Djokovič má podruhé zrušené vízum a musí opustit Austrálii. V zájmu veřejného zdraví a dobrých mravů, oznámil ministr

  • Australský ministr pro imigraci Alex Hawke využil svého práva a navzdory rozhodnutí soudu zrušil Novaku Djokovičovi vízum. Srb ho před odletem do Austrálie získal na základě výjimky z povinného očkování. První hráč světového žebříčku by tak měl místo obhajoby titulu na grandslamovém Australian Open zemi opustit a hrozí mu tříletý zákaz vstupu do Austrálie.
    14. 1., aktualizováno | Aktuality |  361 komentářů
    Novak Djokovič (© AFP)Novak Djokovič (© AFP) 
     
  • Profil hráče

"Využil jsem své pravomoci a zrušil platnost víza pana Novaka Djokoviče uděleného ze zdravotních důvodů, neboť je to v zájmu veřejného zdraví a dobrých mravů," uvedl mimo jiné Hawke v prohlášení.

"Vláda (premiéra Scotta) Morrisona je pevně odhodlána chránit australské hranice, zejména v souvislosti s pandemií Covidu-19," dodal.

Tenistovi tak hrozí nejen deportace, ale i zákaz vstupu do země až na tři roky. Očekává se ale, že Djokovičovi právníci se znovu pokusí rozhodnutí zvrátit soudní cestou. Moc času na jednání ale nezbývá, Australian Open začne už v pondělí. Hráč by měl znovu podstoupit výslech s imigračními úředníky a opět se přesunut do detenčního hotelu.

Premiér Morrison rozhodnutí přivítal a upozornil, že jeho země, která měla jeden z nejdelších lockdownů, má ve spojení s covidem průměrně nejmenší úmrtnost a největší proočkovanost na světě. "Australané museli kvůli pandemii hodně obětovat a oprávněně očekávali ochranu a to ministr (Hawke) udělal," uvedl Morrison.

Dvacetinásobný grandslamový vítěz Djokovič, odpůrce vakcinace, sice dostal výjimku z povinného očkování pro účast na Australian Open na základě prodělaného koronaviru, úřady mu ale vízum po příletu zamítly. Srbský tenista díky procesnímu pochybení imigračních úředníků rozhodnutí zvrátil u pondělního soudu. Od té doby se čekalo na vyjádření ministra Hawkea.

Kdo by získal Djokovičovo místo v pavouku?
Djokovič od pondělního propuštění z detenčního hotelu trénoval v Melbourne Parku, připravoval se na Australian Open a včera byl nalosován do turnaje, na kterém měl z pozice nasazené jedničky bojovat o rekordní 21. grandslamový titul. V prvním kole má hrát s krajanem Miomirem Kecmanovičem. Nyní se čeká na reakci tenisty a pořadatelů.

Pokud by došlo k odstoupení ještě před zveřejněním programu prvního hracího dne, posune se na Djokovičovu pozici v pavouku Andrej Rubljov, místo něj by šel Gaël Monfils a Francouzovo místo by zaplnil Alexander Bublik, který by se stal 33. nasazeným hráčem. Za Kazacha by nastoupil šťastný poražený z kvalifikace.

Pokud by ale k odstoupení Djokoviče došlo až po zveřejnění programu prvního hracího dne, lucky loser by zaplnil místo po Djokovičovi a v prvním kole se střetl s Kecmanovičem. Horní část pavouka by tak rázem přišla o jednoho z nasazených favoritů.

Rodák z Bělehradu by po turnaji mohl přijít o pozici prvního hráče světa v žebříčku ATP. Na post světové jedničky by se v případě titulu dostali Rus Daniil Medveděv, nebo Němec Alex Zverev.

Nejasnosti v dokumentech, potíže ve třech zemích
Prodělaný koronavirus Djokoviče přinesl nejasnosti. Německý magazín Spiegel dokonce uvedl, že test může být zmanipulovaný. Hráč navíc může mít problémy i ve své vlasti poté, co ve středu přiznal, že se v prosinci po pozitivním testu, tedy s vědomím nákazy, zúčastnil rozhovoru pro deník L'Équipe. Za porušení izolace v Srbsku hrozí pokuta či vězení až na tři roky.

Djokovič se navíc dostal do hledáčku španělských úřadů, které začaly prověřovat jeho prosincovou cestu do Marbelly, kterou v dokumentech předložených v Austrálii zamlčel. Vláda v Madridu prý nařídila policii, aby zahájila vyšetřování.

Případ Djokoviče rezonuje celým světem. Jednoho z nejlepších tenistů světa oslavují antivaxeři, ale přes osmdesát procent Australanů se v průzkumu vyslovilo pro jeho deportaci.

Kauza tenistů, zdravotních výjimek a víz pro vstup do Austrálie
04. 01. 2022 11:48 Kontroverzní rozhodnutí? Djokovič dostal výjimku z očkování a může hrát na Australian Open!
05. 01. 2022 09:58 Australany pobouřila výjimka pro Djokoviče. Země zaznamenává rekordní přírůstky pozitivních testů
05. 01. 2022 11:18 Zdravotní výjimka? Předlož důkazy, jinak opusť Austrálii, vyzval australský premiér Djokoviče
05. 01. 2022 17:40 Djokovič uvízl v Melbourne na letišti kvůli špatnému vízu, hlídá ho policie
05. 01. 2022 22:43 Djokovič musí opustit Austrálii, nařídily mu to úřady
06. 01. 2022 09:17 Djokovič odmítl opustit Austrálii. Zůstává v karanténním hotelu a čeká na pondělní soud
06. 01. 2022 10:48 Nadal: Novak znal podmínky dlouho dopředu, mohl se přizpůsobit (naočkovat)
06. 01. 2022 15:15 Djokovičovi rodiče: Se synem zacházejí jako s kriminálníkem. Je ve špinavém hotelu s imigranty
07. 01. 2022 12:58 Voráčové v Austrálii zrušili víza a zavřeli ji do hotelu jako Djokoviče. Češka poletí domů
07. 01. 2022 18:58 Voráčová: Očkování jsem po minulé sezoně nestihla, chytila jsem covid
08. 01. 2022 10:15 Djokovič v prosinci prodělal Covid-19. Proto dostal výjimku, uvádí Srbovi právníci
08. 01. 2022 15:13 Voráčová názor nezměnila. Dnes z Austrálie odletěla směr Dubaj
10. 01. 2022 07:40 Postup úřadů byl špatný, rozhodl soud. Djokovič má obnovená víza, ale hrozba vyhoštění stále trvá
10. 01. 2022 13:53 'Cirkus' v Melbourne: Střet policie s příznivci Djokoviče, místo jednání porno
10. 01. 2022 14:36 Obavy šéfa srbského parlamentu: Australské úřady se zjevně rozhodly Djokoviče deportovat
10. 01. 2022 15:04 Nadal: Spravedlnost promluvila. Ať už s Djokovičem souhlasím, nebo ne, měl by v Melbourne hrát
10. 01. 2022 15:41 Djokovič se konečně dostal na kurt. V Melbourne chce zůstat a bojovat na Australian Open
11. 01. 2022 09:44 Djokovič si v Melbourne znovu zatrénoval. Úřady řeší nesrovnalosti v příjezdovém formuláři
12. 01. 2022 03:55 Djokovičovi právníci doplnili dokumentaci, rozhodnutí bude trvat déle
12. 01. 2022 08:47 WTA: Hráči by měli být naočkováni. Ale Voráčová neudělala nic špatně, je to nešťastné
12. 01. 2022 09:51 Djokovič: S pozitivním testem jsem poskytl rozhovor, ale na veřejných akcích jsem nebyl
12. 01. 2022 14:46 'Djokovič je prolhaný záludný k*etén'. V Austrálii unikl rozhovor moderátorů mimo vysílání
12. 01. 2022 17:44 Spiegel: Djokovičův test na koronavirus mohl být zmanipulovaný
13. 01. 2022 04:20 Djokovičovi hrozí v Srbsku kvůli porušení izolace pokuta, nebo i vězení
14. 01. 2022 08:18 Djokovič má podruhé zrušené vízum a musí opustit Austrálii. V zájmu veřejného zdraví a dobrých mravů, oznámil ministr
Ondřej Jirásek, ČTK, Luboš Zabloudil
 
Ke komentování musíte být přihlášen(a). Prosím přihlašte se zde.
 
  • Komentáře (361)
14.01.2022 17:50Od: team.wta codidporál
Kauza Djokovič potvrdila nejen nástup covidtotality, ale i mediokracii. Od 4. do 14. ledna 25 článků o Novakovi, respektive covidu.
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 17:51Od: team.wta
* covidportál
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:59Od: Tomas_Smid_fan Na AO
byli hráči diskriminováni loni, přesto přijeli zas, tedy AUS vymyslela pro změnu jinou diskriminaci.
Už teď jsem zvědav, jaké milé překvapení si připraví pro příští rok. Možná by to měli vybalit hned po skončení letošního, už teď velmi vydařeného, ročníku, aby hráči měli dost času se připravit po všech stránkách. Zatím s tím někteří mají očividně problémy.
[ Reagovat ]
14.01.2022 16:24Od: dappe
Jenže to není diskriminační. Nesplňuje to snad ani jeden znak diskriminace.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:03Od: expert69 hawke vs djokovic
zlo vs zlo, Geralt z Rivie: Pokud si mám vybrat mezi jedním zlem či druhým, raději nechám svět shořet. At´ vyhraje Hawke nebo djoko oko je to jedno, obojí je špatně.
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:51Od: urbi OK
To je fajn, že tu špinavou práci za ATP nakonec někdo udělal. A Novak si to třeba příště se svými bramborovými razítky od vládních doktorů rozmyslí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:47Od: bIbec
"Dobrých mravů" smile

To mě pobavilo smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:04Od: farr
Tak tak. Ministr Jestřábek, který je součástí vlády co dva roky drží své lidi jako v krimu( co nesmí jít ani blízkému na pohřeb), tak může něco vyprávět o morálce. smilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:42Od: turista
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:43Od: turista
Mě taky. Prostě kretén.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:42Od: Teo
Je na čase rozdělit sporty na turnaje pro neočkovaný a očkovaný smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:01Od: peek
A kolik je těch neočkovaných? V první stovce 3, slovy tři. To by se v této kategorii ani nemuselo hrát a všechno rovnou dávat Novakovi. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:13Od: Teo
Bez očkování nejsou koláče no smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:43Od: R01316
tak ver mi ze hromada hracu do toho byla donucena a dobrovolne by do toho nesli. Takze kdyby meli tu moznost, tak by se oznackovat znovu nenechali a na ty paka se vykaslali. Takze hracu na obe kategorie by bylo dost
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:47Od: peek
To je jen tvoje kdyby. Realita je jiná.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:04Od: Blondie
Myslíš, že lidi chodí na očkování s nadšením? :D nesnáším jehly, fakt si je odpustím. Jdu, protože musím a považuji to za dobré a převyšující nějaké nepříjemnosti.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:12Od: R01316
tohle neni ockovani, jenom experiment na laboratornich krysach/ovcich. Myslim ze samotne pichnuti jehlou by zvladli bez problemu. Takovy Chardy ockovani taky lituje a znovu by do toho nesel, a karieru kvuli problemum z neho mozna povesi na hrebik
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:29Od: Tomas_Smid_fan
on ale nepsal o nadšení, ale o donucenísmile Očkování sportovců je velice diskutabilní záležitost a jejich případné zdravotní komplikace v budoucnu mě nepřekvapí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:40Od: patriks
Vypadá to, že Australian Open už není Open. Mohl by to být třeba Australian Invitation...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:43Od: Grape
Mě to pořád přijde docela dost Open, podmínky jsou takové, že je bez problémů splnilo vysoce přes 90% tenistů.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:48Od: patriks
Pokud tam mohou hrát jen vybraní jedinci, tak je to Invitation...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:53Od: Grape
Ti jedinci si to ale vybírají sami, zda tam hrají nebo ne. Nikomu se v tom nezabraňuje předem, až na základě jeho vlastního rozhodnutí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:59Od: Patik
ale to je taká istá logika ako keď ti povedia že nemusíš sa dať očkovať nikoho do toho nenútime ale všade kde chceš ísť musíš byť buď očkovaný alebo prekonaný..či kino,kafe,reštaurácia,rôzne obchody..čiže vlastne my ťa nenútime ale ak chceš tak vlastne musíš..
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:33Od: Grape
Tak je to v životě se spoustou věcí. Nenutíme tě udělat si řidičák, ale pokud chceš někdy legálně řídit auto, tak musíš...
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:47Od: Vlk-v-trave
Hele jako opatrne, takove dulezite informace je treba pomalu davkovat, a ne to na nekoho hodit jen tak najednou...
dost velke riziko, ze privedes dotycneho jedince do uplneho soku, ze ktereho se nemusi uz vyhrabat do konce zivota...:)
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:05Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:33Od: Tomas_Smid_fan
smileřidičák není zásah do tvého zdraví, takže je taková úvaha zcela irelevantní až absurdní. Divím se, že to Blondie odkývala. Že by už ztrácela zdravý úsudek a nadhled?
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:50Od: Grape
Vakcína až na ojedinělé výjimky žádné zdravotní komplikace nezpůsobuje a naopak chrání před covidem. Plusy jasně převažují.
Většina lidí o vakcíně neví už dva dny po podání, kdežto věci související s vlastnictvím řidičáku řeší denně.
Vím samozřejmě, že to srovnání úplně nesedí, šlo mi o princip. Člověk se s různými omezeními setkává denně a teď k nim prostě přibylo omezení na základě vakcinace proti covidu (které navíc zmizí s koncem pandemie).
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:56Od: R01316
pandemie uz davno skonccila, ted je jen omikron, coz je varianta nachlazeni. A taky se mi nezda, ze by chteli s jehlama koncit... A je pravda, ze rada lidi on nejake vakcine uz na druhy den nevi, asi uz jsou zavreni po infarktu v rakvi, ale kdo by si dal dve a dve dohromady
[ Reagovat ]
14.01.2022 16:37Od: Patik
to prirovnanie je naozaj blbé..pretože aj keď si neurobíš vodičák tak môžeš ísť taxíkom autobusom vlakom lietadlom pešo na bicykli..lenže keď si chceš kúpiť niečo alebo ísť na kávu tak buď si očkovaný alebo ti povedia máš smolu..a aj tak očkovanie je zásah do tela a ako hovoríš sú tam ojedinelé prípady kedy vakcína uškodí..a garantuj niekomu že tebe ta vakcína neuškodí..
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:01Od: patriks
Asi tomu moc nerozumíte, účast je povolena vybraným jedincům, kteří si do těla vpravili látku (očkovací) na variantu koronaviru alfa. To je ta pozvaná skupina.
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:04Od: peek
A zakázána jedincům, kteří si do těla vpravili látku ze seznamu zakázaných látek. Těch je několik stovek. Prostě diskriminace...
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:25Od: spaniel
smilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:47Od: R01316
tak to me pobavilo, 'bez problemu to splnilo'... vzdyt je k tomu ty paka donutili, kdyby nemuseli, tak by se opichat nenechali. Holt na chleba si musi nejak vydelat,takze jim dali v podstate na vybranou, bud se nechas naockovat a nebo muzes zahodit celou tenisovou karieru. Je to hnus
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:02Od: Grape
Ježiš, to jsi tak naivní? Když by se 90% sportovců dohodlo, že žádnou vakcínu nechtějí a že se budou účastnit jen soutěží kde očkování nebude nutné, to bys viděl jak rychle by jim ustoupili. Jsou to totiž sportovci kdo zde generuje zisk a jsou si toho moc dobře vědomi...
Takže takto to asi úplně nebude.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:24Od: R01316
nebylo by to 90 % ale mozna 30% a ostatni by to nejak prekousli a zaradili by se ke zbytku stada, protoze by meli strach o karieru. A kvuli 30% to nikdo rusit nebude, hracu v zebricku je dost. Z tech 30% by tenhle totaltni system udelal prvotridni krteny, tak jak z Djokera,vysmali by se jim do oci a jeste by zaridili, aby nemohli hrat nikde jinde a meli by po kariere. Takze kdyz to shrneme, tady opravdu neni na vyber.... A vy si radsi bezte zkontrolovat zily, jestli se vam po tom ockovani nejak neucpaly
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:35Od: Grape
Z Novaka nikdo kr*téna neudělal, to zvládl naprosto bezpečně sám. Tolik lží a nesrovnalostí, když si může najmout na vše ty nejlepší lidi...
Mimochodem když by proti očkování bylo 30%, pořád to znamená, že jasná většina by byla pro.
O mé žíly mít strach fakt nemusíte smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:43Od: R01316
ne to neznamena ze by jasna vetsina byla pro, to jenom znamena, ze si jenom dobrovolne nechteli podelat karieru, a v tom je dost velky rozdil
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:53Od: Grape
Jak píšu výše, kdyby se to nelíbilo většině, bojkot je velice jednoduchý...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:45Od: Krisboy
A jéje, další myslitel.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:38Od: Teo
To bylo jasný hned od začátku podle mě, ale škoda, mohla to být první vlaštovka, která se jim na ty nesmysl vyse_re smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:13Od: Vlk-v-trave Ted jsem si vsiml...
giginek se deportoval...z TP. Za to muze Zabloudil, jak by nepsal furt dokola ty ockovaci clanky, tak by nam giginka tak nevyplasil...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:30Od: Tomas_Smid_fan
já doufám, že ne, že to je jen nějaká technická záležitost, i když možná ho přestala bavit místní atmosféra a to bych se mu nedivil.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:36Od: Krisboy
Vždyť napsal, že si zrušil účet a končí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:42Od: Tomas_Smid_fan
nečtu všechno, takže to mi ušlo a absence gigina tady mě bude mrzet...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:48Od: Vlk-v-trave
No sledujes kde co, a to nejzasadnejsi nevis... styd se smudlo...:D
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:49Od: Krisboy
Přesně tak. S Fandinou vaří do noci nekonečné nudlovky a gigina nečte. Hambasmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:39Od: jackiec
Bude hrát, ten stejný soudce mu to zas odklepne!
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:40Od: Ondra979
ale okolnosti jsou ted jine..takze spis ne, ale sance tam porad nejaka je
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:00Od: Patik
každopádne je to ako u retardov..a on už nemá čas na ďalšie naťahovačky..v záujme verejného zdravia ho tam nemali nechávať teda týždeň trénovať a behať si po Austrálii..jeden mu to odklepne a druhý mu to o pár dní zruší..ako základná škola keď deti hlasujú na telocviku čo sa bude hrať ..aj tam majú väčší prehlad..
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:06Od: spaniel
Tve chapani toho procesu je na urovni asi 3 leteho ditete.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:18Od: Patik
takže mi chceš tvrdiť že všetko čo sa tam deje má logiku.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:25Od: Forehand
Ty si král :)
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:39Od: RFanousek Tak bohužel
Vítězství covid fašismu, covidismu, covid fanatismu, vítězství zla. Dem*ntní Austrálii by měl být okamžitě odebrán GS a přemístěn jinam. Být Novakem tak už tam v životě nepojedu.
Novak možná nějaké fanoušky ztratil, ty zmanipulované, ale jiné získal. Moje sympatie má rozhodně.
A ti kdo ho tady dehonestujete, běžte na desátou dávku a dejte mu pokoj. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:40Od: Krisboy
Chudák Roger...
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:53Od: spaniel
Jj. Ted se protridi. Vrana k vrane.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:05Od: RFanousek
Samozřejmě zůstávám fanouškem Rogera smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:55Od: Ondra979
nj..je to tak..ale aspon se ukaze kdo je opravdovy fanda
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:06Od: RFanousek
Já jsem neřekl že je mi teď Novak blíž než Roger, jen že si mě získal. Roger je absolutní srdcovka, to se nemění
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:23Od: Krisboy
Já jsem to myslel tak, že si chudák Roger nezaslouží takovéhle fanoušky.
[ Reagovat ]
15.01.2022 20:43Od: annah
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:48Od: Grape
Tak tohle už je slušná dávka fanatismu...
Novak nepochybně nějaké fanoušky získal - zaryté antivaxery a lidi, co jim imponuje podvádění. Jestli se tím ale chlubit...
Austrálii by klidně GS odebrat mohli, ale to by asi problém muselo mít trochu víc tenistů. A jak je vidět, 95% tenistů žádný problém nemělo a nemá. Kvůli hrstce lidí se asi místo GS měnit nebude...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:06Od: Patik
95 percent tenistov s tým žiadny problém nemá pretože nikto ten problém nechce mať..keby si im dal na výber uvidíš ako tí tenisti reagujú..
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:42Od: Grape
Kdyby s tím 95% tenistů mělo problém, tak se jednoduše spojí a řeknou že za těchto podmínek tam hrát nebudou. A hned by se vidělo, jak by jim šli všichni na ruku...
Jestli to spíš nebude tím, že navzdory tomu, jak do nás různé weby neustále hustí, že se tu všichni očkují jen z donucení, ve skutečnosti drtivá většina lidí tu potřebu očkování chápe. Jen prostě narozdíl od antivaxerů nemají potřebu o své pravdě pořád všechny přesvědčovat...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:10Od: RFanousek
Získal si ty fanoušky, kteří jsou ochotní bojovat o svou svobodu, když většina společnosti ohne hřbet a udělá co vrchnost nařídí. Porušování špatných pravidel která nejsou morálně ospravedlnitelná není pro mě nic špatného.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:12Od: sprchon
Přesně tak to mám.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:14Od: SwissMaestro
Taky
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:55Od: expert69
Hochu, ty máš dost.. Antivaxeři jsou z 90% lidi s iq opice nebo jedinci, kteří nevěří ani vlastní mámě a všude hledají konspirace.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:07Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:28Od: Krisboy
Není náhoda, že se téměř shodují s voliči SPD, příznivci Volného, plus k tomu Zelilovačřevuprimitivů Landa, Ilonka Csáková....skutečně intelektuální elita národa smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:41Od: Ondra979
smile
[ Reagovat ]
15.01.2022 20:45Od: annah
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:28Od: R01316
prave naopak, oproti ovcim jsou schopni si vyhledavat a overovat informace a nezerou vsechno, co jim vrchni predstavenstvo, ktere ma jine zajmy nez ty vase, sype na taliri
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:49Od: spaniel
Pobavils. To hledani informaci je ve skutecnosti navstevovani stejnych pochybnych stranek, ktere se navzajem kopiruji a zverejnuji bludy. Tito pitomecci s IQ 70-80 to pak papouskuji, vice nebo mene presne, podle toho zda maji IQ na spodni nebo horni urovni toho rozmezi.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:56Od: Grape
LOL. Tito lidé ve skutečnosti zcela nekriticky přebírají informace z webů, které lžou ještě tak 20krát více než mainstream. Není divu, že tento směr je v politice podporován převážně stranami, jejichž členové jsou stěží schopni dát dohromady souvislou větu.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:59Od: R01316
tak kdyz zemrete na autonehodu a o si vas potom otestuji na covid,aby to mohli hodit do tabulek jako pricinu smrti, tak to je taky v zajmu verejneho zdravi,ze
[ Reagovat ]
14.01.2022 16:41Od: spaniel
Prave si potvrdil, ze mluvime o tobe.
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:30Od: R01316
naprosty souhlas
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:09Od: mendrit
Tak jak loni nikdo neměl problém s karanténním hotelem, kde si nemohli ani pinknout.smile

Ředitel jen prohlásil, tady si přijeli pro pořádný balík peněz, jsou to profesionálové se tak musí něco vydržet.

O prachy jde především AO, peníze na turnaj někde jinde by se našly i jinde, kde by více mysleli na samotné tenisty.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:51Od: Ivoch
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:00Od: safi1313
Koukám RF fanoušek - další zanedbane dítě
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:07Od: RFanousek
To jsem asi nepochopil smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:30Od: safi1313
To se nedivím smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:37Od: Krisboy
Asi tak smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:55Od: urbi
Dospělí lidé by se už injekcí bát nemuseli, těch se bojí dětí. A kdo věří na čarodějnice a spiknutí, nemůže se divit, že se s ním tolik lidí nekamarádí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:32Od: farr Sázka o klobouk
Vsadím se o klobouk, že těm imbecilním retardům z australský pseudovlády to zas bez okolků shodí soud. V tom rozhodnutí nejsou absolutně žádné argumenty ( jakýkoliv nezávislý soud tyto pseudoargumenty musí shodit ze stolu, plus nevěřím, že Noleho právníci nenajdou nějakou skulinku), navíc retard ministr Jestřábek argumentoval v pondělí u soudu, žádnými výjimkami z očkování, teď už o tom ani zmínka a tenhle retard chce začít blekotat něco o morálce smile smile. Boha jeho kdyby blbost nadnášela tak protinožci umí létat, je zde vidět, že degenerované geny potomků retardovaných vrahů, děvek, zlodějů a ůclúchylů dokonale demonstrují totální agónii. Abych to shrnul, za mě dvě vyústění AO na 50 let přesunout třeba do Singapuru a námořní blokádu Austrálie a mezinárodní sankce smile. P.S. jedna technická, kdyby to bylo skutečně ve veřejném zájmu o ochraně zdraví a morálky, pan retard Jestřábek mohl rozhodnout zrovinka v pondělí a ne si na tom dělat levné kanadsko-australské poli-body...
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:38Od: spaniel
Pravni analyza, level materska skola.
Nezbyva nez doufat, ze mas hodne klobouku smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:42Od: farr
smile Ano tak tak celou stodolu smile. Sichr je sichr. Né vážně já opravdu myslím, že AO nakonec Nole vyhraje, je to přece mesiáš a zázraky se dějí nejen o Vánocích smile .
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:02Od: Krisboy
Mesiáš? Já myslel, že Ježíš, už v tom mám zmatek smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:17Od: farr
V křesťanské terminologii Ježíš je mesiáš ( doslova Bohem pomazaný). nole je tedy v tomto případě AntiVax prorok. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:29Od: Krisboy
No jo, náboženská dogmata nikdy nebyly a nebudou můj obor. Sorry smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:40Od: Forehand
Sud bude riesit len zakonnost. Ak ma minister právomoc, tak vybavené.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:51Od: farr
Pokud by soud řešil jen zákonnost o pravomoci pana Jestřábka, tak v doslovném výkladu má tedy pravomoc vydat opatření, že:
V pondělí všichni mířící do Austrálie mají vstup povolen.
V úterý všichni mířící do Austrálie budou okamžitě vyhoštěni.
Ve středu všichni mířící do Austrálie budou vyhoštěni ( s vyjímkou těch kdo mají napůl oholenou hlavu.)
atd....
Tudíž pouze pravomoci jednoho despoty jednajícího v jeho politickém zájmu těsně před volbami nemůže soud brát v potaz, jelikož pak by se právní stát zhroutil jak domeček z karet...
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:10Od: dappe
Však má pravdu. Nestíhám si k tomu moc věcí zjišťovat, ale bude (pokud vůbec bude) se řešit, zda nepřekročil (nezneužil) svou pravomoc. Ten verdikt je pro Djokoviče navíc celkem mírný.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:12Od: Forehand
Ano, pokial ma pravomoc, moze ta vyhodit za oholenu hlavu. Následne mu moze byt pravomoc odobratá, ale to je uz iny proces.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:25Od: turista
Jestli takhle má vypadat Nový světový řád tak to potěš koště.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:38Od: farr
Já jsem stále přesvědčen, že ten soudce co rozhodoval, už v pondělí prokázal dostatek zdravého rozumu a że rozhodne znovu ve stejném duchu. Obecně soudci jsou z podstaty nezávislí a mají v oblibě držet se svého stylu. Aneb blbce, ze mě nikdo dělat nebude.smile smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:14Od: mendrit
A proti Djokimu je většina, nebo uřvaná většina domácích?
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:20Od: Stan_Borowitz
Ne, Nový světový řád má vypadat tak, že drtivá většina lidí budou v podstatě bezprávní otroci ovládaní globalistickými strukturami a pracující pro nadnárodní korporace za mzdu neumožňující vyvázat se z celoživotního zadlužení u bank vlastnících nebo jinak ovládajících ty korporace. Zbytek bude nová aristokracie, které bude naopak dovoleno prakticky cokoli, a její přisluhovači (marně) doufající, že jednou budou moct s aristokracií usednout ke společnému stolu. Na "právní základy" tohoto řádu budou dohlížet soudy, kterým nová aristokracie zajistí nedotknutelnost a neodvolatelnost (v tomto bodě už je téměř splněno)...
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:45Od: turista
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:19Od: fojo
Soudce první rozhodnutí neposuzoval meritorně, zrušil jej z procesních důvodů, neboť dle jeho názoru nebylo Novakovi umožněno řádně reagovat (right to respond), toto dnes již nepochybně neplatí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:21Od: kolapse
novinky.cz - 2378 komnetářů, to fakt nechceš smile

https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/diskuze/djokovic-na-australian-open-hrat-nebude-40383929
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:06Od: George_Renel
Kdyby se k tomu postavil jako Renata, mohl odjet se štítem....
Takhle odjede jako podvodník.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:11Od: Krisboy
On už tam pravděpodobně jako podvodník přijel.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:21Od: lars
Ale Jokerovic asi letos chtel po sobe v Australii zanechat velkou "stopu" :)
A to splnil.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:24Od: Krisboy
Přesně, odjíždět jako vítěz z trofejí už je nuda. Chtělo to změnu.
[ Reagovat ]
14.01.2022 23:17Od: Gracias_Mendoza
Souhlas, stal se pro mnohé netenisové lidi najednou modlou za svobodu v rozhodování, co si do sebe nechají vpravit.
Stopu rozhodně zanechal, v podstatě se stal vítězem AO i bez letošní trofeje, nepodlehl vakcinačnímu šílenství(politickému plánu).

A zároveň vyslal všem lidem na světě jasný signál, že odpor má smysl. Ale v jednotlivci se odpor nevyhrává, je třeba masové povstání.

Stačí 10% populace. Historii neměnily celé národy, ale vždy jen hrstka odvážných...
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:37Od: Tomas_Smid_fan
Renata prohrála něco, co prohrát nemuselasmile, bude takovou malou kaňkou na australském, Jokerem vyčištěném a bělostí zářícím, morálním štítusmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:42Od: George_Renel
Tak určitě.smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:27Od: lars
prohrala zapas na turnaji :)
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:44Od: Patik
To sú strašne sračky..jasné verejné zdravie dobré mravy..toto dávno neni o zdraví a verejných mravoch..žiadne dobré mravy dneska neexistujú..ľudia sú pobúrení nenávidia sa sociálne siete čistý hnoj a vymyté mozgy..nedáš sa očkovať hneď si menejcenný si dezolát si ovca si antivaxer si neviem čo..verejné zdravie ? jasné..zavedú opatrenie ľudia dupnú nohou na ďalší deň ho zrušia keď ide o zdravie prečo si nestoja za svojím..vláda slúži ľuďom nie ľudia vláde..nech neplačú že mali nejaký dlhý lockdown mali si presadiť svoje práva a nie čušať a potom plakať..desiatky tisíc pozitívnych denne ale športovec testovaný zdravý sa nemôže pohybovať v jednom areáli..toto je jedna veľká banda..

čo sa týka turnaja..no nič bude to o hovne..najväčší šampión vonku...keď bude mačka preč myši môžu masturbovať..hodnota titulu polovičná..akurát dúfam že to nevyhrá Nadal lebo byť Djokovičom asi by ma roztrhlo obzvlášť keď všetci vedia že by ho tam zotrel s prstom v nose..celá táto šaškáreň ale bola zaujímavejšia než celý turnaj
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:55Od: Pavol
Tento raz si milo prekvapil. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:02Od: turista
Jako přesvědčený zastánce očkování musím konstatovat, že tohle je bohužel vakcinační apartheid v praxi. Politika vyhrála. Sport prohrál. A ještě k tomu ty Hawkeovy kecy, kterými to zdůvodnil. Pokud může nějaký ingoust zrusit rozhodnutí soudu tak je to špatně.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:08Od: spaniel
Škoda ze nejsi presvedceny zastance pravidel. Mel bys v tom jasneji.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:51Od: RF46
Presvedceny zastance pravidel muze byt jedine blbec.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:53Od: bIbec
pravidla sou na houno.
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:21Od: RF46
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:21Od: RF46
rozesmal si me smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:16Od: Patik
Mne nemusíš písať že si presvedčený zástanca očkovania..vidíš o tomto hovorím dneska je taká doba že keď sa dvaja stretnú neopýta sa jeden druhého ako sa má..ale nato či je zaočkovaný..a teda ja nerozlišujem ľudí podľa toho či sú alebo niesú očkovaní alebo to zastávajú mňa to nezaujíma..jednoducho povedz svoj názor a budem ho rešpektovať..
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:34Od: farr
Austrálie si udělala obrovskou mezinárodní ostudu. Něco tak diletantsky zpackat ve stylu. VŠICHNI zahraniční občané při vstupu do země se musí prokázat očkováním. Následně se dozvídáme,že se rozdávají výjimky na dobré slovo bláboly o 2 nezávislých komisích atd. Když to všechno praskne mají v zákoně maníka co může despoticky rozhodnout i třeba jen proto, že se špatně vyspal. Takhle si možná zachová tvář pro domácí, ale v mezinárodním měřítku se Austrálie opravdu posunula na úroveň rozvojových zemí. Škoda mě ta země byla sympatická, ale tento lakmusový papírek ukazuje, že trestanci zůstanou trestanci a zločinci, genetická paměť je nezpochybnitelná... smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:42Od: Patik
smilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 23:04Od: Gracias_Mendoza
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:34Od: Ereinion
Nelíbí se mi, když politika zasahuje do sportu a tohle je jednoznačně ten případ. Vakcinace nebrání šíření viru, takže rozhodnutí se (ne)očkovat by mělo být čistě osobní, každý by si měl zvážit pro a proti. Djokovič prostě jen chtěl mít tuto svobodu a klobouk dolů za to, že za ni je i ochoten bojovat. Austrálie si samozřejmě může nastavit jakákoli nesmyslná opatření, ale pak by neměla pořádat mezinárodní turnaj.

Co se týče samotného AO 22, tak pro mě tento turnaj ztrácí do velký míry na hodnotě - vykopnutí zdravé světové jedničky je v open éře bezprecedentní a i nová světová jednička (asi Medvěd) bude moct být díky tomuto zpochybňována.

Jsem zvědav, co bude dělat Djokovič dál (předpokládám, že s odvoláním už asi neuspěje) - letos bude mít 35, nelze vyloučit, že i jiné GS budou mít povinnou vakcinaci, těch šancí na další GS už nemusí být tolik. Nejjednodušší by pro něj prostě bylo zfalšovat očkování, ale to by musel potlačit svou hrdost a navíc by o tom musel do budoucna lhát, což nevím, jestli by pro něj bylo vnitřně přijatelný.

Plus je naprosto reálný, že nejvíc GS bude mít nakonec Nadal...
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:57Od: Krisboy
Pokud bude mít Nadal nejvíc gs, bude to jedině dobře. Goat debata se tím zacyklí na věky věků v.
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:53Od: turista
Pro Novaka je tohle AO ztracené. Boj o největší počet GS ne. Prohrál pouze 1 bitvu. Je Srb a ti se nevzdávají. Jistě bude přemýšlet nad tím co je třeba změnit v další strategii směrem k zisku 21.GS. Navíc Nadal bude mít už 36 let a mladší hráči, kteří porážejí i Novaka ho budou vyřazovat taky. A kovidová pandemie taky jednou skončí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:05Od: Skeec
Pověste ho vejš,
ať se houpá,
pověste ho vejš,
ať má dost,
pověste ho vejš,
ať se houpá,
že tu byl nezvanej host.

Pověste ho,
že byl jinej,
že tu s náma
dejchal stejnej vzduch
pověste ho,
že byl línej
a tak trochu dobrodruh.

smilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:16Od: Krisboy
Chudák Tučný, takhle mu blít na hrob vyžaduje notnou dávku cynismu smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:18Od: Skeec
Trocha nadhledu a smyslu pro humor smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:20Od: Krisboy
Ani jedno mi myslím nechybí, ale tohle je čistá demagogie a Tučnýho jsem měl rád, tak mi to prostě vtipný nepřipadá.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:27Od: Skeec
100 lidí 100 chutí
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:30Od: Tomas_Smid_fan
seš prostě bručounsmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:53Od: Tomas_Smid_fan Kdo to podělal?
Odpověď zní: "Všichni." Prohrál tenis, kvůli kterému tu snad většina z nás je, teda doufám, že ještě většina.
Rafovy motlitby byly tedy zřejmě účinnější než Jokerovy.smile
Tedy doufám, že titul vyhraje hráč bez GS, ať to není úplně nanicovatý turnaj.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:57Od: Stan_Borowitz
Opakuje se situace z USO 2020.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:01Od: lars
tam nebyl Nadal
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:50Od: Pe3k konec open éry
Měli ho deportovat hned a ne týden běžet nechat tohle politické divadlo. Nechali nalosovat AO i s Djokovicem. Připadá mi, že chtějí udělat ve všem bordel a to se jim opravdu povedlo. Djokovic bude řešit právní problémy ve všech státech což ho musí psychicky dost rozhodit. I kdyby se mu náhodou povedlo vybruslit z této šlamastiky, tak dělat to před každý gs je nepředstavitelné...

Tohle Ao je pro něj ztracené a za předpokladu, že Nadal nevyhraje, budou oba ze všech sil usilovat o RG. Tím, že Novax přijde o jeden gs, o to víc se bude snažit v těch 3 zbývajících. To co Novak pohnojil sám nebo jeho team, za to by měl nést odpovědnost/následky, ale prohlásit zdravého člověka za někoho, kdo musí opustit zemi v zájmu veřejného zdraví je vrchol dmnce. Vždy když se plete politika do sportu, znamená to, že jde sport do hajzlu. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:50Od: Forehand
Kapesníček?
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:52Od: Pe3k
hodil by se mi, zrovna jdu na hajzl smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:02Od: Forehand
Tam ho predsa nepouzivas.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:57Od: peek
Djoko se bude muset očkovat, tenhle rok to bez toho ještě nepůjde. Jsem na něho hodně zvědav, jestli vyměkne, anebo v podstatě odpíská sezónu.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:59Od: spaniel
Nedalo RG prohlaseni, ze to tam pujde?
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:14Od: brixner
S tím by se dalo souhlasit! Všichni se ohání právy, morálkami, pravidly, hájením svých teritorií a vyřváváním svých pravd, všichni tvrdí, že černá je prostě černá a nemá smysl o tom polemizovat, obzvláště ve sférách moci a vlivu. A pak, z ničeho nic...ti, kteří jsou posvěceni univerzitním vzděláním a možností ovlivňovat miliony lidí, nejsou schopni rozluštit "záhadu" několika zkurvených papírů, které jim tam přiveze chlápek s pálkou a je z toho málem další válka v Tichomoří! Tohle už není prohra Srba ani AUS vlády, tohle je imploze celého systémusmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:33Od: Tomas_Smid_fan
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:48Od: Mony
Oni tu Záhadu zkurvenych papiru asi rozlustili, ale právě, aby z toho nebyla Válka v Tichomoří, tak řeknou Rozhodnuto v zájmu Dobre moralky. Těm 80% Australanu, co ho chtějí deportovat, by namazali mnohem vice, kdyby tu Záhadu papíru lustili
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:49Od: brixner Zkurvený sociální sítě!
Kdyby nebyly, nikoho by nelákalo tam dávat kdejakej prd, je to jeden z největších morů současnýho světa a ať mi nikdo neřiká, že "nemusíš je používat!" To je jenom půlka pravdy...třeba takovej rejžovar - nikdy nikdo ho nepotřeboval, pak ho někdo vymyslel a voalá-bez něj jako bys nebyl, protože uvařit si rejži v kotlíku už neni hlavně cool! Tohle je ta podstata, mnozí psali, že Srb mohl všechno udělat v tichosti a já jim dávám za pravdu! Ale né, to se prostě musí dát hromada blbejch fotek do éteru, hromady stupidních videí, ouzkejch jako nudle, protože majitel neumí mobil otočit na šířku, teď ten souboj o 21 GS, do toho pokurvenej covid...Žijeme v naprosto zvráceným světě a moudra o tom, že kdysi jezdily povozy s koníkama a dneska okolo lítají Veyrony prostě neberu!smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:51Od: spaniel
Spravne. I kdyz jejich negativni vliv bych videl uplne jinde nez ty. Ale ty se toho drz, nechces prece pres drzku od nejakyho podvedenyho souseda smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:01Od: brixner
No a proto mam do dneška Nokii 6303, ta je de facto můj bodyguardsmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:54Od: Stan_Borowitz
Na druhou stranu, kolika lidem se poštěstilo sledovat zánik nějaké civilizace "v reálném čase" a naživo? A my máme místa v prvmní řadě...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:39Od: Nenela
Prohral sport, vyhrala politika
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:43Od: turista
Ano.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:58Od: Stan_Borowitz
No, já bych řekl, že vyhráli hlavně ti, kdo musí dodržovat stejná pravidla a nejmenují se Djokovič.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:19Od: Vlk-v-trave The truth is out there
WhatsApp 24.Prosince 2021, 7:00 australskeho casu.

Tiley: Ti svihlo Andy, tady je 7 hodina rano? Boze co zase chces.
Murray: Hele ty muzska nahrazko, abychom z vas zase neudelali provincni kolonii. A zasadne me oslovuj Sir.
Tiley: Ano Sire. Tak, co to bude dneska.
Murray: Konecne se citim na to, abych to AO vyhral, ale z tech vsech prohranych finale s tim gymnastou mam nocni mury.
Tiley: Sire, nemohu za to, ze vas vzdy porazil.
Murray: Kralovna si preje, abych vyhral, jinak z Vas zase udelame kolonii.
Tiley: Se zblaznila? Je 21.stoleti. Co ma za problem, vzdy odvadime furt neco...a ta baba neni spokojena.
Murray: Potrebuje uklidnit lidi doma.
Tiley: Ty ses stejne prasteny skot.
Murray: Ty provincni klokane, vrat me se k tomu osoloveni Sir.
Tiley: Ano Sire...tak co si zase preje Kralovna.
Murray: Zaridis, aby Djokovic nehral. O zbytek se postarame.
Tiley: Ale Sire, on nechce prijet, nechce se ockovat a par dni zpet, jsme to potvrdili, bez ockovani neprojde...jedine, zeby to jelito dostalo tedka covid.
Murray: Boooze, to ty jsi jelito. No to vis, ze se tam bude chtit dostat, jde o 21 GS titul. Paky na to ma...
Tiley: No dobre, a co ja s tim Sire? To mam to jelito jako pozvat a poradit mu jak ma vyplnit papiry, aby ho tu na 3 roky zabasli?
Murray: No vidis, ze v te hlave neco mas... to mne ani nenapadlo mit na to dokonce 3 pokusy. Takze mu musis poradit opravdu "dobre".
Tiley: Sire, no vy jste se tam snad zblaznili, to fakt nemyslite vazne, ze...
Murray: Hele zarid si to jak chces...bude hrat, vy jste opet Kolonie...nebode hrat, nemusite platit dan za skakni klokanu... Kralovna se ma poslouchat VZDYCKY! Od toho je Kralovna. Tak to neposer.
Tiley: Ano Sire.
Murray: Tak ted jiste docenis, ze je 7:00 rano a mas cely den na to, abys zacal jednat. Pomodli se za Kralovnu, ja jdu trenovat. S pozdravem at zije Imperium!
Tiley: At zije Sire.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:50Od: Mony
smilesmilesmile... Takhle by to tu mohlo být denně Vlku..pak ti to pomůžeme vydat ve Vybraných spisech Vlka.. Nebo jsi to někde opajcl?.. To bychom ještě mohli zkoumat tvoji diplomku, jestli nějakou máš a přijdeš i titul jako Djoker.. tedy ten před jménem.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:02Od: Mony
A jestli to je málo na knihu, tak to doplníme Brixnerem.., tedy ne tím dnešním vysesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:33Od: Vlk-v-trave
No, snad knihu neee:D Skoda papiru... Dobre tak na portal, net. Inspiraci na tyhle veci je celkem dost :D Me blbosti napadaji celkem rychele...
Pochopitelne ta situace nabizi ruzna pokracovani a fromy:)))
Ale musim pracovat, takze bych asi zustal jen u te jedne verze.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:43Od: lars
Vsak muze byt e-book
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:13Od: Labi Viza
Drive nekde zaznelo, te pokud jsou viza zrusena ministrem nemuze dotycny po dobu dalsich 3 let do australie. To je pravda? Pro Novaka by to asi bylo konecne sbohem s AO
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:21Od: spaniel
Ano a ne. Ban je automaticky, ale viza muzou byt udeleny pokud je to v zajmu zeme, coz bude.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:44Od: mendrit
Existují výjimky, takže se situace může opakovat i příští rok, kdy si na letišti vzpomenou, že jim zase něco chybí dodat, co původně nechtěli.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:09Od: Jaaa1978
Austrálska odborníčka na verejné právo, docentka Janina Boughey, tvrdí, že rozhodnutie ministra pre imigráciu Alexa Hawkea veľmi pravdepodobne obstojí proti akémukoľvek odvolaniu vzhľadom na široké právomoci, ktoré minister má.

Vo videu zverejnenom online Univerzitou v Novom Južnom Walese Boughey vysvetľuje, že Djokovič má teraz menej možností odvolania:

V časti, ktorá dáva ministrovi osobné uváženie, je menej možností odvolania, takže pán Djokovic sa nemohol odvolať na Správny odvolací tribunál.

Jediné, čo mohol urobiť, je požiadať o súdne preskúmanie na súdoch. A to, čo súdy vykonávajú súdnou kontrolou, je určené, či právomoc bola vykonaná zákonne.

Všetko by teda záležalo na tom, ako minister vykonáva svoju právomoc a či to robí spôsobom, ktorý je zákonný.

Priestor, ktorý má minister, je veľmi široký, takže reálne, pokiaľ sa minister nedopustí procedurálnej chyby, nedodrží podmienky zákona, alebo ak rozhodnutie naozaj nemá opodstatnenie.
Potom pán Djokovič pravdepodobne neuspeje.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:22Od: spaniel
Pokud se odvola, bude to mit sice stejny soudce, ale uz se bude resit neco jine a rozhodne nejspis opacne nez posledne.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:38Od: lars
spis rozhodne pozde , po zacatku AO
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:39Od: Ondra979
a je teoreticky mozne, aby to stihnul, kdyby rozhodl opet, coz se ale moc neocekava, v jeho prsopech? kdyby mu treba posunuli prvni kolo o den nebo tak neco..
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:53Od: dappe
Oni mají za to, že se to bude řešit případně o víkendu. Teď by soud řešil podstatu věci, ne procesní pochybení jednotlivců. Navíc velmi silnou pravomoc ministra pro imigraci. Djokovič si klidně může říct, že to nedopadlo úplně nejhůře. Vypadá to tvrdě, ale rozhodnutí s trochou nadsázky vypadá, jako opusti Austrálii, jednal si proti dobrým mravům. Podstatu nejasností ať s tebou řeší v Evropě = téměř nic ti nehrozí. A když se vše povede, možná tě tu za rok uvidíme hrát.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:55Od: spaniel
Dali to tomu samemu, soudci Kellymj, protoze jiny by se s tim obeznamoval dele. Ale byt mu viza zrusili se stejnou klauzuli 116, duvody jsou ted jine a v jeho neprospech. Soudce rozhodl v prospech Novaka s oduvodnenim, ze mu nebyl dan dostatek casu na vysvetleni. To ted uz neplati.
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:21Od: fojo
presne tak, v prvnim pripade bylo zruseno proto, ze Djokovicova procesni prava nebyla dodrzena (nemohl se radne vyjadrit), dnes je v tomto smeru situace uz nepochybne zcela jina.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:25Od: Forehand
Jj, hodnotný prispevok, ktorý prináša viac svetla do problematiky.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:06Od: Forehand
Tak či onak, tenisova historia ma o jeden škandálik navyše. Toto bude mat pár riadkov na wikipedii, hoci to casom vychladne.

Sportoveho hladisko a absencia jedneho GS je onicom, zanedbatelné v kontexte celej kariery. Ale to pokrivené renomé, spoločenske poníženie a trapas jak sviňa, to Novakovi fakt nezavidim.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:07Od: Blondie
Obávám se, že se obklopil naprosto nekritickými lidmi. Nechápu, co dělali jeho poradci. Popř. je samozřejmě možné, že je nevyslyšel...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:17Od: dappe
Jeho právní tým to úplně podělal. Možná tam bylo tolik věcí, že se s tím už nedalo nic dělat. Jenže, jak už jsem tu psal, pustit do celého světa info o pozitivním testu (16.12.), to je dobré selhání. Ministr v tu chvíli neměl jinou možnost, než dělat všemožné, aby ho dostali pryč. Veřejné mínění dělá hodně.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:28Od: RF46
Pouze, kdyby zrovna ted nebyla rovnost 20:20:20. V tomto svetle je ted (ke konci kariery) ten GS daleko bolestnejsi.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:54Od: Pavol Austrálskí politici ukázali čoho všetkého sú schopní.
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:55Od: spaniel
A Pavôl zostal Pavolem.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:17Od: Pavol
No jo ty vole - s tvojim IQ to nebude tak horký. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:00Od: Stan_Borowitz
Jakože trvat na tom, aby všichni bez výjimky dodržovali pravidla? Ano, takovou odvahu dnes má jen málo politiků. Bohužel.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:02Od: mendrit
Ale ty jejich pravidla umožňují výjimky.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:03Od: spaniel
A ty musis splnit a ne lhat.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:04Od: mamina
Souhlasím.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:06Od: mendrit
Hawk ve svém zdůvodnění ale píše něco jiného.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:50Od: kolapse
koukám že na novinkách si může půlka republiky vypsat mozek k nolemu smile to jsem nevěděl že je takovej zájemsmile tenis v česku
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:54Od: spaniel
Nejde o tenis.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:48Od: blixa
Člověka docela potěší, že někde mají u moci ještě ubožejší politiky, než jsme tu měli před pár měsíci my ... smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:57Od: mendrit
Však u nás to jen brzdí ještě živá vzpomínka na komunismus, jinak by to tu bylo v bledě modrém.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:10Od: Stan_Borowitz
Živá vzpomínka? Po dvaatřiceti letech?

Jako výmluva pro současný bordel to ale někomu jistě bude stačit ještě za sto let...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:28Od: Krisboy
No nevím, vždyť komouši jsou na vysokých postech stále. Donedávna (10/2021) tam byli zcela oficiálně a dokonce se podíleli na vládě. 31 let, slovy třicet jedna let od 89, takže to rozhodně "živá paměť" ještě je...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:33Od: Ondra979
ano, komous a StBAk uz neni premierem, ale mnozi jsou tam stale, Zemana nevyjimaje...bude to jeste chvili trvat a musi dojit opravdu k naprostemu odchodu teto totalitou odchovane generace. jen chci upozornit, ze to neplati automaticky pro vsechny, ale pro vetsinu ano - napr clenove KSc v dobe prazskeho jara co po sovetske okupaci stranu rychle opustili bych tam uplne nepocital...ti si uvedomili, ze dal to nejde a ze by se podileli na zrade a marasmu vseho toho, co se tady delo za normalizace. jinak k tomu dedictvi totality - stale je to bohuzel patrne, ten vnitrni dluh kteri tady zanechali komousi a to nejen ekonomicky, ale taky moralne byl naprosto obri a stale jsme se s tim nedokazali uplne vyporadat, je to opravdu na dve generace jak se ukazuje..to je bohuzel fakt..dnes neni vse zdaleka idealni, ale za totality bylo o hodne hur, kdo tvrdi opak zamrzl myslenim nekde v roce 85 nebo drive!
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:41Od: Stan_Borowitz
"napr clenove KSc v dobe prazskeho jara co po sovetske okupaci stranu rychle opustili bych tam uplne nepocital..."

Že se zrovna ty budeš zastávat Zemana (člen KSČ v letech 1968-1970), to bych fajt nečekal.

Máte v tom vy svazáci velkej guláš.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:51Od: Ondra979
ZEman je ale jiny pripad..byl udajne vyloucen za nejasnych okolnosti..on ted muze tvrdit, ze byl proti okupaci, ale tezko rict..a navic je divne, ze tam vstoupil mozna az nekdy v srpnu 68, protoze jeste v cervenci mel byt kandidatem do socialisticke strany, kam nakonec nevstoupil..ale u Zemana je samozrejme horsi, co dela nebo nedela dnes..uz davno nemel byt z mhnoa duvodu v urade ale nekde v duchodu na vysocine..
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:04Od: Stan_Borowitz
Budeš se divit, ale souhlasím, že se neměl tenkrát z toho důchodu na Vysočině vůbec vracet. Já ho nikdy neměl rád pro jeho mstivost a nikdy jsem ho nevolil, ale nakonec se právě on paradoxně stal poslední překážkou definitivní přeměně České republiky v kolonii a získal tolik potřebný čas k tomu, aby si to lidi uvědomili. Teď už může odejít, současná vláda už zvládne lidem otevřít oči poměrně rychle sama...
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:11Od: Ondra979
tak pokud to vidis takto..ja tvrdim, ze 1000 radsi budu v EU, ktera je urcite prilis byrokraticka, nepruzna, obcas maji divne napady atd..to je vsechno pravda, ale je to pro nas stale nasobne vyhodnejsi, nez se dostat do podruci putina, protoze jine moznosti bohuzel nemame..a putina oprvdu, ale opravdu ne..to je naprostej silenec a kdo to nevidi, ze by nas zase chtel schlamstnout kdyby to jen trosku slo, je zaslepeny nebo neco horsiho
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:20Od: Stan_Borowitz
To, že "jinou možnost nemáme", se tvrdilo i za Rakouska-Uherska. A kdeže je mu dnes konec.

Stejně je zajímavé, že dnes už zastánci EU nedokážou přijít s lepším argumentem, než je Putin. Smutný konec kdysi skvělé myšlenky.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:34Od: Ondra979
a jakou teda mame jinou moznost? a ted myslim hlavne alternativu k clenstvi v NATO..EU je prece jen o necem trochu jinem..jak nebudem v NATO, tak mirime totiz primo do naruce vseobjimajiciho ruskeho medveda..tak to je a vsichni to vime..nebo skoro vsichni..a srovanin s RU je mimo, to byla jina doba
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:40Od: Stan_Borowitz
Řekl jsem snad někde, že chci vystupovat z NATO? Řekl to někdy Zeman? Řekl to Babiš? Kdy a kde?
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:43Od: Ondra979
tak s tim zemanem si snad delas srandu - ten kope do NATO kdy to jen jde, viz naposledy v jeho vanocnim projevu..takze tim podkopava duveru nasich spojencu, dela to mazane, ale dela to..asi zadani od jeho loutkovodicu nebo jen zast, to je jedno, ale je to tak a je to ostuda. Babis to nedela to je pravda, ale to neznamena, ze je to nejaky lumen..ten ma zase jine kauzy a le to uz nema cenu tady resit. snad pujde agentik brzy pred radny soud..tam se ukaze jak to bylo s tou ucelovkou
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:52Od: Stan_Borowitz
Ono se už nesmí kritizovat nějaké konkrétní kroky NATO? Aha, to jsem nevěděl, že už tady zase máme nekritizovatelné subjekty. Pravda, když někdo kritizoval Varšavskou smlouvu, tak to taky byl zrádce podkopávající důvěru našich spojenců.

Staré špatné časy se holt vracejí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:38Od: Ondra979
a jeste dodam, co by taky melo byt naprosto zrejme, ale to, ze z NATO bychom mohli dobrovolne vystoupit, byla by to chyba ale jde to, ale z ruskeho jha se jen tak odejit z vlastni vule neda..to uz nam proverila historie mnohokrat a vime to moc dobre nejen my
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:46Od: Stan_Borowitz
Já teda nevím, co konkrétně si vy smíte pamatovat z historie, ale pod ruským (přesněji sovětským) jhem jsme úpěli v historii jen jednou, zatímco pod německým opakovaně. A taky ani jednou neodešli dobrovolně...
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:51Od: Ondra979
to je mozne,ale v tomto smeru me zajima predevsim 20 a 21 stoleti...a z toho vychazi o neco hure to ruske jho, ne na pocty obeti samozrejme, to bylo horsi za nacistu, ale celkove nas to poznamenalo vice..a problem je, ze rusko se stale chova jako byvala SSSR, byt ji uz neni..ma jenom ropu, plyn a bohuzel jaderne zbrane, jinak nic
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:38Od: Stan_Borowitz
Myslíš bývalé členy KSČ? Babiše, Rychetského, současného prezidenta Zemana a možného budoucího prezidenta ganerála Pavla a další?

To jsou asi takoví komunisti, jako je paní Pekarová-Adamová demokratka. Dnes je mládež nová, mládež pokroková...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:41Od: Krisboy
Myslel jsem hlavně KSČM, bez kterých by Babiš premiérem nebyl.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:43Od: Stan_Borowitz
Ale ti už tam nejsou, Babiš taky ne. Tak na koho se budeme vymlouvat teď?
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:45Od: Krisboy
To já nevím, já se na nikoho nevymlouvám. Jenom říkám, že od odstavení komančů od moci je to sotva pár měsíců, nikoli 32 let.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:47Od: Ondra979
je to bohuzel tak..a vysledky vlady hnuti ANOsekty, fikoveho listu CSSD za podpory ostudne KSC budeme bohuzel "sklizet" jeste docela dlouho, kazdy, kdo ma aspon zakladni pojeti o ekonomii, strukture vydaju a prijmu statniho rozpoctu, obsluze statniho dluhu atd vidi, ze verejne finance jsou v rozvratu a naprava bude bolet..ale to si vyzere prave nova vlada..tak to bohuzel chodi
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:15Od: Stan_Borowitz
Bože, to jsou bláboly. Už je po volbách, není na čase místo papouškování předvolebních hesel začít racionálně přemýšlet?

Podívej se na strukturu rozpočtu takové Itálie, Španělska, Belgie nebo Francie, ty rozvrate. U nás jsou náklady na obsluhu dluhu takové, že si třeba ČNB může v rámci boje s inflací dovolit razantně zvyšovat úrokové sazby, na rozdíl od ECB, která by tím mohla poslat výše uvedené státy do řeckého scénáře. Tak kde je vlastně rozvrat financí?
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:23Od: Ondra979
tak je videt, ze tomu moc nerozumis..pravy ty naklady na obsluhu dluhu se nam brzy zvednou na dvojnasobek oproti dobe predcovidove, coz jde jednak za obrim narustem zadluzeni, a za zvysenim zaseb, ktere ma svoje negativni dopady a jednim je i tento. takze dovolit si to zatim muzeme, ale je otazka, jak moc za to zaplatime a tady uz se ani ekonomove neshodnou, jestli to nase CNB neprehani..bude to proste bolet a inflaci to nezkroti hned, ale nejdrive za rok a navic jen tu domaci poptavkovou..a jde jeeste vice o vyhled a o trend, ktery neni dobry..uz nas varovala minimalne jedna ratingova agentura ze nam hrozi zhorseni ratingu, nema cenu resit Italii, ta na tom neni dobre, ale nejsme ani Francie nebo Nemecko, kteri si jednoduse mohou dovolit mnohem vetsi zadlluzeni nez my..varovani uz jsme dostali a jestli narazime na dluhovou brzdu, nedopadne to dobre
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:37Od: Stan_Borowitz
No, zato ty tomu zjevně rozumíš naprosto skvěle.smile Nikde jsem netvrdil, že zvyšování dluhu je dobrá věc. Zastavit ho není zas tak těžké, Svobodní měli svého času na svém webu aplikaci, která umožnila sestavit vyrovnaný rozpočet během deseti minut. Akorát by se muselo spoustě lidí sáhnout na snadné živobytí z parazitování na těch, kdo nějaké reálné hodnoty tvoří. K tomu ale současná vláda nebude mít politickou vůli. Dál budou "transferovat prostředky" nejrůznějším příživníkům a globalistickým strukturám - viz třeba navýšení rozpočtu na potěmkinovské "předsednictví" EU.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:48Od: Ondra979
ty jsi dobrej..predstavuje si to jako hurvinek valku..samozrejme, ze to "nejak" pujde ale nebude to zadna sranda a bude to bolet prave kvuli predchozi vlade, mohli jsme na tom byt v o mnoho lepe, viz napriklad zprava NKU o hospodareni byvale vlady...na to jsou proste tvrda data. a ano nova vlada bude potrebovat odvahu, snad ji najde, ted se jeste neda nic moc soudit
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:57Od: Stan_Borowitz
Už se na to moc těším. A myslím to upřímně.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:43Od: Ondra979
vybral jsi dobre tema - ale neni dobre hazet vsechny byvale cleny KSC do "jednoho pytle". Babis byl nejen clen KSC, mel diplmaticky pas!! ale byl i agentem StB, coz je dalsi level..a prece jen pro vsechny je to samozrejme kanka, to je nepochybne, ale je taky dulezite, jak se chovaji a jednaji dnes - Babis to je velike fuj, Zeman to same, Rychetsky - ten je prece uplne jinde, stejne jako general Pavel - nezpochybnuji nase clenstvi v zapadnich strukturach a nase klicova spojenectvi napr s NATO coz je v dnesni dobe velmi dulezite jak vidime na tezce zkousene ukrajine, jako to treba dela ostuda Zeman nebo i Klaus, ktery sice nebyl v KSC, ale chova se, jako by byl komousem dodnes..takze asi tak
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:51Od: Stan_Borowitz
Krásná ukázka svazáckého myšlení. Kamaráde, ty bys tenkrát udělal kariéru...

Mimochodem, generál Pevel dobrovolně přísahal, že bude proti těm západním strukturám (když to ještě byly opravdu západní struktury) bojovat se zbraní v ruce, a kdyby na to došlo, nepochybně by svou přísahu splnil. Kolikrát je takový člověk schopen ještě "prozřít"?
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:53Od: Ondra979
tak urcite..hlavne za mas nalepku..jeswtli to nechapes tak jsi ... ano, u generala PAvla mi clenstvi v KSc vadi, ale zaroven ocenuji, co udelal pro nasi zemi jako vysoce postaveny celn v NATO..kdyz to porovnam se Zemanem, tak Zeman z toho vychazi nasobne hur, to je nebe a dudy a jsou to fakta, zadne domnenky
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:27Od: Stan_Borowitz
Můžeš uvést něco konkrétního, co generál Pavel udělal pro naši zemi v NATO? Já jen doufám, že mu Američani neumožnili přístup k nějakým klíčovým strategickým informacím, protože se obávám, že on by si dokázal čínskou uniformu navléct bez mrknutí oka, kdyby došlo na lámání chleba...
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:04Od: Ondra979
no me staci, ze nas tam velmi dobre reprezenzoval, coz je pravy opak proti tomu, co dela napriklad Zeman - kope do NATO stabilne a neni to zadna objektivni kritika, dela to naprosto ucelove..uz aby byl fuc
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:35Od: Stan_Borowitz
Nevím, já Zemana zase tak nesleduju jako jeho fanatičtí odpůrci. Naposledy jsem zaznamenal jeho kritiku postupu USA a NATO v Afghanistánu. Já vím, vy si musíte povinně myslet, že to byla skvělá akce a velké vítězství svobody a demokracie a že jsme vůbec nenechali naše tamější spojence na pospas hrdlořezům z Tálibánu, kterému jsme jako bonus nechali spoustu moderních zbraní, aby je nemusel zabíjet těmi starými kalašnikovy, pomocí kterých porazil celé maše slavné (současné) NATO, takže ta kritika z definice nemůže být objektivní...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:06Od: Stan_Borowitz
Máš pravdu, mají. V dnešní České republice...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:11Od: blixa
Tak že zrovna ty budeš Kobliha jsem tak úplně nečekal. Ale oni všichni velkokapitalisti dneska asi úplně zešíleli .... smilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:14Od: gigin
Piráti po něm chtějí, aby sdílel svůj tryskáč. Se mu vole nediv.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:16Od: blixa
No jo, kurwa ! To mě nenapadlo ! Budu muset Ivanovi domluvit, přece nebude zanechávat uhlíkovou stopu !!! smilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:28Od: Stan_Borowitz
Hlavně chtějí, aby lítal na baterky.

Asi ho po přestavbě daruju tomu Farskýmu, aby v něm mohl lítat hlasovat z Oregonu.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:24Od: Stan_Borowitz
No jo, další bIb, co vidí svět černobíle.

Speciálně pro tebe budu parafrázovat slavnou filmovou hlášku: "Keď budete chcieť, pán inžinier, pokojne vám podpíšem, že súdruh Babiš je k0k0t..."
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:57Od: blixa
To je mi jasný, že podepíšeš všechno, jen když z toho něco kápne ! smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:19Od: Tomas_Smid_fan
já jen přemýšlím, jakému heslu ze socialismu je to heslo "v zájmu veřejného zdraví a dobrých mravů" podobné"
Je to tam banda pokrytců. Joker možná není lepší, ale ten je za sebe, jakkoli je takovým vyslancem Srbska, oni představují státní aparát a akorát se zesměšňují. Ovšem někteří místní diskutující jejich jednání vidí jen jako ochranu vlastních občanů a zájmů. To je ovšem naivní pohled a i Aussie to tu řekl jasně a ten myslím nemá důvod k nekritickému pohledu...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:30Od: Krisboy
Woe, ty seš taky dobrej demagog.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:14Od: Tomas_Smid_fan
v jistém směru určitě. Třeba neuznávám autority, které si to nezaslouží. A že na ně mám nossmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:26Od: Krisboy
Tak tohle ale není demagogie, to je čistá hloupost a nesmysl.
Řekl bych, že ty a gigin jste největší oběti covidu na Tenisportálu. Nikdo jiný se nezměnil tolik, jako vy dva.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:57Od: Tomas_Smid_fan
To je tím, že mě neznáš - já se nezměnil. Takové názory mám. Naopak, covid mě jen utvrzuje v tom, jaký pohled na svět mám. Věř mi, že v oblasti politikaření mě můj nos opravdu málokdy zklamal. Mnoho událostí jsem úspěšně předvídal a díky tomu jsem si zvykl mít názor, který jde proti jednomu nebo více proudům.
Když už jsi nakousl covid - jedno z posledních potvrzení mých správných úvah je vyjádření EMA k boosterům.
Delší dobu se vyvaruji toho, abych používal termín selský rozum, protože má obzvláště v covidismu punc hlouposti. Nicméně tento selský rozum mi říkal to, co říká EMA už v době, kdy se boostery začaly používat. Ale přd pár dny to byl ještě hoax...
Takže, je to sice smutné být veřejně za hlupáka a demagoga, ale nejsem v tom sám a ani poprvé.
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:04Od: spaniel
Neni zvlastni, ze ten covidfasismus umoznil tem zaprodanym mediim zverejnit takovou zpravu? smile
Vzdyt podle logiky odmitacu by to nemelo byt mozne...jestli to proste nebude tim, ze svet je komplikovany a covid proste je a situace se vyviji.
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:01Od: Stan_Borowitz Re: Do kamene tesat:
...svet je komplikovany a covid proste je a situace se vyviji... smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:28Od: Krisboy
Samozřejmě, že tě neznám a nevím, jak ses změnil v životě. Ale tvůj projev se v nedávné době změnil dost radikálně. A motáš se do toho stále víc a jsi stále méně přesvědčivý. Trochu připomínáš Nolu.
Bláboly, neupřímnost a demagogie špatně maskovaná křečovitými vtípky a rádoby nadhledem.
[ Reagovat ]
14.01.2022 22:58Od: Tomas_Smid_fan
něco takového o mě tvrdíš poprvé. Možná je to tvoji alergií na cizí postoje k otázce covidu. Ale sorry, to není můj problém.
Příklad neupřímnosti by mě teda zajímal,
bláboly vynechám, pokud se týkají tenisu, uznávám, že nejsem bez chyb a sem tam mi něco ujede a jsem rád, když si to potom s někým poopravím, další je spíš subjektivní vnímání
a demagogie je asi tvé oblíbené slovo. Každopádně je jednodušší když někoho přímo označíš za demagoga jen protože má na něco odlišný názor a tobě se s ním o tom nechce diskutovat.
A že jsem málo přesvědčivý? Jestli pro změnu narážíš na covid, tak fakt nemám důvod někoho o něčem přesvědčovat a už vůbec ne o jeho zdraví. Zrovna tady jsem udal jeden jasný přesvědčivý důkaz, na který jsi ani nezareagoval. Jenom se snažím ukázat druhou stranu mince, nikomu neříkám, co má nebo nemá dělat. Ty tu napadáš kvůli názorům, které ti i sebemíň nesedí. Tolerance, empatie jsou pro tebe spíše sprostá slova. Pravdou je, že v tom se asi moc neměníš. Ale třeba je to jen taková póza, jsme tu anonymně...
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:33Od: spaniel
Tak nemohli tam napsat, ze je rusi, protoze je to ojebavac.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:21Od: Usm
Vezmu to ze dvou stran.
Za prvé - Djokovic to opravdu podělal, když chtěl od Austrálie, mohl se začátkem prosince na krátkou chvíli setkat s někým pozitivním tak, aby dostal jen malou dávku viru, která by stačila k pozitivnímu testu. Dále měl dodržet to, co se požaduje - 14 dní karantény, nikde se nefotit a byl by problém vyřešen.
Z pohledu Austrálie - to jsou snad ještě větší dementi než naše vláda, viz. Tomic. Ten si jde na kurt již vyloženě nemocný, s rozhodčí se vsází o večeři, že do dvou dnů bude mít pozitivní test. A ještě si postěžuje, že se totálně kašle na testování všech zúčsstněných, takže klidně může nakazit desítky lidí a to je v pořádku. Z tohodle pohledu - nakažený Tomic OK, testovaný a zdravý Djokovic je hrozba?smilesmilesmile
Jestli to není špinavý, celosvětový vakcinační byznys, tak už nevím....
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:26Od: Forehand
Ako si predstavujes to stretnutie Djokovica s pozitivnym?..

Aj by sa museli bozkávat, alebo to netreba?

Čo je toto za plán, existuje xy partnerov, kde jeden zostal negativny.

So zvyskom sa dá z pragmatickeho hladiska suhlasit. Ale administrativne by bol Novakov start proste neregulérny.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:51Od: Usm
nemusí se s nikým líbat, aby to chytil - ono stačí s někým mluvit, nejvíc se lidi nakazí na oslavách, kdy sedí vedle sebe a z blízka ns sebe mluví. A ano souhlasím, není to stoprocentní - ale mohl to zkusit, buď to vyjde a nebo ne.
A pokud přijde o možnost tři roky startovat na AO, tak pokud bude muset o to víc vyhrávat na těch třech zbývajících. Wimbledon může vyhrát klidně ještě 2x, protože tam ta next gen je fakt doslova příšerná, FO open záleží na formě jeho i Nadala a US Open je vždy otevřené, to může vyhrát klidně i 10 hráčů
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:58Od: Blondie
Ale ti lidi se na té oslavě nenakazí ÚMYSLNĚ :D
Naopak může mít kovid třeba partner a jeho družka to nechytne. Nebo máte pocit, že když má jeden člověk ve firmě chřipku, nutně to musí chytit všichni?

Takže kolik lidí by milý Nole musel obejít, aby měl jistotu, že to chytne?
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:01Od: Forehand
Mal sa fejkovo zaockovat. Tak by som to spravil Ja. Novak hral na zlú kartu, podcenil administrativu a myslel si, ze to je iba o tom, aby mu dal vynimku turnaj, nie krajina.

Som zvedavy, co vymysli do buduceho roka, to ma naozaj zaujima, ak sa da zaockovat tak jeho prehra bude dokonaná. Ale bude to smutne, podlahnut tymto sposobom.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:05Od: spaniel
Snad uz to konci a nebude treba. Ja uz zadne falsi ockovani neplanuju, zvlast po zpravach o ucinnosti 4.davky a o smrtnosti Omikronu.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:28Od: Forehand
Ja idem zajtra na booster a tiez 3krat a dost.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:38Od: Blondie
Taky :) dál jsem ochotna tolerovat jen 1x ročně.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:58Od: Ela-fon-isi
smile
Prý je před dokončením nová vakcína.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:05Od: gigin
Tak kdyby se fejkovo nabodal, tak by už nebyl podvodník teda.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:09Od: Blondie
To nemyslíš vážně, že ne...
Fejkové očkování je to největší svinstvo.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:11Od: Grape
Rozhodně. Ale taky mě napadlo, že to Novak udělá.
Podle mě ho od toho odradil především fakt, že by tím přišel o svou image "zástupce svobodného světa, co jde proti proudu".
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:31Od: Forehand
Ja si myslim, ze ak by otazka znela: Ak to neurobis, na AO si nezahras, tak do toho pojde.

Ale on si myslel, ze sa to v pohode uhra cez vynimku; ved pozri aky bol vysmiaty ked fanusikom z letiska oznamoval, ze leti do Australie.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:30Od: Forehand
Myslim, nikdy som sa nepovazoval za dokonalu ludsku bytost. Zo svojej pozicie su drobne podvody povolené, keby som hviezda medzinarodneho formatu, asi by som konal inak. Neviem teda odhadnut, ci by som to podstupil. Korigujem vyjadrenie.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:27Od: sprchon
Tak jasně že testovaný a zdravý Djokovic je hrozba. Co kdyby tam všechny ty očkované nakazil omikronem, který se projevuje jako rýma? smile Proto bude vyhoštěn v zájmu veřejného zdraví. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:49Od: mendrit
V zájmu veřejného mínění!

To zdůvodnění je 100% politické a jestli se může bránit, tak jediná šance na nějaký poslední zvrat.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:16Od: Stan_Borowitz
Ale tak to není. Djokovič pokoušející se dostat do země podvodem je hrozba. S jeho zdravotním stavem to nesouvisí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:29Od: Tomas_Smid_fan
takže dostane ban na 3roky za špatné mravy?smilesmile Myslím, že by si tam AUS vláda měla pozvat konzultanty z Tálibanu, aby jim ty dobré mravy pomohli ještě vylepšit.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:54Od: Krisboy
Má tvoje demagogie nějaký hranice?
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:20Od: Tiebraker Spravedlnost existuje!
Yes!!! Táhni srbská ulhaná špíno odkud jsi přišel!!! smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:29Od: Pavol
Spravidlivosť si ťa nájde skôr ako by si čakal.
Presne teba. Potom neplač. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:17Od: Tiebraker
Hele, uklidni se a odtáhni na tenisportal.sk. Dík
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:51Od: Pavol
Ja som kľudný. Prajem ti veľa spravodlivosti v ďalšom živote.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:18Od: Skeec
Australané mají koule smile naprosto správné rozhodnutí.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:17Od: mamina
Každá země má svá pravidla pro vstup. A když napíšete nebo řekněte nepravdu, tak se nesmíte divit. AO bylo před Djokovičem a bude i po něm. Pravidla znali všichni, kteří se chtěli zúčastnít, dostatečně dlouho předem a soudě podle jejich účasti se dle toho zařídili. Asi udělal chybu i v tom, že se zcela nepokrytě proti očkování veřejně vymezoval, čehož si nešlo nevšimnout. A ministerský předseda naplnil nejen literu zákona, ale zastal se i svých občanů. Co je na tom špatného?
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:19Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:23Od: aligo
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:23Od: paprikovygulas1
Súhlasím. Najviac paradoxne je to ako si obhajujú Djokoviča najmä tí čo sú za úplne zatvorené hraníc s maximálnym stupňom stráženia. No keď Djokovic nesplní jednoduchú podmienku na vstup do Austrálie hneď otáčajú a to len kvôli tomu, ze ma Djokovic rovnakú rétoriku o covide ako majú oni.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:25Od: Ondra979
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:29Od: Blondie
Přesně tak...
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:23Od: Skeec
smile tohle každý chápe, pak se ale najdou dva tábory. 1. co jsou zásadně proti očkování, to jsou rádoby bojovníci za svobodu. 2. neobjektivní fanoušci Srba, kterým by snad bylo jedno že někoho zabil, však je to přece Novak Djokovič...
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:12Od: sprchon
Rozkaz zněl jasně. Obětovat Djokovice. Novak je tak dalším exemplárním příkladem, že diskriminační covidfašistická pravidla platí pro všechny. Věřím že bude bojovat dál a doufám že dalším a dalším lidem bude docházet absurdnost tohoto nového světového řádu a budou se také bouřit. Nejde o naše zdraví, jde o to nás ovládat. Bohužel to, že Australani tam Djoka nechtějí, znamená, že nechápou podstatu jeho boje a covidová opatření si "hájí a tleskají jim". Tedy aspoň dle médií, která nás krmí tím, co se jim hodí. Žasnu, kde se v lidech za poslední dva roky bere tolik nenávisti. Necháváme se rozdělit na občany I. a II. kategorie a většině občanů I. kategorie to přijde v pořádku.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:14Od: Blondie
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:15Od: paprikovygulas1
Všetkých nás zabijú znasilnia nám ženy a zoberú nám robotu aj keď trčíme na úradoch prace. Pomoc Čipizacia 1!1!1!1!1!
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:15Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:47Od: Tomas_Smid_fan
ano, toto je kvalitní příspěveksmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:16Od: peek
Nenávist předvádíte hlavně vy, konspirátoři. Viz třeba tady níže jistý kolapse před kolapsem...
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:18Od: kolapse
já už su v pohoděsmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:21Od: sprchon
Mně je jedno, kdo si do sebe nechá co píchnout na rozdíl od lidí, kteří to té druhé skupině vnucují.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:17Od: Mony
Kde to žiješ? Víš, co to je zodpovědnost ministra? My můžeme mavnout rukou, když nám někdo zalze do očí, ale ministr by prehlizenim ztratil kredit.. Náhodou to udělal taktne a moc to nehrotil.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:21Od: Forehand
A tesne pred vikendom :)

Teda predpokladam, ze aj v Australii su vikendy obmedzene na pravne ukony, ak teda Novak chce riesit nejake odvolanie a administrativu, najblizsie sa mu na to pozrú v pondelok :)
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:21Od: mamina
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:24Od: sprchon
Nejde mi o to, jestli lhal, ale že mu byla zrušena platnost víz v zájmu veřejného zdraví. To je absurdní.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:04Od: Mantra a
taky přijdou další, Djokovič není poslední, v tenise, takže proč by na něj měli nějak brát extra ohled ( a to berou, jak je psáno níže, normální kun da ze stáda už by byla v lochu nebo v letadle) smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:03Od: peRFect
Bye, bye mrs aussie pie...
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:53Od: kolapse AO ztratil lesk
tak, a je to tady, po včerejším opuštění kurtu jsem to čekal. Bohužel, dost na ho.no. Chtěl to ochcat, byl posrán, dokonce i rodinou. V hledišti půlka, bez djoka a fedexe, to už není co to bejvalo. Zkurvená austráliesmilehlavně že penízky od djoka s tím problém neměli smile když jim tam hořelo, nasrat celé austrálii. Až si žijí svůj kovidfašistický sen, koko.i.smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:55Od: paprikovygulas1
Nevadí nájdeš nejaké konšpiračné videjko na youtube a môžeš ísť ďalej žiť vo svojom kolotoči aj bez AO.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:05Od: kolapse
di do p.ce, bych chtěl vidět tvůj rypák, hned bych ti pleskl
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:09Od: paprikovygulas1
Chyba ti dotyk mužskej pokožky to je pochopiteľne opičak
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:12Od: kolapse
omg ty seš tady asi největší čur.k že ? smile však se bav ty nulo smradlavá, klasicke trollpičsmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:13Od: paprikovygulas1
Trollpič ďalšie zaujímavé slovičko. Hoši z česká radi vymýšľajú slovíčka
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:12Od: peek
Jakmile se ve slovníku objeví jistá slova, např. "covidfašismus", hned je jasno, o koho jde: Agresivní omezenec. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:13Od: kolapse
však se běž nastřelit a nevotravuj s těma chytrýma kecama, běž si na novinky, tak jsou tobě podobnísmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:01Od: annah
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:15Od: Blondie
Ty chceš žít ve světě, kdy když někdo utrousí peníze, má jiná pravidla? :D :D

To je roztomilé smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:17Od: kolapse
to ne, respektuj můj hněv, jde pouze o dnešní den, jinak smýšlím jak 90% tenisportálu, sám jsem naočkován tzn dvojchyba, nic není jak se zdásmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:21Od: Blondie
Hele, já Novakovi fandím (resp. fandila, nevím, zda tenhle MEGAFAIL přejdu, protože nesnáším lháře a ty, kteří se považují za lidi nad pravidly), ten 21. GS jsem mu přála. Ale tohle zvoral naprosto kolosálně.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:27Od: kolapse
mám úplně stejnej názor, pokud si včera četla můj příspěvek, kde jsem psal o anketě, sám jsem dal smile aby tam nehrál, tento týden mám fakt divný pocity.na jeho vyjádření na fb jsem napsal VELKÉ ZKLAMÁNÍ. už to nebude nikdy jak dřív, to vím jistě. Pro mě je to velké zklamání z jeho strany. Je to spravedlivé, ale skutečné fanoušky to bolí...smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:32Od: Blondie
Mě to taky bolí.
Být jeho poradce, tak mu už na začátku řeknu, že když se zhodnotí všechny kroky, postupy a okolnosti, měl by si nasypat popel na hlavu a odjet. Obětovat JEDEN GS, protože jinak budou následky výrazně vážnější.

Teď už je reputační škoda napáchána a bude trvat do skonání. On je nejlepší hráč všech dob a i kdyby ten 21. titul (který bude OFIKO potvrzení i pro nekritické fanoušky Rafy a Fedexe) získal, už bude vždycky pro miliony lidí jen jakási špína. Mrzí mě to, strašně mě to mrzí, ale tomohle šel pekelně aktivně naproti :(
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:35Od: kolapse
bohužel je to tak, a bůhví zda se v austráli ještě objevísmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:55Od: mendrit
Lidi za pár let budou jen nevěřícně kroutit hlavou nad nelogičností současných opatření, kdy zdravý tenista v zájmu veřejného mínění nemohl nastoupit a tím degradovalo celý GS o třídu níž.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:59Od: Blondie
Nemyslím si :)
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:03Od: mendrit
Na změnu názorů nejdříve musí uzrát čas.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:34Od: RFanousek
Já ano
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:49Od: aligo Jen pro info
V Austrálii AO zůstane, o tom nemůže být ani řeč... Vzhledem k vybavení a zastřešení kurtů v areálu..
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:51Od: Forehand
To je bez debaty, ze im najlepsie organizovany GS zostane. To skor bude olympiada v Tatrach, akoby Australia prisla o GS :)

Toto rozhodne nie je dovod, navyse, ked Djokovic porusil protokol. Čistá hra.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:52Od: aligo
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:53Od: paprikovygulas1
No hádam by sa dejisko nemalo meniť len kvôli tomu že bezvýznamný Srb vystrašený z ihiel nemal povolený vstup do krajiny.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:55Od: SwissMaestro
Pak nejsou na okruhu AtP rovné podmínky pro všechny. Novak tady vyhraje miliony...
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:59Od: paprikovygulas1
Dvomi ihlami by sa Srb zrovnal hneď
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:59Od: spaniel
Jake prekvapeni, ze Otevrene mistrovstvi Australie zustane v Australii smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:48Od: George_Renel
Pokud má nějakou hrdost, sebere se a dá jim sbohem.
Když bude kopat a odvolávat se, riskuje co ještě vyleze na povrch a znemožní se.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:56Od: Stan_Borowitz
Hlavně pokud má rozum a pud sebezáchovy. Pořád s ním jednají dost v rukavičkách. Normální člověk už by nejspíš seděl ve vyšetřovací vazbě.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:00Od: Mantra
smile

Je to primadona, právem (musím uznat), ale jak píšeš, bejt tam průměrnej občan, tak je out.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:04Od: Forehand
Tak v hre je aj 3 ročný zakaz do krajiny, takze Novak sa zrejme potrebuje vyspat a s chladnou hlavou si uvedomit, ze strata jednej gulicky je menej ako v podstate BAN do konca kariery.

Zo sportoveho hladiska je to len absencia na jednom GS, Nadal ich vynechal 10, viac z nich ako obhajca. Vzdy je to mrzuté, ale ziadna tragedia sa nestala.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:19Od: Blondie
Tak...
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:41Od: Mantra Balkánec
to trochu nepromyslel, resp. jeho bandička a rodina - jak já jsem neočkovaný a jsem proti povinnému očkování a buzeraci, tak zároveň jsem proto, aby ze své vysoké pozice nechtěl vochcat co se dá a jeho image je totálně potvrzena - nemá morálku ani na plení plevele. smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:41Od: George_Renel
Tomáši Berdychu, kdy když ne letos?smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:40Od: paprikovygulas1
Už prosím koniec týmto správam o Srbovi. Cirkus len kvôli tomu, že sa boji jebnut. si ihlu do tela, a to z dôvodu akého že sa boji prípadnej smrti (halo povedzte mu niekto že zemrie tak či tak) alebo sa boji že ho chce niekto očipovat a podmaniť si buchača do loptičky? Onedlho pojde domov tam mu v tridsiatych rokoch pofukaju rany rodičia a všetci budeme spokojní.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:45Od: gigin
Áno, tak nám povedz ještě něco zaujímavého, ať se poučíme. Ty světák, který všechno ví, se rádi přiučíme, my co sedíme doma v izbách s mamou.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:50Od: paprikovygulas1
To si ty ten čo ma prečítaný každý jeden môj koment. Povedz je to náhoda že sa tu objavis vždy keď niečo pridám do diskusie alebo jednoducho tu tráviš veľkú väčšinu dňa?
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:58Od: gigin
Celý život tu trávím a ty si můj vzor a modla a čekám na každou tvou glosku jak slépka na sopel, aby můj život dostal řád, směr a smysl.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:59Od: sprchon
smilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:59Od: paprikovygulas1
Veď to je ocividne
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:40Od: SwissMaestro
Odebrat Austrálii GS, hned
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:38Od: giovani
Blahoželám haterom Novaka k dlhotrvajúcemu a viacnásobnému orgazmu. Nikdy vám to nezabudneme ani Austrálčanom. Čakal som to, smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:37Od: gigin Celé
je to směšné, nebo teda spíš k pláči, že se vůbec takové absurdity musí řešit. Nole v něčem lhal, to je jas, ale já ho chápu a plně podporuju, což mu je platné jak komunista na Velehradě.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:44Od: Blondie
Takže podporuješ lháře? :-)
Zajímavé přiznání, já bych se za to třeba styděla :)
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:46Od: gigin
V tomto případě ano. Bohužel. A nestydím se za to. A můžeš si o mne myslet co chceš :)
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:17Od: Skeec
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:37Od: sojka1
hele, ja jsem stara skola a tomuhle pokrokovemu myslenkovemu vyvoji vubec nerozumim, lež hodneho lhare porazi lež zleho lhare, vitezem nove a spravedlive spolecnosti je lež, ale to nevadi, protoze jsme vsichni lhari. Kdo nam ale zmeri velikost nasi lzi (kterou jiste budeme chtit prosazovat, neverim v lež, na ktere se vsichni shodneme) kdyz pravda a pravo nebudou existovat?
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:43Od: Krisboy
Tak nějak to vidím taky...lež je lež, lež je vždycky špatná a výmluva typu "když oni lžou taky, proč bych nemohl já?" je naprostá zrůdnost. Od sedmdesátých let se v hlavách spousty lidí čertužel moc nezměnilo smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:16Od: Mony
Takže když někdo ukryl třeba partyzána, pak pro něj přišli SSesaci do domu a ptali se na nej a domácí zalhal, že tu není... Lež je vždycky lež, že ano?.. Je sice v desateru prikazani, ale já tedy moudrost řadim vyse.. Mohl bych pokracovat, ale jsme na TP..
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:21Od: Krisboy
Dobrá, neplatí to absolutně. Tohle je skutečně extrémní případ, ale máš pravdu.
Myslel jsem hlavně toto: "když lžou ostatní, proč bych nemohl já?"
"když všichni kradou, přece nebudu hloupý a budu krást taky"

Tohle jsem myslel tím zlem, tuhletu normalizační mentalitu, a za tím si stojím.
[ Reagovat ]
14.01.2022 14:43Od: Mony
To jo.. Já si vážím lidi, kteří mají nějakou vizi a k jejimu dosazeni je trnitá cesta, někdy na hraně zákonů i pravdomluvnosti... Snadno se takovi lidé pomlouvaji nebo zavírají, ale mnohem lehčí je nic nedělat odmítat skákat přes jakékoliv prekazky.. Byt jedničkou v tak konkurenčním sportu, jako tenis, to už musíš být víc, než obyčejný člověk.. a vzdávat vrcholné akce jen proto, že chybí nějaký papír.. To sampioni nedělají.. Nevyšlo to, ale věřím že bude makat dal a tyhle facky ho spis posili
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:45Od: gigin
Jak jsem řekl, můžete si o mne myslet co chcete. On si s tou lží nezačal. Já pevně věřím, že není až takový osel, aby chodil nakažený mezi lidi a doufám, že měl zfalšovaný ten test. V opačném případě už by to pro mne bylo přes čáru. Nicméně, jak říkáš, nová doba, já tady už nejsem rád a ruším účet. Měj se hezky a kdyby kdokoliv z Vás něco potřeboval, kontakt na mne má Vlk, spaniel, sprchon, tito, janekda, rod laver a Ernests Gulbis. Ahojte.
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:00Od: sojka1 Re: ahoj, giginku...
zapsala jsem si je!
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:17Od: Krisboy
Já jsem si říkal, že ti z toho covidu nějak hráblo...tak se měj, pozdravuj Ernieho!

smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 11:37Od: RF46
Timto je tu zase vetsi pomer blbu smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:52Od: RF46
Vzdyt ta vlada taky lze...a drzet lidi takovou dobu v lockdownu je na spagat.
[ Reagovat ]
14.01.2022 10:02Od: Krisboy
Bohužel, lež, manipulace a demagogie je v posledních letech v Česku už naprosto legimní součástí veřejného prostoru. Díky takovýmhle lidem a názorům smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:17Od: sprchon
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:36Od: lexikon
Jak jsem psal. Krásná reklama jak je covidhysterie nadřazená justici.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:47Od: Stan_Borowitz
To samozřejmě není pravda. Spíš je to hezká ukázka toho, že ještě existují místa na světě, kde se neposerou ani ze showbusinessové superstar a umějí si i u někoho takového vynutit dodržování pravidel.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:52Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:53Od: lexikon
První větou popřeš mé tvrzení, abys ho záhy druhou větou potvrdil.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:05Od: peek
Pane Lexikone, vy byste měl vědět, že justici vytváří společnost, v demokracii tedy většinou zvolení politici. A pravidla stanovená ohledně covidu jsou už součástí justice.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:14Od: lexikon
Justice je soubor zákonů a ústava. Ne společnost.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:33Od: peek
A kdo ten soubor vytváří? Společnost.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:35Od: RFanousek
Zcela souhlasím
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:33Od: Forehand
Kalich horkosti je neodohrat AO po zverejnení zrebu, ktory je pre podvodnika super friendly. To je snad este horsie, nez by krajinu opustil tych 7 dni dozadu. Myslim, ze ideálne by bolo s pokorou odist a nehrotit uz tak vyostrenu situáciu.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:38Od: gigin
Si to užíváš evidentně. V každé glosce slovo podvodník...
[ Reagovat ]
14.01.2022 15:14Od: turista
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:28Od: Newcombe "Hawke"-Eye má vždy pravdu
smilesmilesmile
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:27Od: lexikon
Kdy už Djokovic pochopí že tuhle hru prohrál hned po příletu? Čím víc se bude vzpouzet, tím víc mu v tom budou máchat čumák. Nechápu.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:25Od: George_Renel
Dost bylo telenovely.....
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:23Od: Forehand
Tak teraz je to o tom, ci sa moze odvolat, kolko dni to bude trvat a ci sa to da natahovat na 16 dni, ktore podvodnik potrebuje na odohranie turnaja.

Kazdopadne, najvacsie gule na svete má pan Hawke. Klobouček
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:41Od: Stan_Borowitz
Taky koukám, jaký je to frajer ten pan Hawke. Absolutně si nedokážu představit, že by stejně důsledně pod takovým tlakem postupoval někdo z české vlády.

Ale Australani jsou potomci trestanců, takže mají asi určitou dávku drsňáctví v genech. Nenechali se vydírat Fejkbůčkem, tak se nezaleknou ani Djokovičova fotříka...
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:47Od: Forehand
Na Slovensku, a mozno ani v zapadnej Europe detto.

Austrália je predsa len taký "svet vo svete", sú pyšní na svoju nezávislost a akonahle citia, ze sú v práve, tak, ako dnes ukázali, vedia odolať absolútnym tlakom. Uvidime, ci sa pribeh definitivne uzavrel, alebo je dnešok len dalsou castou nekonečnej mozaiky.
[ Reagovat ]
14.01.2022 12:42Od: HolyMotors
Ty bys hlavně měl být pyšný na svůj tip, kterým jsem se nechal bláhově ovlivnit. Hlavně to přezíravé vykřikování, že reálně by ten kurz měl být tak 1,05 teď vypadá celkem směšně.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:22Od: steve79
Nechapu. Djokovic se mel naockovat a byl by klid, ale soud jasne rozhodl, ze Djoko vse splnil a muze hrat. K cemu jsou potom soudy???
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:29Od: Grape
Soud jen rozhodl, že imigrační úředníci při Novakově příjezdu udělali chyby, nikoliv že Novak vše splnil.
[ Reagovat ]
14.01.2022 08:38Od: Blondie
smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:12Od: Mony
Kdyby Němci nevystourali, že ten certifikát je falešný, tak by tam asi hral.. Tohle si ministr nemůže dovolit prehlizet
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:13Od: Mony
Na druhou stranu to udělal taktně a moc se v tom nerejpal
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:17Od: Forehand
Skoda, ze to nevystourali Svajciari, bolo by to este pikantnejsie :)
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:22Od: Blondie
Jau :D
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:20Od: lars
falesnost certifikatu asi nebyla jista
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:30Od: Grape
Ten falešný test asi není úplně průkazný (byť je to prakticky jisté), podle mě mu zlomilo vaz to Španělsko.
[ Reagovat ]
14.01.2022 09:34Od: peek
Přesne. Je za tím Nadal, ne Fedex smile
[ Reagovat ]
14.01.2022 13:25Od: Tomas_Smid_fan
Tak to jasný, ne? Kdo z nich hraje na AO?smile
[ Reagovat ]
 
 
 
 
TOPlist