Dodnes jsem od Vás neslyšel odsouzení ruské agrese. Netolerujte jejich sportovcům účast v soutěžích, vyzývá Hašek ATP či WTA

  • Bývalý vynikající český hokejový brankář Dominik Hašek vyzval v otevřeném dopise představitele hokejové NHL, tenisových organizací WTA a ATP i další sportovní federace a organizace, aby zakázali ruským sportovcům start ve svých soutěžích. Požaduje to v reakci na pokračující vojenský útok Ruska na Ukrajinu. Zmíněné organizace na rozdíl od řady jiných sportovních svazů účast ruských sportovců na svých akcích neomezily.
    21. 12. 2022, 16:02 | Aktuality |  154 komentářů
    Dominik Hašek (© Profimedia)Dominik Hašek (© Profimedia) 
     

"Dodnes jsem z Vaší strany nikde nečetl ani neslyšel jednoznačné odsouzení ruské agrese včetně spáchaných zločinů. Nejhorší však je, že tolerujete účast ruských sportovců ve Vašich soutěžích. Tím každá vámi organizovaná soutěž vědomě daruje Rusku miliardy dolarů na propagaci jeho agresivní politiky," uvedl Hašek v dopisu, který zveřejnil prostřednictvím služby ČTK PROTEXT a avizoval jeho sdílení i na svém oficiálním twitterovém účtu.

Olympijský vítěz z Nagana a dvojnásobný vítěz Stanleyova poháru poukázal na "minimálně desetitisíce, možná statisíce ztracených životů" od únorového začátku ruské vojenské operace na území Ukrajiny. Sportovci mají podle Haška pro svou zemi reklamní a marketingovou hodnotu.

"Každý stát tohoto využívá ve svůj prospěch k prosazování svých politických zájmů a cílů. Všichni dobře víme, že zájmem agresivní ruské politiky spojené s válečnými zločiny, včetně genocidy na ukrajinských dětech, je útočná válka s cílem získat nová území na úkor demokratické země. Tím Rusko ničí všechny hodnoty, které tvoří základ naší demokratické kultury," uvedl Hašek.

Sportovní organizace, které ruské reprezentanty nechávají ve svých soutěžích, podle něj zločiny de facto podporují a jsou plně odpovědné za nevratné škody způsobené ruskou armádou na Ukrajině, včetně zmařených životů.

Hašek vyloučení ruských sportovců z akcí nepovažuje za sankci. "Ale naopak za pomoc jim s rychlejším ukončením této války. A tím také společně pomůžeme k záchraně desítek tisíc životů, včetně jejich ruských spoluobčanů, kteří byli naverbováni do této války," řekl sedmapadesátiletý bývalý brankář. Organizace zároveň vyzval, aby v případě, že omezí start ruských sportovců, jim také posléze pomohly. "Určitě by se mělo jednat o jistou finanční podporu nejen pro každého sportovce, ale i pro jeho rodinu, včetně kvalitního zdravotního pojištění," uvedl.

Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (154)
26.12.2022 13:43Od: Drzymalski
Hašku, Hašku. "Není větší trpaslík byť i na horu vyleze".
[ Reagovat ]
26.12.2022 11:34Od: Kozoroh
Nejsem příznivec kolektivní viny. A jelikož tenis dává najevo otevřenost, skoro všechny turnaje mají v názvu Open, tak by vyloučení ruských tenistů bylo zásadním prohřeškem proti principům otevřené éry. Pokud Medvědev aspol. otevřeně nepodpoří Putina, tak je nechme hrát na okruhu.
[ Reagovat ]
26.12.2022 12:39Od: Ondrej2280
Ano,podla stareho sovietskeho hesla: Len drz hubu a krok a bude dobre:)
Pokial sa jednoznacne nevyjadria proti Putinovej specialnej akcii ,tak jediny open ,ktory by mali hrat - je Putin Open a nic viac..
[ Reagovat ]
26.12.2022 13:48Od: Drzymalski
Pokud ctíme zásadu otevřenosti nelze Medveděva vyloučit z okruhu ani kdyby vyjádřil svůj názor na cokoliv. Třeba lov veleryb u pobřeží Sachalinu.
[ Reagovat ]
26.12.2022 23:17Od: Forehand
Katalogovy alibizmus.
[ Reagovat ]
25.12.2022 13:08Od: patriks
Já jsem narozdíl od Haška rád, že oproti jiným sportovním federacím nejsou ruští tenisté odstaveni. Princip kolektivní viny se mi totiž vůbec nelíbí, to je jako vyhošťování Němců po válce bez ohledu na jejich postoje.
[ Reagovat ]
25.12.2022 14:20Od: paddy
špatné srovnání a navíc tobě a jiným nevadí, že ukrajinští tenisté musejí riskovat životy a frontě? a jak to chcete řešit?

takoví lidé si také neuvědomují, že současné extrémní ceny elektřin a plynu jsou pouze následkem ruské invaze, ceny potravin v bledě modrém

obyčejný Čecháček si zajde do obchodu, zaplatí desítky procent navíc, a pak i nedoplatky za energie, a přeje si, aby ruští tenisté dále hromadili dolary smile smile

Putin ve volbách získal 80% hlasů, takže jeho lid je za něj zodpovědný a velká část ho nadále podporuje

nečetl jsem, že by nějaký ruský tenista poslal peníze, prázdné fráze o míru nic nestojí
[ Reagovat ]
25.12.2022 16:03Od: Grape
No tedy, já jsem absolutně protiruský (což je doufám z mých příspěvků patrné), ale zase si nelžeme do kapsy, že růsty cen jsou pouze následek ruské invaze. Vliv to má samozřejmě značný, ale jediný důvod to není a za některé z nich si můžeme sami.
[ Reagovat ]
25.12.2022 16:11Od: misa
Přesně tak. Například ekoblbečci mají na inflaci velkou zásluhu.
[ Reagovat ]
25.12.2022 17:31Od: Ondrej2280
Samozrejme,ze rast cien nie je len ako dosledok ruskej klasickej inavazie (ale ma to vyznamny vplyv). Mna skor udivuje to ake velke mnozstvo Cechov a Slovakov dokaze taketo nieco podporovat ale relativizovat,ze vlaste nic sa nedeje.Dlhe desatrocia tu boli nasi akoze sovietski bratia,na vlastne oci oba narody videli co tu predvadzali a kam to krajiny ,ktore boli pod ich okupacnou nadvladou dostalo a napriek tomu sa najdu tisice a tisice proruskych trollov ,ktori by ich tu najradsej zas privitali a obhajobali.To uz neni stupidita, to je ,zatmenie mozgu-jemne povedane.Vsetko by som expedoval smer ZSSR a naveky bez moznosti navratu.Nech si to len pekne uziju...
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:15Od: turista
Nikdy jsem nebyl protirusky. Ale Putin nepochopil, že když je něco v háji tak se to nedá válkou změnit.
[ Reagovat ]
26.12.2022 13:52Od: Drzymalski
Třeba Minské dohody 1, 2 a 3, které Muti Merkel označila za cár papíru. Ostatně zrovna Němci mají s podobnými "dohodami" letité zkušenosti. Čechoslováci by mohli povídat.
[ Reagovat ]
25.12.2022 19:57Od: Pe3k
Říct, že za to může jen válka může jen člověk co o dané problematice nic neví (paddy). I když ty si beztak ten typ (ten cyp) co green deal podporuje smile ...Takový ten naivka, který věří, že elektromobilita, green deal a podobné nesmysly vyřeší klimatickou změnu smile Na druhou stranu jsou tu mnohem hloupější jedinci...
[ Reagovat ]
25.12.2022 21:02Od: paddy
řekl milovník konspiračních teorií a názorný příklad Dunning-Krugerova efektu smile

https://wikisofia.cz/wiki/Dunning-Kruger%C5%AFv_efekt
[ Reagovat ]
25.12.2022 21:17Od: Pe3k
Co z toho je podle tebe konspirační teorie? Jsem zvědavý jestli tentokrát dokážeš odpovědět na otázku, zatím se ti to nepovedlo ani jednou...
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:13Od: turista
Ukrajinští tenisté se nemusejí nechat zabít ve válce. Jdou tam zemřít dobrovolně.
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:15Od: Ondrej2280
Toto myslis vazne ?..Dalsi bezchrbtak co necha vlastnych v štichu ?..
[ Reagovat ]
26.12.2022 11:28Od: Kozoroh
Kteří aktivní ukrajinští tenisté bojují na Ukrajině? Dolgopolov či Stakhovsky své kariéry už uzavřeli.
[ Reagovat ]
27.12.2022 00:07Od: turista
Uzavřeli to ano. Ale kdyby chtěli tak se mohli té příšernosti vyhnout a neriskovat zbytečnou smrt. Jsou to mladí lidé a jistě mají nějaké životní plány. Místo toho riskují život za ten brajgl.
[ Reagovat ]
27.12.2022 00:16Od: Ondrej2280
smutne chlape ,to citat...
[ Reagovat ]
24.12.2022 22:40Od: Teo :(
Dodnes jsem neslyšel odsouzení americké agrese, která způsobila masivní migrační vlnu do Evropy, která vrcholila v roce 2015...
[ Reagovat ]
24.12.2022 23:43Od: Ondrej2280
Nic sa neboj,tvoji sovietski sudruhovia ti ten rozdiel uz vysvetlia..
[ Reagovat ]
25.12.2022 19:38Od: elsky
Teo má samozřejmě pravdu. Hlavní rozdíl je v tom, že informace o mrtvých civilistech se při amerických invazích do televizních kanálů nepouštěly.
Takže nikdo neměl potřebu se kvůli tomu rozčilovat. smile
[ Reagovat ]
25.12.2022 20:03Od: Pe3k
Většina protiruského lidu jen nenávidí Rusko a ničeho jiného nejsou schopni (třeba kritizovat ostatní mocnosti za jejich zvěrstva). V USA mají podobné typy tzv. Trump derangement syndrome (TDS). Obojí je nějaká forma mentální/psychické poruchy. Já kritizuju všechny a to včetně Federera.
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:05Od: Ondrej2280
Pe3k ,ty nevies rozlisit koho armada tu bola nasačkovana vyse 20 rokov?:)
[ Reagovat ]
23.12.2022 15:40Od: Titan
Názory člověka, kterého si nevážím, mě nemůžou urazit...
Toto stvoření už mnohokrát prokázalo, že mít v rukou neznamená mít v hlavě...
[ Reagovat ]
23.12.2022 16:25Od: George_Renel
smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 17:08Od: vavrinec
Názory zůstávají pořád jen názory, a je úplně jedno, kdo je vysloví. Polemizovat by se mělo právě s těmi názory, a ne spokojit s dehonestací toho, kdo je vyslovil.
[ Reagovat ]
23.12.2022 18:32Od: Patik
smile
[ Reagovat ]
24.12.2022 03:30Od: Fandina
Evidentně tě to urazilo. Jinak bys nereagoval jak reaguješ.
[ Reagovat ]
23.12.2022 15:35Od: vavrinec
Objevil se tu zajímavý termín "tupelo". Přiznám se, že do dnes jsem znal jen dva významy tohoto výrazu. Jednak americké město ve státě Mississippi, jedna název písně Nicka Caveho. Tohle je ale asi nějaký třetí význam, nebo se pletu?
[ Reagovat ]
23.12.2022 20:41Od: Ondrej2280
Je to ten treti vyznam:))
[ Reagovat ]
23.12.2022 09:54Od: 5zdenek5 Hašku už stačí!
Každý může mít názor jaký chce, už mě potlačování názoru Haška opravdu irituje.
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:24Od: vavrinec
No, spíše se tu ukazuje v českých diskusích typický jev. Pokud nesouhlasíme s nějakou tezí, myšlenkou, názorem, konceptem, nepolemizujeme ani tak s ní, ale mnohem raději rozcupujeme jejího autora na anionty a kationty. Ono je to většinou mnohem snazší a "diskutující" má pocit skvělého vítězství. To jen tak na okraj, jinak nehodlám zabřednout do vášnivé politicko-morální debaty.
[ Reagovat ]
23.12.2022 00:03Od: R01316
A co za prani spinavych penez pres Ukrajinu? Za to jsou taky nejake tresty pro hrace?
[ Reagovat ]
22.12.2022 21:29Od: Hook2424 Sport a politika
Politika a sport jdou ruku v ruce, komu to není jasné je trdlo. Co byl sovětský hokej, prezentovaný navenek jako amatérský, ve skutečnosti izolace sportovců, poškozování jejich zdraví zakázanými látkami? Všechna vítězství proměněna v úspěch režimu.
Co byl ruský organizovaný doping? Co bylo MS ve fotbale v Kataru?
Někdy toho využívají politici, či režimy, jindy sami sportovci!

Sportovci reprezentují svoji zemi občas i úspěšněji než politici a společnost k nim vzhlíží.
[ Reagovat ]
22.12.2022 21:39Od: Grape
smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 22:59Od: turista
Celý amatérský sport byl šaškarna. I na tzv.zapade. Celé OH pod panem Brundagem byla komedie. Nevidím jediný důvod proč sportovci, kteří se dokázali uživit tím co umí nemohli soutěžit na OH.
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:35Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
22.12.2022 14:47Od: Lada62 Sport a konflikt
Netahejte prosím sport do politiky. To tam nepatří. Vždyť se plno ruských hráčů k tomu snad jasně vyjádřilo, tak je nechte na pokoji. smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 15:04Od: peRFect
Co to meleš? Sport a politika jdou ruku v ruce min. od doby, co je sport dotován a sponzorován. A konkrétně v russku je sport brutálním zprostředkovatelem propagandy, protože druhá má věta.
[ Reagovat ]
22.12.2022 16:56Od: Lada62
Koukam, že magoři a dezoláti jsou všude, nejenom na seznamu.cz. Jdi se vycpat ukačkosmile
[ Reagovat ]
22.12.2022 17:18Od: Ondrej2280
Vidim,ze sovietsky svaz stale zije.Fakt len hlupak sa nedokaze poucit z minulosti:)
[ Reagovat ]
22.12.2022 21:42Od: Grape
smile Jako mezi russkými dezolátními trolly je tu poměrně silná konkurence, ale tento už po dvou příspěvcích vypadá, že by se mohl prosadit... smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 19:25Od: Grape
Nejvíc politiku do sportu vždycky tahali Rusáci a dnes tomu není jinak.
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:31Od: Davor1
smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:49Od: peRFect
Předpokládám, že píšeš někde z Lenigradu, ty bolševickej patolízale.
[ Reagovat ]
22.12.2022 22:48Od: turista
V roce 1980 došlo k bojkotu OH v Moskvě a v roce 1984 k odvetnému bojkotu OH v LA. Nebylo to k ničemu dobré. Zničilo to kariéry mnoha úspěšným sportovcům. Zatahování politiky do sportu je úplně špatně. Hašek byl geniální hokejový brankář, ale politika mu nejde. Jen kazí sport, který má tu výhodu proti válkám, že lidi a týmy soupeří, ale nezabíjejí se jako v těch pitomých válkách.
[ Reagovat ]
26.12.2022 13:55Od: Drzymalski
Asi tak.
[ Reagovat ]
22.12.2022 12:24Od: Marduch Dolgo vs. Rusové
https://sport.aktualne.cz/tenis/tenisem-vydelal-milion-dolaru-ted-vyhazuje-rusy-do-vzduchu-n/r~3830c19481cb11eda3c0ac1f6b220ee8/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
[ Reagovat ]
22.12.2022 12:56Od: Krisboy
Zrovna jsem to četl a chtěl jsem to sem hodit smile

Bravo Alex!!! smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 19:24Od: Grape
Hezký. Dolgo je frajer smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 22:51Od: turista
Dělá blbosti. Kdyby radši hrál tenis. Ten zkorumpovaný brajgl na UA nestojí za to aby za něj člověk zemřel. Nemá smysl v 21. století umírat ve válkách. Válka je přežitek.
[ Reagovat ]
22.12.2022 22:56Od: Grape
Tak to řekni Putinovi. Dolgo jen brání svoji vlast.
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:03Od: turista
Kdyby se USA nesnažily vytlačit Rusko z jeho sféry vlivu tak tahle obludná válka nebyla. Každá velmoc má svou sféru vlivu. USA však chtějí kontrolovat celý svět. Putin je vrah, ale Ušáci mu lezli do zelí.
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:16Od: Davor1
Čo to tu melieš za nezmysly, preboha. Aká sféra vplyvu? Aj ČSR bolo v sfére vplyvu ZSSR, to teda znamená, že si tu Rusi môžu robiť čo sa im zachce aj 30 rokov po tom, čo sa celý svet kompletne zmenil od doby osemdesiatych rokov?

Ty tupelo by si mal byť rád, že žiješ v štandardoch západnej spoločnosti a nie tu ešte vypisovať tie dezolátske kecy, ako za všetko môže Amerika, ktorú si videl tak maximálne prstom na mape. Alebo si choď skúsiť tie ruské štandardy do nejakej krajiny v ich "sfére vplyvu". Myslím, že by ťa tie sračky, čo ti chodia v hlave, veľmi rýchlo prešli...
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:28Od: Nola
mohol by si prosim nechat turistu na pokoji? respektujem ta ako slusneho tenisoveho diskutera, mohol by si aj ty respektovat nazor inych, a nenadavat im pri tom, ak sa tvoj nazor nezhoduje s tvojim, alebo si demokraciu predstavujes tak, ze mozes nadavat kdekomu, ked ma iny nazor? ano nech na moju hlavu spadne ruska raketa, ale uvedomujes si, ze ten pan je dochodca a uz si nieco odzil, kolko si toho zazil ty za CSSR, nie CSR? krasny vecer ti prajem
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:44Od: Davor1
Nie, nenechám na pokoji nikoho, kto čo len náznakom bude obhajovať alebo zľahčovať počínanie agresora a vraha. A je mi úplne jedno, či je to nejaký dôchodca, ktorý má doteraz sféru vplyvu Ruska vo svojej hlave.

Že ho brániš práve ty s podobným dezolátskym svetonázorom ma vôbec neprekvapuje. Krásny večer aj tebe :)
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:51Od: Nola
prepac, nebudem s tebou viest debatu na tuto temu, je pre mna uzatvorena, nazor cloveka nezmenis spravanim hulvata poslednej cenovej.... vsetky agresie sveta odsudzujem, ktokolvek ich vedie a tym myslim ktokolvek, nechcem zazit vojnu, moji dedovia ju zazili a rozpravali mi o tom, nevies nic, ked tatko na fronte a mamka zomrela a najstarsia iba 12 rocna dcera sa starala o deti, cau hrdina za klavesami......
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:56Od: Ondrej2280
O to horsie,ze si to sam zazil a este to aj obhajuje..
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:37Od: elsky
Bohužel turista má pravdu, podle Monroeovy doktríny mají USA sféru vlivu na úrovni celého amerického kontinentu a USA zde netolerují přítomnost vojska ani zbraní žádné jiné mocnosti. Viz Kubánská krize v roce 1961, to byl asi jediný případ, kdy se někdo obří sféru Spojených států snažil narušit.
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:49Od: Davor1
Však nikto Rusom nebráni mať sféru vplyvu na svojom území. Presne ako to píšeš v prípade Ameriky. Ale Ukrajina je suverénny zvrchovaný štát. Nie je to časť Ruska. Oni sami sa môžu rozhodnúť, či chcú byť v sfére vplyvu Rusov, Američanov, Eskimákov alebo hocikoho iného. Že je Rusko chorý, zaostalý štát s imperialnými sklonmi ešte neznamená, že sa im všetci okolo musia skloniť a podriadiť.
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:57Od: elsky
Takhle to prostě není. Sousedit s velmocí je problém, notabene s tradičně rozpínavým Ruskem. Ukrajina je nejchudší země Evropy, sama by s ním absolutně nemohla soupeřit a musela by poslouchat. My přece taky prakticky nemáme žádnou zahraniční politiku.
[ Reagovat ]
23.12.2022 00:07Od: Davor1
Ukrajina je najchudobnejšou krajinou Európy práve z toho dôvodu, že roky bola súčasťou sovietského a potom ruského vplyvu. Tá korupcia a oligarchistické klany pochádzajú práve z prostredia ZSSR a je prirodzené, že ani po rozpade ZSSR sa s tým nedokázali vysporiadať v krátkom čase, ako ani v Česku a na Slovensku sme sa stále nevysporiadali s podobnými problémami a hospodársky sme stále ďaleko za úrovňou západných krajín.

Ukrajina má potenciál byť práve jednou z najbohatších krajín sveta. Úplne by k tomu stačilo efektívne využívať ľudské aj prírodné zdroje, ktoré majú extrémne kvalitné. A v posledných rokoch sa už na Ukrajine aj tá premena začínala diať. Samozrejme k tomu potrebujú čo najužšiu hospodársku spoluprácu s vyspelou Európou a v tom je celý kameň úrazu. Zaostalí imperialistickí Rusi sa nezmôžu na vlastný rozvoj, tak ten rozvoj nedopustia ani Ukrajine...
[ Reagovat ]
23.12.2022 00:23Od: elsky
Já bych si Ukrajinu neidealizoval. Těch 30 let samostatného hospodaření vůbec nezvládli.
Předtím byli prostě součástí SSSR a i Brežněv, který nám v 68. dokázal, že patříme do jeho sféry vlivu, byl Ukrajinec.
[ Reagovat ]
23.12.2022 00:54Od: vavrinec
Brežněv nebyl Ukrajinec. Brežněv byl čistokrevný Rus, na Ukrajině pouze narozený. Oba rodiče byli Rusové z Kurské oblasti a na východní Ukrajinu jen přišli za prací. V ve svých materiálech uváděl napřed národnost Ruskou, po té Ukrajinskou, ale od příchodu do Moskvy už výhradně Ruskou.
[ Reagovat ]
23.12.2022 01:00Od: Davor1
Presne tak smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 00:59Od: Davor1
Však ja ju ani neidealizujem. Dlho to pre mňa bola taká čierna diera Európy, kde som ani nemal veľmi chuť cestovať, aj keď som pracovne precestoval celú Európu, ale posledné roky už na mňa pri zopár návštevách budila dojem, že sa začína konečne civilizovať. A myslím si, že Rusi ju už teraz scivilizovali úplne. Ak sa Ukrajincom podarí vymamiť z tej okupácie a dostanú šancu na obnovu krajiny v európskom, nie ruskom štýle, tak je veľká šanca, že životná úroveň tam bude stúpať veľmi rýchlo...
[ Reagovat ]
23.12.2022 02:45Od: Marduch
Ono by to třeba jinak moc nešlo, i když to zni dost cynicky.. mozna si svoji lepší budoucnost potrebuji opravdu vybojovat a díky tomu v sobě probudit národní hrdost, sounalezitost, sebeduveru. Než kdyby jim tam Zapad nasypal ranec jen tak (nikoli úplně nezištně), z čehož by se půlka tradicne rozkradla a zbytek rozhazel a lidi by se z té tradiční apatie a národního pesimismu vyhrabavali ještě hodně dlouho.
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:31Od: Davor1
smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:58Od: Tomas_Smid_fan
je to smutné, ale je to tak.
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:43Od: elsky
A je to tak, sféra vlivu je daná silou země. My nemáme žádnou, SSSR měl celou východní Evropu, dokud byl vojensky silný.
Teď se v podstatě bojuje o to, jestli USA přiznají Rusku sféru vlivu na Ukrajině.
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:25Od: turista
Tak nějak.
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:10Od: Patik
Už len to ze pouzivas slovo a pomenovanie dezolat naznačuje co si za človeka Davor .. Normálny človek totižto rešpektuje názor druhých ľudí aj keď sa ich názor líši..nepomenuva druhých ľudí dezolatmi len preto ze sa nezhodujú s jeho pravdou..média ti pekne vymasirovali mozog..a k tvojim názorom sa ani nebudem vyjadrovať..
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:18Od: Grape
To teda nevím, co je špatného na tom používat slovo dezolát - byť turistu nebo Nolu bych až tak přísně nesoudil. Je však spousta jiných, kteří si takové označení naprosto zaslouží...
[ Reagovat ]
23.12.2022 14:03Od: Patik
O tom kto si čo zaslúži nerozhodujeme.. Obzvlášť na anonymnomnom fóre kde vieme kulove o tom kto je akým človekom a ako vedie život ..pre kazdeho môže byť dezolatom niekto iný..pre teba to môže byť trebárs nola a pre nolu to môžeš byť naopak ty..potom to tak vyzerá medzi tými ludmi obzvlášť na internete média vás postvali všetkých proti sebe..
[ Reagovat ]
23.12.2022 17:40Od: Grape
Nesmysl, tahle relativizace všeho je strašný mor dnešní doby. Lež není názor a obhájci ruských vrahů u mě vždy budou dezoláti a to jsem ještě na ně mírný. A co se myslí oni, je mi úplně fuk, nestojí mi za to se tím zabývat. Stejně bych to měl s obhájci nacistů, což je stejná úroveň.
P.S. Aby bylo jasno, teď nemluvím o tobě ani nole, abys mi to zase nepředhazoval.
[ Reagovat ]
23.12.2022 18:12Od: Davor1
Úplne krásne napísané a do bodky pravdivé.

Problém je vysoký podiel populácie tých jednoduchších jedincov, ktorí majú buď kvôli svojmu vrodenému nižšiemu intelektu, slabšiemu vzdelaniu alebo spoločnosti, ktorá ich tvaruje, sklony veriť konšpiráciám a názorom mimo nejaký (podľa nich) mainstreamovy prúd. Myslím, že ich vzrušuje predstava, že niekto mocný (Amerika, Soros, židia a neviem aké ďalšie bludy) sa snaží ovládať ich život a tým si aj ospravedlňujú vlastnú neschopnosť a neúspech.

Práve u týchto ľudí je to relativizovanie na bežnom poriadku, keďže sú najčastejšie obeťami dezinformačnej kampane. A tento jednoduchší Patik je toho úplný prototyp, takže by som sa vôbec nebál pomenovať ho pravým menom, teda dezolát smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 18:38Od: elsky
No jo, dnešní doba (a naše vláda) vyžaduje jednoznačné postoje smile, s tím musí každý počítat.

Když například řeknu, že mi Putin spíš než Hitlera připomíná Bismarcka v šedesátých letech 19. století, tak to asi taky odnesu. smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 19:03Od: Grape
Proč bys to měl schytat? Zrovna tohle beru jako názor, byť s ním teda celkem dost nesouhlasím - Bismarck byl sjednotitel a udělal z Německa prvořadou evropskou velmoc, Putin má nakročeno k pravému opaku.
Je ale fakt, že kdyby se z politiky stáhl někdy kolem roku 2018, tak mohl být opravdu v Rusku i za generace vnímán jako velký prezident, který obnovil pozici Ruska jako velmoci a jistý obdiv by za to asi měl i na Západě. Jenže to všechno zničil.
[ Reagovat ]
23.12.2022 19:45Od: elsky
Sjednotitel? Zpětný eufemismus smile. Tři války za asi šest let, mistrné využití chyb oponentů při jejich zahájení, statisíce mrtvých vojáků. Čistá mocenská hra, žádné rasové teorie ani tirády na masových shromážděních.
[ Reagovat ]
23.12.2022 20:37Od: Grape
No jasně, to máš naprostou pravdu, ale právě proto mi moc nesedí to srovnání s Putinem. Bismarck by na Putinově místě Ukrajinu nenapadl, Bismarck byl tvrdý, ale zároveň opatrný, což byl také jeden z důvodů, proč se ho pak Vilém II. (asi hlavní viník WW1) zbavil... Jinak 3 války za 6 let zní děsivě, ale v té době to prostě nebylo až tak neobvyklé.
[ Reagovat ]
24.12.2022 11:54Od: elsky
Za tímhle ale taky byl solidní kalkul. Dvakrát to předtím Putinovi prošlo, Ukrajinci se rok od roku vojensky vylepšovali a Američani totálně vybouchli v Afghánistánu. Do toho zdánlivě úplně neschopná dvojka v čele USA..
[ Reagovat ]
23.12.2022 18:50Od: Patik
Nebudem s tebou strácať čas.. Si ako ti pajaci v telke co keď sa objaví desaťtisic nespokojných normálnych ľudí na slušnom proteste napíšu do titulku novín ze par dezolatov robilo humbuk v uliciach.. Ťažký intelektual..všestranný odborník vojnový stratég tenisový tréner epidemiolog predávajúci svoje cenné vedomosti a pravdy na anonymnom tenisovom portáli..teba je tu naozaj škoda..
[ Reagovat ]
23.12.2022 20:28Od: Tomas_Smid_fan
Jedna věc jsou dezinformace a konspirace a jiná věc skutečnost, že pouhé jedno procento bohatých vlastní přes 82% veškerého bohatství. A díky covidu a válce se nůžky i nadále rozevírají. Tedy je dobré se ptát, kdo je to 1% lidí, kolik z nich je propojeno nebo je přímo součástí podsvětí a kolik je spolčeno v něčem, co ti manipulovaní označují za Židy nebo Sorose. A tvářit se, že se nás ostatních tato situce netýká by bylo naivní. Stačí pohnout cenami ropy, energií apod. a opravdu jen malé části populace se tyhle změny bezprostředně nedotknou. Příkladem, kam až může velká dávka ignorance a arogance dojít, je třeba Srí Lanka, kde jeden rod, co byl vesla, zdecimoval celkem prosperující ostrovní zemi. To je velký příklad nejen pro Asii, ale pro všechny politiky, ale i občany, co si myslí, že se jich takové situace netýkají.
[ Reagovat ]
25.12.2022 09:16Od: peRFect
Jsi paranoidní...kdybys měl takový rozhled, jak se tu prezentuješ, mohl jsi na covidu vydělat taky. A nejen na něm. Máme se jak jsme se nikdy v historii neměli, protože máme tu možnost se dobře mít. Proto platí otřepaná fráze, hlavně být zdráv. Stěžujou jsi jen líný (vážně nemocné nepočítám).
[ Reagovat ]
26.12.2022 12:38Od: Tomas_Smid_fan
Ok, pak běž ty svoje teorie vysvětlovat do slumů a jiných líhní těch "líných". Hodně štěstí! Nevím, v jaké bublině žiješ.
Promiň, ale tvůj příspěvek byl jak eintopf od pejska a kočičky.
Pro příklad jen krátký koment k: "kdybys měl takový rozhled, jak se tu prezentuješ, mohl jsi na covidu vydělat taky"
1/ Nevíš, jestli jsem na covidu vydělal nebo ne. Nicméně, moji momentální profesi postihla covidová omezení.
2/Ne každý je obdařen obchodním duchem, případně má jiné zaměření.
3/Pokud má někdo rozhled, měl by vydělat na krizové situaci?
Moje myšlení je tomu tvému dost vzdálené, ale proto ještě nejsem paranoidnísmile
[ Reagovat ]
23.12.2022 20:43Od: Ondrej2280
Paradne napisane...davam svoj širaak dole:)
[ Reagovat ]
23.12.2022 20:47Od: Ondrej2280
Myslim teda Davora 1 a nie zdezolatneneho Patika:)
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:43Od: turista
Najednou je strašně módní nadávat druhým do dezolatu. Ale to je pouze hloupé nálepkování. Mám se celkem dobře. Rozhodně neumíráme hlady tak nevím kde bere Davor1 tu drzost někoho označovat za dezolata. Máme pouze jiné názory. I o tom by měla být demokracie. Mám dojem, že tzv.demokrate jsou demokraty pouze jenom jako. Ve skutečnosti nepřipouští jiné názory.
[ Reagovat ]
26.12.2022 17:32Od: Patik
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:19Od: Davor1
Ako prepáč, ale debatovť o geopolitike s niekym s IQ húpacieho koňa (áno, myslím teba...) fakt nemám v úmysle... Na to žijeme veľmi krátko.
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:46Od: Patik
Pohode s dezolatmi ako ty čas nestrácam smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 14:00Od: Ondrej2280
Patik urcite z voleja zaspievas aj sovietsku hymnu,ze?:)) Tebe by ani ta jedna facka nestacila aby si sa zobudil ,ale take dva roky niekde v ZSSR by ta zobudili isto.By si utekal nazad raketovou rychlostou..ty tupelo
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:19Od: turista
Brzdi s tou vulgaritou. Mohl bys dostat ban.
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:36Od: turista
Ty hulváte hnusnej, já jsem ve sféře ruského vlivu prožil 28 let a byl jsem tam na praxi, takže to tam znám. Nic moc. Ale kdyz ten alkoholik Jelcin rozpustil SSSR tak jsem už tehdy tušil, že to jednou přinese problémy. Když se má zachovat světový mír tak není možné aby jeden stát ovládal celou planetu pomocí 1000 vojenských základen a spoléhal na to, že to ti ostatní budou donekonečna respektovat a myslet si, že všude může fungovat klasická parlamentní demokracie a pokud ne tak ji tam instalovat násilím. Tak to šlo zhruba 25 let. Ale dnes je svět jinde. Je multipolární, už ne monopolární.
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:56Od: Ondrej2280
Kto zil v niecom takom ako tu sovieti instalovali- 28 rokov a nevie sa proti tomu jednoznacne vyjadrit,je bud clovek ,ktory z toho rezimu profitoval alebo mu zlyhava pamet..
[ Reagovat ]
26.12.2022 02:52Od: vavrinec
Jen faktická poznámka pane kolego, Sovětský svaz rozpustil Michail Gorbačov, jako jeho poslední prezident. Jelcin byl pouze prezidentem Ruska, kterým se stal právě v tom turbulentním roce 1991, kdy Sovětský svaz zanikl. Jelcina je možné vinit z toho že byl alkoholik, ale ne z toho že by rozpustil SSSR. Ten v podstatě už nebyl udržitelný, rozpadal se z vůle republik které se od něj oddělovaly.
[ Reagovat ]
27.12.2022 00:19Od: turista
Nemáte pravdu. Gorbačov byl na dovolené na Krymu zadržen pučisty, které vedl šéf KGB Krjuckov a viceprezident SSSR Janajev. Jelcin tehdy puč potlačil díky tomu, že se armáda postavila za něj, osvobodil Gorbačova, formálně ho vrátil do funkce, ale žádnou reálnou moc mu neponechal. Od poloviny srpna 1991 už se rozhodovalo o SSSR bez Gorbačova. Ten byl až ex post informován o tom co se děje. V okamžiku kdy mu řekli, že SSSR bude rozpuštěn tak položil funkci v té době již loutkového prezidenta SSSR. Byl velmi rozhořčený.
[ Reagovat ]
23.12.2022 07:54Od: Grape
Sorry, ale na sféry vlivu já kašlu. To by potom státy jako Ukrajina vůbec nemusely existovat a mohli bychom je rovnou nechat připojit k Rusku.
Lidi jako ty neustále zaměňují příčinu a následek. USA neupírají Rusku žádnou sféru vlivu, ty státy z tzv. ruské sféry vlivu od Ruska sami utíkají do západních struktur. Proč to asi dělají? Proč nikdo neutíká z NATO nebo EU k Rusku, ale naopak všichni evropští sousedé Ruska chtějí být (pokud již nejsou) součástí NATO a EU? Že by proto, že moc dobří vědí, co je Rusko zač?
Mimochodem, pokud uznáváš ruské právo na to dělat si ve "svojí" sféře vlivu cokoliv a za viníka války na Ukrajině považuješ USA, tak bys měl také uznat, že Hitler měl v letech 1938-39 právo připojit Rakousko a Sudety, obsadit zbytek ČSR a napadnout Polsko. Jeho sféra vlivu nebo snad ne? Dle této logiky zavinili WW2 Británie s Francií, které mu za to vyhlásily válku. Neuznat to by vzhledem k tvému názoru na Ukrajinu bylo pokrytecké.
[ Reagovat ]
23.12.2022 09:50Od: elsky
Pokud jsi malá země sousedící s mocností, tak je vcelku jedno, co chceš. Jestli budeš schopný alespoň do určité míry dělat nezávislou politiku, záleží pouze na tvé vojenské síle a spolehlivosti tvých spojenců.
Jinak právo a schopnost jsou dvě rozdílné věci. Právo napadnout nás Hitler samozřejmě neměl, schopnost ano a pokud by se poté zastavil, mluvili bychom tu dneska německy.
Nakonec dostal na hubu a Putin možná dopadne stejně. Ale bude nás to stát moc- jsme teprve na začátku a rizika jsou mnohem větší, než před těmi 80 lety.
Pro mě je uklidňující aspoň to, že na to jako Česko nemáme žádný vliv.
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:23Od: Grape
Největší riziko je nechat dělat diktátora co si zamane. I v případě Hitlera se zpětně dá vidět, že se mnohému špatnému dalo předejít, kdyby dostal přes hubu zavčas. Poté už bylo pozdě - sice prohrál, ale stálo to život 60 milionů lidí a pro nás ještě bylo výsledkem, že nás na 40 let ovládly ty barbarské hordy z východu.
Takže nejbezpečnější nakonec je porazit Putina už na Ukrajině. Já vím, atomovka... Ale kdo zaručí, že s ní příště už vyhrožovat nebude? Když příště řekne, ať mu dáme Pobaltí nebo spustí jadernou válku, ustoupíme zase? A pak Polsko? A pak...?
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:36Od: elsky
To je přesně americká politika posledních třiceti let. Nedovolit nikomu vystrčit růžky hned od začátku.
Ale to bylo dané pouze historicky jedinečnou vojenskou převahou. A ani tak se nedařilo- všude kam USA vlítly, buďto rozvrat nebo porážka.
Tak uvidíme teď- ale radši bych to neviděl, to je úplně jiná liga smile.
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:42Od: Grape
No osobně vidím mnohem raději ve světě vojenskou převahu země jako je USA, než aby se o ni dělily se zeměmi jako jsou Rusko, Čína nebo islámské země... smile
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:55Od: elsky
Budou muset. Předevčírem mě můj učitel angličtiny Amík přesvědčoval, že Čína je pořád 10 let pozadu s čipy, má patnáctkrát méně jaderných hlavic atd. ale jestli bude současný trend pokračovat, budou USA nuceny ten řetězec vojenských základen, který kolem Číny mají, vyklidit.
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:31Od: Davor1
Čína bude mať zachvíľu ďaleko väčšie problémy, ako vývoj armády a nejaké imperiálne chúťky. Politikou jedného dieťaťa si spôsobili, že ich demografický vývoj smeruje totálne do sračiek, podľa odhadov do roku 2100 klesne populácia Číny minimálne o polovicu a výdavky na dôchodky im o pár desiatok rokov stúpnu na vyše 20% HDP. Ich hospodársky rast sa už teraz zastavil a s pribúdajúcimi demografickými problémami to bude len horšie. Takže ako išli raketovo za posledné desaťročie hore, tak raketovo pôjdu aj dole.
[ Reagovat ]
23.12.2022 17:40Od: elsky
Kouknul jsem na Wiki- 2021 +8,1%
Letos se asi střílí do vlastní ekonomické nohy covidovými restrikcemi smile
[ Reagovat ]
25.12.2022 23:57Od: turista
USA se budou muset dělit o vliv ve světě s vyjmenovanými státy. Čínu s 1,5 miliardami lidí a se srovnatelnou výší celkového HDP prostě nepřevalcuji.
[ Reagovat ]
23.12.2022 09:59Od: Patik
Hej a Amerika nasypala 40 miliárd dolárov ak nie viac na Ukrajinu lebo je proste len solidarna nemá žiadne postranné úmysly a my zerieme seno..ved na tejto planéte snáď ani neexistuje niečo v com by Amerika nemala prsty..
[ Reagovat ]
23.12.2022 10:28Od: Grape
Mně je celkem fuk, proč USA sype do Ukrajiny peníze, jasně že si nemyslím, že je to tam samej Mirek Dušín, ale podstatné pro mě je, že tím pomáhají zastavovat ty barbarské imperialisty.
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:25Od: Davor1
Radšej si naštuduj, kto zachránil zaostalé ZSSR v druhej svetovej vojne, kedy Nemci boli už takmer pred Moskvou a koľko miliárd pomoci im vtedy USA poslalo.

Ale samozrejme nečakám, že také súvislosti by si bol schopný s tvojim intelektom pochopiť...
[ Reagovat ]
23.12.2022 13:50Od: Patik
No len pokračuj s osobnými útokmi a možno s mojim nízkym IQ budem nakoniec väčším človekom ako pán Intelektuál.
[ Reagovat ]
23.12.2022 14:11Od: Patik
Reagujes na aktuálne dianie nejakou udalosťou z minulého storočia.. A čo..pustila aj atómovú a viedla rôzne vojny..XY udalosti v ktorých Amerika figuruje..
[ Reagovat ]
23.12.2022 14:06Od: Ondrej2280
Patik, ty si tu najvacsi krivak a zakerak akeho tu vidim..odpad a hnus.
[ Reagovat ]
23.12.2022 11:02Od: Marduch
Nejsem žádný fanda Ruska, ale sféry vlivu byly jsou a budou přirozenou součástí velmocenské, tak jako že tráva je zelená a slunce svítí každý den. Podívej se, kde všude po světě USA prostřednictvím tajných služeb, agentů a napojení na politiky zasahovali a zasahují do místní politické situace. To zas nebuďme naivní. Jenom to dělají většinou sofistikovaněji, šikovněji a většinou je to pro ty státy něco za něco nebo to tak aspoň na povrchu má vypadat. Protože jejich dominance v očích světa upevnňuje dolar jako rezervní měnu, to je naprosto zásadní karta. Zatímco Rus vždy spíš používal hlavně hrubou sílu, lidi jsou pro něj jen pěšáci na šachovnici a ani s vlastníma lidma se většinou nemaže.
[ Reagovat ]
23.12.2022 11:15Od: Grape
Možná jsem to nevyjádřil úplně dobře - sféry vlivu jistě v určité podobě existují a existovat budou, ale zásadně nesouhlasím, aby se jimi obhajovaly takové věci, jaké dělají Rusové na Ukrajině. O USA si nedělám iluze, že by Ukrajině, Evropě nebo dalším státům pomáhaly z dobroty srdce, ale jak sám píšeš, uplatňování vlivu v podání USA je ve srovnání s Ruskem mnohem snesitelnější a bezpečnější a to jak pro lidi v okolních zemích, tak i pro lidi v jejich vlastní zemi.
[ Reagovat ]
22.12.2022 23:17Od: Davor1
smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 12:03Od: jurasekh Hašek
Správně Dominiku! Souhlasím????... Sice se mi líbí jak hrají Rubljov nebo Mededěv, ale klidně mohou reprezentovat třeba Kazachstán jako Rybakina. Nebo Izrael, kam utekla spousta Rusů... A ne toho masového vraha Putina!????
[ Reagovat ]
22.12.2022 12:09Od: jurasekh
Ještě hledím, kolik je tady intelektuálů, kteří mají místo hlavy tenisový míček!?smile ...Byl jsem s Haškem v Naganu, občas jsme spolu dali kávu v Praze... Mám 2 doktoráty (ne z Plzně nebo nějaké soukromé takyVŠ), z toho 1 z psychologie, a můžu vám říct, že vy - kritici mu intelektuálně a charakterově nesáháte ani po kolena!
[ Reagovat ]
22.12.2022 12:35Od: George_Renel
smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 14:43Od: Mark976
To já znám z vysokoškolským vzděláním tolik bezcharakterních a hloupých lidí, že mi to tedy nevyvrátilo názor na Haška. Někteří úspěšní sportovci by měli mluvit méně.....Někteří vůbec ????
[ Reagovat ]
22.12.2022 15:01Od: jurasekh Re: DH
VŠ vzdělání samo o sobě samozřejmě nezaručuje charakter, v tom s vámi mohu souhlasit (stačí se třeba podívat na Zemana či Babiše), ale to, k čemu Hašek vyzývá, je vzhledem k strašlivým okolnostem (přečtěte si o Dolgopolovovi, to samé Stachovskij). Ve všech ostatních sportech nemohou sportovci dělat Putinovi "tribunu", tak proč by tady měli?!
[ Reagovat ]
22.12.2022 15:06Od: DJOKERTHEGOAT
Už jen to, že na Haškovu obhajobu nám musíš mávat "certifikáty" před očima o něčem svědčí. Každopádně gratuluji k těm papírům.
[ Reagovat ]
22.12.2022 18:23Od: ladinec
I Mengelem byl važený doktor co za svinsva se nadělal...
[ Reagovat ]
22.12.2022 19:19Od: George_Renel
O Haškově inteligenci, chytrosti a charakteru svědčí několik bankrotů, dvě rozvedená manželství a rodinné poměry vůbec. Jeho bratr je na tom podobně....
[ Reagovat ]
22.12.2022 20:24Od: misa
https://www.idnes.cz/hokej/reprezentace/hasek-zbil-soupere-pri-in-line-hokeji.A030519_163418_reprezentace_jam
[ Reagovat ]
22.12.2022 22:55Od: turista
Ruský peníze kdysi Haškovi nesmrdely ze ano, no. A teď moralizuje.
[ Reagovat ]
24.12.2022 03:38Od: Fandina
Chceš říct, že když si někdo vydělává kdekoli a ten dotyčný pak napadne jiného, mám ty peníze vrátit?
[ Reagovat ]
22.12.2022 12:50Od: annah
smile
[ Reagovat ]
21.12.2022 23:11Od: turista
To je blbec.
[ Reagovat ]
21.12.2022 20:09Od: Pe3k
Hašan má podnikatelský talent na úrovni Borise Beckera a inteligenčně je na to podobně jako fanoušci Nadala...smile
[ Reagovat ]
21.12.2022 20:12Od: DJOKERTHEGOAT
Ale i tak.....hokejista co se sejří do tenisu :D :D pobavil mě :D

https://www.youtube.com/watch?v=XtiOYNRLBT8
[ Reagovat ]
21.12.2022 20:12Od: Nola
Nadalovi fans mozno.... ale Nadal investuje namiesto charity pre ukrajinske deti do hotelov, akademie, jachty, muzea.... ma celkom dobrych poradcov, ako zurocit svoje zarobky
[ Reagovat ]
21.12.2022 23:24Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
21.12.2022 20:50Od: Forehand
Ked bezvyznamný rybar z Ostravy odkázaný na živobitie cez manuálnu prácu hodnoti intelekt ludí, to ma dokáže vzdy zaručene pobavit :)
[ Reagovat ]
21.12.2022 20:57Od: Nola
tebe, kto dal pravo nadradovat nejaku bezvyznamnu pracu v nejakej neziskovke, resp.tu poziciu politologa - vid. tvoj kamos z fanklubu, politik, novinar a ktojaviem kto, bez koho sa zaobidem, nad fyzickou pracou trebars pekara, murara, masiara, elektrikara, udrzbara, pastiera... bez nich umres hladom, skrachuju ti spotrebice, padne ti dom, resp, ti odide vsetko v tvojich bytoch, ty inteligent
[ Reagovat ]
21.12.2022 21:35Od: Forehand
Nolka, ja neumriem hladom. Nezabúdaj, že ma kŕmi Establishment :)
[ Reagovat ]
21.12.2022 19:52Od: Forehand
ATP po prečítaní.

Who the fuck is Hasek?..:)
[ Reagovat ]
21.12.2022 19:35Od: com
Hasek = budouci kandidat na prezidenta.. To zas bude vyber smilesmile
[ Reagovat ]
22.12.2022 12:57Od: Krisboy
Tak Karel už to nedá, Marek Eben i Svěrák to opakovaně vyloučili, tak kdo jiný...? smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 13:31Od: Tomas_Smid_fan
Vrták?
[ Reagovat ]
21.12.2022 19:32Od: Nola
Dominik bol moja laska, fesak a super brankar, kazdy ma pravo na svoj nazor, to je demokracia....
[ Reagovat ]
21.12.2022 19:27Od: manager1 Hašek - šašek
Hašek, Hašek ty seš ale šašek smile
[ Reagovat ]
21.12.2022 18:07Od: PetaM
Kdo tohle zase je?
[ Reagovat ]
21.12.2022 17:40Od: DJOKERTHEGOAT
Tento hloupý a arogantní člověk mluví už i do tenisu? Já chápu, že Smarty byl průser, ale všechno má své meze. Předpokládám, že své peníze vydělané v Rusku pošla na obnovu UA :-)
[ Reagovat ]
21.12.2022 18:19Od: Fandina
Problém je v tom, že by nikdo nemusel nikam peníze posílat, kdyby Rusko nenapadlo Ukrajinu.
[ Reagovat ]
21.12.2022 19:02Od: elsky
Co Siniaková- může hrát? smile
[ Reagovat ]
22.12.2022 00:33Od: Fandina
Ona hraje za Rusko?
[ Reagovat ]
22.12.2022 05:51Od: elsky
Je původem z Moskvy. Dle současné české politické (a zjevně i Vaší) logiky je podezřelá, pochází z agresorské země, s kterou válčíme (smile)
Nemluvě o jejích rodičích. Jakou řečí se s nimi asi baví? Nejezdí sem za ní náhodou?

Já bych ji řádně prokádroval smile.
[ Reagovat ]
22.12.2022 09:40Od: Tomas_Smid_fan
Katka je z HK, z Moskvy je max.její otecsmile
[ Reagovat ]
22.12.2022 09:57Od: elsky
V poho, jenom trochu dráždím novodobé kádrováky. smile
[ Reagovat ]
24.12.2022 03:25Od: Fandina
Ty nekadtijes ale lzrs o druhém.
[ Reagovat ]
24.12.2022 03:27Od: Fandina
Jsi typický kadrovak. Lzes o druhém. Styd se.
[ Reagovat ]
21.12.2022 17:36Od: George_Renel
Miliardy? Vyloučit a pak je platit?
Oba bratči Haškové byli skvělí sportovci. Ovšem jejich nechytrost je již pověstná. A i dědičná, jak někteří víme....
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist