:47Od: EllNino Finále Markéta - Belinda
Markéto, šance tam určitě je :)

A obrovská gratulace, to je pohádka ... z nechtěné tenisty medailistka :)
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:48Od: Petr_Fisk
To bude asi velmi těžký zápas. Belinda tady hraje naprosto koncentrovaně, což u ní není moc obvyklé.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:50Od: EllNino
Nooo, ale má taky už podle mě docela dost ... Markéta má teď podle mě hodně ušetřených sil, v singlu se až na první zápas moc nezapotila
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:53Od: Petr_Fisk
Může to být super finále, moc se těším.
Mají čas zregenerovat a snad to zase bude v pozdějším čase a nebude takové vedro.
Nevíš náhodou v kolik hodin se to hraje?
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:54Od: Mony
Naneštěstí se hraje až v sobotu
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:55Od: lars
Bebe dnes mela nejake vypadky koncentrace
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:56Od: aape
To Markéta taky
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:00Od: Petr_Fisk
Určitě. Obě jsou hodně srovnané a finále je 50:50.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:47Od: Mony Místo objetí..
První co udělá, shledne na mobilu TP! smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:47Od: Pe3k
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:48Od: aligo
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:39Od: GaelM
Musela fucknout nějaké ty hatery... "A teď mluvte!" smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:46Od: George_Renel Konečně zase vidíme
starou dobrou Markétu jako zamlada.smile
Obrovská gratulace k minimálně stříbru.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:23Od: Petr_Fisk
...jako zamlada...
Ty jsi velký diplomat, doufejme že to tady nečte...smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:46Od: Vlk-v-trave Maky
FH leva prava sup tam lob a uz ke zlatu jeden krok:)

Kraaaaaasne.... tak nechtena... jako prvni ceska bude hrat na OH finale!!!!
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:47Od: Vlk-v-trave
v singlu:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:46Od: Jon61
Úžasný výkon od Markéty, která umlčela hloupé kritiky. Blahopřeji a mnoho štěstí ve finále. Tenistky očekávání nezklamaly. smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:50Od: pockerface
Přesně. Na holky ne na OH spolehnutí. Poslední roky nejsou hry bez medaile v tenise. Škoda, že se Katka s Machačem nedostala do mixu. Věřím, že i tam by to cinklo. Super a všichni co nás na OH reprezentovali zaslouží pochvalu.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:51Od: pockerface
na holky je spolehnutí :-)
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:25Od: lvicek
Skoda, ze treba top 10 v deblu nema moznost si proste vzit do mixu partnera, kdyz uz neni v mixu zebricek. A nebo mit ten turnaj aspon pro 32 paru... Katka by urcite mela sance temer s kazdym.
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:39Od: GaelM
Příští OH jsou za tři roky, věřme že tam už někdo z českých mužů potřebné kvality dosáhne. Ať už Macháč nebo někdo jiný z aktuálních mladíků.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:46Od: Fandina Nádhera
gratulace Maky, ta holka je pro tenis zrozená. Já se nestačím divit, jak ona dovede na kurtu kouzlit a má nádherně šikovnou ruku a švih.

Obrovská gratulace Maky. A moc držím palce do finále. Pojď!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:57Od: Smazaný účet
je. Jenže občas zlobí zdraví.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:46Od: aligo
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:46Od: ReadyTeddy Fantazie
Tak to je nádhera! Skvělý čtvrtek pokračuje smile Market jede jak pila a doufám, že ve finále pomstí Báru smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:45Od: Smazaný účet Gratulace!!!!
Bylo to krátké a krásnésmilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:47Od: Smazaný účet
a Blondýna zmizla. Může alespoň pogratulovatsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:25Od: Petr_Fisk
Ona není ten typ, že by se schovávala.
Asi nestíhá.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:45Od: Vlk-v-trave MB
1.:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:43Od: Smazaný účet
snad to dopodává
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:43Od: Vlk-v-trave Maky jde na servis
ale jaky!:) Zavrit zapas...
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:40Od: Petr_Fisk
Když je Markéta na vlně, tak asi hraje nejpestřejší tenis z českých holek.
A taky je vidět, jak u toho přemýšlí a nefláká to tam hlava nehlava.
Člověk by chtěl, aby se hrálo třeba i o hodinu déle, protože je radost se na to dívat.
Což ale samozřejmě Markétě a obzvlášť v Tokiu nepřeju.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:42Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:43Od: Jon61
Hraje jinak, většina hraček do toho bezhlavě mlátí. Markéta má účinnou obranu a dokáže pestře zakončovat.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:38Od: Vlk-v-trave
Zacina nam zapas... jeste 2 gemy...dlouhe tezke dva servisni gemy... Pekne Maky na saku...
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:39Od: Smazaný účet
smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:41Od: Smazaný účet
brejk se zdařilsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:41Od: zfloyd
už jen jeden serv gam
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:42Od: Petr_Fisk
jj ještě není rozhodnuto.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:37Od: Smazaný účet
špička 4:1 smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:31Od: zfloyd Markéta
to má evidentně pod kontrolou ,jestli nezačne nějak blbnout ,nebo jestli se Elina hodně nezlepší
tak vyhraje smilesmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:30Od: Andrew89 Maky
Elinu uplně rozebírá...na součástky...:D pojd!!!smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:31Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:30Od: Smazaný účet
3:0smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:25Od: Jon61
V hledišti hluční příznivci Eliny. Zřejmě zhrzení Japonci kvůli Naomi.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:30Od: Petr_Fisk
Zhrzení Japonci už dávno spáchali harakiri.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:35Od: Jon61
Jsou tam v hledišti uřvaní Ukrajinci s vlajkou.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:18Od: Vlk-v-trave Maky x Elina 6:3
V posledni gemu, leva prava z forhenadu a Elina jen mohla koukat, a o to jde, jak jde na Sako Elina tak da 1 ze 3 micu...

Hlavne, ze Maky pujde na servis prvni do druheho.

Jinak ta prace zapesti na tom FH je paradni...

Obe zacly nervozne, Maky se uklidnila driv peknou vymenou...

Tak drzim palce aby jistota nejen na fh, hlavne zustala az do konce:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:31Od: Vlk-v-trave Re: Maky x Elina 6:3 / 2:0
Elina se zacina smazit ve vlastni stave, opravdu ji dnes servis nevychazi dobre...dropy Maky ji nici, jak to dostane Maky na FH dobre, tak nestaci...

Maky technicky pusobi mnohem lepe... pokud bude klidna do sameho konce, tak by ji mela dnes porazit.
Ale 3 gemy, vypada to lehce, jenze je to jeste dlouha cesta:) Mozna delsi nez cely turnaj.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:32Od: Smazaný účet
smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:31Od: Smazaný účet
je to tak, rozebrala jí do šroubkusmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:17Od: lvicek
Maki, jedeeeem!
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:24Od: Smazaný účet
https://www.youtube.com/watch?v=eIz5yJ0i5Nc
Vondrousova x Strycova poslední gem Biel 2017
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:13Od: Petr_Fisk
Nikdy bych nevěřil, že ta neoprávněná kritika Markétu tak neskutečně nastartuje.
Hraje svůj nejlepší tenis. Takže všechno zlé k něčemu dobré...smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:16Od: Jon61
Opravdu někteří na sítích Markétu hrubě napadali, dokonce jeden "znalec" napsal, že neumí běhat.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:19Od: Petr_Fisk
Mě hlavně překvapila ta agrese na zahraničních fórech, hodně lidí to sledovalo a dělali "velmi rychlé" závěry.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:22Od: Vlk-v-trave
Me spis dostalo, ze cesi ji psali pekne pekny svinarny...aspon dle toho, co rikali nekteri komentatori. Ani se myslim nechtela vyjadrovat, co vsechno presne, ale asi musela byt z toho dost na zacatku zdrcla...
...a nebyli to sazkari, kteri dokazi tem holkam taky psat drsne.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:29Od: Petr_Fisk
V každém případě se s tím skvěle "popasovala".
To není vůbec jednoduché a ne každý by to zvládl.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:00Od: Mr.Pink
jeden mistni znalec tu dokonce psal, ze neumi drzet raketu, ze s takovym drzenim nema sanci
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:31Od: lars
a nenastartoval ji novy trener Mertl ?
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:52Od: Mony
Přinejmenším ji konečně naučil servis
[ Reagovat ]
29.07.2021 14:02Od: Petr_Fisk
Bude to tam taky hrát roli. Těch faktorů bývá víc a když se v pravý čas sejdou, tak pak to takhle dopadá:)
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:12Od: Andrew89 Maky
hraje fakt dobře:) POJDsmile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:09Od: vojta91
Medveděv- bylo velké teplo za 3,2,1?..smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:14Od: Jon61
Ruský medvěd je zvyklý spíše na mráz. smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:21Od: vojta91
To potom nechápu proč Kvitová tolik fňukala? ta musí být z Monte Carla, kde vesele platí daně být na teplo..

Ajo, tam asi není vlhkost smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:22Od: vojta91
..být na teplo zvyknutá
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:44Od: Fandina
Monaco daně nemá
[ Reagovat ]
29.07.2021 15:05Od: turista
Asi že jo.
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:02Od: Vlk-v-trave Maky x Elina
No obe zatim nervozni... jak by jedna byla ve vetsim klidu, tak uz vede 5:0 :)

Takze zatim nevime vlastne nic... ale Maky se snazi hrat i hlavou, tak jen uklidnit.. aspon ma brejk k dobru, ale myslim, ze to tady jeste nic neznamena...
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:04Od: Vlk-v-trave
Tak konecne nejaka poradna vitezna vymena, Maky ala Djoko, tak snad ji to definitivne uklidni...
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:05Od: Vlk-v-trave
Uz se na tom fh vic uklidnila, jen vydrzet... ta prace zapestim u Maky je fakt paradni...
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:00Od: Dobry-den
Teda to je nervóza. smile
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:03Od: Jon61
Obě si nemají co vyčítat.
[ Reagovat ]
29.07.2021 12:59Od: EllNino Markéto
Elina je hratelná, ty "penalty" u sítě (Svačina trademark) musíš prostě dávat
[ Reagovat ]
29.07.2021 13:02Od: Serpens
Pobavilo :D Svačina je za Bidrmanem jasně druhý nejlepší, i když Bidrmana jsem už dlouho neslyšel.
[ Reagovat ]
29.07.2021 16:07Od: Mr.Pink
svacina je jasna jednicka, jen uz toho ma tolik, ze nestiha sledovat tenisove zapasy a nema pak takovy prehled, ale jinak nema konkurenci
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist