Djokovič si v Melbourne znovu zatrénoval. Úřady řeší nesrovnalosti v příjezdovém formuláři

  • Novak Djokovič si po propuštění z detenčního hotelu před obhajobou titulu v Melbourne podruhé zatrénoval. Zatímco hrál asi hodinu na kurtu Roda Lavera, australské deníky uvedly, že se řeší, zda nelhal při vyplňování příjezdových formulářů. Nejasnosti jsou dále i s pravostí pozitivního testu na Covid-19.
    11. 1., aktualizováno | Aktuality |  171 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

Srbskému tenistovi pondělní soud obnovil vízum, které devítinásobnému vítězi úvodního grandslamu sezony po příletu zrušily úřady kvůli zpochybnění schválené výjimky z očkování proti koronaviru.

Soud ale řešil procesní věci a o osudu Djokoviče a jeho účasti v turnaji, který začne v pondělí, rozhodne ministr pro imigraci Alex Hawke. Výsledek šetření by měl oznámit ve středu.

"Je to v procesu. Ministr Hawke případ důkladně zkoumá. V současné době nám to nepřísluší více komentovat," uvedl ministrův mluvčí. Pokud by Djokovičovi vízum zrušil, následná deportace by znamenala pro čtyřiatřicetiletého Srba zákaz vstupu do Austrálie na tři roky.

Australské deníky The Age a Sky News mezitím přinesly informaci, že Djokovič nejspíš lhal při vyplňování formuláře: uvedl, že 14 dní před příjezdem do Austrálie (6. ledna) nikam necestoval. Tenista ale odjel z Bělehradu na trénink do španělské Marbelly. Djokovič údajně tvrdí, že cestovní doklady za něj vyplňoval australský tenisový svaz.

Ostře sledovaný případ spolu řešili i ministerští předsedové obou zemí. Scott Morrison a Ana Brnabičová spolu mluvili po telefonu a navzájem si vysvětlovali situaci.

Mužská tenisová organizace ATP v prohlášení mimo jiné uvedla, že vítá rozhodnutí pondělního soudu, jelikož situace byla nepříjemná na všech frontách včetně příprav Djokoviče na Australian Open. Vedení ATP zároveň zdůraznilo, že hráčům očkování doporučuje a 97 procent tenistů ze světové stovky účastnících se turnaje vakcínu proti koronaviru podstoupilo.

Djokovič očkovaný není a výjimku dostal na základě prodělaného onemocnění Covid-19 za poslední půl rok. I okolo toho ale jsou nejasnosti, jelikož podle svých právníků měl pozitivní test na koronavirus 16. prosince, pak měl být v karanténě, ale o den později se objevil na veřejnosti.

Kauza tenistů, zdravotních výjimek a víz pro vstup do Austrálie
04. 01. 2022 11:48 Kontroverzní rozhodnutí? Djokovič dostal výjimku z očkování a může hrát na Australian Open!
05. 01. 2022 09:58 Australany pobouřila výjimka pro Djokoviče. Země zaznamenává rekordní přírůstky pozitivních testů
05. 01. 2022 11:18 Zdravotní výjimka? Předlož důkazy, jinak opusť Austrálii, vyzval australský premiér Djokoviče
05. 01. 2022 17:40 Djokovič uvízl v Melbourne na letišti kvůli špatnému vízu, hlídá ho policie
05. 01. 2022 22:43 Djokovič musí opustit Austrálii, nařídily mu to úřady
06. 01. 2022 09:17 Djokovič odmítl opustit Austrálii. Zůstává v karanténním hotelu a čeká na pondělní soud
06. 01. 2022 10:48 Nadal: Novak znal podmínky dlouho dopředu, mohl se přizpůsobit (naočkovat)
06. 01. 2022 15:15 Djokovičovi rodiče: Se synem zacházejí jako s kriminálníkem. Je ve špinavém hotelu s imigranty
07. 01. 2022 12:58 Voráčové v Austrálii zrušili víza a zavřeli ji do hotelu jako Djokoviče. Češka poletí domů
07. 01. 2022 18:58 Voráčová: Očkování jsem po minulé sezoně nestihla, chytila jsem covid
08. 01. 2022 10:15 Djokovič v prosinci prodělal Covid-19. Proto dostal výjimku, uvádí Srbovi právníci
08. 01. 2022 15:13 Voráčová názor nezměnila. Dnes z Austrálie odletěla směr Dubaj
10. 01. 2022 07:40 Postup úřadů byl špatný, rozhodl soud. Djokovič má obnovená víza, ale hrozba vyhoštění stále trvá
10. 01. 2022 13:53 'Cirkus' v Melbourne: Střet policie s příznivci Djokoviče, místo jednání porno
10. 01. 2022 14:36 Obavy šéfa srbského parlamentu: Australské úřady se zjevně rozhodly Djokoviče deportovat
10. 01. 2022 15:04 Nadal: Spravedlnost promluvila. Ať už s Djokovičem souhlasím, nebo ne, měl by v Melbourne hrát
10. 01. 2022 15:41 Djokovič se konečně dostal na kurt. V Melbourne chce zůstat a bojovat na Australian Open
11. 01. 2022 09:44 Djokovič si v Melbourne znovu zatrénoval. Úřady řeší nesrovnalosti v příjezdovém formuláři
Luboš Zabloudil, TenisPortal.cz, ČTK
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (171)
11.01.2022 23:04Od: Vlk-v-trave Martina Navratilova
No..., ta si to asi slizne behem 24 hod. ATP uz oficialne podporila Ultrona, ale podrzku od Martiny Ultron nedostal...

https://www.youtube.com/watch?v=xMXxvW-NJRs

Uz je to i na puntu:

https://www.puntodebreak.com/2022/01/11/navratilova-critica-djokovic-quieres-lider-debes-dar-ejemplo-comun
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:12Od: paddy
dobře mu tak, není LGBT smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:59Od: paddy flashback [ Reagovat ]
11.01.2022 22:54Od: No-le
Nevěřím, že ho nechají hrát. Bude to smutné ráno...
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:06Od: Nola
svet sa netoci okolo Novaka, zase to netreba brat tragicky, australania ho tam nechcu, boli uzamknuti, su zaockovani a Novak je momentalne ich tercom nenavisti, predstavuje totiz slobodnu volbu, ktoru oni nemali, radsej nech stade vypadne, ako ho ma nejaky blazon, ktory je masirovany mediami napadnut
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:08Od: Forehand
To si si asi pomýlila Ameriku s Austráliou.

V Oceánii poznaju ludia zbrane akurát tak z netflixu :)
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:17Od: Nola
chapes kontext vobec?
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:22Od: Patik
Ako keby Djokovic mohol zato ze oni mali tvrdý lockdown..oni sa nechali zavrieť a napichať..mali sa vzoprieť..co s tým má Djokovič..
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:29Od: paddy
Djokovic N. bude hrát na Australian Open 2022
ano 1.40 (včera 1.22)
ne 2.73

kurz lítá nahoru a dolů jako kurviny kalhotky smile smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:35Od: Forehand
Skoda, ze nemám odvahu capnut to stvorciferne za 1.40.

Ale podla mna tutovka na hranici 1.05.
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:57Od: brixner
"Kurviny kalhotky"...todlencto si, s dovolenim, přivlastnim!smilesmilesmile
[ Reagovat ]
12.01.2022 07:40Od: mendrit
To vypsal kdo prosím ?
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:16Od: Ela-fon-isi
Na Aktuálně píšou, že Novak je Ježíš a Spartakus v jednom, říká Srďjan, tak bacha na urážky.smilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:24Od: Patik
Toto je situácia vhodná presne pre Srdjana.. Ešte keby v tom figuroval Federer bolo by to pre tatka dokonalé..
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:45Od: paddy
Federer v roli Jidáše a je to komplet smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:53Od: Vlk-v-trave
Big3
Jezis - Djokovic
Pilat - Nadal
Jidas - Federer
[ Reagovat ]
12.01.2022 03:24Od: Tomas_Smid_fan
Piláta s Jidašem prohoditsmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:00Od: paddy Der Fall Djokovic - das kollektive Versagen
Případ Djokovič - kolektivní selhání
vyvážený článek z německého Tennis Magazin

- autor se s Djo od r. 2006 osobně několikrát setkal a na úvod zmínil několik komplimentů na jeho osobu
- záležitost je tak komplexní, že nelze zaujmout černo-bílý pohled a vyvolává mnoho otázek
- nekoordinovaný postup mezi australskou vládou, státem Victoria a AO, Djo přiletěl a vízum zrušeno
- evidentní konflikt zájmů, AO chtělo no 1 pro vlastní prospěch, vláda pod tlakem populace
- po soudu groteskní podívaná na tiskovce v Bělehradu ("vítězství větší než zisk GS")
- Vyhrála spravedlnost? Ne!
Mnoho nezodpovězených otázek. Co kdyby nebyl pozitivní (odmítá očkování)? Focení během karantény, pobyt ve Španělsku před odletem, zmeškaný termín pro výjimku 10.12., proč to organizátoři povolili?
- tato mediální fraška jen pomohla dále rozdělit společnost, jsou pouze poražení: organizátoři AO, stát, rodina Djo (jejíž arogance se stala neúnosnou) a Djo sám

https://www.tennismagazin.de/kurz-cross/der-fall-djokovic-das-kollektive-versagen/

může pomoci
https://translate.google.cz/

======
kdo to chápal, tak bylo jasné, že soudce nemohl rozhodnout jinak
(všichni jsou vinni, a proto budeme dělat, že se nic nestalo)
- sázka zadarmenko, kterou může zhatit už jen pouze Hawk eye smile smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 20:37Od: Nola
Novaka vraj dnes, resp. zajtra - australskeho casu deportuju
[ Reagovat ]
11.01.2022 20:47Od: No-le
Zdroj?
[ Reagovat ]
11.01.2022 20:55Od: Forehand
Jedna pani povedala.
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:30Od: paddy
bylo by to logické, záleží jen na shovívavosti vlády, což by obyčejným lidem neprošlo

nesouvisí to s turnajem ani očkováním, ale je to obyčejný průser vlastní vinou
lež ve formuláři, že necestoval

ať už je celý zbytek pravda, pak byl prokazatelně v Bělehradě a okolo Silvestra se musel přesunout do Španělska, což znamená cestování 14 dní před příletem do AUS, které zapřel
v pasu mohou být i razítka

uvidíme smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:31Od: paddy
třeba mu dají jen pokutu smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:45Od: Nola
ty si vysetrovatel? ono sa vela popisalo na soc.sietach, ale myslis, ze by to sud neskumal uz predtym? to sa mi nechce verit ...... z tzv. novinarov sa stali vysetrovatelia, detektivi a.p., maju pravo ho deportovat a neuviest ziadny dovod, to je cele..... ci uz klamal s tymi detmi, alebo nie, to sa tyka Srbska, nema to nic spolocne s AUS, bude to politicke rozhodnutie, ale dolezite je podotknut, ze on tam siel hrat tenis na zaklade pozvania TA, to je cele
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:55Od: paddy
ano, psal jsem, že jel v dobré víře

ale teď se zjistilo, že lhal u obyčejné nesouvisející věci, a to je problém min. pro jeho reputaci

navíc je tu už vážný problém i s tím testem, který klidně ignoruji

According to Der Spiegel, accessing Djokovic's test result via QR code on Monday evening Australia time revealed a negative test result, before a subsequent attempt showed a positive result.

The paper version reportedly indicates that the alleged positive test result is not from 16 December, but - according to the time stamped on it - from 26 December, 14.21 Serbian time.

According to findings by the IT research group Zerforschung, and shared with Spiegel, the positive test from 16 December had the Serb testing system number 7371999. The negative test result, carried out on 22 December reportedly had an identification number that was around 50,000 positions lower. The Zerforschung researchers have told Spiegel they have confirmation that the test ID numbers rise, rather than fall, raising questions that the test allegedly from 22 December was carried out prior to the test allegedly from 16 December.

https://www.theguardian.com/sport/2022/jan/11/australian-border-force-investigating-whether-novak-djokovic-made-false-travel-claim
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:17Od: Nola
https://childrenshealthdefense.org/defender/djokovic-australian-open-health-freedom-movement/

toto je lepsie
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:10Od: lars
A kdy dostal tu pozvanku TA?
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:48Od: Patik
Neviem či to tu niekto písal ale čítal som že Rafa bol pozitívne testovaný 20. decembra a do Austrálie pricestoval 30.decembra..vraj podľa austrálskej vlády nemohol vstúpiť do Austrálie minimálne 14 dní od pozitívneho testovania..nejaké info ?
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:51Od: Forehand
Ziadne info, len tma Paťo. Zabal to.
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:59Od: Patik
https://www.sportingnews.com/au/tennis/news/sydney-fc-star-accuses-australia-of-covid-19-double-standards-in-favour-of-rafael-nadal-slams-djokovic-treatment/1481r3y3eiezd1pegfm9mq9e8p
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:06Od: Pe3k
"If you are an Australian citizen and you are not in the country, and you have COVID-19 in another country, you cannot enter Australia for the next 14 days. This applies to Australian citizens, but also to everyone else."

Takže i Nadal porušil zákony pro vstup do země a měl by být okamžitě deportován. Takže ani ten titul co vyhrál proti hráčům kolem 120 místa světa se nebude počítat.
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:09Od: Nola
to som tu celu dobu pisala, ale FH nesedel na hodinach matematiky v skole
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:10Od: Patik
prepáč nevšimol som si to..tých príspevkov tu bolo strašne veľa..
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:11Od: Forehand
Jo, aj Bencic, Jabeur, Rublov a dalsí :D

Evidentne to nie je zákon, ale len odporúčanie, prípadne čosi nezáväzné.

Kdežto status ockovaného je jasný ako facka. Jablká a Hrušky.
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:45Od: Nola
kedy prisli do AUS?
[ Reagovat ]
11.01.2022 21:53Od: Forehand
To nebudes mat problem zistit. Mas prehlad v jurisdikcii, v zdravotnych vynimkach, celkovo si velmi zbehlá :)
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:10Od: Patik
a teraz kde je pravda..kto ju má a kedy ....
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:13Od: Nola
pravda je na strane etablishmentu, ta sa ohybat podla toho koho zaujmy sa chrania
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:15Od: Patik
no asi tak..pravda je veľakrát subjektívna..
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:23Od: Ereinion
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:35Od: Mantra byl jsem
si pinknout a v přestávce tu byl chlapík co mi řekl, že nemám mít strach
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:24Od: FulnekUltras zaprodaný erárkorporát ať si řeší co chce
zásadnímu globálnímu obratu proti kovidfašismu už stejně nezabrání smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:27Od: Smazaný účet
Přesně tak! Přes spáleniště, přes krvavé řeky, pluk za plukem jdem neochvějně dál!! Zvítězíme!
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:29Od: Nola
https://twitter.com/Certinfy/status/1480924873446805507
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:33Od: Smazaný účet
No :)
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:40Od: Nola
teraz koluje dalsi klicbait, vraj je potvrdenie o ockovani falosne, brigada pracuje naplno, nechcu ho tam, mal by sa na nich zvysoka vy.rat, hladaju, sturaju.....

keby bol normalny kupi si tri covid pasy a prilepi ich moralistom medzi oci smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:42Od: Smazaný účet
Přesně tak!!

Ale to je fuk, neřeš. Ten turnaj se podle mne ani nedohraje. Gyros pozitivní, Bernie bude asi taky, tam jich bude mrak.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:45Od: FulnekUltras
;-))))) smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:46Od: Nola
smile

ale on nie je, a to drazdi vacsinu posahanych mainstreamom
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:00Od: dappe
Na Berniem je dobré, že i kdyby byl pozitivní, tak délka jeho zápasů snad ani nepostačuje k nakažení další osoby. :)
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:36Od: brixner
Ještěs zabudol zákopy, vostnatý dráty, bunkry, maskáče, bodáky, granáty, vopasky, čutory, votvíráky, nože, kudly, dýky, bajonety, sekery, sudlice, halapartny, praky, voštěpy, šavle, luky, šípy, šipky...vono by toho asi bylo víc, jak kdysi řek L. Armstrong "Nezáleží, co do toho dáš, ale co z toho vzejde!"
Ale práuda - dycky zvítězíme!
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:39Od: Smazaný účet
https://youtu.be/KF-W4VonrMo?t=78
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:44Od: brixner
Jojo, je toho požehnaně, vono víst válku anebo mít v cajku hromadu lejster...to by jednoho uvondalo...smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:03Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:17Od: Smazaný účet
Začala celosvětová žaloba za zločiny proti lidskosti, kterou podal a přijal Nejvyšší soud Kanady. Tým více než 1 000 právníků a více než 10 000 lékařských odborníků pod vedením Němce Reinera Fuellmicha, jednoho z nejmocnějších evropských právníků, zahájil největší soudní proces v historii nazvaný "Norimberk 2" proti WHO (Světové zdravotnické organizaci) a skupině Davos (Světovému ekonomickému fóru vedenému více než 80letým Klausem Schwabem) za zločiny proti lidskosti.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:26Od: FulnekUltras
smilesmilesmile

ještě k těm šmejdům mohli přidat celý Bilderberg i s "našimi" "génii" typu Schwarzenberg, Pehe, Dlouhý apod.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:39Od: brixner
Píše se géniusema, vobčas i géniusemi, to záleží na tipu věty.
To jen pro pořádek...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:28Od: No-le
Píše se génii. Pardon.
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:42Od: brixner
No jasně...smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:19Od: Pavlis
Ten přepis hovoru se stráží na letišti jsem četl. Ať už měl tenista jakékoli papíry a povelení, domnělé či oprávněné a tak, problém mohl vzniknout tím, že to řešil na místě, kde oni měli jiné informace než tenista. Tzn. že každý postupoval dle svého nejlepšího uvážení, aniž by si byl vědom nějakého pochybení. Prostě oficiální cestou nedošlo k synchronizaci Djokovičových papírů s pracovníky letiště, ti pak jednali nekompromisně, jak ukládá přísný imigrační zákon Austrálie. A samozřejmě, je to i otázka kompetencí. Civilista versus úředník. A logicky nelze zpochybňovat ty, kteří bdí nad vstupem do země. A jelikož bylo to ráno a sportovec neměl žádné další možnosti, popř. je na místě neučinil, jak sám říkal těm imigračním, museli oni, co ho tam kontrolovali a zadrželi, učinit nějaký další vývoj v té věci. A ten skončil, jak známe.

Chyba ale bude na všech orgánech do toho zapojených, tenisový svaz, pořadatelé AO, vláda, úředníci, ujišťovači Novaka a podobně. Šílený šlendrián, anebo prostě jen neuznali jeho argument o prodělaném covidu. A pravda, není očkovaný a Voráčková rovněž ne.
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:23Od: Marduch
https://www.idnes.cz/sport/tenis/novak-djokovic-australie-prilet-vyslech-obhajoba-dukazy.A220111_110423_tenis_ikuc
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:19Od: Vlk-v-trave
1/ Urednik klasika, casto take narazim, mas papir, ktery po tobe chteli, ale najednou to nestaci a chteji neco jineho...nebo doplnujicicho...
Jenze, kdyz uz jdu po druhe, tak vim, co me vetsinou ceka a moc toho necekam:) Casto zalezi, jakeho chytnes...ale s vizy...tam si clovek dava vzdy bacha, hlavne c kovidu, co vsechno mas mit, potreboval jsem nedavno...takze sranda to neni:)

2/Djokovic tam leti pokolikate? Kolikrat cestuje behem roku? A je prekvapeny, ze mu neco chybi, a ze bude stacit potvrzeni Victorie, s tim, ze tvrdi, ze to je potvrzeno Federalama, takze jak by nevedel dobre co ma v ruce a hodi to na Australsky Tenisovy Svaz, jenze nevim jestli je to uplne jeho povinnosti...To drive mu to take zarizoval vzdy Klokani Tenisovy Svaz?

3/Deklaruje, ze 16.12. mel Kovid... predpokladam, ze se asi sekl... rekneme v tom stresu z urednika, to clovek casto placne, kde co...jen aby mel pokoj...mel ho asi prukazne pozdeji, jinak by nespaciroval vpohode mezi lidma. Takze take trochu chaos...a pravnici to musi pak rovnat, bo clovek nema jinou moznost na obhajobu, splest se proste nemuzes...

4/V papiru ma vyplneno, ze nebyl v jinem state, ale byl ve Spanelsku...ale nevim jak se to bere, kdyz ma bydliste v Monaku...tak jestli jako vychozi je Monako, nebo Srbsko, a nebo, Spanelsko, kde ma dum a je to vychozi bydliste... predpokladam Srbsko, ale nejaky fajny urednicek, jak by chtel...tak by dokazal i na taku pitominu zrusit vizum, komukoliv:)

5/ Mel 20 min. a sup dom, dali mu moznost jit do baraku si zaridit pravniky. Predpokladam, ze moc takovych moznosti nedavaji... clovek leti vetsinou jak ptica za 20 min. na terminal a dom...

Nevim, cele me to prijde, ze se potkaly dva absurdni a chaoticke svety...
a z toho nemohlo vyjit nic rozumneho.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:31Od: FulnekUltras
tak hlavně dosavadní normální svět narazil na "nový" totálně zvrácený - a tentokrát už mu dá opravdu pořádně zabrat, tak jak si celá tato úchylná farmakodiktatura "spasitelů planety" (třeba i za cenu plíživé fyzické likvidace lidí) zaslouží
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:11Od: turista
Novak má barák ve Španělsku v Marbelle, kde s rodinou bydlí.
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:17Od: mendrit
Chyba byla, že na svůj instagram se pochlubil plánovaným odletem na AO, než stačil přiletět tak už to najednou problém byl a byl zadržen. Přijet si bez zájmu médií se tak by mu rušili víza v pro ně daleko horší pozici.
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:20Od: turista
Byl to omyl. Neměl to ventilovat na sociálních sítích tu fotku s kufrem a raketami. Do budoucna by měl na ty včeličky jít ať nemá tak stresový život. Ale z vlastní zkušenosti s diskusemi o očkování s antivaxery vím, že kdo se zabejčí proti očkování tak ho nelze přesvědčit o tom, že to má nějaký smysl. Ale jako člověk ze zdravotnické branže musím za těmi včeličkami stát a konstatovat, že Novak tomu nerozumí. Přirozená imunita není všemocná. Dokáže například zlikvidovat pouhý 1 krychlový centimetr tkáně zhoubného nádoru bez pomoci chirurga. Ale ani ty včeličky nejsou všemocné. Kamarád měl dvě a přesto se bohužel aktuálně plácá v koronaviru s teplotami. A to jinak běhá jak šílený takže kondici má.
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:33Od: George_Renel
A nezvolil přílet ve 4 ráno aby byli méně bdělí?
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:02Od: Vlk-v-trave
To by mohla byt ovsem strategicka chyba:) Pokud by neco takoveho planoval.
Cim mene lidi na letisti, tim dele trva kontrola...a je jedno kolik je hodin. Cim vice lidi, tim lepe...cim maji urednici vice prostoru a casu, a jeste je nejaka takova hodina, je to des...jsou neprijemni, maji cas na jakoukoliv pitomost ti vytknout... Myslim, ze v tomhle bude asi zbehly...
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:06Od: mendrit
Přiletěl o půlnoci a do půl páté s ním řešili víza, pak jel na ,,hotel".
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:10Od: FulnekUltras
za pečlivé asistence civilně oblečených "pomocníků kovidové stráže" v pláštěnkách a s páskami na rukách - co mi to kwa jen připomíná...
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:13Od: Nola
no co?

https://cnn.iprima.cz/pomsta-kvuli-lithiu-djokovic-je-pry-obeti-sporu-srbska-s-australskym-tezarskym-obrem-54978
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:18Od: peRFect
prvních 100 hráčů si vydělá a ostatní jsou max na nule. Po této větě jsem to zavřel. Děkuji panu Jebavému, ale asi mu trochu je*be.
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:19Od: peRFect
ups, mně už taky, nejvyšší čas jít domů
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:44Od: Nola
smile
a co ta milenka? smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:54Od: peRFect
Měla jsi šanci, ale nic. To skvělé Chardonay už došlo. I když Silvánské a Tramín od Omasty taky nejsou zlé :-)
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:34Od: FulnekUltras
tvl, vy "inteligenti" se teda v pracovní době fakt nenudíte ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:45Od: peRFect
Nemám pracovní dobu ))
[ Reagovat ]
12.01.2022 03:54Od: FulnekUltras
tak je to správne, tak to má byt... ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:53Od: Marduch Nový člen Djokolandu :-)
https://cnn.iprima.cz/roman-jebavy-o-djokovicovi-fandim-mu-vice-nez-federerovi-a-nadalovi-55035
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:42Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:47Od: turista
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:06Od: ladinec
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:18Od: peRFect
prvních 100 hráčů si vydělá a ostatní jsou max na nule. Po této větě jsem to zavřel. Děkuji panu Jebavému, ale asi mu trochu je*be.
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:24Od: Vlk-v-trave
Jeste gigin, vcera podal prihlasku :))) Tobe a Nolce.
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:56Od: Pe3k
Podal přihlášku do klubu, který zakládal smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:03Od: Smazaný účet
Už mi došlo písemné vyjádření z vedení Djokolandu:

https://youtu.be/Ku2s3XmcUsA?t=20
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:07Od: Vlk-v-trave
Nejen, ze si vystupil, ale urcite jsi nepodal spravny formular :DDD
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:04Od: Vlk-v-trave
Novy rok zacal ruznymi absurnimi akcemi, takze to bude asi Rok plny absurdit :D
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:21Od: turista
Patrně ano.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:35Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:36Od: No-le
No, myslím že ho pošlou domů, s tím argumentem, že prodělání covidu není dostatečný důvod k udělení výjimky a hotovo. Pak už se ani nemusí řešit, jestli covid měl nebo neměl nebo kde se pohyboval atd.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:50Od: turista
Je to hon na čarodějnice. V Marbelle má barák tak proč by tam nebyl. Kdo chce psa bít hůl si vždycky najde.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:36Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:55Od: Patik
Najprv ho nechajú potrénovať na kurte akoby bolo všetko v poriadku a potom zrazu všetko zle opustite Austráliu..tak buď nech ho nechajú tak alebo nech ho držia..kto mu to tam schvaluje..slovenská vláda ?
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:12Od: Forehand
Teraz je to uz vyslovene o tom, ci pojdu podla pravidiel a ci ten pán Hawke bude mat gule poslat ho domov, odkazujúc. Dovidenia, Hawk.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:19Od: paja70
Kdyby nebyl ten zkur..ný covid, tak se takové nesmysly vůbec neřeší, měli by si taky vzpomenout na to, že jim vloni daroval 15 000 dolarů na požáry,by mě zajímalo, kolik daroval pan Hawk.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:23Od: peRFect
Aha, takže se vrátíme o 3 století zpět do doby koupě odpustků? Vlastně pánbíčkáři to tak mají doteď, že...zahnu manželce, v neděli 20x otčenáš a hřích se smazán.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:30Od: Krisboy
15 tisíc dolarů, to je teda fakt suma. Pro Ježíše je to jako pro mě stovka. Připomněl bych, že např. taková Pink dala půl mega.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:35Od: Krisboy
Celková škoda přes 100 mld AUD. Za Ježíškových 15 litrů jistě Australané hýkají vděčností dodnes.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:42Od: Smazaný účet
1. Dal 1 000 000 eur italským nemocnicím na C19
2. Dal 1 000 000 eur srbským nemocnicím na C19
3. Dal peníze Španělsku na C19
4. Daroval finanční prostředky Austrálii na boj s lesními požáry
5. Daroval finanční prostředky na program pro znevýhodněné děti Melbourne City Mission
6. Koupil CT skener pro bělehradskou nemocnici Dragisa Misovic
7. Najal si soukromé letadlo, aby přepravilo malou dívku trpící vzácným onemocněním k lékařskému ošetření v USA
8. Vzdal se 1 000 000 dolarů z ceny Australian Open ve prospěch juniorských hráčů
9. Dal 500 000 éček na boj proti povodním v Srbsku
10. Dal 110 000 éček na boj proti povodním v Bosně a Chorvatsku
11. Vybral 1 500 000 dolarů pro školky poškozené při povodních
12. Dal miliony eur na vzdělání pro chudé děti
13. Zaplatil zimní přípravu 15 srbských tenistů
14. Nabídl Lorenzovi Musettimu svezení jeho soukromým tryskáčem, aby nezmeškal Wimbledon ani školní zkoušku
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:45Od: turista
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:52Od: Krisboy
Koukám, že už tě ten Ježíšoland pohltil dokonale. Tady se už poněkolikáté předhazuje, že Austrálii daroval 15000 a proto by mu měla snad celá země dosmrti líbat nohy a ne po něm vyžadovat totéž, co po milionech jiných. Já říkám, že neměla a nemusela.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:57Od: Smazaný účet
Však to já nikde netvrdím. A i kdyby v této kauze podváděl, tak se mu nedivím. Na hrubý pytel hrubá záplata.
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:23Od: Krisboy
Ach jo. Já o voze, ty o koze. Myslím, že už jsi plnohodnotným členem toho spolku smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:27Od: Smazaný účet
Jj, blbě jsem to zformuloval a zaplantal dvě věci dohromady. Moc práce... No to je fuk, ale asi víš, co myslím :DDDD
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:35Od: Krisboy
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:38Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:54Od: paja70 Re: gigin
smilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:02Od: peRFect
A přes to všechno, jak mu padají zlaťáky z kapes, tak lže. Že tady nenapíšeš o tý indce co ji brousil a pravděpodobně ji poslal tolik, aby o tom nepsala ani ona. Jooo srdíčkář, to je učebnicový příklad cnosti, jehož fanoušci argumentují jeho finančními dary. Megalol.
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:43Od: Nola
nezavid, vyskusaj aj ty mimomanzelsky sex, mozno ta to hodi do pohodysmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:24Od: peRFect
Nola, ver mi, sex s babou, co bola druhá v ellite model look (tzn. mezi třemi vítězkami), ale přesto neodletěla fotit kampaně, jen aby mohla dál studovat medicínu...prostě krásná a chytrá (jen tam do toho nepasuji já). Každopádně i po deseti letech to má říz a věř, podvádět se, je to poslední co chceme. Zatímco když šel jeden z prvních rozhovorů s Jelenou a ptali se jí, co nejvíc na Novakovi miluje, tak odpověděla, že možnost cestování a nakupování.
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:46Od: Nola
trolujem to si snad pochopil smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:53Od: peRFect
Vzhledem k tomu, co vidím u nás na firmě, v okolí, na insta mezi přáteli a dalšímu, tak ne, nepochopil. Já tenhle smysl pro humor nemám. Zašu*ávat je bohužel tak nějak normál. Z 10ti nejbližších sousedících domů se za poslední dva roky 6 párů rozvedlo...a možná jednou to bylo vyhoření. Jinak zálety.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:44Od: FulnekUltras
tak u tebe bych začal s využíváním pracovní doby ;-)
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:47Od: Nola
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:52Od: brixner
Nojo, ale co takovej Fricek! Nezdá se ti, že to tady poslední dobou moc vojebává? Že by ty přesčasy?
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:56Od: FulnekUltras
gdoví, gde sa po nocách túlá, děvčico... ;-)))
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:49Od: turista
Ale my netvrdíme, že Novak nedělá chyby. Dělá. Nelíbí se nám ale jeho ostrakizace což není nic špatného.
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:25Od: peRFect
Musel jsem si to vygooglit. OK.
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:59Od: paja70
a kdo nelže? v dnešní době? ty koupené cerfikáty na covid atd....bože a kdo nemá dneska milenky, když má peníze?
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:20Od: peRFect
takže to bude nový status quo
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:48Od: FulnekUltras
na pirátskou a stanařskou "čistou morálku" prostě nemá nikdo
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:24Od: Vlk-v-trave
Tyhle argumenty na mne uz nepusobi... penize jsou v obehu... ma je od lidi, a jeho vec jak s nema dal naklada... v tomhle si myslim je hodne lidi naivnich...v tech predstavach odkud jsou takove prize money, nebo jine prachy ve sportu, v umeni, filmu atd. proste jsou od lidi, kteri nemaji casto ani poneti nebo vedomi, ze kdyz si kupuji trebas auto, nebo jiny produkt, ze cast z toho pujde na nejakou odmenu za win v GS, film atd... to same u reklam...
Nemam s tim problem, a tezko to nejak menit, nebot lidi to tak chteji, ikdyz vetsinou nevedome... takze nepusobi to nejak na mne specialne, ani tim neocenuji charakter sportovce, jedno jestli v hokeji, tenise atd., nebo sedat si na zadek z toho proste nebudu:) nebot si to take nekteri odepisuji z dani tyhle akce...a celkem na mne nepusobi jak to neustale omilaji, kde co dali atd.

Co na mne pusobi jsou pribehy trebas takoveho cloveka jak Keanu Reeves, to je opravdu uz zajimavy a za mne pusobivy pripad...:) A asi hodne ojedinely...nebo aspon neznam moc takovych osobnosti...

V cem bych mohl najit nejakou spolecnou rec, ze asi lepsi to, nez aby to promrhal jak Becker, ikdyz ten pepe asi take neco stal:) a kdo vi kolik, a jestli jeste nestoji... ale kolem techto lidi je pijavic vzdycky celkem dost...

Kdyz se vratim k te Australii a daru 15k, tak je asi jedno kolik dal, nemusel dat ani dolar... a to ze dava jinde uz podle mne nema nic spolecneho z tou Australii... neni to jedina zeme z ktere ziskal miliony za win. v turnaji. Ale furt asi jeho vec...vetsinova spolecnost mu ty prachy dala..., takze asi nema smysl se bavit o tom, jestli je zase nekde pusti a za co...:)
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:49Od: paddy
smile
určitě nemusel, ale nikdy tyto peníze nebude postrádat
mít 490 nebo 500 mil. USD není rozdíl
na druhou stranu mnoho boháčů si své peníze chrání

je však neseriózní ho povyšovat nad lidi, kteří by např. dali jen 500 Kč

taková 5-stovka může být likvidační pro samoživitele s dítětem, který bere 20 tis. čistého měsíčně

nerovnost majetku ve světě je obrovská a zároveň nespravedlivá

1% nejbohatších má polovinu světového majetku a je na nich jak s ním budou zacházet, protože oni, jejich děti a vnuci tyto peníze nedokážou utratit ani si vzít do hrobu

čeští miliardáři mají nadace v řádů miliónů korun - plivanec
šéf Avastu věnoval několik miliard - polovinu svého majetku

charita často slouží jako štít

neuznávám celebrity, které svým ksichtem zaštítí nějakou nadaci, nedají ani Kč a jen získávají popularitu z peněz vybraných mezi obyčejnými anonymními lidmi smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:54Od: paddy
oprava v řádu desítek miliónů
[ Reagovat ]
11.01.2022 22:50Od: peRFect
Tak pokud hodíš 500 milionů na konzervativní nemovitostní fondy se 4%, tak je to dvacka ročně.Po časovém testu tří let to ani nedaníš,takže není problém spočítat,že Novak ty ochozí dary ani na účtu nepozná,neb se mu daleko vyšší částky jednoduše generují.
[ Reagovat ]
11.01.2022 23:10Od: paddy
ale chamtiví by to neudělali

kdo má hodně, chce ještě víc, když může
[ Reagovat ]
12.01.2022 07:42Od: mendrit
Z cizího se tak lehce utrácí smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:13Od: giovani
Obdivuhodné, ale hejterom je to aj tak jednoducho. Nech sa zadusia tou nenávisťou.
[ Reagovat ]
11.01.2022 18:22Od: turista
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:17Od: vladka
...a koupím jí nový auto smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:30Od: Forehand
Pan Hawk mozno daroval viac ako 0.0001 percenta svojho majetku, co predstavuje tych 15.000 k stavu prize money Djokovica, kto vie.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:56Od: paja70 Re: Forehand
Je to jeho země, pana Howka, tak ten se měl pořádně prásknout do kapse, Djokovič rozdává na všechny strany.... nevím, který tenista by dojel Štěpánkovi na rozlučku....
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:57Od: paja70
prásknout přes kapsusmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:59Od: peRFect
Dal to samé jako Šarapka...takže bych to tady moc nevytahoval.
[ Reagovat ]
11.01.2022 14:44Od: annah
Štěpánek byl jednu dobu jeho trenér, takže Noleho účast na rozlucce má logiku.
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:24Od: paddy
to fanatikům nikdy nedojde

ať žije Ježíš! smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:36Od: Forehand
Stepankovi na rozlucku?..

Tak az teraz som precitil Novakov zmysel pre charitu, to uz ano.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:38Od: turista
Djokovič sponzoroval mnoho projektů v Srbsku i v zahraničí. Navíc bojuje za zvýšení odměn pro žebříčkove níže postavené hráče jako nikdo jiný z top 10.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:35Od: turista
Stejně ti to ten Tvůj kůň nevyhraje i kdyby Novaka vyloučili. Soud nějak rozhodl. A covid byrokrat to může zase zrušit. Mají tam epidemiologickou diktaturu ti protinožci.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:51Od: FulnekUltras
on prý je tam nával na tu školu ;-)))
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:57Od: turista
Nevím, proč na TP dostává prostor nick Poslední Skaut - velice aktivní toxický uživatel Twitteru s cigaretou v ústech, který se za celá léta nezajímal o tenis ale o politiku a o vše kde může vyvolat konflikt. Takový falešný rádoby Mirek Dušín.
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:55Od: George_Renel Přepis jeho rozhovoru s imigračním
https://www.idnes.cz/sport/tenis/novak-djokovic-australie-prilet-vyslech-obhajoba-dukazy.A220111_110423_tenis_ikuc
Když si to člověk pečte, tak mu ta "víza" odebrali oprávněně a míst je jak hotentot. Nakonec má asi být po kom.
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:05Od: paja70
tak já jsem ti to teda četla, moudrá z toho nejsem a nesjpíše ani soudce ....
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:40Od: lars
Jokerovic-Covidic show pokracuje :)
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:13Od: Tiebraker Vysmahni
Doufám, že toho Srba vyhostí na 3 roky, měl bych druhé Vánoce! smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:57Od: turista
Vysmahni si sám!
[ Reagovat ]
11.01.2022 16:19Od: vladka
já taky, ale asi máme smůlusmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:36Od: Vlk-v-trave
To je tak, kdyz si nepohlida spravne razitka, ktera musi mit a hlavne aby byly na spravnem miste! Jak se to nepohlida, muze z toho byt peknej vybuch...

https://youtu.be/Rm93FhFi2uQ?t=112
[ Reagovat ]
11.01.2022 10:34Od: dappe
Nesrovnalosti jsou evidentní už dlouho, když celou dobu lže. Ale že tým právníků vypustí info o pozitivním testu z 16.12., když je internet plný fotek z akce ze 17.12. To je tedy něco. smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 10:50Od: Grape
Řádně se do toho zamotal.
Mně by jen zajímalo, na základě čeho Novak vlastně původně tu výjimku na AO dostal? Protože ten pozitivní test z 16.12. působí dojmem výmluvy učiněné na poslední chvíli, nikoliv jako předem připravený scénář...
Možná už to někde bylo vysvětleno, ale já už se v této telenovele ztrácím.
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:05Od: Pavol
Zase dvaja svätí čo celý život hovoria pravdu a len pravdu. Pozri sa do zrkadla či nemáš svatožiaru nad hlavou. smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:15Od: Grape
Jojo. A až ti někdo vykrade barák, možná bys ho taky mohl ještě hájit, protože spousta lidí někdy v životě něco ukradla.
Bože to jsou argumenty smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 13:21Od: Pavol
Raz ma zastavili poliši. A že vraj pán vodič pili ste ? Tak im vravím pil som. A oni že fúkať. A potom že veď vy ste pili. A Ja však som vám vravel. A potom že koľko pív a ja že jedno a oni že aspoň dve. A ja že jedno a pritom tri. Tak som klamal ale aspoň bola zábava. A že čo budete robiť. A ja že počkám kým odídete a idem ďalej bez vodičáka sa dá jazdiť. Tak mi poradili ako sa vyhnúť ďalšej hliadke a život bežal ďalej. smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:03Od: paja70 Re: dappe
No já jsem někde četla v tom rozhovoru, co měl na letišti v Austrálii, v tom přepisu, že mu brali vzorek na protilátky a že jich měl dost, ale nevím.....
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:07Od: Ereinion
no a? toho 17. o tom prostě ještě nemusel vědět, nikdo nedokázal opak...pokud jsou nějaký fotky třeba z 18. a dál , tak by to bylo něco jinýho
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:12Od: dappe
Jenže oni tvrdili, že má pozitivní výsledek z 16.12. Je to jedna z věcí, která ho snad pošle domu.
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:17Od: Ereinion
jo ale výsledek mohl dostat třeba až 17. - v Česku se na výsledek PCR běžně čeká 1-2 dny a v Srbsku to bude asi podobný. A další věc je, kdy se opravdu dozvěděl, že je pozitivní, asi si nekontroluje maily každou půlhodinu. Jak říkám, pokud by byly fotky třeba z 19., tak by to bylo jasný, ale takhle jsou to jen spekulace
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:26Od: dappe
Tvrdili tam i přesný čas, kdy mu to přišlo. Navíc se měl testovat kvůli rizikovým kontaktům z návštěvy nějakého sportu. Přijde mi naprosto nepochopitelné, že tohle jeho tým pustí do světa ještě před rozhodnutím. Úřady teď musí dělat všemožné, aby mu to zrušily, jinak je veřejnost sežere.
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:40Od: Ereinion
ok, bude to pro něj určitě problém vysvětlit, na druhou stranu by tohle Austrálii vůbec nemělo zajímat, stalo se to někde v Srbsku...a tam ho za to určitě nebudou popotahovat. Jediný, co teď australská vláda má, je španě vyplněnej papír o tom, kde byl v posledních 14 dnech, přičemž ten papír myslím ani nevyplňoval Djokovič. Přijde mě to jako hodně slabej argument na vyhoštění, Djokovič stopro nebude jedinej hráč s touto chybou...ale ve finále asi bude záležet na tom, co bude pro vládu politicky výhodnější, o to jde v první řadě
[ Reagovat ]
11.01.2022 11:55Od: TheRoyalBlue
Čo sa deje v hlavách ľudí nie je politikom úplne ľahostajné, najmä ak to pre nich môže mať dôsledky. Takže zvážia, čo pre nich znamená, že sa im tam bude pretŕčať hráč, o ktorom si asi väčšina ľudí (zrejme oprávnene) myslí, že sa tam dostal podvodom.
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:33Od: Nola
ak sa musi hrac dostat podvodom na GS, potom asi so zariadenim nieco nie je v poriadku? alebo si myslis, ze je OK, ak je ucast podmienena vakcinaciou? /nie som antivaxe/

delenie ludi na tych dobrých - ockovanych a na odpad - neockovanych speje niekam kam spolocnost davno nebola
[ Reagovat ]
11.01.2022 17:55Od: FulnekUltras
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 19:55Od: TheRoyalBlue
Ja sa nestotožňujem s tými pravidlami, ale už keď platia, tak holt sa treba podľa nich zariadiť. Navyše je jasné, že na víťaza AO by sa pri takejto neúčasti Djokoviča pozeralo skrz prsty, ale čo sa dá robiť :)
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:05Od: paja70
viz. případ Tomic, ten si stěžuje, že je nikdo pořádně netestuje a tady takový honsmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 15:54Od: Nola
no ja neviem, ale na twitteri koluje aj iny dokument, ohladne cestovania za poslednych 14 dni

https://twitter.com/katpijetlovic/status/1480805516930650116/photo/1
[ Reagovat ]
11.01.2022 10:26Od: Forehand
Ten imigračný úradnik sa naozaj volá Hawke?..

Haha, to by bolo epické, keby sa Djokovic musi pakovať po Hawk eye :)
[ Reagovat ]
11.01.2022 10:38Od: Smazaný účet
and missing 2 shots...
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:20Od: sprchon
smile
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:25Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
11.01.2022 12:25Od: Tomas_Smid_fan
smilesmile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist