Poznámky na adresu tenistek ho stály místo. Ředitel turnaje v Indian Wells rezignoval

"Dnes jsem měl možnost mluvit s Raymondem Mooreem. Oznámil mi, že se s okamžitou platností rozhodl odstoupit z pozice ředitele turnaje," uvedl vlastník turnaje Larry Ellison.
Bývalý jihoafrický hráč Raymond Moore o víkendu prohlásil, že tenistky se jen vezou za muži a mají velké štěstí, že dostávají stejné prémie. "Kdybych byl tenistka, každý večer bych poklekal a děkoval bohu, že se narodili Roger Federer a Rafael Nadal, protože oni tenhle sport táhli," řekl Moore, a přestože se později za svá slova omluvil, bouři nevole nezažehnal.
Ostře se proti nim ohradily mimo jiné finalistka Indian Wells a světová jednička Serena Williamsová či tenisové legendy Billie Jean Kingová, Chris Evertová a Martina Navrátilová. Česká rodačka dokonce naznačila, že by tenistky mohly v budoucnu turnaj v kalifornské poušti bojkotovat, pokud Moore bude dál v jeho vedení.
"Bylo by těžké si představit jakoukoli tenistku, která by chtěla hrát v Indian Wells, pokud Moore zůstane ředitelem turnaje," prohlásila majitelka 18 grandslamových titulů. Bojkot tak nebude nutný.
"Před téměř půlstoletím začala Billie-Jean Kingová svou historickou kampaň za rovnoprávnost žen v tenisu. Díky postavám jako Billie-Jean Kingová, Martina Navrátilová, Serena Williamsová, Venus Williamsová a mnoho dalších skvělých sportovkyň už bylo důležitého úspěchu dosaženo. Jsem pyšný na to, že desetiletí dlouhá tradice našeho turnaje v Indian Wells a další velké tenisové akce mají stejná prize money pro muže i ženy," dodal Ellison.
Devětašedesátiletý Moore vydržel ve funkci jen rok. Vedení turnaje převzal po loňské rezignaci Steva Simona, který se stal výkonným ředitelem WTA Tour.
Raymond Moore steps down as CEO and Tournament Director of the BNP Paribas Open https://t.co/r1ZViL2dhs — BNP Paribas Open (@BNPPARIBASOPEN) 22. března 2016
Komentáře
https://youtu.be/jYVNbSR1c1I?t=158
https://www.youtube.com/watch?v=IOF0BuAxznE
https://www.youtube.com/watch?v=EYn6owfo0sE
https://www.youtube.com/watch?v=wYtLqqxP6ZI
http://www.pobavime.cz/wp-content/uploads/vesele-velikonoce2.jpg
http://files.viaweb.cz/image/37/2010-rijen/duse/zenad.jpg
http://sport.sme.sk/c/8159868/evertova-od-americana-by-ste-nepoculi-to-co-povedal-djokovic.html?ref=njct
Bývalá ženská jednotka Chris Evertová si myslí, že vyjadrenie belehradského rodáka Djokoviča úzko súvisí s prostredím a odlišnou kultúrou, v ktorej vyrastal.
"Množstvo našich komentárov vychádza z kultúrnej identity, ktorá k nám patrí. Myslím si, že od Američana by sme si nikdy nevypočuli, čo povedal Djokovič. Môj názor je, že Európania - a ospravedlňujem sa, že to takto vravím - sú v tomto smere za Američanmi. Tí si osvojili chápanie princípu rovnosti na rozličných úrovniach skôr ako ľudia v Európe," vyslovila sa šesťdesiatjedenročná Evertová, víťazka osemnástich grandslamových turnajov vo dvojhre.
my, Europania sme nevyspeli....
Vidí, vidíš Novaku, byl-li bys vypadl v IW v prvních kolech, mohls být tohoto ušetřen, prostě né vždy je super, že vyhráváš... :-P
a mozno je to celkom inak... money, money, money, majitel turnaja zamerne cez prostrednikov spustil lavinu, z ktorej moze v buducnosti profitovat....
"Pochybuji, že by něco takového jako on řekli američtí hráči a za to je musím pochválit?"
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/264078/kingova-zakladatelka-wta-si-dosla-pro-djokovice-dobre-si-popovidali.html
"Opravdu se divím, že Billie Jean nekandiduje na prezidentku Spojených států. Ona je rozená talentovaná politička," říká o ní Jan Kukal.
https://twitter.com/BillieJeanKing/status/712730954402439168/photo/1
ale vazne, o co tym damam ide? tenisove dochodkyne, nech uz konecne prestanu pindat do buducnosti tenisu, ony si uz svoju slavu uzili, nech za prava zien bojuju tie, ktorych sa to tyka
Tak si občas dovolím radit. :-)
http://www.cda.pl/video/56596525
Pokud neznas...hlavne koukni na ten zacatek:D)
Profici kazdym coulem....
...ja jen, aby ses z toho tady nezblaznil, a udelal sis prestavku na danskou klasiku;)
Ta nepříjemná, zlá, řekl bych až ošklivý člověk, mě nerozhází.
Prosím prosím.
http://www.theguardian.com/us-news/video/2016/mar/24/president-obama-dances-tango-argentina-video
https://youtu.be/F2zTd_YwTvo?t=131
Jen taková připomínka "tmářských" časů, kdy ženy úpěly pod jhem mužů...
https://www.youtube.com/watch?v=Gcxv7i02lXc
...tohle znate?;)
https://www.youtube.com/watch?v=HNjVaaZXcBY
Já miluju toto:
https://youtu.be/eF5auZqFcfM
https://youtu.be/4gEDonpfTeY?t=130
ale byly to krásné časy...
https://youtu.be/JevZgJ5Q2P8?t=10
Venku jaro, pohoda, Velikonoce na krku, zase bude keců jak půjdu na mrskačku, giginku ber vejce, alkohol nepříjímej. A tak uvidím no :DDD Třeba fakt narazím na tu horskou kraslici :DD
Jsem koukal, jak blázen. Evu pozdravuj.
Někteří vědci se dlouho snaží najít nějakou teorii všeho, já mám už delší dobu pocit, že princip fungování Fandininy černé díry je jednoduchý. Prakticky každý, kdo s ní má delší zkušenost, popisuje ji stejně - od původního nechápání ostatních, přes následnou debatu s ní, až po naprosté psychické vyčerpání, nekonečný zmar.
Normální debata probíhá takto:
1. Diskutér A něco tvrdí.
2. Diskutér B nesouhlasí, přinese protiarument proč.
3. Diskutér A reaguje svým protiargumentem.
Diskuse mnoha lidí s Fandinou celé roky probíhají takto:
1. Fandina něco tvrdí.
2. Diskutér A nesouhlasí, přinese protiarument.
3. Fandina na něj reaguje, ale k jeho argumentu se nevyjádří, pouze jej popře. Místo toho zopakuje tvrzení z bodu 1.
4. Diskuse se tedy vrátí do bodu 1 a na něm zamrzne. Případná další diskuse už se na něm jen zacyklí v nekonečné smyčce.
Fandina tím, že drží diskusi uzamčenou na bodě 1, dělá totéž, co poslanci ve sněmovně, kteří obstrukcí cíleně blokují jednání. Nikdy se na argument nemůže reagovat protiargumentem, a tak dál (protože v tom Fandina nemá co nabídnout, a ona to dobře ví, viz diskuse o satelitech a podobně).
Toto má dva důsledky. Za prvé, totální psychické vycucání oponenta. Diskuse s Fandinou je černá díra, kde veškerá energie do ní vložená mizí v nenávratnu. Jakmile odpadne jedna oběť, chytí si další, kterou vyždíme. Souhlasím s a.magerovou, že tady někdy i cíleně likviduje jednu oběť za druhou. Dokonce když obětem dochází energie a reakce ustávají, cíleně a opakovaně je provokuje k dalším reakcím.
Za druhé, například jí její tvrzení rozporuji vysvětlením. Ona se k němu jako obvykle nijak nevyjádří, a pak za x týdnů mi v jiné diskusi napíše totéž původní tvrzení, co předtím, a s nevinným úsměvem předstírá, že mi to píše poprvé, že ta diskuse předtím neproběhla. To je speciální varianta návratu k bodu 1, kdy tím oponenta cíleně deptá. V jiných případech jsem ochoten uznat i možnost, že to dělá i nezáměrně, patrně vinou duševní poruchy.
[ Reagovat ]
Fandina je pitomá snad na všechno.
"Už řadu lidí odsud vyštvala, mnohem víc dalších (včetně mě) otrávila."
Já jen plním tvůj rozkaz: "Tak je dohledej. Dolož svá slova."
Kdyby tvrdil, že odešel kvůli mně, styděl bych se.
Neřekla, že něco nepochopil, řekla, že "nic nepochopil", to je arogantní, urážlivý výrok.
[ Reagovat ]
24.03.2016 12:42 Od: Fandina
Ale no tak. Nebuď úzkostlivý. Tak hrozné to nebylo.
"Kdybych měla dceru a syna a oba hráli tenis, nebyla bych synovi schopná říct, že si na turnajích zaslouží více peněz jenom proto, že to je chlap. Oba mají přece právo na stejné odměny bez ohledu na pohlaví. Věřím, že to Novak pochopí."
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/264025/serena-sjela-djokovice-odmeny-az-budes-mit-dceru-pochopis.html
Ředitel jedné velké přehlídky po jejím skončení uvede zdánlivě nevinnou a hlavně pravdivou poznámku, že mužští modelové by měli každý den děkovat modelkám jako Cindy Crawford, Naomi Campbell a dalším topmodelkám za to, že léta táhly módní průmysl. Na základě těchto výroků je pak přinucen odstoupit. Absurdní, že? A přitom je to vlastně v zrcadlovém obrazu totéž...
Zastánci rozdílných odměn, kteři jsou přesvědčení o " spravedlnosti" , protože je to víc práce vychází z pohledu od shora. A to je ta kardinální blbost. Musíte začít od dola, od peněz za první kolo. To jsou totiž peníze, které pokrývají náklady na účast. A náklady ba účast jsou úplně stejné, jestli hrajete na 2, nebo ba tři sety. Stejně tak ty peníze z prize money tvoří pro lidi za dvacítkou v rankingu skoro 100% jejich příjmů, čest výjimkám, že Genie. To je ten pracovní lid, na kterém tenis stojí a bez kterého by hvězdy bevyrostly k nebesům. Pro ty lidi to je vysloveně existenční záležitost, je to dané náklady ba provozování toho sportu, cestování na turnaje, relaxaci, léčení a na vytvoření nějakého polštáře ba dobu, až s tenisem skončí. Všemu tomu je úplně šumák, na kolik setů se to hraje.
Chcete dámskej tenis odstřelit? Seberte mu peníze a bude. Jestli si fakt běkdo myslí, že těm holkám někdo dává peníze z dobrýho srdce a pro pocit, tak je na omylu. Jsou to prostě provozní náklady mašinky na peníze s názvem WTA, vy tady z toho děláte otázku morálky a nevím čeho. Je to normálně o tom, že peníze dělají peníze a víc peněz dělá ještě víc peněz.
S čím ale hodně lidí tady nesouhlasí jsou názory, že na PM u společných podníků se WTA i ATP podílí stejně. Podle sledovanosti, ceny lístků, oddělených turnajů vyplývá, že WTA generuje menší zisk a na společných turnajích ji ATP pomáhá. To za prvé. A za druhé vadí okřikování, když toto někdo řekne.
Jenom díky dohodě, že ATP část zisku dá i WTA hráčkám. A proč je napadán někdo, komu se to nelíbí. Proč je napádán někdo, kdo na to poukáže?
https://www.youtube.com/watch?v=vDfn4KqovHo
Jen tak jako bonus - 1:52 ;-)
A to je to co píšu. Nejdřív se udělá dohoda, že všechno bude dokupy. A když se to někomu z druhé strany nelíbí (nebo na to poukáže), tak je dehonestován.
Ale s tebou je to snad už třetí kolo. Projdi si moje předešlé odpovědi.
a) není jasné, že ta čísla tak jsou, to jsou jen nepodložené dohady. Nebo víš, kolik BNP Paribas nalilo peněz do IW a za jakých podmínek?
B) Zisk z turnaje je zisk pořadatele a ne ATP, nebo WTA, těm platí pořadatel peníze za licenci k pořádání turnaje.
Ujasněte si, kdo je na tý šachovnici kdo.
ad 2 - jasan, píšu ve zkratce
"Děkovat" samozřejmě obrazně.
Já tam tedy problém vidím, a velký.
A pak tady ten, kde Ellisonovi vyhrožuje bojkotem turnaje, když Wooda nevyhodí.
Nevadí stejné PM. Vadí když se nemůže říct, že ATP(RF, RN) pomáhájí i WTA hráčkám.
U nás je svoboda projevu. U vás(západ) je svoboda i po projevu.
nemysli
když už myslíš, nemluv
když už mluvíš, nepiš
když už píšeš, nepodepisuj
když už podepisuješ, tak se nediv
Mluvit se může, ale s negativními následky. Přitom podle všeho mají pravdu. A jestli pravdu nemají, tak ať se to zkoumá (třeba i oddělením turnajů) a ne že se budou dehonestovat, vyhrožovat bojkotem, budou muset odstupovat.
Navíc Novak velmi uctivě něco prohlásil a hned byl napaden.
Stane - u těch výnosů - já nevím, jasně finále Nole Roger je mega tahák a najdeš pár zápasů za turnaj, kde to tak je. Kolik lidí včera koukalo ba Jirku Veselýho? Zhnuseně jsem to přepnul na holky. Pokud nejsou k dispozici kompletní čísla, tak nad tím nechci dělat nějaký velký závěry.
Ani netuším, jakej poměr výnosů turnaje dělá vlezný, televizní práva, kolik reklama a kolik sponzoring a jaký postoje k gendrovým otázkám mají firmy s reklamou a sponzoři.
Jinak mě ještě napadlo, jestli je spravedlivý, že cena za letenku je pro holky a chlapy stejná, chlapi váží víc, cena za hotel - chlapi víc ošoupou prostěradla a matrace a víc toho sežerou k snídani - má smysl jít do takovejch absurdit? A to jsem výrazným odpůrcem feminismu, kvót do orgánů společností, parlamentu a dalších feministickejch pí.. vin.
A ten tady taky zazněl, to je pravda. Co se mi, ale opravdu nelíbí je mlžení ohledně zisku a potom okřikování, když někdo si dovolí oponovat.
Připomíná mi to zákaz zveřejňování kriminality Romů a dehonestování, když si na ni někdo stěžuje, s tím, že nejsou žádná data. Ale tato data nejsou právě kvůli těmto lidem.
data o kriminalitě nejsou právě kvůli lidem, kteří stěžovatele okřikují, že nejsou data
Vlku +1
Magerko +1.5
:)
-100
Nezávid
Tak si nemáš začínat, rozbory tu píšeš spíš ty
23.03.2016 18:50
Člověk si až doteď myslel, že závist řádí jen tehdy, když se ho to bezprostředně týká a ono ejhle.... nová doba (jak upozorňuje video NaturalGuta)... :-)))
Z netu:
Závist úzce souvisí s naší nespokojeností s vlastním údělem, kdy si zároveň přejeme mít takový úděl, jaký má někdo jiný.
Jenom provokuju :D
Vis ze ti doktor rikal, ze to mas brat pravidelne a mas omezit svuj pobyt tady.Pomalu se vracet do realneho sveta.ubirat postupne.
https://www.youtube.com/watch?v=iEi0Bkawfjk&feature=youtu.be&t=1h31m15s
Jeste je tu vyjimka..pokud se diskuze toci kolem Igeho (drive queshe), je v razi ihned.."chrání mlade"..
Fandina, fanoušek číslo jedno!
https://youtu.be/ShVzWDp5DsQ?t=57
Jo a tentokrát mimořádně vynechala svou oblíbenou pasáž o tom, jací jsme všichni hlupáci a ubožáci plus další nadávky....
A přestaň mě pořád urážet, prosím. Děkuji.
Veškerá má slova z toho mého příspěvku jsou zde dohledatelná a potvrzující, že nelžu.
Veškerá má slova z jakéhokoli mého příspěvku jsou zde dohledatelná a potvrzující, že nelžu.
A ty ubožák, který má potřebu urážet druhé. Jsi hajzl a šmejd. Jsi zlý a ubohý člověk.
[ Reagovat ]
holt z nějakého důvodu majitelé grandslamů nechávají odměny stejné pro muže i ženy a místo toho je rok co rok navyšují, takže špičkoví tenisté a tenistky jsou dnes dolaroví multimilionáři............... a "spravedlnost", city, řečičky nebo čistý fyzický výkon za tím tutově nebudou...
no, naštěstí má můj názor nulovou váhu, takže se na to můžu vys...
Chtít po ženský Bo5 je pitomost, on je to neskutečný přežitek i u chlapů.
Spis bych chtěla napsat toto: skládala jsem s přítelem mnoho metru dřeva, on složil 2/3, já složila 1/3. Byli jsme asi tak stejně unavení. Muj názor je, ze se nedá porovnávat mužský a ženský výkon.
A ještě jedna věc, dle mého ničím však nepodlozeneho přesvědčeni, sportuje více mužů a sport také více mužů sleduje a samozřejmě upřednostňuje zase sport mužský.
A ještě k tomu, jak se vyjádřil Nole, je to kluk ze Srbska a proste tam bude pohled na ženy trosku jiný, než třeba ve Švýcarsku, je to proste historicky a kulturní vývoj a to není nic proti Djokovicovi, žijeme v různých kulturách a at chceme nebo ne, proste nás to ovlivní.
Uz aby se turnaj v Miami poradně rozjel, abych tu zas mohla číst tenisove debaty.....
nedá se samozřejmě určit přesné číslo, o kolik jsou ženy fyzicky slabší než muži, ale jako takové střední číslo se uvádí -12,5%, tj. ženy tak nějak od přírody (obecně) mají plus minus 7/8 fyzické síly mužů.
a už vůbec nejde použít to tvoje "ad absurdum".
v minulosti sa tradovalo, ze alfa samec/muz bol zivitelom rodiny..
v sucasnosti zeny pracuju, dokazu sa vyrovanat muzom, su samostatne a v nemalo pripadoch prebrali na svoje plecia ulohu alfa samca z minulosti
netreba nas lutovat, WTA sama o sebe je toho dokazom, muzi zarabaju menej na GS ako zeny... manzelky tenistov nepracuju, su odkazane na prijem manzela - ako k tomu pridu tie chuderky, ked nejaka modelecka za menej prace na kurte ma vyssie PM ? :DDD
According to the Independent, in 2015 the ATP attracted 973 million viewers (102 million people watched the ATP World Tour Finals). On the other hand, the WTA attracted 395 million viewers in 2015 (32 million watched the WTA Finals in Singapore).
Jo, 973 milionů a 395 milionů, to je vlastně totéž.
Co na tom vidis divneho? Krom toho nevyvadi, ale se slusne pta?
Hlavne ze tu moralizujes o kopani do mrtvol. A sama si kopnes jak se ti zlibi...
...ani nevim jak to nazvat...na to me celkem chybi slova...
... kdyz si nekdo jen tak z hecu nekomu rekne, ze zavidi, bezduvodne a nevysvetli proc. Hovori to spis o nizke kulture dotycneho nebo o jeho podlosti, zalezi na zameru, proc to rika....no ale rozhodne to nesvedci o necem pozitivnim...ani o tom, ze druheho chvali...spis naopak ze, jde tady o osoceni, nebo kritiku.
Pokud na to reagujes, ze neco neunasi...kdyz se dotyczny zepta proc...
Tak to prinejmensim spis vypada, jako bys zavidela ze magerova zavidi...
Ale ja porad vychazim z toho, ze ZAVIST je opravdu nepekny nesvar...tedy pokud potom nekomu napisu, ze je zavistivec, tak to pochvala opravdu nemuze byt....
pokud se ti zda, ze zavist je ok, tak pochopitelne je tu konec jakekoliv diskuse.;)
za druhe se me nelibi ta bezduvodnost a to, ze si nechces za to nest nasledky.
To, ze ja napisi neco jak ty rikas radoby vtipne, tak za to pochopitelne nesu odpovednost sam i vsechna rizika a nasledky s tim spojena, pokud na to nekdo reaguje, odpovim mu proc jsem to udelal...a jsem pripraven nest i to riziko, ze tim si nenaklonim dotycneho a to na dlouhy cas, ale neudelal jsem to bezduvodne. Vyjadruji s necim nesouhlas.
Krom toho vubec nepopiram a nikdy jsem nepopiral, ze nekdy z me strany muze byt prestreleno...
Takze v tom vidim ten zasadni rozdil.
Ano, napsala jsem jí nezáviď a má být?
...kolik visni, tolik tresni.:)
Ja se s tim, nejak poperu, nemej o me zbytecne obavy:)
Takze cekam, na nejake Tve famozni zaverecne summary:)
Mate muj obdiv.
Chci tedy vysvětlení, proč jsi to udělala?
Ok, na jiných jen finále.
1984: Slims purse raised to $500,000; Navratilova triumphed over Evert again, this time 63 75 61, in the first best-of-five-set women's match for 83 years; Martina won $125,000, a record first prize for a women's only tournament.
1985: Navratilova avenged 1984 Australian Open semifinal defeat to Helena Sukova 63 75 64.
1986: (March) Navratilova avenged 1985 US Open final loss to Hana Mandlikova by winning first four-set Championships final, 62 60 36 61.
1986: Due to end-of-season date change, a second Virginia Slims Championships was held during third week of November; Navratilova won a record fifth consecutive Championships title (and eighth in all) by dealing 17-year-old Steffi Graf a 76(6) 63 62 loss in the title match; 30-year-old Navratilova, who became the oldest Virginia Slims Champion in the prestigious event's history, said after her record eighth win, that the Championships "is a showcase for women's tennis."
1987: Championships purse doubled to a record amount for a women's tennis tournament, at US$1,000,000; Navratilova suffered her first loss at the event since the 1982 final, going down 64 75 to 17-year-old Gabriela Sabatini in the quarterfinals, halting a sequence of 21 matches without defeat, also ending 10 straight final appearances dating back to 1978; world No.1 and Roland Garros champion Graf takes her first Virginia Slims Championships and $125,000, stopping Sabatini in four sets, 46 64 60 64.
Mats Wilander sa stáva hlavným trénerom Madison Keys..Zaujímavé...Pevne verím, že to neovplyvní jeho posobenie v Game, Set, Mats na Eurosporte počas GS...
No uvidíme, jak bude chlapec stíhat...
Z netu:
Závist úzce souvisí s naší nespokojeností s vlastním údělem, kdy si zároveň přejeme mít takový úděl, jaký má někdo jiný.
Osobně bych to tak viděl na to, aby holky braly tak 70-75% toho, co muži. Mohlo by se to řešit postupným navyšováním PM, které by bylo v mužské části razantnější.
BTW: Vy byste si dokázali představit ATP 250 zadarmo ve Stromovce? Já sotva. Ten by asi skutečně byl na té "mé" Štvanici od 500 Kč denní vstupenka.
Hrajú v Miami na dva? Tak rovnako! Lebo za 5 rokov môže byť sledovanosť odlišná a dokonca v prospech ženbotov. To by sa zase búrili ženboti, že majú menej ako chlapi :)
Ti hrajú na 3 sety a tie iba na 2. Takže 1/3 tam kdesi lieta..
Selský rozum by to chtelo do ATP aj WTA.
Vubec nerozumim ocem pise.
Ešte raz.
Chlapi hraju na GS na tri sety, baby na dva.
To či chlap vyhral 3:0 alebo 3:2 je irelevantné, tak isto aj či žena vyhrala 2:0 alebo 2:1. To, že sa niekto nadrel 11 hodin v zápase /Isner vs. Mahut či kto to bol/, je už jeho chyba. Stále berie to isté prize ako ten čo vyhral 3:0 za hodinu, v tom kole.
Paňatno?
Čiže chlapom hrozí až 5 setov, a najmenej 3.
Ženám hrozia iba 3 sety, a najmenej 2.
1/3 tam niekde lieta a dostavajú rovnaké platy.
Nepíš, že nerozumieš lebo ma tu vystre..
Kto tu hovorí, že by mali byť platení od setu? (nikto)
Platení by mali byť od zápasu, to tu tvrdia všetci.
Akurát muži by si zaslúžili fakt viac, pretože sú nútený hrať viac.
Viac si ničiť kolená..
Viac si ničiť lakte..
Viac si ničiť ramená..
Viac si ničiť triesla..
Viac sa ničiť celkovo!
Akurát to niekto nevie pochopiť..
Rozběhne se za zvuky a najde temnou jeskyni, kde se lidé bičují a smaží v kotli a stahují z kůže...........
"Bože můj, co to je?", ptá se Sókrates Boha. "Co se to tady v rajských zahradách děje? Proč to násilí???"
"Ále,"
mávne Bůh znechuceně rukou.
"To jsou křesťané. Sami to tak chtějí..."
Ženy by pak měli být placeny za BO5 zápasy více..
Což je taky kravina, ne? Jediný rozumný argument proč dát mužům víc peněz je v tom, kolik ten sport mužský/ženský vynese z prodeje vstupenek / sledovanosti. To je argument, který já osobně respektuji.
Pro mě počet setů, délka zápasu a tyhle věci prostě nejsou argument. Neberu ho.
Pokud někdo řekne, mužský tenis je více sledovaný a vydělá tak víc peněz.. to už je jiná. Na tom něco totiž opravdu je.
O ženách viem iba o Selesovej, ktorú pichli nožom, ale aj tak potom hrala.
Keby to dosiahla tak by hrávala s mužmi v pavúku, behala by 100, skákala do diaľky, dvíhala činky atd. Všetky súťaže by absolvovala s mužmi.
Nikdy nedosiahne rovnaký výkon ani na kurte. (aspoň v top 200 nie)
Ale to je iba moja domienka.
http://sport.sme.sk/c/8159280/muzi-by-mali-brat-vyssie-premie-ako-zeny-mysli-si-djokovic.html
Brit Andy Murray - súčasná dvojka svetového renkingu ATP - má iný názor ako Djokovič. Nesúhlasí s tým, že muži by mali mať viac peňazí ako ženy.
rok 2013:
http://sport.idnes.cz/tenista-andy-murray-a-jeho-nazor-na-prize-money-fri-/tenis.aspx?c=A130905_104734_tenis_elv
Když loni ve Wimbledonu vznesl stejnou myšlenku francouzský tenista Gilles Simon, dočkal se pohrdavých reakcí tenistek. Nyní však o rovnosti prize money zapochybovala jedna z hlavních ikon tohoto sportu - světová trojka Andy Murray. "Ať hrají ženy také na tři vítězné sety," tvrdí a věří, že to by nevoli ohledně stejných odměn zažehnalo.
:D
proboha tenis není jen o fyzičnu.
to že ženy nemají takovou fyzickou sílu a výdrž jako mkuži není zásluha chlapů, tak to určil bůh.
pro ženy jsou zápasy na dva vítězné tak akorát.
a přece není pravda, že je zápas na dva vítězné o jednu třetinu lehčí než zápas na tři vítězné, to snad může tvrdit opravdu jen blázínek,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ne ne ne, takové makové argumenty já neberu.
podle mě jsou jen dvě spravedlivé možnosti
------- buď peníze dělit podle sledovanosti
------- nebo dělit stejně.
zjistit skutečnou sledovanost není jen tak, navíc v mnoha zemích jde na sportovních kanálech jen mužský tenis,
navíc viz výš,
a jsou i jiné důvody, proč je nejjednodušší varianta stejných odměn,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ale to je jedno --- HLAVNĚ ŽÁDNÉ NESMYSLY O ŽENSKÉM TENISU NA TŘI VÍTĚZNÉ, ne ne a ne, ženský tenis se ustálil na zápasech na dva vítězné a je to tak dobře A DOUFÁM, ŽE TO TAK ZŮSTANE UŽ NAPOŘÁD, protože je to akorát.
netvrdim, ze je spravne tvrdenie Andyho, ktore nasledne tento rok negoval, ale ja by som dopredu v ziadnom pripade zeny nepodcenovala...
http://www.straitstimes.com/sport/tennis/prize-money-debate-is-demeaning-dull-and-outdated
http://ihned.cz/tenis/c1-20504240-zeny-i-muzi-dostanou-ve-wimbledonu-stejne
Myslim, zeby to mohla byt vasa hymna.
Toho vaseho tymu trebas...;)
https://www.youtube.com/watch?v=CMpzQeFKrYc
Zde důkaz...
https://www.youtube.com/watch?v=S8PcPwR8wes
EKG, CKD, OKD, SRPS
CSD, ABC, LSD, SRPS
>:D)))
Mas pravdu, tahle verze, bude pro gigina se sojkou lepsi hymnou;)
https://www.youtube.com/watch?v=OpNN-reD66M
To je zase moje takova srdcovka:)
https://www.youtube.com/watch?v=uVVe21GubDc&ebc=ANyPxKqgeY1oJ5kH_St1XDnLxb-jac5fuGCIDna2AboK3naap9T05oOkn0q2Xbewu8v72HY2JgcB
https://www.youtube.com/watch?v=56UruAXFCnE
https://www.youtube.com/watch?v=oEMnHZpM95c
V pondeli bychom mohli tady Zdenkovi venovat vlakno...a myslim, zeby to bylo nekonecne vlakno:)
https://www.youtube.com/watch?v=IPfvjxqPIqA&feature=youtu.be&t=32m36s
...a zaroven jsem zasadne proti jakekoliv stejnosti za kazdou cenu. stejnost ve vesmiru neexistuje...
Podle me nejpitomejsi argumentace je takova, ze pokud chci vic, - jedno z jake strany to beres, jestli z te zenske nebo muzske - to opirat o to, kolik ma ten druhej.
By me celkem zajimalo, jak by reagovali hraci, kdyby zrusili nasazovani dle zebricku, aby meli vsichni zarucenou tzv. ROVNOPRAVNOST V NASAZOVANI, takze v prvnim kole by se klidne mohl potkat Williams x Azarenka, nebo Fedex x Djokovic.
Chci tim rict, ze trebas Sharapova ma proste uplne jinou hodnotu nez Smyczek...ale nikdy bych nechtel srovnavat na jednu rovinu cirkusovy vykon Monfilse a Sharapove...
Ja proste tenhle zpusob nejake stejnosti nechapu. A hlavne pokud jde o cirkus jmenem tenis.
...ale ja jako byvaly pinpongar stojim rozhodne za janekdou;)))
...tim by silne zmirnila u Karlovice rychlost servisu a celkove start na mic a liftovala by mu vpoho dal kopce na zadni lajnu.
Karlovic by se jen tezkou odpoutaval pohledem na souperku a tak by ty jeho smece koncili v hajzlu...ja myslim, ze by byl rad jak by uhral aspon jeden gem;)
tak jiste.
...a az budou Navratilova s Djokovicem pod drnem, tak i potom si nejsem jisty nakolik ta stejnost bude fungovat. Ale to uz jaksi neni predmetem me uvahy, nebot bychom se dostali do dimenzi, kdy by nas Stane asi omezovalo i jedno slovo, natoz nejaka debata na TP;) A nebo bychom se mohli dostat to fatalnich situaci, kdy na zaklade teze o elementarnich casticich bychom meli davat PM i rucnikum, ktere hracum slouzi k tomu, aby jen natahovali priptavu na servis nebo si utrali celo...
...takovy rucnik by podle mel dostat minimalne 500 dolaru za turnaj...;)
...pocitam, ze vziknou rucnikove odbory.:D)
Ja si tu zase obcas pripadam jak z jeho jine pisne;)
https://www.youtube.com/watch?v=8fQZsKOIPhA
Ja si tu zase obcas pripadam jak z jeho jine pisne;)
https://www.youtube.com/watch?v=8fQZsKOIPhA
Když mám pochyby, tak se ptám "jak by to dělal iqe?". Přesto ještě nejsem tak dokonalý, jako ty. Hlavně v kontaktu s naštvaným dvoumetrovým, 120kilovým chlapem. Dokonce se mi i nějak líp blije.
Ale teda nechci jí tímto radit, jen otvírám diskuzi.... :-)))
uznávám, že argument sledovanosti má svou sílu, nicméně v konečném součtu všech pro a proti jsem pro stejné odměny.
https://www.youtube.com/watch?list=PLKFp-Uu80AJhM3Yd5KGdvrPXAKUp8vheP&feature=player_detailpage&v=BWQtYJuFvAg#t=2944
Fandino, a tys nějakou dohodu viděla? Existuje vůbec? Kdo jsou smluvní strany? Co je vůbec jejím předmětem?
Je to něco mezi ATP, WTA, lidma, kteří organizujou turnaje a lidm, kteří tam lijou prachy. Martina to má za vyřešené, Nole asi úplně ne. A co má bejt, Je to normálka, lidi se dohadujou , dávají si po hubě, usmiřujou se, zabíjej se tak dlouho, co jsou lidmi. Šimpanzi to ostatně dělají taky a zvířata se taky perou v pitravní a rozmnožovací konkurenci.
Sedíme v televizním a internetovým hledišti a baví nás na to koukat a komentovat to. Tak to děláme. Nestálo mě to žádný peníze a ledničku jě nevyjídá ani WTA, ani ATP, takže vlastně levná zábava. Máte to snad někdo jinak?
http://ihned.cz/tenis/c1-20504240-zeny-i-muzi-dostanou-ve-wimbledonu-stejne
Otázkou je, zda smlouva uzavřená a vymáhaná v atmosféře, kdy jste při sebemenších pochybnostech o jejím obsahu v lepším případě označeni za hlupáka, který tomu nerozumí, v horším vás vyhodí z práce, vůbec splňuje tuto základní podmínku nabytí platnosti/účinnosti.
Kdysi dávno stávkovali v Hollywoodu herci za zvýšení honorářů. Jako mluvčí herecké asociace tehdy vystupoval Paul Newman, který sám sebe zcela vážně označoval za "mluvčího vykořisťovaných"...
2) Rogere, co říkáš na to, že starý Djokovič nemůže pochopit, proč ještě v 34 letech hraješ? Navíc opět vytáhl 12 let starou kauzu...
3) Rogere, co říkáš na ty stejné PM, Navrátilová vyhrožovala/vydírala bojkotem tenistek.... Nole se zastal chlapů....
Se nakonec ani nestihnou novináři zeptat: Rogere, co koleno? Nebo, jak to vidíš na stará kolena.... :-))
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/263878/klecte-a-dekujte-muzum-sef-turnaje-kvuli-utoku-na-zeny-skoncil.html
Na druhou stranu smrt v blažené nevědomosti a beze strachu může mít pro někoho své výhody.
Vadí mi jen, že tytéž nátlakové skupiny bazírují na tom, že se nesmí říkat pravda o tom, proč tomu tak je. Toť vše, víc se k tomu nebudu vyjadřovat.
https://www.youtube.com/watch?v=oyxhHkOel2I
Aby byla spravedlnost, tak by ty odměny musely být individuální, za konkrétní výkon. Proč by měl Rochus, kterej schytal na GS v prním kole 3 kanáry brát víc, než holka, která prohrála 1:2 po třech TB? To dělení na chlapy a baby nemá taky logiku a taky není spravedlivý. Holt spravedlnost, jestli vůbec, je jen ba věčnosti ( ale i tam určitě zavlečeme korupci, Svatýmu Petrovi natlačíme do pelíšku nějakou pěknou ochotnou duši a uspořádáme referendum o spravedlnosti boží a otevřeme tam občanskou válku, kde se nesmrtelný duše budou podřezávat, jen to bude fičet a Lucifer radši nevystrčí z pekla nos, aby mu ho někdo nerozmlátil.
Platy a odměny nemají se spravedlností nic společného,jsou jen o umění najít si činnost, za kterou jsou ostatní ochotni nebo přinuceni zaplatit co nejvíce peněz... tak už je to od Pánaboha na světě zařízeno, jak moudře říkávala tuším Janinka v Broučcích.
Všechno to prostě do sebe zapadá a funguje jak dobře namazaný stroj.
Užij si to, v takovém případě netřeba ani ten soukromý ostrov v Karibiku...
Jinak jsem se lehce podíval na rozpočet - WTA pracuje ročně cca 60+ 72( 4GS) - celkem 132mil. U mužů ATP je to cca 100+ 72(4GS) - celkem 172mil.
Oddělené turnaje by měly logiku, pokud by si obě organizace mohly odměny stanovovat samy. Pokud jsou odměny pro obě pohlaví stejné, tak je to bezpředmětné. Rozhodně by to byl ale zajímavý pohled, kdyby obě pohlaví měly svůj týden. V zásadě souhlasím, že náklady by byly stejné, ale co funguje v jedné ekonomice, nemusí fungovat ve druhé. Muselo by to být prověřeno časem.
Za tohle dostal Djokovič vynadáno od Navrátilové.
?Novak Djokovič, jakkoliv ho mám ráda, evidentně vůbec nepochopil, že když hrají ženy a muži na jednom turnaji, musí být odměny stejné. Myslela jsem, že tohle jsme si ujasnili už dávno,"
Z toho plyne, že si myslí, že by si na stejné odměny vydělaly i tehdy, kdyby hrály ty turnaje odděleně od mužů. U soudu se tomu říká ucelený řetězec nepřímých důkazů.
Každá dohoda se dá změnit či vypovědět, když některé straně přestane vyhovovat. A tento proces obvykle začíná diskusí, o což se Novak snaží a Navrátilová se mu v tom snaží zabránit.
O dohodě tam není ani slovo, mluví s ním spatra jako učitelka s malým harantem.
Takže si laskavě nejdřív zameť před vlastním prahem, než se do mě začneš navážet.
Jo a mimochodem - já vím moc dobře, jaký je rozdíl mezi ziskem a výnosy. Pokud jsi z něčeho usoudil, že ne, pak máš vážné problémy s chápáním obsahu textu.
Mám ji rád, hráčka to byla excelentní. Akorát si někdy trochu nevidí do pusy, jako v tomto případě, kdy komentovala Novaka. Podle všech médií a většiny lidíé tak, jak to tvrdím já - útočně, se snahou jej setřít a jeho názor bagatelizovat.
Jenže ty jsi chytřejší než všichni ostatní, takže to víš líp. Respektive si to o sobě myslíš.
A nevypadáš jako někdo, kdo by měl MN rád.
Kromě toho je velice úsměvná představa, že by holky začly bojkotovat nějaký turnaj jenom proto, že to MN řekne..
https://www.facebook.com/notes/novak-djokovic/better-game-for-all/1104463359606514
Jakou moc, nerozumím?
Tedy to vše platí pouze za předpokladu, že má pravdu Navrátilová, a ne Moore.
Pak je druhý přístup, dotační. Někdo prostě neodvádí práci, za kterou je někdo ochoten platit tolik, kolik on chce, ale pomocí nejrůznějších nátlakových akcí si vydupe to, že požadovaný plat nakonec dostane. Ovšem ten, kdo mu ty peníze vyplácí, by třeba zkrachoval, protože cena jeho produktu stoupne natolik, že ji nikdo nezaplatí. Čili je nutné vzít ty peníze někomu jinému. A přesně to se děje na společných turnajích ATP/WTA, kdy se PM tenistek dotují z příjmů zajištěných tenisty. Tohle tvrdil trochu nevhodným způsobem Moore a diplomatičtěji Djokovič.
To je faktický stav věcí. Navrátilová to napadla, takže si zřejmě myslí, že by si ženy na samostatném turnaji vydělaly dost na to, aby jim pořadatelé mohli vyplácet stejné PM. To je logické. Nebo si to nemyslí, pak je ale potřeba si nalít čistého vína a uznat, že Moore má pravdu. Ona ale chce dotace, o kterých se navíc nesmí mluvit...
http://files.viaweb.cz/image/37/2010-rijen/duse/k6d.jpg
Pokračovat můžem nějak takto:
http://img.blesk.cz/img/1/full/2186649_.jpg
A pak se uvidí... ;-)
Mamí, můžu jít ven za klukama?
Můžeš, ale jen tehdy, když s sebou vezmeš malého bráchu, jinak ne.
Jakože:
Chceme pořádat mužský turnaj, máme na to vše potřebné.
OK, můžete, ale musíte tam mít i turnaj žen a dát jim stejné peníze, jinak ne.
Kdyby měl Larry Ellison takové koule, jak o sobě s oblibou tvrdí, tak by se za Moora postavil a řekl by, že ředitelem zůstane a která z žen nechce, ať do IW příště nejezdí. Alespoň by dostaly šanci ukázat se (a vydělat si) jiné hráčky.
Znovu zdůrazňuji, že proti tomu dotování nic nemám, když to všem vyhovuje. Jen mě sere, že si Navrátilová (a ty) ještě drze domáháte toho, že se o tom nesmí ani mluvit.
PM se u turnajů jedné kategorie dost často liší i v rámci jednoho okruhu.
Stan to jenom chce potvrdit v praxi.
Vše, co říkám, je fajn, tak to oddělme a uvidíme. Náklady o tolik vyšší nebudou, dokonce bych řekl, že jejich růst bude nepodstatný.
Třeba by se po oddělení turnajů skutečně zjistilo, že naopak mužská část společných turnajů kanibalizuje tu ženskou, proto tam je menší návštěvnost a musejí se prodávat pětkrát levněji, a že je tedy nakonec pro WTA výhodnější pořádat je samostatně. Snažím se o tom uvažovat bez předsudků, čistě ekonomicky.
Co tady většině zjevně nedochází je to, že kdyby ty ženský byly tak strašně prodělečný, nikdo by jim stejné odměny nedal. A nic by si nemohly vyvzdorovat, protože by v ruce neměly žádné páky. Jinými slovy kdyby se organizátoři těch největší turnajů dohodli, že stejné PM dávat nebudou, tak by to bez problémů mohli provést a WTA by neměla šanci s tím cokoliv udělat - těžko by ty holky mohly bojkotovat všechny největší turnaje v roce.
:-))
Jeho názorům dává za pravdu mimo jiné komentář britského deníku The Times. "Vezměte si třeba jedno z klasických finále Wimbledonu v roce 2014, kdy Djokovič po třech hodinách a 56 minutách udolal v pěti setech Federera. Fanoušci na centrkuru dlouho aplaudovali, někteří měli dokonce slzy v očích. Den před tím smetla Petra Kvitová Eugenii Bouchardovou 6:3, 6:0 za 56 minut a inkasovala stejné peníze jako Djokovič. Lístky se přitom prodávaly za méně než pětinovou cenu v porovnání s mužským finále. Čísla globální televizní sledovanosti byla při dámském finále výrazně nižší," píše tradiční list.
http://www.sport.cz/ostatni/tenis/clanek/761141-djokovic-se-pustil-na-minove-pole-a-narazil-vubec-nic-nepochopil-plisni-ho-navratilova.html#hp-sez
http://europe.newsweek.com/djordje-djokovic-brussels-attacks-439383?rm=eu
Jinak cestuju hodně, ale vůbec nestojím o další zvyšování rizik pacholjama s bombou.
Na GS ženy hrají na dva vítězné, muži na tři, to je fakt, přes který nejede vlak.
https://www.youtube.com/watch?v=mputURlmCa4
A jeste jsem tam nasel toto:
https://www.youtube.com/watch?v=xTGYt-iUP04
pripravim zdravou a vydatnou veceri, coz prokladam hranim na klavir;D)
Ideální žena podle časopisu Selský první pohled... ;)
Ale jen tak mimochodem, ve skutečnosti tu nejde ani tak o práci. Mnohem víc jde o prachy. Když ti Muži hrají finále ve Wimblu o hodinu dýl (což by mohl být takový podhodnocený průměr), tak i při stejné sledovanosti zápasu (jakože je u mužů dokonce vyšší, jak bylo již ukázáno) mají televize sledovanost větší, jelikož mají o hodinu víc na reklamy.
Ve zkratce - muži poskytují obecně lepší produkt (jak dokazují čísla sledovanosti) - lepší kvalita.
Muži tento produkt poskytují déle (průměrně) - větší kvantita.
A i přesto mají pouze stejné peníze, jako ženy, které obecně poskytují kvalitativně i kvantitativně horší produkt. To by nebylo až tak hrozné - hrozné je, že když někdo na tento fakt upozorní, tak ho málem lynčují. Ale argumenty nemají žádné.
Že chlapi poskytují kvalitativně lepší či zajímavější produkt je čistě subjektivní dojem.
Ono to vůbec není o tom, jestli mají stejné odměny, ale jestli si ty odměny, které holky berou, zaslouží. A zřejmě ano, když je někdo ochotný jim je dát.
Ok. Takže když ty a tvůj spolupracovník budete placeni od práce a dostanete práci, tak ti rozhodně nebude vadit, že tys musel převíst tunu písku a tvůj spolupracovník jen půl tuny za stejný peníze. Jste placeni od úkolu, co na tom že jeden úkol zabere dvakrát tolik práce a námahy. Určitě by ti to nevadilo.
Ale jinak jak už jsem psal, hlavní problém nevidím v rozdílném produktu za stejné peníze. Hlavní problém vidím v tom, že se někdo ozval, dokonce měl fakticky pravdu, ale jelikož to bylo o špatném tématu, tak ho všeci sjeli a dostal vyhazov (resp. skončil).
Padni na kolena.... :-P
b) kvůli tomuhle jsem nikomu do hlupáků nenadával
c) za svoji chybu jsem se tehdy hned omluvil
b) tak mně jsi nadával (proto si to pamatuju)
c) omluvil ses, až jsme tě umlátili argumenty
b) nenadával
c) omluvil jsem se hned poté, co jsem byl upozorněn na chybu
A: Hele pozor, na finále ženských bývá šíleně natřískáno. Mám celkem strach.
B: Tak budem vstupenky prodávát za desetinu.
A: Ne, to by přišlo až moc málo lodí. Pětina musí stačit.
http://isport.blesk.cz/clanek/tenis/263887/prestrelka-djokovic-mluvil-o-hormonech-navratilova-ho-setrela.html
Za mě jej omlouvá jeho věk.
Ale i ten věk může mít určitý dopad, známe z TP, že čím starší, tím to zákonitě neznamená, chytřejší....
ono se říká, že se stárne k moudrosti, ale Hemingway to vyvrátil a řekl, že nestárneme k moudrosti, ale k opatrnosti. Jako že si každou věc promyslíme, než ji uskutečníme, což u mladých neexistuje a na TP ani u starších :-)
Som zvedavy na jeho vyjadrenia :)
u nás se dějou dost horší věci a nerezignuje nikdo a lidi už si zvykli že to tak je....
Být to naopak = "Kdybych byl tenista, každý večer bych poklekal a děkoval bohu, že se narodila Serena Williams, protože ona tenhle sport táhne." Tleskalo by se, oceňovalo za prozíravost, nu a možná by byla i Nobelovka.
I tak je to blb.
A Nole tomu rozumí určitě víc než ty a já dohromady !!!
A jak moc rozumí problematice financování Nole, to je taky otázka.
http://citat.cz/wp-content/uploads/2012/07/banner9.jpg
Avšak on mluvil o těch prvních, a to dokonce ne o všech, ale o těch turnajích, kde je prize money stejná. Tedy o GS a některých dalších společných turnajích, jako je třeba Indian Wells (a obecně v podstatě Masters). A tam pravdu má. A o tom mluvil. Že ty si tu vytvoříš strašáka (viz Čapka) a následně ho s velkou slávou zničíš na tom nic nezmění.
Třeba v případě WB by to bylo jednoznačně ku prospěchu, zatížení dvorců by se snížilo a hrálo by se více na trávě než na hlíně.
Jinak ten pán je asi na hlavu nebo chtěl spáchat profesní sebevraždu, jinak si jeho vystoupení nedokážu vysvětlit. V dnešní době všemožných "práv" a "přirozených nároků" se pravda říkat prostě nemůže. Na druhou stranu řekl jen polovinu pravdy, nejen hráčky WTA, ale i ostatní hráči ATP by každý den měli děkovat Federerovi a Nadalovi (a následně Djokovičovi a Murraymu) za to, že jim závratně navýšili příjmy.
Ta hnusná politická korektnost... :-/
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-35859791
Mě tam zaujala tabulka, kde menší turnaje mají u žen poloviční prize money, ale tam kde jsou ženy dohromady s muži je stejná prize money. Závěr ať si udělá každý sám.
Ale pravdou je taky, že je lepší problém, záležitost, pojmenovat. Než se tvářit že není. A nebo dokonce hrozit těm, kteří o něm mluví. Pak hrozí, že se objeví ještě větší problém.
Bojkot může být fajn a krátkodobě by něco prosadil. Jenomže proti tomu stojí chladná úvaha byznysmenů, jestli se vyplatí pořádat ženské turnaje nebo mít je v tv.
Že zrovna na Velké Moravě je boom ženského tenisu, je pro něj spíš špatné, protože pak zase chybí zájem ve velkých zemích. A ty jsou klíčové pro byznys.
A btw, zkontroluj si třeba ten kriket, když už byl zmíněn. 4. nejpopulárnější sport naší planety. Hraje se ve 3 verzích, z nichž ta NEJKRATŠÍ má cca kolem 4 hodin, další nějakých 8 (resp. celý den) a poslední, která se považuje obecně za vrchol tohoto sportu, se hraje 5 DNŮ!!! Ale iqe řekl, že dlouhé zápasy nikoho nezajímají, takže kriket samozřejmě nikoho zajímat nemůže, že ano...
Argument s televizí je samozřejmě zcela mimo - tedy plně odpovídající tvému argumentačnímu formátu. V televizi jim nejde o to, že dlouhé zápasy lidi nudí, v televizi mají obecně problém se sporty s nestanovenou hrací dobou. Z pohledu televizní dramaturgie je samozřejmě daleko pohodlnější vysílat fotbal s jasnou délkou devadesáti minut než finále mužského GS, které může trvat hodinu a půl, ale také pět hodin. To vůbec nemá nic společného s otázkou "nudy".
No a u WTA to je jenom nepřímo. Pro WTA bylo důležité mít rovné prize money. Nárust ať už obstará ATP. A v když se někdo ozve, tak být uražený, ohánět se rovnoprávností. Ale zrovna Serena určitě propagaci WTA pomáhá.
http://www.googlefight.com/wta-vs-atp.php
Chceš mít tvrdá data. Máš je mít. Nic přehlednějšího, než ten gráfek jsem nenašel. Jedná se o americkou stanici ESPN. Všimni si, že i tam jsou mužská finále sledovanější i v tom případě, kdy hraje americká legenda Serena. Když nehraje ona, rozdíl je propastný. A fanoušky Kvitové jistě nepotěší, že nejmenší sledovanost za poslední roky mělo právě to finále s ní.
Když vyextrahuješ ty, co fandí kvůli českým hráčkám, tak ti zbyde pár, kteří to fakt sledují a sledovali by, i kdyby v TOP 1000 nebyla jediná česká hráčka. Pod ATP je naproti tomu podle mě tak 95% lidí, kteří by to sledovali, i kdyby nebyl v TOP 1000 ani jeden český hráč.
A na co myslíš v mezihře? :-)))
http://www.novinky.cz/koktejl/398309-kocka-zlodejka-nakradla-v-sousedstvi-hromadu-spodniho-pradla.html
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele