Epická bitva na Australian Open! Zraněný Alcaraz zvládl drama se Zverevem a je ve finále

DNES, 08:05
Aktuality 190
AUSTRALIAN OPEN - Carlos Alcaraz (22) si zahraje o svůj první titul na Australian Open. V obrovské bitvě si v semifinále navzdory zdravotním problémům poradil s Alexanderem Zverevem (28) po setech 6:4, 7:6, 6:7, 6:7 a 7:5. O svůj první titul z Melbourne bude bojovat s vítězem duelu mezi Jannikem Sinnerem (24) a Novakem Djokovičem (38).
Profily hráčů
Carlos Alcaraz v souboji o postup do dalšího kola (@ ČTK / imago sportfotodienst / Juergen Hasenkopf)

Alcaraz - Zverev 6:4, 7:6, 6:7, 6:7, 7:5

Naprosto vyrovnanou bilanci 6:6 měli před semifinálovou bitvou Alcaraz a Zverev. Ve stejném duchu se odehrávaly i úvodní výměny třináctého vzájemného střetu. V prvních šesti hrách nepřipustil ani jeden z tenistů na svém podání žádné problémy. Do nich se po fantastickém bekhendovém křížném obhozu Španěla dostal jako první německý tenista, s brejkovou hrozbou si ale rychle poradil.

To, co světové trojce vyšlo v sedmé hře, nedokázala zopakovat o chvíli později. Za stavu 4:4 čelil Zverev další brejkbolové hrozbě a tentokrát svému soupeři situaci hodně ulehčil, když o své podání přišel po dvojchybě. Alcaraz nabízenou možností dopodávat první set nepohrdl, game na svém servisu bez problémů získal čistou hrou a po 35 minutách hry bral úvodní dějství v poměru 6:4.

Hned v úvodním gamu druhé sady musel Zverev v téměř desetiminutovém gamu hodně bojovat o svůj servis. Hrozbu ztráty úvodního podání ale dokázal odvrátit a šel do vedení. Do prvních vážných problémů při svém servisu se za stavu 2:3 ze svého pohledu dostal Alcaraz, když několika zbytečnými chybami nabídl soupeři vedení 40:0. První dvě hrozby ještě odvrátil, třetí už ne, a když Zverev brejk potvrdil, nabral Španěl manko už 2:5.

Ani tento stav šestinásobného grandslamového šampiona nezlomil. Sázkou na maximální agresivitu dokázal ztrátu smazat a srovnal na 5:5. Rozjetý Alcaraz si i v 11. hře vypracoval další dvě brejkové možnosti, rodák z Hamburku si ale se složitou situací dokázal díky výbornému podání poradit. O výsledku druhé sady tak musela rozhodnout zkrácená hra. V ní první minibrejk přišel až za stavu 6:5 pro Alcaraze, což mu zároveň přineslo vítězství ve druhém setu a vedení 2:0.

Zverev si hned v úvodním gamu třetího setu vypracoval šanci vzít soupeři podání, možnost ale nevyužil. V dalším průběhu hry si oba tenisté bez větších problémů drželi své servisy. Za stavu 4:4 se do problémů dostal španělský favorit, kterého začaly trápit křeče. Následné výměny hrál Alcaraz na maximální riziko se snahou o rychlé zakončení. Hru se mu podařilo získat a následně si na kurtu vyžádal fyzioterapeuta.

Zjevně na pohybu limitovaný Španěl pokračoval ve hře. Výměny však hrál na absolutní riziko, přesto se mu za podpory fanoušků podařilo dovést set do tie-breaku. V něm už nebyl schopen soupeři vzdorovat a zkrácenou hru ztratil jasně 3:7.

Zraněný Španěl po krátkém ošetření nastoupil i do čtvrtého setu, jeho pohyb po kurtu však jasně ukazoval na problémy. Svého soupeře často zkoušel zaskočit kraťasy či maximálně riskantními údery a tato taktika mu vycházela.

Za stavu 2:3 navíc Alcaraz odvrátil dva brejkboly soupeře a srovnal krok. Stav světové jedničky se s přibývajícími minutami přece jen zlepšoval. Španěl se dokázal mnohem lépe držet ve výměnách a žádné další šance na případný brejk už svému soupeři ve čtvrtém setu nedával.

I čtvrté dějství tak musel po čtyřech hodinách boje rozhodnout tie-break. V něm měl znovu navrch německý tenista, získal ho poměrem 7:4 a poslal utkání do pátého setu.

Statistiky zápasu.Statistiky zápasu. (@ Livesport / Enetpulse)

Ten začal pro světovou jedničku velmi špatně, když si prohrála hned úvodní servis. Srovnat krok měl šanci Alcaraz ve čtvrté hře, kdy vedl při Zverevově podání 40:15, ani jednu z možností však neproměnil. Třetí brejkbol v setu si Španěl vypracoval i v šesté hře, ani tentokrát mu jeho soupeř prolomit podání nedovolil.

Další možnost na returnu měl i za stavu 3:4, Zverev si ale v klíčových okamžicích počínal výborně a nadále si svůj servis držel. Varování si ale světová trojka k srdci nevzala. Za stavu 5:4 nedokázal Zverev utkání dopodávat a bylo vyrovnáno. V euforii hrající Alcaraz ovládl i zbývající dvě hry a po pěti a půl hodinách boje se mohl radovat z postupu do finále.

"Celou dobu jsem věřil, že to můžu zvládnout. Říkal jsem si, že musím bojovat, nesmím to vzdát. Ve třetím setu jsem se hodně trápil, ale nakonec jsem to díky vám, fanouškům, dokázal. Dodali jste mi strašně moc energie, jsem šťastný, že jsem to zvládl," říkal po utkání dojatý Španěl.

Výsledky mužské dvouhry na Australian Open

Pavel Novotný, TenisPortal.cz

Komentáře

190
Přidat komentář
ChybalSomVam
Zverev sa dnes mohol vykúpit za to trápne nedohranie finále US 2020, kde podával na vitazstvo.

Mohol ukazat, ze je dnes iným, starším, zrelším hráčom.

No akurát potvrdil; že nešlo o ojedinelý incident, ale naopak, o chronický skutkový stav, a prave preto je tam, kde je. Aj keby to uhaluzí na 6:6, TB by na milion percent, tradične prepásol.
Reagovat
GaelM
Reagovat
Nenela
Zverev je blb*c, s tim se neda nic delat
Reagovat
Tennisfan77
Zverev se mohl vykoupit už několikrát, ale nikdy k té transakci nedošlo a ani nedojde.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Joker má ale BB. Už ne, skvělý 2nd serve
Reagovat
peek
3:0 za 8 minut
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to bude vostuda
Ba ne, snad ne. Ale je mezi nima prostě velký věkový i výkonnostní rozdíl.
Reagovat
Krisboy
Píšu vedle v článku - jak začali, šel jsem si dát sprchu a po návratu se nestačím divit.
Reagovat
Krisboy
Proč ještě nehrajou? To se kropí a lajnuje kurt, nebo co?
Reagovat
PTP
Sinner v šatně pořád odmítá Djokovy nabídky, co se neodmítají.
Reagovat
Krisboy
Aha, takže už vlastně hrají
To důležité se odehrává vždy v zákulisí
Reagovat
Martan1
Reagovat
Tomas_Smid_fan
techtle a mechtle
Reagovat
Pe3k
Přesně. Měli hrát 10:45 a je 11:15 a teprve nastupují na kurt. Už jsou alespon highlights z prvního semíčka.
Reagovat
farr
Se musí vyměnit diváci na kurtu a vše připravit na night session. Spíš proč začínali tak dlouho ten day session. Má se počítat že může být 5ti hodinový pětiseťák.
Reagovat
frenkie57
A ti stávající diváci si musí dojít na dlabanec, také obě potřeby vykonat, příp. vyměnit spoďáry a pemprsky. A to chce čas.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
ty pamprsky teda po těch 5h s pivem musely vypadat
Reagovat
frenkie57
Šly až na samou hranu své kapacity, u některých i za.
Reagovat
Krisboy
Zřejmě se při tom maratonu vychlastalo všechno pivo, ono navézt 100 nových sudů chvilku trvá.
Reagovat
JLi
A to tam Havel není.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to není vtipný, ale jen hodně hloupý...
Reagovat
JLi
Výměn plinu.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
podle češtiny, že by ruský troll?
Reagovat
JLi
Troll není česky, řiťlízale západní láskopravdivý.
Reagovat
Krisboy
Bože, co seš to za vola? Doteď jsi působil normálně
Reagovat
Tomas_Smid_fan
net, to Jaruna iz Jaroslavli
Reagovat
JLi
Volové dělají ve stádě tu nejlepší práci
Reagovat
Mantra
nic mu nebylo, tedy ne limitujícího v 99% času zápasu - ale titulek musí být. V článku pak už nenajdeš co měl za zranění. V zápase běhal jak bodnutej hmyzem
Reagovat
gocii
Přesně. Podle poslednich gamů bych tipoval zraněníspíš u zvereva když už. Ten chodil jak zombie
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Chodil jak zombie, protože psychicky byl úplně v ... Byl pokakaný z toho, že by to mohl vyhrát. Nervy měl úplně v kýblu.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
99% ne, to je příliš vysoké číslo. Ale ve 3. a 4.setu ho ty křeče omezovaly hodně, hlavně v 3.setu. V 5. setu už byl Alkáč už zdravotně dost v pohodě.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
měl křeče ve stehně, konkrétně v přímém svalu stehenním.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Vždyť já jsem napsal, že měl křeče. Akorát jsem nenapsal čeho, no.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to jsem psal pro Mantru, neviděl jsem ten tvůj post...
Reagovat
Georgino
Slepej to neviděl, jak přestal na konci 3. setu běhat.
Reagovat
farr
Stejně furt nechápu proč je zakázáno při křečích si vzít ten jeden MTO a zkusit rozmasirovat plus nake horcik nalejt. Jak je rozdíl když si třeba natáhne sval? Oboje bolí a hodně omezuje. Nechápu prostě.
Reagovat
Rudolf_2
Tak jestli je nekde v bozskych tenisovych knihach psano, ze Novak vyhraje 25. GS titul, tak mu dnes Sinner skrecuje a v nedeli si na chleba misto pastiky mazne Carlose...
Reagovat
Davor1
Ten zranený Alcaraz tam v piatom sete behal ako Usain Bolt a rozhodne nevyzeral ako niekto, kto by bol nejako zdravotne obmedzený, tak by som to s tými nadpismi nepreháňal.
Reagovat
evzenam
Tak pokud měl křeče, ty mohou přejít.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Georgino
Tak to asi bylo. Ale že nevzdal.
Reagovat
Krisboy
Tak tohle si Saša za rámeček nedá. Po loňském finále měl pravdu. Prostě na to nemá.
Reagovat
Marduch
Hrozny pro nej. Ted nekolik dalsich dnu si to s nim nechces vymenit..
Reagovat
Marduch
A k tomu dlouhodoby trauma, takze v kazdym dalsim velkym GS patym setu mrda v hlave jeste vic.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Anebo spíš že díky tomuhle už nebude schopen to dotahovat ani do toho pátého.
Reagovat
Krisboy
Nikdy jsem nebyl jeho velký fanoušek, ale dnes mi ho bylo fakt líto a moc jsem mu to přál. Ale Carlos je prostě jinde, možná to fakt vyhrát nešlo. Kdo ví...
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Šlo to. Ale prostě na to neměl, no. Přestože ho měl na lopatě.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
teď v rozhovoru ovšem zaznělo něco s čím souhlasím - tentokrát to nebylo o Zverevově hlavě, ale Carlos prostě v závěru ukázal vyšší peak.

Zverev tam, na rozdíl od předchozích podobných zápasů, nehrál vůbec ustrašeně, naopak to pálil k lajnám, i servis mu psal. Ale Carlis to i po 5 hodinách uběhal a střílel tam skvělé údery. Zverev dopustil break a zvrat 11 z 15 míčů od stavu 5:3, to je pravda, ale těch vyložených UE tam bylo minimum.

Carlos si to prostě urval. Kredit Zverevovi za chování i hru
Reagovat
PTP
Saša se měl za stavu 5:5 nechat namasírovat jako Karel předtím, ale asi nemá takový kachní žaludek.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
njn taky už toho měl dost. Ale ono by to nemuselo být k lepšímu... To musel vědět nejlíp, co udělat.
Reagovat
vojta912
Snad ve finále zvítězí pravda a láska nad italskou lži a nenávisti
Reagovat
Matmaty
Co to meleš?
Reagovat
Drzymalski
Když jsem zahlédl Vamosův křivácký medical time a Sašovo rozčilení tak nevím...
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Pravidla jsou pravidla, no. Ale tohle mi připadá zvláštní či spíš hloupé. Křeče přece taky velmi ohrožují zdraví hráče, ne? A ATP přece musí chránit zdraví hráčů! Stejně jako ostatní sportovní organizace!
Reagovat
Drzymalski
Živě jsem to neviděl jenom v sestřihu. Ale car Řetězov I. byl vytočený pořádně.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
přesně tak a u sítě na konci tam mezi nimi žádná zášť nebyla. Prostě se stane...
Reagovat
JLi
Havel už nehraje.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Havel nehrál snad nikdy v životě. Ten na to snad ani nikdy v životě neměl. Ten od mládí tak hodně hulil, že na to opravdu neměl. A taky měl v životě období, kdy hodně chlastal. Taky zemřel v relativně mladém věku, přestože dostával nejlepší zdravotní péči na světě. Pamatuji si, jak můj táta říkal při těch případech, jak ho operovali někde v Salzburgu či kde, že kdyby to byl obyčejný našinec, tak ho nechají v naší nemocnici umřít, protože naše zdravotnictví tehdy zdaleka nebylo na takové úrovni jako rakouské. No a zdraví V.Havla bylo v přímém rozporu se zdravím Václava Klause. Ten ví, že je potřeba nejenom intelektuální kondice ale i fyzická. V mládí jak hrál basket, tak snad v něm byl i docela dobrý.
Reagovat
Pe3k
No Klaus byl téměř v reprezentaci v basketu, ale taky dost hrál tenis. Přitom když ho člověk slyší, neřekl by, že je takový sportovec...
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
To ano. Tenis je/byla pro něj celoživotní láska. Měl ho namísto nudného golfu. I v té společensko-byznysové funkci.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to je tak, když má někdo v palici lži a nenávist...
Reagovat
Liverpool22
Jo, jo Klaus velký fanda tenisu, lyžování, basketu....a sportu celkově. A co se týče životosprávy také souhlas - Havel cigára, alkohol.....zatímco Klaus se stravuje zdravě, sportuje.....a i v pokročilém věku je stále fit.
Reagovat
PTP
Stejně je to č.u.r.á.k, čím starší, tím větší
Reagovat
annah
Reagovat
Tomas_Smid_fan
tak on si žil za komančů jak prase v žitě... A jako dobytek se chová pořád.
Reagovat
ladinec
Reagovat
Tomas_Smid_fan
zato Klausovu mozku to moc nepomohlo, takže ta morální propast je mezi nimi nekonečně hluboká. Havel moc dobře věděl, proč Klause u sebe v OF nechce, ale odmítnout ho bohužel nemohl.
Takže, ať Havel chlastal a hulil, pořád to měl v hlavě srovnané víc, než tenhle hochštapler sloužící mafii a rusku.
Reagovat
PTP
Těší mě, že na to máš stejný názor jako já
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
Pe3k
Když byl Havel ve vězení, posílal dopisy pro své milenky přes svojí manželku. No a když Olga, žena která mu obětovala celý život umírala, čas si na ní nenašel a raději byl s Veškrnovou nebo s jinou dě.kou...Havel byl kde co, jen ne nějaká morální autorita. Ten kult osobnosti kolem něj je mocný, ale věří tomu hlavně libtardí Pražáci.
Reagovat
JLi
Nevím co je libtard, ale souhlasím, že mu lížou koule zblblí pražáci do nekonečna.
Reagovat
Krisboy
Libtard je označení dezolátů pro ty, kteří dezolátům říkají dezoláti.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
JLi
Nevím co je libtard, ale souhlasím, že mu lížou koule zblblí pražáci do nekonečna.
Reagovat
PTP
Jarčo, zas ti padá ten internet
Reagovat
Liverpool22
Reagovat
Tomas_Smid_fan
libtardím ses odkopal

A ano, jsem hrdý Pražák. Narodil jsem se v městě, jehož sláva se nebes dotýká a které obdivují cizinci z celého světa a často nejvíc ze všech evropských měst.
Češi, co mají něco v hlavě, jsou na Prahu pyšní, ti malí na ni plivou...
Reagovat
JLi
Pražáci akorát sají slávu z dob Karla IV, taky do nekonečna. Nic jiného davy tůristů nepřekoná.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
kdyby hloupost nadnášela...
Reagovat
JLi
Tak už si v zádeli.
Reagovat
misa
Je nepodstatné, kolik měl Havel milenek. Důležité je, co udělal pro stát. Jeho jméno a vliv v zahraničí pomohly nasměrovat Česko a další země postsovětského bloku do západních struktur. Předtím měl velkou roli v ukončení sovětského socialistického experimentu v Československu.

Proto ho dezoláti, kolaboranti a různí motonácci tak nenávidí.
Reagovat
Krisboy
Reagovat
JLi
Láska zvítězila nad dementy
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to ne, ale denenti nikdy nezvítězí nad láskou.
Reagovat
JLi
Nad havlovskou už zvítězili, jen to někdo ještě nevidí.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
nevíš, co píšeš. Asi by ses radši neměla do podobných debat pouštět. Ale holt tobě a podobným chybí dostatek sebereflexe si to přiznat. Člověk se pak musí probírat takovými nesmysly. Nejvtipnější a zároveň nejtragičtější na tom je, že vůbec netušíte, že škodíte hlavně sobě.
Reagovat
JLi
Mazej na západ, buržoazní naivo.
Reagovat
Krisboy
Tady je západ a Česko je jeho součástí tisíc let. A tak to taky zůstane i kdybyste se vy bolševický kolaborantský svině zbláznily.
Reagovat
JLi
Ta láska z vás kypí havloide.
Reagovat
Krisboy
Vidím, že to máš fakt hodně popletený.
Smiř se s tím, že těch 40 nešťastných let se už nikdy nevrátí.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
kolik ti je, babi?
Nejsi ty Konečná?
Doufám teda, že jsi v rusku, na tebou obdivovaném východě a neotravuješ vzduch tady.
Reagovat
JLi
Doufej marně.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Reagovat
annah

Všem, kdo Havla nenávidí, bych doporučila přečíst si třeba jeho esej Moc bezmocných.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
myslím, že jich většinu přeceňuješ
Reagovat
annah
Nejen sloužící mafii a Rusku, ale rafinovaně útočící na svou bývalou stranu. Podobně jako Zloman nebo Paroubek. Když uz nejsem ten předseda, tak vám teda ukážu. Klaus momentálně přes svou úderku točvolantů.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Ne, to lidi jako vy a Serpens (další zdejší uživatel) to nemají v hlavě v pořádku. Klaus to v pořádku má. Naopak bych byl vůči němu trochu kritický. Teď asi dělá, co může, v minulosti toho však mohl udělat mnohem víc. Ve vztahu k EU měl minimální manévrovací prostor, ale ve vnitřní politice. Pamatuji si např.že neudělal nic s regulovaným nájemným, což byla naprostá levičácká prasárna. Co se týče rozkrádaček v devadesátkách, tak byl tehdy jako premiér a ministr financí zodpovědný, to jo, ale tehdy se mýlili absolutně všichni. I včetně novinářů.

Evropská unie je Sovětský svaz Západu. Její centrální plánování je nekonečně stupidní. Když lidi jako vy dva ji podporujete, tak to fakt nemůžete mít v hlavě v pořádku. Nejenom že její centrální plánování je nekonečně stupidní, ono hlavně způsobuje naprostý kolaps Západní civilizace: Způsobuje deindustrializaci a fanaticky prosazuje absurdní míru imigrace a nově provádí v posledních několika letech i nehoráznou cenzuru, která vlastně popírá i poslední nepatrné zbytečky demokracie a lidských práv, které někdy v dávné minulosti trochu i reprezentovala (např. v menší míře prosazováním míru ve světě), přičemž ze sebe dělá největší morální autoritu v dějinách lidstva.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
A co se týče války na UA, tak vy dva jen opakujete tupou propagandu. Casus belli této války je ten samý jako při Karibské krizi z pohledu USA. Tady je to však převrácené. Tehdy se USA cítily ohrožené sovětskými raketami a JZ na Kubě (cca 100 km od Floridy), nyní se Rusko cítilo ohrožené rozšířováním NATO k jeho hranicím. A taky pokusem o státní převrat v Bělorusku v létě 21 prováděným CIA, MI6, DoS a bůhví kým dalším. Jako výrazně sekundární motiv byla i ochrana donbaských republik, jelikož Ukropové cíleně zabíjelo jejich civilní obyvatelstvo, především dělostřelectvem. Poměr zabitých civilistů vůči vojákům v té válce v letech 2014-16 byl bezprecedentní. I když pořád mnohem menší než u sionistických genocidálních maniaků v případě Gazy. Jestli vás o této válce zajímá víc, tak doporučuji např. slavného profesora z chicagské univerzity Johna Mearsheimera. Ten už před prvním rozšířením NATO v roce 99 varoval, že rozšiřování NATO na východ povede k válce mezi Ruskem a Ukrajinou. A vlastně tehdy byl tento názor v US diplomatickém establishmentu velmi rozšířený. Akorát u nás tupí lidi typu Havel a jeho kámoši to brali jako náboženství. Jen pár měsíců po našem vstupu NATO provedlo obrovský válečný zločin bombardováním Srbska. A jouda Havel se tehdy ztrapnil slepou fanatickou podporou a hlavně tehdy vymyslel orwellovský pojem "humanitární bombardování".
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
No ale vyjádřím se ještě k Vaškovi Havlovi. Jeho dramatická díla asi nějakou úroveň měla. Ale jeho politické působení vůbec ne a to od úplného začátku. Měl akorát štěstí v tom, že estábáci (Alois Lorenc a spol.) si ho vybrali jako fasádu (ksicht) pro přímé plánované předání moci. Ano, Sametová revoluce nebyla žádnou revolucí v tom smyslu, že by byla spontánní. Ne, byla předem připravená a realizovaná špičkami tehdejšího režimu. Tedy hrdinství disidentů Havla a spol. je tím pádem v reálu nejmíň 20x menší. Havel byl ekonomický negramot. Na rozdíl od svého otce, který byl významným velkopodnikatelem. Díky tomu si Havel vůbec ani nepřál tržní hospodářství. On si přál pouze demokracii. No a Havel vůbec nechápal, co představují NATO a EU. Klaus naopak ano. Havlova zahraniční politika se vlastně dala chápat jen řiťolezectvím vůči EU, NATO a USA. Havel měl ale štěstí v tom, že zemřel dostatečně brzo. Předtím, než EU a NATO se zvrhly do něčeho 50x horšího než v době jeho smrti. Ale tehdy bylo naprosto jasné, že EU a NATO k tomuto směřují. Tohle všechno se dalo predikovat. A Václav Klaus tohle všechno predikoval. Ale skoro nikdo ho při tom neposlouchal, no. Závěrem dodám to, že jsem k V.Havlovi velmi kritický, ale pořád je 100x lepší než náš současný prezident. Ten je ubožák a tak moc hloupý, že není schopen ani odpovídat na dotazy novinářů. Jako Kamala Harris, která představovala vrchol éry wokismu. Vybrali ji jen proto, že to byla černá žena.
Reagovat
PTP
Hezky jsi se nám tu rozepsal, to je úplný PŠM (pro mladší : politické školení mužstva za totáče na vojně)
Reagovat
JLi
Máš naposloucháno.
Reagovat
JLi
Reagovat
Tomas_Smid_fan
to už jsou příliš rozsáhlé debaty pro tento portál. Nesouhlasím, ale máš u mě kredit za slušnou argumentaci, i když stojí na velmi chatrných nohách, které by se daly, jedna po druhé, podrazit.
Do rozebírání Palestiny bych se vůbec nepouštěl...
EU - zeslábla, má vnitřní problémy a nemálo špatných lidí ve svých funkcích, včetně té nejvyšší. Ovšem, EU je zapotřebí a díky ní se mnoho zemí, včetně např. Španělska, zvedlo po mnoha stránkách. I u nás je díky EU spousta projektů, díky nimž se tu život zlepšuje. Problém je nutná reorganizace i restrukturalizace a vyčištění od příživníků.
NATO - v současném světě naprosto nutné seskupení. Rusko, KLDR, potenciálně i Čína a Indie nebo současný Írán jsou pro svět nebezpečím.
A Balkán také není zrovna vhodný ke zkratkovitému posuzování. Dlouho se chystám na film Chlapi nepláčou.
Reagovat
Tomas_Smid_fan
ještě k té EU - hodně zeslábla díky rozvratné činnosti ruska. Jak díky jím podporované migraci, tak dezinformační válkou a nedivil bych se ani ovlivnění amerických voleb.
EU se chovala naivně.
Reagovat
JLi
Za všechno můžou z východu, to je argumentace naivního děcka.
Reagovat
PTP
Za všechno může čas...
Reagovat
Krisboy
Ten co se skrývá v nás?
Reagovat
Tomas_Smid_fan
ne, to je argumentace, u které nechybí důkazy
Reagovat
Patik
Reagovat
Tomas_Smid_fan
Fico to vidí jinak?
Reagovat
PTP
Svojsky
Reagovat
JLi
Reagovat
JLi
Reagovat
JLi
Reagovat
Drzymalski
Hraje v pekle s Balkánskou řeznicí. Ale ne tenis. Ten oba viděli z rychlíku..
Reagovat
paddy
prčo to ukončit ve třech stech, když se tam můžeš tahat 5,5 hodiny smile

Šáša jako vždy vynikající výkon smile
#cirkus.zverev smile

a Djokoviče teď čeká Bruseeeeel smile
https://www.youtube.com/watch?v=vxcU0MOxqjM&t=1528s
Reagovat
Drzymalski
Viděl jsem jen 5. set. To se hrálo v Madridu?! Neskutečný shit od publika. V Melbourne překvapivé. Nepamatuji. Saša je něčím naštval? On už ve finiši neměl energii. Jinak by to doservíroval.
Reagovat
chlebavevaju
Čím je mohl domácí násilník naštvat, to by mě zajímalo.
Reagovat
Drzymalski
Bože jak jednoduché... zapomněl si na bábovky na pískovišti.
Reagovat
ladinec
RUSKÝM JMENEM
Reagovat
Ereinion
Co máte furt s tím zraněným Alcarazem? Měl nejspíš jen křeče...ale díky tomu byl aspoň epic zápas. Pro Zvereva to musí být psychicky strašně tšžký, kolikátej velkej zápas na GS takhle těsně prohrál? USO 2020 finále s Thiemem bylo ale jednoznačně nejhorší
Reagovat
PTP
Cestou do šatny bych raketou zurážel všechny kamery, na který bych došáh.
Reagovat
Mony
Tahaly ho úpony
Reagovat
Drzymalski
Saša vzal prohru sportovně. Jak jinak. Už neměl v koncovce sílu. Akorát neměl zamávat při odchodu publiku. Max. vztyčeným prostředníkem...
Reagovat
JLi
Třeba mával své holce.
Reagovat
JLi
Třeba mával své holce.
Reagovat
Mony
Zverev vypadal cestou tunelem jako prohraný jelenní samec před říjí
Reagovat
JLi
Hlavně že kamery neroztřískal!
Reagovat
frenkie57
Poblijónek zase vykapal v závěru mače. Vede 4:2, potom 5:4 a nic, ani do toho TB už to nedotáhl. Řekl bych, že to u něho není jenom otázka psychiky, ale přišlo mi, že v druhé polovině závěrečného setu působil už lehce unaveným dojmem. A ani se nedivím, Carlos ho těmi dropšoty trápil pořádně, Šaša si docela dneska zaběhal.
Prostě jasně a stručně, Carlos si finále zcela jednoznačně zaslouží za skvěle zahranou druhou polovinu pátého setu. Takhle hrají šampioni.
Reagovat
pantera1
No prostě má to v žebříčku za lidovku navždy. Škoda mohla být lehká zápletka ve finále.
Reagovat
frenkie57
Také jsem tam chtěl madridského elektrikáře, no co už.
Kdyby tak starý pán udělal Mastičkáře, ale myslím, že zůstane u zbožného přání.
Reagovat
pantera1
Tyrolský požírač těstovin to tam srovná do latě všechno bohužel .
Reagovat
frenkie57
A zítra budu fandit že všech sil sličné Rybce, aby umlčela ten otravný ryk amazonské Lukostřelkyně. V SF jí umpirová sebrala za to bod. Že by první vlaštovka?
Reagovat
PTP
Ta uřvaná megera by měla každý game začínat 0:15.
Reagovat
Georgino
Morál (a hra) šampióna. Ve 3. setu pak jen chodil, ale byl skoro rovnocenný soupeř.
Reagovat
annah
Paráda!!! Už jsem se po těch dvou prohranych setech bála, že je t o pro Carlose ztracené. Ale ukázal, jaký je bojovník .
Ve finále bych normálně přála Jankovi (pokud by se tam přes Noleho dostal), ale za tenhle dnešní výkon to snad přeju Carlosovi.
Reagovat
PTP
V tom posledním setu se tam oba motali jak vítr v bedně
Reagovat
frenkie57
5,5hodiny běhat po betonovém obdélníku, není prdel.
Reagovat
Georgino
Ve 30 st ve stínu, nejprve na slunci. Šílený.
Reagovat
PTP
Je mi to jasný, nejsem snad úplně blbej, ale motali se. Djoker, Nadal, Federer dřív jeli na 100% až do konce.
Reagovat
annah
Mentální supervýkon to ale byl od Carlose každopádně.
Reagovat
evzenam
Zkuste běhat tolik hodin.
Reagovat
CZ_Banjo
No vida, Alkáč přejel Zvíře. No, moc nechybělo a bylo to naopak...
Reagovat
Liverpool22
Konečně pořádné drama a pěkný zápas smile
Reagovat
Sincaraz
Reagovat
Mantra
souhlas tohle chceme vidět... nějaké 3x 6-3 s prsty v nose je o ničem
Reagovat
peek
Saša dojel
Reagovat
Mantra
hlava, voni jsou hlava Sašo
Reagovat
Mantra
si to finále nezaslouží Sašenka
Reagovat
PTP
Prostě stabilní trojka, no.
Reagovat
chlebavevaju
Alexandra Zvereva nezklamala.
Reagovat
Patt
Zverev nemá na to hlavu. Kdyby neměl Alcaraz problémy, tak by prohrál 3:0. Teď v 5 setu už odvrátil 5 brejbolů a jediný proměnil. Je to o hlavě. Ve finále nebude mít šanci, i když bych mu přál aby získal aspoň jeden Grand Slam.
Reagovat
Patt
Tak to Zverev podělal ještě dnes.
Reagovat
PTP
Karle neroztleskávej diváky, to ti neřekli v Superstar?
Reagovat
pantera1
Sašena ne a ne Vamosáka zdolat, i když je lehce indisponován. Bohužel nevidím, ale skóre je napínavé .
Reagovat
PTP
Kluci nám trochu zvadli, měli by si říct : Když nemůžeš, tak přidej!
Reagovat
Georgino
Trochu mimo: sestava holčičího babince ve finále v Austrálii jak na pardubické juniorce.
Reagovat
JLi
Proč pardubická zrovna?
Reagovat
George_Renel
Ty pilulky chci taky.
Reagovat
ladinec
otročím nemá někdo link on line?
Reagovat
Liverpool22
https://tennistream.online/
Reagovat
ladinec
děkuji , ale nefunguje mi to
Reagovat
Sincaraz
na vyskúšanie: https://tennistream.net/live-today-schedule/
Reagovat
Liverpool22
kanál č. 1 a případně stream 2
Reagovat
Nenela
Ja drzim palce Alcarazovi, v druhem semi Djokovicovi a ve finale chci, aby vyhral Djok.
Ono to bude uplne jinak, ale takhle by se mi to libilo
Reagovat
kupa
Reagovat
Mantra
ten 2.tb a jeho závěr mu dal sebevědomí, si myslím. To mu brání být lepší - hlava.
Reagovat
Mantra
A Saša jede, sic ve finále nevyhraje, ale dnes ano! (doufám)
Reagovat
Sincaraz
Reagovat
Random33
Takze jeste skrecne Sinner. A zverev si ve finale ani neskrtne..
Reagovat
peek
Saša jede
https://youtu.be/gqlv40T9ag8?si=ZgUwXKr68Fdak8Pv
Reagovat
Sincaraz
Škoda, že to pozriem až večer, ale dúfam, že už s vedomím Zverevovho víťazstva
Reagovat
Mayo
Azda túto klauniadu zachráni Jannik a vyhrá turnaj.
Reagovat
Georgino
Reagovat
GaelM
Reagovat
Mantra
brutální balon na sb dal Saša
Reagovat
Krisboy

Celej set hrál jak posera, ale tohle zamáznul pěkně.
Reagovat
Ereinion
Co má za zranění vlastně? Teď jsem to zapl
Reagovat
Mantra
nemá
Reagovat
Ereinion
tak co to je zas za nadpis jsem psal včera, že není tak obrovskej favorit
Reagovat
Mantra
Reagovat
Georgino
Hádám, že křeče ve stehnech.
Reagovat
GaelM
K čemu jinému je MTO, než k péči o drobné bolístky? Na zlomenou nohu nebo utržený sval to nemá moc cenu brát smile Ve finále bych radši viděl Zvereva než Alcaraze, cokoliv co naruší tu rok trvající nadvládu. Ale tahle komedie byla zbytečná. Měl by se spíš zkoncentrovat a zamyslet nad tím, jak limitace soupeře využít.
Reagovat
Tessa
Zverev je nemocný, proto hraje hůř než doposud. Jeden nemocný a druhý zraněný, to je dvojka.
Reagovat
paddy
klasická ukázka tupelo tenisu smile
takhle se odpálil na RG23
tento náročný styl nemůže úspěšně provozovat celou kariéru
bez ohledu na výsledek je Zverev bez šance na titul

==============
zatímco Sinner všechny přehrává a nesedí mu Alcaraz
tak i když má Alcaraz lepší h2h se Sinnerem, tak se trápí se Zverevem, Djokovičem a na hardu i se slabšími soupeři

včera tady někdo použil špatnou interpretaci dat, že prý Zverev má vyrovnanou bilanci s Alcnerem, jako že není tak špatný
není to pravda, protože jsou tam staré zápasy, kdy zejména Sinner byl dítě a neměl kvalitu
Sin-Med 0:6 (do r. 2023) 9:1 = 9:7
Sin-Zve 1:4 5:0 = 6:4
Sin-Djo 1:4 (do r. 2023) 7:0 8:4
Sinner kromě Alc nemá žádného soupeře

Alc-Djo 2:3 3:2 = 5:5
Alc-Zve 3:4 3:2 = 6:6
Alc-Med 2:2 4:0 = 6:2

od r. 2024 je Sinner nejlepším hráčem ATP a není světová jednička jen kvůli toho, že nesměl čtvrt roku hrát smile
Reagovat
paddy
někdy od podzimu 2023 proti MZD
Sin 21:1
Alc 10:4
Reagovat
GaelM
Nesměl čtvrt roku hrát, protože podváděl smile Kdyby tenisu aktuálně nevládla italská mafie, byl by ten distanc mnohem delší a rozhodně by si ho nemohl načasovat na dobu, kdy se nic zásadního nehraje
Reagovat
Sincaraz
Reagovat
rkames
Ten Zverev to je neuvěřitelný kopyto, to hraje takhle blbě celou dobu nebo od tý doby co je Alcatraz zraněný? Jestli s tímhle tenisem bude hrát ve finále tak nemá šanci.
Reagovat
NOLE_unvaccinated_GOAT
Beztak se do něj ani nedostane. Alkáčova křeč mu rychle odchází. A s křečí ho málem porazil. Před chvílí Zverev neproměnil vedení 40:15 na příjmu. No, Zverevovi pak zbude už jenom navrhovat změnu pravidel, aby hráči s problémy jako měl nyní Alkáč, chodili na detektory lži, který by poznal, zdali mají opravdu zranění svalu anebo opravdu křeče.
Reagovat

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele
TOPlist